آموزش تصویری افتتاح حساب وب مانی و نحوه کار با آن

در این مقاله، به آموزش افتتاح حساب وب مانی و نحوه‌ی فعالیت در آن خواهیم پرداخت و اساسی ترین نکات را برای فعالیت در وب مانی بررسی خواهیم نمود.

وب مانی ( WebMoney )

وب مانی , webmoney

وب مانی ( WebMoney ) که مقر اصلی آن در روسیه واقع شده، یک سیستم پرداخت بین المللی برای فعالیت‌های تجاری آنلاین است که در سال ۱۹۹۸ کار خود را آغاز نمود. گرچه این سرویس در ابتدا عمدتا برای مشتریان روسی طراحی شده بود، اما اکنون در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. وب مانی خدماتی ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید واریزهای خود را رهگیری کرده، پول دریافت کنید و تراکنش‌های امن انجام دهید.

هر حساب webmoney دارای کیف پول های مختلفی است که از آن ها می توان به دلار آمریکا، یورو اتحادیه اروپا، طلا، بیت کوین، روبل روسیه و بلاروس اشاره کرد.

ویژگی ها و نکات مهم در مورد وب مانی

  • وب مانی هیچگونه تحریمی را در قبال ایرانی ها اعمال نکرده و از محبوبیت بالایی در کشور ما برخورداراست.
  • وب مانی با سرعت زیادی در حال رشد است و هر روز بر تعداد کاربران آن در سراسر جهان افزوده می گردد.
  • هیچ حساب بانکی یا کارت اعتباری برای افتتاح حساب وب مانی نیاز ندارید. بیش از ۱۰۰ هزار فروشگاه و خدمات آنلاین، پرداخت‌های وب‌مانی را می پذیرند.
  • چند وب سایت ایرانی به عنوان نماینده و اکسچنجر وب‌مانی روی سایت وب مانی معرفی شده اند.
  • افتتاح حساب وب مانی رایگان است و هیچگونه کارمزدی ندارد.
  • webmoney دارای لایه‌های امنیتی مختلف برای حفظ امنیت حساب شما می باشد. اولین و مفیدترین سطح امنیتی، تایید هویت از طریق پیامک است و تا زمانی که موبایتان همراه شما باشد، حساب شما از امنیت برخوردار است.
  • کارمزد تراکنش های مالی در سیستم وبمانی ۰٫۸% است که این هزینه بر عهده فرستنده می باشد. همچنین حداقل میزان کارمزد برای کیف پول دلاری ۰٫۰۱ و حداکثر کارمزد در نظر گرفته شده برای این کیف پول، برابر ۵۰ دلار است.

افتتاح حساب وب مانی

ابتدا برای ورود به بخش افتتاح حساب وب مانی ، روی دکمه زیر کلیک نمایید.

صفحه افتتاح حساب وب مانی برای شما باز خواهد شد. در کادر مربوطه، شماره تلفن همراه خود را به همراه کد کشور وارد نمایید (مانند ۹۸۹۱۰۱۲۳۴۵۶۷) و با کلیک بر روی گزینه “Next” به مرحله بعدی وارد شوید.

سپس فرمی مطابق تصویر زیر برای شما باز خواهد شد. مطابق تصویر و توضیحات ذیل، این فرم را تکمیل کنید.

افتتاح حساب وبمانی

۱- تاریخ تولد خود را بر اساس شناسنامه، به صورت دقیق و به میلادی در این فیلد وارد کنید.

۲- در این فیلد، ایمیل خود را به صورت دقیق و صحیح وارد نمایید.

۳- در این قسمت، از منوی باز شونده یک سوال امنیتی انتخاب کنید.

۴- در این فیلد، به سوال فوق یک پاسخ دلخواه بدهید. این پاسخ بسیار مهم است و در زمانی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید با استفاده از این پاسخ می توانید حساب خود را بازیابی نمایید. بنابراین حتما این پاسخ را در جایی یادداشت کنید و از آن نگهداری فرمایید.

۵- این بخش مربوط به دریافت اخبار و پیشنهادات وب مانی می باشد. در صورتی که مایل هستید این اطلاعات به ایمیل شما فرستاده شود، این دو گزینه را تیک بزنید. در غیر این صورت می توانید تیک آن ها را بردارید.

در نهایت بر روی دکمه “Next” کلیک نمایید.

دوباره اطلاعاتی که وارد کرده اید به شما نمایش داده خواهد شد. اگر اطلاعات را صحیح وارد نموده اید و قصد ویرایش ندارید بر روی دکمه “Next” مجددا کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

در این مرحله شماره موبایلی که به سایت اعلام کرده اید با ارسال یک پیامک حاوی کد، احراز هویت می‌گردد. پس از دریافت پیامک حاوی کد، با وارد کردن کد دریافتی درون کادر، این مرحله تکمیل می گردد.

مجددا روی “Next” کلیک نمایید.

اینک وارد بخش تعیین رمز عبور می شوید. این بخش را نیز با توجه به تصویر و توضیحات ذیل تکمیل نمایید.

افتتاح حساب وب مانی

۱- رمز عبوری برای ورود به حساب خود انتخاب کنید و در این کادر وارد نمایید. این رمز نسبت به بزرگی و کوچکی کلمات حساس می باشد. بنابراین با دقت آن را انتخاب و در جایی امن نگهداری نمایید.

۲- رمز عبوری که در کادر اول وارد کرده اید، مجددا در این کادر وارد نمایید.

۳- در این فیلد، کاراکترهایی که در تصویر به شما نمایش داده شده است را وارد کنید.

در نهایت جهت تکمیل فرآیند افتتاح حساب وب مانی روی “ok” کلیک نمایید.

اکنون حساب وب مانی شما ساخته شده است و در بالای صفحه، آیدی حساب وب مانی شما (WMID) نشان داده می‌شود. این آیدی را نیز در جایی یادداشت نمایید.

برای استفاده از حساب وبمانی لازم است یک کیف پول در داخل حساب خودتان داشته باشید که از آن برای واریز یا برداشت پول استفاده می شود. لذا صفحه توافقنامه ساخت کیف پول وب مانی در این مرحله برای شما نمایش داده می‌شود که با مطالعه آن می توانید از ضوابط استفاده از کیف پول وبمانی آگاه شوید. سپس گزینه “WMZ” که معادل کیف پول دلاری است را انتخاب کنید و روی “Create” کلیک نمایید.

اکنون کیف پول وب‌مانی شما ساخته شده است و مشابه شکل زیر (مستطیل قرمز رنگ) به شما نشان داده می‌شود. درصورتی که قصد خرید وب مانی دارید یا کسی قصد واریز دلار وبمانی به حساب شما را دارد، کافیست این شماره حساب (مستطیل آبی رنگ) را در اختیارش قرار دهید.

پنل کاربری حساب وب مانی

اینک برای تایید ایمیل نیز به آدرس ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی ایمیل فرستاده شده توسط وب مانی کلیک نمایید. سپس بر روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید تا صفحه ای برای شما باز شود. کدی را که در ایمیل دریافت کرده اید، در باکس مربوطه وارد کنید و بر روی دکمه “Verify” کلیک نمایید.

در اینجا تمامی مراحل افتتاح حساب وب مانی و ساخت کیف پول دلاری به اتمام رسید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع پاسپورت های وب مانی و محدودیت های آن ها، انواع کیف پول ها و همچنین گزینه های مهم فعالیت در این حساب آشنا گردید.

نکات مهم و کلیدی درمورد حساب WebMoney و نحوه فعالیت در آن

انواع پاسپورت های وب مانی

در سیستم وب مانی، هر کاربر دارای یک پاسپورت (Passport) می باشد. پاسپورت یک مجوز دیجیتال است که اطلاعات شناسایی کاربر را شامل می گردد.

براساس کمیت و کیفیت اطلاعات ارائه شده توسط کاربر و متد تایید اطلاعات توسط سیستم، انواع مختلفی از پاسپورت‌های WebMoney صادر می گردد که عبارتند از:

  • الیاس پاسپورت وبمانی (Alias WM-Passport): هنگام افتتاح حساب وب مانی ، این پاسپورت بصورت خودکار و رایگان صادر می گردد. این پاسپورت نشان می دهد که اطلاعات ارائه شده توسط کاربر تایید نشده اند.
  • فرمال پاسپورت وب مانی (Formal WM-Passport): در صورتی که کاربر پس از افتتاح حساب وب مانی ، اطلاعات شخصی‌ خود را در سایت مرکز تاییدات وب مانی وارد کند، فرمال پاسپورت به صورت رایگان برای کاربر صادر می شود.هر چند کاربر پس از اخد فرمال پاسپورت تا حدی تعیین هویت شده است اما همچنان به عنوان یک کاربر به رسمیت شناخته نمی شود.
  • اینیشال پاسپورت وب‌مانی (Initial WM-Passport): این پاسپورت برای دارندگان فرمال پاسپورت صادر می گردد. نماینده رسمی وبمانی می تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، برای کاربر اینیشیال پاسپورت صادر نماید.
  • پرسنال پاسپورت وبمانی (Personal WM-Passport): این پاسپورت اصلی ترین پاسپورت در سیستم وب مانی برای کاربران می باشد و برای دارندگان فرمال پاسپورت صادر می شود. نماینده رسمی وب مانی می تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، پرسنال پاسپورت صادر نماید.
  • مرچانت پاسپورت وب مانی (Merchant WM-Passport): این پاسپورت مخصوص نمایندگان وب مانی و کمپانی های بزرگ است.

در صورت نیاز به دریافت پرسنال پاسپورت وب مانی، می توانید از نمایندگان رسمی وب مانی در ایران اقدام نمایید. البته این امر تقریبا هزینه ی بالایی دربردارد و برای اشخاصی مناسب است که قصد دارند تراکنش های سنگینی با حساب وب مانی خود داشته باشند، در غیر این صورت نیازی به اخذ اینیشال و یا پرسنال پاسپورت نخواهید داشت.

انواع کیف پول های web money

شما در وب مانی می توانید برای خود کیف پول های مختلفی بسازید، مهمترین آن ها عبارتند از:

  • WMZ = کیف پول دلار آمریکا
  • WMR = کیف پول روبل روسیه
  • WME = کیف پول یورو
  • WMG = کیف پول طلا
  • WMX = کیف پول بیت کوین
  • WMU = کیف پول هریونیا اکراین
  • WMB = کیف پول روبل بلاروس

در ایران کیف پول دلار و بیت کوین رایج است.

سقف تراکنش با پاسپورت های مختلف در وب مانی

دو نوع محدودیت برای پاسپورت های وب مانی وجود دارد. یکی در سقف مبلغ موجود در حساب و دیگری مبلغ تراکنش شده توسط حساب.

۱- محدودیت سقف موجودی در وب مانی برای پاسپورت ها و کیف پول های مختلف

محدودیت های وب مانی برای پاسپورت های مختلف

۲- محدودیت تراکنش در وب مانی در بازه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه برای پاسپورت ها و کیف پول های مختلف

محدودیت های پاسپورت های وب مانی

همان طور که در تصاویر فوق مشاهده می کنید، به عنوان مثال برای پاسپورت alias که با ثبت نام اولیه در اختیار کاربران قرار می گیرد، درمورد کیف پول دلاری سقف موجودی ۳۰۰ دلار است و محدودیت تراکنش ها در بازه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه به ترتیب برابر است با ۱۰۰ ، ۳۰۰ و ۵۰۰ دلار.

بنابراین اگر در روز بیش از صد دلار و در هفته بیش از سیصد دلار و در ماه بیش از پانصد دلار وب مانی نیاز ندارید و کمتر از این مقدار نقل و انتقال انجام می دهید، پاسپورت alias و حساب Mini برای شما مناسب است. در حساب مینی نیازی به دانلود و نصب نرم افزار ندارید.

تذکر: این مقادیر و محدودیت ها بستگی به سیاست های وب مانی دارد و می تواند در هر زمانی تغییر یابد. بنابراین برای اطلاع دقیق و لحظه ای از آن ها قبل از انجام تراکنش های خود به سایت وب مانی مراجعه و محدودیت های حساب خود را بررسی نمایید.

در صورت نیاز به نقل و انتقال بیشتر باید با استفاده از گذرنامه واقعی و یا کارت ملی خود، پاسپورت خود را در وب مانی به formal ارتقا دهید و همچنین نرم افزار WM Keeper را از سایت وب مانی دانلود نمایید.

برای تبدیل پاسپورت خود به formal، می توانید مقاله تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی را مطالعه فرمایید.

آشنایی کلی با پنل کاربری حساب وب مانی

برای ورود به پنل کاربری حساب مینی خود ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

سپس در صفحه ای که برای شما باز می شود، گزینه “Log in” را انتخاب کنید و با وارد نمودن ممبر آیدی، رمز عبور و کدی که برای شما پیامک می گردد، وارد پنل کاربری خود شوید.

پنل کاربری شما مطابق تصویر زیر است که می توانید با استفاده از آن تمام فعالیت های خود از قبیل کنترل موجودی، دریافت و انتقال وجه را به انجام رسانید.

پنل حساب مینی وب مانی

  • در مستطیل قرمز رنگ، WMID (آیدی حساب وب مانی) شما نمایش داده شده است.
  • در مستطیل سبز رنگ، مبلغ موجود در در کیف پول دلاری شما نمایش داده می شود.
  • در مستطیل آبی رنگ، شماره حساب دلاری شما وجود دارد که همواره با حرف Z آغاز می شود.
  • با کلیک بر روی مستطیل زرد رنگ، علاوه بر مشاهده اطلاعات فوق، می توانید به مدیریت ‌کارت های بانکی (Bank cards)، حساب های بانکی (Bank accounts) و حساب ارزهای الکترونیکی (E-currency accounts) خود نیز بپردازید.
  • با کلیک بر روی مستطیل بنفش، می توانید اکانت خود در برنامه های مختلف را شارژ نمایید. مانند اسکایپ، ایکس باکس لایو، فیس بوک گیفت کارت، آیتونز گیفت کارت و …

آموزش شارژ کردن حساب وب مانی

احتمالا پس از افتتاح حساب وب مانی ، نیاز دارید حساب webmoney خود را شارژ نمایید. وب مانی را می توان از روش های مختلفی شارژ کرد. همچون استفاده از مسترکارت و یا روش مستقیم بانکی. اما متاسفانه این روش ها در ایران قابل استفاده نیستند و تنها می توان از دو روش شارژ مستقیم و یا خرید کارت شارژ وب مانی اقدام نمود.

استفاده از کارت شارژ وب مانی

این روش ساده ترین روش ممکن براش افزایش موجودی حساب وب مانی است. شما می توانید یک کارت شارژ را با توجه به مبلغ مورد نیاز خود خریداری کنید و سپس با استفاده از آن، حساب خود را شارژ نمایید.

روش مستقیم شارژ حساب وب مانی

در این روش به یک صرافی معتبر آنلاین مراجعه می کنید و آن ها اکانت وب مانی شما را به صورت مستقیم شارژ می کنند.

در ایران نیز صرافی های آنلاین زیادی چنین اقداماتی را انجام می دهند. کافیست یک صرافی معتبر آنلاین را پیدا نمایید و سپس از طریق منوی خرید وب مانی، مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید و معادل ریالی آن مبلغ را که توسط صرافی تعیین می شود از کارت بانکی خود به صرافی انتقال دهید و شماره حساب دلاری خود در وب مانی را نیز به صرافی دهید تا آن ها نیز حساب دلاری شما در وب مانی را به صورت مستقیم شارژ نمایند.

این روش برای کسانی که به مقدار زیاد به wmz نیاز دارند بسیار مناسب است و معمولا هزینه های آن از خرید وب مانی به صورت کارت کمتر است.

نحوه شارژ کردن حساب وب مانی با کارت شارژ وب مانی

ابتدا با کلیک بر روی لینک زیر به سایت paymer مراجعه کنید. سپس از منوی فوقانی سایت گزینه “Operations” و از منوی سمت چپ گزینه “Redeem” را انتخاب نمایید.

Number و Code کارت شارژ خریداری شده را در مکان های مشخص شده وارد نمایید و پس از تیک زدن پذیرش قوانین و وارد نمودن کد تصویری، بر روی “Redeem” کلیک نمایید.

در مرحله بعد، اطلاعات را با توجه به موارد زیر وارد نمایید:

WM purse: شماره کیف وب مانی را که می خواهید آن را شارژ کنید، در این قسمت وارد کنید. این شماره کیف می تواند متعلق به شما و یا هر کس دیگری باشد. فقط توجه نمایید که حرف اول شماره حساب را باید بزرگ تایپ نمایید.

Amount: مبلغ مورد نظرتان را در این قسمت وارد کنید. لازم نیست کل اعتبار کارت را در یکبار استفاده نمایید. اگر مقداری اعتبار در کارت باقی بماند، می توانید مجددا در آینده از آن استفاده کنید.

Notes: پیغامی را که می خواهید گیرنده وجه دریافت نماید، در این بخش بنویسید. می توانید اسم خود یا مثلا شماره حساب خود را در این قسمت وارد نمایید.

پس از تکمیل موارد بالا روی دکمه “Redeem” کلیک کنید. حساب معرفی شده شما در همان لحظه به صورت آنی شارژ می شود و شماره کارت و پیام شما برای گیرنده نمایش داده خواهد شد.

آموزش نحوه انتقال پول در وب مانی

ابتدا به حساب مینی خود در وب مانی وارد شوید. سپس در بخش پایین صفحه، بر روی گزینه “Transfer funds” کلیک کنید. کادری بالای آن باز می شود. حال گزینه “To a purse” را انتخاب نمایید تا وارد بخش انتقال وبمانی شوید.

در صفحه ی باز شده در بخش “To” باید شماره حساب مقصد را وارد کنید. برای کیف پول دلاری این شماره با Z شروع می شود.

در قسمت “Amount in wmz” مبلغ مورد نظر جهت انتقال، نوشته می شود.

در قسمت “Description” می توانید توضیحاتی قید نمایید. مثلا دلیل ارسال وبمانی، نام ومشخصات فردی و غیره.

در قسمت “Transaction type” در صورتی که استاندارد انتخاب شود، دلار وب مانی شما به صورت معمولی به حساب مقصد ارسال می شود. اما اگر در این قسمت گزینه “with protection by code” را انتخاب کنید، تراکنش شما به صورت کد دار و با کد امنیتی انجام می پذیرد. در این صورت باید در قسمت “protection period” مدت زمانی را که می خواهید به گیرنده فرصت دهید تا ظرف آن مدت کد را وارد نماید و مبلغ به حساب او منتقل گردد را تعیین نمایید.

در این حالت، دریافت کننده برای دریافت مبلغ باید ظرف مدتی که شما تعیین کرده اید، کد تعیین شده توسط شما را در حساب خود وارد کند تا مبلغ ارسالی توسط شما را دریافت نماید وگرنه مبلغ به حساب شما بازخواهد گشت.

در نهایت بر روی “OK” کلیک کرده تا مبلغ مورد نظر شما انتقال یابد.

جمع بندی

در این مقاله با افتتاح حساب وب مانی آشنا شدیم و قابلیت ها وگزینه های مهم این حساب اینترنتی را بررسی کردیم. همچنین به نحوه شارژ کردن حساب وب مانی و انتقال پول در وب مانی پرداختیم.

میلیونر باش امیدوار است این مقاله مورد رضایت شما همراهان گرامی واقع گردد.

4.6/5 - (8 امتیاز)

105 نظر در “آموزش تصویری افتتاح حساب وب مانی و نحوه کار با آن

  • دسامبر 8, 2021 در 9:36 ب.ظ
    پیوند یکتا

    باید چهار شماره اخر همون شماره که باهات تماس میگیره به عنوان کد وارد کنی

    پاسخ
  • نوامبر 1, 2021 در 9:37 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام…من میخام داخل سایت وب مانی اکانت بسازم…ولی وقتی شمارمو میزنم کد رو برام پیام نمیده که اکانت بسازم فقط زنگ میزنن سریع قطع میشه…مشکل از کجاست؟؟؟

    پاسخ
    • نوامبر 2, 2021 در 5:04 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در ساعت های مختلف تست کنید. همچنین با سیم کارتی از اپراتورهای دیگر امتحان نمایید. اگر مشکل حل نشد به پشتیبانی وب مانی ایمیل بزنید و مشکل خود را مطرح نمایید و راهنمایی بخواهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • ژانویه 6, 2022 در 6:03 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام دوست عزیز حدود ۲ تا ۳ دقیقه بعد از تماس دکمه resend again تو صفحه فعال میشه که باید رو این دکمه بزنید تا براتون اس ام اس بشه

      پاسخ
  • می 3, 2021 در 3:47 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    من وب مانی خودم رو شارژ کردم و میخوام حساب بروکر خودم رو شارژ کنم ولی وقتی میخوام شارژ رو انجام بدم در مرحله اخر پیغام میده حساب شما موجودی نداره !! داخل حساب وب مانی هم وقتی میرم نشان میده انتقال انجام شده به wmz ولی حساب روی کارت هم صفر نشون میده
    لطفا راهنمایی بفرمایین ممنون میشم

    پاسخ
    • می 5, 2021 در 11:13 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید با توجه به بروکری که قصد فعالیت در آن را دارید، از پشتیبانی بروکر و یا سایتی که آموزش آن بروکر را ارائه کرده است، تقاضای راهنمایی داشته باشید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 5, 2021 در 5:20 ب.ظ
    پیوند یکتا

    من هنو یک مشکل دارم خرید شارژ برای وب مانی چی میکنه یعنی تا من این کارو نکنم نمیتونم پولی برداشت یا واریز کنم؟

    پاسخ
    • آوریل 6, 2021 در 4:52 ق.ظ
      پیوند یکتا

      این یک حساب بانکی است. نیازی به شارژ ندارد. اما برای اینکه بتوانید از آن پولی برداشت کنید طبیعی است که باید ابتدا به آن پول واریز نمایید. این کار را هم با استفاده از صرافی های آنلاین می توانید انجام دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 31, 2021 در 10:25 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت ب خیر
    برای ساخت اکانت وب مانی جدید از لینک رفرال هم میشه استفاده کرد؟ به شخص جدید بدهیم که توسط ما معرفی شود به سایت ؟

    پاسخ
    • آوریل 1, 2021 در 7:30 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تا جایی که بنده اطلاع دارم وب مانی چنین قابلیتی ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • مارس 1, 2022 در 3:21 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما
      من حساب وب مانیم تو گوگل فعاله
      اما تو آپ که میخوام وارد بشم بعد از اینکه شماره تلفن وارد میکنم به جای کد تصویر سلفی میاره بعدشم که عکس میگیرم ارور پیامک میاد چیکار کنم وارد آپ بشم
      قبلا آپش فعال بود خارج شدم الان میخوام وارد شم اینطوری شده

      پاسخ
  • فوریه 11, 2021 در 1:40 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و ارادت
    کارت شارژ وب مانی را چطور خریداری کنیم ؟؟

    پاسخ
    • فوریه 12, 2021 در 6:07 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در گوگل عباراتی مانند “شارژ وب مانی” یا “خرید و فروش دلار وب مانی” و غیره را جستجو کنید ارائه دهندگان این خدمات را مشاهده خواهید کرد. سپس در مورد آن ها تحقیق کنید و بهترین و معتبرترین را انتخاب و با استفاده از آن ها حساب وب مانی خود را شارژ نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 24, 2020 در 6:34 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید آیا میشه از طریق ساخت لینک پرداخت از خارج از کشور از شخصی که وب مانی نداره پول دریافت کرد ؟

    پاسخ
    • دسامبر 25, 2020 در 12:43 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر. اما آن شخص می تواند از طریق صرافی های آنلاین و یا خرید کارت شارژهای وب مانی به حساب شما پول انتقال دهد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 6, 2020 در 11:34 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من حساب وبمانیمو ساختم ولی در قدم اول فقط ازم شماره تلفن همراه گرفت و رمزعبور ساختم و همچین صفحاتی که برای شما باز شد برای من نیومد و حتی ایمیل هم وارد نکردم!! الان نمیتونم ایمیل وارد کنم یا احراز هویت با روشی غیر از پاسپورت انجام بدم. مشکل کجاست؟

    پاسخ
    • آگوست 6, 2020 در 11:58 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      روش وریفای کردن ارتباطی با نحوه ثبت نام ندارد.
      همچنین به موارد مشابه مشکل شما قبلا پاسخ داده شده است. بنابراین بخش نظرات را در این مقاله و همچنین مقاله تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت با دقت مطالعه فرمایید تا بتوانید مشکل خود را حل نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 27, 2020 در 12:28 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. من ثبت نام کردم اما نمیتونم وارد حسابم بشم میگه باید یه سلفی با پاسپورت بگیرم آپلود کنم من پاسپورت ندارم لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

    پاسخ
    • جولای 27, 2020 در 1:07 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، برای ورود چنین چیزی نمی خواهد. احتمالا مسیر را اشتباه رفته اید و یا اطلاعات ورود خود را صحیح وارد نمی کنید. مقاله افتتاح حساب وب مانی را بخوانید و از آن لینک ها برای ثبت نام و ورود استفاده نمایید. برای photo ID نیز می توانید سلفی خود را با کارت ملی ارسال نمایید. لطفا مقالات و بخش نظرات را با دقت بیشتری مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 28, 2020 در 2:13 ب.ظ
        پیوند یکتا

        کیف پول یورو اضافه کردم اینطوری شد. اطلاعاتم کامل درست وارد کردم بدون هیچ اشتباهی. باید سلفی با کارت ملی ارسال کنم؟

        پاسخ
        • جولای 29, 2020 در 12:54 ق.ظ
          پیوند یکتا

          کیف پول های مختلف سخت گیری ها متفاوتی دارند. به همین دلیل در مقاله تبدیل الیاس به فرمال پاسپورت توضیح داده شده است که کیف پول WMZ انتخاب شود.
          به هر حال اگر پاسپورت ندارید چاره ای جز ارسال سلفی با کارت ملی ندارید.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • جولای 30, 2020 در 1:18 ب.ظ
            پیوند یکتا

            ممنون از راهنمایی شما. چطور میشه کیف پول یورو رو حذف کرد؟

          • جولای 30, 2020 در 2:41 ب.ظ
            پیوند یکتا

            ببینید ابتدا موجودی کیف پول خود را برداشت کنید تا موجودی شما صفر شود.
            حال بر روی کیف پول کلیک کنید و گزینه more را انتخاب نمایید. سپس بر روی archive کلیک کنید. روند Archive شدن را کامل کنید و سپس یک کیف پول WMZ بسازید.
            موفق باشید.

  • می 21, 2020 در 12:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    میدونم نباید نام سایتی رو ذکر کرد ولی واقعا نمیدونم چطور باید اعتبار یه صرافی آنلاین رو سنجید
    برای همین میپرسم
    شما سایت xchange98 رو قبول دارید به عنوان صرافی؟
    کاش در مورد معرفی صرافیهای معتبر هم با توجه به قوانین سایتتون مطلبی برای سایت تهیه میکردید
    سپاس از زحماتتون در سایت بسیار خوب Melyoonerbash

    پاسخ
    • می 22, 2020 در 2:01 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      همان طور که می دانید با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه به صرافی های آنلاین مجوزی داده نمی شود و همچنین ما هیچ نظارت و کنترلی بر روی عملکرد آن ها نمی توانیم داشته باشیم، از معرفی و اظهار نظر در مورد صرافی ها معذوریم. بنابراین طبق قوانین سایت متاسفانه نمی توانم نظر خاصی در مورد صرافی مذکور بدهم. اما بنده تا کنون گزارش منفی در مورد صرافی مذکور نشنیده ام.
      توصیه می کنم نام صرافی مد نظر خود را در انجمن ها و فروم ها سرچ نمایید و نظرات سایر کاربران را در مورد آن ها بخوانید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 1, 2020 در 1:20 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید من حساب وبمانی ام رو شارژ کردم برای انتقال به بروکر پاکت آپشن مشکل دارم و انتقال نمی تونن بدم چکار باید بکنم

    پاسخ
    • می 2, 2020 در 2:10 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      همان طور که مشاهده می کنید هیچ آموزشی در مورد بروکر مذکور در میلیونر باش وجود ندارد. بنابراین چنین سوالی را باید از سایت هایی بپرسید که در مورد بروکر مورد نظر تبلیغ و آموزش دارند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 20, 2020 در 9:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    مرسی بابت آموزش خوبتون
    از وب مانی برای پرداخت های پی پال در سایت ها و یا شارژ والت های مختلف هم میتونیم استفاده کنیم؟

    پاسخ
    • مارس 21, 2020 در 2:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      خیر، چنین امکانی وجود ندارد. از وب مانی فقط می توان در سایت هایی استفاده کرد که درگاه پرداخت وب مانی داشته باشند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 8, 2020 در 11:18 ب.ظ
    پیوند یکتا

    میشه لطفا یک صرافی آنلاین معتبر معرفی کنید برای شارژ حساب وب مانی با کارمزد کم

    پاسخ
    • مارس 9, 2020 در 3:17 ق.ظ
      پیوند یکتا

      با توجه به قوانین فعلی کشور و در نظر گرفتن این مساله که هیچ کنترلی بر روی فعالیت صرافی ها نمی توانیم داشته باشیم، از معرفی آن ها معذوریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 8, 2020 در 11:15 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید خدمت شما ممنون بابت توضیحات خوبتون اگر پاسپورت نداشته باشیم چه محدودیت هایی دارد
    و حداقل تراکنش در ماه چقدر است

    پاسخ
    • مارس 9, 2020 در 3:16 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      هنگام ثبت نام به صورت خودکار به شما الیاس پاسپورت تعلق می گیرد. محدودیت های هر پاسپورت و توضیحات مربوط به آن در مقاله فوق در بخش “انواع پاسپورت های وب مانی” و “سقف تراکنش با پاسپورت های مختلف در وب مانی” توضیح داده شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 29, 2020 در 10:02 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام روزبخیر من طبق فرمایش شما از طریق کامپیوتر وارد شدم ، شماره مبایلمو وارد کردم ، پسورد هم وارد کردم به من شماره آیدی هم داد ولی اون صفحه که ایمیل و مشخصات روز تولد و…. نیومد و صفحه دیگری باز شد ، چکار باید بکنم ؟

    پاسخ
    • مارس 1, 2020 در 6:02 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      فرآیند ثبت نام را کامل کنید. سپس وارد اکانت خود شوید، در بخش profile می توانید ایمیل و سایر اطلاعات را نیز وارد و ویرایش نمایید.
      همچنین در دو لینک زیر به صورت تصویری توسط خود وب مانی نحوه ثبت نام و وارد نمودن ایمیل و همچنین آپدیت آدرس ایمیل پس از ثبت نام توضیح داده شده است.
      {https://wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/Registration}
      {https://wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/Email_Address_Update}
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 3, 2019 در 6:56 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    آموزش استفاده از api رو هم ذکر کنید

    پاسخ
    • نوامبر 3, 2019 در 10:04 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در بخش نظرات مقاله فوق، در پاسخ به سوالات کاربران، نحوه استفاده از api به صورت مختصر توضیح داده شده است. اگر مایل باشید می توانید آن را مطالعه فرمایید. احتمالا سودمند خواهد بود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 26, 2019 در 3:25 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید،ببخشید من یه سوالی داشتم،من میخواستم پاسپورتم رو فرمال کنم و مشخصاتم رو وارد کردم و کارت ملیم رو هم اپلود کردم ولی مشخصاتم بیشترش به صورت اشتباه واردشده و پیام اومد بهم که اشتباهه،حالا میخام که ویرایش کنم مشخصاتومو نمیتونم هرکاری میکنم نمیشه،نمیدونم چجوری باید ویرایش بشه.البته من کاربرتازه وارم، ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ
    • جولای 26, 2019 در 9:57 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      شما نباید اطلاعات خود را به صورت اشتباه وارد می کردید، بسیاری از اطلاعات پایه ای امکان ویرایش ندارند. و تنها باید به پشتیبانی وب مانی تیکت زد و با دلایل کاملا محکم، خواستار اصلاح شد که پروسه ای بسیار سخت است. به هر حال اگر اشتباهات شما عمیق است، بهترین راه این است که مجددا اقدام به افتتاح حساب وب مانی و وریفای آن نمایید. بدین منظور کاملا مطابق با مقاله فوق پیش روید تا دیگر اشتباهی مرتکب نشوید.
      همچنین اگر عجله خاصی ندارید، ترجیحا ۱۰ روز صبر کنید و بعد جهت افتتاح مجدد حساب اقدام فرمایید. همچنین دیگر به حساب قبلی خود وارد نشوید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • جولای 27, 2019 در 4:56 ب.ظ
      پیوند یکتا

      متشکرم… ولی چرا ۱۰روز؟یعنی مجددا باهمون شماره میتونم دوباره حساب وب مانی جدیدی باز کنم؟؟؟ممنونم از پاسختون

      پاسخ
      • جولای 27, 2019 در 9:55 ب.ظ
        پیوند یکتا

        تجربه نشان داده است که پس از گذشت این زمان، در هنگام وریفای کردن با سخت گیری های بیشتری مواجه نخواهید شد.
        بهتر است از یک ایمیل و شماره جدید برای ثبت نام استفاده نمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
      • اکتبر 31, 2019 در 8:37 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام من میخوام ثبت نام کنم اصلا نمیاد نینکش رو برام بفرستید

        پاسخ
        • نوامبر 1, 2019 در 3:14 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          با کامپیوتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
          start.wmtransfer.com
          موفق باشید.

          پاسخ
  • جولای 26, 2019 در 12:26 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید.
    شماره حساب و رمز وبمانی رو فراموش کردم چکار کنم؟
    با تشکر

    پاسخ
    • جولای 26, 2019 در 9:32 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اصولا شما حق فراموشی تمام اطلاعات ورود به حساب خود را ندارید و در این شرایط راهی برای بازیابی باقی نخواهد ماند. به هر حال اگر به ایمیلی که با آن در وب مانی ثبت نام کرده اید، دسترسی دارید مطابق مراحل زیر اقدام کنید.
      ۱- به صفحه ورود وب مانی مراجعه نمایید.
      ۲- بر روی گزینه remind password کلیک کنید.
      ۳- در صفحه ای که باز می شود، آدرس ایمیل یا شماره موبایل خود را که با آن در وب مانی ثبت نام کرده اید، وارد فرمایید.
      ۴- در انتهای پیام هایی که از طرف وب مانی دریافت می کنید شماره WMID شما قرار دارد.
      ۵- در ادامه باید با پاسخ به سوال های امنیتی که در هنگام ثبت نام مشخص کرده اید مراحل ریکاوری پسورد را پیگیری نمایید. اگر پاسخ سوالات امنیتی را ندانید، دیگر راهی برای ریکاوری اطلاعات ورود وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • می 7, 2020 در 4:16 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام و آرزوی موفقیت وسپاس ازپاسخگویی دلسوزانه وشرافت مدارانه شما
      میخواستم بفرمایید باتوجه باینکه سیستم رایانه من (درواقع کیس آن) هنگام اثاث کشی توسط کارگرحمل بارازارتفاع سقوط به کلی غیرقابل استفاده شده است وفعلا”هم امکان خریدوتهیه سیستمی دیگر راندارم آیا میتوانم تمام فرایند وآغزوانجام مراحل ثبت نام رابا گوشی موبایل هوشمند انجام دهم؟
      سایت exchange یاهمان صرافی چطور؟
      وآیا اساسا”میتوانم ضمن وعلاوه برایجادبسترهای لازم چون وب مانی وصرافی درخود الیمپ ترید یافارکس و….هم بطورکل باگوشی فعالیت کنم یاخیر؟
      لطف میکنید اگردراینخصوص ابهام مرا مرتفع فرمایید ومرا مرهون خیرخواهی ومحبت بیدریغتان مینمایید.

      پاسخ
      • می 8, 2020 در 2:06 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
        نمی توان خیلی قاطع و دقیق پاسخ داد. چون پاسخ با توجه به نوع گوشی شما، سیستم عامل آن و سایت های مختلف می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی امروزه به دلیل تعداد زیاد کاربران موبایل، تمام سایت های معتبر و بزرگ سعی می کنند کاملا با موبایل هماهنگ باشند. به هر حال از نظر قوانین که مشکلی وجود ندارد و از نظر کاربردی هم بعید می دانم مشکل خاصی برای شما رخ دهد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • جولای 14, 2019 در 11:49 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام،
    وقت بخیر،
    من میخوام پول رو از حساب وبمانی به حساب بروکر (olymptrade) منتقل کنم تا بتونم با اون trade انجام بدم. ولی متاسفانه هر کاری میکنم جابجا نمیشه! میتونید راهنماییم کنید؟
    ممنون

    پاسخ
    • جولای 15, 2019 در 2:18 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قبل از پاسخ، از شما و سایر کاربران خواهشمندم که به این مساله توجه نمایید که این سوال مربوط به الیمپ ترید است و در میلیونر باش هیچ مقاله ای در مورد این بروکر وجود ندارد. بنابراین اگر سوالی در مورد این بروکر دارید باید از سایت ها و یا اشخاصی بپرسید که چنین بروکری را معرفی کرده اند.
      همچنین باید دقیق مشکل خود و مراحلی را که طی می کنید، بیان فرمایید تا بتوان راهنمایی مناسبی داشت.
      باز هم به دلیل ارزشی که برای شما قائل هستیم مراحل را به صورت خلاصه در ذیل قرار می دهیم:
      ۱- کلیک بر روی deposit
      ۲- گزینه bank cards و انتخاب webmoney
      ۳- گزینه wmz را تیک می زنید و میزان دلاری را که قصد انتقال دارید، وارد می کنید. توجه کنید که حداقل مبلغی که می توانید انتقال دهید ۱۰ دلار است.
      ۴- کلیک بر روی deposit
      ۵- در صفحه بعدی باید شماره همراهی که با آن در وب مانی ثبت نام کرده اید و پسورد را وارد کنید. سپس روی گزینه go to payment کلیک فرمایید.
      ۶- کلیک بر روی گزینه receive a code
      ۷- کدی به موبایل شما ارسال می شود، آن را وارد کنید و بر روی confirm کلیک کنید تا حساب شما شارژ شود.
      فقط دقت فرمایید که همیشه ۱ دلار را در کیف پول وب مانی خود نگه دارید تا هزینه پیامک ها از روی آن کسر گردد. در غیر این صورت ممکن است، برای شما پیامکی ارسال نگردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 10, 2019 در 3:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    چرا بعضی از صفحات با وجود اینکه زبان انگلیسی را انتخاب میکنیم انگلیسی نمیشوند؟

    پاسخ
    • جولای 10, 2019 در 9:20 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      دقیقا نمی دانم چه صفحاتی مد نظر شماست. احتمال دارد صفحات قبلا به زبان دیگری برای شما باز شده است و در مرورگر شما ذخیره شده اند و به همین دلیل باز با همان زبان لود می شوند. برای رفع این مشکل، کش مرورگر خود را به طور کامل پاک نمایید، سپس مودم را خاموش و روشن کنید و مجدد به سایت وارد شوید و امتحان نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 9, 2019 در 5:08 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    قصد دارم حساب وب مانی فرمال باز کنم از مدارک پاسپورت دارم و هیچ قبضی تلفن یا برقی بنام من نیست امکان تایید مکانی به چه صورت هست.
    ایا شما افتتاح حساب و وریفای انجام میدهید با گرفتن هزینه

    پاسخ
    • جولای 9, 2019 در 8:08 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، متاسفانه در حال حاضر مجموعه میلیونر باش فعالیتی در این زمینه ندارد.
      اما برای وریفای کردن هیچ مشکلی ندارید. به سادگی می توانید مطابق با مقاله فوق حساب خود را فرمال نمایید. اصولا برای فرمال کردن حساب وب مانی نیازی به تایید آدرس نیست. در حال حاضر تایید آدرس برای حساب فرمال، اختیاری است و الزامی در کار نیست. شما مطابق با مقاله فوق پیش بروید، به سادگی حساب شما فرمال خواهد شد.
      در آینده اگر نیاز پیدا کردید و یا قصد داشتید، آدرس را نیز وریفای کنید، می توانید قبوض خود را به دارالترجمه ها بدهید و شرایط را برای آن ها توضیح دهید و از آن ها بخواهید در هنگام ترجمه، نام قبض را به نام شما تغییر دهند. بعضی از دارالترجمه ها این مساله را می پذیرند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 8, 2019 در 8:47 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    وقتی میخوام حساب وب مانی باز کنم صفحه من با تصویر صفحه شما تفاوت داره

    پاسخ
    • جولای 9, 2019 در 1:57 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      صفحه چک شد، مطابق با توضیحات مقاله است. احتمالا شما با گوشی موبایل قصد ثبت نام را دارید و برای همین به صفحه دانلود اپلیکیشن وب مانی هدایت می شوید که می توانید اپلیکیشن وب مانی را دانلود و سپس مراحل را به انجام رسانید.
      اگر می خواهید کاملا مطابق با مقاله مراحل طی شود، از یکی از ۲ روش ذیل استفاده نمایید:
      ۱- با کامپیوتر ثبت نام خود را به انجام رسانید.
      ۲- در آدرس بار مرورگر گوشی موبایل خود، لینکhttps://wallet.webmoney.ru/signup را وارد نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 8, 2019 در 8:12 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من شماره تلفن را وارد کردم و یک کد ارسال شد و وارد نمودم و سپس مراحل بعدی که شامل معرفی و مشخصات شخصی برای من باز نشد نمیدونم ایراد از کجاست

    پاسخ
    • جولای 9, 2019 در 1:54 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      مراحل زیر را دنبال نمایید:
      ۱- از مرورگرهای به روز مانند کروم و فایرفاکس استفاده کنید.
      ۲- کش مرورگر خود را به طور کامل پاک کنید.
      ۳- مودم را خاموش و روشن کنید.
      ۴- گزینه کوکی ها و جاوا اسکریپت روی مرورگر شما فعال باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 30, 2019 در 7:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشی.من نمیتونم وارد وب مانی شم یعنی عکس اول صفحه ثبت نام با عکس شماها متفاوته میشه خودتون به سایت نگاهی کنین و کمکم کنین.ممنونم

    پاسخ
    • ژوئن 30, 2019 در 8:59 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      صفحه چک شد، مطابق با توضیحات مقاله است. احتمالا شما با گوشی موبایل قصد ثبت نام را دارید و برای همین به صفحه دانلود اپلیکیشن وب مانی هدایت می شوید که می توانید اپلیکیشن وب مانی را دانلود و سپس مراحل را به انجام رسانید.
      اگر می خواهید کاملا مطابق با مقاله مراحل طی شود، از یکی از ۲ روش ذیل استفاده نمایید:
      ۱- با کامپیوتر ثبت نام خود را به انجام رسانید.
      ۲- در آدرس بار مرورگر گوشی موبایل خود، لینکhttps://wallet.webmoney.ru/signup را وارد نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 29, 2019 در 10:18 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام کجای سایت نمایندگیهای ایران معرفی شده؟ میشه لطفا راهنمایی کنید؟

    پاسخ
    • ژوئن 30, 2019 در 1:42 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در لینک زیر نمایندگان تایید personal passport مشخص شده اند که متاسفانه دیگر خبری از نمایندگان ایرانی نیست. البته هنوز چند سایت در ایران حضور دارند که ادعا می کنند این خدمات را انجام می دهند و نمایندگی وب مانی هستند. این سایت ها ادعا دارند، دفاتر اصلی آن ها در کشورهای دیگر واقع شده است و در تهران نیز دفتر دارند. می توانید آن ها را جستجو و بررسی نمایید.
      https://passport.wmtransfer.com/asp/Reglist.asp
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 29, 2019 در 2:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر شما استاد…ببخشید من اطلاعاتم رو فارسی وارد کردم همون طوری ک در سایت گذاشتین بعد وقتی سایت اسم منو مینویسه مثلا تشکر از شما اقای ۱۹۲.۵۴۰.۲۳۹.۲۹۸ اینجوری عدد میاره‌ به نظرتون حسابم وریفای بشه؟!یا چیکار کنم؟!(من ۳روز کاری هست ک ثبت نام انجام دادم ولی نوشتهyour request for a formal pasport is being processed .please wait for the process to be complete)یعنط حسابم وریفای میشه یا چیکار کنم؟

    پاسخ
    • ژوئن 29, 2019 در 8:43 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      مشکلی ندارد. مشخصات شما به درستی در سیستم وب مانی ثبت شده است. اگر مراحل را صحیح طی کرده باشید و مشکل خاصی نباشد، ان شاء الله حساب شما وریفای خواهد شد. این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز نیز به طول بیانجامد. بنابراین فعلا صبر نمایید تا نتیجه از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 26, 2019 در 11:37 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من میخوام با حساب وب مانی خودم اکانت الیمپ دوستمو شارژ دلاری کنم میشه منو راهنمایی کنید که باید چکار کنم؟

    پاسخ
    • ژوئن 27, 2019 در 7:41 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به هیچ عنوان نباید چنین کاری انجام دهید. چون در الیمپ ترید تنها به همان حسابی که از آن پول واریز کرده اید، می توانید درخواست برداشت بدهید. و باید حساب وب مانی به نام همان شخصی باشد که در الیمپ ترید وریفای شده است. برای اثبات این امر باید از حساب وب مانی فرمال شده به صورتی که مشخصات شما در وب مانی مشخص باشد عکس تهیه و ارسال نمایید.
      بنابراین اگر با حسابی که به نام شما وریفای شده است، پول واریز گردد، اکانت الیمپ ترید و تمام مشخصات آن نیز باید به نام شما باشد. در غیر این صورت دوست شما حق برداشت درآمد را پیدا نخواهد کرد.
      لازم است که دوست شما یک حساب وب مانی بسازد، آن را به فرمال ارتقا دهد و سپس با استفاده از آن، حساب خود در الیمپ ترید را شارژ نماید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 12, 2019 در 2:14 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام به جرئت میگم تا حالا تو هیچ سایتی آموزشی به این دقیقی و کیفیت ندیدم یه دنیا سپاس

    پاسخ
    • ژوئن 12, 2019 در 3:20 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • آگوست 10, 2019 در 1:16 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما من یه حساب وی مان ساختم ولی ازم آدرس ایمیل نخواست حالا میخوام دوباره حساب بسازم جوری که ازم آدرس ایمیل بخواد سوالم اینه من با حساب اولیم (همونی که بدون ایمیل ساختم و البته الیاس هست)سایت الیمپ تریدم رو شارژ کردم حالا اگه یه حساب جدید تو وب مانی بسارم که ایمیلم بخوادو اونو فرمال کنم میتونم از سایت الیمپ ترید برداشت کنم با توجه به این که با یه حساب دیگه اونو شارژ کردم و اون الیاس بود

      پاسخ
      • آگوست 10, 2019 در 10:41 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        خیر، چون در الیمپ ترید تنها به همان حسابی که از آن پول واریز کرده اید، می توانید درخواست برداشت بدهید. اما می توانید آدرس ایمیل خود را در حساب وب مانی اولیه خود وارد نمایید. کافیست به بخش تنظیمات پروفایل مراجعه نمایید. در منوی edit امکان ویرایش مشخصات برای شما فراهم است.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • ژوئن 8, 2019 در 12:37 ق.ظ
    پیوند یکتا

    باتشکرفراوان ازسایت پربارتون
    یه سوال داشتم اگه ممکنه جواب بدین
    من متوجه شدم کدهایی که ازطرف وبمانی براشماره تلفن من فرستاده میشه ازداخل ایرانه باپیش شماره۹۸ایامشکلی وجودداره..یاعادیه
    باتشکرممنون میشم ج بدین

    پاسخ
    • ژوئن 8, 2019 در 9:26 ق.ظ
      پیوند یکتا

      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      خیر، این امر غیر طبیعی نیست و اگر کدها صحیح است و می توانید با آن ها به اکانت خود وارد شوید، مشکل خاصی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 2, 2019 در 2:12 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید سایت فوق العاده پر محتوا و مطالب خیلی جدیدی دارید به طوری که نمیتوان با سرچ در اینترنت عین محتوای شما را پیدا کرد مطالبتون دست اول هست انشاالله همیشه پر قدرت ظاهر بشید .
    آیا حساب های وب مانی و پرفکت مانی و دییر با ثبت نام هایی که توضیح دادین درگاه پرداخت هم ارائه میدهند برای درگاه پرداخت فروشگاه خودم میخواستم اگر نه امکانش هست آموزش ثبت نام و گرفتن درگاه پرداختش را بزارید
    باتشکر.

    پاسخ
    • ژوئن 2, 2019 در 6:48 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از اینکه توانسته ایم رضایت شما را جلب کنیم، خرسندیم.
      بله، ثبت نام به همین صورت است و شما با همین ثبت نام قادر خواهید بود برای اخذ درگاه نیز اقدام نمایید. البته بدین منظور باید مراحل اخذ درگاه را طی کنید و تنظیمات لازم را به انجام رسانید.
      به عنوان یک راهنمایی و مثال در سیستم پرفکت مانی به طور خلاصه باید مراحل زیر را طی کنید.
      بعد از ورود به حساب کاربری پرفکت مانی، وارد قسمت ویرایش حساب شده و در قسمت Alternate Passphrase بر روی گزینه Generate کلیک نموده و تغییرات را ذخیره نمایید. سپس مقدار Alternate Passphrase را کپی نموده و در تنظیمات درگاه خود، در بخش Alternate Passphrase وارد نمایید. اگر درگاه را دارید که به سادگی و با انجام همین مراحل می توانید، آن را فعال و به حساب خود متصل کنید. اما اگر درگاه ندارید باید با توجه به نیاز و برنامه نویسی سایت خود از افزونه، ماژول و یا اسکریپت مناسب درگاه پرفکت مانی استفاده نمایید.
      همچنین برای استفاده از برخی امکانات لازم است Api را نیز در صفحه حساب کاربری فعال نموده و آی پی سایت را در قسمت mask وارد نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • سپتامبر 10, 2019 در 1:22 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام و خسته نباشید،
      من حساب وب مانی را روی گوشی موبایل و با نصب نرم افزار مربوطه باز کردم و بغیر از انتخاب کشور و شماره موبایل هیچ یک از مراحلی را که توضیح دادید را از من نخواست مثل آدرس ایمیل یا پسورد و غیره و کیف پول دلار و بیت کوین هم ساختم ولی شماره حساب شخصی را هم نمیدانم، لطفا”بفرمایید کجای کارم اشتباه بوده است.
      با تشکر

      پاسخ
      • سپتامبر 10, 2019 در 1:48 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        مقاله فوق برای ثبت نام از طریق کامپیوتر و لپ تاپ است. با گوشی و نصب نرم افزار با توجه به وریفای شدن شماره موبایل شرایط فرق می کند. به هرحال برای وارد نمودن اطلاعات شخصی مانند ایمیل و غیره در بخش نظرات مقاله فوق و همچنین بخش نظرات مقاله وریفای کردن وب مانی توضیحاتی داده شده است. می توانید از آن ها استفاده فرمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • می 3, 2019 در 1:18 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام حساب وب مانی می خواهم بازکنم ولی گذرواژه می خواهدهرچه می زنم میگه مطابقت نداردمیشه کمک کنید

    پاسخ
    • می 3, 2019 در 1:45 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای افتتاح حساب ابتدا به آدرس wallet.webmoney.ru مراجعه کنید و بر روی Sign Up کلیک نمایید. در کادر مربوطه، شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید و مراحل را مطابق مقاله فوق طی نمایید تا به بخش تعیین گذرواژه برسید.
      در کادر Password یک عبارت با بیش از ۸ کاراکتر وارد نمایید که ترکیبی باشد از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و کاراکترهایی مثل @ . یعنی از تمام این ها در عبارتی که تعیین می کنید استفاده شده باشد.
      سپس در کادر Password confirmation دقیقا عبارت قبلی را تکرار کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 1, 2020 در 10:20 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام
        من تازه با این وب مانی اشنا شدم
        شرکتی که ازش پول میخام گفته حساب وب مانی باید داشته باشی
        بعد از اینکه پول میاد به حساب وب مانی من چجوری این پول به دستم میرسه ؟ دقیقا پولمو از کی باید بگیرم؟

        پاسخ
        • آوریل 2, 2020 در 2:02 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          اگر می خواهید پول خود را به ریال و در بانک های ایرانی دریافت کنید باید به یک صرافی آنلاین و معتبر ایرانی مراجعه نمایید که خریدار دلار وب مانی باشد. آنگاه دلار وب مانی خود را به آن ها می فروشید و آن ها ریال به حساب بانکی شما در ایران واریز می کنند.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آوریل 12, 2019 در 11:51 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت شما
    رفتم حساب وب مانی باز کنم ولی پنجره‌ای دیگه باز شده ۴ تا گزینه زده به شکل پنجره، گوگل پلی، اپ استور و بلک بری…
    من باید چه کاری انجان بدم؟ با تشکر

    پاسخ
    • آوریل 13, 2019 در 2:40 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در مقاله فوق بر روی دکمه “وب مانی” که با رنگ آبی مشخص شده است کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود، بر روی Sign up کلیک نمایید و مراحل را مطابق با توضیحات مقاله فوق ادامه دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 25, 2019 در 3:21 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ،
    ۱٫برای اضافه کردن کیف پول طلا مشکل دارم ؛ به من ارور میده که در کشور شما امکان داشتن کیف پول طلا رو ندارید ولی در رابطه با بقیه کیف پول ها و واریز وجه بهشون مشکلی نبود و همه چی خوب بود چطور میتونم در صورت اماکان راه حلی بری اضافه کردن این کیف پول به حسابم پیشنهاد بدید

    ۲٫ ایا امکانش هست تا از حساب های مختلف پول به هم واریز کنم مثلا از پرفکت مانی به وب مانی؟؟؟اگر هست چطور؟؟؟؟

    پاسخ
    • مارس 26, 2019 در 4:17 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- اگر حساب خود را وریفای کرده اید، دیگر امکان تغییر ندارید و با این حساب امکان چنین کاری وجود ندارد. تنها راه، ساخت یک اکانت جدید به نام یک شخص دیگر در کشوری ثالث است که برای ساخت کیف پول مذکور نیز ممنوعیت نداشته باشد و همچنین بتوانید آن اکانت را نیز وریفای نمایید.
      ۲- به طور مستقیم چنین امکانی در وب مانی و پرفکت مانی وجود ندارد. اما با استفاده از صرافی های آنلاین می توانید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال می توانید دلار پرفکت مانی خود را به آن ها بفروشید و در قبال آن، دلار وب مانی از آن ها بخرید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 2, 2019 در 5:42 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    معرفی یه سایتی که تا الان برای من در زمینه خرید و شارژ وب مانی خوب عمل کرده را معرفی می کنم خودتون برید ملاحظه بفرمایید.
    pay98.cash

    پاسخ
    • ژانویه 2, 2019 در 9:28 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از اینکه تجربیات خود را با سایر کاربران در میان می گذارید، سپاسگزاریم. اما همان طور که می دانید به دلیل جلوگیری از تبلیغات فریبنده، امکان قرار دادن لینک زیرمجموعه گیری در بخش نظرات وجود ندارد. بنابراین لینک شما با لینک ساده جایگزین شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • فوریه 17, 2019 در 10:57 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام سوال داشتم یک حساب وبمانی ساختم اما هیچ کجا از من ایمیل وتاریخ تولد نپرسید وقتی رفتم وبمانی بخرم گفته شد حساب شما الیاس هست وباید به فرمال تغیر کند طبق اموزش شما اینکار انجام دادم با کارت ملی اما اسم فامیل را در اخر که کار تمام شده بود چند شماره زده بود. وهیچ کجا ادرس ایمیل من نپرسید .چجور پیام میده که حساب شما فرمال شده

        پاسخ
        • فوریه 17, 2019 در 11:08 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          همان طور که در مقاله فوق مشاهده می کنید، ساخت حساب وب مانی بدون داشتن ایمیل غیرممکن است. برای افتتاح حساب از شما ایمیل درخواست می شود. بنابراین اگر شما ثبت نام را صحیح و کامل انجام داده باشید، حتما یک ایمیل در فیلد مربوطه وارد کرده اید و تمام مکاتبات با شما از طریق همان ایمیل صورت می پذیرد.
          برای اینکه متوجه شوید حساب شما به فرمال تغییر کرده است یا خیر می توانید از راهنمایی زیر نیز استفاده نمایید:
          پس از ورود به اکانت مینی خود در سایت وب مانی، در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • دسامبر 1, 2018 در 10:37 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    ضمن تشکر از توضیحات کامل و جامع شما
    من هر چقدر سعی کردم پیامک حاوی کد کانفرم در پنجره دوم رو دریافت نمیکنم
    البته پیام سند و دلیور هم میده
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید ممکنه مشکل از چی باشه؟

    پاسخ
    • دسامبر 2, 2018 در 3:21 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      دقت فرمایید که شماره موبایل خود را با فرمت صحیح وارد کرده باشید. مانند ۹۸۹۱۰۱۲۳۴۵۶۷
      در صورتی که موفق به دریافت پیامک نشدید، امکان دارد مشکل از اپراتور سیم کارت شما باشد. با سیم کارتی از یک اپراتور دیگر امتحان نمایید. اصولا ایرانسل در دریافت پیامک های بین المللی بهتر از همراه اول عمل می کند. البته بنده با سیم کارت همراه اول هم امتحان کردم و مشکلی در دریافت پیامک وجود نداشت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 14, 2018 در 10:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بر شما.
    شما میتونین با حساب وب مانی به یه حساب دیگه دلار بریزید من ریالیشو به شما بدم؟

    پاسخ
    • نوامبر 14, 2018 در 11:35 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، در حال حاضر مجموعه میلیونر باش فعالیتی در این زمینه ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 11, 2018 در 9:08 ب.ظ
    پیوند یکتا

    فقط متشکرم!بسیار اسان و کاربردی توضیح داده بودید،متشکرم😚

    پاسخ
    • اکتبر 11, 2018 در 11:44 ب.ظ
      پیوند یکتا

      رضایت شما موجب خوشنودی ماست.
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.

      پاسخ
  • سپتامبر 24, 2018 در 9:46 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بر شما
    گویا شما تبدیل فرمال به پرسونال پاسپورت ندارین…
    ممکنه راهنمایی کنید چطوری این کار رو انجام بدیم ؟ ومدرک شناسایی خاصی میخاد؟
    متشکرم

    پاسخ
    • سپتامبر 25, 2018 در 12:46 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      توضیحات لازم در مقاله فوق موجود است. پاسخ ذیل از مقاله فوق کپی شده است:
      “پرسنال پاسپورت، اصلی ترین پاسپورت در سیستم وب مانی برای کاربران می باشد و برای دارندگان فرمال پاسپورت صادر می شود. نماینده رسمی وب مانی می تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، پرسنال پاسپورت صادر نماید. در صورت نیاز به دریافت پرسنال پاسپورت وب مانی، می توانید از نمایندگان رسمی وب مانی در ایران اقدام نمایید. البته این امر تقریبا هزینه ی بالایی دربردارد و برای اشخاصی مناسب است که قصد دارند تراکنش های سنگینی با حساب وب مانی خود داشته باشند”
      بنابراین برای دریافت این پاسپورت باید به صورت حضوری به نمایندگان رسمی وب مانی در ایران مراجعه نمایید و پس از تایید مدارک هویتی شما توسط ایشان و پرداخت هزینه، برای شما personal passport صادر خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 26, 2019 در 1:11 ب.ظ
        پیوند یکتا

        باعرض سلام و خسته نباشید یک سوال داشتم من موقع تبدیل الیاس ب فرمال ب علت اگاهی نداشتن صحیح از فیلد ها خیلی از اطلاعاتم رو غلط وارد کردم و با این حال که حتی عکس کارت ملی رو هم فرستادم ولی در خاست حذف اکانت زدم میخواستم ببینم ایا بعد از حذف این اکانتم میتونم اکانت جدیدی بسازم و بخاطر حذف این اکانت و باتوجه ب اینکه دوباره بخوام باهمون مدارک هویتی ثبت نام کنم مشکلی پیش نمیاد؟

        پاسخ
        • ژوئن 26, 2019 در 5:41 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          نباید درخواست حذف اکانت می دادید. شما می توانستید به راحتی اکانت دیگری بسازید و آن را وریفای نمایید. داشتن چند اکانت در وب مانی تخلف محسوب نمی شود. حذف اکانت حساسیت وب مانی را بالا می برد و کار را دشوار می سازد. یکی از قوانین وب مانی این است که شخصی که درخواست حذف اکانت می دهد حق ندارد مجدد در سیستم ثبت نام نماید. اما با توجه به اینکه هنوز حساب شما وریفای نشده بوده است احتمالا بتوانید مجدد حسابی بسازید و آن را وریفای نمایید.
          حداقل یک ماه صبر کنید و سپس جهت ساخت حساب جدید و وریفای کردن آن اقدام فرمایید. فقط دقت نمایید که این بار اشتباهی مرتکب نشوید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • سپتامبر 6, 2018 در 2:09 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت گروه فوق العاده ی میلیونر باش ببخشید برای شارژ کردن کیف پول وب مانی شما کدوم صرافی های انلاین رو پیشنهاد میدین؟
    اخه به من روز اول صرافی exchanging و بعد از اون صرافی wmfa24 رو معرفی کردن که تا اطلاعات کافی درمورد بازار فارکس پیدا کردم متاسفانه هردوتا سایت فیلتر شدن و دیگه نمیشه انتقال داد

    پاسخ
    • سپتامبر 6, 2018 در 10:33 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      صرافی هایی هستند که در رمینه خرید و فروش دلار وب مانی کار می کنند، اما متاسفانه با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه میلیونر باش نمی تواند امنیت و صحت هیچ یک از صرافی های آنلاینی که در این زمینه فعالیت می کنند را تایید نماید، از معرفی آن ها معذوریم.
      شما می توانید با جستجوی عبارت هایی مانند “شارژ حساب وب مانی” یا “خرید کارت شارژ وب مانی” در گوگل به تعدادی از این صرافی ها دست یابید و سپس درباره درستی و اعتبار آن ها تحقیق نمایید و اگر اطمینان شما جلب شد، مبادله خود را با آن صرافی با رعایت احتیاط و با مبالغ کوچک به انجام رسانید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 2, 2018 در 11:33 ق.ظ
    پیوند یکتا

    واقعا تشکر میکنم از شما و گروه میلیونر باش بابت زحماتی که می کشید
    ببخشید من به تازگی وارد کسب و کار اینترنتی شدم و تو سایت الیمپ ترید ثبت نام کردم اگه بخوام پول به حسابم تو الیمپ ترید بریزم اول باید پولو به وب مانی انتقال بدم بعد از اونجا به الیمپ ترید انتقالش بدم درسته؟
    و یک سوال دیگه اینه که اگه بخوام پول به حساب سایت کلیکی مثل difbux انتقال بدم یا برداشت کنم بازم مثه بالاس یا فرق داره

    پاسخ
    • سپتامبر 2, 2018 در 6:48 ب.ظ
      پیوند یکتا

      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      در سیستم olymp trade راه های مختلفی برای واریز و دریافت وجه وجود دارد. اما متاسفانه هیچ کدام، از کارت های بانکی ایران و ریال پشتیبانی نمی کند. بنابراین برای اکثر هموطنان، بهترین گزینه استفاده از webmoney است. در این روش شما ابتدا با مراجعه به صرافی های آنلاین، حساب وب مانی خود را شارژ می کنید و سپس به وسیله حساب وب مانی، اکانت خود در olymp trade را شارژ می نمایید.
      فقط توصیه می کنم اگر در زمینه تحلیل تکنیکال و بازارهای فارکس، اطلاعات و مهارت کافی ندارید، هرگز سرمایه اصلی خود را وارد این بازار نکنید.
      برای سایت های کلیکی هم روش تقریبا مشابه است و فقط باید به متدهای پرداخت هر سایت توجه نمایید. به عنوان مثال سایت difbux با پرفکت مانی و پایر کار می کند. بنابراین شما باید ابتدا حساب پرفکت مانی یا پایر خود را شارژ نمایید و سپس اکانت خود در difbux را به وسیله آن ها شارژ فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 4, 2018 در 2:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام، خسته نباشید
    مقاله جامعی بود ممنون.
    لطفا آموزش کسب درآمد از سایت های خارجی(مثل: انجام پروژه، شرکت در نظر سنجی و…) را قرار دهید و چطور این درآمد ها را حساب وب مانی خود انتقال دهیم.
    با تشکر

    پاسخ
    • آگوست 4, 2018 در 8:35 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سپاس از همراهی و انرژی مثبت شما.
      با توجه به اینکه کسب درآمد از سایت های خارجی با چالش ها، مشکلات و جزئیات بیشتری همراه است، میلیونر باش ضمن آماده سازی کاربران برای ورود به این مرحله، در تلاش برای تهیه مقالات و آموزش های بسیار مفیدی در این زمینه است. ان شاءالله به زودی این آموزش ها نیز در سایت قرار خواهند گرفت.
      موفق باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *