آشنایی با ارز دیجیتال داج کوین و آموزش افتتاح حساب DogeCoin در سایت DogeChain

در این مقاله، ابتدا با ارز دیجیتال DogeCoin آشنا می شویم و دلایل محبوبیت آن را بررسی می کنیم. سپس به آموزش افتتاح حساب dogecoin در سایت dogechain می پردازیم و نحوه کار با کیف پول خود در سایت dogechain را تشریح خواهیم کرد. در بخش انتهایی مقاله نیز نحوه کسب درآمد از داج کوین را توضیح خواهیم داد.

در حقیقت با مطالعه ی این مقاله، شناخت نسبی نسبت به دوژکوین پیدا خواهید کرد و قادر خواهید بود که کیف پول dogecoin خود را به صورت آنلاین در سایت dogechain بسازید و دوج کوین کسب نمایید و تراکنش های مالی خود را به راحتی به انجام رسانید.

ارز دیجیتال DogeCoin چیست

ارز دیجیتال dogecoin

dogecoin یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز در حال رشد و شبیه به بیت کوین است که بسیار امن، فوری و کاملا خصوصی قابل استفاده است. مبنای اصلی دوژکوین بر اساس لایت کوین شکل گرفته است که از الگوریتم Scrypt استفاده می نماید، بدین معنی که استخراج کنندگان نمی توانند از SHA-256 که شامل تجهیزات استخراج بیت کوین می شود استفاده نمایند.

شبکه این رمزارز به طور سمی در دسامبر ۲۰۱۳ برای تولید ۱۰۰ میلیارد کوین آغاز به کار نمود. اما بعد از آن جکسون پالمر، مدیر اجرایی داج کوین اعلام کرد که شبکه Dogecoin می تواند بی نهایت دوژکوین تولید نماید و تا لحظه نگارش این مقاله بیش از ۱۱۶ میلیارد دوج کوین تولید شده است.

ارز دیجیتال Dogecoin در ایران به شکل های مختلفی مانند داج کوین ، دوج کوین ، دوژکوین و داگ کوین تلفظ می گردد.

تاریخچه داج کوین از ابتدا تا به امروز

اولین بار در سال ۲۰۰۵ در یک سریال تلویزیونی در یک اشتباه کلامی، واژه “doge” به شکل داج بیان شد و پس از آن کلمه “doge” به معروف ترین میم اینترنتی برای کلمه سگ بدل شد. لوگوی dogecoin هم برگرفته از سگ شیبا اینو است.

در سال ۲۰۱۳ برنامه نویسی به نام بیلی مارکوس،‌ ارزدیجتال خودش را برنامه‌نویسی کرد و با کمک جکسون پالمر، دوج کوین به جهان معرفی شد.

ارز دیجیتال dogecoin که در ابتدا به عنوان یک ارز دیجیتال فان ایجاد شده بود، در هنگام نگارش این مقاله ارزش بازار آن به بیش از ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است. این موضوع به خوبی میزان رشد این ارز دیجیتال و سایر رمز ارزها را نشان می دهد.

جکسون پالمر در یکی از مصاحبه های خود، بیان کرده است که تمایلی برای قطع تولید این کریپتو ندارد. پالمر دلیل اجرای چنین طرحی را برای داج کوین ، دوری این رمزارز از دلال بازی و سوداگری دانسته است.

البته این نکته را باید در نظر گرفت که اگر این سیاست تغییر یابد و یکباره تولید ارز دیجیتال dogecoin متوقف و یا مانند سایر کریپتو ها، طرحی برای کاهش تولید آن در سال های آتی ارائه شود، دوژکوین به یکباره رشد مضاعفی را تجربه خواهد نمود.

دوژکوین در سال ۲۰۱۴ موفق شد ۶۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند و این روند همچنان ادامه پیدا کرد تا اینکه در اواخر ۲۰۱۷ ارزش سرمایه آن به یک میلیارد دلار رسید.

دلایل محبوبیت ارز دیجیتال Dogecoin

  • دوج کوین در زمینه بازاریابی و حضور در رسانه و شبکه های اجتماعی بسیار قوی عمل می نماید و همین مساله باعت پیشرفت آن شده است.
  • dogecoin به عنوان یک سیستم پرداخت انعام، محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران بدست آورده است و وب سایت هایی مانند Reddit از آن استفاده می کنند.
  • کار کردن با داج کوین بسیار راحت است و به راحتی می توان آن را مبادله کرد.
  • ارز دیجیتال dogecoin ارزش بسیار کمی نسبت به غول رمزارزها یعنی بیت کوین دارد. اما توانسته مدت زیادی در بازار پرتلاطم ارزهای دیجیتال، دوام بیاورد و به رشد تدریجی خود نیز ادامه دهد.
  • با توجه به قیمت پایین ارز دیجیتال dogecoin در حال حاضر، سرمایه گذاری در آن نیاز به سرمایه زیادی ندارد و در صورتی که به آینده این رمز ارز خوش بین باشید حتی مقادیر کوچک هم می تواند، برای سرمایه گذاری مناسب باشد. در لحظه نگارش این مقاله قیمت هر دوج کوین ۰٫۰۰۵۳ دلار است.

اگر به یاد داشته باشید حدود ۹ سال قبل، شما با ۱۰۰ هزار تومان می توانستید تقریبا ۱۰۰۰ بیت کوین بخرید. اگر آن موقع چنین کاری انجام داده بودید، امروز حدود ۹۰ میلیارد تومان پول داشتید!

منظور بنده هرگز مقایسه دوج کوین با بیت کوین نیست و قصد ندارم بگویم دوج کوین نیز چنین رشدی را تجربه خواهد کرد. دلیل آن هم تفاوت های بنیادی است که این دو کوین باهم دارند، از جمله اهدافی که برای هر یک تعریف شده است و نا محدود بودن استخراج دوژ کوین.

اما قصد دارم توجه شما را به این مساله جلب کنم که گاهی قدم های کوچک امروز، در آینده به شدت موثر و راهگشا خواهند بود. بنابراین سعی کنید هرگز از حرکت باز نمانید حتی اگر فعلا در راستای اهداف خود، قدم های بسیار کوچکی می توانید بردارید.

ارز دیجیتال dogecoin نیز با توجه به مواردی که در بالا گفته شد، پتانسیل پیشرفت دارد. بنابراین اگر شما هم به آینده این رمزارز خوش بین هستید، می توانید با روش هایی که در میلیونر باش به شما آموزش داده خواهد شد، مقدار قابل قبولی از این رمز ارز را به صورت رایگان کسب نمایید و در کیف پول dogecoin خود برای آینده ذخیره نمایید.

انواع کیف پول های دوج کوین

کیف پول های مختلفی برای ارز دیجیتال dogecoin وجود دارد که از این رمزارز پشتیبانی می کنند. از کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger Nano S گرفته تا کیف پول های نرم افزاری و آنلاین. برای مشاهده کیف پول های مختلف این رمزارز می توانید به سایت رسمی داج کوین مراجعه نمایید.

ما در ادامه قصد داریم شما را با یکی از کیف پول های معتبر و مخصوص دوژکوین آشنا کنیم. این کیف پول در زمره کیف پول های آنلاین قرار می گیرد و به راحتی می توانید مبادلات خود را به وسیله آن به انجام رسانید.

آموزش افتتاح حساب DogeCoin در سایت DogeChain

آموزش ساخت کیف پول dogecoin

برای ساخت کیف پول dogecoin در سایت Dogechain بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید.

تذکر: برای ورود به این سایت و افتتاح حساب دوج کوین نیاز به تغییر ip دارید. بنابراین از vpn های امن برای ورود به سایت استفاده نمایید.

سپس در صفحه باز شده بر روی دکمه “Create wallet” کلیک کنید. فرمی مطابق شکل زیر برای شما باز خواهد شد. این فرم را با توجه به راهنمایی های ذیل تکمیل فرمایید.

آموزش افتتاح حساب در dogechain

  • E-mail: ایمیل امن و معتبر خود را در این فیلد وارد کنید.
  • Password: رمز عبوری پیچیده برای ورود به حساب خود انتخاب کنید و در این کادر وارد نمایید. رمزعبور باید حداقل ۱۰ کاراکتر داشته باشد. این رمز نسبت به بزرگی و کوچکی کلمات حساس می باشد. بنابراین با دقت آن را انتخاب و در جایی امن نگهداری نمایید.
  • Verify password: رمز عبوری که در کادر قبل وارد کرده اید، مجددا در این کادر وارد فرمایید.

حال بر روی دکمه “Create wallet” کلیک نمایید. در این لحظه سایت به شما کدی نمایش می دهد، این کد به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. این کد در حقیقت Wallet ID  شما می باشد و برای ورود به سایت به آن نیاز خواهید داشت. بنابراین آن را در جایی امن یادداشت نمایید تا بتوانید در دفعات بعد به حساب خود وارد شوید.

در انتها بر روی “Open your wallet” کلیک نمایید تا وارد حساب dogecoin خود شوید.

تذکر: پس از ثبت نام ایمیل تاییدی از سایت DogeChain دریافت خواهید کرد که حاوی Wallet ID شما نیز می باشد.

نحوه ورود به کیف پول خود در سایت DogeChain

بدین منظور کافیست پس از ورود به سایت، گزینه “Log in” را انتخاب نمایید و با وارد کردن Wallet ID و پسورد خود وارد کیف پول دوژکوین خود شوید.

آشنایی با پنل کاربری کیف پول دوژکوین در سایت DogeChain

پس از ورود به کیف پول دوج کوین خود، با تصویری مشابه شکل زیر روبرو می شوید که گزینه های مهم  این پنل را برای شما توضیح خواهیم داد.

آموزش افتتاح حساب داج کوین

۱- My Wallet: شما را به صفحه اصلی کیف پولتان هدایت می کند. همین صفحه ای که هم اکنون در آن قرار دارید و اطلاعات اصلی حساب خود را در آن مشاهده می نمایید.

۲- Transactions: با کلیک بر روی آن لیست تراکنش های خود و جزییات آن ها را مشاهده خواهید کرد.

۳- Send: اگر قصد انتقال دوج کوین را داشته باشید، باید از این گزینه استفاده نمایید. کافیست بر روی آن کلیک نمایید و آدرس کیف پول مقصدی که می خواهید برای آن دوژکوین بفرستید و مبلغ را وارد نمایید و دکمه “Send money” را بزنید.

۴- Receive: با کلیک بر روی این گزینه، می توانید آدرس کیف پول خود را مشاهده کنید و موجودی آن را ببینید. از این آدرس می توانید برای دریافت درآمد خود از سایت های کسب درآمد از داج کوین استفاده نمایید.

۵- موجودی کل حساب دوج کوین خود را در این قسمت مشاهده می کنید.

۶- logout: برای خروج از حساب از این گزینه استفاده نمایید.

۷- Change account settings: این گزینه مربوط به تنظیمات حساب و مدیریت آن است. با استفاده از آن می توانید ایمیل و رمزعبور خود را مدیریت کنید و همچنین ۲FA را برای حساب خود فعال یا غیر فعال کنید.

۸- Paper wallet: برای بک آپ گرفتن از کیف پول کاربرد دارد.

۹- در این کادر نیز آدرس کیف پول خود را مجددا مشاهده می کنید. این آدرس در حقیقت شماره حساب داج کوین شما است و هرکسی بخواهد دوج کوین برای شما بفرستد باید به این حساب، مبلغ را ارسال نماید.

نحوه کسب درآمد از داج کوین

برای بدست آوردن دوج کوین سه راه زیر وجود دارد:

  • استخراج dogecoin
  • خرید و فروش دوژکوین
  • کسب دوج کوین رایگان از سایت های معتبر در این زمینه

استخراج DogeCoin

استخراج داج کوین با توجه به الگوریتم مورد استفاده در dogecoin چندان توصیه نمی گردد. به این دلیل که استخراج برای سودآور بودن نیاز به سیستم قوی دارد و فشار زیادی را به سیستم وارد خواهد کرد. همچنین سود شما، در نهایت به فاکتورهای زیادی مانند هزینه برق مصرفی، ارزش دوج کوین و خیلی مسائل دیگر بستگی خواهد داشت.

اگر به دنبال استخراج سودآور باشید باید از دستگاه های ASIC که برای استخراج لایت کوین استفاده می شوند، استفاده نمایید که در آن صورت هم احتمالا ترجیح می دهید لایت کوین استخراج نمایید که ارزش بسیار بیشتری نسبت به داج کوین دارد. بنابراین از توضیح این گزینه خودداری می کنیم و به دو گزینه بعدی می پردازیم.

خرید و فروش دوژ کوین

بعضی از صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال در ایران، هم اکنون دوج کوین نیز خرید و فروش می کنند، اما ممکن است قیمت کمی بالاتر از قیمت منصفانه باشد. به هر حال به این دلیل که ما اعتبار هیچ یک را نمی توانیم تضمین کنیم از معرفی آن ها خودداری می نماییم.

اما یک راه مطمئن نیز برای خرید و فروش دوج کوین وجود دارد که روند کلی آن به این ترتیب است که شما ابتدا در سایت لوکال بیت کوینز، با ریال بیت کوین می خرید و سپس بخشی از بیت کوین خود را به صرافی چنجلی منتقل می نمایید و به دوج کوین تبدیل می کنید و در انتها دوژکوین های خود را به کیف پول dogecoin خود در سایت dogechain منتقل می نمایید.

برای آشنایی کامل با روند خرید و فروش رمزارزها و ثبت نام در صرافی های لوکال بیت کوینز و چنجلی می توانید بخش “ترید و خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها” را در مقاله روش های کسب درآمد از بیت کوین در ایران مطالعه فرمایید.

کسب داج کوین رایگان از سایت های معتبر

این ساده ترین و شیرین ترین روش برای کسب داج کوین می باشد و به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این روش استفاده نمایید. چون با استفاده از آموزش های میلیونر باش می توانید با کمی وقت گذاشتن به صورت رایگان دوج کوین بدست آورید و برای آینده ذخیره نمایید.

روند کلی این روش بدین ترتیب است که در سایت های معتبری که دوژکوین پاداش می دهند، عضو می شوید و با انجام عمل هایی ساده مانند کلیک کردن بر روی یک دکمه و یا مشاهده تبلیغات، به کسب ارز دیجیتال dogecoin می پردازید.

سایت های معتبر در زمینه کسب دوج کوین

میلیونر باش سیستم مانیتورینگ حرفه ای دارد و تمامی سایت های معرفی شده در میلیونر باش در این مانیتورینگ قرار می گیرند و هریک از سایت های مذکور، در هر لحظه ای که از پرداخت دستمزد کاربران خود شانه خالی کند بلافاصله از این لیست خارج خواهد شد.

با کلیک بر روی نام هر سایت به آموزش مربوط به آن هدایت خواهید شد و می توانید اقدام به ثبت نام در سایت مذکور نمایید.

فری دوج کوین

گلدن فاست

جمع بندی

در این مقاله با ارز دیجیتال DogeCoin آشنا شدیم و نحوه ساخت کیف پول دوج کوین در سایت DogeChain را بررسی کردیم. سپس به نحوه کسب دوج کوین پرداختیم و سایت های معتبر برای بدست آوردن داج کوین را معرفی نمودیم.

میلیونر باش امیدوار است این آموزش مورد رضایت شما همراهان گرامی واقع گردد.

4/5 - (5 امتیاز)

43 نظر در “آشنایی با ارز دیجیتال داج کوین و آموزش افتتاح حساب DogeCoin در سایت DogeChain

  • آگوست 25, 2023 در 4:51 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    من توی سایتdogechain.infoکیف پول داشتم الان رمز دومرحله ای میخواد ازم
    طبق گفته خودتون کیف پول جدید هم ساختم ولی باز موقع ورود به کیف پول جدید هم باز رمز دومرحله ای میخواد
    میتونید راهنمایی کنید
    ممنونم ازتون

    پاسخ
    • سپتامبر 2, 2023 در 3:02 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر رمز دومرحله ای را فعال نکرده باشید امکان ندارد که سایت از شما چنین چیزی را درخواست کند مگر اینکه اکانت شما هک شده باشد. به هر حال اگر رمز را ندارید و در کیف پول خود موجودی دارید می توانید با داشتن عبارت بازیابی در کیف پول دیگری که دوج کوین را نیز ساپورت می کند (مانند کوینومی) موجودی خود را بازیابی نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 4, 2023 در 10:43 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و وقت بخیر ، من چند سال پیش مقداری دوج کوین در سایت {dogechain.info} ریخته ام موقع ثبت نام اصلاً کد دو عاملی از من نخواست امروز می خواستم دوج کوین خودم را از این سایت خارج کنم پس از وارد کردن آدرس والت خود سایت از من کد دو عاملی می خواهد ، حالا چکار کنم من کد دو عاملی نداده بودم .
    در صورت امکان بنده را راهنمایی نمایید. با تشکر از حوصله بسیار خوب تان

    پاسخ
    • می 9, 2023 در 3:50 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر شما ۲FA را فعال نکرده باشید دلیلی برای فعال بودن آن در این لحظه هم وجود ندارد مگر اینکه شخص دیگری به اکانت شما از طرق مختلف مانند هک دسترسی پیدا کرده باشد و این گزینه را فعال نموده باشد که در این صورت احتمالا موجودی اکانت مورد نظر خالی شده است. اما اگر آن را فعال کرده اید باید کدی که در نرم افزارهای مخصوص ۲FA برای شما ارسال می گردد را وارد نمایید و یا با استفاده از کد ریکاوری که در زمان فعال کردن این گزینه در اختیارتان قرار گرفته است، ۲FA را غیرفعال نمایید.
      حتی اگر private key اکانت مورد نظر را نیز داشته باشید مشکلی نیست و می توانید به روش زیر دارایی خود را مجدد بازیابی کنید:
      می توانید در سایت مذکور یک والت جدید بسازید و سپس بر روی گزینه Import/Export کلیک کنید و با استفاده از private keys قبلی خود به راحتی موجودی والت قبلی را در کیف پول جدید خود بازیابی نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 20, 2022 در 10:33 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام مطلب خوبی بود .
    دوستانی بهتره به ترید ارزهای دیجیتال هم یه نگاهی بندازید چون سود خوبی داره اگر بلد نیستید باید در ابتدا با سیگنال و کپی ترید جلو برید سپس خودتون کم کم یاد میگیرید .
    هر سوالی داشتی تلگرام پیام بده کمکت کنم آیدیم :mr_fokr
    ممنون از سایت عالی و خوبتون

    پاسخ
  • مارس 18, 2022 در 11:10 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام در سایت دوج چین میخاستم برداشت بزنم ارور میده میگه سرعت ۲۰۰ باید باشه برای مت ۱۰۰ چجوری به ۲۰۰ افزایش بدم ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ
  • اکتبر 12, 2021 در 8:07 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ارادت
    بعد از انتقال ارز به ولت doge chain میشه ارز رو به صرافی ایرانی انتقال داد مستقیما یا لازمه که قبل از اوت تبدیل دیگه ای صورت بگیره؟
    ممنون از راهنماییتون

    پاسخ
    • اکتبر 13, 2021 در 2:32 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر شما مقداری دوج به داج چین بفرستید می توانید آن را مستقیما به هر کیف پولی که دوج کوین را ساپورت می کند، انتقال دهید. بنابراین اگر صرافی ایرانی مد نظر شما کیف پول داج کوین دارد کافیست آدرس آن را دریافت و داج کوین های خود را به آن آدرس انتقال دهید تا بتوانید در مرحله بعد با توجه به نیاز خود و امکانات صرافی، آن را به ریال یا سایر ارزها تبدیل نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 2, 2021 در 8:30 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من هم مثل یکی از کاربراتون مشکل پسوورد دارم طبق فرمایش شما یه کیف پول جدید ساختم و تو قسمت import کلید خصوصی منظورتون پسوورد کیف پول قبلیم هست ؟ اگر میشه کمکم کنید تا بتونم پولم رو زنده کنم . با تشکر از شما بابت وقتی که میگذارید

    پاسخ
    • مارس 3, 2021 در 3:13 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، منظور private key کیف پول قبلی است. اگر آن را نداشته باشید هیچ راهی برای بازیابی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 20, 2021 در 9:35 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و درود
    چندروزی هست وقتی میخوام با Wallet ID و پسوردم وارد dogechain بشم از پسورد من ایراد میگیره با اینکه من هیچ تغییری در پسوردم انجام ندادم البته من با چند تا browser دیگه هم امتحان کردم ولی بازم از پسورد ایراد میگیره مشکلش چی میتونه باشه؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
    • فوریه 21, 2021 در 2:34 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قطعا پسورد را اشتباه وارد می کنید و یا به هر دلیلی پسورد دچار تغییر شده است. می توانید در سایت مذکور یک والت جدید بسازید و سپس بر روی گزینه Import/Export کلیک کنید و با استفاده از private keys قبلی خود به راحتی موجودی والت قبلی را در کیف پول جدید خود بازیابی نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 5, 2021 در 6:42 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام منم مشکل دوستیمون رو‌دارم دو سه سال پیش اجازه ورود نداد به کیف دوج چینم و چون دوج پنجاه تومن بیشتر نبود من بیخیالش شدم اما الان با این تورم ممنون میشم راهنمایی کنید برای بازیابی. از جواب شما متوجه نشدم کیف دیگه باز کنم چطور میتونم دوج هارو به اونجا انتقال بدم ممنون میشم یه شماره بدین باهاتون تماس بگیرم اگر موفق به بازیابی شدین درصدی از دوج ها کارمزد شما

        پاسخ
        • ژوئن 6, 2021 در 2:59 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          نیازی به کارمزد نیست. هر راهنمایی نیاز باشد از همین طریق انجام خواهد شد. اگر از کیف پول قبلی خود کلمات ریکاوری را در اختیار داشته باشید می توانید به روشی که بیان شد با ساخت یک کیف پول جدید ارزها را به آن انتقال دهید. و اگر کلمات ریکاوری را ندارید هیچ راهی برای بازیابی نیست و ارزهای شما از دسترس شما برای همیشه خارج شده است.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • ژوئن 6, 2021 در 2:54 ب.ظ
            پیوند یکتا

            ممنونم از کمک های بدون چشم داشت و بی منت شما متاسفانه کلید خصوصی رو‌ندارم فقط والت ای دی و ایمیل ثبت نام‌رو دارم که طبق فرمایش شما کاری نمیشه کرد و چیزی نزدیک صدهزار دوج رفت دویست هزار تا هم سایت کلاهبردار مستردیجی کوین رفت اوووف منم برا خودم پولداری بودم خخخ

          • ژوئن 7, 2021 در 12:23 ق.ظ
            پیوند یکتا

            ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
            همچنین بابت مسئله ای که برای شما رخ داده است واقعا متاسفم و امیدوارم در آینده سودهای زیادی کسب نمایید.
            موفق باشید.

        • نوامبر 1, 2021 در 12:08 ب.ظ
          پیوند یکتا

          ۰۹۱۷۱۵۸۹۸۸۳

          منم همین مشکلو دارم
          اگه پیدا کردی لطفا با من تماس بگیر شیرینی هم محفوظه

          پاسخ
    • نوامبر 1, 2021 در 12:05 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام
      من یه ماه پیش از همین کیف پول به بایننس انتقال دادم ولی الان ازم اشکال میگیره در حالی که اصلا پسوورد رو عوض نکردم
      امکان داره هک شده باشه؟

      پرایوت کی هم گم شده

      پاسخ
  • فوریه 10, 2021 در 7:43 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    ممنون از سایت خوب و راهنمایی هایی شما
    من برای ثبت نام تو سایت goldenfaucet دچار مشکل شدم
    قسمت payment account فقط دو گزینه داره bitcoin و faucetpay
    حالا شماره حساب پرفکت مانی رو که وارد میکنم خطای invalid token میده
    ممنون میشم راهنمایی فرمایید

    پاسخ
    • فوریه 11, 2021 در 1:10 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      یک والت بیت کوین در سایت بلاک چین بسازید و سپس از شماره حساب والت بیت کوین خود جهت ثبت نام استفاده فرمایید. برای ساخت حساب می توانید از مقاله افتتاح حساب در بلاک چین استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • مارس 28, 2021 در 5:34 ب.ظ
        پیوند یکتا

        درود بر شما
        سال نو مبارک من کیف پول رو ساختم ممنون از راهنمایی .برای سایت goldenfaucet شماره حساب والت بیت کوین کدوم قسمت میشه که وارد سایت کنیم.
        شماره حساب با آدرس کیف پول فرق داره دیگه.
        نمیدونم تو کدوم قسمت سایت بلاک چین شماره رو پیدا کنم.
        ممنون میشم دوباره راهنمایی کنید.

        پاسخ
        • مارس 29, 2021 در 5:27 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          عید بر شما نیز مبارک باد.
          منظور از شماره حساب همان آدرس والت است. بر روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد مقاله افتتاح حساب در بلاک چین شوید. سپس مقاله را با دقت مطالعه فرمایید. در مقاله به صورت تصویری آدرس والت و نحوه بدست آوردن آن توضیح داده شده است.
          مقاله افتتاح حساب در بلاک چین
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آگوست 20, 2020 در 11:27 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میخواستم بدونم این ارز رو چجوری میتونیم بفروشیم

    پاسخ
    • آگوست 21, 2020 در 7:47 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بعضی از صرافی های آنلاین داخلی این ارز را می خرند و در قبال آن به شما ریال می پردازند. اگر به چنین صرافی دسترسی داشتید می توانید از این روش استفاده نمایید.
      روش دیگری نیز وجود دارد. می توانید این ارز را به یک صرافی مانند بایننس انتقال دهید و آنجا به بیت کوین تبدیل کنید و در نهایت بیت کوین خود را به صرافی های آنلاین بفروشید و در قبال آن ریال دریافت نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 29, 2019 در 2:42 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام متاسفانه من نمی تونم از این سایت دوج کوین انتقال بدم می تونین به من کمک کنید

    پاسخ
    • نوامبر 29, 2019 در 6:24 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      جهت انتقال دوج کوین، باید از گزینه Send استفاده نمایید. کافیست بر روی آن کلیک نمایید و آدرس کیف پول مقصدی که می خواهید برای آن دوژکوین بفرستید و مبلغ را وارد نمایید و دکمه “Send money” را بزنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 15, 2019 در 11:12 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.از کیف پولی که به من معرفی کردین متشکرم.
    ممنون میشم اگه بگین کیف پولGatehubمعتبر وامن هست یا نه

    پاسخ
    • نوامبر 28, 2019 در 9:51 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      کیف پول شناخته شده ای است. از نظر امنیت، دارای امنیت قابل قبولی است اما به هر حال در سال ۲۰۱۷ این کیف پول، یکبار هک شد و مقادیری کوین از کاربران سرقت شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 14, 2019 در 2:18 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.ممنون از راهنمایی های خوبتون.من کیف پول دوج چین رو ساختم و الان دارم استفاده میکنم.میخواستم اگه میتونین یکیف پول معتبر هم برای لایت کوین بهم معرفی کنین.تشکر اززحمت هایی که میکشین.اجرکم عند الله

    پاسخ
    • نوامبر 15, 2019 در 1:34 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      طبیعتا اگر می توانید کیف پول سخت افزاری مانند Ledger Nano S تهیه نمایید، شک نکنید که بسیار بهتر و امن تر از سایر کیف پول ها می باشد. اما اگر امکان این امر برای شما وجود ندارد، می توانید از برنامه و سایت هایی مانند Electrum LTC ، Trustwalletapp.com ، LiteVault.net و یا Jaxx استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 21, 2019 در 10:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام با توجه به این نظر :
    آموزش ساخت کیف پول دوج کوین و اتریوم و … فقط با دو کلیک و بدون نیاز به چیز شکن و…
    ۱٫وارد [https://msg.adamant.im] شوید
    ۲٫ بر روی گزینه Create new کلیک کرده و متنی که میده رو کپی کرده و در قسمت login وارد کنید
    (از آن یک نسخه دیگر هم ی جای دیگه بزارید چون برای ورود های بعدی باید با همون پسوردی که میده وارد بشید)
    تبریک اکانت شما ساخته شد . کافیست بر آیکن account کلیک کنید تا ارز ها و شماره حساب های آن ها به شما نمایش داده شود

    من وارد شدم و کیف پول تشکیل دادم.
    این سایت و روش را معتبر می دونید؟
    در مورد فیل شکن اختصاصی ، توضیح بدهید، حتما باید آن را خرید کنیم؟ که اختصاصی باشد؟
    یا همین که روی دستگاه ما فقط باشد کافی هست و اختصاصی هست؟
    ممنون

    پاسخ
    • اکتبر 22, 2019 در 12:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این سایت تاکنون مشکل خاصی نداشته است و حتی یک رمز ارز هم دارد که البته تا کنون اصلا موفق عمل نکرده است. به طور کلی نمی توان آن را سایتی با اعتبار بالا دانست و گزینه های مطمئن تری جهت ذخیره رمز ارزها وجود دارد.
      vpnهای اختصاصی نیاز به داشتن سرورهای اختصاصی و یا خرید از فروشنده های مناسب دارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 20, 2019 در 2:03 ق.ظ
    پیوند یکتا

    آموزش ساخت کیف پول دوج کوین و اتریوم و … فقط با دو کلیک و بدون نیاز به چیز شکن و…
    ۱٫وارد [https://msg.adamant.im] شوید
    ۲٫ بر روی گزینه Create new کلیک کرده و متنی که میده رو کپی کرده و در قسمت login وارد کنید
    (از آن یک نسخه دیگر هم ی جای دیگه بزارید چون برای ورود های بعدی باید با همون پسوردی که میده وارد بشید)
    تبریک اکانت شما ساخته شد . کافیست بر آیکن account کلیک کنید تا ارز ها و شماره حساب های آن ها به شما نمایش داده شود

    پاسخ
  • جولای 29, 2019 در 8:51 ق.ظ
    پیوند یکتا

    تذکر: برای ورود به این سایت و افتتاح حساب دوج کوین نیاز به تغییر ip دارید. بنابراین از vpn های امن برای ورود به سایت استفاده نمایید.
    اینو میگم
    اگه هر دفعه با یک ای پی مختلف بریم مشکل ایجاد کی کنه؟
    منظورم کیف پول داج کوین هست ن خود سایت داج کوین فری
    مثلا اگع دفعه اول با یه قندشکن وارد شویم و حساب بسازیم و بیایم بیرون و دیگه نریم که حسابو مسدود نکنه چون صرافی انلاین خودش برداشت و انتقال رو انجام میده

    پاسخ
    • جولای 29, 2019 در 2:34 ب.ظ
      پیوند یکتا

      برای سایت داج چین، اگر بدون استفاده از vpn قادر به ساخت حساب هستید، نیازی به استفاده از چنین برنامه هایی ندارید. اما اگر با توجه به isp خود امکان افتتاح حساب برای شما میسر نیست باید ip خود را تغییر دهید. این تغییر ip در آینده برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. در ضمن کلیدهای خصوصی و ریکاوری حساب در اختیار شخص شما قرار می گیرد تا در صورت بروز هر مشکلی بتوانید کیف پول خود را در هر کیف پول داج کوین دیگری نیز بازخوانی نمایید. بنابراین جای نگرانی وجود ندارد. فقط دقت نمایید که اگر قصد استفاده از چنین برنامه هایی را دارید، حتما از vpn های امن استفاده نمایید که اطلاعات ورود و بازیابی حساب شما، در دسترس دیگران قرار نگیرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 28, 2019 در 8:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام همانطور که گفتید باید با قندشکن وارد شویم خب این کار مشکلی ایجاد نمی کند؟
    دوج کوین هارو باید جایی معامله کنیم یا با استفاده از صرافی انلاین تبدیل کنیم؟
    ۵ داج کوین تقریبا چند هزارتومن میشع؟

    پاسخ
    • جولای 29, 2019 در 2:57 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- لطفا آموزش ها را با دقت بیشتری مطالعه فرمایید. در هیچ قسمتی از آموزش بیان نشده است از چنین ابزاری برای ورود به سایت مذکور استفاده نمایید. استفاده از چنین نرم افزارهایی، موجب مسدود شدن اکانت می گردد.
      ۲- دوج کوین ها را می توان در صرافی های آنلاین ایرانی به ریال تبدیل کرد و یا اینکه ابتدا در صرافی هایی مانند بایننس، آن ها را تبدیل به بیت کوین نمایید و سپس در سایتی مانند localbitcoins بیت کوین های خود را به ریال تبدیل فرمایید.
      ۳- در حال حاضر قیمت هر داج کوین حدود ۳۴ تومان است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 25, 2019 در 2:35 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.
    تشکر بابت توضیحتون، لطف کنید سایت سرمایه گزاری معتبر معرفی کنید.

    پاسخ
    • ژانویه 25, 2019 در 8:06 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      سایت های سرمایه گذاری آنلاین ریسک بسیار بالایی دارند و با توجه به تحریم هایی که علیه ایرانیان وجود دارد، این خطرات برای افراد مقیم ایران به شدت افزایش می یابد. به همین دلیل ما به هیچ وجه فعالیت در سایت های سرمایه گذاری آنلاین را برای افراد مقیم ایران توصیه نمی کنیم. اگر به فعالیت در اینگونه سایت ها اصرار دارید، حتما توجه فرمایید که با بخش اندکی از سرمایه خود وارد شوید و هرگز سرمایه اصلی و حیاتی زندگی را درگیر نفرمایید.
      با توجه به اینکه سایتی که شما ذکر کرده بودید در زمینه cloud mining است، اگر بخواهیم از سایت های با سابقه و معتبر در این زمینه نام ببریم می توانیم به مواردی مانند Genesis Mining و MinerGate و Hashnest و HashFlare اشاره نماییم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 24, 2019 در 10:34 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر.
    ممنون به خاطر توضیحاتتون، میخواستم بدونم سایت mrdigicoin.eu معتبر هست؟

    پاسخ
    • ژانویه 24, 2019 در 11:57 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      این سایت در زمره سایت های سرمایه گذاری قرار می گیرد. چنین سایت هایی اصولا باید مجوزهای لازم را اخذ نمایند که سایت مذکور فاقد این مجوزها است. البته سایت مذکور هم اکنون در حال پرداخت است اما نوع فعالیت آن خیلی مشابه طرح های پانزی می باشد. به هر حال میلیونر باش سرمایه گذاری در این نوع سایت ها را توصیه نمی کند.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • می 5, 2021 در 2:27 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام و تشکر ، اگر از وى پى ان براى ورورد به سایت استفاده نکنیم و با آى پى ایران وارد شویم، احتمال اینکه در آینده به مشکل بخوریم و حسابمان مسدود شود وجود دارد؟؟؟

        پاسخ
        • می 5, 2021 در 11:10 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          حتی اگر اکانت مسدود شود، با داشتن کلمات ریکاوری هیچ مشکلی نخواهید داشت و موجودی خود را در هر کیف پول دیگری که بسازید می توانید بازیابی نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *