آموزش تصویری تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی

در این مقاله، به آموزش تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی خواهیم پرداخت. بنابراین اگر هنوز حساب وب مانی خود را نساخته اید، ابتدا به مقاله افتتاح حساب وب مانی مراجعه کنید و سپس مطابق با این مقاله برای وریفای نمودن حساب خود اقدام نمایید.

وریفای کردن وب مانی

دلایل تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی

دلایل مختلفی برای تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی وجود دارد. اما بی شک مهمترین دلیل کم کردن محدودیت هایی است که وب مانی برای پاسپورت های مختلف در نظر گرفته است. هرچقدر پاسپورت شما در وب مانی ارتقا یابد، اعتبار شما افزایش و محدودیت های شما کاهش خواهد یافت.

به طور کلی دو نوع محدودیت برای پاسپورت های وب مانی وجود دارد. یکی در سقف مبلغ موجود در حساب و دیگری مبلغ تراکنش شده توسط حساب. به عنوان مثال در هنگام نگارش مقاله برای پاسپورت alias که با ثبت نام اولیه در اختیار کاربران قرار می گیرد، درمورد کیف پول دلاری سقف موجودی ۳۰۰ دلار است و محدودیت تراکنش ها در بازه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه به ترتیب برابر است با ۱۰۰ ، ۳۰۰ و ۵۰۰ دلار. اما درمورد پاسپورت formal سقف موجودی ۱۰۰۰۰ دلار است و محدودیت تراکنش ها در بازه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه به ترتیب برابر است با ۳۰۰۰ ، ۱۰۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ دلار.

بنابراین اگر قصد دارید با حساب وب مانی خود مبالغ زیادی جابه‌جا کنید و یا از صرافی های آنلاین ایرانی برای تبدیل دلار وب مانی به ریال استفاده نمایید، بهتر است همین حالا اقدام به وریفای کردن حساب وب مانی خود نمایید. چون اکثر این صرافی ها فقط با حساب های وریفای شده کار می کنند.

نحوه تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی

در اکثر آموزش های موجود، برای تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی گفته شده است که داشتن گذرنامه برای وریفای نمودن الزامیست. اما ما به شما آموزش می دهیم چگونه حساب خود را بدون پاسپورت و با کارت ملی نیز وریفای نمایید.

ابتدا بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه لاگین وب مانی وارد شوید.

در این صفحه، ابتدا WMID و رمزعبور خود را وارد نمایید. سپس کدی برای شما پیامک می گردد که با وارد کردن آن در فیلد مربوطه می توانید به حساب خود وارد شوید.

پس از ورود به حساب کاربری در وب مانی، به لینک زیر مراجعه کنید.

[https://passport.wmtransfer.com]

در این صفحه توضیحات کلی در رابطه با پاسپورت وبمانی داده شده است. آن را مطالعه کرده و بر روی گزینه “Apply for Webmoney Passport” کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

در این مرحله توضیحاتی در رابطه با تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی و مدارک مورد نیاز داده شده است. آن را مطالعه کرده و با کلیک بر روی گزینه “Continue” به مرحله بعدی بروید.

در این مرحله فرمی برای شما باز می گردد که باید با دقت آن را تکمیل نمایید. این فرم را با توجه به تصویر و توضیحات ذیل تکمیل فرمایید.

آموزش تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی

۱- اگر از پاسپورت استفاده می کنید، نام خانوادگی خود را در این فیلد وارد نمایید. اما اگر از کارت ملی استفاده می کنید، نام خود را به فارسی در این فیلد وارد نمایید.

۲- اگر از پاسپورت استفاده می کنید، نام را در این فیلد وارد نمایید. اما اگر از کارت ملی استفاده می کنید، نام خانوادگی خود را به فارسی در این فیلد وارد نمایید.

۳- نام پدر خود را در این فیلد وارد کنید.

۴- تاریخ تولد خود را به میلادی وارد نمایید.

۵- در این فیلد، جنسیت خود را از منوی کشویی انتخاب فرمایید.

۶- در این فیلد، با کلیک بر روی گزینه “Set” وارد صفحه ای می‌شوید که باید شهر خود را انتخاب کنید. در این صفحه ابتدا بر روی “Choose your actual location” کلیک نمایید. سپس با توجه به تصویر و توضیحات ذیل، این قسمت را تکمیل فرمایید.

تبدیل alias پاسپورت به formal پاسپورت webmoney

A : در این قسمت نام شهر محل سکونت خود را به لاتین بنویسید و جستجو نمایید

B : در این بخش، کشور خود را انتخاب نمایید.

C : در این فیلد، استان خود را انتخاب کنید.

D : در این بخش، شهر خود را انتخاب کنید و در نهایت بر روی دکمه “OK” کلیک نمایید تا مجددا به فرم اصلی بازگردید.

۷- در این فیلد، کدپستی را مطابق کارت ملی خود وارد نمایید.

۸- در این فیلد، آدرس دقیق محل سکونت خود را به صورت لاتین وارد کنید.

۹- در این فیلد از منوی کشویی، کشور صادرکننده کارت ملی و یا پاسپورت خود را انتخاب نمایید.

۱۰- اگر از پاسپورت استفاده می کنید، شماره پاسپورت را در این فیلد وارد نمایید. اما اگر از کارت ملی استفاده می کنید، شماره ملی خود را بدون صفر در این فیلد وارد نمایید.

تذکر: اگر از کارت ملی استفاده می کنید، در این فیلد باید دقت زیادی داشته باشید. این فیلد نسبت به فرمت شماره ملی حساس است و به صورت مداوم تغییر می کند. گاهی فرمت صحیح بدون صفر است و گاهی با رعایت خط تیره ها. در هنگام نگارش مقاله، فرمت صحیح، عبارت بدون صفر بوده است. با توجه به اینکه امکان تست به صورت نامحدود برای ما وجود ندارد، باید توسط خودتان فرمت صحیح تست شود. همچنین توصیه می کنم بخش نظرات را حتما مطالعه کنید و از تجربه سایر کاربران استفاده فرمایید و تجربیات خود را نیز با سایر کاربران در مورد این گزینه، در میان بگذارید.

۱۱- در این فیلد اگر از پاسپورت استفاده می‌کنید تاریخ صدور پاسپورت را به لاتین وارد کنید. اما اگر از کارت ملی استفاده می‌کنید، تاریخ اعتبار کارت ملی را درنظر بگیرید، هفت سال از آن کم کنید، تاریخ بدست آمده را به میلادی تبدیل کنید و در این قسمت وارد فرمایید.

۱۲- در این فیلد اگر از گذرنامه استفاده می کنید، قسمت محل صدور (Place of Issue) را وارد نمایید. اما اگر از کارت ملی استفاده می کنید، عبارت “National Organization for Civil Registration” را بنویسید.

حال دکمه “Save” را در پایین صفحه کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

در این مرحله اگر از پاسپورت استفاده می کنید، تاریخ “Date of Expiry” را وارد کنید. اما اگر از کارت ملی استفاده می کنید، تاریخ اعتبار کارت ملی را به میلادی تبدیل کرده و وارد نمایید.

تذکر: در صورتی که از کارت ملی قدیمی استفاده می کنید، تاریخ اعتبار را ۲۰۲۱/۰۷/۲۰ در نظر بگیرید.

پس از وارد کردن تاریخ اعتبار، بر روی دکمه “Save” کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

در این مرحله اگر از گذرنامه استفاده می کنید، باید تصویر صفحه ۲ و صفحه ۳ گذرنامه را ارسال نمایید. اما اگر از کارت ملی استفاده می کنید، باید تصویر پشت و روی کارت ملی خود را ارسال نمایید.

می توانید با گوشی موبایل خود از مدارک عکس های با کیفیت بگیرید و ارسال کنید. پس از ارسال، تصویری که توسط شما آپلود شده است، نمایش داده می شود و شما باید نوع آن را در لیستی که زیر عکس وجود دارد، تعیین نمایید.

دقت کنید اگر تصویر پاسپورت را آپلود کردید، عبارت “Passport” انتخاب گردد و اگر تصویر کارت ملی را آپلود کردید، عبارت “ID card, front side” را ا انتخاب نمایید. در انتها بر روی گزینه “Finish upload” کلیک کنید.

سپس دوباره بر روی دکمه “Upload new document copy” کلیک کنید و مطابق دفعه قبل تصویر پشت کارت ملی خود را ارسال کنید و فقط در مرحله پایانی عبارت “ID card, back side” را انتخاب نمایید و در انتها بر روی گزینه “Finish upload” کلیک نمایید.

در این لحظه، مراحل تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی شما به اتمام رسیده است. بر روی “Back to control panel” کلیک کنید. حداکثر دو روز کاری زمان می برد تا اطلاعات شما بررسی شده و در صورت تایید، پاسپورت وب مانی شما از الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت تغییر یابد.

تذکر: گاهی اوقات وب مانی پس از بررسی اطلاعات، برای تایید کاربر از وی درخواست Photo ID می نماید. در این موارد شما باید درحالی که گذرنامه یا کارت ملی خود را در کنار صورت خود نگه داشته اید، از خود عکس بگیرید و برای وب مانی ارسال نمایید. نحوه گرفتن عکس باید مطابق تصویر زیر باشد. نحوه ارسال عکس هم مانند ارسال مدارک است.

photo ID وب مانی برای تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی

همچنین کاربرانی که عجله دارند و نمی خواهند به هیچ وجه تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی آن ها با تاخیر مواجه شود، می توانند برای محکم کاری پس از آپلود مدارک خود در مرحله پایانی مجددا بر روی دکمه “Upload new document copy” کلیک نمایند و مطابق توضیحات فوق Photo ID خود را نیز ارسال کنند و در مرحله پایانی عبارت “Photo ID” را انتخاب نمایند و در انتها بر روی گزینه “Finish upload” کلیک کنند.

جمع بندی

در این مقاله به وریفای کردن حساب وب مانی و تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی به وسیله‌ گذرنامه و یا کارت ملی پرداختیم و تمام نکات لازم در این زمینه را بررسی کردیم.

میلیونر باش امیدوار است این مقاله مورد رضایت شما همراهان گرامی واقع گردد.

4.6/5 - (24 امتیاز)

571 نظر در “آموزش تصویری تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی

  • مارس 8, 2022 در 11:48 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر میشه از گواهینامه برای ارتقای پاسپورت وب مانی استفاده کرد؟

    پاسخ
    • مارس 9, 2022 در 2:13 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      معمولا پذیرفته نمی شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 16, 2022 در 10:34 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقتتون بخیر
    بنده یکبار اقدام به ثبت نام کردم با رعایت همه موارد فوق اما تاریخ انقای کارت ملی بنده به اتمام رسیده و من همون تاریخ رو به وبمانی دادم ، بعد از ۱۰ روز بهم اطلاع داده به خاطر اینکه انقای کارت ملیت تموم شده نمیتونیم حسابتو فرمال کنیم .
    حالا من با فوتوشاپ طبق فرمایش شما ۱۰ سال به تاریخ اعتبار کارت ملیم اضافه کردم . میخوام بدونم توی مرحله photo ID متوجه این تغییر عکس کارت ملیم با واقعیت میشمن یا خیر ؟
    و اینکه اون حساب قبلی رو چجوری تصحیح کنم آیا اصلا راهی داره ؟

    ممنون از سایت خوبتون و راهنمایی و محبت فراوانتون

    پاسخ
    • فوریه 18, 2022 در 3:03 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بستگی به مهارت شما در ویرایش عکس دارد. اگر ویرایش عکس خوب و با کیفیت باشد، معمولا متوجه نمی شوند چون سیستمی برای استعلام گرفتن ندارند.
      در مورد تصحیح مدارک هم، در بخش نظرات نکاتی بیان شده است که می توانید مطالعه فرمایید.
      به هر دلیلی اگر امکان تصحیح برای شما فراهم نبود می توانید با یک شماره و ایمیل جدید مجددا اقدام به افتتاح حساب نمایید. این بار دقت کنید که تمام موارد موجود در مقاله را با دقت انجام دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 2, 2021 در 7:14 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    یک سال بیشتر از طریق سایت شما حسابمو فرمال ارتقا دادم و توی صفحه کاربریم هم همینه ثبت کرده
    توی این مدت فقط وب مانی فروختم

    الان برای اولین بار خواستم از صرافی وب مانی بخرم بعد این پیام میده

    هویت شما توسط سایت وبمانی تایید نشد. تنها دارندگان حساب وبمانی دارای فرمال پاسپورت و بالاتر می توانند خرید کنند

    الان من باید چکار کنم

    پاسخ
    • نوامبر 3, 2021 در 3:06 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      طبیعتا مشکل شما از طرف وب مانی نیست چون قطعا شما توانسته اید وب مانی به حساب خود واریز کنید که بعد قادر بودید آن وب مانی ها را بفروشید. مشکل از طرف صرافی ای است که می خواهید خرید کنید. باید با پشتیبانی آن صرافی ارتباط برقرار کرده و دلیل مشکل را جویا شوید و بخواهید که مشکل شما را حل کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 21, 2021 در 1:57 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام . خسته نباشید
    سال پیش با استفاده از آموزش شما و کارت ملی قدیمی حساب وب مانی خودم رو وریفای کردم
    دیروز وب مانی پیام داده که تاریخ مدرک شناسایی شما در حال انقضا هست , برای جلوگیری از بسته نشدن حساب مدرک جدید رو بفرستید و اطلاعات رو ویرایش کنید .
    طبق آموزش شما برای کارت ملی قدیمی تاریخ اعتبار را ۲۰۲۱/۰۷/۲۰ نوشتم و تاریخ صدور رو ۷ سال ازش کم کردم و ۲۰/۰۷/۲۰۱۴ نوشتم.
    می خواستم ببینم حالا با توجه به نداشتن پاسپورت و نیومدن کارت ملی جدید باید چیکار کنم
    Dear owner of WMID
    We inform you that your passport with the number ********, issued on 20/07/2014 is about to expire.
    In order to avoid the service suspension of WMID
    we recommend you to:
    – get a new passport (or identity card)
    – fill the data about your new document on the page
    – provide for verification a copy (photocopy) of your new passport on the page
    Best regards, WebMoney Team

    پاسخ
    • ژوئن 23, 2021 در 12:48 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      هیچ اقدامی انجام ندهید اگر حساب شما از وریفای خارج شد، دو راه وجود دارد. یا باید صبر کنید تا کارت ملی جدید خود را دریافت کنید و تصویری از آن ارسال نمایید و اطلاعات را مطابق با آن ویرایش کنید. و یا تصویر کارت ملی قدیمی خود را با نرم افزارهای ویرایش عکس به صورت حرفه ای در بخش تاریخ ویرایش کنید(به عنوان مثال ۱۰ سال آینده را درج کنید) و سپس اطلاعات را مطابق با توضیحات قبل و با توجه به اضافه شدن ۱۰ سال به زمان های قبل ویرایش نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 16, 2021 در 2:36 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من تازه اقدام کردم به گرفتن کارت ملی و یه کاغذ دادن بهم بدون عکس. خواستم بدونم الان چطور میتونم به فرمال ارتقا بدم ؟چون پاسپورت ندارم. آیا میشه با شناسنامه این کارو انجام داد؟؟ بعد اگه میشه یه گزینه جستجو برای نظرات بگذارید چون خیلی زیاده و واقعا زمان میبره پیدا کردن متن مورد نظر

    پاسخ
    • می 16, 2021 در 5:03 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، متاسفانه با شناسنامه نمی شود. اگر هنوز کارت ملی قدیمی خود را دارید می توانید با استفاده از آن اقدام فرمایید در غیر این صورت باید صبر کنید تا کارت ملی شما صادر گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 10, 2021 در 12:16 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام،
    من مدت‌هاست که پاسپورتم وریفای شده و توی سایت هم نوع پاسپورتم رو نوشته Formal ولی وقتی روی عکس کارتم کلیک میکنم و گزینه‌ی Limits رو انتخاب می‌کنم، همچنان محدودیت های حساب Alias رو نوشته برام! یعنی ۱۰۰ دلار در روز، ۳۰۰ دلار در هفته و ۵۰۰ دلار در ماه! شما نمیدونین مشکل چی میتونه باشه؟

    ممنون

    پاسخ
    • مارس 10, 2021 در 7:08 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید کیف پول خود را آرشیو کنید و مجدد کیف پول بسازید تا مشکل حل شود. توضیحات لازم در این مورد در بخش نظرات مقاله فوق داده شده است. لطفا مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 18, 2021 در 11:09 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام
        من ده روز میشه ارتقا حساب وب مانی زدم نوشته بود یکی دو روز کاری جواب میدیم ولی همچنان هیچ جوابی نیومده. چرا؟

        پاسخ
        • آوریل 19, 2021 در 1:52 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ممکن است پروسه بیش از ۱۰ روز کاری طول بکشد. چاره ای جز صبر ندارید.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • آگوست 25, 2022 در 11:38 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام عکسهای من آپلود نمیشه.چکارکنم؟
          ممنون از سایت خوبتون

          پاسخ
          • آگوست 27, 2022 در 1:15 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            عکس های شما باید دارای فرمت و حجم مطابق با قوانین آپلود عکس باشد که در بخش نظرات هم به آن اشاره شده است و می توانید مطالعه نمایید. همچنین عکس ها دارای نام انگلیسی باشند.
            موفق باشید.

  • مارس 4, 2021 در 10:44 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من حسابم رو درخواست دادم فرمال بشه
    مبلغ ۳۵۰۰ دلار از فارکس میخوام انتقال بدم مشکل اینجاست که بروکر یکجا پول رو فقط انتقال میده
    یعنی کل پول رو الان
    من مدت هاست که با وبمانی واریز یا برداشت نداشتم بیش از یک ماه
    الان ۳۵۰۰دلار را یکجا وبمانی قبول میکنه
    اگر نمیکنه راه حلش چیه
    چون نمیتونم توی دومرحله واریز کنم
    باید یکجا توی یک واریز انجام بشه

    پاسخ
    • مارس 5, 2021 در 4:42 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سقف تراکنش روزانه برای فرمال پاسپورت ۳۰۰۰ دلار است. بنابراین شما نمی توانید ۳۵۰۰ دلار به حساب خود واریز نمایید. دو راهکار هم بیشتر وجود ندارد یا ۳۰۰۰ دلار واریز داشته باشید و یا وب مانی خود را به personal ارتقاء دهید. جهت ارتقاء باید به کارگزاری های وب مانی در ایران مراجعه نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 3, 2021 در 7:15 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر.
    کیف پول وبمانی فرمال شده اما پیامک داده کهphotoidهم بفرستیداین کارم کردم videoidوprofile pictureهم خواسته این دومهمه؟بایدحتماانجام بشه؟ بایدچطوری انجام بشه؟ بی نهایت ممنون مشم اگه راهنمایی بفرمید.

    پاسخ
    • فوریه 4, 2021 در 3:49 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر الزام نیست. اما اگر قصد انجام دارید با کلیک بر روی هر یک، به صفحه بارگذاری هدایت می شوید و در هر مرحله به شما توضیحات لازم داده می شود. در مورد profile picture که کافیست یک تصویر مناسب برای پروفایل خود انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید تصویر خود را طبق استانداردهای تعیین شده بارگذاری نمایید. در مورد گزینه video id نیز در مقابل دوربین دیوایس خود کافیست بنشینید و با کلیک بر روی گزینه مذکور تست را مطابق با آنچه خواسته می شود انجام دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 18, 2021 در 9:47 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشی
    من در حساب الیاس در یک ماه ۵۰۰ دلار انتقال دارم و الان هر چی انتقال میدم نمیشه از کجا باید فهمید که یک ماه تموم میشه و دوباره میشه انتقال داد؟منظورم ماه بعدی هستش که دوباره ۵۰۰ دلار انتقال بدم؟

    پاسخ
    • ژانویه 19, 2021 در 2:08 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از زمانی که اولین تراکنش سیکل ماهانه خود را انجام داده اید باید بیش از ۳۰ روز بگذرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • فوریه 2, 2021 در 1:29 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام وقت بخیر
      من از برنامه وب مانی برای اینکار استفاده کردم
      ولی برای آپلود عکس میزنه که لود نشد
      ممنون اگه راهنمایی کنین

      پاسخ
      • فوریه 2, 2021 در 2:38 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        احتمالا فرمت یا حجم عکس مطابق با استانداردهای تعیین شده نبوده است. استانداردهای عکس ارسالی در بخش نظرات مقاله فوق توضیح داده شده است که می توانید مطالعه فرمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • ژانویه 16, 2021 در 5:52 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر من اکانت وبمانی رو با راهنمایی شما انجام دادم(با کارت ملی)و پیغام آخری که به منظور بررسی و اعلام نتایج تا دو روز آینده رو برام نمایش داد ولی الان تقریباً ۶ روز میگذره ولی اکانتم فرمال نشده و وقتی به قسمت passport میرم همان پیغام بررسی و اعلام نتایج تا دو روز کاری رو نشون میده ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • ژانویه 17, 2021 در 1:50 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز به طول انجامد. مشکلی وجود ندارد فعلا صبر کنید تا نتیجه خدمت شما اعلام گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 1, 2021 در 5:34 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خوبین؟
    من میخواستم یه حساب روبلی ایجاد کنم که توی app وب مانی گفته که باید اکانت خود رو ارتقا بدید.اگه اکانت به فرمال تبدیل بشه میتونم درست کنم؟
    مرسی بابت سایت خوبتون

    پاسخ
    • ژانویه 1, 2021 در 10:29 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، مشکلی وجود نخواهد داشت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 28, 2020 در 7:38 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و سپاس از توضیحات خوبتون. برای شارژ وبمانی شما چه سایت یا روشی پیشنهاد میدین؟

    پاسخ
    • دسامبر 28, 2020 در 10:58 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      صرافی های آنلاین و ایرانی زیادی هستند که وب مانی را شارژ می کنند. با توجه به قوانین کشور از معرفی آن ها معذوریم اما می توانید با یک سرچ ساده در گوگل لیستی از آن ها را بیابید و سپس در انجمن ها در مورد آن ها تحقیق فرمایید. یک صرافی معتبر را انتخاب کنید و با استفاده از آن وب مانی خود را شارژ فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 22, 2020 در 7:25 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من ثبت نام را مطابق مقاله انجام دادم ولی موقع اپلود new document copy که میخواستم تصویر پشت کارت ملی رو بفرستم ارور داد و ازش خارج شد حالا هر کار میکنم برگرده به اون بخش فقط نوشته که مراحل کامل شد ۲ روز دیگه جواب میدن ولی میدونم تصویر پشت اپلود نشده هنوز چکار کنم برای اضافه کردن اون

    پاسخ
    • دسامبر 23, 2020 در 7:10 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      فعلا هیچ کاری نکنید و صبر کنید تا نتیجه خدمت شما اعلام گردد. این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز به طول انجامد. اگر حساب شما فرمال شد که نیازی نیست کاری کنید و مدارک شما تایید شده است در غیر این صورت از بخش Chats اقدام به ارسال مدرک جدید نمایید. برای آشنایی بیشتر با این فرآیند می توانید بخش نظرات مقاله فوق را با دقت مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 20, 2020 در 8:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من متاسفانه قبل از اینکه با سایت شما آشنا بشم و از راهنمایی های خوبتون استفاده کنم اقدام به ارتقا پاسپورت کردم با کارت ملی
    حالا من اسم و فامیل رو به لاتین نوشتم
    و تاریخ صدور کارت ملی رو تاریخ تولد نوشتم چون اطلاعی از این ۷ سال کم کردن نداشتم
    واسم مشکل پیش میاد؟ چون ۶ روز گذشت و جوابی نیومده
    و اینکه اگه تایید نشه امکان اصلاح این اشتباهات وجود داره؟؟

    پاسخ
    • دسامبر 22, 2020 در 4:19 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به هر حال صبر کنید تا نتیجه به اطلاع شما برسد. اگر نتیجه ناموفق بود آنگاه جهت تصحیح اقدام فرمایید. شما دو راه حل پیش روی خود خواهید داشت. راه اول که پر دردسر تر است این است که از طریق اکانت خود وگزینه Chats یا ایمیل زدن به بخش کنترل وریفای پرفکت مانی اشتباهات خود را توضیح و درخواست تصحیح دهید. راه حل دوم این است که یک اکانت دیگر بسازید و آن را مطابق با مقاله فوق وریفای نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 7, 2020 در 8:33 ب.ظ
    پیوند یکتا

    خسته نباشید
    من تمام مراحل انجام دادم و تمامی موارد تایید شدن و تبدیل شد پاسپورت من به formal
    اما فقط یک قسمت به رنگ قرمز هست واونم مدارک سکونته (passport page with address of residence)
    ایا ممکنه در مراحل send یا receive به مشکل بخورم ، ممنون از پاسخگویی تون
    در ضمن سند ملکی به نام خودم هم ندارم

    پاسخ
    • دسامبر 8, 2020 در 4:58 ق.ظ
      پیوند یکتا

      این مدرک به عنوان یک الزام برای فرمال پاسپورت محسوب نمی شود و تا کنون عدم ارسال آن مشکل ساز نشده است. هرچند که به هر حال در آینده ممکن است قوانین و عملکردها تغییر کند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 27, 2020 در 10:42 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استاد
    من حساب وبمانی از نوع الیاس دارم دو روز قبل یعنی چهارشنبه و پنج شنبه ۳۰۰دلار تراکنش دادم
    حدودا ۲۸۰دلار واریزی و ۲۰۰دلار برداشت داشتم
    الان امروزم جمعه هستش
    با توجه به محدودیت حسابم در طی هفته ۳۰۰دلار و ماه ۵۰۰دلار الان یعنی از شنبه که فردا می تونم باز انتقال بدم ۱۰۰دلار
    یا باید ی هفته اولین واریزی م که چهارشنبه بود بگذره ممنون میشم راهنمای دقیق کنین این قضیه واس محدودیت ماهانه م صدق می کنه ؟یعنی باید دقیق ی ماه از واریزی اولین روز بگذره یا اصل بر شروع ماه جدید

    پاسخ
    • نوامبر 28, 2020 در 1:46 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      مبدا، زمان اولین تراکنش در هر سیکل است. محدودیت هفته ای یعنی ۷ روز پس از اولین تراکنش در سیکل هفته ای. ماهانه هم به همین صورت است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 17, 2020 در 1:43 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    همونجوی که گفتید جای نام خانوادگی از نام با کیبورد فارسی نوشتم.داخل صرافی ها هم موقع خرید به جای نام خانوادگی باید نام بنویسم(با توجه به اینکه صرافی ها میگن انگلیسی تایپ کنین)

    پاسخ
    • نوامبر 17, 2020 در 2:08 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر. آموزش فقط مربوط به سایت وب مانی است و نکته گفته شده هم مختص کسانی است که با کارت ملی می خواهند حساب خود را وریفای کنند. بنابراین در سایر صرافی ها باید مطابق با فیلد خواسته شده عمل نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 18, 2020 در 6:13 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    شما گفتید کارت ملی نام فارسی وارد کنید
    ولی توی صرافی ها موقع فروش نام و نام خانوادگی رو انگلیسی میگه تایپ کنید
    و اینکه اصلا برای فروش در هفته ۱۰ دلار نیازی ب ارتقا هست؟

    پاسخ
    • اکتبر 19, 2020 در 6:14 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- بله، وقتی قرار است مدارک فارسی ارسال نمایید باید از مشخصات فارسی هم برای وریفای استفاده نمایید. صرافی ها قوانین خود را دارند و ما درباره وب مانی آموزش داده ایم. اصولا صرافی های آنلاین ایرانی مشکلی با این امر ندارند چون می توانند نام فارسی را با انگلیسی تطبیق دهند.
      ۲- از نظر وب مانی نیازی نیست. اما ممکن است از نظر صرافی که قصد معامله با آن را دارید برای فروش یک دلار هم نیاز باشد حساب خود را وریفای نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • اکتبر 22, 2020 در 6:52 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام
        این پیام امد

        Dear WebMoney transfer System user!

        You have provided us with your personal data and you were issued a Formal WM-Passport.

        Formal WM-Passport holder has following features availible:
        -to add funds by bank wire;
        -to use a prepaid card;
        -to automate funds acceptance from customers using the Merchant WebMoney Transfer service interfaces, in limited mode;

        More information about Formal WM-Passport you …

        تایید شده؟

        ولی توی صفحه کاربری زده استاندار..یعنی همون قبلیه

        چرا؟

        پاسخ
        • اکتبر 23, 2020 در 2:09 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          در پاسپورت های وب مانی چیزی به عنوان استاندارد وجود ندارد. اولین پاسپورت، الیاس است که شما می خواهید آن را به فرمال ارتقا دهید. نحوه چک کردن نوع پاسپورت شما و حذف محدودیت ها، در بخش نظرات چندین بار به صورت مفصل توضیح داده شده است. لطفا بخش نظرات مقاله فوق را با دقت مطالعه فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • اکتبر 23, 2020 در 9:32 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام..کنار شکل کله مورچه

            زده Keeper Standard

            ولی فامیل اسمم ثبت شده توی پروفایلم

            الان طبق پیام بالا..ک فرستادن برام…
            تایید شده حسابم ب فرومال؟

            ممنون

          • اکتبر 23, 2020 در 9:20 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            کنار کله مورچه را نباید نگاه کنید. باید روی آن کلیک کنید و داخل پروفایل را بررسی کنید. keeper standard روشی که برای دسترسی به وب مانی و حسابتان در این سیستم استفاده می کنید را نشان می دهد.
            اما به طور کلی اگر اسم و فامیل شما در حساب ثبت شده است، یعنی اکانت شما فرمال شده است.
            موفق باشید.

    • نوامبر 5, 2020 در 1:24 ب.ظ
      پیوند یکتا

      عکس صفحات ۲و ۳ پاسپورت رو یکجا آپلود کنیم یا مثل کارت ملی جداگانه

      پاسخ
      • نوامبر 6, 2020 در 4:36 ب.ظ
        پیوند یکتا

        در یک قاب از هر دو صفحه عکس با کیفیت تهیه کنید و به صورت یکجا ارسال نمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • اکتبر 15, 2020 در 6:08 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و وقت و به خیر خدمت شما و تمامی پرسنل سایت
    من هفته پیش با اموزش های شما تونستم حسابمو به فرمال ارتقا بدم و با تمامی امکانت حساب فرمال اشنایی دارم
    میخواستم ببین میشه داخل یک روز چیزی حدود ۸ هزار دلار داخل حسابم واریز شه چون واریز کننده فقط میتونه داخل یک روز واریز کنه میخواستم بدونم اون روزانه ۳۰۰۰ دلار تراکنش در اینجا صدق میکنه یا نه و باید بگم که واریز کننده سایته
    با تشکر.

    پاسخ
    • اکتبر 16, 2020 در 3:46 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      میزان تراکنش های روزانه شما در فرمال پاسپورت نباید بیش از ۳۰۰۰ دلار باشد. بنابراین نمی توانید در یک روز مبلغ ۸۰۰۰ دلار را وارد حساب خود کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 14, 2020 در 10:54 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و عرض ارادت
    از چه طریقی میتونم به بستیبانی فارسی وب مانی دسترسی داشته باشم؟
    تو قسمت سابورت روسی جواب میده.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • اکتبر 14, 2020 در 5:09 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پشتیبانی فارسی وجود ندارد. اما اگر از نسخه انگلیسی سایت استفاده کنید و مکاتبات شما با زبان انگلیسی باشد، انگلیسی به شما پاسخ خواهند داد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 12, 2020 در 1:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام از کپچا چند دلار کسب کردم

    اما وب مانی میگن باید حساب تایید هویت کنیم برای فروش و تبدیل ب ریال..بدون این نمیشه فروخت

    حالا میخوام با تشکیل حساب پرفکت مانی درامد ب ریال تبدیل کنم

    چطور باید دلار حساب وب مانی رو به حساب پرفکت مانی انتقال بدم؟

    و اینکه فروش از طریق پرفکت مانی نیاز ب تایید هویت نداره؟

    صرافی ها راحت انجام میدن؟

    پاسخ
    • اکتبر 12, 2020 در 5:27 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- برای انتقال دلار وب مانی به پرفکت مانی باید به یک صرافی آنلاین مراجعه کنید که پذیرنده وب مانی و پرفکت مانی باشد. آنگاه دلار وب مانی خود را به آن ها بفروشید و شماره حساب پرفکت مانی خود را به آن ها بدهید تا معادل آن را با کسر کارمزدها به حساب پرفکت مانی شما منتقل کنند.
      ۲- این نوع مسائل به قوانین صرافی بستگی دارد. از نظر پرفکت مانی الزامی به تایید هویت نیست اما هر صرافی می تواند قوانین خاص خودش را جهت معامله داشته باشد.
      در کل استفاده از روشی که شما مد نظر دارید اصلا به صرفه نیست و ناچار هستید مبلغ زیادی را صرف انتقال و کارمزدها بکنید. توصیه می کنم با استفاده از مقاله فوق به راحتی حساب وب مانی خود را وریفای نمایید و معاملات خود را انجام دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 1, 2020 در 9:29 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام وعرض خسته نباشید
    من مدارکم رو ارسال کردم اما این پیام اومده یعنی چی
    Hello!
    Please be informed, that personal data of your WMID# Me has been updated.
    E-mail address ******** has been set up as a contact.
    Best Regards, WebMoney Team.

    پاسخ
    • اکتبر 3, 2020 در 12:19 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به شما اعلام شده است که مدارک دریافت شده است. باید صبر کنید تا نتیجه بررسی مدارک به شما اعلام گردد. این فرآیند ممکن است تا ۱۰ روز طول بکشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 21, 2020 در 5:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    حساب من فرمال هست
    شما گفته بودید برای رفریش شدن محدودیت ها (از الیاس به فرمال) باید کارتمون رو پاک کنیم و دوباره بسازیم
    تیکت برای پشتیبانی وبمانی ارسال کردم گفتن وقتی outgoing transaction انجام بدید رفریش میشه و این محدودیت رفع میشه

    (نمیخوام شماره کارت حذف بشه من شماره این کارت رو برای جایی فرستادم و به خاطر اینکه روند تایید توی اون سایت هم ریسکش بالاس هم زمان بر، نمیخوام دوباره یه شماره دیگه براشون ارسال کنم) آیا راهی هست بدون اینکه کارت رو پاک کنیم محدودیتش رو رفریش کنیم؟

    با تشکر

    پاسخ
    • سپتامبر 21, 2020 در 11:42 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      طبق آنچه که در پاسخ از طرف وبمانی دریافت کرده اید، با انجام یک تراکنش خروجی یعنی انتقال مبلغی به حسابی دیگر می توانید محدودیت را رفرش نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 26, 2020 در 4:23 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    من پاسپورت خودم رو به فرمال ارتقاء دادم و توی اکونتم نوع پاسپورتم رو میزنه فرمال ولی با این وجود محدودیت های انتقال پول الیاس رو هنوز دارم و نمیدونم چرا! میشه راهنماییم کنین؟

    پاسپورتم تایید شده و فقط تاییدیه ادرس رو انجام ندادم چون ظاهرا لازم نیست.

    پاسخ
    • آگوست 27, 2020 در 1:50 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید یک بار کیف پول دلاری خود را حذف کنید و مجدد آن را نصب نمایید. اگر جهت انجام این کار نیاز به راهنمایی دارید، روش این کار در بخش نظرات مقاله فوق به صورت کامل توضیح داده شده است. می توانید مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 25, 2020 در 4:30 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام وعرض ادب.من تاریخ اعتبار کارت ملیم ۱۲٫۰۲٫۹۴ هست. در قسمت تاریخ صدور کارت ملی (DATE OF ISSUE) و تاریخ اعتبار (EXPIRE DATE) چه باید بزنم؟

    پاسخ
    • آگوست 25, 2020 در 9:04 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در تاریخ صدور باید تاریخ اعتبار کارت ملی را درنظر بگیرید، هفت سال از آن کم کنید، تاریخ بدست آمده را به میلادی تبدیل کنید و در این قسمت وارد فرمایید.
      تاریخ اعتبار را هم ۲۰۲۱/۰۷/۲۰ در نظر بگیرید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 23, 2020 در 8:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید. من مدارک را اپلود کردم .
    این پیغام رو داده:
    Hello!
    Please, be informed that we have checked a document #15……4, uploaded by you.
    Regards, WebMoney Team
    این پیغام به چه معنیه . هنوز وضعیت پاسپرت الیاس هست.
    این رو اضافه کنم که من اسمم رو همونطور ک گفتید فارسی نوشتم ، بعد همه مراحل که تکمیل شد و وقتی پیغام اتمام رو داد اسمم به صورت عدد و نقطه کاما نمایش داد. دلیلش چیه ؟
    Hello 1151;1694;1220;1448;1692;.
    You have provided your personal data and uploaded passport copy. Please, wait untill your passport copy will be processed. You will be notified about the results within 1-2 working days.

    پاسخ
    • آگوست 24, 2020 در 4:49 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به شما گفته شده است مدارک شما دریافت شده است و باید صبر کنید تا نتیجه خدمت شما اعلام گردد. ممکن است این پروسه تا ۱۰ روز طول بکشد.
      درباره ی نمایش نام به صورت اعداد، مشکلی وجود ندارد چون سایت زبان فارسی ندارد. برای وریفای کردن با کارت ملی باید نام را فارسی وارد می کردید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 20, 2020 در 10:28 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    من با اینکه از کارت ملی برای فرمال کردن استفاده کردم اما نامم رو به لاتین وارد کردم مشکلی پیش نمیاد؟ و اینکه اصلا نمیشد دوتا عکس رو آپلود کنم فقط امکان آپلود یک عکس بود برای همین من با یه نرم افزار عکس پشت و روی کارت ملی رو کنار هم گذاشتم بعد ارسال کردم الان بعد از یه مدت نوشته که باید عکس کپی پاسپورت (یا همون کپی کارت ملی) رو هم ارسال کنم و اگه اینکار رو انجام بدم عکس پشت و روی کارت ملی حذف میشه باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    • آگوست 21, 2020 در 7:56 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید نام را فارسی وارد می کردید. اما فعلا چاره ای نیست باید صبر نمایید تا نتیجه وریفای به شما اعلام گردد.
      عکس روی کارت ملی را با کیفیت بالا ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 19, 2020 در 6:51 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.وقت بخیر…ببخشین من با وجود اینکه حسابم فرمال هست اما نمیتونم بیشتر از ۱۰۰ دلار برداشت کننم .دلیلش چی میتونه باسه ؟

    پاسخ
    • آگوست 20, 2020 در 2:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید یکبار کیف پول دلاری خود را حذف و مجدد کیف پول ایجاد نمایید تا محدودیت های جدید جایگزین گردد.
      در بخش نظرات مقاله فوق، نحوه انجام این کار توضیح داده شده است. می توانید استفاده فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آگوست 20, 2020 در 9:13 ق.ظ
        پیوند یکتا

        ممنون..فقط من اللان تو این کیف پولم مقداری دلار دارم اگه کیف پول دلار خود را حذف کنم و دوباره ایجاد بکنم اون دلار ها هم حذف میشن یا به این کیف انتقال داده میشن؟

        پاسخ
        • آگوست 21, 2020 در 7:38 ق.ظ
          پیوند یکتا

          دلار ها را به صورت کامل خرج کنید یا برداشت کنید سپس کیف پول خود را حذف نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آگوست 2, 2020 در 3:28 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.من الان ۳ یا ۴ روز که اطلاعات رو ارسال کردم ولی هنوز نه پیام اومده نه چیز دیگه و وقتی توی سایتشون میرم نوشته برای پردازش اطلاعات صبر کنین و نتایج بعد از ۱ یا ۲ روز دیگه برای شما ارسال میشه.بگید چیکار کنم

    پاسخ
    • آگوست 2, 2020 در 6:21 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به این سوال بارها در بخش نظرات پاسخ داده شده است. لطفا قبل از درج سوال جدید مقاله و بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید و اگر پاسخ خود را نیافتید، سوال جدید درج نمایید.
      باید صبر کنید تا به شما نتیجه اعلام گردد. پروسه ممکن است تا ۱۰ روز کاری به طول انجامد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 25, 2020 در 2:17 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام حساب من فرمال شد ولی ایمیلی دریافت نکردم و تنها ۱ ایمیل
    :Hello!
    Please, be informed that we have checked a document #150……, uploaded by you.
    Regards, WebMoney Team
    که هیچ ربطی نداره ولی تا ایمل امد رفتم دیدم فرمال شده . با کارت ملی قدیمی هم اقدام کردم.
    الان گزینه photo id و photo video اضافه شده اون ماله چیه؟
    من انجام دادم هر ۲ رو مشکلی هست؟
    ممنون

    پاسخ
    • جولای 25, 2020 در 3:34 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      الزامی به انجام دو گزینه مذکور نیست. اما انجام صحیح آن ها نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد و موجب اطمینان بیشتر به حساب شما می شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 24, 2020 در 11:37 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و وقت بخیر خدمت شما
    من وب مانیم به فرمال تبدیل شد و فقط تنها مشکلی که هست اینه که هنوز محدودیت ۵۰۰ دلار در ماه لطفا راهنمایی کنید .
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
    • جولای 25, 2020 در 3:25 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید موجودی کیف پول خود را صفر کنید و سپس آن را حذف و مجدد یک کیف پول جدید ایجاد نمایید. روش این کار در بخش نظرات توضیح داده شده است. لطفا مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 25, 2020 در 10:53 ق.ظ
        پیوند یکتا

        پاک کردم باز ایجاد کردم درست شد . ممنون

        پاسخ
        • جولای 25, 2020 در 10:29 ب.ظ
          پیوند یکتا

          تبریک عرض می کنم.
          شاد و پیروز باشید.

          پاسخ
  • جولای 22, 2020 در 11:13 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استاد خسته نباشین
    من حسابم فرمال شده و قرار بوده که پول بحسابم واریز بشه ولی اون طرفی ک قرار بود واریز کنه میگه چون بار اول هست ک میخایم پول واریز کنیم حساب اذیت میکنه و واریز انجام نمیشه و اینکه گفت باید رمز دار واریز بشه
    بعد گفت از صرافی حواله میکنیم اونم انجام نشد میخواستم ببینم همچین چیزی ممکن هست؟
    و اینکه اون شخص ۴۰ دلار انی واریز کرد و انجام شد
    ولی میگه مثلا ۹۰۰ دلار ممکن نیست و یکماهه همینجوری سپری شده میخاستم بیبینم واقعا مشکل از حساب هست؟؟

    پاسخ
    • جولای 22, 2020 در 10:43 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ببینید ابتدا موجودی کیف پول خود را برداشت کنید تا موجودی شما صفر شود.
      حال بر روی کیف پول کلیک کنید و گزینه more را انتخاب نمایید. سپس بر روی archive کلیک کنید. روند Archive شدن را کامل کنید و سپس مجدد یک کیف پول WMZ بسازید تا محدودیت های شما به فرمال تغییر یابد. حال به راحتی شخص مورد نظر می تواند برای شما ۹۰۰ دلار بفرستد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 19, 2020 در 5:01 ب.ظ
    پیوند یکتا

    لطفا راهنمایی کنید
    حساب وب مانی به فرمال ثبت شده
    وقتی وارد حساب وب مانی خود می شوم
    سه اطلاعیه برای من ارسال شده
    USEFUL INFORMATION

    Please upload a photo ID.
    To increase your chances of receiving a loan, please upload your photo ID.

    Check that the postal address that you entered is correct.
    You need to upload a document.

    Configure an avatar.
    Add an avatar to boost your recognition.
    ایا نیاز است این سه مورد کامل کنم
    چون حساب من از الیاس به فرمال تبدیل شده

    پاسخ
    • جولای 19, 2020 در 9:23 ب.ظ
      پیوند یکتا

      خیر، الزام نیست. همان طور که در متنی که شما درج کرده اید هم موجود است برای اینکه شانس خود را برای دریافت وام افزایش دهید، می توانید مدارک فوق را نیز ارسال کنید. که ایرانیان اصولا از چنین وام هایی نمی توانند استفاده کنند بنابراین فعلا الزامی به ارسال مدارک فوق نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 12, 2020 در 3:36 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    اقا من یکم گیج شدم مثلا شما گفتین در شماره ۱ اگر کارت ملی استفاده میکنید نام رو بنویسید چون نوشته last name و همین طور شماره ۲ که گفتین فامیلی رو بنویسیم در حالی که گفته first name همچینین گزینه ۳ که گفتین نام پدر بنویسید که گفته middle name بعضی ها میگن نباید این رو پر کنیم چون ایرانی ها میدل نیم ندارن البته من نمیدونم فقط یکم گمراه شدم اگه اشتباه میکنم لطفا بگین. و ایا کارت ملی نیازی به ترجمه نداره . همچنین برای وارد کردن آدرس فقط نام خیابان و کوچه رو بنویسیم یا بنویسیم خیابان فلان کوچه فلان . در اخر می خوام تشکر کنم از شما .

    پاسخ
    • جولای 12, 2020 در 6:33 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، همان ترتیبی که در مقاله ذکر شده است را دقیقا رعایت فرمایید. دلیل آن این است که اگر از کارت ملی استفاده می کنید به همین ترتیب ابتدا نام و سپس نام خانوادگی در کارت ملی قید شده است. در فیلد middle name هم نام پدر را وارد نمایید.
      نیازی به ترجمه کارت ملی نیست.
      آدرس باید به انگلیسی باشد و بنویسید خیابان فلان کوچه فلان پلاک فلان.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 12, 2020 در 8:53 ب.ظ
        پیوند یکتا

        واقعا ممنون
        فقط اینکه نام و نام خانوادگی رو به فارسی بنویسیم یا لاتین کدوم بهتره

        پاسخ
        • جولای 13, 2020 در 3:30 ق.ظ
          پیوند یکتا

          اگر با کارت ملی وریفای می کنید باید نام و نام خانوادگی را به فارسی وارد نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژوئن 28, 2020 در 3:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید به شما
    من چند سال پیش یک حساب وب مانی الیاس ایجاد کردم و تاریخ تولد و … رو اشتباه وارد کرده بودم . ولی الان میخوام با شماره تلفن و ایمیل جدید یک حساب ایجاد کنم تا بتونم اون رو به فرمال ارتقا بدم . بنظر شما میتونم یک حساب جدید با شماره تلفن و … جدید بسازم بدون اینکه حساب قبلی رو پاک کنم یا حتما باید حساب قبلی پاک بشه تا بتونم یک حساب جدید باز کنم چون بعضی ها میگن نباید دوتا حساب داشته باشید . و سوال بعدی اینه که اگر باید حساب رو پاک کنم چطور باید اینکار رو انجام بدم چون فرم سایت وب مانی جدید شده من نمی دونم چطوری باید حساب رو حذف کرد .
    ممنون که نظر من رو خوندین و منتظر پاسخ شما هستم.

    پاسخ
    • ژوئن 28, 2020 در 7:44 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به هیچ عنوان به حذف حساب فکر نکنید. چون اگر درخواست حذف حساب بدهید، از نظر وب مانی پس از آن حق ساخت یک اکانت رسمی را نخواهید داشت. همچنین وب مانی با داشتن چند اکانت مشکلی ندارد به شرط اینکه تمام اکانت ها دارای اطلاعات یکسان باشند.
      بهترین کار این است که اگر در حساب فعلی موجودی دارید آن را برداشت نمایید و از این پس از آن اکانت دیگر استفاده نکنید. سپس با خیال راحت یک حساب جدید برای خود بسازید و آن را وریفای نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 25, 2020 در 1:23 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استاد خسته نباشید.من الان سه روزه که اطلاعاتم رو ارسال کردم اما هنوز هیچ پیامکی جهت تایید یا عدم تایید برام نیومده مشکل چیه؟ من عکس پشت کارت ملی رو یادم رفته ارسال کنم، الان امکان ویرایش اطلاعات هست؟
    متشکرم از پاسخگویی تون.

    پاسخ
    • ژوئن 25, 2020 در 11:52 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز کاری طول بکشد. بنابراین فعلا کار خاصی انجام ندهید تا نتیجه خدمت شما اعلام گردد. نحوه ویرایش اطلاعات و ارسال مجدد مدارک نیز در بخش نظرات توضیح داده شده است. لطفا مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 20, 2020 در 12:30 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من بعد
    از سه روز ک مدارک رو طبق اموزش شما ارسال کردم با کارت ملی
    این پیام رو دریافت کردم
    Hello!
    Please, be informed that we have checked a document uploaded by you.
    Regards, WebMoney Team
    الان دوازده روز شده ولی خبری نشده دیگه
    چیکار باید بکنم
    ممکنه مشکلی وجود داشته باشه در مورد ارسال مدارک یا اگه مشکلی بود زودتر اعلام میشد به من؟؟

    پاسخ
    • ژوئن 20, 2020 در 8:31 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تا اعلام نتیجه نشود، کار خاصی نمی توانید انجام دهید و فقط باید صبر کنید. همچنین از قسمت پروفایل خود می توانید نوع اکانت و وضعیت آن را مشاهده فرمایید. نحوه اطلاع از نوع اکانت در بخش نظرات توضیح داده شده است که می توانید مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • جولای 19, 2020 در 1:45 ق.ظ
      پیوند یکتا

      با عرض سلام و خسته نباشید
      من تقزیبا یک ماه بیشتر است که اقدام به فرمال کردن حساب خود را از طریق کارت ملی انجام داده ام ولی هیچ اقدامی انجام نشده و وقتی به قسمت ثبت اطلاعات وب مانی مراجعه میکنم در آن قسمت نوشته که شما اسکن مدارک خود را بار گذاری کرده اید و نتیجه طی یک یا دو ردز کاری به شما اطلاع رسانی خواهد شد
      به نظر شما مشکل کجاست

      پاسخ
      • جولای 19, 2020 در 9:20 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        اگر مطمئن هستید مراحل وریفای را به صورت کامل و صحیح انجام داده اید، به پشتیبانی سایت وب مانی ایمیل بزنید و دلیل تاخیر را جویا شوید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • ژوئن 17, 2020 در 9:33 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من کشور و سن اشتباه زدم اما کارت ملی فرستادم به نظرتون بهترین کار چیه؟ اکانت جدید با پاسپورت و شماره تلفن جدید و همون آدرس یا تیکت زدن به وبمانی و توضیح اشتباه
    ممنون

    پاسخ
    • ژوئن 18, 2020 در 6:43 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر عجله خاصی ندارید، می توانید ابتدا تیکت بزنید و اشتباه خود را توضیح دهید و از آن ها درخواست کنید تا امکان ویرایش فرم تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال را به شما بدهند. اگر نتیجه نگرفتید به سراغ ساخت اکانت جدید با پاسپورت و شماره تلفن جدید بروید.
      اگر هم عجله دارید که می توانید از اول به سراغ ساخت یک اکانت جدید بروید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 10, 2020 در 5:37 ب.ظ
    پیوند یکتا

    در چه بخشی از سایت وب مانی می تونم آدرس سایتم رو وارد کنم؟

    پاسخ
    • ژوئن 11, 2020 در 8:21 ق.ظ
      پیوند یکتا

      پس از فرمال شدن حساب خود به اکانت وب مانی وارد شوید و سپس به آدرس {https://passport.webmoney.ru/asp/WebVer.asp} مراجعه فرمایید. در این آدرس می توانید فرآیند ثبت آدرس سایت خود را انجام دهید.
      برای توضیحات بیشتر می توانید مطلب زیر را مطالعه فرمایید.
      {https://wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/How_to_add_my_website_info_to_the_WebMoney_Advisor_database}
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 9, 2020 در 9:48 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام . در جواب دوستانی که سوال میکردن وقتی formal شدیم همچنان محدودیت های allias رو داریم ( ۵۰۰ دلار در ماه )
    برای رفع این مشکل اصلا نیازی به تبدیل به personal passprt نیست . اون اصلا قضیش جداس و مقدار تراکنش ماهانش بیشتره .

    ولی برای دسترسی به محدودیت ۱۵۰۰۰ دلار در ماه که برای مشترکین Formal passport نیاره . تنها کافیه اون مقدار دلاری که تو purse تون هست رو صفر بکنید . مثلا برای یه صرافی مجازی بفرستین که نقد کنن . ماکزیمم مقدار مجاز رو بزنین که کامل ۰٫۰۰ بشه و بعد محدودیتون از مال allias ک ۵۰۰ دلار ماهانه بود به formal که ۱۵ هزار دلار ماهانه هست تغییر پیدا میکنه .

    موفق باشید .

    پاسخ
  • ژوئن 9, 2020 در 6:52 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام . من حسابمو formal کردم و تایید شد . ولی تو والتم که حالا توش ۱۷ دلار مونده بود هنوز تو قسمت limits همون محدودیت های ۵۰۰ دلار ماهانه ی alias رو داره و محدودیت formal که ۱۵۰۰۰ دلار هست اعمال نشده .
    چه کار باید بکنم ؟ یه جا خوندم باید اون والتی ک مربوط زمان alias بود رو پاک کنم و دوباره ی wmz جدید بسازم . اگه اینجوریه لطفا روشش رو بگین ممنون میشم .
    تو نظرات فرموده بودین ک تو نظرات پایینی گفته شده ولی هرچی گشتم نبود لطفا راهمایی کنید

    پاسخ
    • ژوئن 10, 2020 در 4:22 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      حذف و ایجاد والت اصلا کار سختی نیست و قبلا نیز در بخش نظرات توضیح داده شده است. در نظر داشته باشید که شما می توانید بدون حذف ولت های گذشته، ولت های جدید نیز برای خود ایجاد کنید. همچنین در آدرس زیر آموزش تصویری حذف والت ها وجود دارد که می توانید از آن استفاده فرمایید.
      {https://wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/How_to_delete_WM_purse}
      البته اگر قصد شما فقط آپدیت محدودیت هاست، می توانید موجودی والت خود را به صورت کامل صفر کنید (برداشت کنید) تا محدودیت های جدید برای والت شما اعمال گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 30, 2020 در 8:57 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ودرود وقتتون بخیر،من مراحل فرمال کردن حسابم رو با کارت ملی طبق اموزش های شما انجام دادم و این پیام رو دریافت کردم Hello!
    Please, be informed that we have checked a document #150689034, uploaded by you.
    Regards, WebMoney Teamباید چکار کنم

    پاسخ
    • می 31, 2020 در 6:15 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به شما اطلاع داده شده است که مدرک شما دریافت و در حال بررسی است. بنابراین نیازی نیست کار خاصی انجام دهید فعلا باید صبر نمایید تا نتیجه بررسی به شما اطلاع رسانی شود. این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز به طول انجامد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 24, 2020 در 2:02 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و تشکر فراوان بابت سایتتون و پاسخدهی عالی تون
    با توجه به فرمال شدن اکانتم در وب مانی
    متاسفانه من نحوه ی حذف کیف پول و ایجاد کیف پول جدید در وب مانی رو با توجه به مطالعه ی نظرات نتونستم انجام بدم اگر لطف کنید و تصویری توضیح بدید بی نهایت ممنون خواهم شد.
    با تشکر

    پاسخ
    • می 24, 2020 در 2:45 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      تهیه آموزش تصویری نیازمند ارجاع به تیم تولید محتواست تا مقاله فوق مجدد ویرایش و بارگذاری شود که با توجه به صف آموزش ها و مقالات در دست تهیه، زمان نسبتا زیادی طول خواهد کشید.
      در نظر داشته باشید که شما می توانید بدون حذف ولت های گذشته، ولت های جدید نیز برای خود ایجاد کنید. همچنین در آدرس زیر آموزش تصویری حذف والت ها وجود دارد که می توانید از آن استفاده فرمایید.
      {https://wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/How_to_delete_WM_purse}
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 20, 2020 در 5:28 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید استاد من فرم تبدیل الیاس به فرمال رو پر کردم و این پیام زیر اومد چیکار کنم؟
    Get a Formal WM-Passport

    Hello 1606;1584;1740;1585;1740;.
    You have provided your passport data, however you haven’t uploaded you passport copy. Passport copy is needed for provided data match and following Formal WM-Passport issuance.

    Upload passport copyCorrect personal dataQuit
    و این پایینی چیکار کنم.

    New document copy upload

    Uploaded document copy does not meet following requirements:

    you can upload copies only in following format: JPG, GIF or PNGfile size must not exceed 2 MB.

    گیر کردم استاد چیکار کنم

    پاسخ
    • می 21, 2020 در 1:58 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در پیام اول توضیح داده شده است که باید عکسی از مدرک هویتی خود ارسال نمایید.
      در پیام دوم هم شرایط ارسال عکس توضیح داده شده است. از جمله اینکه حجم عکس بیش از ۲MB نباشد و فرمت عکس نیز مطابق فرمت های درج شده باشد.
      لطفا مقاله فوق را با دقت مطالعه کنید و گام به گام با آن پیش روید. برای تهیه عکس از مدارک، اگر دوربین گوشی شما از کیفیت مناسبی برخوردار است می توانید با استفاده از آن عکس تهیه و ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 17, 2020 در 7:50 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر مهندس من طبق آموزش مراحل رو با کارت ملی انجام دادم این پیام برام اومده الان چکار کنم؟؟
    Hello!
    Please be informed that uploaded document copy #150639818 can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service
    Best Regards, WebMoney Team.

    پاسخ
    • می 18, 2020 در 1:41 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      عکس های ارسالی کیفیت لازم را نداشته اند. با گوشی خود عکس های با کیفیت تهیه و ارسال نمایید. نحوه ارسال مجدد عکس ها در بخش نظرات درج شده است. می توانید مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 30, 2020 در 10:09 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    حسابه من به فرمال تعغییر کرده ولی همچنان محدودیت حسابم برداشته نشده
    علت چی میتونه باشه
    با سپاس

    پاسخ
    • می 1, 2020 در 3:16 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این مساله چندین بار در پاسخ به سایر کاربران توضیح داده شده است. لطفا بخش نظرات را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • می 10, 2020 در 1:07 ب.ظ
        پیوند یکتا

        من هم همین مشکل رو دارم که حسابم فرما شده اما محدودیت ها برداشته نشده. و شما گفتید که باید کیف پولم رو‌حذف و مجدد ایجاد کنم. ولی نمیدونم چطور باید اینکارو کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

        پاسخ
        • می 11, 2020 در 2:57 ق.ظ
          پیوند یکتا

          نحوه انجام این امر در بخش نظرات وجود دارد. لطفا بخش نظرات را مطالعه فرمایید تا پاسخ خود را بیابید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آوریل 5, 2020 در 7:19 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من بیشتر از ۱۰ روزه که درخواست ارتقا حساب وب مانی رو دادم ولی هنوز مینویسه request pending
    اگه همچنان در همین حالت بررسی درخواست بمونه امکان تایید وجود داره یا نه و اگر تایید نشه باید چه کار کنم.
    ممنون

    پاسخ
    • آوریل 6, 2020 در 2:04 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      فعلا فقط باید منتظر بمانید تا نتیجه خدمت شما اعلام گردد.
      اگر حساب شما تایید نشود، علت آن نیز به شما توضیح داده خواهد شد. سپس باید آن علت را رفع نمایید. راه های این کار در بخش نظرات توضیح داده شده است. می توانید بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید تا بتوانید مشکل را حل نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 4, 2020 در 11:27 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام و خسته نباشید بابت آموزش خوبتون هم تشکر میکنم فقط دوتا سوال داشتم من میخوام با استفاده از کارت ملی این کار رو بکنم و کارت ملیم هم منقضی شده درخواست دادم ولی خب نزدیک به یک سال میگذره و تحویل ندادن به هر حال سوالم اینه که نام پدر رو توی فیلد ۳ به انگلیسی بنویسم یا فارسی و دوم اینکه تاریخ اعتبار رو همون۲۰۲۰/۰۳/۲۰بنویسیم یا تاریخ روز رو بازهم ممنون.

    پاسخ
    • آوریل 4, 2020 در 11:45 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- به فارسی بنویسید.
      ۲- تاریخ اعتبار را ۲۰۲۰/۰۷/۲۰ در نظر بگیرید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 4, 2020 در 12:20 ق.ظ
    پیوند یکتا

    البته الان وقتی از طریق نرم افزار وارد شدم این پیغام آمد:
    Hello!
    Please, be informed that we have checked a document #1953, uploaded by you.
    Regards, WebMoney Team
    معنی این پیغام با توجه به اینکه مدرک کارت ملی فرستادم ولی اسم و فامیل و اینگلیسی زدم چی میتونه باشه؟

    پاسخ
    • آوریل 4, 2020 در 2:15 ق.ظ
      پیوند یکتا

      معنی خاصی ندارد. به شما اطلاع داده شده است که مدارک شما دریافت شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 4, 2020 در 12:06 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من متاسفانه توی قسمتی که مشخصات و مینویسیم همه چیز و اینگلیسی نوشتم یعنی اسم و فامیل
    با کارت ملی
    بنظزتون امکان داره قبول بشه؟

    پاسخ
    • آوریل 4, 2020 در 2:14 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به هر حال احتمال پذیرش کمتر شده است، اما غیر ممکن نیست. صبر کنید تا نتیجه خدمت شما اعلام گردد. این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیانجامد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 13, 2020 در 12:10 ب.ظ
        پیوند یکتا

        آقا دمتون گرم بعد از ۱۰ روز انجام شد
        یک دنیا سپاس

        پاسخ
        • آوریل 14, 2020 در 2:41 ق.ظ
          پیوند یکتا

          تبریک عرض می کنم.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • می 10, 2020 در 9:03 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام. روز بخیر
            عذر میخوام من حسابم فرمال شده اما همچنان محدودیتهای حساب برداشته نشده. باید چکار کنم؟

          • می 11, 2020 در 2:56 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            این مساله در بخش نظرات چندین بار به صورت کامل توضیح داده شده است. لطفا بخش نظرات را به صورت کامل مطالعه نمایید تا پاسخ سوال خود را بیابید.
            موفق باشید.

  • مارس 30, 2020 در 7:26 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من بعداز اینکه وارد سایتpassport.wmtransfer.comشدم یک هفته پیش ثبت نام کردم امروز مججد رفتم سر بزنم روی apply زدم
    نوشته
    hi 1238;1232;1
    و کلی عدد دیگه مگه نباید اسم خودم رو بزنه جلوی hi?
    و در ادامه هم نوشتهYou have provided your personal data and uploaded passport copy. Please, wait untill your passport copy will be processed. You will be notified about the results within 1-2 working days.

    پاسخ
    • مارس 31, 2020 در 5:32 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، فعلا صبر نمایید تا پروسه تکمیل شود. این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز کاری به طول انجامد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 25, 2020 در 6:26 ق.ظ
    پیوند یکتا

    Hello!
    Please, be informed that we have checked a document #15655769, uploaded by you.
    Regards, WebMoney Team
    با سلام مهندس معنی این یعنی چی

    پاسخ
    • مارس 25, 2020 در 9:41 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به شما اطلاع داده شده است که مدرک ارسالی شما با شماره مذکور دریافت و بررسی شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 23, 2020 در 8:43 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    ممنون بابت توضیحات کامل شما ، کل نت گشتم هیچ جا اینطوری کامل توضیح ندادن
    من هم مدارکم رو ۱۱ روز پیش فرستادم و فعلا رفته واسه ترجمه و منتظر جواب هستم
    یه سوال داشتم، من مبلغی در حساب پی پالم دارم اما چون دلار وب مانی ارزشش بالاتره و اینکه درصد کمی بابت کارمزد کسر میشه می خوام دلار پی پالم رو به وب مانی تبدیل کنم .حال سوالم اینه که خود وبمانی توی سایتش اینجا exchanger.money رو برای این کار معرفی کرده آیا میشه اعتماد کرد ؟ خود وبمانی روش نظارت داره ؟

    پاسخ
    • مارس 24, 2020 در 5:20 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      صرافی هایی که توسط خود وب مانی معرفی می شوند اصولا از اعتبار مناسبی برخوردارند. البته خود آن ها نیز بر اساس حجم معاملات و رضایت مشتریان، دارای رتبه و اعتبار متفاوتی هستند که باید به این پارامترها نیز توجه شود. صرافی هایی که در این پارامترها امتیاز بالایی کسب کرده اند، سابقه بسیار مناسبی دارند و تقریبا می توان با خیال راحت با آن ها معامله کرد. اما به هر حال باید در نظر داشت که وب مانی روی آن ها نظارت مستقیم ندارد و وظیفه کاربر است که از صحت عملکرد آن ها مطمئن گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • مارس 24, 2020 در 5:22 ب.ظ
        پیوند یکتا

        ممنون بابت جواب به سوالم
        سوال آخر که برام جالبه بدونم اینکه من کارت ملی فرستادم و با توجه اموزشتان با وجود اینکه قدیمی بود و منقضی شده بود اما تاریخ انقضا رو خودمون ۲۰۲۰ نوشتیم آیا همین کار رو میشه واسه پاسپورت که منقضی شده انجام داد ؟
        (چونکه پاسپورت هم داشتم اما به خاطر اینکه منقضی شده بود نفرستادم در صورتی که پاسپورت نیازی به ترجمه نداشت و احتمالا زودتر نتیجه ارتقا وبمانی معلوم می شد.)

        پاسخ
        • مارس 25, 2020 در 4:54 ق.ظ
          پیوند یکتا

          خیر، برای پاسپورت هرگز نمی توان از مدرک منقضی شده استفاده کرد.
          موفق باشید.

          پاسخ
      • مارس 24, 2020 در 11:10 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام فقط خواستم بگم که وب مانی من تایید شد و به فرمال ارتقا پیدا کرد. طبق آموزش شما عمل کردم.
        اما باز هم دوست دارم جواب سوالم را که در مورد پاسپورت منقضی پرسیدم رو بدونم
        با تشکر

        پاسخ
        • مارس 25, 2020 در 5:05 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          تبریک عرض می کنم.
          از پاسپورت منقضی شده نمی توان استفاده نمود. دلیل آن هم مشخص است. شما تحت هیچ شرایطی با یک پاسپورت منقضی شده نمی توانید از کشور خارج شوید و یا از آن استفاده ای داشته باشید. اما کارت های ملی پس از اتمام اعتبار همچنان قابل استفاده و دارای کاربرد هستند. به عنوان مثال به راحتی می توانید با آن به بانک مراجعه نمایید و امور بانکی خود را انجام دهید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • مارس 19, 2020 در 11:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام ، با توجه به اینکه تغییر نام و نام خانوادگی داشتم هنوز کارت ملی رو عوض نکردم ولی شناسنامه ام رو عوض کردم می تونم جهت تبدیل حساب آلیاس به فرمال وب مانی به جای تصویر کارت ملی ، تصویر شناسنامه رو آپلود کنم . متشکرم

    پاسخ
    • مارس 21, 2020 در 2:09 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، فقط باید از پاسپورت یا کارت ملی استفاده کرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 18, 2020 در 9:49 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    وقت بخیر
    من فقط به جای پاسپورت کارت ملی رو فرستادم قبل از اینکه با سایت شما آشنا بشم حالا میخام ادیتش کنم اجازه نمیده که طبق دستورالعمل سایت شما. ادیتش کنم میشه راهنماییم کنید خیلی لازمش دارم که حسابم فرمال بشه
    لطفا
    با تشکر

    پاسخ
    • مارس 19, 2020 در 12:06 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      دو راهکار وجود دارد:
      ۱- یک حساب جدید برای خود بسازید و به راحتی مطابق مقاله فوق آن را وریفای نمایید.
      ۲- در پاسخ به سایر کاربران، نحوه ارسال مجدد مدارک و درخواست بررسی مجدد، توضیح داده شده است. بنابراین می توانید بخش نظرات همین مقاله را به صورت کامل مطالعه فرمایید و از راهنمایی ها استفاده نمایید
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 15, 2020 در 8:41 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید ببخشید استاد من فرمان پاستورت ثبت نام کردم ولی مشکل داره پیغام میده نمی‌دونم چی میگه میشه کمکم کنید ممنون Hello Kazem.
    You have provided your personal data and uploaded passport copy. Please, wait untill your passport copy will be processed. You will be notified about the results within 1-2 working days. این پیغام داده

    پاسخ
    • مارس 15, 2020 در 6:06 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به شما پیغام داده است که باید صبر کنید تا نتیجه بررسی به شما اعلام گردد.
      این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز به طول انجامد. فعلا فقط صبر نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • مارس 23, 2020 در 11:14 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام قربان وقتتون بخیر.عکس کارت ملیمو فرستادم وتقریبا همه کار هارو به درستی انجام دادم اما فعال نشد به پشتیبانی تیکت زدم جواب داد که کارت ملی شما چون لاتین نیست ما فرستادیم که ب لاتین ترجمه شه میدونید این فرایندش چجوریه و راه دیگه ای دارم که زودتر فعال بشه حساب فرمال؟؟
        با تشکر

        پاسخ
        • مارس 24, 2020 در 5:22 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          خیر، این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز کاری به طول بیانجامد. بنابراین فقط باید صبر کرد تا نتیجه خدمت شما اعلام گردد.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • مارس 12, 2020 در 9:53 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید من با کارت ملی ثبت نام کردم طبق اموزش شما
    حساب وبمانی را چک کردم نوشته به فرمال تبدیل شده اما محدودیت ها برداشته نشده و این پیام بعد از چند روز برام اومده
    To verify your address, please upload a scanned copy of the page in your passport containing information about your registered address or a scanned copy of your utility bills from the last 3 months (with the exception of mobile phone bills, which we do not accept).
    معنیش چی هست و باید چه کاری انجام بدم تا محدودیتش برداشته بشه؟

    پاسخ
    • مارس 12, 2020 در 10:54 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قرار نیست محدودیت ها برداشته شود. هر پاسپورت محدودیت هایی دارد. شما از محدودیت های الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت ارتقا پیدا کرده اید. پاسپورت های بعدی نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی های وب مانی دارد و ابتدا باید فرمال پاسپورت داشته باشید. جهت اعمال محدودیت های جدید نیز باید کیف پول خود را یکبار حذف و مجدد ایجاد نمایید.
      در پیغامی هم که دریافت کرده اید، اجباری وجود ندارد و اگر مایل باشید می توانید با ارسال یک قبض ترجمه شده، آدرس خود را نیز تایید نمایید.
      توضیحات بیشتر در مورد مسئله شما، در پاسخ به سایر کاربران وجود دارد که می توانید آن ها را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • مارس 13, 2020 در 4:05 ب.ظ
      پیوند یکتا

      من قبل از وریفای حساب به فرمال توش یخورده دلار وبمانی داشتم که برداشت زدم و الان توش ۴۰ سنت هست ، میخوام حذفش کنم اجازه حذف نمیده باید چیکار کنم تا حذف بشه و دوباره نصبش کنم؟

      پاسخ
      • مارس 15, 2020 در 2:04 ق.ظ
        پیوند یکتا

        در مقابل والت خود، منوی بیشتر را باز کنید و با استفاده از آخرین گزینه والت را حذف کنید. بعد صفحه ی سایت رو reload کنید تا ازتون بخواد یک والت ایجاد نمایید. اگر باز هم مشکل داشتید یک والت دیگر بسازید و بعد اقدام به حذف والت قدیمی نمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • مارس 11, 2020 در 5:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    با تشکر از شما.بعد ۱۲ روز حسابم فرمال شد.الان باید کار دیگه ایی انجام بدم؟

    پاسخ
    • مارس 11, 2020 در 10:32 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خدمت شما تبریک عرض می کنم.
      خیر پروسه تمام است. فقط می توانید کیف پول خود را یکبار حذف و مجدد ایجاد نمایید تا شرایط جدید بر آن اعمال گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 11, 2020 در 3:07 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید.
    ببخشید در سایت وبمانی برام پیامی اومده که برای تأیید آدرس خود ، لطفاً یک نسخه کپی شده از صفحه گذرنامه خود که حاوی اطلاعات مربوط به آدرس ثبت شده شما باشد رو بارگذاری کنید اما من از طریق کارت ملی حسابم رو تایید کردم آیا اشکالی پیش میاد که من این کار انجام ندهم.

    پاسخ
    • مارس 11, 2020 در 4:08 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر حساب شما فرمال شده باشد، فعلا نیازی نیست کار خاصی انجام دهید.
      اما در هر صورت اگر قصد تایید آدرس را دارید، جهت تایید آدرس می توانید از ترجمه رسمی قبوض خدماتی و یا صورت حساب های بانکی که حاوی آدرس شما باشد، استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 3, 2020 در 2:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.
    طبق اموزش پیش رفتم.ولی صفحه پشت کارت ملی نمیذاره اپلود کنم.وقتی زدم رو upload new documents نوشت باید پروسه وریفای تموم بشه تا بتونی مدارک دیگه اپلود کنی

    پاسخ
    • مارس 3, 2020 در 10:36 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اصولا نباید چنین مشکلی وجود داشته باشد. اما اگر با چنین مشکلی مواجه شده اید در بخش نظرات، نحوه ارسال مجدد مدارک توضیح داده شده است که می توانید از آن استفاده نمایید. البته توصیه می کنم فعلا صبر نمایید تا نتیجه بررسی ها خدمت شما اعلام گردد سپس اگر تایید نشد به فکر ارسال مجدد مدارک باشید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 2, 2020 در 8:19 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.
    من ۱۰ روز هست که کارهای مربوط به تبدیل الیاس به فرمال پاسپورت رو انجام دادم ولی همچنان نوشتن در حال برسی مدارک . چیکار باید بکنم ؟

    پاسخ
    • مارس 2, 2020 در 8:51 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      هیچ کاری نیاز نیست انجام دهید. این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز کاری طول بکشد. صبر کنید تا نتیجه خدمت شما اعلام گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 29, 2020 در 4:31 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید. ممنون از آموزشتون من با کارت ملی حسابم رو وریفای کردم. ولی دو هفته طول کشید تا برسی شد. الان که ویرفای شده حسابم میتونم بدون محدودیت باهاش کار کنم یا بازم روزی یه مقدار تراکنش میتونم انجام بدم؟. ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
    • مارس 1, 2020 در 6:12 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      جهت فرمال شدن پاسپورت، تبریک عرض می کنم.
      برای اطلاع از محدودیت های کیف پول خود، به اکانتتان مراجعه کنید، سپس کیف پول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آیکون سه نقطه کلیک نمایید و از منوی آبشاری، گزینه Limits را انتخاب فرمایید.
      همچنین می توانید با مراجعه به آدرس زیر به تمامی توضیحات مربوط به محدودیت های حساب وب مانی برای هر پاسپورت و همچنین آموزش تصویری روش فوق، دسترسی داشته باشید.
      [https://wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/WebMoney_Keeper_Standard_financial_restrictions]
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 19, 2020 در 8:34 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من بعد از خوندن توضیحات شما متوجه شدم بعضی از قسمتها رو اشتباه نوشتم چطوری میتونم ادیتش کنم اصلا میشه ادیت کرد؟

    پاسخ
    • فوریه 20, 2020 در 6:40 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      دقت نمایید که اگر مراحل وریفای کردن را به اتمام رسانده اید ابتدا صبر کنید نتیجه بررسی ها به شما اعلام گردد و سپس با توجه به نتیجه، اگر لازم بود اقدام دیگری انجام دهید. اگر هم فرآیند را تکمیل نکرده اید که می توانید به همان آدرس قبل (لینک موجود در مقاله فوق) مراجعه و فرآیند را به شکل صحیح تکمیل نمایید.
      جهت حل مشکل موارد زیر را می توان امتحان کرد:
      ۱- بعضی از اطلاعات را می توان با استفاده از گزینه edit در profile ویرایش نمود.
      ۲- همچنین می توان از بخش Chats با بخش بررسی مدارک وب مانی ارتباط برقرار کرد و به زبان انگلیسی درخواست تغییرات را به آن ها داد. باید دلیل رخ دادن اشتباه را نیز توضیح داد. البته این روش حساسیت را بالا می برد و کمی کار سخت است.
      ۳- اگر تغییرات اساسی باشد، بهتر است با استفاده از یک ایمیل و شماره موبایل جدید، مجدد برای خود حساب بسازید و آن را وریفای نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 19, 2020 در 1:01 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام و ادب خدمت شما
    شما فرمودید که :
    تذکر: در صورتی که از کارت ملی قدیمی استفاده می کنید، تاریخ اعتبار را ۲۰۲۰/۰۳/۲۰ در نظر بگیرید.
    تاریخ اعتبار کارت ملی من برای سال ۱۳۹۶ بود،سوالم اینه که اگر تاریخ اعتبارم رو ۲۰۲۰/۰۳/۲۰ در نظر بگیرم وب مانی تو بررسی هاش این موضوع رو نمیفهمه و نمیگه چرا تاریخ اعتبار کارت ملیت از تاریخی که نوشتی فرق داره؟
    ممنون

    پاسخ
    • فوریه 20, 2020 در 6:31 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، از این بابت مشکلی ایجاد نخواهد شد. اگر تاریخ انقضای حقیقی را وارد نمایید، مدرک قابل قبول نیست چون منقضی شده است. بنابراین تاریخ مذکور را به جای تاریخ حقیقی وارد فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • فوریه 20, 2020 در 11:56 ق.ظ
        پیوند یکتا

        با عرض سلام دوباره
        ممنون از پاسختون.راستی من کارت ملی هوشمند هم دارم که تاریخ اعتبارش نگذشته.اون رو میتونم بزارم به جای کارت ملی قدیمیم(عکسش)اگه جوابتون مثبته بین کارت ملی و کارت ملی هوشمند کدوم رو به نظرتون عکسشو بفرستم بهتره؟چون کارت ملی هوشمندم کد پستی روش نوشته نشده ولی کارت ملی قدیمیم نوشته از این بابت میپرسم.
        ممنون

        پاسخ
        • فوریه 20, 2020 در 12:05 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          هر کدام را که انتخاب کنید و ارسال فرمایید مشکلی ندارد. فقط باید دقت کنید که با توجه به قدیمی بودن یا جدید بودن کارت ملی و با توجه به توضیحات مندرج در مقاله فوق، فرم تبدیل به فرمال پاسپورت را تکمیل نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • فوریه 20, 2020 در 7:29 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام و درود دوباره
            ببخشید مدام مزاحم میشم.در مورد وارد کردن آدرس شما در مقاله فرمودید که به لاتین وارد شود ،منظور فرمایش شما اینه که مثلا خیابان رو بنویسیم street یا khiyaban.یعنی ترجمه به انگلیسی بشه یا همون فینگلیش بنویسیم.سوال بعدیم اینه که شما فرمودید برای ارتقا حساب به فرمال تایید آدرس(توسط عکس از مدرکی که آدرس به نام خودمون باشه)نیاز نیست ولی اگه خواستیم این کارو کنیم(برای ارتقا حساب به پرسنال) باید حتما آدرسی که ترجمه میشه(ترجمه رسمی) با آدرسی که گذاشتیم مطابقت داشته باشه.میشه آدرس رو بعدا برای این کار اصلاح کرد؟مثلا آدرس رو درست نوشتیم ولی دقیقا مثل ترجمه رسمی نشده موقعی که خواستیم به پرسنال ارتقا بدیم اصلاح کنیم؟
            باز هم دوباره ببخشید این همه سوال می کنم.ممنون

          • فوریه 21, 2020 در 7:05 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            ۱- بله، آدرس را به انگلیسی ترجمه کنید. به عنوان مثال خیابان را به شکل street بنویسید.
            ۲- بله باید دقیقا مطابق یکدیگر باشند. در این شرایط بهترین کار این است که ترجمه رسمی را مطابق با آنچه در سایت بیان کرده اید، انجام دهید. برای ارتقا به پرسنال باید به صورت حضوری به نمایندگی های وب مانی مراجعه کرد. در آن زمان امکان چنین اصلاحاتی وجود دارد.
            موفق باشید.

  • فوریه 13, 2020 در 12:21 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام سایتتون عالیه کار منو راه انداختین خدا خیرتون بده

    دمتون گرم

    پاسخ
    • فوریه 13, 2020 در 6:29 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 31, 2020 در 4:01 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وخسته نباشد
    من طبق آموزش شما پیش رفتم و بعد از یک هفته حسابم تبدیل به فرمال شد ما ازم Photo ID میخواد الان باز دوباره برگشتم تویه اون صفحه ای که عکس اپلود باید کنم ولی هرچی میگردم گزینه Photo ID را پیدا نمیکنم برای همین گزینه ID card, front side را انتخاب کردم و عکسی که از خودم گرفته بودم با کارت ملی را فرستادم ، ایا درست هست یا ممکنه به مشکل بخورم؟

    پاسخ
    • ژانویه 31, 2020 در 5:16 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بابت فرمال شدن حساب به شما تبریک می گوییم.
      دقت کنید که پس از اینکه حساب فرمال می شود الزامی نیست دیگر مدرکی ارسال فرمایید و در حقیقت آنچه از شما خواسته می شود در حکم پیشنهاد است. مگر اینکه فعالیت حساب مشکوک باشد و یا قانونی را زیر پا بگذارید که حساب مسدود و درخواست مدارک بیشتر شود.
      نحوه ارسال شما مشکل دارد اما امیدوارم از شما پذیرفته شود و مشکلی برایتان ایجاد نگردد. فعلا صبر کنید تا نتیجه به شما اعلام گردد. اگر قبول شد که هیچ، در غیر این صورت به پروفایل خود مراجعه کنید در مقابل Photo ID گزینه ای وجود دارد که می توانید عکس خود را ارسال نمایید. از این بخش اقدام فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • فوریه 1, 2020 در 2:12 ب.ظ
        پیوند یکتا

        مشکل اینکه چیزی به اسمه Photo ID وجود نداره یعنی هر قسمتی پروفایلم را گشتم پیدا نکردم تا یکوخت نشد باز دوباره اصلاحش کنم ، لطفا یک تصویری یا آموزشی از این قسمت اضافه کنید ممنون میشم

        پاسخ
        • فوریه 2, 2020 در 2:47 ق.ظ
          پیوند یکتا

          موارد زیر را طی نمایید:
          ۱- مرورگر خود را باز کرده و به آدرس {https://start.wmtransfer.com/PhotoID.aspx} مراجعه فرمایید.
          ۲- مشخصات ورود به حساب وب مانی خود را وارد کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
          ۳- بر روی دکمه Create PhotoId کلیک نمایید و مطابق توضیحات، عکس را تهیه و ارسال کنید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژانویه 30, 2020 در 1:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم سایت
    بنده درروز دوشنبه این پیغام را ازوب مانی دریافت کردم که مدیریت محترم فرمودنند که باید مدارک دوباره ارسال شود وواقعا مستسل شده بودم .
    Hello!
    Please be informed that uploaded document copy #******* can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service
    .Best Regards, WebMoney Team
    امروز پنج شنبه ۹۸/۱۱/۱۰دیدم درقسمت چت پیغامی آمده به این مزمون.
    Hello!
    Please, be informed that we have checked a document ******, uploaded by you.
    Regards, WebMoney Team
    که یک سند ازمدارک شما تیم وب مانی بررسی کرد
    وقتی درقسمت کله مورچه کلیک کردم my profile پنجره ای بازشد که قسمت بالای آن اسم و فامیلی به انگلیسی نوشته شده بود . بعد wmid
    و بعد هم نوشته شده بود formal passport
    بسیاربسیار خوشحال شدم و تشکر بسیارفراون دارم ازاین سایت واقعا به شکل بسیارساده توضیخ دادنند تا قابل فهم برای همه باشه
    کابران عزیزیک نکته: حتما مراحل توضیخ داده شده را اول روی کاغذ بیاورید بعد ازروی کاغذ اقدام کنید که ضریب اشتباه پایین بیاید کاری که خودم کردم . بازهم سپاسگزام از تیم بسیار خوب این سایت.

    پاسخ
    • ژانویه 30, 2020 در 10:16 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به شما تبریک می گوییم و از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 29, 2020 در 9:09 ب.ظ
    پیوند یکتا

    باسلام و احترام
    درقسمت چت این پیغام برایم آمده بود لطفا راهنمایی کنید
    Hello!
    Please be informed that uploaded document copy #150219317 can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service
    Best Regards, WebMoney Team.درصورتی که موقعه تکمیل اطلاعات هیچ مشکلی نداشتم
    سپاسگزارم

    پاسخ
    • ژانویه 29, 2020 در 11:48 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      احتمالا عکس های ارسالی از مدارک، از کیفیت لازم برخوردار نبودند. با یک گوشی موبایل، از مدارک خود عکس های با کیفیت تهیه و ارسال نمایید. اگر با چگونگی ارسال مجدد مدارک آشنایی ندارید در بخش نظرات، این فرآیند به صورت کامل توضیح داده شده است که می توانید مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 29, 2020 در 12:42 ق.ظ
    پیوند یکتا

    باسلام واحترام
    سپاسگزارم بابت سایت خوب شما و همچنین بابت راهنمایی های بسیارخوب
    قبل از اینکه بنده اقدام برای ارتقا ازالیاس به فرمال ازطریق سایت شما کنم . به شکلی فرضی می خواستم ازطریق صرافی آنلاین پولی برای وب مانی بریزیم پیغامی که می آمد این بود که وب مانی را ارتقا بدهید ولی الان توی صرافی میگه که مشخصات را تکمیل و کارت ملی خود را آ پلود کنید تا باشما تماس گرفته شود تا حساب کاربری شما فعال شود
    مدیریت محترم ـ آیا ازروی این پیغام میشود فهمید که وب مانی حساب را ارتقا داده یانه – واگرنه بفرمایید چگونه متوجه شوم که حساب وب مانی ارتقا پیدا کرده / سپاسگزارم

    پاسخ
    • ژانویه 29, 2020 در 11:38 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      پس از ورود به اکانت مینی خود در سایت وب مانی، در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 23, 2020 در 11:18 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و عرض ادب
    ببخشید خیلی سوال کردم میشه بفرمایید چطوری می تونم در حساب وب مانی ایمیل و شماره موبایل را تغییر بدم توی اینترنت سرچ کردم گفته شده بود کنترل پنل ولی هرچه تو وب مانی می گردم پیدانمی کنم. خداخیرتون بده انقدر با حوصله جواب مارو می دید

    پاسخ
    • ژانویه 25, 2020 در 1:33 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      بعضی از اطلاعات مانند ایمیل را می توان با استفاده از گزینه edit در profile ویرایش نمود. در بخش نظرات چندین بار این فرآیند به طور کامل توضیح داده شده است که می توانید با مطالعه بخش نظرات، با جزییات آشنا گردید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 23, 2020 در 8:32 ب.ظ
    پیوند یکتا

    ممنونم استاد بابت توضیحات مفیدتون
    دیشب تا اپلود عکس روی کارت ملی پیش رفتم ولی عکس پشت کارت اپلود نشد با این وصف من دوباره باید از نو اقدام کنم؟

    پاسخ
    • ژانویه 25, 2020 در 1:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      بستگی دارد که چه اتفاقی افتاده است. اگر ارور خاصی دریافت نکردید و سایر مراحل به طور کامل ثبت شده است، نیازی به تکرار مجدد نیست و فقط مدارک را برای وب مانی از طریق گزینه chats ارسال فرمایید. نحوه ارسال مدارک در بخش نظرات چندین بار توضیح داده شده است. لطفا بخش نظرات را مطالعه فرمایید تا با فرآیند آشنا گردید.
      اما اگر خطایی رخ داده است که موجب شده است سایر فرآیندها به درستی ثبت نگردد، فرآیند وریفای کردن را از ابتدا شروع نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 22, 2020 در 11:45 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    وقت بخیر
    من مراحل رو انجام دادم به صفحه با سر تیتر New document copy upload رسیدم و حالا که میخوام تصور کارت ملی رو اپلود کنم این توضیح زیرتون که گفتین عبارت پاسپورت یا ایدی کارت رو انتخاب کنید رو نمیبینم . اصلا تو صفحه من نیست :
    دقت کنید اگر تصویر پاسپورت را آپلود کردید، عبارت “Passport” انتخاب گردد و اگر تصویر کارت ملی را آپلود کردید، عبارت “ID card, front side” را ا انتخاب نمایید. در انتها بر روی گزینه “Finish upload” کلیک کنید.
    علاو براین زمانی که تصویر کارت ملی رو اپلود میکنم و میزنم ادامه این پیغام میاد . درصورتی که حجم فایل کلا ۶۰ کیلو بایته و فرمت فایلم درسته :
    you can upload copies only in following format: JPG, GIF or PNG
    file size must not exceed 2 MB.
    دقت کنید اگر تصویر پاسپورت را آپلود کردید، عبارت “Passport” انتخاب گردد و اگر تصویر کارت ملی را آپلود کردید، عبارت “ID card, front side” را ا انتخاب نمایید. در انتها بر روی گزینه “Finish upload” کلیک کنید.

    پاسخ
    • ژانویه 22, 2020 در 7:21 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پس از اینکه عکس را آپلود کنید و عکس مورد پذیرش قرار گیرد و به شما نمایش داده شود باید نوع عکس را انتخاب فرمایید. بنابراین توضیحاتی که ارائه شده است برای مرحله ای است که عکس شما به طور صحیح آپلود و نمایش داده شود.
      سایز و کیفیت عکس شما استاندارد نیست. ۶۰ کیلو بایت بسیار کم است و قطعا عکس از کیفیت لازم برخوردار نمی باشد. جهت رفع مشکل از مدرک هویتی خود، با دوربین یک گوشی موبایل، یک عکس با کیفیت تهیه و ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژانویه 23, 2020 در 2:59 ب.ظ
        پیوند یکتا

        باسلام و احترام و تشکربایت سایت بسیارخوب شما
        مدیرمحترم شمادرمرحله ۱۱ توضیح فرمودییدکه تاریخ اعتبارکارت ملی را ۷ سال کم می کنیم وبه میلادی تبدیل کنیم و بنویسم
        آیابعدازاینکه نوشتیم و کلمه save راکلیک کردیم درصفحه بعد دوباره تاریخ اعتبار کارت ملی را می خواهد اکر بله بفرمایید تاریخ اصلی کارت ملی را به میلاد تبدیل کنیم یا باز ۷ سال کم کنیم وبه میلادی بنوسیم . باتشکر

        پاسخ
        • ژانویه 23, 2020 در 5:06 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          بله، دقیقا باید مطابق با آنچه در مقاله بیان شده است، عمل نمایید. در مرحله ۱۱ شما تاریخ صدور را باید وارد نمایید. به همین دلیل از تاریخ اعتبار ۷ سال کم می کنید و سپس به میلادی تبدیل خواهید کرد.
          پس از اینکه بر روی Save کلیک می کنید وارد مرحله بعد می شوید و تاریخ انقضا را از شما می خواهد. بنابراین کافیست تاریخ اعتبار کارت ملی را به میلادی تبدیل و وارد نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • ژانویه 23, 2020 در 10:05 ق.ظ
      پیوند یکتا

      باعرض سلام و احترام
      من قبلا با یک ایمیل و یک شماره تلفن دیگه دروب مانی ثبت نام کردم . الان که می خوام حساب وب مانی رو ارتقا بدم می تونم هم شماره تلفن جدید بدم وهم ایمیل جدید؟
      ۲- دوست عزیزمگه کدپستی همانی که در قبوض (قبض تلفن )نوشته شده نیست ؟
      درصورتی که یکی ازکاربران نوشته بود که کدپستی را ۰۰۹۸ وارد کردم و شماهم تایید کردیید. من متوجه این موضوع نشدم?

      پاسخ
      • ژانویه 23, 2020 در 4:51 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        ۱- امکان ثبت نام مجدد با یک شماره موبایل و ایمیل جدید وجود دارد. همچنین می توانید مشخصات اکانت قبلی را ویرایش نمایید و سپس اقدام به وریفای حساب کنید.
        ۲- چون وب مانی سیستمی برای بررسی دقیق کدپستی ندارد، حساسیت زیادی نیز بر روی آن وجود ندارد. اگر از کارت ملی قدیمی استفاده می کنید پشت کارت ملی کدپستی درج شده است و باید از آن استفاده نمایید. در غیر این صورت می توان از کدپستی که روی تمام قبوض خدماتی شما وجود دارد، استفاده نمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • ژانویه 15, 2020 در 11:27 ب.ظ
    پیوند یکتا

    برای من این اومد Is pending verification. Upload scan (photocopy) of the document that can prove your Identity and wait until it will be processed. After that, your PhotoID will be forwarded to check queue.. الان باید چیکار کنم

    پاسخ
    • ژانویه 16, 2020 در 6:04 ب.ظ
      پیوند یکتا

      ابتدا باید یک عکس واضح و با کیفیت از پاسپورت یا کارت ملی خود بفرستید و سپس صبر کنید تا مدرک مورد تایید قرار گیرد. در نهایت نیز photo id خود را مطابق با آنچه در مقاله توضیح داده شده است ارسال می کنید. نحوه ارسال مجدد مدارک در بخش نظرات موجود است که می توانید از آن استفاده فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 15, 2020 در 3:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام طبق اموزش پیش رفتم همه کارت ملی پشت و رو هم فرستادم دیروز ولی امروز این پیام برام اومد
    Hello!
    Please be informed that uploaded document copy #150177768 can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service
    Best Regards, WebMoney Team

    پاسخ
    • ژانویه 15, 2020 در 6:31 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      احتمالا عکس های تهیه شده از کیفیت لازم برخوردار نبودند. با یک دوربین با کیفیت از مدارک عکس رنگی تهیه نمایید و مجدد ارسال فرمایید. نحوه ارسال مجدد مدارک، در بخش نظرات و در پاسخ به سایر کاربران، بارها توضیح داده است که می توانید مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 15, 2019 در 2:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خواهشن منو راهنمایی کنید گفتید هفت سال از تاریخ اعتبار کم کنم این یعنی چی؟ الان تاریخ اعتبار کارت ملی من ۱۴۰۲ هست اگه کم کنم که تاریخش میگذره من نمیفهمم خواهشن زود جواب بدید ممنون

    پاسخ
    • دسامبر 15, 2019 در 3:07 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر کمی دقت نمایید گزینه مذکور مربوط به تاریخ صدور است، بنابراین باید تاریخ آن گذشته باشد. به همین دلیل باید از تاریخ اعتبار ۷ سال کم کنید تا تاریخ صدور بدست آید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 10, 2019 در 3:55 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام سایت خوب و قابل اعتماد با سود مناسب برای سرمایه گذاری نمیشناسید معرفی کنید؟مرسی از پاسخ گویی سریع تون

    پاسخ
    • دسامبر 10, 2019 در 3:24 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سایت های زیادی جهت سرمایه گذاری وجود دارند اما هیچ یک برای کاربران مقیم ایران توصیه نمی شود و استفاده از آن ها برای ایرانیان هرگز توصیه نمی شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 10, 2019 در 12:30 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام برای تبدیل حساب وب مانی از الیاس به فرمال ترجمه کارت ملی هم لازم هست یا خیر ؟ اگه امکانش هست نحوه گرفتن عکس از کارت ملی رو بیشتر توضیح بدین با تشکر.

    پاسخ
    • دسامبر 10, 2019 در 3:21 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، نیازی نیست. کافیست دقیقا مطابق توضیحات مقاله فوق عمل فرمایید.
      جهت گرفتن عکس می توانید با یک گوشی که دوربین با کیفیتی دارد، از کارت ملی خود عکسی با کیفیت تهیه نمایید و ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 9, 2019 در 7:43 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید یک سوال داشتم الان توی سایت وب مانی میشه سرمایه گذاری کرد؟مثلا یک فیش های طلایی نقره ای داشت که ۱۰۰دلار میدادی بعد ده روز۱۲۰دلار برداشت میکردی الان هم داره یا نه؟یا اصلا چطوری میشه سرمایه گذاری کنیم تو سایت وب مانی؟تو اپلیکیشن موبایلش چطور؟

    پاسخ
    • دسامبر 9, 2019 در 10:59 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تا جایی که بنده اطلاع دارم، چنین امکانی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 12, 2019 در 3:56 ق.ظ
    پیوند یکتا

    باعرض سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم اگه دو بار برای وریفای حساب اقدام کرده باشیم و رد شده باشه وحلا دوباره میخوام مدارک و اپلود کنم ایا لازم قسمت مشخصات و ادرس… اینارم دوباره پرکنم یا نه فقط مدارک دوباره ارسال کنم؟البته من بار اول نام و نام خانوادگی مو انگلیسی نوشتم و سیو کردم مدارک ارسال کردم بار دوم فارسی نوشتم سیو کردم اقدام به وریفای کردم این ها ایرادی نداره؟بعدم من کارت ملی مو خودم ترجمه کردم وارسال کردم درسته یا باید خود کارت ملی رو بدون ترجمه ارسال کنم؟قبض برق هم لازم ترجمه کنیم بفرستیم یانه بدون ترجمه یا اصلا قبض لازم نیست؟
    واقعا ممونم از پاسخ گویی تون من اولین سایتی که برای کسب اطلاعات و رفع مشکلات بهش رجوع میکنم سایت خوب شماست

    پاسخ
    • نوامبر 12, 2019 در 4:55 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      ۱- اگر مشخصات را به صورت صحیح ثبت نموده اید و قصد ایجاد تغییر در آن را ندارید، کافیست مدارک را مجدد ارسال نمایید. نحوه ارسال مجدد مدارک در بخش نظرات به صورت مفصل توضیح داده شده است که می توانید از آن استفاده فرمایید.
      ۲- تجربه نشان داده است چنین اشتباهاتی حساسیت را بر روی حساب افزایش می دهد و وریفای کردن کمی دشوار تر می گردد. اما به طور کلی مشکل خاصی ایجاد نخواهد کرد.
      ۳- نیازی به ترجمه کارت ملی نیست. فقط از آن عکسی با کیفیت تهیه نمایید و ارسال کنید.
      ۴- در حال حاضر برای تبدیل پاسپورت به فرمال، قبض اجباری نیست. بنابراین فعلا نیازی به ارسال قبض نیست. در آینده اگر مایل به ارسال قبض بودید دقت کنید که وب مانی بر روی آدرس سخت گیری دارد. باید آدرسی که در سایت درج کرده اید با آدرس قبض کاملا یکسان باشد و همچنین قبض توسط دارالترجمه های رسمی ترجمه گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 16, 2019 در 12:34 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    چطور متوجه بشم که فرمال پاسپورت من تایید شده یا نه؟
    اگه تایید بشه جهت خرید وبمانی دیگه ای مشکلی ندارم درسته؟
    یا اگر تایید بشه روی اون ایکون مورچه که بزنم باید نوشته باشه فرمال پاسپورت درسته؟
    یا اصلا اگه تایید نشه از کجا بفهمم؟ چه پیغامی و در کدوم قسمت بهم میدن؟

    پاسخ
    • اکتبر 17, 2019 در 12:53 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از طریق همان آیکونی که فرمودید، می توانید نوع پاسپورت خود را مشاهده کنید. همچنین در قسمت Chats حساب کاربری خود، می توانید پیغام ها را مشاهده نمایید. فقط توجه کنید که پروسه وریفای شدن حساب می تواند تا ۱۰ روز به طول انجامد.
      در مورد خرید وبمانی نیز متوجه منظور شما نمی شوم. اگر منظور شما خرید وبمانی از صرافی های آنلاین و معتبر وب مانی است، پس از وریفای کردن حساب، مشکلی وجود نخواهد داشت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 14, 2019 در 12:35 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    در هنگام اپلود تصویر کارت ملی با پیغام های خطا مواجه شده که مربوط میشود به فرمت و حجم عکس اپلود شده که برعکس تمامی این موارد را رعایت کردم
    مودم را خاموش و روشن و همچنین کش مرورگر را پاک کردم ولی همچنان عکس اپلود نمیشود

    پاسخ
    • اکتبر 14, 2019 در 3:37 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      عکسی جدید تهیه کنید و با نام دیگری آن را در سیستم خود ذخیره نمایید. سپس اقدام به ارسال عکس جدید فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 12, 2019 در 11:36 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بعضی از مراحل رو کلا اشتباه انجام دادم چطور میشه دوباره ویرایش کنم؟

    پاسخ
    • اکتبر 13, 2019 در 3:29 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بستگی دارد اشتباه شما در چه قسمت هایی باشد. اگر در بخش ارسال مدارک باشد می توانید در پنل کاربری از بخش chats اقدام به ارسال مجدد نمایید. بعضی از اطلاعات مانند ایمیل را می توان با استفاده از گزینه edit در profile ویرایش نمود. اما اگر اشتباهات شما در پایه و اساس کار باشد، ساده ترین راه این است که مجدد با استفاده از یک شماره جدید اقدام به ثبت نام و وریفای حساب نمایید.
      نحوه ارسال مجدد مدارک و ویرایش برخی از اطلاعات در بخش نظرات مقاله فوق، به صورت دقیق توضیح داده شده است. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی داشتید، بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 9, 2019 در 11:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    ممنون از راهنمایی کامل شما . موفق و پیروز باشید همیشه

    پاسخ
    • اکتبر 10, 2019 در 1:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 6, 2019 در 11:55 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    بنده تا قسمت اپلود عکس کارت ملی پیش رفتم ولی زمانی که عکس رو اپلود می کنم ارور میده که عکس فرمتش gif or jpg or png نیست درصورتی که هرسه مدل رو امتحان کردم و برای همشون همین ارور رو میده و ارور ۲ مگابایت رو میده در صورتی که حداکثر حجم عکس ۱/۵ مگابایته چی کار بکنم؟؟؟

    پاسخ
    • اکتبر 7, 2019 در 2:32 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      موارد زیر را امتحان فرمایید:
      ۱- مودم را خاموش و روشن نمایید.
      ۲- کش مرورگر را پاک کنید.
      ۳- با استفاده از گوشی خود از کارت ملی عکس جدیدی تهیه نمایید و شرایط ذکر شده را در آن لحاظ فرمایید و مجدد ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 4, 2019 در 10:36 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر.من برای ارتقا به فرمال تا مرحله saveاول رفتم و وبمانی گفت که با موفقیت انجام شد اما مرحله بعدی دیگه برام نیومده که بخوام عکس گدرناممو اپلود کنم.باید چکار کنم ؟؟پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

    پاسخ
    • اکتبر 5, 2019 در 1:36 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      معمولا چنین چیزی رخ نمی دهد. احتمالا مشکلی وجود داشته است که بنده با توجه به اینکه از تنظیمات سیستم و مرورگر شما و همچنین نحوه انجام کار بی اطلاع هستم، نمی توانم راهنمایی دقیقی داشته باشم. به هر حال اگر بخش اول را به صورت کامل انجام داده اید و مطمئن هستید پذیرفته شده است، طبق راهنمایی زیر عمل نمایید:
      از منوی فوقانی داخل پنل کاربری گزینه CHATS را انتخاب کنید. بر روی WM Passport Service کلیک نمایید. یک لینک وجود دارد که با passport.wmtransfer.com آغاز شده است، بر روی آن کلیک نمایید و مدارک خود را ارسال بفرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • اکتبر 17, 2019 در 10:17 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام وقت بخیر.من یه مشکل جدید پیدا کردم.عکس مو اپلود کردم بعد از پنج روز از من یه سوال امنیتی خواستن که اوکی شد و یه ایمیل دوم خواستن که فرستادم.متاسفانه کدی که برای تایید رفت ایمیل اولم فرصت نشد چند ساعت بعد اون کد رو وارد کردم اما سیستم وبمانی خطای وقفه طولانی رو داده.و هیچ راه حلی اشاره نکرده که باید چکار کنم.چند مرتبه هم مجدد امتحان کردم اما هنوز همون پیام میاد.ممنون میشم راهنماییم کنید

        پاسخ
        • اکتبر 18, 2019 در 4:54 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          تا کنون بنده با چنین موردی مواجه نشده ام بنابراین نمی توانم راهنمایی دقیقی داشته باشم. اما اصولا در صفحه ای که باید کد رو دارد نمایید، گزینه ای با معنی ارسال مجدد کد وجود دارد. بر روی آن کلیک فرمایید تا کد، مجدد برای شما ارسال شود و سپس کد جدید را وارد فرمایید. اگر چنین گزینه ای وجود ندارد، به پشتیبانی سایت وب مانی ایمیل بزنید و مشکل خود را برای آن ها توضیح دهید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • اکتبر 4, 2019 در 11:32 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خداقوت. من الان ۵ روزی هستش مدارکم برا فرمال کردن تهیه کردم ولی همش زده بررسی خواهد شد و طی دوروز کاری ب شما اطلاع خواهیم داد.نمیدونین چرا اینجوره؟

    پاسخ
    • اکتبر 5, 2019 در 1:10 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز به طول انجامد. بنابراین جای نگرانی نیست. فعلا صبر نمایید تا نتیجه خدمت شما اعلام گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 2, 2019 در 11:20 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام مرسی عالی بود
    یک سوال
    من عکس از کارت ملی پشت ورو باید دو تا عکس ارسال کنم
    یکی هردوتا رو تبدیل به یکی کنم؟

    پاسخ
    • اکتبر 3, 2019 در 12:16 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، مستقل از هم ارسال نمایید. اگر گزینه ای برای فرستادن عکس پشت کارت ملی پیدا نکردید، نیازی به ارسال عکس پشت کارت ملی نیست. فقط عکس روی کارت ملی را ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 27, 2019 در 7:59 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت شما
    ببخشید من مراحل فرمال رو انجام دادم چطوری باید بفهمم که حسابم فرمال شده یا نه
    یه سوال دیگه قبلا موقع ثبت نام از شماره تلفن استفاده کردم الان می خوام ایمیلمو وارد کنم باید چکار کنم

    پاسخ
    • سپتامبر 27, 2019 در 11:29 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای بررسی نتیجه پس از ورود به اکانت مینی خود در سایت وب مانی، در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است.
      نحوه ویرایش ایمیل و مشخصات دیگر نیز در پاسخ به سایر کاربران توضیح داده شده است. لطفا بخش نظرات مقاله فوق را با دقت مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 25, 2019 در 10:45 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید ممنون بخاطر سایت خوبتون جناب من چند وقته حسابم فرمال شده باهاشم دارم کار میکنم ولی الان برام پیام امده قبض خدماتی برای وریفای کردن ادرس ارسال کنید حتما باید قبض رو ببرم دارلترجمه ؟ یا همین طوری هم میشه فرستاد . اگه ی چند وقت دیگه ارسال کنم برای حسابم مشکلی پیش میاد؟

    پاسخ
    • سپتامبر 26, 2019 در 2:17 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      تاکنون در شرایط عادی سخت گیری خاصی برای اجبار به وریفای کردن آدرس مشاهده نشده است و گزارش مسدودی به دلیل عدم وریفای کردن آدرس به دست ما نرسیده است. اما به هر حال ممکن است سیاست های وب مانی در هر لحظه ای تغییر کند.
      در مورد ترجمه نیز از ترجمه رسمی استفاده کنید و مشخصات و آدرس کاملا منطبق با همان اطلاعاتی باشد که در وب مانی وارد نموده اید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 25, 2019 در 11:46 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    ببخشید در مورد تاریخ کارت ملی که گفتید هفت سال از تاریخ اعتبارش کم کنید بعد وارد کنید کارت ملی من جدیده وتا ۱۴۰۲اعتبار داره اگه هفت ازش کم کنم میشه تاریخش تا سال ۲۰۱۶ چه تاریخی براش بزنم.

