ساخت حساب کاربری گوگل (Gmail)

آشنایی با Gmail یا Google account

Google account یک حساب کاربری در گوگل است که به شما اجازه ی استفاده از سرویس های مختلف گوگل را می دهد. علاوه بر فضای ذخیره سازی که در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید با افتتاح این حساب از سرویس هایی همچون Webmaster tools، Google Docs، GoogleCalendar، +Google ، Gmail و … به صورت رایگان استفاده نمایید.

Gmail, حسای کاربری گوگل

آموزش ساخت حساب کاربری در گوگل

ساخت حساب کاربری گوگل بسیار ساده و سریع می باشد. تنها اطلاعاتی که در هنگام ساخت Gmail یا Google Account نیاز دارید، سن، جنس، مکان و … است.

برای ساخت حساب کاربری در گوگل ابتدا وارد این سایت شوید و از سمت چپ گزینه sign in را انتخاب کنید. در پنجره ی باز شده روی create account کلیک نمایید.

پس از آشکار شدن فرم ثبت نام، فیلدهای مربوط به نام، نام کاربری، رمز عبور، تاریخ تولد و … را پر کنید. سپس تیک گزینه I agree to the Google Terms of Service and Privacy Policy را بزنید و روی گزینه Next step کلیک کنید.

در صورتی که گوگل از شما کد تاییدی بخواهد، آن را به شماره موبایلی که در قسمت قبل وارد کرده اید،ارسال می کند و باید همان کد را در قسمت مورد نظر وارد نمایید. در غیر این صورت مستقیم به صفحه ی تنظیم عکس حساب کاربری هدایت می شوید.

پس از ظاهر شدن صفحه تنظیم عکس حساب کاربری می توانید روی گزینه Add a photo کلیک کنید تا عکس مورد نظر خود را از کامپیوتر انتخاب کرده و به حساب خود اضافه کنید. سپس روی Next step کلیک کنید.
پس از نمایش صفحه Welcome ، حساب کاربری شما با موفقیت ساخته شده است. روی گزینه Continue to Gmail کلیک کنید تا وارد Gmail شوید.

همچنین آموزشی تصویری در قالب فایل pdf توسط میلیونر باش برای شما تهیه شده است که می توانید آن را دانلود نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

2 نظر در “ساخت حساب کاربری گوگل (Gmail)

    • نوامبر 12, 2018 در 7:45 ب.ظ
      پیوند یکتا

      از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *