روش های کسب درآمد از بیت کوین در ایران

در این مقاله قصد داریم با روش های کسب درآمد از بیت کوین آشنا شویم و مزایا، معایب، پیش نیازها و پتانسیل هر یک از روش ها را بررسی نماییم.

قبل از شروع اگر مایل هستید درمورد تکنولوژی بلاک چین و بیت کوین بیشتر بدانید، می توانید مقاله آشنایی با بلاک چین و کاربردهای آن را مطالعه نمایید. همچنین برای ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین می توانید مقاله افتتاح حساب بیت کوین را مطالعه فرمایید.

کسب درآمد از بیت کوین

بیت کوین چیست ؟

بیت کوین نخستین ارز رمزنگاری شده است و آن را می توان اولین کاربرد اجرایی تکنولوژی بلاک چین دانست که توانست به سرعت ترقی کند و توجهات بسیاری را به خود جلب نماید.

بیت کوین ( bitcoin ) نوعی پول دیجیتال است که بصورت رمزنگاری شده و با استفاده از توابع و محاسبات پیچیده ریاضی ساخته می شود. در حقیقت بیتکوین توسط اشخاص مختلف در سرتاسر دنیا، با ادغام نرم افزار و سخت افزار قدرتمند و حل عملیات پیچیده ریاضی، ایجاد و استخراج می‌شود.

الگوریتم بیت کوین به گونه ای نوشته شده است که تنها ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج خواهد شد. این بدان معناست که در جهان بیشتر از ۲۱ میلیون بیت کوین وجود نخواهد داشت. تا لحظه نگارش این مقاله بیش از ۱۷ میلیون بیت کوین استخراج شده است.

البته بیت کوین را می توان به قسمت های بسیار کوچک تر تقسیم و مبادله کرد. کوچکترین واحد بیت کوین ساتوشی است که هر ساتوشی برابر با ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ بیت کوین می باشد.

چرا کسب درآمد از بیت کوین ؟

دلایل متعددی برای محبوبیت بیت کوین و جلب توجه سرمایه گذاران وجود دارد. در زیر به مهمترین عواملی که موجب داغ شدن بازار کسب درآمد از بیت کوین برای ایرانیان شده است، اشاره خواهیم نمود:

  • بیت کوین از سال ۲۰۰۹ شروع شد. قیمت آن در سال ۲۰۱۰ حدود ۰٫۱ دلار بود و در سال ۲۰۱۷ قیمت آن به حدود ۲۰۰۰۰ دلار رسید. در لحظه نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود ۷۰۰۰ دلار است. جهشی که بیت کوین در طی ۸ سال داشته است، بی نظیر و اغوا کننده است. بیت کوین مانند یک کت جادویی برای اشخاصی که در سال ۲۰۱۰ روی آن سرمایه گذاری کرده اند، عمل کرده است. فرض کنید شما در سال ۲۰۱۰ به جای گوشی پانصد هزار تومانی خود، بیت کوین خریداری کرده بوده اید. هم اکنون شما بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پول داشتید!! همین رشد تصاعدی و اغوا کننده، توجه اکثر سرمایه گذاران را به بیت کوین جلب کرده است.
  • مساله بعدی در مورد بیت کوین، افت و خیزهای شدید در کوتاه مدت است که توجه سرمایه گذاران ریسک پذیر و اهل معاملات بورسی را به خود جلب نموده است.
  • نکته بسیار مهم دیگر در مورد بیت کوین، غیر متمرکز بودن آن است. بدین معنی که توسط هیچ نهاد یا دولتی کنترل نمی شود. بنابراین سرمایه شما در اختیار خودتان است، نه بانک ها و نهادهای دولتی.
  • حذف واسطه ها و کم بودن کارمزد تراکنش ها در سیستم بیت کوین، یکی دیگر از مزایای این سیستم است.
  • بیت کوین و تکنولوژی بلاک چین، باتوجه به غیرمتمرکز بودن و تقریبا غیر قابل ردیابی بودن، امکان تحریم کاربران و مسدود سازی دارایی های آنان را ندارند. بنابراین از این جهت برای کاربران ایرانی بسیار جذاب می باشد، چون با خیال راحت می توانند با بازارهای جهانی کار کنند و درآمد خود را با بیت کوین دریافت نمایند.
  • با توجه به ارزش بالای بیت کوین، حتی اگر بتوان مقدار اندکی بیت کوین کسب کرد، بازهم درآمد بسیار مناسبی خواهد بود. البته این کار سختی های خود را دارد که در ادامه با سختی های این کار نیز آشنا خواهید شد.
  • همچنین بسیاری از سرمایه گذاران معتقدند، آینده ای بسیار روشن در انتظار بیت کوین و سایر رمز ارزهاست. بنابراین همچنان منتظر صعودی بلندتر و بزرگتر برای بیت کوین هستند.

حال که با دلایل و اهمیت توجه به کسب درآمد از بیت کوین آشنا شدید، بهتر است به سراغ روش های کسب درآمد از بیت کوین برویم و پتانسیل و شرایط هر روش را بررسی نماییم.

روش های کسب درآمد از بیت کوین

همان طور که می دانید هیچ کس به صورت رایگان به شما پول نمی دهد. بیت کوین از نظر ارزش، بسیار گران بهاتر از پول های کاغذی و رایج دنیاست. بنابراین هیچکس، هیچ جا و هیچ وب سایتی به شما بیت کوین رایگان نمی دهد. برای به دست آوردن بیت کوین باید سخت کار کنید و صبر داشته باشید. به هیچ وجه تصور نکنید که چون ماهیت این پول دیجیتالی است، پس ممکن است از طریق یک وب سایت یا یک اپلیکیشن موبایل، به راحتی بیت کوین به دست آورید و میلیاردر شوید.

همچنین در حال حاضر تعداد کارفرمایانی که بیت کوین و رمزارز ها را به عنوان روش پرداخت دستمزد انتخاب کرده اند، بسیار محدود می باشد. دلیل اصلی این موضوع، نوسانات بالای قیمت رمزارز ها و مخصوصا افزایش تصاعدی قیمت بیت کوین در طول زمان می باشد. موضوعی که باعث می شود بسیاری از کارفرمایان مایل باشند بیت کوین های خود را برای سرمایه گذاری نزد خود حفظ نمایند.

با توجه به موارد فوق می توان دریافت روش های حقیقی و مطمئن کسب درآمد از بیت کوین خیلی گسترده و متنوع نیستند. بنابراین باید آن ها را خوب شناخت و با توجه به شرایط خود، مناسب ترین روش ها را انتخاب نمود. در ادامه به معرفی و بررسی روش های مختلف خواهیم پرداخت.

۱- درآمدهای کوچک از بیت کوین (Micro Earning)

روش های کسب درآمد از بیت کوین

این روش را می توان آسان ترین روش کسب درآمد از بیت کوین دانست که به تخصص و مهارت خاصی نیاز ندارد. البته درآمدهای این روش نیز، اصولا قطره ای و بسیار اندک است. اما خوشبختانه به این دلیل که این روش نیاز به سرمایه و پیش نیازهای مختلف ندارد و از طرفی تنوع بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد، اگر صبر داشته باشید و در جذب زیرمجموعه نیز موفق عمل نمایید، خواهید توانست به درآمدهای مناسبی از این روش دست یابید. حتما با ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود، آشنا هستید. این ضرب المثل درمورد این روش کسب درآمد از بیت کوین به خوبی مصداق دارد.

در زیر به معرفی روش های متنوعی که در این رده قرار می گیرند خواهیم پرداخت:

A) سایت های کلیکی بیت کوین ( Bitcoin PTC )

همان طور که می دانید PTC مخفف کلمه Paid To Click به معنی پرداخت به ازای کلیک است و سایت کلیکی در حقیقت سایتی است که در قبال دریافت مبلغی مشخص از تبلیغ دهندگان، ضمانت می کند تعدادی بازدید (کاربر) را به سمت سایت تبلیغ دهنده هدایت نماید. بنابراین در این سایت ها، شما به عنوان کاربر عضو می شوید و در حقیقت مسئولیت انجام بازدید را برعهده می گیرید و به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات موجود انجام می دهید، مبلغی معین دریافت می نمایید. برای آشنایی کامل با فلسفه این نوع سایت می توانید آموزش آشنایی با سایت های کلیکی را مطالعه نمایید.

در سایت های کلیکی بیت کوینی ، روال کار دقیقا مشابه سایت های کلیکی معمولی می باشد و تنها تفاوت آن در واحد پول پرداختی به کاربران است که به جای پول سنتی، بیت کوین روش پرداخت خواهد بود.

این امر مزیت های فراوانی برای کاربران به ویژه ایرانیان به همراه دارد. از جمله اینکه اگر به آینده بیت کوین خوش‌بین هستید، می توانید امیدوار باشید با رشد بیت کوین، درآمدهای اندک شما از این سایت ها ارزش چندین برابری پیدا کند. همچنین با هیچ یک از مشکلاتی که برای دریافت درآمدهای خود در سایر روش های پرداختی مانند پی پال و پیزا داشتید، مواجه نخواهید شد.

B) قطره چکان های بیت کوین ( Bitcoin Faucet )

روال کار این سایت ها نیز تقریبا مشابه سایت های کلیکی است، با این تفاوت که وظایف و کارهای محول شده به شما، تنوع و گستردگی بیشتری دارد. به عنوان مثال ممکن است از شما فقط کلیک بر روی یک دکمه خواسته شود یا مشاهده یک ویدیو یا مشاهده یک تبلیغ و یا هر کار ساده و کوچک دیگری.

تفاوت اصلی این نوع سایت ها با سایت های کلیکی در این است که Faucet ها اصولا دارای تنوع بیشتری در وظایف محول شده به کاربران هستند و همچنین در بیشتر faucet ها، برای هر کار یک نرخ مشخص وجود ندارد، بلکه یک حداقل نرخ و یک حداکثر نرخ برای هر فعالیت وجود دارد که در این بازه به قید قرعه هرکاربر سهمی خواهد برد.

C) کارهای کوچک ( Mini Jobs )

مینی جابز در واقع کارهای کوچک و آسانی هستند که با انجام آن ها مقادیر کمی بیت کوین دریافت خواهید کرد. معمولا پتانسیل کسب درآمد در این سایت ها، کمی بیشتر از سایت های کلیکی و Faucet ها می باشد.

این کارها از به اشتراک گذاری یک مطلب در شبکه های اجتماعی، تست کردن یک پلاگین جدید و بررسی سازگاری آن با مرورگرها تا ریتوییت کردن یک توییت خاص را شامل می شود. سایت هایی که در قبال بازی‌های آنلاین به کاربران بیت کوین پاداش می دهند نیز در همین دسته قرار می گیرند.

معرفی سایت های معتبر در این سه زمینه (کلیکی، Faucet و mini jobs)

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در این مجموعه از روش های کسب درآمد از بیت کوین وجود دارد، یافتن سایت های معتبر است که اسکم نباشند، فعالیت مستمر داشته باشند و نسبت به کاربران خود متعهد عمل نمایند.

بنابراین میلیونر باش، بخشی از سیستم مانیتورینگ خود را به این مجموعه اختصاص داده است و سعی نموده بخش عظیمی از سایت های فعال در این زمینه را تحت نظر داشته باشد تا بتواند معتبرترین سایت های کلیکی، Faucet ها و مینی جابزها را به کاربران خود معرفی و برای هریک آموزش های تخصصی تهیه و استراتژی موفقیت در آن ها را تبیین نماید.

این آموزش ها به مرور زمان در بخش آموزش های سایت میلیونر باش قرار خواهند گرفت و شما می توانید با دنبال کردن آموزش سایت های معتبر کسب درآمد از بیت کوین در زمینه Micro Earning با تمام سایت های معتبر در این زمینه آشنا گردید.

۲- تولید و بازاریابی محتوا در حوزه بیت کوین و سایر رمز ارزها

کسب درآمد از بیتکوین با نویسندگی

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید و بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را نیز به خوبی می شناسید و مایل هستید درباره آن ها بنویسید، می توانید به کسب درآمد از بیت کوین بپردازید.

از مزایای کسب درآمد با نویسندگی و تولید محتوا در حوزه بیت کوین می توان به درآمد مناسب و عدم نیاز به سرمایه اولیه اشاره نمود. اما این روش سختی های زیادی نیز به همراه دارد، از جمله اینکه برای نوشتن مقالات مفید در این زمینه که بتواند برای شما درآمد به همراه داشته باشد، نیازمند تسلط به زبان انگلیسی و تخصص بالا در زمینه رمزارزها هستید.

درآمد شما در این روش کاملا به میزان مهارت و تخصص های شما بستگی دارد. هرچقدر مهارت بیشتری داشته باشید و بتوانید مقالات پربازدیدتری تولید نمایید، درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

معرفی سایت معتبر در این زمینه

BitcoinTalk یک انجمن اینترنتی درباره بیت‌کوین، بلاک چین (زنجیره بلوک)، استارتاپ‌های این حوزه و غیره است که شهرت و محبوبیت فراوانی در بین علاقه مندان به بیت کوین کسب کرده است.

روند کسب درآمد در این انجمن به این صورت است که امضای تبلیغاتی یک اسپانسر و یا یک محصول خاص (مانند یک ICO یا یک توکن) را در پایین پست های خود قرار می دهید. سپس در انجمن به فعالیت می پردازید و پست های مفید مختلفی می نویسید. هر چقدر تعداد پست های مفید شما بیشتر باشد و کاربران بیشتری از تاپیک های شما بازدید کنند، درآمد بیشتری کسب می نمایید.

البته مقدار این درآمد برای کاربران تازه کار اندک است. درآمد اصلی را کاربران ویژه این انجمن کسب می کنند. کاربران ویژه، آن هایی هستند که حداقل ۱۲۰ پست مفید در انجمن داشته اند. هر چقدر تعداد پست های مفید شما در انجمن بیشتر شود، درجه اعتبار کاربری شما نیز افزایش پیدا می کند و می توانید به صورت جدی تر به کسب درآمد از بیت کوین در این انجمن بپردازید.

B) تبلیغات و بازاریابی محتوا در زمینه بیت کوین و سایر رمز ارزها

اگر سایت یا وبلاگ پربازدیدی دارید و یا در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، تلگرام و فیسبوک دنبال کننده های زیادی دارید، می توانید به راحتی به کسب درآمد از بیت کوین بپردازید.

در این روش با ارسال لینک های معرفی یک محصول بیت‌کوینی یا بلاک چینی به کاربران، آن ها را به استفاده یا خرید از آن محصول دعوت خواهید کرد و هرچقدر کاربران بیشتری از این طریق با محصول آشنا شوند و از آن استفاده نمایند، شما پاداش بیشتری کسب خواهید نمود.

البته میزان دستمزد شما با کیفیت محتوای تبلیغاتی نیز رابطه مستقیمی دارد. به عنوان مثال پاداش ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی به مراتب بالاتر از قیمت اشتراک یک لینک در یک پست است.

سخت ترین بخش کار در این روش، ساخت یک بستر پر بازدید است. اگر چنین بستری دراختیار داشته باشید، ادامه مسیر تقریبا آسان خواهد بود.

برای ساخت یک بستر مناسب و پربازدید، می توانید از مجموعه آموزش های طراحی و پیاده سازی وب سایت و تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

معرفی سایت معتبر در این زمینه

یکی دیگر از روش های کسب درآمد در انجمن BitcoinTalk استفاده از Bounty هاست. اصطلاح Bounty به چالش هایی کوچک گفته می شود که در ازای انجام آن ها، مقداری بیت کوین یا توکن های دیگر دریافت می کنید.

بسیاری از ICO ها برای تبلیغ خود، از شما می خواهند که ویدیویی برای آن ها درست نموده و در یوتیوب منتشر نمایید یا اینکه تصویری خلاقانه و تبلیغاتی برایشان بسازید و آن را در شبکه های اجتماعی خود پست کنید. بنابراین با انجام این ماموریت ها ها نیز می توانید به کسب درآمد از بیت کوین بپردازید.

۳- فریلنسری و آزادکاری در قبال دریافت بیت کوین

کسب درآمد از بیت کوین با فریلنسری

اگر به یاد داشته باشید در آموزش آشنایی با فریلنسینگ، شما را با این روش کسب درآمد و سایت های معتبر ایرانی در این زمینه آشنا کردیم. حال می خواهیم درباره سایت هایی صحبت کنیم که تنها مشاغلی را معرفی می کنند که روش پرداخت دستمزد آن ها به صورت بیت کوین یا سایر رمزارزها می باشد.

البته فعلا تعداد این سایت ها و مشاغل و تخصص های مورد نیازشان، تنوع زیادی ندارد اما از نظر درآمدی از شرایط مطلوبی برخوردار هستند. به این معنی که اگر شما تخصص های لازم برای انجام فرصت های شغلی موجود در آن ها را داشته باشید، احتمالا درآمد بسیار مناسبی کسب خواهید کرد.

بیشتر فرصت های شغلی موجود در این سایت ها در زمینه برنامه نویسی، طراحی و نویسندگی در حوزه بلاک چین و رمزارزها می باشد.

باتوجه به اینکه تعداد نیروی متخصص در حوزه بلاک چین اندک است، اگر شما تخصصی در این زمینه داشته باشید می توانید درآمد بسیار مناسبی کسب نمایید.

مزایای این روش را می توان در عدم نیاز به سرمایه اولیه و همچنین درآمد مطلوب آن دانست.

معرفی سایت های معتبر در این زمینه

سایت Reddit یکی از بزرگ ترین ومشهورترین پاتوق های اهالی تکنولوژی بلاک چین و رمزارز ها است.

در این سایت بخش های مختلفی مانند Jobs4Bitcoins و Jobs4Crypto برای پیدا کردن مشاغل مرتبط با حوزه بلاکچین ایجاد شده اند. با مراجعه به این سایت و بخش های معرفی شده، می توانید آگهی های همکاری واستخدامی متفاوت و متنوعی را در این حوزه مشاهده نمایید و با انجام آن ها، به کسب درآمد از بیت کوین بپردازید.

سایت Coinality در واقع وب سایتی است که فرصت های شغلی مختلفی در حوزه نویسندگی، برنامه نویسی، دیزاین و … را برای کسب درآمد از بیت کوین و سایر رمزارزها در اختیار کاربران قرار می دهد.

در وب سایت xbtfreelancer  کارفرمایان می توانند با توجه به نیاز خود، آگهی استخدام منتشر کنند و فریلنسرها نیز می توانند برای آگهی های مختلف Apply کنند و نمونه کارهای خود را ارائه دهند و در صورت توافق دوطرفه، همکاری را شروع نمایند.

دو سایت Cryptocurrencyjobs و WorkingForBitcoins نیز از سایت های فعال و مفید در این حوزه می باشند که تقریبا مشابه سایت فوق عمل می نمایند و می توانید آن ها را نیز بررسی نمایید.

openbazzar یک بازار اینترنتی کاربر به کاربر و غیر متمرکز است. روش کار این بازار شباهت زیادی به سایت های eBay و شیپور دارد.

این بازار به کاربران اجازه می دهد تا اجناس فیزیکی، نرم افزاری، کالای دست دوم و سایر خدمات خود را در ازای بیتکوین و سایر رمزارز ها به کاربران دیگر بفروشند.

برای استفاده از خدمات این فروشگاه، باید به وب سایت آن رفته و برنامه مخصوص آن را دانلود نمایید. این بازار تنها از طریق اپلیکیشن آن قابل دسترسی است.

۴- ترید و خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها

تریدینگ با بیت کوین

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از بیت کوین خرید – فروش یا ترید (Trade) است.

این روش، یکی از روش های پر طرفدار، پر درآمد و البته پر ریسک کسب درآمد از بیت کوین و سایر رمزارز ها است.

نوسانات قیمت رمزارزها شدیدا غیر قابل پیش بینی است و تقریبا بسیاری از مدل های اقتصادی که در تحلیل بازار بورس استفاده می شوند، در این بازار نمی توانند به درستی عمل نمایند.

دو شیوه کلی برای ترید بیت کوین و سایر رمزارزها می توان در نظر گرفت:

A) سرمایه گذاری بلند مدت یا لاک پشتی

در این نوع سرمایه گذاری، شما یک یا چند رمزارز مختلف مانند بیت کوین را که فکر می کنید آینده ای روشن دارند و ارزش آن ها در آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت، خریداری می نمایید. این ارزها را در کیف پول امن خود نگه داری می کنید و پس از گذشت چند ماه یا چند سال، اگر پیش بینی های شما درست باشد، هنگامی که ارزش دارایی های شما چندین برابر شد، آن ها را به فروش می رسانید و از سرمایه گذاری موفق خود لذت می برید.

به عنوان مثال همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، اگر شما در سال ۲۰۱۰ به جای گوشی پانصد هزار تومانی خود، بیت کوین خریداری کرده بوده اید. هم اکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پول داشتید!!

این روش نیاز به شناخت درست از بازار رمزارزها و پتانسیل هر یک از کریپتوکارنسی ها دارد. اگر پیش بینی شما از این بازار درست باشد، می تواند ثروت شما را چند صد یا حتی هزاران برابر نماید اما اگر پیش بینی شما صحیح نباشد، ممکن است تمام سرمایه خود را نیز از دست بدهید.

بنابراین برای ورود به این بازار حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • دانش خود را در باره‌ی رمزارزها افزایش دهید.
  • برای پیش بینی آینده یک رمزارز، تحقیقات اصولی انجام دهید و تحت هیجانات جامعه و بازار اقدام به خرید نکنید.
  • بهترین و معتبرترین صرافی های رمزارزها را بشناسید و شرایط فعالیت در آن ها را به خوبی بررسی نمایید.
  • برای ورود به این روش کسب درآمد از بیت کوین و سایر رمزارزها، حتما باید دارای سرمایه اولیه باشید.
  • با بخشی از سرمایه خود وارد این کار شوید که توان از دست دادن آن را دارید. نباید به سرمایه ای که وارد این کار می کنید، نیاز فوری داشته باشید.
  • حتما از کیف پولی کاملا امن و مطمئن برای نگه داری از دارایی های خود استفاده نمایید.
  • باید فردی صبور باشید و از عجله پرهیز نمایید.

B) خرید وفروش لحظه ای یا خرگوشی

این روش خرید و فروش به مهارت بسیار بیشتری نسبت به روش قبلی نیاز دارد. در این روش شما باید بتوانید با نگاه کردن به نمودارهای هر ارزی که قصد خرید و فروش آن را دارید، روند حرکت بازار را تشخیص دهید و قادر باشید به صورت لحظه ای و روزانه، در پایین ترین قیمت بخرید و در بالاترین قیمت بفروشید. همچنین می توانید با تبدیل رمزارزهای مختلف به یکدیگر نیز از تغییرات مداوم آن ها نیز سود ببرید.

این روش می تواند برای شما درآمدهای بسیار مناسبی به همراه داشته باشد، همان طور که می تواند تمام سرمایه شما را به سرعت از بین ببرد.

به همین دلیل توصیه ما این است که اگر در زمینه ترید، تحلیل های تکنیکال و بازار رمزارز ها (cryptocurrency) علم و تخصص کافی ندارید، به هیچ وجه به سمت این روش پر هیاهو و استرس زا نروید.

برای ورود به این بازار حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • دانش خود را در باره‌ی رمزارزها افزایش دهید.
  • سعی کنید به اصول پیش بینی بازار و تحلیل های تکنیکال مسلط گردید.
  • برای کسب تجربه، سرمایه اندکی را وارد این بازار کنید تا آزمون و خطاهای خود را بر روی آن انجام دهید. به مرور زمان که به توانایی های خود ایمان پیدا کردید، سرمایه گذاری خود را در این بازار افزایش دهید.
  • بهترین و معتبرترین صرافی های رمزارزها را بشناسید و شرایط فعالیت در آن ها را به خوبی بررسی نمایید.
  • برای ورود به این روش کسب درآمد از بیت کوین و سایر رمزارزها، حتما باید دارای سرمایه اولیه باشید.
  • با بخشی از سرمایه خود وارد این کار شوید که توان از دست دادن آن را دارید. نباید به سرمایه ای که وارد این کار می کنید، نیاز فوری داشته باشید.
  • برای معاملات خود استراتژی مشخصی داشته باشید و عومل مختلف مانند کارمزد صرافی ها و انتقال ارز را در نظر داشته باشید.
  • باید فردی به شدت رسک پذیر باشید.
معرفی بسترها و صرافی های مناسب برای ترید بیت کوین و سایر رمزارزها

سایت localbitcoins در حقیقت یک بازار خرید و فروش بیت کوین کاربر به کاربر است که در آن می توانید به راحتی به خرید یا فروش بیت کوین بپردازید. این سایت با شیوه گروگذاری که در پیش گرفته است، به جلوگیری از کلاهبرداری ها کمک می کند و بستری امن برای معاملات بیت کوین فراهم ساخته است.

در این سایت فقط یک نفر یا یک شرکت نمی‌تواند قیمت تعیین کند و تمام کاربران می توانند قیمت‌ها و شرایط خودشان را به عنوان پیشنهاد برای خرید و فروش بیت‌کوین ارائه دهند و در صورتی که دو طرف نسبت به یک پیشنهاد موافقت کنند، می توانند معامله خود را به انجام رسانند.

این سایت در گذشته هیچ مشکلی با ایرانیان نداشت اما متاسفانه اخیرا به ایرانیان اجازه معامله نمی دهد و وریفای کردن در آن اجباری شده است.

برای ثبت نام در این سایت، می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید و سپس بر روی “Sign up free” کلیک نمایید و مراحل ثبت نام را مطابق درخواست های نمایش داده شده، دنبال فرمایید.

بایننس یک از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال می باشد که چند زبانه بوده و در سطح بین‌المللی به فعالیت مشغول است.

پس از خرید بیت کوین با ریال از سایتی مانند لوکال بیت کوینز، می توانید به راحتی بیت کوین های خود را در بایننس به رمزارزهای دیگر مانند اتریوم، مونرو و … تبدیل نمایید.

محبوبیت صرافی binance به سبب ویژگی هایی همچون پشتیبانی از تعداد زیادی از رمزارزها، پشتیبانی از چندین زبان مختلف، داشتن رابط کاربری ساده، ظرفیت و سرعت بالا در پردازش داده ها و کارمزد مناسب می باشد.

متاسفانه این صرافی دیگر به ایرانیان سرویس نمی دهد. بنابراین در صورتی که قصد استفاده از آن را دارید، ip خود را تغییر دهید و همچنین جوانب احتیاط را رعایت فرمایید.

برای ثبت نام در این سایت، می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید و سپس با کلیک بر روی “Register” و ادامه مراحل ثبت نام، به راحتی از مزایای این صرافی استفاده نمایید.

چنجلی یک صرافی فوق العاده برای ارزهای دیجیتال است که بهترین نرخ کارمزد تبادل ارزهای دیجیتال را در بازار ارائه داده است.

ربات چنجلی با پلتفرم های بزرگ و معروف ارزهای دیجیتال مانند پولونیکس و بیترکس هماهنگ است. این ربات در کسری از ثانیه، درخواست های خرید و فروش را در این پلتفرم ها ثبت می کند سپس بهترین قیمت موجود را که در صفحه اصلی نشان داده می شود را انتخاب و به کاربر نشان می دهد و در صورت پذیرش توسط کاربر، خرید یا فروش را انجام می دهد.

از دلایل محبوبیت چنجلی می توان به پشتیبانی از رمزارزهای مختلف، تبادل ارزی فوری و انتقال مستقیم به کیف پول شخصی، نرخ کارمزد مناسب و امنیت بالا اشاره نمود.

این صرافی تا چندی پیش با ایرانیان مشکلی نداشت و انتخاب مناسبی برای ایرانیان بود. اما هم اکنون سرویس دهی خود به ایرانیان را غیرفعال نموده است. بنابراین برای استفاده از آن، ip خود را تغییر دهید و جوانب احتیاط را رعایت فرمایید.

ثبت نام و استفده از این سایت بسیار آسان است. کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید و سپس با کلیک بر روی “Sign Up” و ادامه مراحل ثبت نام، به راحتی از مزایای این صرافی استفاده نمایید.

۵- استخراج بیت کوین ( Bitcoin Mining )

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین فرآیندی قانونی می باشد و با هش SHA256 صورت می پذیرد. در این فرآیند، کاربران قدرت محاسباتی کامپیوتر خود را به پردازش و ثبت تراکنش ها در بلاک چین اختصاص می دهند تا نقل و انتقالات بیت کوین را تایید اعتبار کرده و امنیت لازم را برای دفتر حساب عمومی شبکه بیت کوین فراهم آورند. این کار که استخراج ( Mining ) نامیده می شود، توسط اشخاص یا شرکت ها برای بدست آوردن بیت کوین های تازه تولید شده و نیز کارمزدهای پرداخت شده در شبکه انجام می پذیرد.

در سال‌های اولیه ظهور بیت‌کوین، ماینینگ بسیار کم‌هزینه بود و به سادگی و سهولت انجام می شد. اما امروزه تعداد ماینرها زیاده شده است و سختی شبکه و استخراج بیت‌کوین به شدت افزایش یافته است. این موارد موجب شده است که فرآیند ماینینگ به یک فرآیند هزینه بر و زمان بر تبدیل گردد.

استخراج را می توان به دو نوع تفکیک کرد:

A) استخراج با خرید سخت افزار قوی

در این روش کسب درآمد از بیت کوین ، ابتدا باید سخت افزار استخراج بیت کوین تهیه فرمایید. در روزهایی که بیت کوین تازه آمده بود، می شد با CPU کامپیوتر یا با یک کارت گرافیک، با سرعت بالا بیت کوین استخراج نمود. اما امروزه استخراج بیت کوین با این روش، دیگر ممکن نیست.

امروزه چیپ‌های ASIC مخصوص بیت کوین، قدرت پردازش بسیاری بیشتر از سیستم های قدیمی تر دارند و در صنعت استخراج بیت کوین حاکم هستند.

استخراج بیت کوین با دستگاه ضعیف تر باعث می شود هزینه برق شما بیشتر از درآمد حاصل از استخراج باشد. پس مهم است که بیت کوین را با بهترین سخت افزار که  با هدف استخراج بیتکوین ساخته شده، استخراج نمایید. چند شرکت مانند Avalon و Antminer سیستم های عالی برای استخراج بیت کوین ارائه می دهند.

البته تهیه این دستگاه ها نیاز به سرمایه اولیه دارد و تقریبا باید حدود ۲۰ میلیون تومان سرمایه گذاری نمایید.

به طور کلی فرآیند استخراج بیت کوین در این روش شامل مراحل زیر است:

  • تهیه دستگاه استخراج مناسب به عنوان مثال دستگاهی مانند Antminer S9i
  • نصب کیف پول بیت کوین مانند افتتاح حساب در BlockChain.info
  • اتصال دستگاه به استخر استخراجی مانند MinerGate یا Antpool و اقدام به استخراج

B) استخراج ابری

در استخراج ابری، شما می توانید بخشی از سخت افزار شرکت های بزرگ را برای عملیات استخراج اجاره کنید. بدین منظور شما فقط به یک کامپیوتر ساده برای ارتباطات و یک کیف پول نیاز خواهید داشت.

این روش، کار را برای شما بسیار آسان می سازد اما به این قیمت که کنترل واقعی روی استخراج نخواهید داشت.

در این روش کسب درآمد از بیت کوین نیز برای شروع کار نیاز به سرمایه اولیه خواهید داشت. برای استخراج ابری می توانید سایت های genesis-mining و hashnest و MinerGate را بررسی نمایید.

مزایای استخراج ابری:
  • عدم نیاز به مکان خاص برای نگه داری دستگاه ها
  • عدم نیاز به هزینه کردن برای تامین برق دستگاه ها
  • عدم نیاز به هزینه کردن برای خرید تجهیزات ماینینگ
  • با مشکلات فنی تنظیم و نگه داری از تجهیزات روبرو نخواهید شد.
معایب استخراج ابری:
  • ریسک کلاهبرداری
  • استخراج غیرشفاف
  • سود پایین تر با توجه به اینکه اپراتورها باید هزینه های خود را نیز تامین کنند.
  • نوسانات قیمت که ممکن است باعث کم شدن سود یا توقف فعالیت گردد.

تذکر: با توجه به هزینه تهیه دستگاه های ماینینگ، برق مصرفی و سختی شبکه بیت کوین، ما در حال حاضر استخراج بیت کوین را به کاربران توصیه نمی کنیم و معتقد هستیم اگر به دنبال ماینینگ هستید، به سراغ رمزارزهای دیگر بروید که سختی پایین تری دارند و رقابت در آن ها کمتر است. سعی کنید رمزارزهایی را پیدا کنید که هنوز در ابتدای راه هستند و برای آن ها آینده خوبی پیش بینی می شود. چنین رمزارزهایی را حتی با کامپیوترهای قدرتمند خانگی هم می توان با سرعت قابل قبولی استخراج نمود و در صورتی که پیش بینی شما درباره آینده آن ها درست باشد، ممکن است به ثروت زیادی از این راه دست یابید.

برای استخراج بیت کوین و سایر رمزارزها می توانید به سایت minergate مراجعه نمایید. این سایت در حال حاضر امکانات مناسبی برای هر دو روش استخراج، در اختیار کاربران قرار می دهد. در لحظه نگارش این مقاله، در این استخر می توانید ۱۲ رمزارز را استخراج نمایید.

برای ورود و ثبت نام در MinerGate کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید و ایمیل و پسورد خود را وارد نمایید تا ثبت نام شما انجام گردد.

سپس به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید نرم افزار استخراج را دانلود نمایید و برای استخراج با سخت افزار خود، به استخر MinerGate بپیوندید. همچنین اگر قصد استخراج به صورت ابری را دارید، می توانید از منوی فوقانی سایت، گزینه “cloud mining” را انتخاب نمایید.

۶- سایر روش های کسب درآمد از بیت کوین

روش های ممنوعه کسب درآمد از بیت کوین

روش های دیگری برای کسب درآمد از بیت کوین وجود دارد که میلیونر باش بنا بر دلایلی از جمله غیر انسانی بودن، غیر اخلاقی بودن، ریسک نا معقول داشتن و غیر مفید بودن از پرداختن به آن ها خودداری می نماید.

روش هایی مانند:

  • شرط بندی و پیش بینی مسابقات ورزشی
  • اینترنت تاریک
  • قرض دادن بیت کوین
  • و …

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم، شما را با روش های مختلف کسب درآمد از بیت کوین آشنا کنیم و مزایا، معایب، پیش نیازها و پتانسیل هر یک از روش ها را بررسی نماییم. اما پر واضح است که به دلیل کثرت روش ها و راهکارهای موجود و افزوده شدن راه‌های جدید، این کار نیاز به زمان و به روز رسانی های مداوم خواهد داشت.

ما تمام تلاش خود را برای کامل تر کردن و به روز نگه داشتن این مقاله به کار خواهیم گرفت و سعی می کنیم درباره هریک از روش های معرفی شده، به مرور زمان آموزش های تخصصی و مفصلی نیز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از شما همراهان همیشگی نیز خواهشمندیم، ما را در این امر با نظرات خود یاری نمایید.

برای آشنایی مفصل با کلیه روش های کسب درآمد از اینترنت در ایران می توانید مقاله روش های کسب درآمد از اینترنت در ایران را مطالعه فرمایید.

همچنین می توانید با پیوستن به کانال تلگرام میلیونر باش، در جریان جدیدترین مقالات و آموزش های کسب درآمد از اینترنت قرار بگیرید و از سایرین سبقت بگیرید.

میلیونر باش بهترین ها را برای شما آرزومند است.

5/5 - (2 امتیاز)

28 نظر در “روش های کسب درآمد از بیت کوین در ایران

  • می 12, 2021 در 10:39 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام از سایت لوکال بیت کوینز با ریال میشه بیت یا هر ارزی بخریم و انتقال بدیم به بایننس یا چنجلی یا نمیشه راهی داره ؟

    پاسخ
    • می 13, 2021 در 4:32 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سایت لوکال بیت کوینز خودش فروشنده ارزهای دیجیتال نیست بلکه تریدرها را به هم وصل می کند. قبلا در این سایت ایرانی های بسیاری فعال بودند اما پس از اعمال محدودیت ها برای کاربران ایرانی، تعداد کاربران ایرانی فعال در این سایت، بسیار کم شده است.
      به هر حال اگر فروشنده ایرانی در این سایت پیدا کنید می توانید با ریال، بیت کوین بخرید. در حال حاضر راه امن تر این است که از صرافی های آنلاین داخلی رمز ارز خریداری نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 21, 2020 در 11:48 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلان بنده از یه سایت .۱ بیت کوین استخراج کردم ولی واسه انتقال آن به کیف پول من از من درخواست بیت کوین کرد می خواستم ببینم سایت کوین پات هم برای پرداخت بیت کوین خواهد خواست یا رایگان انتقال خواهد داد

    پاسخ
    • اکتبر 22, 2020 در 1:51 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      هر سایتی که از شما چنین درخواست هایی داشته باشد، بدون شک اسکم است.
      سایت کوین پات جهت واریز، بیت کوینی از شما درخواست نمی کند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 18, 2020 در 9:05 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید سایت ADBTC معتبره؟ آیا ارزش داره کسب درآمد بگیریم از این سایت.
    و مورد دیگه اینکه بهترین کیف پول دائم برای نگهداری ارز دیجیتال و بیت کوین کدامه. ممنون

    پاسخ
    • اکتبر 19, 2020 در 6:34 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- سایت های زیادی با این عبارت و پسوند های مختلف وجود دارند. سایت adbtc.top مشهور ترین سایت در بین سایت های مذکور است و تا کنون عملکرد قابل قبولی داشته است. فعالیت در آن مانعی ندارد.
      ۲- کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 18, 2020 در 3:43 ب.ظ
    پیوند یکتا

    بهترین و مطمئن ترین سایتهای بیت کوین رایگان
    {satoshihero.com}
    {cointiply.com}
    {allcoins.pw}
    هر سه سایت پرداختش تست شده و واریز انجام دادند

    پاسخ
  • می 7, 2020 در 7:37 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و وقتتون بخیر. من چند سوال راجب نحوه برداشت پول از کوین پات داشتم. من نمیتونم در بلاک چین و صرافی لوکال ثبت نام کنم و اطلاعاتم اصلل ثبت نمیشه.۱. ایا میشه از کیف پول کوین پات به حساب پرفکت مانی منتقل کنم؟؟؟؟
    ۲.و راهی هست که از طریق پرفکت مانی به ریال تبدیل کنم و به کارت های بانکی و شتاب برگردونم؟؟؟ یا فقط باید به صرافی های انلاین ارز بفروشم؟؟ ممنون برای وقتی که میگذارید

    پاسخ
    • می 8, 2020 در 1:34 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بیت کوین را به هر کیف پولی مخصوص بیت کوین می توان انتقال داد. اگر بخواهید به پرفکت مانی انتقال دهید باید در آن یک کیف پول بیت کوین بسازید و سپس از آدرس مخصوص آن کیف پول استفاده نمایید. البته بهتر است از کیف پول های مخصوص مانند لجر نانو اس یا coinomi استفاده نمایید.
      پس از انتقال بیت کوین ها به کیف پول بیت کوین خود، با جستجوی عبارتی مانند “خرید و فروش بیت کوین” در گوگل لیست صرافی های ایرانی ارزهای دیجیتال را مشاهده خواهید کرد. روی گزینه های موجود تحقیق نمایید و بهترین را انتخاب کنید. در نهایت بیت کوین های خود را به صرافی مورد نظر می فروشید و آن ها به حساب بانکی شما در ایران ریال واریز خواهند کرد. امکان تبدیل مستقیم تبدیل پرفکت مانی به ریال وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 5, 2020 در 7:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید. من از سایت bit fun تعدادی ساتوشی دارم. و نمیدونم باید به چه تعدادی برسم تا بتونم واریز داشته باشم. و کیف پول کوین هم ایمیل برام میاد ولی اصلا داخل داشبورد وارد نمیشه. راهی داره که من بتونم اون ساتوشی هارو به صرافی معتبری که در مقاله توضیح دادین منتقل کنم؟ خیلی واسم ضروریه. میشه کمی توصیح بدین ممنون میشم

    پاسخ
    • می 6, 2020 در 2:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      درآمد شما از این سایت به صورت اتوماتیک در کیف پول کوین پات جمع آوری می گردد و پس از رسیدن به حداقل تعیین شده در کوین پات می توانید درآمد خود را برداشت نمایید.
      توصیه می کنم برای درآمد حرفه ای و آشنایی با قوانین، مقاله کسب درآمد از ۷ سایت متصل به سایت کوین پات را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 16, 2020 در 10:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من چندین روز با سایت گلدن گلسن مشغول کار بودم و درآمد خوبی هم داشتم متاسفانه یک دوست گرامی کامپیوتر من باز بوده یوزر نیم بنده را تغییر داده و می گفت خواستم امتحان کنم حالا هر کار می کنم نمی توانم داخل سایت شوم و می گوید یوزر نیم شما عوض شده است چگونه می توانم برش گردانم آیا اگر یوزر نیم را به حالت اول برگردانم فایلهای دیگر چی می شوند که با یوزر نیم جدید فعالیت می کنم سپاسگزارم ممنو می شوم پاسخ را به ایمیل ارسال کنید

    پاسخ
    • آوریل 17, 2020 در 1:55 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بنده اصلا متوجه منظور شما نشدم. یوزرنیم را تغییر داده اند یا پسورد؟ تا جایی که بنده اطلاع دارم امکان تغییر یوزرنیم در اکثریت سایت ها اصلا وجود ندارد. اگر پسورد تغییر داده شده است که با گزینه Forgot your password می توانید آن را بازیابی نمایید. پیشنهاد بنده این است که با همان نام کاربری قدیمی رمز عبور خود را بازیابی کنید و برای ورود مجدد تلاش نمایید.
      اگر هم مطمئن هستید که یوزرنیم عوض شده است که باید از همان دوست گرامی بپرسید که چگونه این کار را انجام داده است و مجدد همان کار را تکرار فرمایید و به نام قبلی تغییر دهید.
      منظور شما از فایل ها را هم متوجه نمی شوم اگر منظور اطلاعات کلی و درآمد حساب است که این موارد با تغییر رمز و موارد از این دست، تغییری نمی کند مگر کلا اکانت دیگری ایجاد شده باشد که در این صورت اصلا حساب شما تغییر نکرده است و با همان اطلاعات قبلی می توانید مجدد وارد سایت گردید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • نوامبر 9, 2019 در 2:50 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، عملکرد مناسبی نداشته است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 29, 2019 در 10:47 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من اگه بخوام رو سرور مجازی کار کنم میشه چطوری نرم افزارو دان کنم رفتم توسایت ثبت نامم کردم یکی دوتا دان کردم باز نشد لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ
    • اکتبر 30, 2019 در 6:40 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      لطفا سوال خود را واضح مطرح فرمایید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد. در مقاله فوق در مورد زمینه های مختلفی صحبت شده است، منظور شما چه زمینه ای است؟
      سرور مجازی را باید خریداری کرده باشید، پس از آن قصد دارید چه نرم افزاری را بر روی آن نصب کنید و چه هدفی از نصب آن دارید؟
      موفق باشید.

      پاسخ
      • اکتبر 30, 2019 در 3:25 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام باتشکر از پاسختون
        بله سرور خریداری کردم برای اسخراج بیت کوین چه نرم افزاری باید نصب کنم

        پاسخ
        • اکتبر 31, 2019 در 7:10 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:
          ۱- اگر قصد استخراج بیت کوین را دارید و می خواهید از این کار سودی عاید شما شود، فقط باید سراغ خرید دستگاه های asic بروید و به وسیله آن ها عمل ماین را انجام دهید. در غیر این صورت فقط ضرر برای شما به همراه خواهد داشت. خرید سرور اصلا راهکار مناسبی برای استخراج نیست.
          ۲- احتمالا منظور شما از خرید سرور، اجاره سرورهای مجازی یعنی vps است. این سرورها منابع اصلی را در اختیار شما نمی گذارند و بنابراین نمی توان به هیچ وجه از قدرت اصلی آن ها برای ماین استفاده نمود.
          ۳- جهت آشنایی با یکی از نرم افزارهای موجود در این زمینه و ماین به وسیله آن می توانید به آموزش استخر استخراج ماینرگیت مراجعه فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • اکتبر 31, 2019 در 9:06 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام ممنون از وقتی که گذاشتید من ماینر گیت مطالعه کردم شما در مطلب فرمودید وقی ایمیل پسورئو بدم خودش میگه کدوم نرم افزار بدرد من میخوره اما من داخل سرور ماینر گیت ثبت نام کردم ولی نرم افزار مشخصی برای دان به من نگفت من خودم کی دان کزدم نصبمشد اما خطا میده و باز نمیشه بله من اجاره کردم و ایا اصلا استخراج بیت کوین با سرور خوب هست یا نه وقت تلف کردن در ضمن اگه راهنمایی کنید از سرور مجازی چه استفادهای میشه کرد ممنون میشم

          • نوامبر 1, 2019 در 3:11 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            انجام وظیفه است.
            دلیل مشکل شما استفاده از سرور مجازی و محدودیت هایی است که بر روی این سرورها اعمال می گردد. استفاده از چنین سرورهایی برای استخراج به طور معمول امکان پذیر نیست و در شرایط خاص و با اجرای ترفندهایی حتی اگر استخراج نیز انجام گیرد، هزینه اجاره بیشتر از درآمد خواهد بود. بنابراین استفاده از VPS برای ماین کردن هرگز توجیه اقتصادی ندارد.
            از VPS می توان برای موارد متنوعی با توجه به نیازتان استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید سایت هایی که افراد مقیم ایران را تحریم کرده اند بدون مشکل باز نمایید. همان طور که می دانید برخی از این سایت ها نسبت به vpnهای عمومی حساس هستند و بلافاصله اکانت کاربر استفاده کننده مسدود خواهد شد. اما اگر از vps استفاده نمایید، در حقیقت مانند یک vpn اختصاصی عمل می نماید و اگر سرور شما امن و واقعا اختصاصی باشد، مشکلی برای استفاده از سایت های مذکور پیش نخواهد آمد. یا اگر برنامه ای داشته باشید که نیاز باشد به صورت ۲۴ ساعته به اینترنت وصل باشد، می توانید برنامه را بر روی سرور خود قرار دهید و با خیال راحت کامپیوتر خود را خاموش نمایید. چون برنامه همچنان آنلاین باقی خواهد ماند.
            موفق باشید.

  • سپتامبر 4, 2019 در 3:52 ب.ظ
    پیوند یکتا

    باعرض سلام و خسته نباشید.
    آیا با گوشی هوشمند امکان استخراج بیت کوین از سایت های استخراج امکان داره؟

    پاسخ
    • سپتامبر 4, 2019 در 4:47 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      امکانش وجود دارد اما هیچ گونه استفاده ای عایدتان نخواهد شد. سختی استخراج شبکه بیت کوین بسیار بالا رفته است به گونه ای که فقط با قوی ترین دستگاه های ماینینگ سودآوری وجود دارد. انجام اسخراج با کامپیوتر های خانگی و گوشی جز آسیب به سخت افزار، منفعتی به همراه نخواهد داشت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 6, 2019 در 9:44 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام روز بخیر
    منظور از رمزارزها چیه ؟ خیلی برام سواله ممنون از راهنمایتون

    پاسخ
    • آگوست 7, 2019 در 1:26 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      رمزارز یا کریپتو کارنسی یکی از انواع ارز مجازی است که از فناوری رمزنگاری پیچیده در طراحی آن استفاده شده و معمولاً به صورت غیر متمرکز اداره می‌شود. ارزهای رمزنگاری شده می‌توانند مانند سایر ارزهای فیات قابلیت مبادله، انجام تراکنش، خرید آنلاین و … داشته باشند. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ به عنوان اولین ارز رمزپایه غیر متمرکز ایجاد شد. از آن زمان تاکنون ارزهای رمزنگاری شده متعددی ایجاد شده‌اند که آلت کوین نیز نامیده می شوند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 22, 2019 در 12:04 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید.
    از آنجا که در مقالات سایت وزین میلیونرباش بارها فرموده اید که در صورت هر گونه تغییر در اطلاعات سایتهای درآمد و ارزها اطلاع خواهید داد. اما گویا امکان بروزرسانی سریع و بموقع نیست. این پیام هم در ابتدای سایت مذکور وجود داشت که جهت اطلاع تقدیم می کنم:

    Unfortunately LocalBitcoins is currently not available in your selected region. Please look for other location or come back later.
    Showing advertisements in Iran. Change

    پاسخ
    • می 22, 2019 در 5:28 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سایت لوکال بیت کوین با ایرانیان هیچ مشکلی ندارد و در همین لحظه نیز می توانید به این سایت مراجعه و به عنوان یک ایرانی حساب خود را وریفای نمایید و در آن معامله فرمایید. البته این سایت توسط ایران فیلتر بوده و هست و باید از vps یا vpn امن برای اتصال به آن استفاده نمایید اما سایت مذکور تا کنون با ایرانیان هیچ مشکل خاصی نداشته است.
      موفق باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *