مقالات

articles logo

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی , social networks

در این مقاله جامع و تصویری علاوه بر آشنایی با اهمیت شبکه های اجتماعی با چگونگی عضویت و فعالیت در تلگرام،فیس بوک،اینستاگرام،واتس اپ،لینکدین و گوگل پلاس آشنا خواهید شد.

حساب کاربری گوگل

Gmail

حساب کاربری گوگل به شما اجازه ی استفاده از سرویس های مختلف گوگل مانند Gmail، +Google و ... را به صورت رایگان می دهد.در این مقاله با افتتاح این حساب به صورت تصویری آشنا می شوید.

قانون جذب اثر لوسیر

the law of attraction, قانون جذب

اگر تا کنون این کتاب را مطالعه نکرده اید،پیشنهاد می کنم حداقل یک بار آن را بخوانید و سعی کنید با عمق وجود آن را درک نمایید. بی شک نگرش و جهان شما را دگرگون خواهد ساخت.

آشنایی با دامنه

domain , دامنه

در این مقاله با مفهوم و انواع دامنه آشنا می شویم. سپس به بررسی فاکتورهای مهم در انتخاب دامنه می پردازیم تا بتوانیم دامنه ای مناسب برای سایت خود انتخاب کنیم و در نهایت به چگونگی ثبت و تمدید دامین خواهیم پرداخت.

آموزش مدیریت وبلاگ

blog management, آموزش مدیریت وبلاگ

دراین مقاله به آموزش جامع و تصویری مدیریت وبلاگ و کار با قسمت های مختلف پنل مدیریتی می پردازیم وبه عنوان نمونه پنل مدیریتی بلاگفا و میهن بلاگ را بررسی خواهیم کرد.

آموزش ساخت وبلاگ

blog , ساخت وبلاگ

در این مقاله، ابتدا به صورت مختصر و مفید به تعریف وبلاگ و تاریخچه وبلاگ نویسی فارسی در ایران می پردازیم و سپس آموزش ساخت وبلاگ را به صورت تصویری در پیش خواهیم گرفت.

هزینه‌ راه‌اندازی سایت

website expenses, هزینه های راه اندازی سایت

در این مقاله، ابتدا با هزینه های ثبت دامنه، تهیه هاست و طراحی سایت آشنا می شوید و در نهایت می توانید هزینه های راه اندازی سایت مورد نظر خود را برآورد کنید.

تبدیل بلاگ به سایت

convert blog to site , تبدیل وبلاگ به سایت

در این مقاله با چگونگی تبدیل وبلاگ به سایت ( اتصال دامنه به وبلاگ )، مزایای آن و تنظیمات مربوط به DNS های سرویس دهندگان مختلف وبلاگ آشنا می شوید.

آشنایی با هاست

Host , هاست

در این مقاله بامفهوم هاست و ویژگی های یک هاست خوب آشنا می شوید و قادر خواهید بود با مقایسه شرکت های هاستینگ مختلف، بهترین پیشنهاد را برای خود انتخاب نمایید.

بهترین سایت سازها

site builders , بهترین سایت سازها و فروشگاه سازها

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین سایت ساز ها و فروشگاه سازهای رایگان جهان می پردازیم و همچنین تعدادی از سایت ساز ها و فروشگاه سازهای رایگان و غیر رایگان داخلی را معرفی می نماییم.

آموزش HTML5

HTML5

در این نوشته،ابتدا با مفهوم و تاریخچه HTML آشنا می شوید و سپس با مطالعه کتاب آموزش HTML5 دانش کافی برای درک و استفاده از این زبان را بدست می‌آورید.

Dreamweaver

Dreamweaver

Dreamweaver یک برنامه ایجاد صفحات وب است که کار با آن بسیار آسان است. با مطالعه‌ی کتابی که برای شما مهیا شده است،با تمام قسمت های این نرم افزار آشنا خواهید شد و می توانید طراحی سایت خود را آغاز نمایید.

بازاریابی و فروش

marketing-sales , بازاریابی و فروش

در این مقاله ابتدا با بازاریابی و اصول آن آشنا خواهیم شد. سپس به تعریف مهندسی فروش و ابعاد آن خواهیم پرداخت و در نهایت به بیان تکنیک های موثر در فروش و بازاریابی خواهیم پرداخت.

آموزش کار با وردپرس

teaching work by wordpress, آموزش کار با وردپرس

در این مقاله، ابتدا با قسمت های مختلف سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا می شویم. سپس به آموزش کار با وردپرس به صورت جامع و تصویری می پردازیم.

آموزش نصب وردپرس

آموزش نصب وردپرس , how to install wp

در این مقاله، ابتدا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و دلایل انتخاب آن آشنا می شوید. سپس به آموزش نصب وردپرس بر روی سی پنل و دایرکت ادمین خواهیم پرداخت.

یافتن شماره شبا

کد شبا

در این مقاله با معنی شبا و مزایای استفاده از آن آشنا می شویم و در نهایت راحت ترین راه بدست آوردن شماره شبا را معرفی می کنیم و می توانید در انتهای مقاله به سادگی شبای حساب خود را بدست آورید.

بهبود رتبه الکسا

بهبود رتبه الکسا

در این مقاله ابتدا با سایت الکسا و مکانیزم رتبه بندی های آن آشنا می شویم. سپس با در نظر گرفتن پارامترهای تاثیرگذار در رتبه بندی سایت ها، روش هایی برای بهبود رتبه سایت در الکسا ارائه خواهیم نمود.

Perfect Money

پرفکت مانی , perfect money

در این مقاله، به آموزش تصویری افتتاح حساب در پرفکت مانی خواهیم پرداخت و قابلیت ها وگزینه های مهم این حساب اینترنتی را بررسی خواهیم کرد.

راهنمای کسب درآمد

کسب درآمد از اینترنت

در این مقاله می خواهیم کلیه روش های کسب درآمد از اینترنت در ایران را به صورت یک پارچه درآوریم. به طور خلاصه با هر روش آشنا شویم و بهترین بسترهای کسب درآمد در آن زمینه را معرفی نماییم.

مقایسه آنتی ویروس‌ها

مقایسه آنتی ویروس ها با یکدیگر

در این مقاله به مقایسه آنتی ویروس ها با یکدیگر می پردازیم و در هر زمینه، بهترین آنتی ویروس های جهان را معرفی خواهیم کرد و در نهایت به نتیجه گیری و معرفی بهترین آنتی ویروس جهان خواهیم پرداخت.

مکانیزم آنتی ویروس

آنتی ویروس چیست

در این مقاله ابتدا با مفهوم آنتی ویروس و وظایف آن آشنا می شویم. سپس به بررسی عملکرد آنتی ویروس ها و مکانیزم آن ها می پردازیم و در نهایت ویژگی های یک آنتی ویروس خوب را بررسی خواهیم کرد.

وریفای وب مانی

آموزش تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی

در این مقاله به وریفای کردن حساب وب مانی و تبدیل الیاس پاسپورت به فرمال پاسپورت وب مانی به وسیله‌ گذرنامه و یا کارت ملی خواهیم پرداخت.

WebMoney

افتتاح حساب وب مانی

در این مقاله با افتتاح حساب وب مانی آشنا می شویم وگزینه های مهم این حساب اینترنتی مانند انتقال پول و نحوه شارژ کردن حساب وبمانی را بررسی خواهیم کرد.

وریفای پرفکت مانی

وریفای کردن حساب پرفکت مانی

در این مقاله به صورت تصویری با وریفای کردن حساب پرفکت مانی آشنا می شویم و به تمام روش ها و نکات مهم در این زمینه می پردازیم.

کسب درآمد بیت‌کوینی

روش های کسب درآمد از بیت کوین

در این مقاله با روش های کسب درآمد از بیت کوین آشنا می شویم و مزایا، معایب، پیش نیازها و پتانسیل هر یک از روش ها را بررسی خواهیم کرد.

افتتاح حساب بیت‌کوین

ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین

در این مقاله، ابتدا به آموزش افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین می پردازیم. سپس به نحوه فعالیت و انجام تراکنش های مالی در بلاک چین خواهیم پرداخت.

تکنولوژی بلاک چین

بلاک چین

در این مقاله به صورت پایه ای در مورد سیستم بلاک چین و تاریخچه آن صحبت می کنیم، انواع بلاک چین وکاربردهای این تکنولوژی را بررسی می نماییم و به ارتباط بین بلاک چین و بیت کوین نیز خواهیم پرداخت.

مقالات میلیونر باش

مقالات میلیونر باش

در حال تهیه مقاله ای جدید هستیم.

راهنمای Dogecoin

همه چیز درباره dogecoin

در این مقاله با ارز دیجیتال DogeCoin آشنا می شویم و نحوه ساخت کیف پول در سایت DogeChain را بررسی می نماییم. سپس به نحوه کسب داج کوین می پردازیم و سایت های معتبر برای بدست آوردن داج کوین را معرفی خواهیم نمود

PAYEER

افتتاح حساب پایر

در این مقاله به صورت تصویری به افتتاح حساب پایر و نحوه فعالیت در آن خواهیم پرداخت.