    پاسخ
    • سپتامبر 26, 2019 در 2:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      فیلد مذکور مربوط به تاریخ صدور می باشد. باید همان ۲۰۱۶ را که فرمودید به علاوه ماه و روز وارد فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 25, 2019 در 10:58 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ممنون از آموزش مفیدتون
    حساب من الان فرمال شده ولی باز محدودیت های زمانی واریز و برداشت الیاس رو داره میشه راهنمایی کنید که باید چکار کرد؟
    و یه چیز دیگه من هر دو گزینه SMS و E-num رو فعال کردم ولی وقتی وارد حساب میشم هیچ کدوم کار نمیکنه یعنی نه پیامک میاد نه E-num کد میده!
    ممنون میشم زود پاسخ بدید.

    پاسخ
    • سپتامبر 26, 2019 در 2:33 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      سوالات شما توسط سایر کاربران پرسیده شده است و پاسخ آن ها نیز در سایت قرار گرفته است. یکی از روش ها، حذف کیف پول و ایجاد مجدد یک کیف پول جدید است. برای آشنایی کامل با روش و همچنین توضیحات تکمیلی، لطفا بخش نظرات مقاله فوق را با دقت مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 23, 2019 در 7:50 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام از کجا باید بفهمم حسابم فرمال شده؟؟؟

    پاسخ
    • سپتامبر 24, 2019 در 2:16 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای بررسی نتیجه پس از ورود به اکانت مینی خود در سایت وب مانی، در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 23, 2019 در 10:28 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید خدمت شما و ممنون از راهنمایتان.
    دو سوال داشتم.
    یکی اینکه در کارت ملی های جدید کد پستی پشت کات ملی درج نشده باید چکار کنم.
    دومم اینکه اسم پدر رو بخوابم از کارت ملی استفاده کنم باید فارسی وارد کنم یا لاتین

    پاسخ
    • سپتامبر 24, 2019 در 2:13 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- کد پستی محلی که در آن زندگی می کنید را وارد نمایید.
      ۲- فارسی وارد نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 6, 2019 در 11:44 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر اکانت من فرمال شده همه اکسس ها و کاراشو انجام دادم اما و فقط عکس با کارت ملی براشون فرستادم چون با کارت ملی فرمال کردم هر دفعه که عکسو میفرستم عکس میره اما همچنین نوتیفیکیشنش هست و هر بار که میفرستم هیچ اتفاقی نمیوفته میخواستم ببینم چیکار کنم که عکس بره چون عکسو طبق دستور خودش میگیرم و ارسال میکنم اما نمیره انگار. و اینکه اگه نره اکانتم از فرمال خارج میشه؟

    پاسخ
    • سپتامبر 8, 2019 در 1:46 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به اینکه اکانت شما وریفای شده است، جای نگرانی نیست و فعلا الزامی ندارید که عمل خاصی انجام دهید. اما اگر قصد دارید Photo ID را ارسال نمایید، موارد زیر را لحاظ فرمایید:
      ۱- مودم را خاموش و روشن کنید.
      ۲- کش مرورگر را پا کنید.
      ۳- گزینه کوکی ها و جاوا اسکریپت روی مرورگر فعال باشد.
      ۴- مطابق با توضیحات لینک ذیل عمل فرمایید و عکسی استاندارد مهیا و ارسال فرمایید.
      [https://wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/PhotoID]
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 6, 2019 در 1:27 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ایا برای ثبت نام با کارت ملی لازم هست کارت ملی رو ترجمه کنیم به انگلیسی یا فقط اطلاعات رو فارسی تایپ کنیم و عکس کارت ملی با اطلاعات فارسی بفرستیم

    پاسخ
    • سپتامبر 8, 2019 در 3:18 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، نیازی به ترجمه نیست. فقط کافیست مطابق توضیحات فوق عمل نمایید و تصویری واضح و استاندارد از کارت ملی ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 2, 2019 در 10:03 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    عزیز با توجه به اینکه وقتی با شماره موبایل ایرانی و آی پی ایرانی در وب مانی ثبت نام میکنیم نمی تونیم وقتی آی پی رو تغییر میدیم فعالیتی داشته باشم. برداشت داشته باشیم. حالا سوالم اینه اگر بطور مثال این شماره از ترکیه باشه و منم اینجا به آی پی ترکیه متصل باشم آیا میتونم وبمانی که به اسم آی پی ترکیه هست ایجاد کنم؟
    و اگر شد میتونم اطلاعات داخل ایران رو بدم فرمالش کنم؟ مثلا کارت ملی و مواردی که توضیح دادین واسه فرمال
    اگر باز نشه . میشه اطلاعات همون پاسپورت ایرانی ولی آدرس و کد پستی از ترکیه رو وارد کرد که فرمال بشه؟
    البته منم برای برداشت همیشه از آی پی ترکیه استفاده می کنم

    پاسخ
    • سپتامبر 2, 2019 در 7:10 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اطلاعات آدرس، تماس و ip باید با هم تطبیق داشته باشند. اما مدارک هویتی می توانند با ip متفاوت باشند. بنابراین شما می توانید با پاسپورت ایرانی اما ip کشور ترکیه نیز اقدام فرمایید. فقط باید اطلاعات مکانی شما کاملا مطابق با ip شما باشد. البته بدون شک چنین مسائلی حساسیت را بر روی وریفای نمودن مدارک بالا می برد و ممکن است سخت گیری های بیشتری صورت گیرد. همچنین در صورت بروز مشکل اگر نتوانید صحت آدرس خود را اثبات نمایید، موجودی شما مسدود خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 25, 2019 در 11:50 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام عزیز سوالی داشتم از بروکر های بازار جهانی اگه بخوان در یک روز مثلا ۲۵۰ دلار وارد وب مانی الیاس کنند میتوانند؟ یا باید روزی صد دلار واریز کنند تا بشه. بخاطر محدودیتش میگم یا این محدودیت فقط برای برداشت از وب مانیه؟

    پاسخ
    • آگوست 25, 2019 در 6:28 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      می توانند این مبلغ را واریز کنند اما احتمال مسدود شدن حساب زیاد است. که در این صورت باید حساب را وریفای نمایید تا امکان استفاده از موجودی را داشته باشید. وب مانی علاوه بر محدودیت انتقال پول، محدودیت سقف موجودی نیز دارد که باید آن را نیز رعایت نمایید. به همین دلیل اگر قصد دارید مبالغ بالا انتقال دهید و یا در حساب خود نگهداری نمایید حتما باید ابتدا حساب خود را فرمال نمایید و سپس جهت اخذ پرسنال پاسپورت نیز اقدام فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 22, 2019 در 9:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بعد از ارسال مدارک علت طول کشیدن فرمال شدن چیه؟من الان ۳ روزه ارسال کردم جوابی ندادن

    پاسخ
    • آگوست 23, 2019 در 2:31 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به دلیل فرآیند ترجمه ای که برای مدارک فارسی صورت خواهد گرفت و صحت سنجی مدارک، این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز طول بکشد. بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 13, 2019 در 9:49 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام خدمت شما
    دو سوال
    ۱از من موقع ساخت حساب وب مانی ایمیل نخواست من برنامه ی وب مانی رو نصب کردم حالا میخوام بدونم که اگه کلا ایمیل وارد نکنم برام از تو برنامش پیام ارسال میکنن من میخوام حساب وب مانیم رو از الیاس یه فرمال ارتقا بدم اگه فیلدی (کادری)رو اشتباه وارد کنم مثلا عکسی که میفرستم تایید نشه برام از تو برنامش پیام میاد یا نه اگه باید کاری برای فعال کردن این قسمت (پیام رسانی از طریق برنامه )کنم لطفا بگید
    ۲قسمتی که برام پیام میاد کجاست

    پاسخ
    • آگوست 14, 2019 در 6:40 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، پیغام ها داخل اکانت در بخش Chats قابل مشاهده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 13, 2019 در 11:40 ق.ظ
    پیوند یکتا

    درود بی پایان برای شما عزیزان
    تمامی مراحل مطابق شرح و توضیحات به راحتی قابل انجام است …
    بنده تا آخرین مرحله پیش رفتم و در قسمت آپلود پشت کارت ملی و متاسفانه اشتباها تصویر کارت به صورت پشت و رو آپلود کردم … و اشتباه بعدی برای برگشت به صفحه قبل گزینه بستن کنترل پانل را زدم و کلا خارج شد و پیامی اومد که ظرف دو روز آینده به شما پیام میدهیم…

    حالا چکار باید کرد؟!!؟؟

    پاسخ
    • آگوست 13, 2019 در 2:15 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پروسه فرمال کردن حساب ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیانجامد. بنابراین فعلا صبر نمایید و هیچ اقدامی نکنید تا نتیجه خدمت شما اعلام گردد. اگر حساب شما فرمال شد که مدارک مورد قبول واقع شده است و نیازی به اقدام دیگری نیست. اما اگر تایید نشد، باید مدارک را دوباره ارسال فرمایید.
      نحوه ارسال مجدد مدارک در بخش نظرات توضیح داده شده است. بخش نظرات همین مقاله را با دقت مطالعه نمایید و مطابق با آن عمل فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 12, 2019 در 10:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید
    بسیار سپاسگذارم بابت آموزش
    من چند روز پیش اقدام کردم ولی الان این پیام تو قسمت چت ها اومده!
    Please be informed that uploaded document copy #14972**** can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service
    تو قسمت فرمال کردن هم میرم بازم همون که نوشته ۱ الی دو روز کاری طول میکشه هست!
    چیزی از من نخواسته الان!
    PhotoIDP هم ندادم.چیکار باید بکنم الان
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • آگوست 13, 2019 در 2:27 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      احتمالا عکس های ارسالی از نظر کیفیت مورد قبول واقع نشده است. عکس هایی که از مدارک تهیه می کنید باید رنگی و با کیفیت بالا باشند و استانداردهای لازم را داشته باشند. بنابراین باید مجدد از مدارک عکس های با کیفیت تهیه و ارسال نمایید.
      نحوه ارسال مجدد مدارک در بخش نظرات توضیح داده شده است. بخش نظرات همین مقاله را با دقت مطالعه نمایید و مطابق با آن عمل فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 12, 2019 در 10:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام چن تا سوال دارم
    ۱همون اول که حساب وب مانیم رو ساختم ازم ایمیل نخواست من حسابم مینی هست باید اول به کلاسیک تبدیلش کنم یا همینجوری هم میشه (همین جوری با وجود این که مینی هست)
    اگه باید به کلاسیک تبدیل کنم بگید چجوری
    ۲ایا با وجود این که موقع ساختن حساب ازم ایمیل نخواست خودش خودکار برام یه ایمیل تایین کرده یا نه اگر بله چجوری پیداش کنم
    ۳اگه خودش برام یه ایمیل تایین کرده میتونم اون ایمیلو تو گوشیم ثبت کنم تا روش پیام بیاد و کلا نیازی به تغییرش نباشه
    ۴اگه من با یه حساب الیمپ تریدو شارژ کنم بعد با یه حساب دیگه هم شارژ ش کنم میتونم با هر دو حسابم برداشت کنم

    پاسخ
    • آگوست 13, 2019 در 2:33 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- خیر، برای فرمال کردن نیازی به تبدیل به کلاسیک نیست.
      ۲ و ۳- خیر، ایمیلی تعیین نمی گردد.
      ۴- در میلیونر باش هیچ آموزشی در مورد الیمپ ترید داده نمی شود و سایت مذکور به عنوان یک سایت مناسب برای کسب درآمد مورد پذیرش میلیونر باش نیست. بنابراین اگر سوالی در مورد آن دارید از پشتیبانی سایت مذکور و یا سایت هایی که آن را تبلیغ می کنند، جویا شوید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 12, 2019 در 12:25 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام شرمنده من حساب فرمالی میخواستم درس کنم ولی ۳ـ۴روز شده شاید هم بیشتر ولی photo idازم نخواسته

    پاسخ
    • آگوست 12, 2019 در 9:45 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بسیاری از اوقات برای فرمال کردن حساب، Photo ID خواسته نمی شود. بنابراین جای نگرانی نیست. پروسه فرمال کردن، می تواند تا ۱۰ روز به طول بیانجامد. فعلا صبر نمایید تا نتیجه به شما اطلاع داده شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 11, 2019 در 2:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام خدمت شما من چنان سوال دارم میخوام با کارت ملی حسابمو فرمال کنم
    ۱در فیلد شماره ۸ادرس دقیق محل سکونت مثلا این آدرس استان ….شهرستان…….بخش……شهر….محله ی……خیابان…..معبر ما قبل آخر کوچه ی …..معبر آخر کوچه ی …….پلاک …..طبقه ی همکف province…..city…..section…….
    town…..neighborhood…street…pre_last_passage……..Alleythelastpassage….plaque0….floor
    به لاتین باید اینجوری بنویسم
    پلاکمون اینجا نوشته۰ولی روی دیوار خونمون نوشته مثلا ۳۰کدومو بنویسم اونی که روی دیواره یا اونی که توی آدرس نوشته
    سوال۲در فیلد شماره ی ۱۰من توی کارت ملیم شماره ی ملیم رو بدون خط تیره نوشته همین جوری بنویسم یا با خط تیره بعد به فارسی نوشته توی اون فیلد هم به فارسی بنویسم یا نه
    سوال۳تو فیلد شماره ی ۱۱گفتیم تاریخ اعتبار کارت ملیرو هفت سال ازش کم کنم بعد به میلادی تبدیل کنم این مثال درسته۱۳۴۷/۲/۱۱میشه۱۹۶۱/may/1. یا نه بعد این تاریخو به فارسی بنویسم مثل روی کارت ملی یا نه
    سوال۴تو قسمت ارسال عکس باید هر عکسی که میفرستم زیر دو میگ باشه یا در مجموع هر دو عکس باید زیر دو میگ باشن بعد اشکال نداره با برنامه فرمت عکسم رو به فرمت مورد قبول تبدیل کنم بعد بفرستم
    ممنون از شما

    پاسخ
    • آگوست 12, 2019 در 5:25 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- در فیلد آدرس اصلا نیازی به این همه جزئیات نیست . شهر و کشور نیز قبلا مشخص شده است و نیازی نیست مجدد تکرار شود. کافیست نام خیابان اصلی، کوچه فرعی، پلاک و طبقه قید شود. به مثال زیر توجه کنید:
      ۳th Floor, No. 69, Mehr Alley, Laleh Street, Keshavarz Blvd
      همچنین از همان اطلاعاتی استفاده کنید که در قبوض خدماتی به عنوان آدرس شما قید می شود.
      ۲- در مورد فیلد شماره ۱۰ توضیحات و تذکرات لازم در مقاله فوق داده شده است. باید به آن ها عمل کنید و خودتان تست فرمایید. همچنین نیازی به فارسی نویسی نیست. معمولا فرمت بدون صفر و بدون خط تیره قابل پذیرش است.
      ۳- به میلادی بنویسید مانند بخش اول مثالی که زده اید.
      ۴- محدودیت حجم، مربوط به هر عکس است. بهتر است از نرم افزارهای ویرایش، برای تغییر فرمت عکس استفاده نکنید اما اگر چاره ای نداشتید، بنده سخت گیری زیادی روی این موضوع ندیده ام و احتمالا دچار مشکل خاصی نخواهید شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 11, 2019 در 10:16 ق.ظ
    پیوند یکتا

    من چن تا سوال دارم
    ۱من یه حساب وب مانی ساختم که ازم ایمیل نخواست حالا میتونم برای حسابم ایمیل بزارم
    ۲من با این حساب الیمپ ترید مو شارژ کردم حالا میتونم با یه حساب دیگه ازش برداشت کنم با توجه یه این که هر دو حساب به نام خودم باشه اونی که باهاش شارژ کردم الیاس هست و با حساب بعدی که فرمال کردم برداشت کنم
    ۳اگه کسی بدونه من با چه شماره ای حساب وب مانی رو ساختم و wmidاون حسابو بدونه میتونه هکش کنه

    پاسخ
    • آگوست 11, 2019 در 2:37 ب.ظ
      پیوند یکتا

      ۱- بله، روش آن نیز در پاسخ های قبلی برای شما قرار داده شد.
      ۲- خیر، درخواست برداشت فقط به حسابی قابل قبول است که با آن سرمایه گذاری کرده اید.
      ۳- با دانستن wmid به تنهایی، اشخاص عادی نمی توانند هیچ کنترلی بر روی حساب شما داشته باشند اما درمورد یک هکر قضیه متفاوت است. بستگی به گزینه های امنیتی که روی حساب شما فعال است و مهارت هکر دارد. هرچند وب مانی از امنیت بالایی برخوردار است اما به هر حال این امر غیر ممکن نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 10, 2019 در 6:49 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید
    آیا با کارت ملی قدیمی که اعتبارش پایان یافته میشه حساب الیاس رو به فرمال تبدیل نمود تشکر

    پاسخ
    • آگوست 10, 2019 در 11:31 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، فقط دقیقا مطابق با مقاله پروسه را به انجام رسانید و تاریخ اعتبار را ۲۰۲۰/۰۳/۲۰ در نظر بگیرید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 10, 2019 در 4:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    میخواستم حسابم رو فرمال کنم تاریخ پاسپورتم چندین سال هست تمام شده و کارت ملی ام هم قدیمی هست و اعتبارش تمام شده با کئامیک میشه حساب رو فرمال کرد؟
    ممنون از زحمات ارزنده تان با تشکر فراوان

    پاسخ
    • آگوست 10, 2019 در 11:28 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با کارت ملی مطابق با توضیحات مقاله اقدام فرمایید و تاریخ اعتبار را ۲۰۲۰/۰۳/۲۰ در نظر بگیرید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 10, 2019 در 1:49 ق.ظ
    پیوند یکتا

    گفتین از طریق این لینک برامwallet.webmoney.ru/signup رفتم وارد سایت وب مانی میشه اونجا اول باید کشورمو انتخاب کنم بعد شماره گوشیم بزنم بعد کردی که ارسال میکنن رو بزنم بعدشم رمزمو انتخاب کنم در کل اینو میخوام بگم که ازم ایمیل نمیخواد باید چیکار کنم که ازم ایمیل بخواد

    پاسخ
  • آگوست 9, 2019 در 12:53 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من میخوام تو وب مانی ثبت نام کنم ولی مثل این که روال کار تغییر کرده و دیگه آدرس ایمیل نمیخواد راهی هست که آدرس ایمیلمو هم وارد کنم آخه میخوام حسابم از الیاس به فرمال ارتقا بدم و ممکنه جایی رو اشتبا برم و میخوام اگه اینجور شدبرام ایمیل کنن تا متوجه شم

    پاسخ
    • آگوست 9, 2019 در 11:30 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      روند چک شد، مطابق با توضیحات مقاله است. احتمالا شما با گوشی موبایل قصد ثبت نام را دارید و برای همین به صفحه دانلود اپلیکیشن وب مانی هدایت می شوید که می توانید اپلیکیشن وب مانی را دانلود و سپس مراحل را به انجام رسانید.
      اگر می خواهید کاملا مطابق با مقاله مراحل طی شود، از یکی از ۲ روش ذیل استفاده نمایید:
      ۱- با کامپیوتر ثبت نام خود را به انجام رسانید.
      ۲- در آدرس بار مرورگر گوشی موبایل خود، لینکhttps://wallet.webmoney.ru/signup را وارد نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آگوست 18, 2019 در 7:03 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام ممنون از سایت خوبتون
        حسابم فرمال شده ولی هنوز محدودیت داره
        چه کار کنم؟

        پاسخ
        • آگوست 19, 2019 در 12:35 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          این مساله در بخش نظرات چندین بار پاسخ داده شده است. لطفا بخش نظرات مقاله را با دقت مطالعه فرمایید تا پاسخ خود را دریافت نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آگوست 7, 2019 در 9:54 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من کارت ملیم از این جدیداست روش کد پستی ننوشته حالا تو قسمت کد پستی چی بنویسم من خونه به اسم خود ندارم یا زمین باید کد پستی پدرمو بزنم یا این که ۰۰۹۸کد ایران بزنم لطفا بگین

    پاسخ
    • آگوست 7, 2019 در 11:10 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کد پستی محلی که در آن زندگی می کنید را وارد نمایید. فعلا برای وریفای کردن نیازی به مدرکی برای تایید کد پستی نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 5, 2019 در 2:19 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    برای ساخت اکانت جدید وب مانی حتما باید شماره تلفن جدید و ایمیل جدیدی که قبلا برای ساخت وب مانی استفاده نشده ارایه کنیم؟

    پاسخ
    • آگوست 5, 2019 در 2:07 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 5, 2019 در 1:34 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام از سایت خوب و راهنماییها
    من میخوام وب مانی کیپر رو نصب کنم و از من کی فایل میخواد و من نتونستم با راهنمایی سایت وب مانی بدست بیارم
    سوال اول : ایا باید به وب مانی ایمیل بفرستم تا کی فایل مجدد برام ارسال کنه؟
    سوال دوم : نصب وب مانی کیپر برای ویندوز ۷ محدودیت داره ؟
    ممنون میشم نحوه بدست اوردن کی فای رو راهنمایی کنید.
    با تشکر

    پاسخ
    • آگوست 5, 2019 در 2:07 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- خیر، کی فایل را باید ایجاد نمایید و توسط ایمیل ارسال نمی گردد.
      ۲- خیر، محدودیتی ندارد.
      برای نصب وب مانی کیپر باید مراحل زیر را طی نمایید:
      ۱- به آدرسmini.wmtransfer.com مراجعه کنید و در آن لاگین فرمایید.
      ۲- به منوی Settings مراجعه کنید و برنامه مورد نظر را فعال نمایید و همچنین گزینه های امنیتی مانند SMS فعال باشد تا با مشکلی مواجه نشوید.
      ۳- پس از فعال سازی، لینک دانلود وب مانی کیپر به شما نمایش داده خواهد شد. آن را دانلود و نصب فرمایید.
      ۴- وب مانی کیپر را باز کنید و مطابق دستوراتی که به شما نمایش داده می شود، عمل نمایید.
      برای بدست آوردن کی فایل مراحل زیر طی گردد:
      ۱- وب مانی کیپر را اجر کنید.
      ۲- روی Tools/Settings… کلیک نمایید.
      ۳- گزینه Security را انتخاب کنید و سپس بر روی Save keys to file کلیک کنید.
      ۴- مکان ذخیره سازی را انتخاب کنید تا کی فایل در درایو مورد نظر شما ذخیره گردد.
      ۵- یک رمز عبور برای باز کردن کی فایل انتخاب کنید و وارد نمایید. این رمز عبور را در جایی امن نگهداری فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • آگوست 8, 2019 در 6:00 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خسته نباشید اقا من یک هفته میشه اسیرم برایه فرمال کردن وبمانیم میشه لطفا کمک کنید خودتون برام فرمالش کنید واقعا خسته کننده شده برام ممنون میشم از کمکتونج

      پاسخ
      • آگوست 8, 2019 در 11:19 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        متاسفانه در حال حاضر تیم میلیونر باش در این زمینه فعالیتی ندارد. اما در مقاله کاملا روش توضیح داده شده است و کافیست مطابق آن اقدام فرمایید. مدت زمانی هم که طول می کشد تا حساب فرمال شود ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیانجامد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • آگوست 2, 2019 در 9:40 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.منظور از کدپستی مطابق با کارت ملی چیه؟

    پاسخ
    • آگوست 2, 2019 در 10:01 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      یعنی کدپستی که در پشت کارت ملی درج شده است و یا هنگام تعویض و دریافت کارت ملی در فرم ها وارد نموده اید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 1, 2019 در 6:43 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    ممنونم از سایت خوبتون حساب من بعد از ۸ روز به فرمال تبدیل شد
    تو نظرات بعضی از دوستان گفتن بعد از فرمال شدن باز هم محدودیت های حساب الیاس برطرف نشده برای حل این مشکل در والتتون منوی بیشتر رو باز کنید با استفاده از اخرین گزینه در منو والت رو پاک کنید بعد صفحه ی سایت رو reload کنید تا ازتون بخواد یک والت ایجاد کنید بعد از ساخت والت جدید محدودیت الیاس برطرف شده و قادر خواهید بود روزانه ۳۰۰۰ دلار و ۵۰۰۰ دلار در هفته و ۱۵۰۰۰ دلار در ماه از والت برداشت کنید.

    پاسخ
    • آگوست 1, 2019 در 9:29 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خدمت شما تبریک عرض می کنم. همچنین از همراهی شما و اینکه تجربیات خود را با سایر کاربران در میان می گذارید، سپاسگزاریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • آگوست 2, 2019 در 6:14 ب.ظ
      پیوند یکتا

      منم مشکل محدودیت بعد از فرمال شدن حساب رو دارم ولی من الان تو حسابم ۱۰۰ دلار دارم اگر طبق گفته شما والت رو حذف کنم و صفحه ی سایت رو reload کنم چه بلایی سرو اون ۱۰۰ دلار میاد؟ اونم حذف میشه؟

      پاسخ
    • آگوست 13, 2019 در 1:12 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام.حساب منم بعد ۸ روز فرمال شد.با تشکر از سایت خوب شما فقط سوالی که داشتم اینه که اگه ادرسو اشتباه داده باشم بعداً مشکل پیش نمیاد؟یا نیاز به تصحیح است.با تشکر

      پاسخ
      • آگوست 13, 2019 در 2:06 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        فرمال شدن حساب را خدمت شما تبریک عرض می کنیم و همچنین از همراهی شما سپاسگزاریم.
        در حال حاضر وب مانی حساسیت خاصی بر روی آدرس ندارد. فعلا جای نگرانی نیست مگر اینکه در آینده سیاست آن ها تغییر یابد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • آگوست 1, 2019 در 10:59 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام تشکر میکنم از راهنمایی های شما.بنده دیشب کار فرمال شدن حساب رو شروع کردم و امروز صبح دیدم فرمال شده. با پاس اینکارو گردم. گفتم بیام تشکر کنم.

    پاسخ
    • آگوست 1, 2019 در 6:23 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به شما تبریک می گوییم و از همراهی شما سپاسگزاریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 24, 2019 در 1:46 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    ببخشید شما گفتید نام ونام خانوادگی رو فارسی بنویسیم ولی وقتی فارسی مینویسم وذخیره رو میزنم بصورت توالی عددی مثل این ۱۴۳۶;۱۸۷۴;۷۶۱۴ میوفته البته اینو برای مثال از خودم نوشتم مشکل از چیه یا همین طوری درسته ؟ اگه درست نشد میشه لاتین بنویسم.

    پاسخ
    • جولای 24, 2019 در 8:40 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر قرار است با کارت ملی اکانت خود را فرمال کنید، حتما مشخصات خود را به فارسی و کاملا مطابق با کارت ملی وارد نمایید. اطلاعات به صورت صحیح در پایگاه وب مانی ثبت می شوند و جای نگرانی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 24, 2019 در 11:05 ب.ظ
        پیوند یکتا

        از پاسختون ممنونم.
        ببخشید من می خواستم یه سلفی هم با کارت ملی اپلود کنم ولی واسه توضیحاتش عبارت photo id یا مشابهش نبود.
        لطفا راهنمایی کنید و ممنون از وقتی که گذاشتید.

        پاسخ
        • جولای 25, 2019 در 6:23 ب.ظ
          پیوند یکتا

          مراحل زیر را دنبال نمایید:
          ۱- به آدرس [https://start.wmtransfer.com/PhotoID.aspx] مراجعه نمایید.
          ۲- با استفاده از اطلاعات ورود خود فرآیند لاگین را انجام دهید.
          ۳- برای گرفتن عکس سلفی با کارت ملی آماده شوید و بر روی دکمه “Create PhotoId” کلیک فرمایید.
          ۴- مطابق دستورالعمل ها عکس را تهیه و ارسال نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • جولای 21, 2019 در 6:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ، وقتتون به خیر
    من موقع ثبت نام وب مانی ایمیلمو وارد نکردم . حالا از کدام قسمت باید وارد کنم؟
    ممنون می شم راهنماییم بفرمایید.

    پاسخ
    • جولای 22, 2019 در 12:59 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای درج و یا تغییر آدرس ایمیل به آدرس زیر مراجعه نمایید. در این صفحه به صورت تصویری نحوه تغییر آدرس ایمیل توضیح داده شده است. در صفحه باز شده، توضیحات بخش “How can you update your email address manually” را دنبال فرمایید.
      [https://wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/Email_Address_Update]
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 20, 2019 در 1:28 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام من تمام مراحل فوق انجام دادم و بعد وارد پروفایل خود شدم و مشاهده کردم که پاسپورت از الیاس به فرمال تغییر پیدا کرده اما همچنان وقتی وارد قسمت محدودیت ها میشوم هنوز محدویت الیاس برایم باقی مونده یعنی با وحود اینکه فرمال شدم بیشتر از ۱۰۰ نمیتونم در روز انتقال داشته باشم در ضمن من E-UNMهم کاملا فعال کردم حال به نظر شما باید چه کار های دیگری انجام بدم تا محدویت برایم برداشته شود

    پاسخ
    • جولای 20, 2019 در 5:05 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قبل از پاسخ یک خواهش از شما و سایر کاربران عزیز داریم:
      در میلیونر باش روزانه بیش از صدها سوال و نظر توسط کاربران به روش های مختلف برای ما ارسال می گردد. تیم پشتیبانی وظیفه خود می داند، روزانه به تمام این نظرات پاسخ دهد و این مساله واقعا وقت و انرژی زیادی از مجموعه می گیرد. به همین دلیل خواهشمندیم قبل از ایجاد یک سوال، بخش نظرات مقاله مربوطه را مطالعه نمایید اگر پاسخ خود را نیافتید، سوال جدید ایجاد نمایید. به عنوان مثال همین سوالی که شما ذکر کرده اید تا کنون چندین بار پاسخ داده شده است.
      به هر حال به دلیل احترامی که برای شما قائل هستیم، مجدد پاسخ را برای شما قرار خواهیم داد:
      فرمال پاسپورت مزایای مختلفی دارد از جمله اینکه برای مبادله با هر صرافی معتبر و حتی نیمه معتبر، نیازمند تهیه این نوع پاسپورت هستید و همچنین برای ارتقا به هر پاسپورت بالاتری، حتما باید ابتدا پاسپورت فرمال خود را دریافت کرده باشید. در مورد سقف تراکنش ها، قوانین وب مانی تغییرات زیادی می کند و دائما سقف تراکنش های دلاری برای فرمال پاسپورت با تغییر مواجه می شود. این به سیاست های سایت در بازه های زمانی مختلف بستگی دارد. همواره باید قبل از انجام تراکنش های خود این محدودیت ها را بررسی نمایید تا حساب شما دچار مشکل نشود. همچنین با فعال کردن تایید پیامکی و یا E-NUM و نصب نرم افزار WM Keeper می توانید امنیت را افزایش و محدودیت ها را کمی کاهش دهید.
      برای حذف کامل محدودیت ها در مورد سقف تراکنش، می توانید پاسپورت خود را به Personal ارتقا دهید. پرسنال پاسپورت، اصلی ترین پاسپورت در سیستم وب مانی برای کاربران می باشد و برای دارندگان فرمال پاسپورت صادر می شود. نماینده رسمی وب مانی می تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، پرسنال پاسپورت صادر نماید. در صورت نیاز به دریافت پرسنال پاسپورت وب مانی، می توانید از نمایندگان وب مانی در ایران اقدام نمایید. البته این امر تقریبا هزینه ی بالایی دربردارد و برای اشخاصی مناسب است که قصد دارند تراکنش های سنگینی با حساب وب مانی خود داشته باشند.
      بنابراین برای دریافت این پاسپورت باید به صورت حضوری به نمایندگان رسمی وب مانی در ایران مراجعه نمایید و پس از تایید مدارک هویتی شما توسط ایشان و پرداخت هزینه، برای شما personal passport صادر خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • سپتامبر 22, 2019 در 5:42 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام حساب وب مانی من فرمال شده ولی از من یک سند جهت تایید آدرس درخواست کرده باید چه سندی ارائه دهم .تشکر می کنم از شما بزرگواران.

      پاسخ
      • سپتامبر 24, 2019 در 1:20 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        به شما تبریک عرض می کنم.
        پاسپورت شما فرمال شده است و وریفای کردن آدرس در حال حاضر یک اجبار نیست. اما اگر مایل به این عمل هستید باید توجه کنید که وب مانی برای تایید آدرس بسیار سخت گیر است و باید دقیقا مدرکی برای آن ها ارسال نمایید که هم حاوی مشخصات شما باشد که در وب مانی ثبت کرده اید و هم دقیقا با آدرسی که در وب مانی ثبت کرده اید، مطابقت داشته باشد. به عنوان سند می توان از ترجمه رسمی قبوض خدماتی استفاده نمود.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • جولای 19, 2019 در 8:01 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و ممنون از راهنمایی های شما من تمام مراحل رو انجام دادم و پاسپورتم از الیاس به فرمال تبدیل شد و مراحل E-NUM رو هم به طور کامل انجام دادم الان میخوام بدونم چه طوری میشه به صفحه محدودیت ها دسترسی داشت میخوام بدونم محدویت های پاسپورت الیاس هنوز برقراره یا اینکه از بین رفته و محدویت های پاسپورت فرمال برایم فعال شده برای دیدن این محدویت ها باید کجا برم و چیزا بزنم ایا لازم هم چیزی اضافه تر از E-NUM را غعال کنم ممنون از شما

    پاسخ
    • جولای 19, 2019 در 8:47 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      جهت فرمال شدن پاسپورت، تبریک عرض می کنم.
      برای اطلاع از محدودیت های کیف پول خود، به اکانتتان مراجعه کنید، سپس کیف پول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آیکون سه نقطه کلیک نمایید و از منوی آبشاری، گزینه Limits را انتخاب فرمایید.
      همچنین می توانید با مراجعه به آدرس زیر به تمامی توضیحات مربوط به محدودیت های حساب وب مانی برای هر پاسپورت و همچنین آموزش تصویری روش فوق، دسترسی داشته باشید.
      [https://wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/WebMoney_Keeper_Standard_financial_restrictions]
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 17, 2019 در 11:36 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام صمیمانه از سایت میلیونر باش تشکر میکنم که چنین راهنمایی های ارزشمندی راجب فرمال کردن وب مانی ارائه داده. با کمک مطالب فوق فقط یک هفته طول کشید حسابم فرمال شد دقیقا همینارو تو سایت توس پی که میگن مدارکتونو بفرستین ما براتون فرمال میکنیم بابتش ۶۹ هزار تومان پول میگیرن!! در حالی که این کارو شما راگان ارائه دادین. بازم از سایتتون خیلی ممنونم خیلی کار بزرگی انجام دادین……خدانگهدار

    پاسخ
    • جولای 18, 2019 در 1:40 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به شما تبریک می گوییم و از شما بابت همراهی و انرژی مثبتی که به ما می دهید، سپاسگزاریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 17, 2019 در 4:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام واقعا ممنونم از سایت خوبتون پاسپورت منم کمتر از فکر میکنم یک هفته با تعطیلات فرمال شد.من شماره شناسنامم رو بدون صفر وارد کردم و همینطور کد پستی رو ۰۰۹۸ کد ایران زدم.

    پاسخ
    • جولای 17, 2019 در 6:32 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خدمت شما تبریک عرض می کنیم و از همراهی شما نیز سپاسگزاریم.
      همچنین از اینکه تجربیات خود را با سایر کاربران در میان می گذارید، سپاسگزارم.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 17, 2019 در 8:38 ب.ظ
        پیوند یکتا

        فرم که شما گذاشتید برام نمیاد یه فرم دیگه میاد سر ازش در نمیارم
        خواهشن کمکم کنید

        پاسخ
        • جولای 18, 2019 در 12:41 ق.ظ
          پیوند یکتا

          با لپ تاپ یا کامپیوتر خود مراحل را کاملا مطابق با مقاله فوق به انجام رسانید.
          پس از ورود به اکانت خود به لینک passport.wmtransfer.com مراجعه نمایید. اگر زبان سایت انگلیسی نیست، در قسمت فوتر سایت، زبان را انگلیسی کنید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • جولای 7, 2019 در 10:50 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من متاسفانه همه کارا رو کردم ولی نام و نام خانوادگیم رو به صورت لاتین وارد کردم و سه روز شده هم جوابی بهم ندادن و وقتی میرم یه متن هست که نوشته یکی دو روز کاری طول میکشه . نمیدونم حالا با این اشتباه من مشکلی پیش نمیاد؟ اگه لطف کنید بگید چجوری میشه پیگیر شد که جوابی اومده یا نه ممنون میشم

    پاسخ
    • جولای 8, 2019 در 12:48 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز کاری به طول بیانجامد. بنابراین فعلا فقط صبر کنید تا نتیجه از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 12, 2019 در 12:48 ب.ظ
        پیوند یکتا

        اگر از پاسپورت برای فرمول کردن استفاده کنیم باید نام و نام خانوادگی رو لاتین وارد کنیم یا فارسی؟

        پاسخ
        • جولای 12, 2019 در 7:45 ب.ظ
          پیوند یکتا

          باید به صورت لاتین و کاملا مطابق با نحوه نگارش در پاسپورت وارد گردد.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • جولای 3, 2019 در 5:05 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت سایت میلیونر باش
    من بعد از ۱۲ روز با کارت ملی حسابم فرمال شد. و از سایت میلیونر باش واقعا تشکر بی نهایت می کنم. واقعا جای احسنت دارد که به صورت کاملا رایگان این آموزش میذارید. از سایت میلیونر باش تشکر بی نهایت می کنم. انشالله موفق باشید.

    پاسخ
    • جولای 4, 2019 در 3:54 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خوشحالیم و به شما تبریک می گوییم.
      همچنین از شما بابت همراهی و انرژی مثبتی که به ما می دهید، سپاسگزاریم.
      شاد و پیروز باشید.

      پاسخ
      • جولای 16, 2019 در 10:00 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام دوست عزیز وقت بخیر
        ببخشید من الان به اکانت وبمانی خودم سر زدم
        و فقط wmzخریداری کردم ولی الان میبینم که مقدار۶۴۳دلار بهwmrمن واریز و۶۳۷دلار برداشت شده ممکنه اکانتم هک بشه؟من باید چیکار کنم الان؟

        پاسخ
        • جولای 16, 2019 در 11:17 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          اگر مطمئن هستید شماره کیف پول wmz خود را به فروشنده داده اید و از صحت تراکنش نیز مطمئن هستید، همچنین سقف تراکنش ها را با توجه به نوع پاسپورت خود را رعایت کرده باشید، آنگاه می توانید احتمال هک شدن حساب را بدهید.
          در صورت هک شدن، رمز عبور خود را تغییر دهید و همچنین حتما E-Num را نیز برای خود فعال نمایید. سپس به ایمیلی که با آن در سایت ثبت نام کرده اید، مراجعه و رمز آن را نیز تعویض فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • جولای 3, 2019 در 11:03 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام . من مدارکمو فرستادم اما بیشتر از دو روز شده که جوابش نیومده و وقتی میرم تو سایت وبمانیم در بخش تایید مدارکم هنوز همون پیغام ۱-۲ روز کاری صبر کنید واسم هست . تیکت هم هرکاری کردم نتونستم بزنم که با فرمت photo ID که شما توضیح دادین برم جلو . لطفا راهنمایی کنید منو .
    جایی هست که افرادی مثل شمما باشن حضوری بشه رفت و مشکل رو برطرف کرد ؟

    پاسخ
    • جولای 4, 2019 در 2:44 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این پروسه ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیانجامد. بنابراین جای نگرانی نیست. فعلا فقط صبر کنید تا نتیجه به شما اعلام گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 1, 2019 در 3:21 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    بنده با حساب وبمانی به سایت الیمپ ترید پول واریز کردم و باهاش ترید کردم و مبلغ زیادی میباشد
    وقتی خواستم برداشت کنم گفتن باید عکس از وبمانی بفرستم
    و میگن باید از جایی عکس بگیری که اسم و فامیلت باشه
    یک مقدار که بررسی کردم دیدم که باید حسابم رو فرمال کنم
    در حالی که پاسپورت نداشتم با شناسنامه اقدام کردم و وب مانی پیام داده که تایید نشد
    لطفا کمک کنید بدون فرمال کردن میشه به الیمپ عکسی بفرستم که راضی بشن؟

    پاسخ
    • جولای 1, 2019 در 6:27 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، حتما باید حساب خود را فرمال نمایید.
      جهت فرمال کردن می توانید مطابق مقاله فوق، از کارت ملی نیز استفاده فرمایید. لطفا یکبار با دقت مقاله فوق و بخش نظرات آن را مطالعه فرمایید و سپس مجدد اقدام به وریفای کردن حساب خود نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 4, 2019 در 3:13 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام.دستتون درد نکنه حساب من فرمال شد.
        یسوال در آخراینکه ، واسه تایید کد پستی برای من این متن اومده:
        To verify your address, Please upload a scanned copy of the page in your passport containing information about your registered address or scanned copy of your utility bills from the last 3 months(with the exception of mobile phone bills , which we do not accept.

        این یعنی چی؟؟ با کارت ملی فرمال کردم و چون خودم کارت ملی قدیمی ندارم و ۱۹ سالمه از کدپستی پشت کارت ملی پدرم استفاده کردم… کدپستی روی قبض میخواستم بفرستم که گفتید قبض باید به اسم صاحب حساب وبمانی باشه…
        حالا من برای وریفای کدپستی و آدرس چکار کنم!!!؟:((

        پاسخ
        • جولای 4, 2019 در 4:26 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          به شما تبریک می گوییم. نیازی به وریفای کردن آدرس وجود ندارد و این عمل برای شما مزیت خاصی به همراه نخواهد داشت.
          پیغامی هم که به شما داده شده است، مربوط به وریفای کردن آدرس است که در حال حاضر یک اجبار نیست. اما اگر مایل به این عمل هستید وب مانی برای تایید آدرس بسیار سخت گیر است و حتما باید دقیقا مدرکی برای آن ها ارسال نمایید که هم حاوی مشخصات شما باشد که در وب مانی ثبت کرده اید و هم دقیقا با آدرسی که در وب مانی ثبت کرده اید، مطابقت داشته باشد.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • جولای 5, 2019 در 7:00 ق.ظ
            پیوند یکتا

            توجه کنید که الان میخوام سیم کارتمو دائمی کنم و از قبضی که ماهه آینده واسم میاد عکس بفرستم… اگه عکسی که میفرستم از قبض براشون نام و نام خانوادگی و همه مشخصاتش اوکی باشه ادرس هم اوکی باشه اما کدپستی و بخوام از طریق اپ وبمانی ویرایش کنم و کدپستی قبض و بزنم مشکلی پیش میاد؟؟؟؟ یعنی کد پستی ای که وارد کردم با کدپستی ای که قراره روی قبض تلفن بنده ست بشه فرق کنن مشکل پیش میاد؟؟؟ آدرس همون آدرس هست ها ولی کدپستی تغییر کنه… ممنون میشم راهنماییم کنید

          • جولای 5, 2019 در 2:33 ب.ظ
            پیوند یکتا

            وب مانی در تایید آدرس بسیار سخت گیر است. اصولا باید قبض توسط دارالترجمه های رسمی، ترجمه و کاملا مطابق با آدرسی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید، باشد. بنابراین می توانید در همان هنگام از دارالترجمه بخواهید کد پستی را نیز ویرایش نمایند. بعضی از دارالترجمه ها این امر را می پذیرند. به هر حال اگر اقدام به ارسال مدرک بکنید و وب مانی شک کند، احتمال مسدود شدن اکانت وجود دارد.
            موفق باشید.

  • ژوئن 30, 2019 در 4:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقتتون بخیر.
    من دیروز اقدام کردم واسه پاسپورت.
    این پیغامو واسم فرستادن:
    please be informed that uploaded document copy #149608276 can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport service best regards
    منظورش عکس کارت ملیه اگه اشتباه نکنم
    چطوری باید دوباره اپلود کنم؟؟
    ممنون میشم از پاسختون🌹

    پاسخ
    • ژوئن 30, 2019 در 8:45 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      احتمالا کیفیت عکس شما مورد قبول نیست و باید عکس با کیفیتی تهیه و آپلود نمایید.
      نحوه ارسال مجدد مدارک چندین بار در بخش نظرات توضیح داده شده است. لطفا بخش نظرات را مطالعه فرمایید تا پاسخ خود را دریافت نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 29, 2019 در 7:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    درود. شماره ملی من چون متولد تهرانم، هم اول و هم وسطش صفر داره. چیکار کنم؟

    پاسخ
    • ژوئن 29, 2019 در 9:47 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      صفر وسط که باید وارد گردد. اما برای خط تیره ها و صفر اول چون دائما تغییر می کند، باید شخصا فرمت های مختلف را امتحان نمایید تا فرمت صحیح را بیابید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 26, 2019 در 11:33 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    شرمندم استاد
    از کجا متوجه بشم حسابم از الیاس به فرمال تبدیل شده. یعنی علامتش چیه؟
    ممنون

    پاسخ
    • ژوئن 27, 2019 در 7:34 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای بررسی نتیجه پس از ورود به اکانت مینی خود در سایت وب مانی، در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 24, 2019 در 6:36 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ادمین عزیز خسته نباشید برای اینکه از کارت ملی استفاده کنیم باید عکس کارت ملی با ترجمه رسمی رو بفرستیم؟

    پاسخ
    • ژوئن 24, 2019 در 11:26 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، نیازی به ترجمه نیست. این عمل توسط بخش کنترل مدارک وب مانی انجام خواهد پذیرفت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 23, 2019 در 4:21 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام . حساب وب مانی من بعد از مراحای که شما گفتید به فرمال ارتقا پیدا کرد و ازتون ممنونم . سوالم این بود که الان روی حالت limits که کیلیک میکنم همون محدیدوت ها ی اعتبار الیاس رو میزنه ؟ مشکلش چیه ؟

    پاسخ
    • ژوئن 24, 2019 در 2:07 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بابت فرمال شدن حساب، تبریک عرض می کنم.
      فرمال پاسپورت مزایای مختلفی دارد از جمله اینکه برای مبادله با هر صرافی معتبر و حتی نیمه معتبر، نیازمند تهیه این نوع پاسپورت هستید و همچنین برای ارتقا به هر پاسپورت بالاتری، حتما باید ابتدا پاسپورت فرمال خود را دریافت کرده باشید. در مورد سقف تراکنش ها، قوانین وب مانی تغییرات زیادی می کند و دائما سقف تراکنش های دلاری برای فرمال پاسپورت با تغییر مواجه می شود. این به سیاست های سایت در بازه های زمانی مختلف بستگی دارد. همواره باید قبل از انجام تراکنش های خود این محدودیت ها را بررسی نمایید تا حساب شما دچار مشکل نشود. همچنین با فعال کردن تایید پیامکی و یا E-NUM و نصب نرم افزار WM Keeper می توانید امنیت را افزایش و محدودیت ها را کمی کاهش دهید.
      برای حذف کامل محدودیت ها در مورد سقف تراکنش، می توانید پاسپورت خود را به Personal ارتقا دهید. پرسنال پاسپورت، اصلی ترین پاسپورت در سیستم وب مانی برای کاربران می باشد و برای دارندگان فرمال پاسپورت صادر می شود. نماینده رسمی وب مانی می تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، پرسنال پاسپورت صادر نماید. در صورت نیاز به دریافت پرسنال پاسپورت وب مانی، می توانید از نمایندگان رسمی وب مانی در ایران اقدام نمایید. البته این امر تقریبا هزینه ی بالایی دربردارد و برای اشخاصی مناسب است که قصد دارند تراکنش های سنگینی با حساب وب مانی خود داشته باشند.
      بنابراین برای دریافت این پاسپورت باید به صورت حضوری به نمایندگان رسمی وب مانی در ایران مراجعه نمایید و پس از تایید مدارک هویتی شما توسط ایشان و پرداخت هزینه، برای شما personal passport صادر خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 22, 2019 در 5:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر بعد از انجام مراحل فوق برای بنده ایمیلی ارسال شد با این متن در صورتی که بنده تصویر کارت ملی هم رو و هم پشت رو گذاشتم
    Uploaded document copy can not be processed by WM-passport

    پاسخ
    • ژوئن 22, 2019 در 7:59 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در پیغامی که به شما داده شده است، این مطلب بیان شده که مدرک ارسالی قابل پردازش برای بخش کنترل مدارک وب مانی نیست.
      برای رفع این مشکل نیاز است مجددا عکس های با کیفیت، واضح و مطابق با استانداردهای وب مانی تهیه و ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 22, 2019 در 8:44 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خسته نباشید
        من وقتی عکس پشت و روی کارت ملیمو اپلود کردم کنار عکس پشت کارت ملیم نوشته بودis not subject for verification
        لطفا راهنماییم کنید باید چیکار کنم

        پاسخ
        • ژوئن 22, 2019 در 9:02 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          باید گزینه را کاملا مطابق با مدرک ارسالی و مشابه آنچه در مقاله ذکر شده است، انتخاب کنید و همچنین عکس دارای کیفیت لازم باشد و فرمت عکس باید فرمت های رایج مانند JPG , GIF و PNG و سایز عکس حداکثر ۲MB باشد.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • ژوئن 22, 2019 در 11:18 ب.ظ
            پیوند یکتا

            عذر میخوام بنده یکبار از طریق فرمت jpg و بار دوم باpngانجام دادم و سایز عکس زیر دو مگ هستش ولی بازم فقط کنار عکس پشت کارت ملی همون پیغام رو مینویسه ولی جلوی عکس جلو کارت ملی علامت ساعت شنی وجود داره

          • ژوئن 24, 2019 در 2:35 ق.ظ
            پیوند یکتا

            تا کنون هیچ وقت چنین مشکلی گزارش نشده است. به هر حال اگر وریفای را به اتمام نرسانده اید، یکبار مودم را خاموش و روشن کنید و کش مرورگر خود را پاک کنید و مجدد اقدام فرمایید. اگر باز هم مشکل داشتید، عکس پشت کارت ملی را ارسال نکنید و بدون ارسال این عکس وریفای را به اتمام رسانید. سپس صبر کنید تا نتیجه وریفای به شما اعلام شود. ممکن است تا ۱۰ روز این امر به طول انجامد. دقت نمایید که نباید چندین بار این عمل را تکرار کنید. صبر کنید تا نتیجه وریفای از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی شود. اگر پاسپورت شما فرمال نشد، یک تیکت در WM-Passport Service ایجاد نمایید. عنوان تیکت را Additional Check قرار دهید. در متن تیکت، WMID و دلیل خود برای ارتقا حساب به فرمال پاسپورت را به زبان انگلیسی بنویسید و تصویر پشت و روی کارت ملی و همچنین یک عکس سلفی از خود مطابق با توضیحات مقاله نیز ضمیمه نمایید.
            موفق باشید.

      • ژوئن 22, 2019 در 9:38 ب.ظ
        پیوند یکتا

        ممنون از پاسختان از کدام قسمت دوباره ویرایش کنم و اینکه طبق چه استانداردی؟

        پاسخ
        • ژوئن 24, 2019 در 1:52 ق.ظ
          پیوند یکتا

          از منوی فوقانی داخل پنل کاربری گزینه CHATS را انتخاب کنید. بر روی WM Passport Service کلیک نمایید. یک لینک وجود دارد که با passport.wmtransfer.com آغاز شده است، بر روی آن کلیک نمایید و مدارک خود را مجدد و با رعایت تمام جزییات ارسال بفرمایید. استانداردهای لازم نیز در صفحه مربوط به ارسال مدارک قید شده است. عکس های شما باید با فرمت های رایج و با کیفیت بسیار مناسب باشد.
          اگر روش فوق کارساز نبود و مدارک مورد تایید واقع نشد، یک تیکت در WM-Passport Service ایجاد نمایید. عنوان تیکت را Additional Check قرار دهید. در متن تیکت، WMID و دلیل خود برای ارتقا حساب به فرمال پاسپورت را به زبان انگلیسی بنویسید و تصویر مدارک هویتی را نیز ضمیمه نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژوئن 21, 2019 در 2:21 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید و ممنون از سایت عالی تون
    برای من چنین پیامی آمده چه کاری باید انجام دهم
    Please, indicate your WMID with which you have a problem.
    Пожалуйста, всегда указывайте свой WMID (если он у Вас есть).
    При ответе сохраняйте в письме всю предыдущую переписку по теме.
    С уважением, WebMoney Support.

    پاسخ
    • ژوئن 21, 2019 در 10:35 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      متن پیغام فوق به زبان روسی است و به دلیل اینکه بنده در جریان اینکه شما چرا این پیغام را دریافت کرده اید نیستم، راهنمایی دقیقی نمی توانم داشته باشم. اما در پیام مذکور بیان شده است که هنگام مکاتبات خود با وب مانی حتما شماره WMID خود را ذکر نمایید و به طور واضح موضوع و یا مشکل خود را مشخص فرمایید. همچنین اگر پاسخی از وب مانی در ارتباط با یک مشکل دریافت می کنید و قصد دارید به آن پاسخ دهید، هما ایمیل را Reply نمایید و ایمیل جدیدی باز نکنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 20, 2019 در 12:25 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و وقت بخیر
    من برای ارتقاء به فرمال پاسپورت ثبت نام کردم و تاریخ تولدم رو به صورت دقیق به میلادی ارسال کردم ولی بعدا متوجه شدم که سنم را ۱۱۹ سال نوشته در حالی که من به صورت کامل و دقیق تاریخ تولدم را به میلادی نوشته بودم.و احتمالا به دلیل عدم مطابقت سن با مدارکی که آپلود کردم،ثبت نام من جهت ارتقای به فرمال پاسپورت رد بشه.
    برای همین می خوام بدونم که اگر اکانت یک کاربر مورد تایید قرار نگرفت آیا امکان ثبت نام دوباره برای ارتقای حساب به فرمال پاسپورت وجود دارد؟

    پاسخ
    • ژوئن 20, 2019 در 6:02 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      احتمالا در ورود تاریخ تولد اشتباهی انجام داده اید. به هر حال اگر حساب شما تایید نشود، امکان ویرایش اطلاعات و یا ثبت نام مجدد و وریفای کردن وجود دارد. فقط موارد زیر را رعایت فرمایید:
      ۱- جهت وریفای کردن، بهتر است صبر کنید مدتی بگذرد و بعد اقدام کنید. یعنی بلافاصله حساب جدیدی نسازید و مدارک را برای فرمال پاسپورت ارسال فرمایید.
      ۲- از ایمیل و شماره موبایل دیگری جهت ثبت نام استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • ژوئن 21, 2019 در 11:15 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام. من مشکلی برای واریز دارم. در حساب وب مانی من پول هست ولی میخام به المپ ترید واریز کنم انجام نمیده. باید چکار کنم؟؟ تشکر

      پاسخ
      • ژوئن 21, 2019 در 11:46 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        شما باید دقیقا بیان کنید چه مراحلی را دنبال می کنید و در کدام مرحله دچار مشکل می شوید و چه پیغامی دریافت می نمایید تا بنده بتوانم راهنمایی داشته باشم.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • ژوئن 16, 2019 در 5:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    روی پروفایل بنده نوشته پاسپورتم از نوع فرمال شده ولی وقتی روی کارت پولم میرم و قسمت محدودیت را میزنم هنوز محدودیت الیاس پاسپورت را نمایش میده! چیکار باید کرد؟
    ضمنا اگه باید برای سایت پیامی بفرستم از کدام قسمت سایت باید این کار را انجام داد لطفا راهنمایی بفرمایید.(راستی بفرمایید چه پیغامی بفرستم؟)
    البته خواستم خدمت سایر دوستان این مطلب را عرض کنم که بنده با کارت ملی پاسپورتم را فرمال کردم و اعداد را هم انگلیسی وارد کردم و ایرادی نگرفتند.
    با سپاس

    پاسخ
    • ژوئن 16, 2019 در 7:06 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در حال حاضر سقف تراکنش ها در فرمال پاسپورت همان است که در حساب شما قید شده است. بنابراین محدودیت های شما مطابق با محدودیت های فرمال پاسپورت است.
      ببینید فرمال پاسپورت مزایای مختلفی دارد از جمله اینکه برای مبادله با هر صرافی معتبر و حتی نیمه معتبر، نیازمند تهیه این نوع پاسپورت هستید و همچنین برای ارتقا به هر پاسپورت بالاتری، حتما باید ابتدا پاسپورت فرمال خود را دریافت کرده باشید. در مورد سقف تراکنش ها، قوانین وب مانی تغییرات زیادی می کند و دائما سقف تراکنش های دلاری برای فرمال پاسپورت با تغییر مواجه می شود. این به سیاست های سایت در بازه های زمانی مختلف بستگی دارد. همواره باید قبل از انجام تراکنش های خود این محدودیت ها را بررسی نمایید تا حساب شما دچار مشکل نشود. همچنین با فعال کردن تایید پیامکی و یا E-NUM و نصب نرم افزار WM Keeper می توانید امنیت را افزایش و محدودیت ها را کمی کاهش دهید.
      برای حذف کامل محدودیت ها در مورد سقف تراکنش، می توانید پاسپورت خود را به Personal ارتقا دهید. پرسنال پاسپورت، اصلی ترین پاسپورت در سیستم وب مانی برای کاربران می باشد و برای دارندگان فرمال پاسپورت صادر می شود. نماینده رسمی وب مانی می تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، پرسنال پاسپورت صادر نماید. در صورت نیاز به دریافت پرسنال پاسپورت وب مانی، می توانید از نمایندگان رسمی وب مانی در ایران اقدام نمایید. البته این امر تقریبا هزینه ی بالایی دربردارد و برای اشخاصی مناسب است که قصد دارند تراکنش های سنگینی با حساب وب مانی خود داشته باشند.
      بنابراین برای دریافت این پاسپورت باید به صورت حضوری به نمایندگان رسمی وب مانی در ایران مراجعه نمایید و پس از تایید مدارک هویتی شما توسط ایشان و پرداخت هزینه، برای شما personal passport صادر خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 16, 2019 در 4:08 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام . من از طریق حساب الیاس وب مانی برای بروکر فارکس تایمر ۱۰۰ دلار واریز کردم و واریزیم ثبت شده اما یه جای سایت خوندم که باید حتما حساب فرمال یا بالاتر باشه و عکس بندازید بفرستید . اگه حسابم رو برای فرمال تایید نکن به نظرتون باید چی کار کنم .

    پاسخ
    • ژوئن 16, 2019 در 7:00 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای واریز پول مشکلی وجود ندارد اما برای دریافت پول دچار مشکل خواهید شد. هیچ راهی ندارد باید حتما حساب خود را وریفای نمایید. به این منظور مطابق مقاله فوق اقدام نمایید. ان شاءالله حساب شما بدون مشکل وریفای خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 25, 2019 در 7:29 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام،با پاسپورت یه بار وبمانی را وریفای کردم ،بخاطر اینکه تاریخ انقضا پاسپورتم گذشته بود ،رد شد.الان میخوام با کارت ملی انجام بدم اطلاعات پاسپورتم پاک نمیشه.باید چکار کنم؟

        پاسخ
        • ژوئن 25, 2019 در 2:40 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          یک تیکت در WM-Passport Service ایجاد نمایید. عنوان تیکت را Additional Check قرار دهید. در متن تیکت، WMID و دلیل خود برای ارتقا حساب به فرمال پاسپورت را به زبان انگلیسی بنویسید و مشخصات خود را قید نمایید و سپس تصویر پشت و روی کارت ملی و همچنین یک عکس سلفی از خود مطابق با توضیحات مقاله نیز ضمیمه نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژوئن 12, 2019 در 9:47 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید سایت الیمپ ترید برای تایید حسابم بهم پیام داده و گفتا از حسابی که به سایتشون واریز داشتم عکس بگیرم و بفرستم من از وب مانی به سایتشون پول واریز کردم. میخواستم راهنمایی کنید که از کدام قسمت وب مانی باید عکس بگیرم و بفرستم براشون.
    حساب وب مانی من هم فرمال هست

    پاسخ
    • ژوئن 13, 2019 در 12:33 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      وارد اکانت وب مانی شوید و پروفایل خود را باز کنید و به صورتی که شماره حساب شما و همچنین نام و نام خانوادگی شما مشخص باشد، از صفحه عکس بگیرید و ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 12, 2019 در 1:25 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و احترام
    حساب من در وب مانی فرمال است
    فقط برای تایید آدرس هر چیزی ارسال کردم رد کردن
    از جمله قبض گاز ، اجاره نامه و …
    Hello!
    Please be informed that uploaded document copy #149556468 can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service

    Best Regards, WebMoney Team.
    بنظرتون این مشکل رو چطوری حل کنم در صدد هستم آدرس هم تایید بشه .

    پاسخ
    • ژوئن 12, 2019 در 3:14 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در حال حاضر تایید آدرس برای شما هیچ امتیاز خاصی به ارمغان نخواهد آورد. با توجه به اینکه حساب شما فرمال شده است، دیگر نیازی به ارسال قبض و تایید آدرس نیست و در شرایط عادی مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. همچنین وب مانی سخت گیری بسیار زیادی در این بخش دارد.
      به هر حال اگر مایل باشید آدرس خود را نیز تایید نمایید حتما باید تمام مشخصات با مشخصاتی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید دقیقا یکی باشد. بنابراین مدرک معتبر (مانند گردش مالی حساب بانکی که دارای آدرس محل سکونت شما باشد یا قبوض رسمی) را به دارالترجمه بدهید و سپس برای وب مانی ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 11, 2019 در 10:17 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    برای تبدیل الیاس به فرمال محدودیت سنی هم درنظر گرفته شده؟

    پاسخ
    • ژوئن 12, 2019 در 3:04 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، باید حداقل ۱۵ سال سن داشته باشید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 7, 2019 در 9:51 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام، در یکی از کامنت ها دیدم شخصی در مورد الیمپ ترید سوالی پرسیده بود مبنی بر سرمایه گذاریه ۲۰۰۰ دلاری دراین وبسایت، خواستم فقط این مطلب مهم را برای اطلاع همه ی هم میهنان عزیزم بگویم که وبسایت الیمپ ترید اسکم و از پایه کلاهبرداری و دروغ است و فقط و فقط با هدف سرقت و به یغما بردن سرمایه و پول شما راه اندازی شده است. فریب تبلیغات گسترده و وسوسه کننده این کلاش های کلاهبردار را نخورید و حتی در این وبسایت و نمونه های مشابه دیگر وارد هم نشوید چه برسه به اینکه بخواید پول و سرمایه خودتون رو به امید کسب سود و درآمد در اختیار اونها بذارید.

    پاسخ
    • ژوئن 14, 2019 در 9:35 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام از کجا میدونی اسکم هست ؟ تا حالا امتحان کردی ؟ یا پول ریختی همه رو باختی فکر می کنی کلاهبرداریه؟

      پاسخ
  • ژوئن 6, 2019 در 4:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام خدمت شما و تیمتان
    بنده جهت فرمال کردن اقدام کردم بلافاصله برام پیام اومد که باید عکس خودم رو که در بالا گفتید ارسال کنم هرکاری میکنم نمیتونم به مرحله ارسال تصویر برم لطفا اگه میشه راهنمایی کنید که بتونم مرحله فرمال کردن رو سریع انجام بدم
    با تشکر

    پاسخ
    • ژوئن 7, 2019 در 8:09 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از منوی فوقانی داخل پنل کاربری گزینه CHATS را انتخاب کنید. بر روی WM Passport Service کلیک نمایید. یک لینک وجود دارد که با passport.wmtransfer.com آغاز شده است، بر روی آن کلیک نمایید و عکس خود را با رعایت تمام جزئیاتی که در مقاله فوق آمده است، ارسال بفرمایید.
      اگر به هر دلیلی قادر به استفاده از روش فوق نبودید، یک تیکت در WM-Passport Service ایجاد نمایید. عنوان تیکت را Photo ID قرار دهید. در متن تیکت، WMID و photo id خود را قرار دهید و تیکت را ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 6, 2019 در 1:54 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.
    پاسپورتم فرماله اما کیف پولی که دارم بر روی کیف پول فقط شماره کارتم نوشته شده و اسم و فامیلیم نوشته نشده. باتوجه به اینکه سایت الیمپ ترید جهت وریفای کردن اکانتم ازمن نام ونام خانوادگیم رو که باید رو کارت درج شده باشه رو میخواد من باید چیکار کنم؟
    با تشکر از راهنمایی شما

    پاسخ
    • ژوئن 6, 2019 در 2:59 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر از نرم افزار موبایلی وب مانی استفاده می کنید که به راحتی به نام و نام خانوادگی خود دسترسی دارید و می توانید از صفحه موبایل عکس گرفته و ارسال نمایید. در غیر این صورت در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. در این بخش نام و نام خانوادگی شما نیز وجود خواهد داشت که می توانید از آن عکس گرفته و برای الیمپ ترید ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 1, 2019 در 4:35 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید و تشکر بابت کمک کردنتون به مردم
    جناب من از قبل وب مانی داشتم و موقع ثبت نام ایمیلی وارد نکردم و الان با راهنمایی های شما اقدام به آپلود مدارک کردم میخواستم بپرسم با توجه به ندادن ایمیل الان نتیجه چجوری به من ابلاغ میشه؟

    پاسخ
    • ژوئن 1, 2019 در 7:02 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      اگر از کارت ملی جهت وریفای کردن حساب استفاده کرده اید، ممکن است تا ۱۰ روز فرآیند به طول بیانجامد. برای بررسی نتیجه پس از ورود به اکانت مینی خود در سایت وب مانی، در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 4, 2019 در 7:44 ب.ظ
        پیوند یکتا

        خواستم تشکر بکنم از شما حساب وبمانی من با راهنمایی شما فرمال شد واقعا ممنون خدا خیرتون بده بابت کمک بی چشمداشت شما
        دوستان طبق راهنمایی سایت اقدام کنید و اگر مثل من با کارت ملی اقدام میکنید حتما نام و نام خانوادگی و نام پدر رو فارسی وارد کنید

        پاسخ
        • ژوئن 4, 2019 در 10:38 ب.ظ
          پیوند یکتا

          به شما تبریک می گوییم و از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • ژوئن 23, 2019 در 6:31 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام دوست عزیز منم از کارت ملیم استفاده کردم ولی تو ارسال عکس به مشکل برخوردم جلوی عکس پشت کارت ملی مینویسه is not subject for verifiactionلطفا راهنماییم کن که چیکار کنم

          پاسخ
  • ژوئن 1, 2019 در 12:50 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استاد حساب وبمانی فرمال نوشته ولی در قسمت محدودیتها زده روزانه ۱۰۰ دلار ویا ماهانه ۵۰۰ دلار ؟

    پاسخ
    • ژوئن 1, 2019 در 7:32 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      فرمال پاسپورت مزایای مختلفی دارد از جمله اینکه برای مبادله با هر صرافی معتبر و حتی نیمه معتبر، نیازمند تهیه این نوع پاسپورت هستید و همچنین برای ارتقا به هر پاسپورت بالاتری، حتما باید ابتدا پاسپورت فرمال خود را دریافت کرده باشید. در مورد سقف تراکنش ها، قوانین وب مانی تغییرات زیادی می کند و دائما سقف تراکنش های دلاری برای فرمال پاسپورت با تغییر مواجه می شود. این به سیاست های سایت در بازه های زمانی مختلف بستگی دارد. همواره باید قبل از انجام تراکنش های خود این محدودیت ها را بررسی نمایید تا حساب شما دچار مشکل نشود. همچنین با فعال کردن تایید پیامکی و یا E-NUM و نصب نرم افزار WM Keeper می توانید امنیت را افزایش و محدودیت ها را کمی کاهش دهید.
      برای حذف کامل محدودیت ها در مورد سقف تراکنش، می توانید پاسپورت خود را به Personal ارتقا دهید. پرسنال پاسپورت، اصلی ترین پاسپورت در سیستم وب مانی برای کاربران می باشد و برای دارندگان فرمال پاسپورت صادر می شود. نماینده رسمی وب مانی می تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، پرسنال پاسپورت صادر نماید. در صورت نیاز به دریافت پرسنال پاسپورت وب مانی، می توانید از نمایندگان رسمی وب مانی در ایران اقدام نمایید. البته این امر تقریبا هزینه ی بالایی دربردارد و برای اشخاصی مناسب است که قصد دارند تراکنش های سنگینی با حساب وب مانی خود داشته باشند.
      بنابراین برای دریافت این پاسپورت باید به صورت حضوری به نمایندگان رسمی وب مانی در ایران مراجعه نمایید و پس از تایید مدارک هویتی شما توسط ایشان و پرداخت هزینه، برای شما personal passport صادر خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • جولای 21, 2019 در 4:56 ب.ظ
      پیوند یکتا

      من تو مرحله ارسال عکسم با کارت ملی تو گرینه ها photo id نیست کدوم گزینه رو انتخاب کنم؟؟

      پاسخ
      • جولای 21, 2019 در 10:40 ب.ظ
        پیوند یکتا

        اصولا همواره این گزینه وجود دارد و اگر به هر دلیلی عنوانی با این مضمون پیدا نمی کنید، الزامی به ارسال photo id نیست. صبر کنید اگر وب مانی جهت فرمال کردن از شما چنین مدرکی را درخواست نمود، سپس برای آن ها ارسال خواهید کرد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • می 27, 2019 در 12:12 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استادخسته نباشید.میخواستم بدونم حساب وی آی پی الیمپ چجوری فعال میشه.یعنی ماباید۲۰۰۰دلارواریزی داشته باشیم یانه همینجوری که داریم معامله میکنیم اگه موجودیمون به۲۰۰۰دلاربرسه فعال میشه.واگه به ما مثلا ریسک فری ۱۰۰دلاری بده ماچندتاترید۱۰۰دلاری میتونیم انجام بدیم.(تعداد) باتشکر

    پاسخ
    • می 27, 2019 در 7:28 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قبل از پاسخ به پرسش شما لازم می دانم نکاتی را با شما مطرح سازم:
      در سایت میلیونر باش هیچ آموزش و یا مقاله ای در مورد الیمپ ترید وجود ندارد. دلیل آن هم این است که این روش معامله و ترید هرگز شرعی نیست و معاملات کاملا قمارگونه انجام می پذیرند. ما هرگز استفاده از چنین بروکرهایی را توصیه نمی کنیم و بنده توصیه می کنم هرگز با سرمایه اصلی زندگی خود وارد چنین فعالیت هایی نشوید.
      در مورد پرسش شما باید عرض کنم:
      ۱- حداقل باید در یک واریزی به صورت مستقل ۲۰۰۰ دلار واریزی داشته باشید.
      ۲- تا مدت ۱۵ روز پولی را که سرمایه گذاری کرده اید، برداشت نکنید. برای مثال اگر شما ۲ هزار دلار سرمایه گذاری کرده اید، تا مدت ۱۵ روز نباید پول موجود در حسابتان کمتر از ۲ هزار دلار شود و نباید از پولتان برداشت کنید. فقط می توانید سود خود را برداشت کنید. پس از گذشت ۱۵ روز می توانید موجودی خود را برداشت کنید و حساب شما وی آی پی خواهد ماند.
      ۳- بروکر الیمپ ترید به میزان ۵ درصد از سرمایه گذاری شما را ریسک فری می دهد. برای مثال اگر شما ۲ هزار دلار سرمایه گذاری کنید و به حساب VIP تبدیل شوید به شما ۱۰۰ دلار ریسک فری تعلق می گیرد که به معنی انجام یک ترید ۱۰۰ دلاری بدون ریسک است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 22, 2019 در 3:30 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استاد عزیز من میخوام حساب الیمپو ازطریق وب مانی شارژکنم موجودی من۲۰دلاره ومبلغی که میخوام شارژکنم۱۰دلارمیباشد.وقتی واردالیمپ میشم توی مرحله ی آخرکه اعدادامنیتی روواردمیکنم ومیخوام برم مرحله ی بعددوباره برمیگرده روهمون اعدادوهرکاری میکنم نمیره مرحله ی بعدلطفا اگه تواین زمینه اطلاعاتی دارین راهنمایی کنین.ممنون

    پاسخ
    • می 22, 2019 در 5:44 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      دقت فرمایید که از مرورگر های به روز مانند کروم یا فایرفاکس استفاده کنید. همچنین گزینه های کوکی و جاوا اسکریپت روی مرورگر شما فعال باشد. اگر افزونه خاصی روی مرورگر خود دارید، آن ها را غیر فعال کنید و کش مرورگر خود را به طور کامل پاک نمایید و مجددا امتحان فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 21, 2019 در 5:18 ب.ظ
    پیوند یکتا

    این پیغامو میده همش

    Hello!
    Please be informed that uploaded document copy #149497273 can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service

    Best Regards, WebMoney Team.

    پاسخ
    • می 22, 2019 در 4:30 ب.ظ
      پیوند یکتا

      این پیغام به معنی عدم پذیرش مدارک است و دلیل آن هم می تواند عدم کیفیت و وضوح مدارک و یا انتخاب اشتباه گزینه های مربوط به هر عکس باشد.
      نحوه ارسال مجدد عکس ها و شرایط مربوط به آن، در بخش نظرات و پاسخ به سوالات کاربران موجود است، لطفا مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 20, 2019 در 8:29 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استاد ببخشید من تو الیمپ ترید ثبت نام کردم بعد میخوام حساب واقعیمو شارژ کنم بعد الان ت. حساب وبمانیم پول دارم ۱۱ دلار میخوام بریزم یه پیام میاد واسم که مقدار e-numشما اشتباه است شما میتونید به من کمک کنید

    پاسخ
    • می 22, 2019 در 3:10 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر برنامه E-Num را تا کنون نصب نکرده اید، ابتدا به سایت وب مانی مراجعه کنید و E-Num را نصب و فعال کنید. آنگاه هربار که بخواهید پرداخت انجام دهید، کد جدید در برنامه E-Num به شما نمایش داده می شود که با وارد نمودن آن می توانید پرداخت خود را به انجام رسانید.
      اما اگر برنامه را نصب کرده اید و کدی که دریافت و وارد می کنید قابل قبول نیست، احتمالا مشکل از ساعت سیستم شما است. ساعت دستگاه خود را دقیق تنظیم کنید و مجدد امتحان فرمایید.
      اگر نیاز به راهنمایی های بیشتری در مورد برنامه E-Num و چگونگی نصب و فعال کردن آن دارید، می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید:
      https://wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/E-NUM
      موفق باشید.

      پاسخ
      • می 28, 2019 در 12:20 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام استاد . اقا این فرمال شد فقط یه قسمتشم فکر کنم قبض میخواد . نفرستیم اشکالی داره ؟این که فرمال شده حل شده
        اخه من قبضم با ادرسم اوکی هست اما اسمو فامیل قبضم با من اوکی نیست یه راهنمایی میکنین فدای شما

        پاسخ
        • می 28, 2019 در 4:55 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          با توجه به اینکه حساب شما فرمال شده است، دیگر نیازی به ارسال قبض و تایید آدرس نیست و در شرایط عادی مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. اما اگر مایل باشید آدرس خود را نیز تایید نمایید حتما باید تمام مشخصات با مشخصاتی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید یکی باشد. بنابراین باید قبض خود را به صورت کاملا حرفه ای ویرایش و سپس برای وب مانی ارسال نمایید. فقط توجه کنید که اگر ویرایش حرفه ای نباشد و وب مانی متوجه آن شود، حساب شما را مسدود خواهد ساخت.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • می 19, 2019 در 1:23 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استادخسته نباشید.حساب من به تازگی فرمال شده میخوام کیپرکلاسیکو نصب کنم چطوری اینکاروبکنم.آیاکیپرکلاسیک فقط برای لپ تاپه یابرای گوشی اندرویدهم هست.برای سیستم عامل اندرویدپیدانمیکنم همش ماله ویندوزه لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • می 19, 2019 در 2:20 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کیپر کلاسیک مخصوص ویندوز می باشد. اگر قصد دارید روی گوشی خود از آن استفاده نمایید باید از Keeper Mobile استفاده نمایید. برای دانلود آن می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
      https://www.wmtransfer.com/eng/information/manage/mobile.shtml
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 18, 2019 در 10:13 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید…من ابتدای ثبت نام در وبمانی از من ایمیل نخاست و بدون ایمیل ثبت نام کردم…الان مدارکمو ارسال کردم یه بار به دلیل کیفیت پایین عکس تایید نشد…دوباره ارسال کردم ولی الان ۴ روزه خبری نشده و ایمیلیم وارد نکردم که برام پیام بیاد..دلیل طولانی شدن وریفای حسابم چیه؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • می 19, 2019 در 1:56 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر به روشی که توسط میلیونر باش آموزش داده شده است، ثبت نام خود را انجام می دادید حتما از شما آدرس ایمیل دریافت می شده است. چون در روش مذکور، ثبت نام کامل بدون وارد نمودن آدرس ایمیل امکان پذیر نیست.
      در مورد وریفای شدن نیز ممکن است روند تا ۱۰ روز به طول بیانجامد. بنابراین باید صبر نمایید. همچنین در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 1, 2019 در 2:42 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام . من طبق آموزش های شما برای فرمال کردن حسابم با کارت ملی اقدام کردم . الان ۳ روز گذشته و خبری نشده و همون پیام(نوشته بین ۱ تا ۲ روز کاری پاسخ داده می شود ) هست ضمناً هیچ جایی ازم ایمیل رو سوال نکرد . این دوستمون هم که بالاتر پرسیدن ولی جواب درستی ندادین بهشون . تو این قسمت که ایشون رو راهنمایی کردین هم هم هنوز نوع حسابم الایز هست . راهنمایی بفرمایید از کجا اقدام کنم تا سریعتر انجام بشه چون پول ریختم تو حسابم اما اجازه برداشت یا انتقال نمیده می گه سقف برداشت بیش از حد مجازه .با تشکر از پاسخ گویی

        پاسخ
        • ژوئن 1, 2019 در 7:19 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          اگر به روشی که توسط میلیونر باش آموزش داده شده است، ثبت نام خود را انجام می دادید حتما از شما در هنگام ثبت نام (نه هنگام وریفای کردن) آدرس ایمیل دریافت می شده است. چون در روش مذکور، ثبت نام کامل بدون وارد نمودن آدرس ایمیل امکان پذیر نیست.
          در مورد وریفای شدن با توجه به فارسی بودن مدارک، روند ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیانجامد و شما نمی توانید کاری کنید که سریعتر انجام بشه. بنابراین فقط صبر نمایید.
          همچنین شما تخلف مرتکب شده اید و حق نداشته اید قبل از ارتقا حساب خود، بیشتر از سقف های تعیین شده برای هر پاسپورت مبلغی را وارد حساب خود کنید. سیاست های وب مانی در هر لحظه ای ممکن است تغییر کند و شما به عنوان یک کاربر موظف هستید همواره قبل از انجام یک تراکنش، محدودیت های موجود در وب مانی برای پاسپورت خود را بررسی فرمایید در غیر این صورت در خطر مسدود شدن قرار خواهید گرفت.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • می 18, 2019 در 7:56 ب.ظ
    پیوند یکتا

    DearEbrahim
    You have used the option to staylogged in on the webMoney system froma Android 6.0.1samaung SM6532F devicevia samsung internet 9.2browser.
    FromNow on you do not need to enter your password or use.security keys for electronic signature every time you login into the seystem.Nevertheless,the two-factor a athentication method(via E-NUM or by SMS) will be activated each time you mak finacial transaction sor operations related to your data security.
    You can disable this function for your WMID1900******* and delete your saved login details for any of your devices in your personal profile.If your device is stolen,you need to disable this option immediately.If you share the use of this device with some one elso, werecommend you not to activate this function you still need to be able to sign into your account from anather device or by using a different browser
    .kind regards
    webMoney.سلام استادمن میخواستم پاسپورتمو فرمال کنم الان این پیام برام میاد.
    باکارت ملی انجام دادم.اما الان باگذرنامه میخوام انجام بدم.وقتی لاگین میکنم میره روآپلودعکس.چجوری اطلاعاتمو اصلاح کنم.لطف کنین کامل توضیح بدین.فک کنم گندزدم به همه چی

    پاسخ
    • می 19, 2019 در 2:17 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پیغامی که شما دریافت می کنید هیچ ارتباطی با وریفای کردن حساب ندارد. بلکه در این پیغام به شما گوشزد شده است که اطلاعات ورود شما روی گوشی شما ذخیره شده است و هنگامی که از گوشی و مرورگر مذکور استفاده می کنید دیگر نیاز نیست برای هر بار ورود به حساب خود از اطلاعات ورود استفاده نمایید. همچنین به شما درباره اینکه اگر گوشی شما در دسترس افراد دیگری قرار گیرد به راحتی به حساب شما دسترسی پیدا خواهند کرد، هشدار داده شده است.
      در مورد وریفای کردن نیز اگر با کارت ملی وریفای را انجام داده اید و تکمیل شده است، دیگر نیاز به اقدام مجدد نیست. برای چک کردن این موضوع می توانید در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، بر روی تصویر کله یک انسان یا مورچه کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است. اگر حساب شما فرمال بود که کار تمام است و دیگر نیاز به اقدامی نیست اما اگر حساب شما الیاس بود تا ۱۰ روز صبر نمایید و مجدد نتیجه را بررسی فرمایید. اگر مجدد حساب شما الیاس بود، آنگاه به فکر انجام مجدد وریفای کردن باشید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 16, 2019 در 6:06 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استاد عزیز. من با کارت ملی اقدام کردم اما در فیلد های نام و نام خانوادگی آنها را به انگلیسی نوشتم ! می خواستم بدونم آیا اشکالی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟
    با تشکر

    پاسخ
    • می 17, 2019 در 12:00 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      همان طور که در مقاله فوق توضیح داده شده است، با توجه به اینکه مدارک شما فارسی می باشد باید نام و نام خانوادگی خود را به فارسی وارد نمایید. اصول کار همین است اما حالا که دیگر ثبت نام خود را انجام داده اید، صبر کنید تا نتیجه برای شما ایمیل گردد. فعلا کار خاصی نمی توان کرد. امیدوارم مدارک شما پذیرفته شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 14, 2019 در 2:13 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خیلی ممنونم از راهنمایی درست ودقیقتون من تونستم باراهنمایی شما حسابمو فرمال کنم
    امیدوارم هر کاری یا مشکلی دارید خدا براتون درست کنه خیلی ممنونم از راهنماییتون

    پاسخ
    • می 15, 2019 در 12:09 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم و بهترین ها را برای شما آرزومندیم.

      پاسخ
  • می 13, 2019 در 5:13 ب.ظ
    پیوند یکتا

    عرض سلام و تشکر دارم خدمت مدیریت محترم سایت جهت پاسخگویی های خوبتون. جناب در مورد ارتقا حساب به فرمال سوالی دارم.اینکه من هنوز به سن قانونی(۱۸) نرسیدم و کارت ملی دریافت نکردم،میخواستم بدونم مشکلی داره عکس شناسنامه ام رو وارد کنم.و سوال بعدی اینکه من حال حاضر مشخصات رو با استفاده از پاسپورت انجام دادم ولی پاسپورت پدرم بوده،در اینصورت مشکلی پیش میاد؟

    پاسخ
    • می 14, 2019 در 1:01 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      خیر با شناسنامه نمی توان اقدام به وریفای کردن نمود و باید صبر کنید تا به سن قانونی برسید.
      اگر تمام اطلاعات را بر اساس پاسپورت پدر وارد کرده اید، مشکلی ایجاد نمی شود، فقط حساب به نام پدر شما خواهد بود و به نام ایشان وریفای خواهد شد. در شرایط عادی این امر مشکلی برای شما در جهت استفاده از حساب ایجاد نخواهد کرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • می 14, 2019 در 2:11 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام داداش منم به سن قانونی نرسیدم ولی تونستم با اطلاعات مامانم حسابمو فرمال کنم با کارت ملی مامان یا بابات یا یکی که کارت ملی داره این کار رو بکن بعدشم الان بالای۱۵ سال کارت ملی میدن میتونی کارت ملی بگیری خودت اگه بالای۱۵ باشی

      پاسخ
  • می 13, 2019 در 11:38 ق.ظ
    پیوند یکتا

    خسته نباشید
    من همین الان این مراحل رو انجام دادم با کارت ملی
    بر فرض مثال اگه ۱۰-۱۲ روز هم گذشت از کجا بفهمم حسابم فرمال شده؟
    برام ایمیل میاد

    پاسخ
    • می 14, 2019 در 12:44 ق.ظ
      پیوند یکتا

      بله برای شما ایمیل ارسال خواهد شد. همچنین در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • می 14, 2019 در 2:15 ب.ظ
      پیوند یکتا

      داداش نرم افزار وبمانی رو نصب کن به زبون فارسی هست بهت میگه وقتی هم حساب فرمال بشه اسم و فامیلت نوشته میشه

      پاسخ
  • می 8, 2019 در 12:20 ب.ظ
    پیوند یکتا

    Hello!
    Please be informed that uploaded document copy #149432568 can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service

    Best Regards, WebMoney Team.
    این پیام برای من اومده
    کجای سایت باید دوباه عکس ها رو ارسال کنم ؟
    کدوم بخش سایت ؟
    قسمت چت ؟ چون توی قسمت چت نمیشه ارور میده

    پاسخ
    • می 8, 2019 در 7:53 ب.ظ
      پیوند یکتا

      لطفا قبل از ایجاد یک پرسش، بخش نظرات را یکبار با دقت مطالعه فرمایید تا اگر به سوال مورد نظر شما قبلا پاسخ داده شده است، پاسخ خود را بدون هدر شدن وقت و انرژی دریافت نمایید. به سوال مورد نظر شما تاکنون بیش از چندین بار پاسخ داده شده است. پاسخ داده شده را برای شما در ذیل مجددا قرار می دهم:
      ابتدا ۴۸ ساعت صبر کنید. کش مرورگر خود را پاک کنید و سپس مراحل زیر را دنبال نمایید:
      از منوی فوقانی داخل پنل کاربری گزینه CHATS را انتخاب کنید. بر روی WM Passport Service کلیک نمایید. یک لینک وجود دارد که با passport.wmtransfer.com آغاز شده است، بر روی آن کلیک نمایید و مدارک خود را مجدد و با رعایت تمام جزییات ارسال بفرمایید و منتظر پاسخ و تایید مدارک بمانید.
      اگر روش فوق کارساز نبود و مدارک مورد تایید واقع نشد، یک تیکت در WM-Passport Service ایجاد نمایید. عنوان تیکت را Additional Check قرار دهید. در متن تیکت، WMID و دلیل خود برای ارتقا حساب به فرمال پاسپورت را به زبان انگلیسی بنویسید و تصویر مدارک هویتی را نیز ضمیمه نمایید. همچنین یک عکس از خود در حالی که مدرک هویتی را نیز در دست دارید، ضمیمه کنید و در نهایت تیکت را ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 6, 2019 در 2:19 ب.ظ
    پیوند یکتا

    Hello!
    Please be informed that uploaded document copy #149440124 can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service
    Best Regards, WebMoney Team.
    متاسفانه با اینکه تمام مراحل رو درست طی کردم این پیغام رو به من داده،الان هم قصد ارسال دوباره مدارک رو دارم که وقتی روی ارسال مدارک کلیک میکنم هنوز روی پیغامی که چند روز پیش بعد ارسال مدارک به من داده شد نمایش داده میشه،منظورم این پیغام هست
    Hello
    You have provided your personal data and uploaded passport copy. Please, wait untill your passport copy will be processed. You will be notified about the results within 1-2 working days.

    پاسخ
    • می 7, 2019 در 3:04 ق.ظ
      پیوند یکتا

      احتمالا کیفیت عکس های ارسالی شما مطابق استانداردهای وب مانی نبوده است و یا گزینه های مربوط به هر عکس را به درستی انتخاب نکرده اید.
      طریقه ارسال مجدد مدارک و راه های این کار در پاسخ به سایر کاربران شرح داده شده است. لطفا مطالعه نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 3, 2019 در 12:29 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استاد ببخشید من تمام مراحل رو به دقت انجام دادم الانم امروز سه روز میشه میگذره ولی هنوز تایید نشده که حسابم فرمال بشه

    پاسخ
    • می 3, 2019 در 1:20 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به اینکه مدارک فارسی ابتدا باید توسط وب مانی ترجمه شوند، سپس صحت آن ها بررسی گردد، فرآیند ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیانجامد. بنابراین جای نگرانی نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
        • می 5, 2019 در 1:13 ق.ظ
          پیوند یکتا

          ببخشید استاد این قدر سوال میکنم من با کارت ملی این کار رو کردم بعد طبق گفتتون اسم و فامیلمو فارسی زدم ولی وقتی ارسال عکس رو زدم وهمه کارام تموم شد اسممو به جای اینکه فارسی بنویسه یه چند تا عدد اومد اسمی که نوشتم نبود اشکال نداره ؟

          پاسخ
          • می 5, 2019 در 8:40 ب.ظ
            پیوند یکتا

            ما انجام وظیفه می کنیم بنابراین راحت باشید. اگر بتوانیم کمکی به شما کنیم، خوشحال می شویم.
            در مورد مساله ای که مطرح نمودید، مشکلی وجود ندارد. اطلاعات به صورت صحیح در سایت وب مانی ثبت می گردد.
            موفق باشید.

          • می 5, 2019 در 11:49 ب.ظ
            پیوند یکتا

            خیلی ممنونم باعث افتخاره که باسایت خوبتون اشنا شدم ممنون از پیشتیبانی سریعتون

          • می 7, 2019 در 2:37 ق.ظ
            پیوند یکتا

            برای مجموعه میلیونر باش نیز داشتن همراهانی چون شما، موجب افتخار است.
            شاد و پیروز باشید.

  • می 1, 2019 در 6:45 ب.ظ
    پیوند یکتا

    استاد و کاربران عزیز اگه در جریان هستید بفرمایید بهترین استراتزی باینری اپشن(الیمپ ترید) چیه و اگه لینک و سایتی برای اموزشش دارین خبر بدین..ممنون میشم خیلی

    پاسخ
    • می 3, 2019 در 1:30 ق.ظ
      پیوند یکتا

      باید دو علم تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را به خوبی فرا بگیرید. به خصوص تحلیل تکنیکال را باید با تمرکز بسیار زیادی دنبال نمایید. کتاب ها و مقالات زیادی در این باره نوشته شده است که کافیست گوگل نمایید تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. سپس باید سعی کنید تریدهای کوچک و یک طرفه انجام دهید تا تجربه کسب نمایید و همچنین مهارت کنترل ریسک و احساسات خود را بهبود بخشید. در نهایت می توانید کم کم احساس آمادگی برای ورود به چنین بازارهایی را داشته باشید.
      اما به شما توصیه می کنم که گول تبلیغات فریبنده ای که این روزها در اینترنت پر شده است را نخورید و وارد باینری آپشن ها نشوید. به خصوص بدون علم و تجربه کافی، هرگز وارد نشوید که تمام سرمایه شما را نابود خواهد کرد. همچنین توجه داشته باشید که هرگز نباید سرمایه اصلی زندگی خود را وارد این تجارت کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 30, 2019 در 10:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    استاد من معذرت میخوام شما رو زیاد اذیت کردم… توی الیمپ ترید گزینه deposit رو میزنم و قیمت رو وارد میکنم و وارد سایت merchant.webmoney میشه اما لینکی که از طریق e-num به ایمیلم میاد,لینک دانلود برنامه e-numهستش و نمیدونم دانلودبکنمش یا نه؟ چون به نظر راه دیگ ای نیست..حتی گزینه sms رو زدم و کد به گوشیم ارسال شد اما جایی برای وارد کردن کد نمیاد..ممنون میشم راهنمایی بکنید سپاس

    پاسخ
    • می 1, 2019 در 1:42 ب.ظ
      پیوند یکتا

      نفرمایید. انجام وظیفه است.
      متاسفانه دقیق متوجه مشکل شما نمی شوم. بخشی که فرمودید لینکی از طریق e-num به ایمیل شما ارسال می شود برای بنده روشن نیست. اما به طور کلی پس از اینکه در سایت الیمپ ترید فرآیند را انجام دادید به صفحه ورود به حساب وب مانی خود هدایت می شوید که با وارد نمودن اطلاعات ورود، به بخشی هدایت می شوید که باید در صورتی که sms یا enum را فعال کرده اید، کد ارسالی را نیز وارد نمایید. احتمال دارد شما در تنظیمات حساب خود، E-Num را فعال کرده باشید. در هر صورت دانلود E-Num هیچ مشکلی ندارد. آن را دانلود نمایید و با استفاده از آن تایید را انجام دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • می 5, 2019 در 1:09 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام داداش نرم افزار وبمانی رو از گوگل پلی فروشگاه گوگل پلی دانلود کن تا راحت بتونی وصل بشی منم همین مشکلو داشتم

      پاسخ
  • آوریل 29, 2019 در 7:01 ب.ظ
    پیوند یکتا

    استاد ، من روی الیاس که توی حسابمه کلیک میکنم ، این پیام میاد. ممنون میشم بگید یعنی چی.بعید میدونم توی ارسال مدارک هم مشکلی بوده باشه چون بعدش پیام ۱یا ۲ روز کاری اومد.حدود چهار روزی هم هست که ارسال کردم.Unfortunately access to certain sections at passport.wmtransfer.com is temporary restricted for you, because you have chosen security.wmtransfer.com confirmations transactions with E-num service or SMS-confirmation.
    Please follow to passport.wmtransfer.com using E-num or SMS-confirmation and this restriction will be removed

    پاسخ
    • آوریل 30, 2019 در 11:18 ق.ظ
      پیوند یکتا

      این پیغام ارتباطی با روند فرمال شدن پاسپورت شما ندارد. بلکه همان طور که در پاسخ قبلی خدمت شما عرض شد، فعلا باید منتظر بمانید تا مدارک شما بررسی و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، تایید گردد. این روند می تواند تا ۱۰ روز به طول بیانجامد.
      در پیغام مذکور به این نکته اشاره شده است که شما گزینه امنیت بیشتر با استفاده از SMS یا E-num را فعال کرده اید. بنابراین برای دسترسی به بخش های خاصی از حساب نیازمند این تاییده هستید. در نتیجه از شما خواسته شده است به لینک passport.wmtransfer.com مراجعه کنید و در آنجا با طی کردن مراحل و وارد نمودن کد تاییدی که برای شما ارسال می شود، امکان دسترسی به تمام بخش های حساب را برای خود فراهم نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 29, 2019 در 3:20 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام استادوقت بخیر.من پنجشنبه عصر مدارکمو جهت تبدیل حساب به فرمال ارسال کردم و الان دوشنبست وخبری نیست و هیچ ایمیلی هم نیومده برام …بازم باید صبر کنم؟درصورتی که همون پیام که میگه یک یا دوروز کاری زمان میبره هم برام بعد از ارسال اطلاعات اومد…

    پاسخ
    • آوریل 30, 2019 در 11:00 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      شنبه و یکشنبه جزء روزهای کاری محسوب نمی شود. همچنین با توجه به اینکه مدارک شما باید توسط وب مانی ابتدا ترجمه شود، این روند ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیانجامد. بنابراین اقدامی انجام ندهید و منتظر پاسخ بمانید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 29, 2019 در 11:25 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام.خب اگه کسی محل زندگیش روستا باشه چکار باید بکنه؟ تو اون قسمت جستجو که نیست

    پاسخ
    • آوریل 30, 2019 در 10:56 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      نزدیک ترین شهر به محل اقامت خود را انتخاب فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 30, 2019 در 11:34 ب.ظ
        پیوند یکتا

        با درود به شما و سایت عالیتون و ممنون بابات راهنماییتون.یه سوال دیگه هم داشتم.با همان الیاس ایا نمیشه برداشت محدود داشت.خودش تاکیید کرده که مثلا میزان تراکنش روزانه کمتر از ۱۰۰دلار باشه .خب من اگه نخوام کیف پولمو ارتقا بدم و به فرمال تبدیلش کنم چه باید بکنم؟چون من ۱۰۰ دلار واریز کردم و مشکلی پیش نیومده ایا واسه برداشت هم همینطوریه ممکنه؟ ممنون میشم پاسخ بدین

        پاسخ
        • می 1, 2019 در 1:49 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
          شما می توانید با حساب وریفای نشده هم عملیات دریافت و برداشت را با رعایت محدودیت های حساب الیاس به انجام رسانید. اما به هیچ عنوان نباید سقف های موجود را رد کنید، چون بلافاصله برای برداشت دچار مشکل خواهید شد. همچنین باید در نظر بگیرید که تمام حساب های آنلاین مانند وب مانی و پایر این حق را برای خود قائل اند که در هر لحظه حساب شما را مسدود و از شما درخواست مدارک هویتی نمایند.
          علاوه بر این ها شما حتما می دانید که امکان برداشت مستقیم از وب مانی به بانک های ایرانی وجود ندارد و باید از صرافی های معتبر و آنلاین برای تبدیل درآمد خود به ریال استفاده نمایید. حال اینکه تقریبا تمام صرافی های معتبر فقط حساب های فرمال به بالا را می پذیرند و از معامله با حساب های الیاس خودداری می کنند. بنابراین بهتر است حساب خود را به فرمال ارتقا دهید اما اگر احساس می کنید این موارد برای شما مشکل ساز نیست، می توانید از ارتقا حساب صرف نظر نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • می 1, 2019 در 4:59 ب.ظ
            پیوند یکتا

            بینهایت سپاسگزارم که خیلی سریع پاسخ میدین و مهمتر از آن پاسختون دقیق و راهگشاست.به امید موفقیت روزافزونتون مدیر گرامی.واقعا ببخشین که خیلی سوال میکنم یه سوال دیگه:من تو صرافی pay98واریز میکنم و تا حالا هم مشکلی پیش نیومده.ایا به نظر شما کلا میشه به این نوع صرافیهای انلاین اعتماد کرد؟

          • می 2, 2019 در 11:36 ب.ظ
            پیوند یکتا

            ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم و از اینکه بتوانیم کمکی بکنیم، خوشحال خواهیم شد.
            ببینید متاسفانه در ایران هنوز در این زمینه مجوزهای قانونی صادر نمی شود. به همین دلیل معیار و ساختارهای قانونی مناسبی برای نظارت به کار صرافی های آنلاین وجود ندارد. بنابراین نمی توان از اعتماد بالا صحبت کرد. اما به هر حال بعضی از صرافی ها هستند که عملکردشان تا کنون مشکلی نداشته است.
            جوانب احتیاط را رعایت فرمایید و سعی کنید مبلغ های سنگین را در چند تراکنش به انجام رسانید.
            موفق باشید.

  • آوریل 29, 2019 در 2:07 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.ممنون از توضیحات خوب شما اگه عکس بخواد حتما عکس باید با عکس کارت ملی یکی باشه اخه من کارت ملیم خیلی قدیمی هست

    پاسخ
    • آوریل 29, 2019 در 10:50 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      عکس باید به صورت سلفی همراه با کارت ملی باشد. نیازی نیست دقیقا چهره شما همان عکس موجود روی کارت ملی باشد اما باید حداقل قابل تطبیق باشد. یعنی بتوان تشخیص داد که کارت ملی متعلق به همان شخصی است که کارت ملی را در دست گرفته است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 29, 2019 در 7:11 ب.ظ
        پیوند یکتا

        Hello!
        Please be informed that uploaded document copy #149432568 can not be processed due to following reason:
        -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service

        Best Regards, WebMoney Team.
        این پیام برای من اومده

        پاسخ
        • آوریل 30, 2019 در 11:05 ق.ظ
          پیوند یکتا

          در پیغامی که به شما داده شده است، این مطلب بیان شده که مدرک ارسالی قابل پردازش برای بخش کنترل مدارک وب مانی نیست.
          برای رفع این مشکل نیاز است مجددا عکس های با کیفیت، واضح و مطابق با استانداردهای وب مانی تهیه و ارسال نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آوریل 26, 2019 در 7:42 ب.ظ
    پیوند یکتا

    PhotoID — PhotoID – is a unique photo of WebMoney user, besides photo depicted on the main pages of the passport (or any other document that can prove your Identity). Having the PhotoID will simplify control restoration procedure or phone number update procedure or e-mail address update procedure using simplified scheme. It will also reduce the average time of all the procedures that require approval of your Identity as a WMID holder 69*****0499.
    PhotoID can be created with the Web-Camera connected to your computer and with mobile application WebMoney Keeper. Read more… اینو چجوری انجام بدیم

    پاسخ
    • آوریل 27, 2019 در 3:02 ب.ظ
      پیوند یکتا

      در صورتی که این پیغام را از طرف سایت وب مانی دریافت کرده اید، توضیحات زیر برای شما مفید است:
      این پیغام برای شما اجباری تعیین نکرده است اما به شما پیشنهاد داده است که یک PhotoID نیز برای سایت وب مانی ارسال نمایید. همان طور که مشاهده می کنید اگر وارد اکانت خود شوید و بر روی تصویر کله یک انسان یا مورچه کلیک فرمایید، پروفایل شما باز می گردد و در زیر WMID نوع پاسپورت شما Formal است. بنابراین شما به خواسته خود رسیده اید.
      اما در هر صورت اگر قصد ارسال این مدرک را هم دارید باید یک عکس سلفی از خود در حالی که کارت ملی خود را در دست دارید برای وب مانی ارسال نمایید. جزییات نحوه ارسال این عکس در مقاله فوق و پاسخی که به شما در مورد نحوه ارسال مجدد مدارک داده شد، موجود است.
      اما در صورتی که از طرف سایتی به غیر از وب مانی این پیغام را دریافت کردید، باید سایت مشخص باشد تا بتوانم راهنمایی مناسبی داشته باشم.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 27, 2019 در 6:23 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام از طرف وب مانی اومده کله مورچه را میزنم فرمال پاسپورت می نویسه

        پاسخ
      • آوریل 27, 2019 در 6:54 ب.ظ
        پیوند یکتا

        Please upload a photo ID. To increase your chances of receiving a loan, please upload your photo ID.
        فرمال شده حسابم البته اینم فرستاده البته راهنمایی کرده که که با گوشی موبایل بگیر بفرست برا ما

        پاسخ
    • جولای 14, 2019 در 6:26 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام وقت بخیر
      ممنون از توضیحات بسیار مفیدتان
      میخواستم بدونم من قبلا کارت ملیمو ترجمه کردم آیا نیازه با بهتره که ترجمه را بفرستم ویه سوال دیگه این که وقتی ما نام را فارسی وارد میکنیم بعد از تایید مدارک در صفحه ای که میخواهیم اسکرین شات از حسابمان بگیریم و برای الیمپ بفرستیم اسم ما فارسی هستش یا به انگلیسی تبدیل کردن

      پاسخ
      • جولای 15, 2019 در 1:50 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        خیر، تصویر اصل کارت ملی را ارسال فرمایید.
        نام شما توسط وب مانی به انگلیسی تبدیل می شود.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • آوریل 26, 2019 در 5:26 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بعد ۴ روز این پیام برام امده
    Hello!
    Please, be informed that we have checked a document #149417***, uploaded by you.
    Regards, WebMoney Team

    پاسخ
    • آوریل 27, 2019 در 2:39 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پیغام خوبی است. یعنی مدارک شما مورد تایید قرار گرفته است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 26, 2019 در 1:08 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.من ۴روز پیش فرم رو پر کردم و عکس کارت ملی رو فرستادم ولی هنوز جوابش نیومده و وقتی روی گزینه تبدیل آلیاس به فرمال میزنم میگه در انتظار در خواست(request pending) و زیر عکس پروفایلم نوشته آلیاس.به نظر شما ۴ روز زیاد نیست؟مشکل از کجاست؟

    پاسخ
    • آوریل 26, 2019 در 2:52 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، با توجه به اینکه مدارک فارسی ابتدا توسط وب مانی باید ترجمه و پردازش شوند، این روند گاهی طولانی می شود و ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیانجامد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 23, 2019 در 6:57 ب.ظ
    پیوند یکتا

    Temporary suspension of a WMID with a Formal Passport

    Suspension of WM-identifiers having formal passports and issued on passport data of the same person is no یعنی جی میگهlonger performed

    پاسخ
    • آوریل 24, 2019 در 9:31 ق.ظ
      پیوند یکتا

      در این پیغام تعلیق موقت درخواست WMID شما برای Formal Passport اطلاع داده شده است که احتمالا دلیل آن هم تکرار چندین باره مراحل ثبت نام و بخش ارسال مدارک است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 23, 2019 در 6:49 ب.ظ
    پیوند یکتا

    Hello!
    Please be informed that uploaded document copy #149417797 can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service

    Best Regards, WebMoney Team. سلام استاد این برام اومده

    پاسخ
    • آوریل 24, 2019 در 9:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در این پیغام به شما اعلام شده است که مدارک ارسالی شما مورد قبول نیست. احتمالا دلیل این امر اشتباهاتی است که در پاسخ های قبلی بیان شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 26, 2019 در 7:10 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام مال من درست شد فرمال شدم ممنونم از زحمات بی دریغ و پاکتون Document has been checked. با کارت ملی فرمال شدم
        WMID 69******0499 has a formal passport

        پاسخ
        • آوریل 27, 2019 در 2:43 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          خرسندم از این بابت و خدمت شما تبریک عرض می کنم.
          شاد و پیروز باشید.

          پاسخ
          • می 21, 2019 در 5:15 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام.خسته نباشید.من الان ۱۰ روزه میخوام پاسپورت وبمانیمو فرمال کنم.ولی فرمال نمیشه.لطفا راهنمایی کنید.امکان داره چون با گوشی آپلود میکنم مشکل از این باشه؟با کامپیوتر آپلود کنم؟لطفا کمک کنید.الان چند روزه دارم تلاش میکنم.همه مراحلو درست انجام دادم.چند بارم کارت ملیمو آپلود کردم.حتی آخرین مرحله که گفتینو انجام دادم.کارت ملیمو نگه داشتم تو دستم.عکس گرفتم.بازم میگه نمیشه.

          • می 22, 2019 در 4:22 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            پیغامی را که دریافت می کنید، باید به صورت دقیق قید می کردید تا بتوانم راهنمایی مناسبی داشته باشم. اما به طور کلی نکات زیر می تواند برای شما راهگشا باشد:
            ۱- فرآیند فرمال شدن حساب با مدارک فارسی تا ۱۰ روز ممکن است به طول بیانجامد.
            ۲- عکس ها باید از کیفیت و وضوح لازم برخوردار باشند. حتما عکس هایی با کیفیت بالا تهیه و ارسال نمایید.
            ۳- تفاوتی بین آپلود عکس ها از طریق موبایل یا کامپیوتر وجود ندارد.
            ۴- در رابطه با چگونگی ارسال مجدد عکس ها و شرایط هر عکس، در پاسخ به نظرات سایر دوستان راهنمایی های لازم صورت گرفته است، لطفا بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید. نکات زیادی در آن ها وجود دارد که می تواند راهگشا باشد.
            موفق باشید.

  • آوریل 23, 2019 در 6:17 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام مدیر محترم
    من را تو مرحله اخر هول کرد البته همش کلمه پاسپورت میامد اعصابم را بهم ریخت کارت ملی را آپلود کردم جابجا بعد نتونستم عگس سلفی خودم را بفرستم مرحله اخر یک کم گیج کننده هست این کلمه ایدی کارت تو کزینه ها بود که قاطی کردم دیدم تو اپلود فقط نوشته پاسپورت ۱۰ بار برگشتم دوباره ثبت نام کردم اخرم گفتم جهنم که اپلود کردم گزینه های اعلام شده شما را دیدم خیالم راحت شد ولی بازم اشتب کردم ممنون ازشما دوستان بخدا ۵۰۰هزار تومان پکیج گرفتم این طوری عین این مدیر سایت محترم راهنمایی نمی کنه بخدا ممنون مدیر محترم

    پاسخ
    • آوریل 24, 2019 در 9:15 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      البته بنده مدیر سایت نیستم و از تیم پشتیبانی سایت میلیونر باش در خدمت شما هستم. به هر حال از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      متاسفانه هرگز نباید ۱۰ بار مراحل ثبت نام را تکرار می کردید. این کار احتمال پذیرفته نشدن درخواست شما را افزایش می دهد. در هر صورت امیدوارم مراحل وریفای شدن حساب شما با موفقیت طی گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 23, 2019 در 5:44 ب.ظ
    پیوند یکتا

    Hello
    You have provided your personal data and uploaded passport copy. Please, wait untill your passport copy will be processed. You will be notified about the results within 1-2 working days.
    سلام با کارت ملی کارها را طبق گفته های فوق انجام دادم دوستان اشتباهی که من انجام میدادم شما ندید تمام کارها را می کنید ولی در مرحله اخر میاد اپلود پاسپورت شما بزنید ولی کارت ملی را اپلود کنید و از داخل گزینه ها [id card front side را انتخاب کنید البته من برعکس فرستادم پشت رو تمام مطالب سایت را انجام بدید دقیقه حالا تا ۲ روز صبر می کنم ببینم چی میشه ممنون از مدیر سایت

    پاسخ
    • آوریل 24, 2019 در 9:03 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      امیدوارم مدارک شما تایید شود اما بعید می دانم. قسمت مدارک بسیار حساس است و باید حتما گزینه ها را دقیق و مطابق با مدارک ارسالی انتخاب نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 24, 2019 در 5:32 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام اگه رد کنه مدارک را دوباره میشه مدارک را فرستاد یا دیگه اصلا نمیشه ممنون از شما

        پاسخ
        • آوریل 25, 2019 در 12:31 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ابتدا حداقل ۴۸ ساعت صبر کنید و سپس وارد اکانت مینی خود در سایت وب مانی شوید. در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است. اگر نوع پاسپورت شما Formal است که مدارک شما تایید و نیاز به تلاش مجددی نیست اما اگر نوع حساب شما alias بود آنگاه مطابق توضیحات زیر عمل بفرمایید:
          از منوی فوقانی داخل پنل کاربری گزینه CHATS را انتخاب کنید. بر روی WM Passport Service کلیک نمایید. یک لینک وجود دارد که با passport.wmtransfer.com آغاز شده است، بر روی آن کلیک نمایید و مدارک خود را مجدد و با رعایت تمام جزییات ارسال بفرمایید و منتظر پاسخ و تایید مدارک بمانید.
          اگر روش فوق کارساز نبود و مدارک مورد تایید واقع نشد، یک تیکت در WM-Passport Service ایجاد نمایید. عنوان تیکت را Additional Check قرار دهید. در متن تیکت، WMID و دلیل خود برای ارتقا حساب به فرمال پاسپورت را به زبان انگلیسی بنویسید و تصویر مدارک هویتی را نیز ضمیمه نمایید. همچنین یک عکس از خود در حالی که مدرک هویتی را نیز در دست دارید، ضمیمه کنید و در نهایت تیکت را ارسال فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • آوریل 25, 2019 در 9:47 ب.ظ
            پیوند یکتا

            Get a Formal WM-Passport
            Hello.
            You have provided your personal data and uploaded passport copy. Please, wait untill your passport copy will be processed. You will be notified about the results within 1-2 working days.
            سلام ممنون از پاسخ گویی سریع و ثمربخش میرم که دوباره مدارک را بفرستم این میاد
            شرمنده یک سوال دیگه میشه برا اون حساب وب مانی دیگرم همین کارها را برا فرمال شدن بکنم ممنون میشم پاسخ بدهید

          • آوریل 26, 2019 در 2:49 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            خواهشمندم با دقت بیشتری پاسخ ها را مطالعه و به آن ها عمل نمایید. خدمت شما عرض شد حداقل ۴۸ ساعت صبر کنید سپس وارد اکانت خود شوید. درحالی که از زمانی که این پاسخ خدمت شما ارسال شده است هنوز ۲۴ ساعت هم نمی گذرد که شما مجدد امتحان کرده اید!
            در پیغامی هم که شما از وب مانی دریافت می کنید به شما همین نکته گوشزد شده است که باید صبر کنید تا مدارک قبلی شما بررسی و نتیجه خدمت شما اعلام شود. بنابراین از این لحظه دیگر هیچ اقدامی نکنید تا پرفکت مانی از طریق ایمیل نتیجه بررسی مدارک را به شما اطلاع دهد. این پاسخ ممکن است بین ۲ تا ۱۰ روز به طول بیانجامد. سپس اگر نتیجه موفقیت آمیز نبود، پروسه ای که در پاسخ قبلی برای شما ارسال گردید را طی نمایید.
            فعلا برای حساب دیگری اقدام نکنید تا نتیجه ی حساب اولیه مشخص شود.
            موفق باشید.

  • آوریل 22, 2019 در 11:42 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ممنون از اطلاعات جامع و کاملتون ببخشید اگه با کارت ملی ثبت نام کنیم برا فرمال اسم وفامیلمون در صفحه وب مانی درج میشه المپیا تریدر عکس وب مانی که اسم خودمان باشه میخواد جهت وریفای

    پاسخ
    • آوریل 23, 2019 در 12:45 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، اسم و فامیل شما در اکانتتون درج خواهد شد اما فقط دقت نمایید که نام و نام خانوادگی که در الیمپ ترید، وب مانی و کارت ملی شما وجود دارد باید کاملا مطابقت داشته باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 21, 2019 در 7:50 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام

    آموزش شما خیلی کامل و جامع بود ولی می خواستم بدونم که من همزمان می تونم چند اکانت در سایت وب مانی داشته باشم؟
    ممنون میشم جواب بدید.
    با تشکر

    پاسخ
    • آوریل 22, 2019 در 3:52 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، مانعی ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 21, 2019 در 6:50 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام مممنون از سایت خوبتون اطلاعات به این خوبی ندیده بودم من شماره پسوردم را گو کردم دوباره با همون شماره و تلفن وایمیل یک شماره دیگه گرفتم الان که از سایت المپیا ترید برداشت وجه میخوام بکنم میگه یک اسکرین شات از اون شماره حساب که پسورد ندارم میخواد چکار باید کرد ممنون از راهنمایی تون

    پاسخ
    • آوریل 22, 2019 در 4:08 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      با یک ایمیل و شماره تلفن که نمی توان ۲ بار در وب مانی ثبت نام کرد. برای بازیابی رمز عبور خود می توانید به صفحه لاگین بروید و بر روی remind password کلیک کنید و با وارد نمودن WMID یا ایمیل و یا شماره موبایلی که با آن اکانت اولیه خود را ساختید و پاسخ به سوال امنیتی، رمز عبور اکانت اولیه خود را بازیابی نمایید. اگر امکان این امر به هر دلیلی برای شما وجود ندارد تنها راه، تغییر شماره حسابی است که در سایت الیمپ ترید برای واریز وارد کرده بودید. در صورتی که در روند تغییر با مشکلی مواجه شوید و از شما مدرکی خواسته شود که قادر به تهیه آن نیستید باید با پشتیبانی الیمپ ترید ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را با آن ها در میان بگذارید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 22, 2019 در 9:45 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام ممنون از اطلاعاتتون با همین مطالب شما درست شد کارم پکیج خریدم ۵۰۰هزار تومان خدا خیر بده خودشو با اون پشتیبان خنگش واقعا از ته دل ممنونم از شما درست شد کارم حالا با کارت ملی تبدیل به فر مال کنم شماره وب مانی ام *****هم حسابم درست شد هم پولم را می تونم برداشت کنم ممنون از شما فقط یک سوال عگس سلفی با کارت ملی فقط از یک رو کارت ملی باشه ایرادی نداره که ضمنا من شناسنامه وقبض تلفن و کارت ملی ام را ترجمه کردم مهر داره

        پاسخ
        • آوریل 23, 2019 در 12:21 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          از اینکه مشکل شما حل شده است بسیار خشنودیم.
          در مورد عکس سلفی، روی کارت ملی نیاز است و باید عکس را مطابق توضیحات مقاله فوق آماده نمایید. فقط حتما عکس را از اصل کارت ملی تهیه کنید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آوریل 13, 2019 در 6:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشین من حساب وب مانیم رو شارژ کردم ولی وقتی میخوام درقسمت لایو اکانت برم و الیمپ تریدم رو شارژ کنم همه مراحل طی میشه اما در آخر به مشکل میخورم. قسمتی که دوراه برای تایید میذاره یکی از راه Enum ودیگری sms که من sms رو میزنم پیغام میده ونمیشه.و Enum روهم میزنم کدی رو که میده میزنم بازهم انجام نمیشه. ممنون اگه راهنمایی کنین. اگه میشد عکس بفرستم می‌فرستادم.

    پاسخ
    • آوریل 14, 2019 در 1:42 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای دریافت sms، یک اپراتور دیگر را امتحان نمایید. تجربه نشان داده است که ایرانسل در دریافت این نوع پیامک ها بهتر عمل می کند. در این مورد که کدی که از Enum دریافت می کنید مورد قبول واقع نمی گردد، فکر می کنم تفاوت زمانی روی سیستم شما وجود دارد. گاها ممکن است چند دقیقه(حتی یک دقیقه) موجب این اختلال گردد. سعی کنید تایم را به صورت مناسب تطبیق دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 12, 2019 در 11:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقتتون بخیر
    ممنونم از مطالب بسیار مفید و کاربردیتون ؛ هیچ سایتی رو ندیدم که انقدر کامل در این زمینه توضیح داده باشه ؛ واقعا ازتون ممنونم ؛
    سوای هم که از شما داشتم در مورد ادرس ایمیل هست ؛ من برای ثبت نام توی وب مانی اصلا با گزینه ی درج ایمیل مواجه نشدم ؛ الان که میرم توی قسمت Events میبینم یه ادرس ایمیل به صورت خودکار درج شده ؛ نمیتونم تغییرش بدم ؛ میشه یه راهنمایی بکنید که من چطوری باید این ادرس ایمیل درج شده رو تغییر بدم ؟
    مرسی

    پاسخ
    • آوریل 13, 2019 در 3:17 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      برای ثبت نام در وب مانی حتما باید ایمیل خود را وارد کنید و بدون وارد کردن ایمیل هرگز ثبت نام به صورت کامل انجام نخواهد شد.
      در هر صورت برای تغییر آدرس ایمیل به لینک زیر مراجعه نمایید. در این صفحه به صورت تصویری نحوه تغییر آدرس ایمیل توضیح داده شده است. پس از کلیک بر روی لینک زیر، توضیحات بخش “How can you update your email address manually” را دنبال فرمایید.
      آموزش تغییر آدرس ایمیل در وب مانی
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 6, 2019 در 3:59 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و تشکر از اموزش خوبتون یک سوال دلشتم. من با پاسپورت اقدام کردم برای حساب فرمال. از کجا بفهمیم که حساب به فرمال تغییر یافته یا نه؟ وآیا لازم هست حتما به کیپر کلاسیک اقرام کنیم برای افزایش محدودیت انتقال و یا فقط پاسپورت فرمال باشه کافیه؟ ممنونم

    پاسخ
    • آوریل 7, 2019 در 1:17 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پس از ورود به اکانت مینی خود در سایت وب مانی، در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است.
      محدودیت انتقال، بستگی به سیاست های وب مانی دارد که هرچند وقت یکبار نیز تغییر می کند. در هر صورت استفاده از کیپر کلاسیک اجباری ندارد ولی مزایایی به همراه دارد که استفاده از آن می تواند مفید واقع گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 24, 2019 در 2:10 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید . من همه مراحل را به طور دقیق انجام میدم . فقط مشکل اپلود کردن تصویر پاسپورت هستش که نمی تونم انجام بد م .. اگه امکانش هست این مشکل رو واسم توضیح بدین . به صورت مرحله به مرحله . واقعا منو گیج کرده .چجوری واز کجا باید شروع کنم . هرچند که عکس صفحه ۲ و۳ پاسپورتم توی فایل pictures وجود داره اما انو نمیتونم اپلود کنم . در ضمن حجم هر یک از عکسها حداکثر چقدرباید باشه . لطفا راهنمایی بفرمایید .بی نهایت سپاس گزارم .

    پاسخ
    • مارس 25, 2019 در 2:51 ق.ظ
      پیوند یکتا

      با سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پس از اینکه به بخش آپلود مدارک می روید، بر روی دکمه Browse کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید. فرمت عکس باید فرمت های رایج مانند JPG , GIF و PNG باشد و سایز عکس حداکثر ۲MB باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 18, 2019 در 11:49 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.من ثبت نام کردم با کارت ملی به حساب فرمال تغییر داده شده الان توی خریر فروش دلار میگه نام. نام خانوادگی وب مانی را بنویسد مینویسم میگه اشتباه لطفا الان از کجا اون نام رو ببیارم در وب مانی..تشکر..

    پاسخ
    • مارس 19, 2019 در 1:44 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خرید و فروش وب مانی در کجا مورد نظر شماست؟ چون امکان خرید و فروش وب مانی به طور مستقیم در سایت وب مانی وجود ندارد و باید از صرافی های معتبر و آنلاین استفاده فرمایید.
      اما به طور کلی برای یافتن نام و نام خانوادگی خود می توانید پس از ورود به اکانت مینی خود در سایت وب مانی، در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، بر روی تصویر کله مورچه کلیک نمایید تا پروفایل شما بازگردد و بخشی از اطلاعات ورودی خود را مشاهده فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • آوریل 12, 2019 در 11:33 ب.ظ
      پیوند یکتا

      واقعا با کارت ملی تونستین حساب وب مانی رو به فرمال تبدیل کنین ؟

      پاسخ
  • مارس 15, 2019 در 12:46 ق.ظ
    پیوند یکتا

    باسلام
    توضیحاتتون عالی بود اما من مشکلی دارم که ظاهرا اینطور که توی نظرات مشخصه یکی از دوستان هم مشکل من رو داشته
    مشکل اینجاست که وقتی اسم و فامیل رو به فارسی وارد میکنم توی قسمت set شهر و کشور رو انتخاب میکنم و دوباره به صفحه مشخصات برمیگردم اسم و فامیلم به یه تعداد عدد انگلیسی تغییر پیدا میکنه مثلا ۱۵۸۷;۱۶۶۲;۱۶۰۷;۱۵۸۵ این اعداد یعنی چی؟ مشکل فونت هست یا از خوده سایته؟ چندین فونت هم امتحان کردم ولی نشد
    من اعداد رو پاک کردم و دوباره اسم و فامیلم رو نوشتم و سیو رو زدم اما متاسفانه با سیو کردن اسم و فامیلم به همون اعداد تغییر کرد و ثبت شد و قابل اصلاح کردن نیست همین مشکل باعث شد از ارسال اسکن مدارک خودداری کنم
    لطفا بگید راه چاره چیه و باید چکار کنم؟

    پاسخ
    • مارس 15, 2019 در 1:03 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      شما مشخصات را وارد کنید و مراحل را به اتمام رسانید. اینکه نام و نام خانوادگی به صورت اعداد به شما نمایش داده می شود، مشکلی ایجاد نمی کند. این مشخصات در سیستم وب مانی به صورت صحیح ثبت خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 12, 2019 در 9:48 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام،میشه بگید دقیقا این یعنی چی؟الان من از شنبه اطلاعاتو دادم،اما هنوز حسابم فرمال نشده

    Hello 1587;1662;1607;1585;.
    You have provided your personal data and uploaded passport copy. Please, wait untill your passport copy will be processed. You will be notified about the results within 1-2 working days

    پاسخ
    • مارس 12, 2019 در 8:38 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در این پیغام به شما اطلاع داده شده است که اطلاعات و مدارک شما دریافت گردیده و در حال پردازش است. از شما خواسته شده است صبر فرمایید تا بررسی مدارک شما کامل گردد و نتیجه به شما اطلاع داده شود. همچنین تذکر داده است که این کار حدود ۲ روز کاری زمان می برد.
      با توجه به اینکه شما شنبه مدارک را ارسال کرده اید و در تعطیلات قرار گرفته است، این کاملا طبیعی است که هنوز نتیجه اعلام نشده است. بنابراین فعلا باید صبر کنید. اگر مدارک و اطلاعات شما مشکلی نداشته باشد، ان شاءالله حساب شما به فرمال پاسپورت ارتقا می یابد. این فرآیند ممکن است حدود یک هفته نیز به طول انجامد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 2, 2019 در 3:43 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشی
    تو قسمت آپلود عکس دچار مشکل شدم اونجایی که نوشته آپلود عکس وقتی عکسو انتخاب میکنم نه عکس نمایش میده نه لیستی که زیرشه برای نشان دادن نوعش.درصورتی که عکسی که از کارت ملیم گذاشتم واضح و ۵۶۰ کیلو بایت و فرمتش همjpg

    پاسخ
    • مارس 2, 2019 در 8:23 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کش مرورگر خود را پاک کنید و دقت فرمایید که کوکی ها و جاوا اسکریپت روی مرورگر شما فعال باشد. سپس دوباره امتحان نمایید. حتما عکس شما باید شرایط و سایز مورد نظر وب مانی را داشته باشد. این شرایط در همان صفحه ارسال عکس موجود است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 2, 2019 در 1:59 ق.ظ
    پیوند یکتا

    باسلام خواستم یچیز مهمی بگم به اونایی که میرن مدارکو ترجمه میکنن مثل فیش گازو تلفن و….
    وبه نام خودشونم نیستن واین همه هزینه میکنن
    من با پاسپورت ثبت نام کردم وقتی مدارکو میگه اپلود کن که شامل عکس سلفی هم میشه
    اونجایی که میخواین مدارکی مثل قبوضو بفرستین و میرین پول ترجمه میدن واین حرفا
    من پاسپورتم رو ( کارت ملی نمیدونم) اسکن کردم و بعد به ترتیت همون ادرس ها و چیزهایی که خواست تویه فرم مثل ادرس خونه شهر کدپستی و…
    همرو به ترتیب از بالا به پایین تایپ کردم به انگلیسی بعد فرستادم و تایید شد اصلا هم به نام خودم هیچی نداشتم واسترس داشتم تایید نشه

    پاسخ
  • فوریه 27, 2019 در 12:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام،منظورتون از اینکه گفتین تاریخ اعتبار کارت ملیو ۷سال ازش کم کنم و ب میلادی تبدیل کنم چیه؟من پایان اعتبار کارت ملیم ۱۲،۶،۱۴۰۳هست باید چند بشه؟کارت ملیم از جدیداس،ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
    • فوریه 28, 2019 در 1:57 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      یعنی اینکه ابتدا ۷ سال از تاریخ مذکور کم کنید. سپس تاریخ بدست آمده را به میلادی تبدیل فرمایید. به عنوان مثال تاریخ مورد نظر شما ۳/۹/۲۰۱۷ خواهد بود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 27, 2019 در 12:51 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من قسمت issueگeوب مانی اون جمله رو مینویسم قبول نمیکنه گذرنامه هم ندارم راه حل دیگه ایی نداره ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ
    • فوریه 27, 2019 در 2:10 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      مقاله فوق بارها و بارها تست شده است و همواره جواب داده است. بعید می دانم مشکلی وجود داشته باشد و متاسفانه راهکار دیگری سراغ ندارم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 19, 2019 در 6:31 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من مدارکم رو طبق گفته های شما مو به مو اجرا کردم و فرستادم و همچین جمله ای برای من فرستاده :
    You have provided your passport data, however you haven’t uploaded you passport copy. Passport copy is needed for provided data match and following Formal WM-Passport issuance.
    یعنی چی یعنی فقط پاسپورت ازمن میپذیره؟

    پاسخ
    • فوریه 20, 2019 در 2:14 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      احتمالا در پر کردن یکی از فیلدها مانند فیلد Issued by و یا فیلد مشخص کردن نوع عکس ارسالی اشتباه داشته اید. همچنین ممکن است فرآیند مدرک ارسالی کامل نشده باشد. در پیامی که دریافت می کنید هیچ اشاره ای به پردازش مدرک ارسالی نشده است در حالی که اولین ایمیلی که شما پس از ارسال مدرک دریافت می کنید، این است که مدرک شما دریافت گردید و به بخش پردازش وب مانی فرستاده شده است.
      در بخش نظرات برای سایر کاربران توضیح داده شده است، چگونه می توانید مجددا مدرکی را ارسال نمایید. لطفا بخش نظرات را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 19, 2019 در 2:18 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    حساب من فرمال شده ولی هنوز در روز بیشتر از ۱۰۰ دلار نمیتونم انتقال بدم.
    مشکل از کجاست؟

    پاسخ
    • فوریه 19, 2019 در 10:05 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در سوالاتی که قبلا مطرح نمودید، این مساله نیز پاسخ داده شد. می توانید برای مشاهده پاسخ این سوال بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
      پاسخ سوال
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 18, 2019 در 8:15 ب.ظ
    پیوند یکتا

    و اینکه آیا میشه که دلار وبمانی رو به صرافی های مجاز فیزیکی بفروشیم؟؟؟

    پاسخ
    • فوریه 18, 2019 در 10:02 ب.ظ
      پیوند یکتا

      این مورد به سیاست های صرافی فیزیکی بستگی دارد. این عمل، جزء خدمات و وظایف صرافی های مجاز فیزیکی نیست ولی ممکن است صرافی هایی باشند که در این حیطه هم فعالیت نمایند. اما در هر صورت صرافی های آنلاین زیادی وجود دارند که به این نوع از خدمات می پردازند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 18, 2019 در 8:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من پاسپورتم به فرمال تبدیل شده ولی هنوز محدودیت های انتقال الیاس رو داره باید چیکار کنم؟؟؟

    پاسخ
    • فوریه 18, 2019 در 9:43 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      فرمال پاسپورت مزایای مختلفی دارد از جمله اینکه برای مبادله با هر صرافی معتبر و حتی نیمه معتبر، نیازمند تهیه این نوع پاسپورت هستید و همچنین برای ارتقا به هر پاسپورت بالاتری، حتما باید ابتدا پاسپورت فرمال خود را دریافت کرده باشید. در مورد سقف تراکنش ها، قوانین وب مانی تغییرات زیادی می کند و دائما سقف تراکنش های دلاری برای فرمال پاسپورت با تغییر مواجه می شود. این به سیاست های سایت در بازه های زمانی مختلف بستگی دارد.
      برای حذف کامل محدودیت ها در مورد سقف تراکنش، می توانید پاسپورت خود را به Personal ارتقا دهید. پرسنال پاسپورت، اصلی ترین پاسپورت در سیستم وب مانی برای کاربران می باشد و برای دارندگان فرمال پاسپورت صادر می شود. نماینده رسمی وب مانی می تواند با بررسی اطلاعات شخصی کاربر و مدارک هویتی او، پرسنال پاسپورت صادر نماید. در صورت نیاز به دریافت پرسنال پاسپورت وب مانی، می توانید از نمایندگان رسمی وب مانی در ایران اقدام نمایید. البته این امر تقریبا هزینه ی بالایی دربردارد و برای اشخاصی مناسب است که قصد دارند تراکنش های سنگینی با حساب وب مانی خود داشته باشند.
      بنابراین برای دریافت این پاسپورت باید به صورت حضوری به نمایندگان رسمی وب مانی در ایران مراجعه نمایید و پس از تایید مدارک هویتی شما توسط ایشان و پرداخت هزینه، برای شما personal passport صادر خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • می 4, 2019 در 4:16 ق.ظ
      پیوند یکتا

      با سلام
      آیا تبدیل حساب به پرسنال هزینه ای که پرداخت میشه معمولا ۵۰ دلار هست آیا پس از اتمام انقضای کارت ملی یا پاسپورت حساب باز فرمال میشه و باید از دوباره ۵۰ دلار واریز کرد ؟ یا نه دیگه دائمی هست و فقط هر وقت انقضا کارت ملی یا پاسپورت تمام شد باید جدیدشو آپلود کرد؟
      با تشکر
      سوال دیگه ای که داشتم سایت هایی که برای خرید اروری میدن که مدیریت سایت از کشور شما پول قبول نمیکنه راهی وجود داره؟
      کاری به ای پی اینا ندارن به ثبت نام در وب مانی دارن.

      پاسخ
      • می 4, 2019 در 7:02 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        خیر، نیازی به پرداخت هزینه مجدد نیست.
        در مورد سوال بعدی و پیغامی که فرمودید بنده راه قانونی و مناسبی سراغ ندارم. تنها راهی که می توان برای آن متصور بود ساخت و وریفای کردن یک حساب وب مانی با مدارک هویتی جعلی است که به هر حال ریسک های خود را دارد و توصیه نمی شود.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • فوریه 17, 2019 در 8:43 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بابت راهنمایی های فوق العادتون بسیار ممنون اما یه سوال دارم اونم اینکه من تامم مراحلی رو که گفتید مو به مو انجام دادم و موفقیت آمیز بود خدارو شکر اماطبق گفته شما من فراموش کردم عکس خودم با کارت ملی رو یا همونphoto id رو براشون بفرستم تا وقت تلف نشه اما هرکاری میکنم نمیتونم دوباره به صفحه ارسال مدارک برگردم تا فوتو آیدی خودم رو بفرستم لطفا راهنماییم کنید
    راستی با فیلتر شکن وارد سایت میشم مشکلی نداره چون من درایرانم و فیلتر شکن آی پی دیگه ای رو نشون میده

    پاسخ
    • فوریه 17, 2019 در 11:01 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      اگر از شما درخواست photo id نشده است، فعلا صبر کنید تا نتیجه به شما اعلام گردد. چون در بسیاری از مواقع اصلا چنین مدرکی درخواست نمی شود. بنابراین اگر مدارک تایید شد و پاسپورت شما به فرمال تغییر یافت، دیگر به دنبال ارسال مدرک نروید اما اگر از شما چنین مدرکی درخواست شده است و یا درخواست شد، آنگاه می توانید طبق راهنمایی زیر عمل فرمایید:
      به اکانت خود در وب مانی وارد گردید. از منوی فوقانی گزینه CHATS را انتخاب کنید. بر روی WM Passport Service کلیک نمایید. یک لینک وجود دارد که با passport.wmtransfer.com آغاز شده است، بر روی آن کلیک نمایید و Photo ID خود را طبق توضیحات موجود در مقاله ارسال بفرمایید.
      استفاده از فیلترشکن، با توجه به اینکه وب مانی با کاربران ایرانی مشکلی ندارد و این وب سایت در ایران فیلتر نیست، توصیه نمی گردد. بهتر است از چنین نرم افزارهایی استفاده نفرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 15, 2019 در 9:34 ق.ظ
    پیوند یکتا

    ببخشید چطور حسابمو پاک کنم دوباره ثبت نام کنم ؟

    پاسخ
    • فوریه 15, 2019 در 7:20 ب.ظ
      پیوند یکتا

      این کار هرگز توصیه نمی شود، به این دلیل که حداقل ۷ روز زمان می برد و همچنین شما هرگز نمی توانید با همان مشخصات مجددا در سیستم ثبت نام نمایید و کلا وب مانی دیگر شخصی را با آن مشخصات در سیستم نخواهد پذیرفت. اگر حساب شما در دسترس است از همان استفاده کنید و اگر به آن دسترسی ندارید، با یک ایمیل و شماره موبایل معتبر و جدید که به آن ها دسترسی دارید مجددا برای ثبت نام اقدام نمایید.
      اما اگر اصرار به پاک کردن حساب خود دارید، حتما باید پسورد خود را به یاد داشته باشید تا بتوانید به حساب خود وارد گردید. سپس می توانید از منوی Settings، به گزینه “Profile” مراجعه کنید و در آنجا با کلیک بر روی سه نقطه و انتخاب “Send a request to cancel the service” درخواست حذف حساب را بدهید و با دنبال کردن مراحل، حساب خود را حذف نمایید.
      در لینک های زیر این مراحل به صورت تصویری توسط وب مانی توضیح داده شده است:
      wiki.wmtransfer.com/projects/webmoney/wiki/WMID_termination_process

      wmtransfer.com/eng/help/general/delete_wmid.shtml
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 15, 2019 در 9:23 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید .پس ورود وب مانی وفراموش کردم هر کاری میکنم نمیتونم بازیابی کنم .
    یه سوال دیگه من هنوز حسابم به فرمال تبدیل نشده جای هست برم حسابمو به فرمال تبدیل کنن مثلا کافینت این کارو میکنه؟

    پاسخ
    • فوریه 15, 2019 در 6:59 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای بازیابی پسورد باید از طریق گزینه “remind password” اقدام نمایید و با داشتن اطلاعاتی مانند WMID، شماره موبایل و ایمیل و همچنین پاسخ سوال امنیتی که در هنگام ثبت نام مشخص کرده اید، به راحتی قادر به بازیابی رمز عبور هستید. اما اگر به هر دلیلی امکان بازیابی را ندارید، با یک ایمیل و شماره موبایل دیگر اقدام به افتتاح مجدد حساب کنید.
      برای تبدیل به فرمال باید خدمت شما عرض کنم، مقاله فوق بهترین راهکار تبدیل حساب را به صورت کامل برای شما شرح داده است. این روش بارها تست شده و همواره جواب داده است. اگر کاملا مطابق با آن پیش بروید، خواهید توانست حساب خود را به فرمال ارتقا بدهید.
      با توجه به تخصصی بودن این روش، بسیاری از کافی نت ها قادر به انجام این فرآیند نیستند و بعضی ها نیز ممکن است این کار را برای شما به انجام رسانند که بدون شک هزینه زیادی بابت آن اخذ خواهند کرد و دقیقا همان مراحلی که در مقاله فوق بیان شده است را انجام خواهند داد. بعضی از سایت ها نیز هستند که به صورت آنلاین می توانید به آن ها سفارش وریفای کردن حساب بدهید که هزینه ای بین ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان اخذ می کنند. کلا تبدیل حساب به فرمال پاسپورت روشی دیگر جز آنچه در مقاله فوق ذکر شد ندارد. بنابراین توصیه می کنم خود شما کمی وقت بگذارید و مراحل فوق را با دقت به اتمام رسانید. با این روش، مدارک خود را در اختیار افراد غیر نیز قرار نداده اید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 14, 2019 در 11:22 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام کارت ملی من هوشمند هست و هیچ کدپستی ای روش نیست چیکار باید بکنم؟

    پاسخ
    • فوریه 14, 2019 در 3:50 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از کدپستی محل سکونت خود استفاده کنید. این کدپستی را می توانید از روی قبوض خدماتی پیدا نمایید. اگر بتوانید از قبوضی مانند قبض تلفن همراه استفاده کنید که به نام شخص شما می باشد در آینده اگر مشکلی پیش آید راحت تر می توانید آن را حل فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 13, 2019 در 6:19 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوب تون.
    من طبق راهنمایهای شما پیش رفتم ولی چون با کارت ملی خواستم حسابمو به فرمال تبدیل کنم فیلد ها رو طبق راهنمایتون به فارسی وارد کردم ولی هر سری ارور داده و داخل فیلد ها یه سری شماره نوشته الان موندم چیکار کنم.
    البته من با گوشی این کار ومیکنم.
    فارسی گزینهای فیلد هارو هم مینوشتین خیلی عالی میشد.

    پاسخ
    • فوریه 13, 2019 در 8:52 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      اگر با کارت ملی ثبت نام را انجام می دهید، نام و نام خانوادگی و نام پدر را باید به فارسی وارد نمایید. اما سایر اطلاعات مانند تاریخ تولد، آدرس و غیره باید به انگلیسی وارد شود. به اینکه پس از ارور، اطلاعات نامفهوم می شود توجه نکنید. فقط برای تلاش مجدد، دوباره اطلاعات را با همان فرمت بیان شده ویرایش نمایید. احتمالا یکی از فیلدها را با فرمت مناسب تکمیل نمی کنید که پیغام خطا دریافت می نمایید.
      برای رفع مشکل، کش مرورگر خود را پاک کنید و مجددا با دقت بیشتری مطابق مقاله فوق پیش بروید. یکی از فیلدهایی که حساسیت زیادی دارد، فیلد Number است که باید شماره ملی خود را در آن وارد نمایید. گاها باید فرمت های مختلفی را برای این فیلد امتحان نمایید تا به فرمت مورد پذیرش برسید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 12, 2019 در 3:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام . ازسایت خوبتون ممنون . مدت دو هفته میشه که حساب وبمانی رو به فرمال نتونستم تبدیل کنم . ولی بالاخره یه جورایی فیلد هارو پر کردم و فرستادم .ولی چهارروزه که جوابش ایمیل نشده. یه پیامی تو حسابم اینطوری نوشتن :Hello Tavakkolifar.
    You have provided your personal data and uploaded passport copy. Please, wait untill your passport copy will be processed. You will be notified about the results within 1-2 working days.

    لطفا راهنمایی بفرمائین که چرا نمیتونم وبمانیمو شارژ کنم .

    پاسخ
    • فوریه 12, 2019 در 3:59 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر اطلاعات را به صورت صحیح وارد کرده باشید و مدارک ارسالی مطابقت کامل با اطلاعات داشته باشد، نگران نباشید ان‌شاءالله تایید خواهد شد. این مدت گاهی طولانی می شود. در ایمیل هم به شما خبر داده شده است که مدارک شما دریافت گردیده و باید پردازش شود تا نتیجه به شما اعلام گردد. بنابراین فعلا باید صبر نمایید تا نتیجه اعلام شود.
      در مورد شارژ هم متاسفانه متوجه منظور شما نشدم. برای شارژ حساب باید به صرافی های آنلاین معتبر مراجعه کنید و با استفاده از آن ها حساب خود را شارژ نمایید. امکان شارژ مستقیم حساب به وسیله حساب های بانکی داخلی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 10, 2019 در 10:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خیلی ممنون از سایتتون
    منظور از ترجمه مدرک چیه ؟ ما خودمون باید ترجمه کنیم؟ مثلا از بانک چه فیشی باشه خوبه تراکنش حساب خوبه؟ و باید چطوری ترجمه کنیم مثلا اسکنش کنیم ادرس واین چیزا رو به انگلیسی بنویسیم؟
    خیلی ممنون اگه توضیح بدین
    اگه مدارکم تایید بشه و بگه ادرسو بفرست نفرستم حسابم غیر فعال میشه؟

    پاسخ
    • فوریه 10, 2019 در 11:48 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      بستگی به متنی دارد که برای شما ارسال می گردد. اگر مدت زمانی برای ارسال مدرک مشخص شده و یا هشداری در متن داده شده باشد یعنی اینکه تایید حساب شما منوط به تایید آدرس است و اگر مدرک را ارسال نکنید می تواند برای شما مشکل ساز شود. در غیر این صورت، عدم ارسال مدرک موجب مسدود شدن اکانت نمی گردد اما به هر حال در هر زمانی ممکن است به صورت جدی تر این مدرک از شما خواسته شود که در این صورت ناچار به ارسال مدرک خواهید بود.
      مدرکی که می خواهید ارسال کنید باید دارای آدرس رسمی باشد. مانند قبوض خدماتی یا صورت حسابی که دارای مشخصات کامل و آدرس باشد. مشخصات و آدرسی که بر روی این مدارک قید شده است باید کاملا مطابق با مشخصاتی باشد که شما در فرم ثبت نام وارد کرده اید.
      منظور از ترجمه هم، ترجمه های رسمی است که توسط دارالترجمه ها صورت می پذیرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 8, 2019 در 9:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ممنون از راهنمایی هاتون من طبق مطالب بالا در سایت وب مانی ثبتنام کردم و مدارک هم تایید شد اما الان برای تایید آدرس قبض یا صورت حساب میخواهد ک قبض برق را ارسال کردم اما تایید نشده است علت چیست؟واگر نیاز ب ترجمه دارد چگونه باید قبض را ترجمه کنم؟ با سپاس.

    پاسخ
    • فوریه 8, 2019 در 11:22 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      برای تایید باید قبض به نام شما باشد و آدرسی که بر روی قبض ثبت شده است کاملا مطابق با آدرسی باشد که در فرم درخواست فرمال پاسپورت ثبت کرده اید. مطمئن ترین روش برای ترجمه مدارک نیز استفاده از دارالترجمه های رسمی می باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 5, 2019 در 9:05 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من تمامی مراحل بالا را انجام دادم و این ایمیل را دریافت کردم
    Please be informed that uploaded document copy #149146815 can not be processed due to following reason: -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service
    کجای کار اشتباهه لطفا کمکم کنید

    پاسخ
    • فوریه 5, 2019 در 10:31 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در پیغامی که به شما داده شده است، این مطلب بیان شده که مدرک ارسالی قابل پردازش برای بخش کنترل مدارک وب مانی نیست.
      برای رفع این مشکل نیاز است مجددا عکس های با کیفیت، واضح و مطابق با استانداردهای وب مانی تهیه کنید و ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 4, 2019 در 12:34 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر.من دوهفته ای هست وبمانی رو دنبال میکنم و ثبت نام کردن الان دوهفتس میخوام با صرافی های مجازی کار کنم ولی از من اسم ونام خانوادگی که درسایت وبمانی هست رو خواست که من موقع ثبت نام اصلا نامونام خانوادگی واردنکردم فقط از من شماره خواست که دادم بعد یه کد دادودیگه تموم شد.لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ
    • فوریه 4, 2019 در 8:19 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در هنگام ثبت نام از شما نام و نام خانوادگی خواسته نمی شود. بلکه هنگامی که بخواهید پاسپورت خود را به فرمال یا بالاتر انتقال دهید، نیاز به وارد و تایید نمودن این اطلاعات دارید. بعضی از صرافی ها فقط با حساب های تایید شده کار می کنند بنابراین برای تراکنش با چنین صرافی هایی نیاز پیدا می کنید که حساب خود را وریفای نمایید.
      بدین منظور کافیست دقیقا مطابق مطابق مقاله فوق پیش بروید تا بتوانید به مقصود خود برسید. در مقاله، تمامی مراحل به صورت گام به گام و تصویری برای شما توضیح داده شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 30, 2019 در 6:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقتتون بخیر ،
    ممنون از مطالب مفیدی که ارایه دادین ،
    سوالی که ازتون داشتم اینه که وقتی برای پرداخت به سایت کاری که دارم وارد درگاه پرداخت وب مانی شدم و روی گزینه ارسال SMS کلیک کردم تا کد امنیتی برام ارسال بشه ، نوشته ای با زبان روسی داخل یک کادر برام اومد که متوجه شدم مربوط به ارسال اس ام اسه که حالتی از تذکر بود ، و کد برام ارسال نشد ، آدرس کیف پول و مبلغ و قسمت های مختلف خرید تکمیله ، ممنون می شم که راهنماییم کنید چطور می تونم کدم رو دریافت کنم ،

    پاسخ
    • ژانویه 31, 2019 در 2:15 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      اصولا در درگاه های پرداخت وب مانی ارسال پیامک نداریم یا حداقل بنده با چنین موردی برخورد نکرده ام. در هنگامی که می خواهید به حساب خود وارد شوید تا مبلغ را انتقال دهید، ممکن است چنین درخواستی از شما بشود که در آن حالت هم پس از وارد نمودن اطلاعات ورود به حساب کاربری، پیامک برای شما ارسال خواهد گردید. متاسفانه با توجه به اینکه از پیغام دریافتی و گزینه هایی که شما در این مسیر استفاده نموده اید، بی اطلاع هستم، راهنمایی دقیقی نمی توانم انجام دهم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 27, 2019 در 1:00 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام به همه
    من با کارت ملی از طریق آموزش شما برای تبدیل الیاس به فرمال انجام دادم یه پیغام اومده با محتوای زیر :

    Please be informed that uploaded document copy #149115294 can not be processed due to following reason:
    -uploaded document copy can not be processed by WM-Passport Service

    پاسخ
    • ژانویه 28, 2019 در 12:39 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در پیغامی که به شما داده شده است، این مطلب بیان شده که مدرک ارسالی قابل پردازش برای بخش کنترل مدارک وب مانی نیست.
      برای رفع این مشکل نیاز است مجددا عکس های با کیفیت، واضح و مطابق با استانداردهای وب مانی تهیه کنید و ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژانویه 28, 2019 در 9:53 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سپاس از پاسخ شما
        چطور میتونم مجددا مدارک را آپلود کنم؟ زمانی که روی دکمه Apply for Web Money Passport میزنم دیگه نمیشه اطلاعات را که قبلا وارد کردم رو ببینم تا ویرایش کنم.

        پاسخ
        • ژانویه 29, 2019 در 12:08 ق.ظ
          پیوند یکتا

          به اکانت خود در وب مانی وارد گردید. از منوی فوقانی گزینه CHATS را انتخاب کنید. بر روی WM Passport Service کلیک نمایید. یک لینک وجود دارد که با passport.wmtransfer.com آغاز شده است، بر روی آن کلیک نمایید و مدارک خود را مجدد ارسال بفرمایید.
          اگر روش فوق کارساز نبود، یک تیکت در WM-Passport Service ایجاد نمایید. عنوان تیکت را Additional Check قرار دهید. در متن تیکت WMID و دلیل خود برای ارتقا حساب به فرمال پاسپورت را بنویسید و تصویر مدارک هویتی را نیز ضمیمه نمایید. همچنین یک عکس از خود در حالی که مدرک هویتی را نیز در دست دارید، ضمیمه بفرمایید و در نهایت تیکت را ارسال فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژانویه 24, 2019 در 12:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام…
    منم با روش شما حساب خودم رو فرمال کردم…الان بالای حسابم به فرمال تغییر کرده ولی از من تقاضای مدرکی برای تایید آدرس محل سکونت شده …کسی تجربه ای داره؟
    در ضمن تقریبا هشت روز طول کشید تا مدارکم تایید شد و در ضمن شماره کد ملی رو هم بدون فاصله گذاشتم طبق کارت ملی جدید …چون کارت ملی جدید گرفتم و اون بدون فاصله هست و تایید هم شد.

    پاسخ
    • ژانویه 25, 2019 در 2:03 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از شما سپاسگزاریم که تجربه خود را با سایر کاربران در میان می گذارید.
      در مورد پرسش شما باید خدمتتون عرض کنم، حساب شما وریفای شده است و مشکلی وجود ندارد اما اگر قصد وریفای کردن آدرس را نیز دارید، باید یک مدرک که آدرسی که در فرم درخواست فرمال پاسپورت وب مانی درج کرده اید را تایید نماید و کاملا مطابق با آن باشد برای وب مانی ارسال فرمایید.
      این مدرک می تواند ترجمه قبوض خدماتی و یا صورت حساب های بانکی دارای آدرس باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 15, 2019 در 7:01 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من یه سه روز میشه با کارت ملی پاسپورت فرمال درخواست دادم الان پیام دادم گفتن سند اپلود شده رو فرستادن برای ترجمه معلوم هم نیست که کی ترجمه بشه

    پاسخ
    • ژانویه 16, 2019 در 1:19 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، باید صبر کنید تا مراحل انجام پذیرد. روزهای تعطیل مانند شنبه و یکشنبه جزء روزهای کاری محسوب نمی شود. اگر مشکلی نباشد پس از ترجمه، مدارک تایید خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 11, 2019 در 7:08 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید، یه سوال! از کجا بفهمیم که الان حساب وب مانی ما فرمال پاسپورت شده یا نه؟ من درخواستم تبدیل پاسپورتم به فرمال رو خیلی وقت پیش دادم ولی نفهمیدم رد شده یا تایید! الان در اکانت جایی رو نمیبینم که راجب نوع پاسپورتم نوشته باشه، از کجا بهمم تایید شده و آیا نوع پاسپورتم در حال حاضر چی هست؟ کدوم قسمت اکانتم نوشته اینو؟

    پاسخ
    • ژانویه 12, 2019 در 7:58 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پس از ورود به اکانت مینی خود در سایت وب مانی، در ابتدای منوی فوقانی پنل کاربری (منویی که گزینه های HOME و PAYMENTS در آن وجود دارد)، تصویر کله یک انسان یا مورچه را مشاهده می کنید. روی آن کلیک فرمایید تا پروفایل شما باز گردد. حال در زیر WMID نوع پاسپورت شما نیز مشخص شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژانویه 13, 2019 در 12:24 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام، ممنون از پاسخگویی تون، نگاه کردم زده formal passport، ظاهرا تایید کردن درخواستم رو…
        چه خوب!…
        ممنون

        پاسخ
        • ژانویه 13, 2019 در 1:41 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          بله، با درخواست شما موافقت شده است و پاسپورت شما به Formal ارتقا یافته است. تبریک عرض می کنم خدمتتون.
          شاد و پیروز باشید.

          پاسخ
  • ژانویه 6, 2019 در 6:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میخواستم بدونم اگه تاریخ پاسپورت گذشته باشه وبمانی قبول میکنه

    پاسخ
    • ژانویه 6, 2019 در 10:47 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، باید پاسپورت اعتبار داشته باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 5, 2019 در 4:35 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید.
    شماره کارت ملی و اعداد مورد نظر رو به فارسی بنویسیم یا انگلیسی؟

    پاسخ
    • ژانویه 5, 2019 در 7:47 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به اینکه صحت اطلاعاتی که شما در فرم درج می نمایید، بر اساس مدرکی که ارسال می کنید سنجیده می شود، اگر قصد ارسال کارت ملی را دارید، باید مطابق با کارت ملی، اعداد را وارد نمایید که قابل تطبیق باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 5, 2019 در 3:13 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    خواستم بگم ۷ یا ۸ روز از درخواست فرمال پاسپورتم گذشته و دیدم جوابی نیومده، به بخش پشتیبانی سایت وب مانی رفتم و سوال پرسیدم، در عرض چند دقیقه جوابم رو دادند و گفتند ترجمه و بررسی مدارک شما در حال انجام هست و بابت طولانی شدنش معذرت خواهی کردند و گفتند ممکنه باز هم طول بکشه و نمیشه زمان دقیقی رو برای رد یا تایید مدارک و درخواستم مشخص کنند و باید فعلا صبر کنم…
    این رو برای دوستان دیگم که منتظر جواب وب مانی هستند گفتم…
    فعلا باید صبر کنیم!
    با تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ
    • ژانویه 5, 2019 در 7:39 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از اینکه محبت می کنید و تجربیات خود را با سایر کاربران در میان می گذارید، سپاسگزاریم.
      شاد و پیروز باشید.

      پاسخ
    • ژانویه 5, 2019 در 9:43 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام
      واسه من تایید شد
      ازم فتو آی دی خواستن دادم و همون موقع تایید شد
      اصلا نیازی برای تایید ادرس نداره!!!

      پاسخ
      • ژانویه 5, 2019 در 11:07 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        از اینکه تجربیات خود را با سایر کاربران در میان می گذارید، سپاسگزاریم.
        موفق باشید.

        پاسخ
      • ژانویه 6, 2019 در 12:36 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام آقا محمد، خواستم بپرسم برای شما که سریع تایید شد کارت ملی رو با چه فرمتی فرستادی؟ خط تیره ها رو زدید( – ) چطوری وارد کردید که تایید شد؟ اگه بگید بقیه هم کمکی بهشون میشه…
        ممنونم

        پاسخ
  • ژانویه 4, 2019 در 7:18 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    ارسال سند برای تایید ادرس ضروری هستش؟

    پاسخ
    • ژانویه 4, 2019 در 11:04 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در گذشته اصلا تایید آدرس نیاز نبود. اگر در حال حاضر چنین مدرکی طلب می شود، باید یک مدرک مانند قبوض خدماتی را ترجمه و برای تایید آدرس ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 3, 2019 در 7:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    خیلی ممنونم از پاسخگویی سریع تون
    میخواستم بدونم سقف انتقال وبمانی روزانه/هفتگی/ماهانه پاسپورت فرمال چقدر هستش؟

    پاسخ
    • ژانویه 4, 2019 در 2:15 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      قوانین سایت در این مورد تغییرات زیادی می کند و دائما سقف تراکنش های دلاری برای فرمال پاسپورت با تغییر مواجه می شود. در حال حاضر سقف انتقال برای فرمال پاسپورت وب مانی در کیف پول دلاری (WMZ) به ترتیب عبارت است از ۲۰۰ ، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ دلار.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • می 8, 2019 در 9:56 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خسته نباشید
        برای ارتقاع حساب وب مانی به فرمال هشت روز هست که ثبت نام کردم و یک پیام در همون جایی که برای ارتقاع حسابم رفتم اومده و میگه که باید ۱ تا ۲ روز کاری صبر کنم
        الان دقیقا ۵ روز هست که منتظرم و جوابی نگرفتم
        وقتی میرم که دوباره ثبت نام کنم مینویسه در حال بررسی است
        ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
        مرسی از سایت خوبتون

        پاسخ
        • می 9, 2019 در 1:03 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          با توجه به اینکه مدارک باید توسط وب مانی ترجمه شود، پروسه ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیانجامد. بنابراین صبر کنید تا پاسخ بررسی ها برای شما ایمیل گردد.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژانویه 2, 2019 در 10:52 ب.ظ
    پیوند یکتا

    و اینکه با توجه به تعطیلات کریسمس چقدر ممکنه طول بکشه ؟چون من ۲ روز پیش درخواست دادم و هنوز جوابی نیومده

    پاسخ
    • ژانویه 3, 2019 در 1:30 ق.ظ
      پیوند یکتا

      به هر حال روند کمی طولانی تر خواهد شد. باید تعطیلات رسمی تمام شود و از آن پس مجددا بررسی مدارک که دچار انباشتگی نیز شده است، آغاز می گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 2, 2019 در 9:54 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید….
    ۵ روز هست که درخواست رو دادم و در صفحه کنترل پنل اکانت وبمانی من گفته که یک یا دو روز کاری بررسی می کنیم و جواب رو میدیم ولی ۵ روز گذشته هنوز جواب ندادن و همون پیغام هست! مشکلی ممکنه باشه؟

    پاسخ
    • ژانویه 3, 2019 در 1:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به تعطیلات سال نو و کریسمس، این تاخیر طبیعی است. نگران نباشید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 2, 2019 در 9:38 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    سن خاصی برای این مورد تعریف شده؟
    باید حتما بالای ۱۸ سال باشیم؟؟؟

    پاسخ
    • ژانویه 2, 2019 در 9:53 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      چنین قانونی در سایت مشاهده نشده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 31, 2018 در 2:33 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام . من تمامی مراحل تبدیل حساب را انجام دادم و در مرحله آخر برای تائید آدرس، آپلوید یک مدرک مانند قبض صوزتحساب یا فاکتور معتبر که نشانگر آدرس سکونت باشد را خواستند و من قبضهای آب یا برق را فرستادم اما مورد قبول نبوده و دوباره درخواست مدرک برای ادرس خواستند . غیراز قبض آب یا برق چه چیز دیگری میشود ارسال کرد. سپاسگذارم

    پاسخ
    • دسامبر 31, 2018 در 10:31 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سابقه نداشته که جهت وریفای کردن حساب وب مانی، درخواست مدرک برای آدرس شود. در وریفای کردن حساب پرفکت مانی چنین مدرکی درخواست می شود اما در وب مانی تاکنون چنین گزارشی دریافت نشده است. اگر مطمئن هستید مراحل را کامل و صحیح انجام داده اید و همچنین اطمینان دارید که از شما چنین مدرکی درخواست شده است، باید مدرک تایید آدرس مانند همان قبوض خدماتی را برای آن ها ارسال نمایید. اما ابتدا مدرک را به صورت رسمی ترجمه کنید و همچنین دقت فرمایید آدرس مندرج در قبض ترجمه شده، کاملا منطبق با آدرسی باشد که در هنگام ثبت نام در فیلد آدرس (فیلد شماره ۸) وارد کرده اید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 29, 2018 در 2:26 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و ممنون از توضیحات خوبتون
    می خواستم بپرسم در توضیحات قسمت پر نمودن اطلاعات کارت ملی، اسم و نام خوانوادگی رو اشتباه ننوشتید؟ چون نوشتید مقابل قسمت ۱ که نام خانوادگی پاسپورت رو میخاد برای کارت ملی نام رو به فارسی بنویسید و گفتید در قسمت ۲ به جای نام کوچک در پاسپورت به فارسی نام خانوادگی رو بنویسید! یعنی باید جابجا نوشت؟

    پاسخ
    • دسامبر 29, 2018 در 6:53 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، توضیحات صحیح است. اگر از کارت ملی استفاده می کنید باید ترتیب گفته شده در مقاله را رعایت بفرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 24, 2018 در 10:21 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام واقعا سپاسگذارم از توضیحات جامع و عالیتون توی هیچ سایتی پیدا نکردم مطلب به این خوبی و کامل رو در مورد وریفای وبمانیووفقط ازتون خواهش دارم آپدیت کنید مطلب رو با نظر دوستان که گفتند باید با خط فاصله باشه شماره ملی وو….من بعد انجام دادن مراحل و ثبتش در وبمانی دیدم متاسفانه نکات موجود در کامنتهارو.ممنون از شما

    پاسخ
    • دسامبر 25, 2018 در 2:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      باور کنید آپدیت کردن مطلب و اضافه کردن یک خط هیچ کاری برای ما ندارد و اگر به بخش نظرات دقت کنید، خواهید دید که ما وقت زیادی صرف حل مشکلات کاربران می کنیم و تغییر یک خط از مطلب، کار سخت و زمان گیری برای ما نیست.
      اما نکاتی در این راستا وجود دارند که بنده توجه شما را به آن ها جلب می کنم:
      ۱- در میلیونر باش بارها و بارها به کاربران توصیه کردیم، حتما بخش نظرات هر مقاله یا آموزش را با دقت مطالعه کنند، چون تمام سوالات کاربران با دقت در این بخش پاسخ داده خواهد شد و اطلاعات بسیار سودمندی در بر دارد و می تواند از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات جلوگیری نماید. به همین دلیل است که ما وقت و انرژی زیادی صرف پاسخگویی به سوالات کاربران می کنیم. اما متاسفانه کاربران چندان این مساله را جدی نمی گیرند و حتی گاها مجبور می شویم به یک سوال تکراری ۱۰ ها بار پاسخ بدهیم که بی شک نوعی اتلاف وقت و انرژی گروهی است.
      ۲- همان طور که می دانید در بعضی از مقالات مانند مقاله فوق که نیازمند مدارک واقعی برای ثبت نام هستند، امکان ثبت نام و تست روش ها برای ما محدود است. یعنی نهایتا به تعداد اعضای تیم امکان تست و به روز رسانی داریم. مقالاتی که ما تولید می کنیم باید ۱۰۰ درصد عملی باشد و قبل از اینکه از صحت آن در چندین مرحله و با تست های مختلف، مطمئن بشیم در سایت قرار نمی گیرد. به همین دلیل پس از مدتی و تغییرات و به روز رسانی هایی که صورت می گیرد، مجددا امکان تست مجدد برای آگاه شدن از تغییرات جدید و یا راه حل های موجود، برای ما وجود ندارد.
      ۳- بعضی از تغییرات ثابت نیستند، مانند فرمت شماره ملی در مقاله فوق. این فرمت تا حالا چندین بار تغییر کرده است و با توجه به اینکه امکان تست به صورت نامحدود برای ما وجود ندارد، در هر لحظه نمی توانیم قاطعانه بگوییم چه فرمتی مورد پذیرش است و فقط می توانیم در بخش نظرات، به این مسائل پاسخ بدیم و توجه کاربران را به نظر و تجربیات سایر کاربران جلب کنیم تا خودشان با آزمون و خطا به فرمت صحیح دست یابند.
      ۴- ممکن است کاربری اطلاعات صحیح و یا دقیقی نداشته باشد و راه حلی را به اشتباه منتشر سازد. با توجه به اینکه برای ما نیز امکان تست مجدد وجود ندارد، ناچاریم صبر کنیم تا چندین کاربر این مساله را تایید کنند و اگر از صحت ادعا مطمئن شدیم، می توانیم مطلب را در مقاله اضافه کنیم. حتما درک می کنید که ما مسئولیتی درباره صحیح بودن نظرات کاربران نداریم اما نسبت به مقالات، احساس مسئولیت زیادی می کنیم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 24, 2018 در 12:54 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    تمامی مراحل را مطابق آموزش انجام دادم اما مجدد از طرف سیستم درخواست من رد شد و از من تقاضای تصویر پاسپورت رو کرده و این پیغام دوباره برای من ارسال شده است
    Hello Masoud.
    You have provided your passport data, however you haven’t uploaded you passport copy. Passport copy is needed for provided data match and following Formal WM-Passport issuance.

    پاسخ
    • دسامبر 24, 2018 در 2:04 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      روشی که در این مقاله ذکر شده است بارها مورد آزمایش قرار گرفته است و به صورت کامل تست شده است. اما جزییات ممکن است تغییر کند که دیگر با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد امکان تست مجدد توسط اعضای تیم پشتیبانی سایت وجود ندارد. و این کاربران هستند که می توانند با آزمون و خطا، تغییرات جدید و راه حل های آن را بیابند و در بخش نظرات اعلام کنند تا سایرین نیز بتوانند از آن استفاده نمایند.
      به صورت کلی توجه به جزئیات بسیار مهم است. به عنوان مثال فرمتی که شماره ملی خود را وارد می کنید اهمیت زیادی دارد و گاها تغییر می کند. گاهی فرمت بدون صفر مورد نظر سایت است و گاهی باید دقیقا مطابق با کارت ملی و با گذاشتن خط تیره ها ثبت نام انجام گیرد.
      در پیامی که به شما داده شده است، به این نکته اشاره شده است که اطلاعاتی که شما وارد کردید مربوط به پاسپورت است و به همین دلیل از شما پاسپورت خواسته شده است. حتما دقت فرمایید که تمام گزینه ها را مطابق مدرک ارسالی و با توجه به مقاله فوق تکمیل کنید. اگر از کارت ملی استفاده می کنید مطمئن شوید که در فیلد Issued by عبارت “National Organization for Civil Registration” را نوشته اید. همچنین عکس از مدارک حتما به صورت رنگی باشد.
      اگر با رعایت تمامی موارد و آزمایش موارد مختلف باز هم مشکل داشتید، ممکن است سیاست های اعتبارسنجی سایت تغییر کرده باشد و برای تایید هویت نیازمند پاسپورت باشید. در این صورت باید پاسپورت داشته باشید و مطابق مقاله فوق، گزینه ها را با اطلاعات گذرنامه خود تکمیل نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 4, 2018 در 8:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    درود فراوان خدمت شما برای مقاله خوبتون.
    این نکته رو لطفا اضافه کنید که برای وارد کردن شماره ملی حتما خطوط فاصله ” – ” رو هم بگذارند و فرمت دقیق رو وارد کنند.
    وگرنه با یک پیام که به شما میگه این شماره پاسپورت منقضی شده مواجه خواهند شد
    منظور از فرمت صحیح بصورت زیر است
    ۱۲۳-۴۵۶۷۸۹-۳
    با آرزوی بهترین ها برای تمامی هم میهنان عزیز
    پر سود باشید.
    آدام.

    پاسخ
    • دسامبر 5, 2018 در 5:13 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از اینکه با میلیونر باش همراه هستید و اطلاعات و تجربه خود را با سایر کاربران در میان می گذارید، سپاسگزاریم.
      برای شما بهترین ها را آرزومندیم.
      شاد و پیروز باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 26, 2018 در 4:37 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ارسال مدارک مهم از جمله کارت ملی و…. باعث دردسر یا سو استفاده از این مدارک نمیشه؟

    پاسخ
    • نوامبر 26, 2018 در 7:47 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      وب مانی دارای اعتبار بین المللی است و تا کنون هیچ مشکلی گزارش نشده است و ان شاء الله پس از این هم مشکلی ایجاد نخواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 21, 2018 در 1:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام خدمت شما ممنون از توضیحاتتون.
    اگر کد پستی درج شده در کارت ملی مربوط به محل سکونت قبلی ما باشه چون ما به شهر دیگه ای نقل مکان کردیم …مشکلی پیش نمیاد اگر کدپستی محل سکونت قبلی که در کارت ملی ثبت شده رو با ادرس محل سکونت جدید وارد کنیم؟

    پاسخ
    • نوامبر 21, 2018 در 11:42 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تاکنون در این زمینه مشکلی مشاهده نشده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 22, 2019 در 5:01 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خسته نباشید
        من همون طور که گفتید اسم و فامیلی خودم رو به فارسی نوشتم اما بعد از اتمام نوشت
        Hello 1705;1740;1605;17401575
        باید چکار کنم لطفا پاسخ بدین

        پاسخ
        • ژوئن 22, 2019 در 7:56 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          هیچ مشکلی وجود ندارد. اطلاعات شما به صورت صحیح در وب مانی ثبت شده است. اگر طبق مقاله پیش رفته اید، نیاز به کار خاص دیگری نیست و باید صبر نمایید تا مدارک شما بررسی و در صورت عدم مشکل، تایید گردد.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • اکتبر 5, 2018 در 3:14 ب.ظ
    پیوند یکتا

    یعنی کار کنه دعاتون میکنم :)) مرسی از آموزش بسیار خوبتون واقعا دنبال همچین مقاله ای بودم بازم تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ
    • اکتبر 5, 2018 در 10:59 ب.ظ
      پیوند یکتا

      رضایت شما موجب دلگرمی ماست.
      از همراهی و انرژی مثبت شما نیز سپاسگزاریم.

      پاسخ
  • جولای 25, 2018 در 12:58 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    بسیار ممنوم از توضیحات کاملتون
    صرافی معتبر برای رد و بدل کردن دلار رو می فرمایید ؟

    پاسخ
    • جولای 25, 2018 در 2:42 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      متاسفانه باتوجه به سیاست های دولت، در حال حاضر صرافی های واقعا معتبر اجازه خرید و فروش دلار ندارند! تعدادی صرافی معتبر آنلاین برای خرید و فروش وب مانی و پرفکت مانی نیز وجود دارند که در بخش نظرات مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی معرفی شده اند.(البته همگی فیلتر شده اند!) می توانید صرافی های معرفی شده در قسمت مذکور را بررسی نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • سپتامبر 22, 2019 در 12:45 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام با ترجمه شناسنامه هم میشه یا حتما باید کارت ملی باشه اگ میشه اون کد پستی و تاریخ انقضارو چی بزنم چون من هنوز کارت ملیم نیومده و اصلانم نداشتم کارت ملیو

        پاسخ
        • سپتامبر 24, 2019 در 1:06 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          خیر، فقط باید کارت ملی باشد.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • ژانویه 23, 2020 در 1:23 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام استاد گرامی
          استاد دوتا سوال دارم از حضورتون
          اول اینکه من مراحلو انجام دادم ولی وقتی برگشتم دوباره چک کنم اسم و فامیل و نام پدر به یسری عدد و رقم تبدیل شده چند بار هم اصلاح کردم دوباره دیدم همونجوری شد!
          دوم، آیا وقتی به مرحله ارسال مدارک میرسیم، بمنزله ی اینه که مراحل قبل
          درست وارد شدن؟
          سپاسگزارم

          پاسخ
          • ژانویه 23, 2020 در 2:45 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            ۱- اگر مطابق توضیحات مندرج در مقاله، مراحل را انجام دهید، جای نگرانی نیست. شکلی که به شما نمایش داده می شود اهمیت ندارد. اطلاعات در پایگاه داده به صورت صحیح ثبت می گردد.
            ۲- الزاما به این معنی نیست. فقط به این معنی می باشد که اشکال سیستمی وجود ندارد.
            موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *