آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین و نحوه کار با آن

در این مقاله، ابتدا به آموزش افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین می پردازیم. سپس به نحوه فعالیت و انجام تراکنش های مالی در بلاک چین خواهیم پرداخت.

در حقیقت با مطالعه ی این آموزش، قادر خواهید بود که کیف پول بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش خود را به صورت آنلاین در بلاک چین بسازید و تراکنش های مالی خود را در بلاک چین به راحتی به انجام رسانید.

ساخت کیف پول در بلاک چین

ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین

قبل از شروع آموزش افتتاح حساب بیت کوین ، بهتر است توضیح مختصری درمورد بلاک چین ، بیت کوین و ارتباط آن ها با یکدیگر بدهیم و دلیل ساخت کیف پول در بلاک چین را بررسی نماییم.

بلاک چین ( blockchain )

بلاک چین نوعی دیتابیس (پایگاه داده) است که روی یک یا چند سرور خاص و متمرکز قرار ندارد، بلکه روی تمام کامپیوترهایی که به آن متصل می گردند، توزیع شده است. به زبانی ساده تر بلاک چین را می توان یک سیستم برای ثبت اطلاعات دانست که با توجه به نوع رمزنگاری و ثبت داده ها در همه کامپیوترهای متصل به شبکه، تقریبا احتمال هک و یا حذف اطلاعات ثبت شده در آن نزدیک به صفر است.

بیت کوین ( bitcoin )

بیت کوین اولین کاربرد اجرایی تکنولوژی بلاک چین بود که توانست به سرعت ترقی کند و توجهات بسیاری را به خود جلب نماید.

بیت کوین نخستین پول رمزنگاری شده است. به همین دلیل، سایر ارزهای دیجیتال ایجاد شده پس از آن را آلت کوین یا “سکه جایگزین” نامیدند. اتریوم ( etherum ) و صدها سکه دیگر همگی ارزهای دیجیتالی هستند که آلت کوین نامیده می شوند.

ارتباط بلاک چین با بیت کوین

اگر بلاک چین را یک درخت در نظر بگیریم، بیت کوین را می توان میوه این درخت در نظر گرفت که طعم و مزایای آن توانست قدرت درخت بلاک چین را به خوبی برای جهان نمایان سازد.

برای مطالعه بیشتر درمورد بلاک چین، می توانید مقاله آشنایی با بلاک چین و کاربردهای این تکنولوژی را مطالعه نمایید.

دلیل ساخت اکانت در بلاک چین

برای نگهداری از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باید از ابزاری که اصطلاحا کیف پول (wallet) نام دارد استفاده کرد. کیف پول می‌تواند شکل‌های مختلفی داشته باشد و هر ارز، کیف پول مخصوص به خود را دارد.

بیت کوین را می توان به صورت آنلاین و آفلاین ذخیره کرد. معتبرترین و محبوب ترین کیف پول آنلاین بیت کوین را می توان بلاک چین دانست.

این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این سایت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است.

در ادامه به آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین و ساخت کیف پول بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش خواهیم پرداخت.

افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین

برای افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین و ساخت کیف پول بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش ابتدا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تذکر: سعی کنید برای ورود به سایت و ادامه مراحل، از vpnهای امن استفاده نمایید.

حال فرمی مطابق شکل زیر برای شما باز خواهد شد. این فرم را با توجه به تصویر و توضیحات ذیل، تکمیل فرمایید.

افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین

۱- ایمیل امن و معتبر خود را در این فیلد وارد کنید.

۲- رمز عبوری پیچیده برای ورود به حساب خود انتخاب کنید و در این کادر وارد نمایید. این رمز نسبت به بزرگی و کوچکی کلمات حساس می باشد. بنابراین با دقت آن را انتخاب و در جایی امن نگهداری نمایید.

۳- رمز عبوری که در کادر قبل وارد کرده اید، مجددا در این کادر وارد فرمایید.

سپس تیک پذیرش قوانین را بزنید و بر روی “CONTINUE” کلیک نمایید.

اینک حساب شما ساخته شده است. کافیست روی “Get Started” کلیک کنید تا وارد پنل کاربری خود شوید.

تا این مرحله شما موفق به افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین شده اید و کیف پول بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش خود را ساخته اید.

حال باید ایمیل خود را تایید نمایید. بنابراین به ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیل ارسالی از بلاک چین را باز کنید و مطابق تصویر زیر بر روی عبارت “YES, THIS IS MY EMAIL” کلیک کنید تا ایمیل شما تایید گردد.

ایمیل افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین

تذکر: همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، در ایمیل ارسالی از طرف بلاک چین، Wallet ID شما نیز وجود دارد که در تصویر فوق با مستطیل قرمز رنگ مشخص شده است. این عبارت را در جایی امن یادداشت و نگهداری نمایید. برای ورود به حساب خود در بلاک چین همواره به wallet id نیاز خواهید داشت. فراموش نکنید که این عبارت کاملا محرمانه است. بنابراین wallet ID خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

آشنایی با بخش های مختلف پنل کاربری بلاک چین

پس از افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین، شما با صفحه ای مطابق تصویر زیر روبرو خواهید شد، که به توضیح بخش های مختلف آن می پردازیم.

آموزش کار با بلاک چین

۱- با کلیک بر روی آن، به داشبورد حساب خود در بلاک چین باز می گردید.

۲- در این کادر، کیف پول های موجود در اکانت بلاک چین خود را مشاهده می کنید. همان طور که در تصویر مشخص است، شما دارای سه حساب بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش هستید که با کلیک بر روی هر یک می توانید به صورت اختصاصی به آن کیف پول مراجعه نمایید.

۳- با استفاده از این گزینه، می توانید به سادگی موجودی کیف پول های خود را به یکدیگر تبدیل نمایید. به عنوان مثال اگر در کیف پول بیت کوین خود ۵ بیت کوین دارید و می خواهید ۲ بیت کوین آن را به اتریوم تبدیل کنید، با کلیک بر روی این گزینه و تکمیل فرم، می توانید این کار را انجام دهید.

۴- در این بخش، تنظیمات امنیتی حساب بلاک چین شما وجود دارد که برای بهبود امنیت حساب خود، باید آن ها را فعال و تنظیم نمایید. با توجه به اهمیت این تنظیمات، به صوت مجزا و مفصل در ادامه مقاله به این بخش نیز پرداخته شده است.

۵- با استفاده از این گزینه، به تنظیمات مختلف حساب کاربری خود در بلاک چین دسترسی خواهید داشت.

۶- با کلیک بر روی آن می توانید به انتقال ارز از کیف پول خود به کیف پول سایرین بپردازید.

۷- با کلیک بر روی این گزینه، می توانید شماره کیف پول های خود را مشاهده نمایید و همچنین لینک دریافت ارز برای خود بسازید. در حقیقت از این گزینه برای دریافت درآمدهای ارزی مربوط به بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش خود استفاده می کنید.

۸- در این کادر، معادل دلاری مجموع موجودی در تمام کیف پول های خود را مشاهده می نمایید.

۹- در این بخش، می توانید نمودار ارزش هر یک از ارزهای بیتکوین، اتریوم و بیت کوین کش را بر حسب دلار مشاهده نمایید.

۱۰- در این کادر، نرخ لحظه ای هر یک از ارزهای فوق را بر حسب دلار مشاهده می کنید.

۱۱- موجودی هر یک از کیف پول های خود را در این بخش می توانید مشاهده نمایید.

تنظیمات امنیتی حساب بلاک چین

یکی از مهمترین کارهایی که پس از افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین باید انجام دهید، افزایش امنیت حساب خود می باشد. بنابراین بر روی “SECURITY CENTER” کلیک نمایید تا وارد صفحه ای مانند شکل زیر شوید.

امنیت کیف پول بیت کوین در بلاک چین

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، حساب شما دارای سه سطح امنیتی می باشد، که به توضیح هریک می پردازیم.

سطح اول

این سطح دارای سه گزینه است که تکمیل آن موجب می شود در صورت فراموش کردن پسورد، بازهم بتوانید حساب و دارایی خود را باز پس گیرید. بنابراین با توجه به توضیحات آن را تکمیل نمایید.

Email Verified: این گزینه مربوط به تایید ایمیل است که پس از افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین، آن را انجام داده‌ایم.

Backup Recovery Phrase: با کلیک بر روی این گزینه، چند کلمه معنادار انگلیسی به طور تصادفی به شما نمایش داده می‌شود که باید آن ها را به ترتیب در جایی امن یادداشت کنید. در صورت فراموش کردن رمزعبور، از این کلمات می توانید برای بازیابی کیف پول خود استفاده نمایید.

Create Password Hint: در این بخش می توانید یک عبارت بنویسید که در صورت فراموشی پسورد، به شما کمک نماید تا پسورد خود را به یاد آورید. این عبارت به ایمیل شما ارسال خواهد شد. برای امنیت حساب خود حتما دقت کنید که این عبارت را به گونه ای انتخاب نمایید تا فقط به شما کمک کند که پسورد خود را به یاد آورید و به دیگران هیچ کمکی در یافتن پسورد نکند.

سطح دوم

این بخش دارای دو گزینه است که امنیت ورود به حساب شما را به شدت بالا می برد. با توجه به اینکه بلاک چین برای ارسال پیامک به اپراتورهای تلفن همراه در ایران دچار مشکل است، این بخش را با توجه به توضیحات ذیل تکمیل فرمایید.

ابتدا نرم افزار Google Authenticator را در گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت رایگان از App Store یا Play Store دانلود نمایید.

سپس از بخش تنظیمات امنیتی حساب بلاک چین خود، گزینه “Enable Two Step” را انتخاب و بر روی “Enable” کلیک نمایید.

حال بر روی عبارت “Use Google Authenticator or Yubikey” کلیک کنید و نرم افزار Google Authenticator را که بر روی گوشی خود نصب کرده اید را باز و علامت “+” در پایین صفحه را لمس و گزینه “Scan barcode” را انتخاب کنید. سپس دوربین گوشی را روی تصویر بار کد نگه دارید تا یک کد شش رقمی برایتان نشان دهد. کد شش رقمی را در کادر تصویر وارد و گزینه “Enable 2FA” را فشار دهید.

از این پس، برای لاگین به اکانت بلاک چین خود، پس از وارد نمودن wallet id و رمزعبور، باید نرم افزار Google Authenticator را اجرا و کد شش رقمی نمایش داده شده توسط نرم افزار را در قسمت مربوطه بنویسید.

توجه داشته باشید این کد فقط ۳۰ ثانیه اعتبار دارد و بعد از این مدت باید کد جدید را وارد نمایید. همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار نیازی به اینترنت ندارد.

سطح سوم

Tor Blocked: در این سطح با مسدود کردن ترافیک‌هایی که از شبکه TOR استفاده می کنند به افزایش امنیت کیف پول بیت کوین افزوده می گردد. برای فعال کردن این گزینه کافیست بر روی آن کلیک نمایید و سپس بر روی دکمه “Block” کلیک فرمایید.

آموزش انتقال بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش در بلاک چین

اگر قصد دارید یکی از ارزهای فوق را به کیف پول شخص دیگری بفرستید، ابتدا باید در داشبورد بر روی گزینه “Send” کلیک نمایید.

سپس فرمی مانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد. این فرم را با توجه به تصویر و توضیحات ذیل تکمیل نمایید.

آموزش انتقال بیت کوین در بلاک چین

Currency: در این تب می توانید نوع ارزی را که می خواهید انتقال دهید، مشخص کنید. بنابراین با توجه به نیاز خود، از منوی کشویی، یکی از ارزهای بیت کوین، اتریوم یا بیت کوین کش را انتخاب نمایید.

To: در این فیلد، متناسب با ارزی که قصد دارید انتقال دهید، آدرس کیف پول گیرنده را وارد فرمایید. به عنوان مثال اگر قصد دارید اتریوم انتقال دهید، آدرس کیف پول اتریوم شخص مورد نظر را وارد نمایید.

Amount: در این فیلد، مقدار ارزی که قصد دارید ارسال کنید را وارد فرمایید. به عنوان مثال در فیلد BTC می توانید دقیقا مبلغ را به بیت کوین بنویسید و یا در سمت USD می توانید مبلغ دلاری بیت کوین را وارد کنید تا معادل آن مبلغ، بیت کوین ارسال گردد. مثلا اگر می‌خواهید ۴۰۰ دلار بیت کوین به شخصی بفرستید و می‌خواهید به صورت اتوماتیک میزان بیت کوین ارسالی به اندازه ۴۰۰ دلار باشد، کافیست در فیلد USD عدد ۴۰۰ را وارد نمایید.(عبارت USD مخفف دلار آمریکا و BTC مخفف بیت کوین است).

Description: در این فیلد، می توانید توضیحی برای گیرنده بنویسید. این توضیح برای همه قابل مشاهده است. بنابراین نباید در آن اطلاعات مهم وارد نمایید.

Transaction Fee: در این فیلد، باید کارمزد انتقال را انتخاب نمایید. اگر عجله ندارید آن را روی “Regular” قرار دهید و اگر عجله دارید، می توانید گزینه “Priority” را انتخاب کنید. در این صورت با پرداخت کارمزد بیشتر، درخواست شما سریع تر انجام می پذیرد.

در نهایت با کلیک بر روی دکمه “CONTINUE” به صفحه تایید می روید که کیف پول شما، کیف پول مقصد و مبلغ را نشان می دهد و در صورت صحت اطلاعات، با کلیک بر روی دکمه “Send” ارسال انجام خواهد پذیرفت.

نکته: کارمزد تراکنش ها در شبکه بیتکوین نسبت به سایر سیستم های مالی مانند پرفکت مانی، وب مانی و… بسیار پایین است. همچنین انتقال بیت کوین به حساب سایرین، معمولا در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می پذیرد. اما در صورتی که شبکه بیت‌کوین شلوغ باشد ممکن تا ساعت‌ها نیز به طول انجامد. هرچند این امر نادر است.

آموزش دریافت بیت کوین در بلاک چین

احتمالا پس از افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین ، نیاز دارید مقداری بیت کوین، اتریوم و یا بیت کوین کش خریداری و دریافت نمایید.

بدین منظور باید شماره کیف پول بیت کوین یا اتریوم و یا بیت کوین کش خود را به صرافی، سایت و یا شخصی که می خواهد برای شما ارز بفرستد، بدهید.

بنابراین ابتدا در داشبورد بر روی گزینه “Request” کلیک نمایید.

سپس فرمی مانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد.

آموزش دریافت بیت کوین در بلاک چین

در فیلد “Currency” کیف پول خود را انتخاب کنید. (به عنوان مثال در تصویر فوق، کیف پول بیت کوین انتخاب شده است. بنابراین شماره حسابی که دریافت خواهید کرد، شماره کیف پول بیت کوین است.) حال در کادر “Copy & Share Address” می توانید شماره کیف پول خود را مشاهده کنید. این شماره را COPY کنید و در اختیار سایت یا شخصی قرار دهید که می خواهد برای شما ارز انتقال دهد.

نکته: با کلیک روی عبارت “View QR Code” می توانید تصویر QR code مخصوص کیف پول خود را دریافت نمایید و در سایت و وبلاگ خود قرار دهید تا افراد بتوانند با اسکن کردن آن به شما بیت کوین بفرستند.

در صورتی که می خواهید یک لینک برای درخواست بیت کوین داشته باشید و آن لینک را در اختیار افراد قرار دهید تا راحت و سریع بتوانند برای شما بیت کوین را به مقدار مشخص شده بفرستند، در فیلد “Enter Amount” مقدار بیت کوین یا معادل دلاری آن را وارد کنید و پس از وارد کردن توضیح در کادر “Description” بر روی دکمه “NEXT” کلیک فرمایید.

به این ترتیب یک لینک ساخته خواهد شد که هر زمان این لینک را به شخصی بفرستید، صفحه ی پرداخت، به شخص مورد نظر نشان داده می شود و فرد با تکمیل درخواست، می تواند به آسانی مبلغ قید شده را برای شما ارسال نماید.

سوال: در چه مواقعی از آدرس کیف پول استفاده کنیم و چه زمانی لینک پرداخت بسازیم؟

پاسخ: در مواقعی که در سایتی کسب درآمد می کنید و سایت به بیت کوین پرداخت دارد باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را بدهید. اما در صورتی که قصد دارید مبلغ معین و خاصی بیت کوین را از شخصی بگیرید، بهتر است لینک پرداخت را مطابق توضیحات فوق بسازید و به شخص بفرستید.

نحوه وارد شدن به حساب کاربری در بلاک چین

پس از افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین ، به صورت اتوماتیک وارد پنل کاربری خود می شوید. اما در دفعات بعد برای ورود به پنل کاربری، ابتدا باید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

سپس در صفحه ای که برای شما باز می شود، والت آیدی و رمز عبور خود را وارد نمایید و در انتها نرم افزار Google Authenticator را اجرا و کد شش رقمی نمایش داده شده توسط نرم افزار را در قسمت مربوطه بنویسید. به این ترتیب وارد داشبورد حساب کاربری خود خواهید شد.

تذکر: گاهی اوقات بعد از وارد نمودن والت آیدی و رمز عبور، از شما خواسته می شود به ایمیل خود مراجعه کنید و فعالیت خود را تایید نمایید. در این مواقع باید به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی ایمیل ارسالی، کلیک نمایید و فعالیت خود را تایید فرمایید.

جمع بندی

در این مقاله به صورت تصویری به آموزش افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین پرداختیم و کیف پول های بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش خود را در بلاک چین ساختیم.

سپس به امن سازی اکانت خود در بلاک چین پرداختیم و تمام تنظیمات امنیتی برای محافظت از کیف پول های خود را بررسی نمودیم و در انتها با نحوه انتقال و دریافت بیت کوین ، اتریوم و بیت کوین کش نیز آشنا شدیم.

میلیونر باش امیدوار است مقاله افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین مورد رضایت شما همراهان گرامی واقع گردیده باشد.

4.2/5 - (50 امتیاز)

322 نظر در “آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین در بلاک چین و نحوه کار با آن

  • ژانویه 8, 2023 در 11:39 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید.چجوری میتونم یه لینک پرداخت ایجاد کنم(البته برای دریافت پول)بدون تعیین کردن مبلغ معین.منظورم اینه که لینک پرداخت ایجاد بکنم و پسرم رو لینک کلیک کنه ولی خودش تصمیم بگیره ماهانه چقدر بفرسته؟ممنون

    پاسخ
    • ژانویه 9, 2023 در 2:58 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای چنین کاری فقط کافیست آدرس والت خود را به پسرتون بدهید. در این صورت پسر شما همواره می تواند به همان آدرس هرچقدر می خواهد بفرستد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 8, 2022 در 11:03 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید من هنوز کیف پول نساختم این سات ها هم که فیلتر هستند میخواستم ببینم سایتی که هم امنیت بالایی داشته باشه و هم تو ایران فیلتر نباشه وجود داره؟ اگه وجود داره میشه معرفی کنید

    پاسخ
    • دسامبر 10, 2022 در 4:33 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر دارایی دیجیتال شما قابل توجه است و قصد نگهداری طولانی مدت را دارید بهتر است از کیف پول های سخت افزاری مانند لجر نانو اس استفاده نمایید. در غیر این صورت می توانید از کیف پول های نرم افزاری مانند تراست والت (Trust Wallet) استفاده کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 29, 2022 در 5:41 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام احوال شما ببخشید تو بلاک چین حساب کاربری ساختم ایمیل هم برام اومده اما ایمیل کد ای دی نیست با وی پی ان وارد شدم حتی حساب دیگه هم ساختم همین طوره هر کاری میکنم ایمیل تایید نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید . تشکر

    پاسخ
    • مارس 30, 2022 در 3:56 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پس چه ایمیلی برای شما ارسال شده است؟
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 2, 2022 در 3:54 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید
    من در داشبورد اکانتم گزینه request رو ندارم که کلیک کنم تا آدرس کیف پولم رو بگیرم!!!
    باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    • فوریه 3, 2022 در 2:15 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در تمام کیف پول ها برای دریافت ارز و بدست آوردن آدرس والت معمولا از گزینه request یا receive استفاده می شود. این کیف پول هم به همین ترتیب است. کافیست در داخل داشبورد با دقت به دنبال این گزینه ها بگردید. با کلیک بر روی ارز مورد نظر به عنوان مثال bitcoin هم می توانید وارد بخشی شوید که این گزینه ها در آن قرار گرفته است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 10, 2021 در 3:22 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام مجدد دوست عزیز
    طبق پاسخی که شما دادی یعنی من برای سایتی که باهاش کار میکنم Private Key Walletرو بفرستم تا مبلغو به این آدرس برام بفرستند؟
    مگه کلید آدرس خصوصی فقط برای خودمان نیستش؟

    پاسخ
    • اکتبر 10, 2021 در 7:30 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      طبق آنچه که بیان شد عمل نمایید. عبارت مقابل address را کپی و ارسال نمایید. این عبارت private key نیست بلکه آدرس کیف پولی است که شما private key آن را دارید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 8, 2021 در 3:06 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام دوستان خسته نباشید
    برای دریافت آدرس کیف پول طبق مراحل گفته شده شما پیشرفتم منتهادر قسمت رکواست و بعد آن انتخاب ارز مورد نظر دیگه طبق مراحل گفته شده سایت پیش نمیره و برای من دو گزینه کلید خصوصی کیف پول و دیگری اکانت تجاری میاره
    بنابراین من برای دریافت آدرس کیف پول با مشکل مواجه شدم خواهشمندم راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    پاسخ
    • اکتبر 8, 2021 در 3:56 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای دریافت آدرس کیف پول بیت کوین خود مراحل زیر را طی کنید:
      ۱- از منوی فوقانی بر روی گزینه Request کلیک نمایید.
      ۲-در فیلد All Wallets عبارت BTC را انتخاب کنید.
      ۳- بر روی گزینه Private Key Wallet کلیک کنید و آدرس کیف پول خود را مشاهده و کپی نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 26, 2021 در 9:44 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام تشکر فراوان فقط جدیدا موقع ثبت نام , میگه کشور محل اقامت رو انتخاب کنید که ایران هم جزوشون نیست, کدوم رو باید انتخاب کرد؟ ممنون

    پاسخ
    • سپتامبر 27, 2021 در 3:28 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به سرور vpn یا vps خود کشور را انتخاب نمایید. یعنی اگر ip شما مربوط به هلند است کشور هلند را انتخاب کنید. در صورتی که در انتخاب سرورهای vpn حق انتخاب دارید بهتر است از کشورهای اروپایی انتخاب کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 6, 2021 در 11:59 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    وقتتون بخیر
    چطور میتوانیم مبلغ موجود در حساب بلاکچین را نقد کنیم ؟
    ایا باید به صرافی مراجعه کنیم ؟

    پاسخ
    • سپتامبر 7, 2021 در 4:06 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به یک صرافی آنلاین ایرانی مراجعه می کنید و به صورت اینترنتی احراز هویت می شوید و موجودی خود را به ریال تبدیل می نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 31, 2021 در 9:46 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم بیت کوینی که از cryptotab استخراج کردم به کیف پولم انتقال بدهم ؟

    پاسخ
    • سپتامبر 1, 2021 در 7:54 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اولا برنامه مذکور اصلا معتبر نیست. ثانیا به هیچ عنوان بازده مناسبی ندارد. ثالثا برای انتقال، مبلغ درآمد شما باید حداقل بیش تر از کارمزد شبکه بیت کوین باشد تا انتقال صورت پذیرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 24, 2021 در 8:09 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من میخوام از کیف بلاک چین ۵۳ دلار بیت به کیف تراست ولتم انتقال دهم ولی متاسفانه با پیغام، آدرس بیت کوین نامعتبر، است مواجه میشوم. ماندم چکار کنم.
    ضمنا دریک شرکت خارجی سرمایه گذاری کردم و سود من تقریبا یک بیت کوین را با استفاده از بارکد وب ولتم که دادم به کیف بلاک چینم انتقال دادند ولی بلافاصله برداشت شده بود شرکت گفت که شما چون موجودی نداشتید اتومات برداشت شده و باید دو هزار دلار بیت موجودی داشته باشید تا سود ارسالی به آن اضافه شود و دیده شود. آیا درست است؟

    پاسخ
    • آگوست 25, 2021 در 5:29 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- برای مشاهده آدرس بیت کوین در کیف پول تراست، مراحل زیر را انجام دهید:
      ابتدا روی Bitcoin در‌بخش توکن ها کلیک کنید. سپس روی گزینه Receive کلیک نمایید. آدرس بیت کوین خود را که یک عبارت طولانی تشکیل شده از حروف و عدد هست را مشاهده می کنید. با کلیک بر روی گزینه “Copy” آدرس را کپی کنید و از این آدرس برای دریافت استفاده نمایید.
      ۲- در مورد مطلبی که شرکت مذکور ادعا کرده است باید خدمتتون عرض کنم، هرگز چنین چیزی صحت ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 10, 2021 در 11:25 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام، با تشکر از زحمات جنابعالی،
    من در کیف پول بلاک چینم ۱۰۰۰ دلار دارم میخواهم همه انرا ارز بخرم ولی بیشتر از ۱۲۱ دلار نمیشه لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • می 11, 2021 در 5:12 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در کیف پول بلاک چین نمی توان دلار داشت بلکه فقط ارزهای دیجیتال در این کیف پول نگهداری می شود که با انتقال آن ها به صرافی هایی مانند بایننس می توانید عملیات چنج بین کوین ها را انجام دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • دسامبر 14, 2021 در 2:20 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خسته نباشید من حساب بلاک چین ساختم منتها بخش شماره ۲ ک مشخص کردید رو نداره یعنی بیت کوین و اتریوم و بیت کوین کش رو نشون نمیده و به جاش دلار و پوند نشون میده و هم اینکه برای Exchange من باید آدرسی از کشور دیگه رو داشته باشم باتوجه به اینکه تحریم هستیم. ولی من آدرسی از خارج یا آشنایی ندارم چطور میتونم به ادامه فرآیند بپردازم؟ با تشکر

      پاسخ
      • دسامبر 15, 2021 در 3:29 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        ۱- شکل ظاهری داشبورد اکانت کاربری به صورت مداوم دستخوش تغییراتی می شود اما با یک نگاه ساده و دقیق می توانید به راحتی گزینه های مانند بیت کوین و اتریوم را در آن بیابید.
        ۲- گزینه اکسچنچ دیگر برای کاربران مقیم ایران کاربردی نیست. در صورت نیاز به چنج کردن می توانید موجودی خود را به یک صرافی ایمن منتقل کنید و در آنجا ترید انجام دهید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • آوریل 13, 2021 در 12:06 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. از اینکه به سوالات کاربرها با دقت و سرعت بالا نسبت به بقیه سایتها جواب میدین بینهایت ممنونم از شما. یه سوال هم داشتم. در کیف پول های معتبری مثل بلاک چین و تراست والت هیچ آدرسی برای ارز Feyorra وجود نداره. چه کیف پولی این ارز رو داره؟

    پاسخ
    • آوریل 14, 2021 در 3:20 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      feyorra یک توکن ERC-20 است و روی بلاک چین اتریوم تولید می شود. در حال حاضر اعتبار چندانی ندارد بنابراین کیف پول های زیادی از آن پشتیبانی نمی کنند. اما مانند سایر توکن های ERC-20 می توانید آن را روی کیف پول رسمی اتریوم ذخیره نمایید. برای این کار کافیست به آدرس {www.myetherwallet.com} بروید و یک کیف پول بسازید و آنگاه می توانید تمام توکن های ERC-20 را روی این کیف پول ذخیره نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 11, 2021 در 5:48 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. میخواستم بابت زحماتی که میکشید و اطلاعات مفیدی که در زمینه کسب درآمد آنلاین در اختیار دیگران قرار میدید از شما تشکر کنم. ۲ تا سوال هم داشتم که اگه جواب بدین ممنون میشم.
    ۱. با توجه به اینکه ساخت اکانت در بلاک چین بدون وی پی ان ممکن نیست آیا خطر مسدود شدن بخاطر استفاده از وی پی ان وجود داره؟
    ۲. چرا در کیف پول Payeer یا Trust Wallet هیچ ارزی رو نمیشه به ریپل تبدیل کرد؟ مثلا در تراست والت هنگام تبدیل بیت کوین به ریپل با پیغامی مواجه میشیم که میگه برای فعالسازی اکانت ریپل باید ۲۰ ریپل به عنوان کارمزد پرداخت کنید.

    پاسخ
    • آوریل 12, 2021 در 3:54 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      ۱- هرچند احتمال رخ دادن چنین اتفاقی کم است اما به هر حال امکان مسدود شدن اکانت وجود دارد. ولی نکته مهم اینجاست که فرق بلاک چین با حساب های بانکی در همین است. در بلاک چین تا زمانی که کلیدهای خصوصی و ریکاوری در اختیار خودتان باشد، هیچ کس نمی تواند مالک دارایی شما شود یا مانع دسترسی شما به داراییتان گردد. اگر شما کلمه های ریکاوری حساب خود را داشته باشید، به راحتی یک کیف پول دیگر می سازید و با کلمات ریکاوری تمام موجودی خود را به آن انتقال می دهید.
      ۲- این خصوصیت ریپل است که شما هر کیف پولی که برای آن بسازید اولین باری که بخواهید مبلغی را از آن برداشت و یا تبدیل نمایید باید ۲۰ ریپل کارمزد بپردازید. بار اول این کارمزد در تمام کیف پول های ریپل وجود خواهد داشت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 30, 2021 در 11:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    درود: کسی میدونه کیفهای قدیمی ۲۰۱۳ با آدرس blockchain.info چی شدن؟

    پاسخ
    • مارس 31, 2021 در 3:10 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کافیست کلمات ریکاوری والت را داشته باشید. به راحتی آن ها را در بخش بازیابی کیف پول وارد می کنید تا به موجودی کیف پول قبلی خود دسترسی داشته باشید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 3, 2021 در 4:07 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقتتون بخیر. من میخوام از کیف پول بلاک چین مقداری بیت کوین انتقال بدم ولی هردفعه برای من ارور
    Insufficient fund
    رو میاره و نمیتونم انتقال بدم. ممنون میشم راهنمایی کنین. یه چیزی در حدودا ۱۲دلار میشه موجودیم. حتی تا یک دلار هم پایین اوردم ولی بازهم این ارور رو میداد. متشکرم

    پاسخ
    • مارس 4, 2021 در 3:01 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در حال حاضر کارمزد تراکنش ها در بلاک چین بیت کوین بالاست و بیشتر از کل موجودی شما است. بنابراین شما با ارور بودجه ناکافی مواجه می شوید. برای چنین مبالغ کوچکی هرگز نباید از بیت کوین استفاده کرد. فعلا تنها راه موجود این است که موجودی خود را افزایش دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 1, 2021 در 12:29 ق.ظ
    پیوند یکتا

    آیا به کیف پولی که هیچ تراکنشی نداره و جدید هست بار اول در حدود ۴ بیت کوین فرستاد؟

    پاسخ
    • مارس 1, 2021 در 11:48 ب.ظ
      پیوند یکتا

      بله، هیچ محدودیتی وجود ندارد اما اکیدا توصیه می کنم برای چنین مبالغی از کیف پول سخت افزاری مانند لجر نانو اس استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 21, 2021 در 3:37 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ،خواهشن کمک کنید ، میخوام بدونم ، تا چقدر بیت کوین میتونم در بلاکچین دپوزیت کنم و چقد بیت کوین میتونم در بلاکچین ویدراو کنم،سقف جفتشونو به من بگید؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • فوریه 21, 2021 در 11:13 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این کیف پول ها آزاد هستند و هیچ سقفی برای تراکنش ها وجود ندارد. در ضمن با داشتن کلمات ریکاوری حتی اگر برای حساب شما مشکلی ایجاد شود به راحتی کل موجودی خود را در هر والت بیت کوین می توانید بازیابی نمایید.
      اما توصیه می کنم اگر قصد نگهداری مبالغ زیادی را دارید از کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 13, 2021 در 10:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام چرا نمیشود از بلاک چین به کیف پول کوینمی و تراست ولت انتقال داد؟وقتی در بلاک چین آدرس کیف پول کوینمی یا تراست ولتمو میدم میگه آدرس بیت کوین اشتباه است؟باید از بلاک چین به چه کیف پولی انتقال بدم که مشکل دار نباشد؟

    پاسخ
    • فوریه 14, 2021 در 1:57 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      مشکلی در انتقال بین این کیف پول ها وجود ندارد. پیشنهاد می کنم آموزش مراحل انتقال ارز از جمله بدست آوردن آدرس کیف پول مقصد، پر کردن صحیح فرم انتقال، تعیین کارمزد لازم و انجام صحیح فرآیند انتقال را در اینترنت جستجو نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 11, 2021 در 12:44 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    خیلی ممنون از مطالب خوبتون
    من میخوام بیت کوین یا اتریوم خریداری کنم ولی چند تا سوال ذهنم رو مشغول کرده
    اینکه اگر من حساب بلاک چین باز کنم از این کیف پول بعدا میتونم برای فروش بیت کوین استفاده کنم یا برای ایرانیها تحریم هست؟
    و دوم اینکه به نظر شما بهتره از صرافی به صورت حضوری خریداری کنم یا صرافیهای آنلاین؟ کدوم روش امن تر هست و البته در کدوم روش سود کمتری میگیرن که برای من بیشتر به صرفه باشه؟

    پاسخ
    • فوریه 11, 2021 در 1:28 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- بله می توانید استفاده کنید. البته روش آن باز هم با استفاده از صرافی های آنلاین ایرانی است. یعنی شما بیت کوین های خود را از والت خود در بلاک چین به والت یک صرافی آنلاین ایرانی می فرستید و آن ها معادل ریالی آن را به حساب بانکی شما در ایران منتقل می کنند.
      ۲- معمولا صرافی های فیزیکی چنین خدماتی ارائه نمی دهند. اما اگر صرافی فیزیکی می شناسید که چنین خدماتی ارائه می دهد می توانید از آن استفاده نمایید. صرافی های آنلاین نرخ های متفاوتی دارند. باید در وب و انجمن ها تحقیق کنید و صرافی های معتبر را پیدا کنید و نرخ هایشان را مقایسه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 4, 2021 در 9:33 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    در ابتدا تشکر میکنم از مطالب خوبتون و یه سوال هم داشتم که ممنون میشم جواب بدید.
    من از ارزینجا مقداری بیت کوین خریدم و به آدرس ولت blockchain من ارسال شد ولی بعد از اون آدرسی که برای receive دارم تغییر کرده. آیا این نرماله یا من هک شدم؟

    پاسخ
    • ژانویه 5, 2021 در 3:22 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، طبیعی است. جهت امنیت بیشتر این اتفاق رخ می دهد. همچنان آدرس های قبلی نیز معتبر هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 28, 2020 در 5:06 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض ادب و احترام و سپاس فراوان از زحمات شما و پاسخگویی دقیق به سوالات تک تک پرسشگران ، خواستم بدونم آیا سایت یا بازی یا نرم افزاری برای درآمد بیت کوین وجود داره که حداقل اندکی به زحمتش بیرزه و آدم بتونه ماهانه درآمدی داشته باشه و بعد اینکه کدام حساب برای افراد مقیم ایران بهتر و مطمین تر هست ، پایر یا بلاک چین؟

    پاسخ
    • دسامبر 28, 2020 در 10:55 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      ۱- نوع تمام این سایت ها قطره چکانی است و هیچ یک بدون داشتن زیرمجموعه های مستقیم زیاد، درآمد قابل قبولی نخواهند داشت. به هر حال در حال حاضر سایت کوین پات و ۷ سایت متصل به آن عملکرد بهتری داشته اند.
      ۲- هر کدام مزایای خودش را دارد. بسیاری از سایت ها فقط با پایر کار می کنند. اما از نظر خطر تحریم و مسدود شدن دارایی، بلاک چین به دلیل تمرکز زدایی و غیر قابل کنترل بودن، امن تر است.
      موفق باشید.

      پاسخ
        • آوریل 9, 2021 در 4:20 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          جهت افتتاح حساب به سرمایه نیاز نیست. فعالیت در سایت های قطره چکانی معتبر هم نیاز به سرمایه گذاری ندارد.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • دسامبر 14, 2020 در 12:18 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید
    لطفا در زمینه اینکه سقف جابجایی در این اکانت چقدر هست در روز
    راهنمایی میفرمایید؟

    پاسخ
    • دسامبر 15, 2020 در 2:31 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سقفی وجود ندارد. نامحدود است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 11, 2020 در 10:36 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر.تو والت بلاک چین من ۳ تا والت بیت کویین وجود داره که ۲ تا از اونا بدون موجودی و یکی موجودی داره.متاسفانه اون موجودیو نمی تونم انتقال بدم و ارور oops an error occurred try later میده وقتی دکمه send را می زنم.با چند تا وی پی ان مختلف تست کردم ولی نشد.بکاپ اونو هم که رو یه گشی دیگه وارد میکنم باز میشه ولی موجودی صفر داره.میشه لطفا بفرمایید ایراد کار من چیه؟

    پاسخ
    • دسامبر 11, 2020 در 11:20 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به اینکه بنده اطلاعاتی از شرایط والت شما ندارم نمی تونم نظری در مورد ایراد آن بدهم. به پشتیبانی سایت مذکور ایمیل بزنید و مشکل خود را با آن ها در میان گذارید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 29, 2020 در 9:45 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من مراحلی رو که گفتید رو رفتم و ایمیلی که برام اومد رو تایید کردم و تو اون ایمیل نشانی برنامهblackchain رو از گوگل پلی داده بود اونو نصب کردم و خلاصه کیف پول دیجیتال نصب کردم ولی من یه مقدار از قبل بیت کویین دارم اونو تو کیف پول تو قسمت بیت کویین نیست چطور اونو انتقال بدم تو برنامه یا روشی اگه هست لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • نوامبر 30, 2020 در 4:19 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بیت کوین های شما که خود به خود به کیف پول جدید شما منتقل نخواهند شد. باید به کیف پولی مراجعه کنید که در آن بیت کوین دارید و از آنجا بیت کوین ها را به آدرس کیف پول جدید خود Send نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 22, 2020 در 9:29 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    من باید بیت کوین معادل ١٠ دلار برای کسی ارسال کنم که این کار رو انجام دادم ولی برای گیرنده واریز نشده
    لطفا منو راهنمایی کنید که برای ارسال این مبلغ چه مقدار کارمزد بزنم که سریع واریز بشه؟؟؟؟؟؟
    من عجله دارم ممنون میشم جوابمو بدید

    پاسخ
    • نوامبر 23, 2020 در 12:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ببینید توجه به تمام نکات زیر برای شما الزامی است:
      ۱- به هیچ عنوان بیت کوین برای انجام تراکنش های به این کوچکی مناسب نیست و شما ضرر زیادی متحمل خواهید شد. برعکس تراکنش های بزرگ که بیت کوین بسیار به صرفه است.
      ۲- اگر مبلغ را برای شخصی یکبار ارسال کرده اید، به هیچ عنوان مجدد ارسال نکنید. چون تراکنش های بیت کوین برگشت ناپذیرند و در نتیجه دو بار به حساب شخص مبلغ واریز خواهد شد.
      ۳- کارمزد تراکنش های بیت کوین در هر لحظه متفاوت است و به سختی شبکه، ارزش بیت کوین و کیف پول مورد استفاده بستگی دارد. به عنوان مثال حدود ۶ روز قبل متوسط کارمزد برای تراکنش حدود ۱۲ دلار بود. اما در همین لحظه چیزی حدود ۳ دلار است.
      ۴- حتما به اندازه مبلغ تراکنش و کارمزد آن در حساب خود موجودی داشته باشید. چون کارمزد از مبلغ تراکنش کسر نخواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • آوریل 17, 2022 در 5:11 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام وقتتون بخیر از یه سایت میخام دلار به ولت بیت کوین بزنم آدرس دلار ولتو چطوری پیدا کنم؟

      پاسخ
      • آوریل 19, 2022 در 7:05 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        امکان انتقال دلار به ولت بیت کوین وجود ندارد. اگر سایت مورد نظر شما بیت کوین را در روش های پرداختش دارد، کافیست آدرس بیت کوین خود را به آن ها بدهید، آن ها معادل مبلغ دلاری را به صورت بیت کوین به والت شما انتقال خواهند داد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • نوامبر 8, 2020 در 11:35 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید من یه سوال داشتم
    من میخواستم از کیف بلاکچینم به کیف پول پایر پول انتقال بدم آیا امکان پذیر هست ؟؟

    پاسخ
    • نوامبر 9, 2020 در 1:15 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، کافیست به اکانت خود در پایر مراجعه نمایید و روی کیف پول بیت کوین خود کلیک نمایید. سپس شماره والت خود را فعال کنید و آن را کپی کنید. آن گاه می توانید از بلاک چین به آدرس مورد نظر بیت کوین انتقال دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • نوامبر 28, 2020 در 8:22 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام صوفی، امیدوارم در این ۲۲ روز توانسته باشی مشکلت را حل کرده باشی، اما اگر احیانا موفق نشده ایی شما باید مرورگر خود را به نسخه جدیدتر بروزرسانی کنید،اگر این کار برای شما مشکل است، بهتر است یک مرورگر خوب را دانلود و اقدام نمایید، پیشنهاد من،موزیلا و یا کروم است

      پاسخ
  • نوامبر 6, 2020 در 11:00 ب.ظ
    پیوند یکتا

    ای وای معذرت میخام ک هی سوال میپرسم
    ببخشین ولی وقتی میرم ک حساب ت بلاک چین ایجاد کنم اینو میاره
    YOUR BROWSER IS NOT SUPPORTED. PLEASE UPDATE TO AT LEAST CHROME 45,FIREFOX 45,SAFARI 8,IE 11,OR OPERA.
    خسته نباشین ادمین جان
    واقعا ک شما مخ نت هستین به وجود ادمایی مث شما افتخار باید کرد

    پاسخ
    • نوامبر 8, 2020 در 4:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      اختیار دارید. مجموعه میلیونر باش جهت پاسخ به سوالات کاربران تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
      باید از مرورگرهای به روز استفاده نمایید. مرورگرهایی مانند کروم، فایرفاکس و یا اپرا.
      آخرین نسخه مرورگرها را دانلود نمایید و یا با استفاده از پنل مرورگر، آن را به آخرین ورژن آپدیت نمایید. همچنین دقت فرمایید که گزینه کوکی ها و جاوا اسکریپت روی مرورگر فعال باشد. اگر بعد از رعایت این موارد باز هم مشکل داشتید، با استفاده از یک vpn امن مراحل را انجام دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 1, 2020 در 12:10 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من در سایت blocksmash بازی می کنم بعد گفته اگر پولی که دریافت میکنید به ۱۰۰ دلار برسه میتونی بداشت کنی بعد برای واریز Enter your Bitcoin wallet address میخواهد باید گجا پیدا کنم بعد شما در مورد این سایت بازی اطلاعاتی دارید ایا واقعها بیت کوین می دهد میشه کمکم کنید

    پاسخ
    • نوامبر 2, 2020 در 1:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      چنین سایتی در لیست سایت های معتبر قرار ندارد و بنده هم شناختی نسبت به آن ندارم.
      نحوه بدست آوردن آدرس کیف پول بیت کوین نیز در مقاله فوق و هم در بخش نظرات به صورت مفصل بیان شده است. لطفا مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • نوامبر 30, 2020 در 2:17 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام ممنون از سایت خوبتون با راهنمایی شما تونستم کیف پول دیجیتال رو نصب کنم حال چطور بیت کوین رایگانی که از سایت های اینترنتی بدست آوردم رو انتقال بدم به کیف پول دیجیتال؟

        پاسخ
        • نوامبر 30, 2020 در 4:31 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          مطابق مقاله فوق آدرس والت بیت کوین خود را کپی کنید و در سایت هایی که فعالیت می کنید در پروفایل یا بخش برداشت، در فیلدی با مضمون bitcoin address وارد نمایید. سپس می توانید درخواست برداشت ثبت کنید. در صورتی که قوانین سایت های مذکور را رعایت کرده باشید و سایت ها نیز معتبر باشند، مبلغ را به کیف پول دیجیتال شما انتقال دهند.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • اکتبر 22, 2020 در 12:45 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید یه سوال بنده تمام کار های بلاک چین را انجام دادم اما در قسمت پروفایل وقتی اسم کشور را میخواهید وارد کنید ایران وجود ندارد و همچنین پرشین هم نیست لطفا راهنمایی کنید بنده چه کنم با تشکر از شما

    پاسخ
    • اکتبر 23, 2020 در 2:01 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در حال حاضر برای استفاده از کیف پول بلاک چین نیازی به احراز هویت و تکمیل پروفایل نیست و کامل کردن پروفایل مربوط به بخش احراز هویت جهت دسترسی به امکانات اکسچنج است. همچنین امکان احراز هویت برای افراد مقیم ایران وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 7, 2020 در 4:19 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید من با کامپیوترم با استفاده از قیلترشکن psiphon3 وارد می شوم ایا من به مشکل بر می خورم؟

    پاسخ
    • سپتامبر 7, 2020 در 8:18 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر منظور شما استفاده از کیف پول بلاک چین است که از نظر سایت مذکور استفاده از نرم افزارهای تغییر ip تخلف نیست و مشکلی ایجاد نمی شود. اما از نظر امنیتی استفاده از چنین برنامه هایی می تواند ریسک هایی به همراه داشته باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • سپتامبر 21, 2020 در 2:28 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خسته نباشید من یه جا خوندم نوشته بودبا ایمیلی کیف پول بلاک چین بسازید که تو هیچ سایتی با اون ایمیل نیستین میخاستم بدونم این حرف درسته؟

        پاسخ
        • سپتامبر 21, 2020 در 11:38 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          الزامی به رعایت چنین موردی نیست و اگر رعایت نکنید هیچ خطری شما را تهدید نمی کند. اما به طور کلی از نظر امنیتی چنین توصیه ای مفید است.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • سپتامبر 5, 2020 در 11:51 ق.ظ
    پیوند یکتا

    باسلام و احترام
    من میخوام دارای بیتکوین خودم رو از کیف تراست ولت به کیف پول دیگر خودم بلاکچین انتقال بدم .
    آیا فقط با گزینه سند و رسیو امکان پذیره؟
    یا از طریق کلمات بازیابی هم میشه؟
    راهنمایی میکنید چطوری انتقال بدم بین کیف پول هام
    با تشکر

    پاسخ
    • سپتامبر 5, 2020 در 10:38 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بهترین و ایمن ترین روش استفاده از Send است. ابتدا به کیف پول خود در بلاک چین مراجعه کنید. آدرس والت بیت کوین خود را کپی کنید و سپس به کیف پول تراست مراجعه نمایید. آنگاه با استفاده از گزینه send و وارد کردن آدرس کیف پولتان، مشخص کردن مبلغ تراکنش و همچنین در نظر گرفتن کارمزد مناسب تراکنش را انجام دهید.
      روش دیگری هم وجود دارد که با استفاده از کلمات ریکاوری است که بنده چندان توصیه نمی کنم. اگر قصد بازیابی کیف پول خود را با استفاده از این روش دارید می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید و کلمات ریکاوری را در فیلد مربوطه وارد نمایید.
      {https://login.blockchain.com/#/recover}
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 4, 2020 در 12:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.
    از سایت بسیار خوبتون ، تشکر و قدردانی می کنم.
    اگه از طریق بلاک چین مقداری بیت کوین انتقال بدهم به حساب کیف پول بیت کوین در پایرم که خود پایر برامون ایجاد کرده ، میشینه به حساب. مشکلی نداره؟

    پاسخ
    • سپتامبر 4, 2020 در 7:08 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      مشکلی ندارد اما حتما میزان انتقال بیش از ۰٫۰۰۵ بیت کوین باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 3, 2020 در 1:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من یه مشکلی دارم که اگه راهنماییم کنید ممنون میشم من الان می خام از یه سایتی برداشت بزنم ادرس بیت کوینمم ثبت هست تو سایت وقتی می خوام برداشت بزنمم این پیام میاد :برای برداشت وجوه حساب خود را به (برنامه حرفه ای) ارتقا دهید.: چکار کنم

    پاسخ
    • سپتامبر 3, 2020 در 8:37 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به اینکه معلوم نیست از چه سایتی می خواهید برداشت نمایید، نمی توان راهنمایی دقیقی داشت و همچنین باید چنین سوالاتی را از پشتیبانی خود آن سایت و یا افرادی که سایت مذکور را به شما معرفی کرده اند بپرسید.
      اما معمولا چنین پیغامی را زمانی دریافت می کنید که سایت مذکور، به کاربران رایگان پرداخت ندارد و از شما می خواهد برای ثبت درخواست برداشت، ابتدا مبلغی را به سایت آن ها واریز نمایید و پلن کاربری خود را ارتقا دهید تا سپس درخواست برداشت شما را بپذیرد. معمولا چنین سایت هایی اسکم هستند و در نهایت پرداختی نخواهند داشت. توصیه می کنم از فعالیت در آن ها خودداری کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 2, 2020 در 3:33 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید
    ببخشید واسه اینکه هربار بخام برم تو حسابم باید بیام همین سایت شما؟؟
    اگه امکانش هست جای اون کلیده یه کلید واژه بدید تا راحت تر وارد بشم

    پاسخ
    • سپتامبر 2, 2020 در 10:52 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      می توانید از آدرس زیر برای ورود به حساب خود استفاده نمایید.
      {https://login.blockchain.com}
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 23, 2020 در 10:49 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من داخل بلاکچاین مدتهابودمبلغ ۰٫۰۰۴بیتکویین داشتم به تازگی واردشدم میبینم صفره ۱۲کلمه راواردکردم هیچ نبودیعنی هکرواردشده به حسابم اماچطورممکنه؟درضمن داخل تراکنشهاحساب ناشناسی هست که دریافتی داشته بیشترازمبلغ من مثل۰٫۰۳

    پاسخ
    • آگوست 24, 2020 در 4:42 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر رمز عبور یا کلمات ریکاوری شما به هر شکلی مانند استفاده از سیستم نا امن و غیره در اختیار شخص دیگری قرار گیرد به راحتی می تواند حساب شما را خالی کند. بعد از اینکه به حساب شما دسترسی داشته باشند دیگر حساب مال شما نیست و می توان با آن هر کاری از جمله دریافت و واریز مبالغ مختلف انجام داد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آگوست 25, 2020 در 6:22 ب.ظ
        پیوند یکتا

        خسته نباشین بعد از ثبت نام ورود ک میخوام کنم بعد ثبت ایمیل و رمز،۲faمیخواد این چیه ندارمش اصلا میشه از دوباره ثبت نام کنم اعصابمو بهم ریخت

        پاسخ
        • آگوست 25, 2020 در 8:57 ب.ظ
          پیوند یکتا

          ۲FA به صورت کامل در مقاله فوق در بخش “تنظیمات امنیتی حساب بلاک چین” توضیح داده شده است که می توانید مطالعه نمایید. اگر این گزینه را فعال نکرده باشید باید فیلد مذکور را خالی بگذارید اما در صورت فعال کردن باید کدی که در نرم افزار Google Authenticator دریافت می کنید را وارد نمایید.
          مجدد هم می توان با یک ایمیل دیگر اکانت ساخت و محدودیتی وجود ندارد.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آگوست 15, 2020 در 10:54 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام حداکثر انتقال بیت کوین به صرافی یا به حساب والت دیگری چقدر است یعنی تا چقدر میتونیم بیت کوین از حساب بلاک چین به حساب والت دیگری بدون ارتقا دادن حساب انجام بدهیم مثلا برای انتقال دادن ۰٫۰۰۹۵۲۰۰۰ بیت کوین از حساب بلاک چین به حشاب والت دیگری ارتقا حساب لازم است یا بدون مشکل این مقدار بیت کوین قابل انتقال است

    پاسخ
    • آگوست 16, 2020 در 2:14 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از طرف بلاک چین هیچ سقف و محدودیتی وجود ندارد و نیازی به ارتقا حساب نیست. می توانید هر مبلغی را انتقال دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 17, 2020 در 9:19 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خداقوت من حدود سه هفته هست که اتریوم اسخراج میکنم الان بعداز سه هفته پردازش که تمام شده نوشته پرداخت ولی وقتی به کیف پولم مراجعه اتریومی داخل آن نیست لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • جولای 18, 2020 در 3:08 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ارتباط این سوال با مقاله فوق در چیست؟ در سایت بلاک چین نه می توان اتریوم استخراج کرد و نه می توان به آن اتریوم واریز کرد. بنابراین این سوال هیچ ارتباطی با مقاله فوق ندارد و نباید در این قسمت پرسیده شود.
      از طرفی با توجه به اینکه شما اشاره ای نکرده اید که در کجا استخراج کرده اید و به کجا می خواهید انتقال دهید و چه فرآیندی طی شده است، امکان راهنمایی خاصی برای بنده و سایر همکارانم وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 30, 2020 در 9:00 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و عرض ادب خدمت به شما
    من خواستم بدونم که مانند سایت پایر امکان داره بلاک چین هم از ما بخواهد حساب خود را وریفای کنیم؟چون باید با قیلترشکن برویم و خواستم بگم که مشکلی پیش می آید یا نه؟
    همچنین یعنی امکان تغییر دادن بیت‌کوین به دلار یا دیگر ارز های خود بلاک‌چین برای ما امکان پذیر نیست؟
    درباره کارمزد بیت‌کوین شنیده ام که الگوریتم پیچیده ای داره و متغیر است،حدودی برای این کارمزد وجود دارد ؟
    اگر من بر فرض مثال یک بیت‌کوین برای شما بریزم،کارمزد از اون یک بیت‌کوین کم می‌شود؟با این حساب سایتی مثل اجو یا گلدن کلیکس چگونه پول واریز می کنند؟
    امکان انتقال پول از بلاک‌چین به لنجر نانو است به صورت مستقیم؟چقدر کارمزد می‌گیرد؟
    در نهایت هم از اینکه صبورانه جواب سوال های ما را می‌دهید متشکرم.

    پاسخ
    • جولای 1, 2020 در 3:18 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱-بله، در حال حاضر هم برای استفاده از برخی امکانات در بلاک چین مانند تبدیل ارزها به یکدیگر، نیاز به وریفای کردن حساب است که البته برای افراد مقیم ایران چنین امکانی وجود ندارد. اما مزیت بلاک چین نسبت به پایر این است که در بلاک چین امکان مسدود کردن موجودی وجود ندارد. یعنی حتی اگر سایت دسترسی شما به کیف پول را مسدود کند، به راحتی می توانید با کلمات ریکاوری که در اختیار دارید کیف پول خود را در هر سیستم بلاک چینی دیگر، بازیابی نمایید.
      ۲- در سایت بلاک چین به صورت مستقیم، این امکان برای حساب های وریفای نشده وجود ندارد. اما می توان با استفاده از صرافی ها، تبدیل رمز ارزها را انجام داد.
      ۳- حدودی وجود ندارد. کارمزد تابع سختی شبکه، شلوغی شبکه، حجم تراکنش و قیمت بیت کوین است. جهت آگاهی از کارمزدهای لحظه ای شبکه می توانید به سایت bitcoinfees.info مراجعه نمایید.
      ۴- خیر، باید علاوه بر مبلغ انتقالی در کیف پول خود موجودی داشته باشید تا کارمزد از آن کم گردد. در هنگام انتقال کارمزد به شما نمایش داده می شود. به عنوان مثال اگر شما بخواهید ۱ بیت کوین برای بنده ارسال فرمایید، از کیف پول شما تقریبا ۱٫۰۰۰۱ بیت کوین کم خواهد شد. ۱ بیت کوین به دست من خواهد رسید و ۰٫۰۰۰۱ بیت کوین صرف کارمزد خواهد شد.
      ۵- شماره کیف پول بیت کوین خود را به سایت های مذکور می دهید و آن ها کارمزد را از پول شما کم می کنند و سپس مبلغ را برایتان ارسال می کنند.
      ۶- بله، می توانید به صورت مستقیم به کیف پول لجر خود انتقال دهید. کارمزد هم متغیر است که توضیحات آن در مورد شماره ۳ داده شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 1, 2020 در 10:51 ق.ظ
        پیوند یکتا

        ممنون از پاسخگویی سریعتان و معذرت از سوال های زیادم:)
        برای مثال نمی توان پول بیت کوین را به دلار به حساب بیت کوین دیگری انتقال داد؟
        اگر اینطوری بشه با درست کردن دو اکانت میشه بیت کوین را تغییر داد.
        در ضمن درباره سایتی که فرمودید من اسم سایت را سرچ کردم و وارد یک صفحه با نام دیگری شد و این را نوشت.
        Page Not Found
        Looks like you’ve followed a broken link or entered a URL that doesn’t exist on this site.
        Back to our site
        بعد Back to our site رو زدم و وارد سایت ****** شد.
        مشکل از کجاست؟
        خسته نباشید و اگر نباید لینک می گذاشتیم شرمنده ام.:(

        پاسخ
        • جولای 1, 2020 در 10:26 ب.ظ
          پیوند یکتا

          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          ۱- خیر. بیت کوین را فقط می توان به یک کیف پول بیت کوین دیگر و به شکل بیت کوین انتقال دهید.
          ۲- سایتی که ذکر کردید دامنه جدید همان سایت است. به این آدرس مراجعه فرمایید. {privacypros.io/tools/bitcoinfees}
          موفق باشید.

          پاسخ
          • جولای 2, 2020 در 7:09 ب.ظ
            پیوند یکتا

            ممنون از راهنماییتان
            فقط با توجه به نمودار،نزدیک به ۰٫۵ $ باید به خاطر کامزد از ما کم شود.
            برای حساب گلدن کلیکس اگر شماره حساب پایر را بدهیم که کارمزد کمتری میگیرد برای کار های کوچک.
            اگر برای مثال ۰٫۷$ از حساب گلدن برداشت کنم کلا ۰٫۲$ برام ریخته میشه؟!
            (برای اجو به صرفه تر در میاد ولی)
            من الان کمتر از یک دلار در حساب گلدنم دارم و میخواستم با پایر درش بیارم.ولی دیدم که نمی تونم پول اجو را با پایر در بیارم(کارمزدش ۱۰ دلاره!) و الان به نظرتون چه کار کنم؟

          • جولای 3, 2020 در 1:15 ق.ظ
            پیوند یکتا

            ۱- جابه جایی ۰٫۷ دلار در شبکه بیت کوین اصلا امری معقول نیست. تقریبا هیچی به دست شما نخواهد رسید و تمام مبلغ صرف کارمزد خواهد شد. بهتر است اجازه دهید موجودی افزایش یابد سپس آن را انتقال دهید.
            ۲- هیچ وقت مبالغ کمتر از ۱۰ دلار را به پایر واریز نکنید. کلا صرف اقتصادی ندارد. بهتر است اجازه دهید موجودی افزایش یابد سپس برداشت کنید. اگر اصرار به برداشت دارید، بهتر است از کیف پولی در سایت بلاک چین استفاده فرمایید. نحوه ساخت چنین کیف پولی در بخش مقالات توضیح داده شده است.
            موفق باشید.

      • نوامبر 6, 2020 در 10:27 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام و عرض خسته نباشید
        من ت موردی ک باید دوربین گوشی رو روی بارکد تصویر نگه دارم همیشه ب مشکل برمیخورم مثلا بخاطر همین موضوع نتونستم ت صرافی باینس احراز هویت کنم
        وقتی دوربین گوشیو باز میکنم طبق مورد عادی چیزایی ک جلو دوربین هستن مث دیوار پنجره و… نشان داده میشن و اون بارکد تصویر کلا دیده نمیشه همیشه حرص میخورم چطوری اسکن بگیرم با این شرایط
        و اینکه برای ثبت نام بهتره ت صرافی های ایرونی ثبت نام کنم یا همون باینس؟
        یکیم میشه بگین کدوم کیف پول بهتره همین کیف پول بلاک چین یا تراست؟ اگه ت بلاک چین والت داشته باشم میتونم چنتا والت دیگه داشته باشم؟
        ممنون و سپاس از توضیحات خوب و عالیتون

        پاسخ
        • نوامبر 8, 2020 در 4:12 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ۱- بدین منظور از یک نرم افزار بارکد خوان بر روی گوشی خود استفاده نمایید. اگر صرفا قرار است یک بارکد خوانده شود می توانید از نرم افزاری مانند QR Code Reader استفاده نمایید. اگر هم قرار است ۲FA فعال شود که باید نرم افزاری مانند Authenticator بر روی گوشی نصب شود.
          ۲- اگر قصد اکسچنج کردن رمز ارزها به یکدیگر را دارید که صرافی بایننس خیلی قوی تر است اما به هر حال ریسک های بیشتری هم برای ایرانیان دارد. اما جهت تبدیل به ریال باید حتما از صرافی های معتبر و آنلاین داخلی استفاده نمایید.
          ۳- بله می توانید هر تعداد که می خواهید کیف پول داشته باشید. از نظر بنده بهترین کیف پول برای ارزهای دیجیتال، لجر نانو اس است.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژوئن 29, 2020 در 11:44 ب.ظ
    پیوند یکتا

    بهترین و مطمئن ترین سایت بیت کوین رایگان
    {cointiply.com}

    پاسخ
    • سپتامبر 6, 2020 در 3:47 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خسته نباشید من بلاک چین نصب کردم بعد بیت کویین هام رو چطور بیارم داخل بلاک چین

      پاسخ
      • سپتامبر 6, 2020 در 11:49 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        این مسائل در مقاله فوق و بخش نظرات چندین بار توضیح داده شده است که می توانید مطالعه فرمایید.
        نحوه کلی کار این است که وارد بلاک چین شوید و با استفاده از گزینه Request یا Receive و انتخاب bitcoin آدرس کیف پول خود را کپی نمایید و سپس به کیف پولی که در حال حاضر در آن بیت کوین دارید مراجعه کنید و با استفاده از گزینه Send و وارد کردن آدرسی که در مرحله قبل کپی کرده بودید و تکمیل بقیه قسمت ها، فرآیند انتقال را انجام دهید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • ژوئن 21, 2020 در 7:34 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام یه سوال.‌‌‌.من آدرس کیف پولمو دادم به نرم افزار بیت کوین ساز بعد از ی مدتی چند صدم اومد داخل کیف پولم ولی نوشته غیر قابل خرج کردن…میخاستم بدونم زمان برداشتش با زمان برداشت بیت کوین نرم افزار یکیه یا این این یه چیز دیگست..لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ
    • ژوئن 21, 2020 در 8:18 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ابتدا باید عرض کنم که معمولا چنین نرم افزارهایی اسکم هستند و نمی توان روی آن ها حساب باز کرد. در مورد بیت کوین های موجود در حساب شما، نیاز است که ابتدا حداقل بیش از ۲ کانفیرم توسط ماینرها صورت گیرد تا تراکنش، معتبر به حساب آید. اگر پس از ۴۸ ساعت بازهم در حالت غیر قابل خرج کردن باقی بماند، یعنی تراکنش انجام شده معتبر نیست و تراکنش مذکور اعتباری نخواهد داشت. همچنین اگر کیف پول شما حداقل میزانی را برای تراکنش تعیین کرده است، مبلغ باید از حداقل میزان تعیین شده بیشتر باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 21, 2020 در 1:56 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید ممنونم از اطلاعات خوبتون ببخشید یه سوال موقعه وارد شدن به کیف پول بلاکچین پسوردو وارد میکنم وارد که میشم بعدش این اخطار میاد Oops! Something’s not right here لطفا راهنمایی کنید مرسی از سایته خوبتون

    پاسخ
    • ژوئن 21, 2020 در 8:06 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از یک برنامه تغییر ip امن استفاده فرمایید و ip خود را از ایران به کشور مناسب دیگری تغییر دهید. همچنین کش مرورگر را پاک کنید و دقت نمایید که گزینه کوکی ها و جاوا اسکریپت روی مرورگر فعال باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 28, 2020 در 3:51 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میشه راهنمایی کنیدGaerte PINیه چهرتا جاخالی باید با عدد پرکنم یعنی چی من میخوام توبلک چین ثبت نام کنم اینو نشون میده

    پاسخ
    • می 28, 2020 در 11:36 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      عبارتی که شما فرمودید، بنده تاکنون مشاهده نکرده ام. با vpnهای امن به لینک مندرج در مقاله فوق مراجعه نمایید و بر روی Create Wallet کلیک نمایید و مطابق با توضیحات مقاله فوق حساب خود را بسازید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 21, 2020 در 11:36 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    خسته نباشید
    مطالب سایت بسیار عالی و کاربردیست
    ممنون از مجموعه سایت خوب ملیونرباش
    سوالم در خصوص والت بیتکوین بود
    من به تازگی میخوام کار با بیتکوین رو آغاز کنم
    سوالی که برام پیش اومده در خصوص این ولت اینه که چه مشکل و معایبی این ولت داره که در کنارش هزاران ولت دیگه معرفی شدند و برای خودشون طرفدارها و مصرف کننده های خودشون رو دارند؟
    مگه این ولت بلاک چین اولین و بهترین این ولتها نبوده، چرا باید به سراغ کیف پولهای مشابه رفت؟
    و اینکه آیا با استفاده از این ولت میشه دریافت ریالی در ایران داشت؟ و سوال دیگم هم اینه که شما برای شروع کار با رقمهای کوچیک ساتوشی همین ولت رو پیشنهاد میکنید یا ولت امن تر دیگه ای ؟

    پاسخ
    • می 22, 2020 در 1:49 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      اصولا طرح چنین سوالی درست نیست. هر ولتی معایب و مزایای خود را دارد و سلیقه های خاصی را راضی می کند. به عنوان مثال بنز از پراید قدیمی تر است و بدون شک پراید برای پوشش عیب های بنز تولید نشده است.
      هر ولتی طرفداران خاص خود را دارد. بعضی ها ولتی می خواهند که استفاده آسان تر داشته باشد. بعضی ها ولتی می خواهند که از تمام رمز ارزهای مهم پشتیبانی کند و بتوانند برای تمام رمز ارزها یک کیف پول داشته باشند.
      این ولت به هر حال ولت با سابقه ای است و می توان آن را انتخاب مناسبی دانست. اما اگر ولتی را برای موبایل بخواهید و یا ولتی بخواهید که از ارزهای مختلف پشتیبانی کند، آن وقت دیگر ولت مناسبی نیست و می توان روی گزینه هایی مانند coinomi فکر کرد.
      هیچ یک از ولت های معتبر بیت کوین امکان واریز به ایران یا تبدیل به ریال را ندارند. اما به راحتی می توانید به صرافی های آنلاین داخلی بیت کوین خود را بفروشید و آن ها به حساب بانکی شما ریال واریز می کنند.
      بنده پیشنهاد خاصی ندارم. این ولت می تواند انتخاب مناسبی باشد اما اگر یک ولت واقعا امن با امکانات مناسب بخواهید، بدون شک ولت سخت افزاری لجر نانو اس را توصیه می کنم.
      موفق باشید.

      پاسخ
        • می 23, 2020 در 4:51 ق.ظ
          پیوند یکتا

          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          موفق باشید.

          پاسخ
      • ژوئن 20, 2020 در 5:03 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام ممنون از اطلاعات خوبتون. منظورتون از اینکه هیچ کدوم از ولت های معتبر بیت کوین امکان واریز به ایران را ندارند یعنی نه بیت کوین میتوانند به کاربران ایرانی بفرستند نه دلار؟؟؟؟؟؟

        پاسخ
        • ژوئن 20, 2020 در 8:43 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          خوشبختانه ارزهای دیجیتال غیر متمرکز هستند و قدرت ها و دولت ها نمی توانند بر روی آن ها کنترل مستقیم داشته باشند. بنابراین شما می توانید بیت کوین را به آدرس بیت کوین هر شخصی با هر ملیتی در شبکه بلاک چین منتقل سازید. اما امکان تبدیل مستقیم یا واریز مستقیم از یک کیف پول یلاک چینی به بانک های ایرانی وجود ندارد. یعنی در حال حاضر کیف پول معتبری وجود ندارد که شما بتوانید در آن بیت کوین های خود را مستقیم به دلار یا ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی خود در ایران واریز نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • ژوئن 17, 2020 در 2:35 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام وقت بخیر
      ادرس کیف پول تغییر میکند؟
      بنده قبلا که درخواست بیت کوین داده بودم از قسمتrequset ادرس دادم و بیت کوین گرفتم.
      حال که مجددا به اون قسمت رفتم ادرسش عوض شده
      این عادیه؟

      پاسخ
      • ژوئن 17, 2020 در 3:08 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        بله، جهت امنیت بیشتر این اتفاق رخ می دهد. البته همچنان تمام آدرس های قبلی متعلق به شماست و معتبر می باشد. بنابراین می توان به همان آدرس های قبلی نیز واریز داشت.
        موفق باشید.

        پاسخ
        • آگوست 23, 2021 در 1:49 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام و درود
          برای امنیت حساب بلاک چین یا بهتره بگم برای ویفای کردن حساب نیازی به مدارک شناسایی نیست
          همین مراحلی که تو اموزشتون گفتین کافیه؟

          پاسخ
          • آگوست 25, 2021 در 5:14 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            تا این لحظه صرفا برای دریافت و انتقال ارز در کیف پول مذکور نیازی به وریفای کردن با استفاده از مدارک نیست اما برای عملیاتی مانند تبدیل ارزها به یکدیگر نیاز به وریفای کردن با مدارک می باشد که برای ایرانیان مقیم ایران مقدور نیست.
            موفق باشید.

  • می 7, 2020 در 2:01 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من بعلت اشنایی کم بجای ادرس کیف پول ایدی ولت رو دادم تا برام بیت کوین بریزن ایا راهی هست من بیت کوینم رو دریافت کنم از پاسخ گوییتان متشکرم

    پاسخ
    • می 7, 2020 در 2:22 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اصولا فرستنده اگر آشنایی مختصری با بیت کوین داشته باشد، به راحتی تفاوت آیدی ولت با آدرس کیف پول را می فهمد و تراکنش را ارسال نمی کند و از شما تقاضای آدرس صحیح میکند.
      به هر حال اگر تراکنش ارسال شده باشد که دیگر راهی ندارد. چون تراکنش های بیت کوین غیر قابل برگشت هستند. در چنین شرایطی مقصر شما هستید چون باید آدرس صحیح را به فرستنده می دادید و مسئولیتی متوجه شخص فرستنده نیست. اما اگر هنوز تراکنش ارسال نشده است، باید با شخصی که قرار است واریزی داشته باشد، تماس برقرار کنید و مساله را برایش توضیح دهید. در ضمن اگر ادعای پرداخت دارند حتما TXID تراکنش را از آن ها بخواهید تا حداقل مطمئن شوید به همان آدرس غلظ نیز تراکنشی ارسال شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 26, 2020 در 3:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت شم
    من حدود ۱۵ ماه است که در یونیک فاینانس سرمایه گذاری کردم
    میخواستم بدونم آیا از مین ولت یونیک می‌شود به بیت کوین تبدیل کرد
    متشکرم

    پاسخ
    • آوریل 27, 2020 در 12:28 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      هیچ آموزشی در مورد سایت یونیک فاینانس در میلیونر باش وجود ندارد. لطف کنید چنین سوالاتی را از سایت هایی بپرسید که آموزشی مربوط به سایت مذکور دارند و آن را تبلیغ و معرفی می کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 24, 2020 در 4:35 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشد.
    آیا صرافی ارز های دیجیتال ایرانی معتبر هستند آیا امکان کلاه برداری در صرافی داخلی وجود داره یا نه و اگه امکان داره چندتا صرافی
    معتبر بهم معرفی کنید.

    پاسخ
    • آوریل 25, 2020 در 2:51 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در بین صرافی های موجود داخلی، صرافی های با سابقه و معتبر نیز یافت می شوند. کافیست در مورد آن ها در انجمن ها و فروم ها تحقیق نمایید.
      بله، همیشه در دنیای آنلاین امکان کلاهبرداری وجود دارد. اما می توان با رعایت یکسری نکات و تحقیق درست، این احتمال را کاهش داد. توصیه می کنم به صرافی هایی که فقط در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام فعالیت می کنند، اطمینان نکنید.
      متاسفانه با توجه به قوانین امکان معرفی صرافی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 21, 2020 در 9:17 ب.ظ
    پیوند یکتا

    درود بر شما
    من از فیلترشکن برای ورود به کیف پولم در بلاک چین استفاده میکنم ایا برای برداشت ارز به مشکل نمیخورم؟
    سپاس از راهنمایی شما

    پاسخ
    • آوریل 22, 2020 در 1:35 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، مشکلی ایجاد نخواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 21, 2020 در 5:05 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید.
    ببخشید بهترین صرافی ارزهای دیجیتال خارجی کدامند.

    پاسخ
    • آوریل 22, 2020 در 1:42 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به دلیل مسائل قانونی و مشکلاتی که این صرافی ها با ایرانیان دارند، متاسفانه امکان معرفی صرافی خاصی وجود ندارد. همچنین بهترین با توجه به نیاز شما تعریف می شود. اگر شما قصد داشته باشید بین ارزهای دیجیتال چنج داشته باشید می توانید بر روی صرافی هایی مانند بایننس و چنجلی تحقیق فرمایید. اما اگر قصد شما تبدیل به ریال باشد یا باید از صرافی های ارزهای دیجیتال داخلی استفاده کنید یا نمونه هایی مانند لوکال بیت کوینز را پیدا نمایید و بر روی آن ها تحقیق فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • ژوئن 18, 2020 در 9:58 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام من میخواستم برنامه ای رو با بیتکوین بخرم و یک دلار به کیف پول طرف کم واریز شده و الان خطا داده .ایا پولم برگشت میخوره .راهی هستش.

      پاسخ
      • ژوئن 19, 2020 در 12:48 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        خیر، تراکنش های بیت کوین به هیچ وجه برگشت پذیر نیستند.
        فقط یک راه برای شما وجود دارد. با فروشنده صحبت کنید و شرایط را توضیح دهید. از او بخواهید یا پول را به کیف پول بیت کوین شما واریز کند تا تراکنش را مجدد برای او انجام دهید. یا از او بخواهید مابه التفاوت را به شما بگوید و با هماهنگی با او، آن مبلغ را واریز کنید تا برنامه را به شما تحویل دهد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • آوریل 21, 2020 در 12:18 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر دوست عزیز.
    من توی سایت بلاک چین کیف پول درست کردم و الان بالای صفحه پیغام داده که باید احراز هویت انجام بدی تا کیف پول فعال بشه .
    اما برای احراز هویت توی لیست کشورها ایران وجود نداره.از جایی که بیت کوین استخراج کردم آدرس این کیف پول رو دادم اما تا احراز هویت نشه انتقال نمیده.آیا راهی هست که این مشکل حل بشه؟لطفا راهنمایی کنین.سپاس

    پاسخ
    • آوریل 22, 2020 در 12:22 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      احراز هویت در بلاک چین مربوط به بخش اکسچنج و فعالیت های خاص است و برای فعالیت های عمومی الزامی به احراز هویت وجود ندارد. اگر مشکل از طرف استخر استخراج است که دیگر قضیه متفاوت است و باید به فکر کیف پول دیگری باشید. چون برای ایرانیان مقیم ایران روشی مطمئن و قانونی برای وریفای کردن وجود ندارد. اما خوشبختانه شما با داشتن کلمه های بازیابی کیف پول خود می توانید آن را در هر کیف پول دیگری نیز بازیابی نمایید. به همین دلیل اگر حرفه ای فعالیت می کنید بهتر است از کیف پول های سخت افزاری مانند لجر نانو اس استفاده کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 12, 2020 در 6:10 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من تو blockchain والت ساختم ولی بازم سایت ojooo قبولش نمیکنه جکار کنم؟

    پاسخ
    • آوریل 13, 2020 در 1:58 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید شماره کیف پول خود را در سایت اجو وارد نمایید.
      به مقاله ساخت حساب در سایت بلاک چین مراجعه کنید و مطابق با آن، شماره کیف پول خود را کپی و در سایت اجو وارد نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 6, 2020 در 2:17 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدا قوت من چند ماه است که در بلاکچین اکانت دارم و چندین تراکنش واریز و فروش انجام دادم ازین طریق، الان به یه مشکلی برخوردم که نمیدونم چجوری حلش کنم، من مقداری بیت کویین به کیف پولم واریز شده ولی کیف پول من صفره ، ادرسم هم درست بوده ، و‌مطمئنم که واریز شده اما چیزی به کیف من منتقل نشده، میتونید در این خصوص کمکم کنید ؟؟؟ لطفا !!!؟؟

        پاسخ
        • ژوئن 7, 2020 در 5:46 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. به عنوان مثال شاید کارمزد تراکنش کمتر از حد نرمال تعیین شده است و به همین دلیل تراکنش شما دیرتر پردازش شود. که در این صورت پس از گذشت نهایتا ۴۸ ساعت مبلغ به کیف پول شما واریز خواهد شد. و یا شاید مبلغ ناچیز بوده است و صرف کارمزد شبکه شده باشد.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آوریل 11, 2020 در 2:57 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر. مرسی از سایت عالیتون. من الان تو حساب بلک چینم بیت کوین دارم میخوام به پرفکت مانی تبدیلش کنم باید چی کار کنم؟ مرسی

    پاسخ
    • آوریل 12, 2020 در 12:37 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      سه راه دارید:
      ۱- به یک صرافی آنلاین و معتبر مراجعه نمایید که هم پذیرنده بیت کوین باشد و هم پرفکت مانی. آنگاه می توانید بیت کوین خود را به آن ها بفروشید و در قبال آن پرفکت مانی دریافت نمایید. لیست صرافی های معتبری که با پرفکت مانی نیز کار می کنند در لینک {perfectmoney.is/business-partners.html} وجود دارد.
      ۲- بیت کوین خود را به یک صرافی آنلاین و معتبر بفروشید و در قبال آن دلار یا ریال دریافت نمایید سپس از یک صرافی معتبر و آنلاین دیگر به ازای دلار یا ریال خود، دلار پرفکت مانی بخرید.
      ۳- به اکانت پرفکت مانی خود مراجعه نمایید و در آن کیف پول بیت کوین بسازید. سپس بیت کوین های فعلی خود را به کیف پول بیت کوینی خود در پرفکت مانی منتقل سازید و پس از آن به دنبال چنج کردن بیت کوین با دلار پرفکت مانی باشید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • ژوئن 8, 2020 در 8:18 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام.آیا راهی برای حدف کردن حساب بلاکچین وجود دارد؟

      پاسخ
      • ژوئن 9, 2020 در 12:32 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        خیر، نیازی هم به این کار نیست. چون شما محدودیتی در ساخت اکانت ندارید. بنابراین کافیست حساب قبلی را رها کنید و یک حساب جدید ایجاد نمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • آوریل 1, 2020 در 9:51 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید. ببخشید میدونم گذاشتن لینک مجاز نیست، ولی میتونین این سایتو که درمورد تبادل ارزهاست، باز کنین ببینین درسته یا نه؟؟👇
    {moneybit.club}

    پاسخ
    • آوریل 2, 2020 در 1:59 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      استفاده از چنین سایتی هرگز توصیه نمی شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 30, 2020 در 1:35 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام خدمت شما
    ۱- می خواستم نظرتون را درباره فعالیت در سایتهای firefaucet و coinadster و cointiply بدونم.
    ۲- اگر نظرتون در مورد فایرفاست مثبته چجوری می تونم از اون سایت برداشت کنم چون انگار باید در فاست هاب حساب درست کنم که اونم انگار دیگه بسته شده. می تونم ادرس حساب بیت کوین بلاک چینم رو وارد کنم.
    با تشکر

    پاسخ
    • مارس 31, 2020 در 4:43 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- سایت cointiply سایت مناسبی است و تا کنون عملکرد مثبتی در مانیتورینگ داشته است. سایت firefaucet مناسب نیست. سایت coinadster سایت کم سابقه ای است اما تا این لحظه عملکردش قابل قبول بوده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 28, 2020 در 5:09 ب.ظ
    پیوند یکتا

    من نمیتونم اکانت بلاک چین درست کنم همش این پیغام رو میده : wallet could not be creat
    چیکار کنم؟

    پاسخ
    • مارس 28, 2020 در 6:33 ب.ظ
      پیوند یکتا

      از یک vpnامن و قابل اعتماد جهت افتتاح حساب استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • مارس 29, 2020 در 11:31 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام. خسته نباشید. کیف پول coinbase مشکلی با ایرانیا نداره؟ میشه ازش ارز جابه جا کرد به کیف پول بلاک چین؟

        پاسخ
        • مارس 29, 2020 در 9:08 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          از این کیف پول می توان به بلاک چین ارز انتقال داد. اما متاسفانه امکان استفاده از کیف پول کوین‌بیس به دلیل تحریم ها در داخل ایران وجود ندارد. مگر اینکه از روش های تغییر ip حرفه ای استفاده شود که به هر حال ریسک بالایی همراه دارد.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • مارس 29, 2020 در 10:36 ب.ظ
            پیوند یکتا

            ببخشید من وارد سایت کوین بیس شدم ولی نوشت که شما از منطقه ممنوعه وارد شدین و حسابم مسدود شده. مشکل دیگه ای پیش نمیاد؟؟

          • مارس 31, 2020 در 3:45 ق.ظ
            پیوند یکتا

            همان طور که خدمت شما عرض شد این سایت برای افراد مقیم ایران تحریم است. بنابراین نباید با ip ایران وارد شوید.
            جز مسدود شدن حساب، مشکل دیگری برای شما ایجاد نخواهد شد.
            موفق باشید.

  • مارس 11, 2020 در 2:26 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام شبتون خوش ببخشین اگه این سایت های مختلفی که معرفی کردین پرداختیاشون برای هر کاربر فقط به یک حساب ب خصوص کیف پول هست مثل بلاک چین “من هروقت میخوام یه مبلغی رو واریز کنم به کیف پول آدرس عوض میشه آیا مشکلی ندارد ازطرف سایت ها مثل اوجو؟بعد بعضی سایت ها هستن من رو با آدرس کیف پولم میشناسن وقتی هربار عوض میشه این دقیقا چجوریه؟=||
    الان این بار چهارمه که آدرسم عوض شده به نظرتون از همون آدرسای قبلی استفاده کنم یا هر بار همرو آپدیت کنم
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
    • مارس 11, 2020 در 4:00 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تمام آدرس هایی که به شما داده می شود متعلق به یک کیف پول است و کیف پول تغییری پیدا نمی کند. به همین دلیل شما می توانید از همان آدرس های قدیم و یا آدرس های جدید استفاده نمایید و مشکلی ایجاد نخواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 31, 2020 در 4:13 ب.ظ
    پیوند یکتا

    درود بر شما. و سپاس از اطلاعات خوبتان‌.من میخوام از طریق سایتهای مختلف که درآمدهای اینترنتی داره فعالیت کنم،اما اکثر آنها از طریق حساب پی پل پرداخت میکند که ایران تحریم هست و نمیشود‌. اگر در سایت‌هایی که پرداختی بصورت بیت کوین داره فعالیت کنم ،میخوام ببینم از چه طریق باید بیت کوین دریافتی را بصورت ریال یا دلار فیزیکی دریافت کنم؟سپاسگزارم

    پاسخ
    • ژانویه 31, 2020 در 5:24 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کار سختی نیست. شما می توانید با استفاده از صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال در ایران، بیت کوین خود را تبدیل به ریال کنید. بدین صورت که بیت کوین های خود را به آن ها می فروشید و آن ها ریال را به حساب بانکی شما واریز می کنند. همچنین می توانید با استفاده از سایت هایی مانند localbitcoins مستقیما بیت کوین خود را به خریداران ایرانی بفروشید و ریال دریافت نمایید.
      جهت آشنایی با سایت هایی که روش های پرداخت مناسبی برای ایرانیان دارند می توانید آموزش های کسب درآمد قطره چکانی از بیت کوین و سایت های کلیکی خارجی را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 11, 2020 در 9:22 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.من خودم ماینر دارم و کیف پول هم باز کردم واسه خودم.ولی وقتی میرم برنامه ی f2pool و قسمت peyout که بیت کوین استخراجیمو به کیف پولم بفرستم نمیتونم.چند تا گزینه میاره که باید پر شه یکیش مثلا نوشته ادرس کیف پول اونو وارد میکنم ولی بازم حل نمیشه.اگه میشه راهنمایی کنید.خلاصه که از f2pool چطور بیت کویینمونو بزنیم به کیف پولمون درضمن من از گوشی استفاده میکنم.ممنون

    پاسخ
    • ژانویه 11, 2020 در 2:37 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- ابتدا روی setting و سپس payout setting کلیک کنید.
      ۲- حساب استخراج خود را انتخاب کنید.
      ۳- ارز خود را انتخاب کرده و سپس آدرس کیف پول خود را وارد کنید.
      ۴- بر روی send sms code کلیک کنید و کد ارسال شده را وارد نمایید. و سپس ok را برای اتمام تنظیمات بزنید.
      ۵- F2pool یک ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد. قبل از ۲۴ ساعت بر روی لینک تایید در ایمیل کلیک کنید تا آدرس کیف پول شما ثبت شود. اگر ایمیل را دریافت نکردید Spam را چک کنید اگر آن جا هم نبود بر روی resend بزنید.
      پس از طی مراحل فوق آدرس کیف پول با موفقیت ثبت می شود و شما می توانید درخواست برداشت ثبت نمایید. فقط توجه نمایید، هنگامی که برای اولین بار آدرس کیف پول شما ثبت شود یا تغییر کند سیستم سه پرداخت آینده شما را مسدود می کند و پس از آن هر ۳ را با هم پرداخت خواهد کرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • مارس 4, 2020 در 9:34 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام ممنون میشم راهنماییم کنین…. تو f2pool سه تا پرداخت اولت بلاک میشه و با هم واریز میشه ؟؟؟یا.اگه ترشولد به میزان اصلیش برسه و تغییر ادرس هم ندیم انتقال بعد از ۳ روز انجام میشه؟؟؟ ممنون

        پاسخ
        • مارس 4, 2020 در 4:10 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ابتدا باید خدمت شما عرض کنم در میلیونر باش هیچ مقاله ای در مورد استخر مذکور وجود ندارد. بنابراین لطف کنید چنین سوالاتی را از سایت هایی بپرسید که مقاله ای در مورد این موضوع دارند.
          در مورد سوال شما نیز باید عرض کنم، هنگامی که برای اولین بار آدرس کیف پول شما ثبت شود یا تغییر کند سیستم سه پرداخت آینده شما را مسدود می کند و پس از آن هر ۳ را با هم پرداخت می کند.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • دسامبر 30, 2019 در 11:20 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام‌،ببخشید من تو برنامه Pivot بیت کوین رایگان دارم میخوام به کیف پولم انتقال بدم،اما نمیدونم چطوری
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • دسامبر 31, 2019 در 5:48 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      مراحل زیر را طی کنید:
      ۱- کلیک بر روی گزینه withdrawal
      ۲- در صفحه باز شده، در بخش Chain name باید نام بلاک چین مربوط به کوین یا توکن مورد نظر را که قصد برداشت دارید، انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای بیت کوین نام بلاک چین SHA-256 می باشد.
      ۳- در قسمت Withdrawal address آدرس کیف پول مقصد و در قسمت Amount مبلغی که قصد برداشت دارید را وارد کرده و در صورت تمایل به برداشت همه موجودی کیف پول گزینه Withdrawal All را انتخاب نموده و سپس Submit را می زنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 26, 2019 در 4:45 ب.ظ
    پیوند یکتا

    درود سایتتون فوق العادست
    من تمام مراحل رو رفتم الان نمی دونم باید چطوری بیت کویین استخراج کنم
    ایا حتما باید خریداری کنم اول

    پاسخ
  • دسامبر 20, 2019 در 11:52 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت شما دوست عزیز ، میخواستم ببینم بعد از کیف پولهای سخت افزاری امن ترین کیف پول ها چی هستن و اگر میشه چند نمونه از بهترین های اونها رو معرفی کنید و اگر مطلبی در مورد اون کیف پول هم در سایتتون قرار بدین ممنون میشم

    پاسخ
    • دسامبر 20, 2019 در 5:02 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بستگی به اهداف و کاربردهای مد نظر شما دارد. به عنوان مثال برای هلد کردن ارزهای دیجیتال در طولانی مدت، کیف پول های کاغذی بسیار امن هستند. اما برای ترید کردن باید از کیف پول های دسترس پذیرتر و آنلاین استفاده کرد.
      به هر حال از اعتبار کیف پول و همچنین این مسئله مطمئن شوید که کلمات ریکاوری حساب بر روی سرورهای سایت ذخیره نمی شوند و فقط در اختیار شما قرار می گیرند.
      برای ساخت کیف پول کاغذی می‌توانید به وب‌سایتbitaddress.org مراجعه کنید. هر کیف پول کاغذی یک کلید خصوصی و یک آدرس دارد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید کلید خصوصی خود را برای کسی بفرستید. همچنین جهت اطمینان بیشتر، پس از بارگذاری کامل صفحه ساخت کیف پول، اتصال خود را از اینترنت قطع کنید، زیرا نرم افزار ساخت کیف پول کاغذی پس از بارگذاری، نیاز به اینترنت ندارد.
      اگر بخواهم به کیف پول های آنلاین و امن اشاره کنم می توانم به کیف پول های Mycelium و Samourai wallet برای موبایل و Exodus و Electrum برای دسکتاپ اشاره کنم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 30, 2019 در 3:25 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام تو سایت بلاکچین نوشته برای اکانت وریفای نشده فقط امکان ۱۰۰۰ دلار معامله هست و ایا امکانش نیست بدون اینکه اکانت وریفای باشه بیشتر از هزار دلار بیتکوین خرید و فروش کرد ؟ یعنی مثلا نمیشه نیم یا یک بیتکوین خرید کرد بدون اینکه حساب وریفای باشه؟

    پاسخ
    • نوامبر 30, 2019 در 2:50 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سایت بلاک چین مکان مناسبی برای اکسچنج و خرید و فروش بیت کوین برای کاربران مقیم ایران نمی باشد. به این دلیل که امکان وریفای کردن حساب وجود ندارد و این امکانات نیز مشروط به وریفای نمودن حساب است.
      دقت نمایید که شما می توانید هر مقداری که بخواهید بیت کوین در کیف پول بلاک چین خود نگهداری کنید و در نگهداری و انتقال بیت کوین محدودیتی وجود ندارد. محدودیت ها بر روی اکسچنج کردن و خرید و فروش بیت کوین از طریق سایت بلاک چین است.
      جهت رفع مشکل می توانید از صرافی های دیگری مانند لوکال بیت کوینز، بیت کوین های خود را خریداری و سپس به کیف پول شخصی خود از جمله سایت بلاک چین انتقال دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • نوامبر 30, 2019 در 3:02 ب.ظ
        پیوند یکتا

        با تشکر از پاسخ شما پس این محدودیت وریفای که هست فقط برای اکسچنج هست و برای خرید و فروش بیت کوین محدودیتی ندارد؟

        پاسخ
        • دسامبر 1, 2019 در 4:30 ق.ظ
          پیوند یکتا

          همان طور که خدمت شما عرض شد، برای اکسچنج و خرید و فروش از طریق خود سایت سایت بلاک چین محدودیت وجود دارد. اما جهت نقل و انتقال محدودیتی در حال حاضر وجود ندارد. به عنوان مثال شما می توانید ۵ بیت کوین از طریق سایت localbitcoins بخرید و سپس آن را به کیف پول بلاک چین خود منتقل سازید. پس از آن می توانید این ۵ بیت کوین را از طریق کیف پول بلاک چین خود به هر آدرس بیت کوین دیگری نیز انتقال دهید.
          البته اگر قصد نگهداری مبالغ زیادی را دارید بنده به شما استفاده از کیف پول های سخت افزاری مانند لجر نانو اس را پیشنهاد می کنم. بسیار امن تر می باشند.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • نوامبر 10, 2019 در 8:23 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید با توجه به تحریم های بانکی اخیر آیا برداشت پول از این حساب ممکن است؟

    پاسخ
    • نوامبر 11, 2019 در 2:05 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، بلاک چین قابل تحریم نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 9, 2019 در 10:12 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید چرا وقتی که پسورد و ایمیل را میدهم و روی دکمه ی موافق بودن با شرایط حساب کلیک می کنم می گوید نمی تواند حساب بسازدWallet could not be created

    پاسخ
    • نوامبر 10, 2019 در 2:49 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کش مرورگر را پاک کنید و گزینه کوکی ها و جاوا اسکریپت روی مرورگر فعال باشد. سپس از یک vpnامن برای ساخت حساب استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 9, 2019 در 6:06 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میخواستم از بلاکچاین پول انتقال بدم ازم رمز دوم میخواد این رمز دوم الان کجاست چجوری میشه پیدا کرد؟؟؟
    من یادم نمیاد رمز دومی گذاشته باشم
    الان بخوام بازیابیش کنیم چیکار باید کنم .. اون Backup Phrase فعالش نکردم ۱۲ کلمه ای بده

    پاسخ
    • نوامبر 10, 2019 در 2:59 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر از شما ۲FA می خواهد که باید نرم افزار Google Authenticator را اجرا و کد شش رقمی نمایش داده شده توسط نرم افزار را در قسمت مربوطه بنویسید. اما اگر واقعا از شما رمز دوم می خواهد، پس قبلا آن را فعال کرده اید. و در صورتی که رمز دوم خود را فراموش کرده اید، قسمتی وجود ندارد که آن را به شما نمایش دهد. تنها راهکار استفاده از Backup Recovery Phrase است. به SECURITY CENTER بروید و بر روی Backup Recovery Phrase کلیک نمایید. کلمات را یادداشت کنید و با استفاده از آن ها مجدد کیف پول خود را بازیابی نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 8, 2019 در 7:00 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام شمارمو داخلش میزنم میخوام برام کد بفرسته این پیغام میده و وریفای نمیشه
    Failed to update mobile number.
    چیکار باید کنم ؟؟

    پاسخ
    • نوامبر 9, 2019 در 2:55 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      لطفا مقالات را با دقت بیشتری مطالعه فرمایید. متن زیر عینا از مقاله فوق کپی شده است:
      { با توجه به اینکه بلاک چین برای ارسال پیامک به اپراتورهای تلفن همراه در ایران دچار مشکل است، این بخش را با توجه به توضیحات ذیل تکمیل فرمایید.
      ابتدا نرم افزار Google Authenticator را در گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت رایگان از App Store یا Play Store دانلود نمایید.
      سپس از بخش تنظیمات امنیتی حساب بلاک چین خود، گزینه “Enable Two Step” را انتخاب و بر روی “Enable” کلیک نمایید.
      حال بر روی عبارت “Use Google Authenticator or Yubikey” کلیک کنید و نرم افزار Google Authenticator را که بر روی گوشی خود نصب کرده اید را باز و علامت “+” در پایین صفحه را لمس و گزینه “Scan barcode” را انتخاب کنید. سپس دوربین گوشی را روی تصویر بار کد نگه دارید تا یک کد شش رقمی برایتان نشان دهد. کد شش رقمی را در کادر تصویر وارد و گزینه “Enable 2FA” را فشار دهید.
      از این پس، برای لاگین به اکانت بلاک چین خود، پس از وارد نمودن wallet id و رمزعبور، باید نرم افزار Google Authenticator را اجرا و کد شش رقمی نمایش داده شده توسط نرم افزار را در قسمت مربوطه بنویسید. }
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آگوست 11, 2020 در 2:53 ب.ظ
        پیوند یکتا

        با عرض سلام وخسته نباشید ببخشید خواستم بپرسم برای برداشت بیت کوین ها در کوین پات از کیف پول TronWallet می تونم استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید به صورت کامل

        پاسخ
        • آگوست 12, 2020 در 3:24 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          بله، می توانید از این کیف پول یا هر کیف پول دیگری که به شما والت اختصاصی بیت کوین بدهد، استفاده نمایید. کیف پول های امن تر و مطرح تری مانند لجر نانو اس یا بلاک چین و یا کوینومی نیز وجود دارند که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید. نحوه برداشت هم در مقاله معرفی سایت کوین پات کاملا توضیح داده شده است که در صورت نیاز می توانید مطالعه فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • اکتبر 21, 2019 در 8:17 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام این سایت بلک چین مال کی هست؟ و مثل اکثر صرافی ها که جدیدا ایرانا تحریم کردند بلک چین تحریم نکرده ؟ و اینکه درگاه پرداخت هم میده ؟ و میتونید چندتا صرافی که معتبر باشند و ایرانا تحریم نکرده باشند و درگاه پرداخت بیت کوین بدهند معرفی کنید؟

    پاسخ
    • اکتبر 22, 2019 در 12:09 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بلاک چین مال شخص یا ارگان خاصی نیست. در حقیقت بلاک چین یک دفتر کل است که اطلاعات بر روی آن ثبت می شوند و شما یک کیف پول در آن می سازید که کلیدی مخصوص در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن در هر کیف پول دیگری نیز می توانید بیت کوین های خود را بازیابی نمایید. به همین دلیل نفس بلاک چین غیر قابل تحریم است. برای مطالعه بیشتر در این مورد توصیه می کنم مقاله آشنایی با تکنولوژی بلاک چین را مطالعه فرمایید.
      اما سایت بلاک چین متفاوت است و می تواند تحریم کند یا فیلتر شود. اما هرگز نمی تواند دارایی شما را مسدود و یا تحریم نماید. به این دلیل که دارایی شما وارد زنجیره بلاک چین می شود و شما می توانید با کلیدی که در اختیار دارید در هر کیف پول جدیدی چه در خود سایت بلاک چین و چه در هر سایت دیگری، دارایی خود را بازیابی فرمایید.
      در مورد درگاه با توجه به آزاد بودن بستر بلاک چین به راحتی می توانید در سایت خود شرایط یک درگاه را با کدنویسی فراهم نمایید و سپس آن را به کیف پول خود که در بلاک چین ساخته اید، متصل سازید.
      متاسفانه با توجه به قوانین کشور و شرایط خاصی بین المللی امکان معرفی صرافی خاصی در این زمینه وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 29, 2019 در 9:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من نمی دونم چرا حساب بلاک چینم مسدود شده ؟! شما میدونید باید چیکارکنم که باز بشه؟

    پاسخ
    • سپتامبر 30, 2019 در 5:48 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قیل از پاسخ باید یادآوری کنم که خوشبختانه این حساب ها امکان مسدود شدن ندارند. به هر دلیلی اگر امکان ورود به حساب را نداشتید، با استفاده از کلمات بازیابی قادر خواهید بود کیف پول خود را در هر والت مرتبط دیگری مجدد در دسترس قرار دهید.
      جهت رفع مشکل نیز توصیه می کنم موارد زیر را امتحان فرمایید:
      ۱- کش مرورگر خود را پاک کنید.
      ۲- از مرورگرهای به روز استفاده نمایید.
      ۳- مودم را خاموش و روشن کنید.
      ۴- از یک vpnامن و اختصاصی جهت ورود به حساب استفاده فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 25, 2019 در 1:40 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من برای دریافت سود سرمایه گذاری خودم از یه شرکت درخواست دریافت سود به بیت کوین رو دادم و آدرس default دریافت بیت کوین رو وارد کردم(کیف پولی که دارم coinomi هستش) حالا وقتی وارد حساب کاربری خودم توی سایت شرکت میشم نوشته درخواست شما پردازش شده و واریز شده ولی وقتی به کیف پول خودم مراجعه میکنم چیزی به حسابم نیومده.ضمنا آدرس دریافت پول رو هم درست وارد کردم.میشه بفرمایین علت اینکه دو روزه که هنوز بیت کوین به حسابم نیومده چیه؟

    پاسخ
    • سپتامبر 25, 2019 در 3:58 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که به برخی از آن ها در ذیل اشاره می گردد:
      ۱- شرکت مذکور اصلا برای شما مبلغی را واریز نکرده باشد و فقط به صورت نمایشی چنین پیامی را درج نماید. برای اطمینان از آن ها کد پیگیری تراکنش را بخواهید و با آن تراکنش خود را رهگیری فرمایید.
      ۲- مبلغ اندک بوده است و تمام آن صرف کارمزد شبکه بیت کوین شده است.
      ۳- آدرس کیف پول به صورت صحیح داده نشده باشد و یا پول به آدرس صحیح ارسال نشده باشد.
      ۴- کارمزد تعیین شده برای تراکنش پایین تر از مقدار طبیعی باشد و به همین دلیل تراکنش برای مدت ها در صف انتظار قرار گیرد.
      ۵- مبلغ رسیده به کیف پول کم تر از میزانی باشد که کیف پول می پذیرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 21, 2019 در 4:28 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام به نظر شما سرمایه گذاری تو کدوم بهتره و سریع تر نتیجه میده بلاک چین که swip برای ایرانی ها عمل نمیکنه شما چی پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ
    • سپتامبر 21, 2019 در 11:03 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      متاسفانه سوال شما برای بنده روشن نیست. لطفا بفرمایید دقیقا چه گزینه هایی را برای سرمایه گذاری در نظر دارید تا بتوان بین آن ها مقایسه ای انجام داد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 1, 2019 در 6:07 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام تو قسمتهای امنیتی اگر قسمت شماره تلفن رو با اون نرم افزار که گفتید تایید نکنیم میتونیم بعدش درامدمون رو از کیف پول بلکچین خارج کنیم ؟؟؟یه سوال دیگع اینکع اگر تو یه رباتی یا سایتی بیت کوین جمع کرده باشیم و بخایم انتقال بدیم به کیف پول اون کیف پول هر مقدار بیت کوین چه کم باشه چه زیاد اون بیتها رو میگیرع ینی هر کیف پول مقدار مشخصی رو میگیرع از کجا اینو بفهمیم از دپوزیت باید فهمید؟؟؟مر۳۰

    پاسخ
    • سپتامبر 2, 2019 در 3:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- بله، می توان درآمد را خارج نمود اما این امر از نظر امنیتی بسیار مشکل ساز است. سعی کنید حتما گزینه مذکور را فعال نمایید.
      ۲- بستگی به قوانین کیف پول و کارمزدهای شبکه دارد. باید بخش قوانین کیف پول و کارمزد ها را مطالعه نمایید. به عنوان مثال بعضی از کیف پول ها مقادیر کمتر از ۱۰ دلار را نمی پذیرند. بنابراین شما نباید بیت کوینی که می خواهید ارسال نمایید، از نظر ارزش کمتر از ۱۰ دلار باشد. همچنین کارمزد شبکه بیت کوین برای مبالغ اندک، بالاست. مثلا اگر شما معادل ۲ دلار را با بیت کوین بخواهید ارسال نمایید تقریبا تمام آن صرف کارمزد شبکه خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • سپتامبر 9, 2019 در 1:11 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام سوالی داشتم بنده با اندروید وارد سایت بلاکچین میشوم من قسمت backupRecovery Phrase
        را که میزنم کلمات تصادفی داشته باشه نیست از من رمز میخواهد حتی در موقع برداشت و یا انتقال از حساب بلاکچین در قسمت اخر این backup phrase ظاهر میشود و از من‌رمز میخواهد نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

        پاسخ
        • سپتامبر 10, 2019 در 12:09 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          مشکل شما برای بنده واضح نیست. اما به طور کلی اگر رمز امنیتی یا ۲FA برای حساب خود تعیین کرده اید برای تمام مراحل حساس باید ابتدا رمز را وارد کنید و سپس دسترسی حاصل خواهد شد. در مورد کلمات backup phrase راهی برای بازیابی نیست و برای دسترسی به حساب باید همیشه آن ها را در جایی امن نگهداری کنید. اگر دسترسی به این کلمات ندارید، حساب دیگری برای خود بسازید و از آن استفاده فرمایید. در غیر این صورت با این کلمات می توانید حساب خود را در هر کیف پول دیگری بازیابی نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آگوست 31, 2019 در 10:23 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام خدمت دوستان میخواسنم بپرسم اگه به آدرس من بیت کوین ارسال بشه من دوباره می تونم از همون آدرس برای دریافتهای بعدی استفاده کنم یا باید آدرس جدید ساخته بشه یعنی من تو سایت بلاک چین روی دریافت کلیک کردم و یک آدرس بهم داد و من ازش استفاده کردم و بیت کوین دریافت کردم و دوباره همون آدرس رو استفاده کردم تا برام بیت کوین ارسال بشه ولی الان روی دریافت کلیک کردم دیدم آدرس دریافت تغییر کرده یعنی بیت کوینهای ارسال شده به من نمیرسه؟

    پاسخ
    • سپتامبر 1, 2019 در 12:36 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      همواره سعی کنید از آدرس جدید برای دریافت بیت کوین استفاده نمایید. این امر امنیت شما را افزایش می دهد. اما به طور کلی مساله ای که شما فرمودید احتمالا مشکلی ایجاد نخواهد کرد و بیت کوین ها را دریافت خواهید نمود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 30, 2019 در 3:53 ب.ظ
    پیوند یکتا

    ادمین عزیز من یه سوال دیشب از شما پرسیدم ولی هرچقدر که نگاه میکنم سوال ثبت نشده
    اگر سوال رو ندیدید بگید تا دوباره بپرسم

    پاسخ
    • آگوست 30, 2019 در 6:34 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سوال شما قبلا پاسخ داده شده است. لطفا با دقت بیشتری جستجو نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 29, 2019 در 11:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام مجدد خسته نباشید
    به مشکل جدید که برام پیش اومده اینکه رفتم از سایت کلیکی که توش هستم برداشت کنم موقعی که خواستم برداشت کنم فقط یه دونه کادر اورد بالاش نوشته بود enter your wallet
    که اگه اشتباه نکنم منظورش همون ادرس کیف پوله باز نمیدونم اگه اشتباه میکنم بهم بگید
    و دوم اینکه پایین همون کادر نوشته بودrequired field واین رو اصلا متوجه نشدم لطفا کمکم کنید با تشکر از شما

    پاسخ
    • آگوست 30, 2019 در 7:30 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به اینکه بنده نمی دانم این گزینه در چه سایتی به کار رفته است، جواب دقیقی نمی توانم بدهم. اما گاها در بعضی از کیف پول ها و یا رمز ارزها، برای دریافت بیت کوین علاوه بر آدرس به یک کد دیگر نیز نیاز می باشد که با عبارت required field مشخص می شود. اگر کیف پول شما برای دریافت ارز در بخش receive چنین گزینه ای را داشته باشد باید آن را کپی و در کادر مذکور وارد نمایید. در غیر این صورت آن فیلد را باید خالی گذارید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 19, 2021 در 7:58 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام
        بنده حدود ۰/۲ بیت کوین دارم میخام توی کیف پول بلاک چینم انتقالش بدم آیا میتونم از کیف پول بلاک چین بیت کوینم رو تبدیل به ریال کنم و برداشت بزنم؟
        شنیدم میگن بلاک چین واسه ایرانی ها کار نمیکنه و ایران رو تحریم کردن آیا این درسته؟

        پاسخ
        • آوریل 20, 2021 در 6:56 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ۱- امکان تبدیل مستقیم به ریال داخل هیچ کیف پولی وجود ندارد. شما باید یک صرافی آنلاین ایرانی که ارزهای دیجیتال را می پذیرد، پیدا کنید و بیت کوین خود را به آن ها بفروشید. آن ها نیز به حساب بانکی شما در ایران ریال واریز خواهند کرد.
          ۲- خیر، بلاک چین تحریم پذیر نیست.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • سپتامبر 14, 2021 در 5:49 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام من هر کاری درحسابم می خوام بکنم می گه باید وریفای کنی چگونه می تونم اینکار بکنم؟

          • سپتامبر 15, 2021 در 12:28 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            برای دریافت و انتقال ارز نیازی به وریفای نیست. فقط برای اموری مانند چنج کردن و معامله نیاز به وریفای می باشد که متاسفانه این امر برای افراد مقیم ایران امکان پذیر نمی باشد.
            موفق باشید.

  • آگوست 29, 2019 در 6:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام، من تو یه سایت کلیکی موقع تسویه و برداشت پول ، من برداشت از طریق شماره حساب را انتخاب کردم و شماره حساب بانک و نام بانک را دادم، اما این پیغام را بهم داد. لطفاً کمک کنید که من چکار کنم. با تشکر.
    Preparation for withdrawal of money is in progress
    Your account is not approved.
    The approval time will be approximately 30-60 days.
    You can also pass quick verification procedure(3-5 min.)
    and immediately receive money

    Start quick verification

    و وقتی روی لینک Start quick verification می زنم پیغام زیر را بهم می ده.
    For quick verification, you need
    Do top up bitcoin account on $ 10
    Bitcoin account Number:یه کد داده
    You can replenish the Bitcoin account of the seller
    through the site Localbitcoins.net or through the terminal
    Instructions for paying a Bitcoin account
    Instruction for replenishment of Bitcoin account
    Find the Bitcoin terminal in your city

    After the receipt of money to the Bitcoin account, the 151 $ will be transferred to you within 5-10 minutes.

    پاسخ
    • آگوست 29, 2019 در 7:21 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از شما خواسته شده است برای وریفای کردن حساب خود مبلغی را واریز نمایید و یا بین ۳۰ تا ۶۰ روز صبر کنید تا حساب شما وریفای گردد. اینگونه سایت ها هرگز قابل اعتماد نیستند و به احتمال قریب به یقین اسکم خواهند بود و هرگز واریزی نخواهند داشت. از فعالیت در چنین سایت هایی خودداری نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 27, 2019 در 10:30 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید و ممنون از تمام زحماتی که برای ما انجام میدین
    یک سوال داشتم موقعی که میخوام از یه سایت کلیکی پول برداست کنم علاوه بر شماره حساب آدرس روهم میخاد شماره حساب رو در مقاله بالا توضیح دادید اگه میشه نحوه پیدا کردن آدرس رو هم بدید خیلی ممنون

    پاسخ
    • آگوست 28, 2019 در 1:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      برای دریافت بیت کوین، فقط آدرس کیف پول نیاز است و اصلا در بیت کوین شماره حساب وجود ندارد. شما در حقیقت یک آدرس کیف پول دارید که در مقاله فوق در بخش “آموزش دریافت بیت کوین در بلاک چین” نحوه بدست آوردن آن توضیح داده شده است. کافیست همان شماره یا آدرس را در سایت های کلیکی که روش پرداختی آن ها از بیت کوین نیز پشتیبانی می کند، وارد نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 9, 2019 در 7:32 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام خسته نباشید، بلاک چینو نصب کردم جیمیل و پسوردو زدم این گزینه امده نمیدونم چیکارش کنم؟create Pin لطفا راهنمای کنید.

    پاسخ
    • آگوست 9, 2019 در 11:40 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بر روی آن کلیک نمایید و یک پین کد برای خود وارد نمایید که بین ۴ تا ۸ عدد باشد و آن را در جایی امن یادداشت نمایید که برای دفعات بعد هر زمانی لازم شد به آن دسترسی داشته باشید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 5, 2019 در 1:41 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    یه سوال داشتم..؟
    میخواستم ببینم اگه در بلاک چین چند تا کیف پول ساخت و همزمان در سایت های مختلف استخراج بیت کوین استفاده کرد.مشکلی پیش نمیاد؟

    پاسخ
    • آگوست 5, 2019 در 2:09 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، مشکلی ایجاد نمی شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 29, 2019 در 3:34 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید…من از ۱سایت کلیکی میخوام بیت کوین بگیرم ولی bitcoin addres رو نمیدونم و بلد نیستم پیداش کنم…چطوریه؟؟لطفا جواب بدید..مرسی

    پاسخ
    • جولای 29, 2019 در 7:07 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای بدست آوردن آدرس کیف پول خود ابتدا در داشبورد اکانت خود در سایت بلاک چین، بر روی گزینه “Request” کلیک نمایید. سپس فرمی برای شما باز خواهد شد. در فیلد “Currency” بیت کوین را انتخاب کنید. حال در کادر “Copy & Share Address” می توانید شماره کیف پول خود را مشاهده کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 24, 2019 در 8:19 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلامو خسته نباشید
    من کیف خودم را ساختم . میخاستم بپرسم ببینم چطور میتوانم بیت کوین خودم را به ریال تبدیل کنم ؟

    پاسخ
    • جولای 24, 2019 در 8:48 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      روش های مختلفی وجود دارد. مانند استفاده از صرافی های آنلاین ایرانی که خریدار و فروشنده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند. اما در حال حاضر بهترین و مناسب ترین راه استفاده از سایتlocalbitcoins.com است. در این سایت به راحتی می توانید با ایرانیان معامله نمایید و بیت کوین خود را به ریال تبدیل فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 14, 2019 در 10:39 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    من قبلا هم ازتون سوال کرده بودم و شما هم لطف کرده بودید جوابمو داده بودید
    یه سوال دیگه به ذهنم خطور کرد اگه ممکنه زحمت این سوالم بکشید
    میشه مثلا تمام اعضای یک خانواده یا بطور کلی چند نفر بجای اینکه هرکدوم یک کیف پول جداگانه بسازن همگی باهم یک کیف بسازن و تمام موجودی که کسب میکنند رو داخل اون بریزن؟ مثلا من توی faushub چندتا ادرس بیتکوین داشته باشم و هرکدوممون ازیک ادرس استفاده کنیم درحالیکه سایتی که کیف پولمونو ساختیم یکیه… خوبی این کار اینه که موجودیمون زودتر و سریعتر بالا میره
    ممنون که وقت میگذارید و جواب میدید

    پاسخ
    • جولای 15, 2019 در 12:26 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      انجام وظیفه است و از همراهی شما سپاسگزاریم.
      در سایت هایی که امکان زیرمجموعه گیری دارند، کاربران حق ندارند تحت هیچ شرایطی از یک حساب مشترک برای دریافت درآمد استفاده کنند. این امر تخلف است و موجب مسدودی اکانت کاربر می گردد. بنابراین اگر به هر شکلی برای سایت مورد نظر مشخص شود که حسابی که شما برای دریافت درآمد خود استفاده می کنید با کاربر دیگری یکسان است، هر دو اکانت مسدود خواهند شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 12, 2019 در 10:26 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید.
    من توی btc.com یک کیف پول ساختم و مقداری بیت کوین که جمع اوری کرده بودم به این کیف پولم منتقل کردم. حالا من چطوری میتونم این بیت کوینارو به پول تبدیل کنم؟ باید از سایت خاصی کمک بگیرم یا از طریق همین کیف پول btc.com میتونم؟

    پاسخ
    • جولای 13, 2019 در 1:11 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خود بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است، بنابراین منظور شما از “تبدیل به پول” را دقیقا متوجه نمی شوم. اگر منظور شما تبدیل بیت کوین به ریال است بهترین راه استفاده از سایتی مانند localbitcoins.com است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 13, 2019 در 9:14 ق.ظ
        پیوند یکتا

        ممنون از راهنماییتون
        ببخشید یه سوال دیگه داشتم و اون اینکه داشتن چند کیف پول ایرادی نداره؟ مثلا یک کیف پول در بلاکچین داشته باشیم یک کیف پول در btc.com و یا سایتهای دیگه؟؟؟

        پاسخ
        • جولای 13, 2019 در 8:10 ب.ظ
          پیوند یکتا

          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          خیر، هیچ مشکلی ندارد. می توانید کیف پول های مختلفی برای خود بسازید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • جولای 8, 2019 در 2:12 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    وقتتون بخیر وخسته نباشین
    ممنون بابت راهنمایی هاتون
    من یه مشکل دارم و اون اینکه ادرسی که در قسمت request هستو کپی میکنم و در ادرس استخرم paste میکنم اما هیچ جابه جایی یا واریزی به کیف پولم شکل نمیگیره…
    لطف میکنین کمکم کنین؟

    پاسخ
    • جولای 9, 2019 در 3:29 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      همان طور که می دانید برنامه و استخرهای مختلفی برای استخراج بیت کوین وجود دارد. سازوکار، قوانین و امکانات هر برنامه و استخر متفاوت است و نمی توان در این مورد پاسخ کلی داد و نیاز به بررسی استخر مورد نظر است. اما اصولا به دلیل کارمزد تراکنش های بیت کوین، مقادیر استخراج شده به صورت اتوماتیک و قطره ای به حساب اصلی شما منتقل نمی شوند بلکه در حسابی واسط جمع می شوند و سپس زمانی که به حداقل میزان تعیین شده برای برداشت برسد و شما نیز درخواست برداشت دهید، به حساب اصلی شما منتقل خواهد گشت.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 9, 2019 در 10:17 ق.ظ
        پیوند یکتا

        استخرم btc.com هست و کیف پولم blockchain هست…

        پاسخ
        • جولای 9, 2019 در 7:25 ب.ظ
          پیوند یکتا

          حداقل پرداخت سایت را بر روی ۰.۰۱ بیت کوین تنظیم نمایید. وقتی به این مبلغ برسد به صورت اتوماتیک انتقال در ساعتی معین انجام خواهد شد. اگر به تازگی نیز آدرس خود را تغییر داده اید حداقل ۴۸ ساعت برای پذیرفته شدن درخواست برداشت لازم است صبر نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • جولای 10, 2019 در 8:55 ق.ظ
            پیوند یکتا

            لطف میکنین برای تنظیم این مقدار کمکم و راهنماییم کنین؟؟؟

          • جولای 10, 2019 در 11:23 ب.ظ
            پیوند یکتا

            تنظیمات مربوط به برداشت را می توانید در BTC Withdrawal بیابید.
            موفق باشید.

  • جولای 6, 2019 در 5:31 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر. من حساب کاربری تو بلاکچین درست کردم. اما اصلن نمیدونم چطور باید کار کنم. چکار باید کنم. اصلن چی هست؟؟؟ میشه راهنماییم کنین . راهنماییه اساسی.

    پاسخ
    • جولای 6, 2019 در 6:36 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سوال شما دقیقا مانند این است که بنده از شما بپرسم، حساب بانک ملی چیست؟ چکار باید باهاش بکنم؟ کلا چی هست؟
      حسابی که شما در بلاک چین ساخته اید دقیقا یک کیف پول است که می توانید در آن بیت کوین های خود را دریافت و نگهداری نمایید. مانند حساب بانک ملی که می توانید در آن ریال دریافت و نگهداری نمایید.
      شما به دلایل مختلف مانند کار با سایت های کلیکی خارجی، قطره چکان ها و یا انجام ترید ممکن است به یک حساب بیت کوینی نیاز پیدا کنید. آنگاه می توانید از این حساب برای دریافت و نگهداری بیت کوین های خود استفاده فرمایید.
      اگر در مورد بلاک چین و بیت کوین نیاز به راهنمایی دارید، مقاله تکنولوژی بلاک چین را مطالعه نمایید و اگر می خواهید با روش های کسب درآمد از بیت کوین آشنا شوید، مقاله کسب درآمد از بیت کوین را مطالعه فرمایید.
      نحوه کار با این کیف پول و توضیحات لازم در این باره به صورت کامل در همین مقاله موجود است. لطفا با دقت مطالعه نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 4, 2019 در 5:49 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر من میخواستم حساب کاربری درست کنم ولی توی صفحه Personal Details از من اطلاعات کشور و شهر و …. رو میخواد اسم ایران هم داخلش نیست چیکار باید بکنم؟

    پاسخ
    • ژوئن 4, 2019 در 10:58 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این بخش مربوط به وریفای کردن حساب است. امکان وریفای کردن حساب برای ایرانیان مقیم ایران وجود ندارد. تنها راهکار این است که با مدارک جعلی خارجی حساب را وریفای کرد که ریسک دارد و توصیه نمی شود. اما به طور کلی برای استفاده عادی از حساب، نیازی به وریفای کردن نیست. در حال حاضر این امر برای استفاده از قابلیت هایی مانند اکسچنج کردن صورت می پذیرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 3, 2019 در 10:21 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    خسته نباشید
    من می خواهم یک والت در بلاک چین ایجاد کنم طبق اموزش هاتون عمل میکنم اما وقتی ایجاد والت رو می زنم کمی لود میشه و میگه wallet could not be created حتی بافیلترشکن هم امتحان کردم باز اینجوری شد لطفا راهنمایی کنید حتما باید این حساب رو داشته باشم.

    پاسخ
    • ژوئن 4, 2019 در 4:18 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      موارد زیر را لحاظ فرمایید:
      ۱- از مرورگرهای به روز مانند کروم و فایرفاکس استفاده کنید.
      ۲- افزونه ای روی مرورگر شما نصب نباشد یا آن ها را غیر فعال نمایید.
      ۳- کش مرورگر خود را پاک کنید.
      ۴- بر روی مرورگر شما گزینه های کوکی ها و جاوا اسکریپت فعال باشد.
      ۵- مودم خود را خاموش و پس از ۱۰ ثانیه مجدد روشن کنید.
      ۶- از یکvpn امن که سرور آن مربوط به آمریکا نیست استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 3, 2019 در 11:25 ق.ظ
    پیوند یکتا

    من از کوین پات به بلاک چین btc منتقل کردم و کاملا تایید شد و ایمیل هم آمد ولی هیچ تغییری در بلاک چین ایجاد نشد و کیف پولم در بلاک چین خالیه.آدرس رو هم درست وارد کرده بودم. مشکل از کجاست؟

    پاسخ
    • ژوئن 3, 2019 در 6:36 ب.ظ
      پیوند یکتا

      انجام درخواست برداشت از کوین پات معمولا حدود ۴۸ ساعت طول می کشد. اگر بیش از ۷ روز به طول انجامید و مبلغ درخواستی شما تعیین تکلیف نشد، باید از طریق پشتیبانی سایت کوین پات پیگیری فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 31, 2019 در 2:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و عرض خسته نباشید به سایت خوبتن و دستندرکارانش.یه سوال داشتم .میخاستم بدونم .من از رباتای تلگرامی یا همون کلیکی بیت کوین.ساتوشی و دوج کوین گرفتم .این ارزهارو چطور میتونم به حصاب بلاک چینم انتقال بدم .اگر توضیح بدید ممنون میشم.

    پاسخ
    • می 31, 2019 در 10:04 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما هرگز همکاری با این نوع ربات ها را توصیه نمی کنیم و هیچ نوع اعتبار و سوددهی هم ندارند و اکثرا اسکم می باشند. بنابراین اطلاعی در مورد نحوه کار آن ها نداریم و نمی توانیم راهنمایی درمورد آن ها داشته باشیم.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • جولای 4, 2019 در 1:51 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خسته نباشید من حساب بیت کویین ساختم حالا از خارج از کشور میخان برام بیت کویین ارسال کنن من باید حتما حسابم وریفای که پاسپورت اینچیزا میخاد باشه یا اینکه بدون اون وریفای هم میتونه دریافت کنم بیت کویین هارو؟؟؟

      پاسخ
      • جولای 4, 2019 در 4:08 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        خیر، نیازی به وریفای کردن نیست و بدون آن هم می توانید مبلغ را دریافت کنید. فقط پیشنهاد می کنم با توجه به ارزش بالای بیت کوین، ابتدا مقادیر کم برای شما ارسال گردد و شما نحوه استفاده صحیح از کیف پول و برداشت ها و سایر نکات را بررسی نمایید و پس از کسب تجربه، می توانید با خیال راحت تر مقادیر بزرگ تر را دریافت نمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
      • آگوست 15, 2019 در 11:19 ب.ظ
        پیوند یکتا

        باعرض سلام وخسته نباشیدوتشکرازسایت خوبتان
        خلاصه عرض کنم؛دراینستاگرام بافردی بنام سباستین استن اشناشدم ودردایرکتم گفت اگرمایل هستیدماتحت شرایطی به شما سیصدهزاردلاروام با۳درصدبهره می دهیم خلاصه شماره واتس آدم روگرفت واونجاشروع کردیم به انجام کارهای مربوطه البته باخودم فکرمی کردم احتمالاکلاهبرداری باشه خلاصه به من پیشنهاددادبرای دریافت وام دربلاکچین حساب بازکنم اما جالبش اززمان افتتاح حساب درسایت بلاکچین بودکه بعدازتاییدایمیلم والت ای دی خودم روگرفتم و واردش شدم اماچیزی که درقسمت بالانس می دیدم باورنکردنی بود دیدم حدود بیش از ۷۳۰هزاردلار موجودی دارم اما بصورت Non_ Spendable بود وباکمی تحقیق متوجه شدم که بایدکلیدخصوصی روبدست بیارم البته دوازده کلمه رو دارم واون روویرفای کردم اما نمی دونم کلیدخصوصی رو چطوربدست بیارم وبعدچگونه وارد والت ای دیم بکنم اگرلطف کنیدوتوضیح بدهید ممنون شماخواهم بود

        پاسخ
        • آگوست 16, 2019 در 11:08 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          ابتدا باید عرض کنم بخش اول مساله مورد نظر شما کاملا مشکوک است و به احتمال ۹۹ درصد کلاهبردای می باشد. خیلی با احتیاط رفتار نمایید.
          در مورد مساله دوم با توجه به اینکه بنده به صورت کامل در جریان جزئیات نیستم نمی توانم با اطمینان پاسخ دهم. اما نکات زیر می تواند راهگشا باشد:
          ۱- صرف افتتاح یک والت در بلاک چین، پولی داده نمی شود و باید مبلغی برای شخص به صورت تصادفی و یا اختیاری ارسال گردیده باشد.
          ۲- مبالغ ارسالی به کیف پول شما در بلاک چین اگر به صورت صحیح و بدون قید ارسال شده باشند، برای اینکه قابل استفاده باشند هیچ نیازی به اقدام خاص و یا رمز خصوصی ندارند. در حقیقت شما هنگامی که اطلاعات ورود به والت خود مانند والت آیدی و رمز عبور را وارد می کنید، رمز گشایی را انجام داده اید و به مبالغ دسترسی خواهید داشت.
          ۳- تنها در یک صورت برای دسترسی به مبلغ از شما رمزی خواسته خواهد شد که آن هم بدین شکل است که شخص فرستنده برای تراکنش رمزی تعیین کرده باشد و مدت زمانی را برای گیرنده مشخص کرده باشد که در آن مدت باید رمز را وارد نماید. در غیر این صورت تراکنش منتفی خواهد بود و مبلغ برگشت خواهد خورد. اگر چنین شرایطی وجود داشته باشد، فقط شخص فرستنده از رمز با خبر است و باید ایشان رمز را در اختیار شما قرار دهد.
          ۴- به طور کلی در سایت بلاک چین کلید خصوصی نمایش داده نمی شود اما برای آشنایی با نحوه دریافت کلید خصوصی والت خود می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید و مطابق با آن عمل فرمایید. هرچند که از نظر بنده این کلید ارتباطی با مشکل شما ندارد:
          [https://bitcoin.stackexchange.com/questions/68449/how-to-find-private-key-in-blockchain-info-account]
          موفق باشید.

          پاسخ
        • آوریل 19, 2020 در 1:19 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام وقتتون بخیر..
          این مشکل شما الان برای من اتفاق افتاده!!!
          شما تونستید راه حلی پیدا کنید براش؟؟؟

          پاسخ
    • جولای 14, 2019 در 1:05 ق.ظ
      پیوند یکتا

      خوب اینی که میگید گرفتم از چه طریقی گرفتید؟ مطمئنا وارد ولت شما شده خوب از همون ولت بفرستید تو بلاک چین

      پاسخ
      • آگوست 15, 2019 در 11:52 ب.ظ
        پیوند یکتا

        اگربابنده هستندکه بایدعرض کنم اگربه عرایضم دقت می کردیدمتوجه می شدیدکه ازکسی یا بنحوی بدست نیاوردم وموجودی خودحساب موقع افتتاح حساب بوده
        دوما شما اگرتوانستید یک ایمیل که فقط کلمه سلام نوشته باشیدبه سایت بلاکچین بفرستید باتصویرنشون بدین که من موجودی که بهم دادن روپس بدم(نه اینکه هرکسی بدست بیاره پس می ده!!)
        واخراینکه معنی کلمه Non_ Spendable روبرید ترجمه ش رو ببینید تامتوجه شویدکه به هیچ عنوان نمیتوان پول رابه هرطریق هزینه کرد ویا انتقال داد ….مرسی

        پاسخ
  • می 25, 2019 در 4:56 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ممنون از سایت و توضیح های عالیتون
    من میخوام در سایت های کلیکی فعالیت کنم وباید ادرس کیف پول بدم.میخواستم بدونم شما کدوم کیف پول رو توصیه میکنین؟و دوم اینکه اگه کیف پول بیت کوین باشه چه جوری میتونم به ریال تبدیلش کنم؟

    پاسخ
    • می 26, 2019 در 1:58 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      هر سایت کلیکی ممکن است از یک روش پرداخت پشتیبانی کند، بنابراین بهتر است حساب های مختلفی برای خود افتتاح نمایید. برای سایت های کلیکی بنده به شما حساب پرفکت مانی، پایر و بیت کوین را پیشنهاد می کنم. هر یک از این حساب ها مزیت های خاص خودش را دارد.
      در مورد کیف پول های بیت کوین باید در نظر داشته باشید که هم اکنون با توجه به کارمزد تقریبا بالایی که تراکنش های بیت کوین دارد، برای مبالغ اندک چندان توصیه نمی شود اما برای مبالغ بالا بسیار مناسب است. در مورد تبدیل بیت کوین به ریال هم هرگز نگران نباشید. در سایتی مانند localbitcoins به راحتی می توانید با ایرانیان معامله نمایید و بیت کوین خود را به ریال تبدیل فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • می 26, 2019 در 5:49 ب.ظ
        پیوند یکتا

        ممنون از پاسخ کاملتون. ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم من تو کوین پات یه مقدار بیت کوین دارم به نظرتون به بلاکچین انتقال بدم؟کارمزد برای این کار چقدره؟

        پاسخ
        • می 27, 2019 در 7:00 ب.ظ
          پیوند یکتا

          انجام وظیفه است.
          بله هر زمانی که به حداقل مبلغ تعیین شده برای دریافت رسیدید، این کار را انجام دهید. در بلاک چین کلید های سرمایه شما در اختیار شخص شما قرار دارد. بنابراین همواره به سرمایه دسترسی خواهید داشت اما در کوین پات اینگونه نیست و سرمایه در اختیار سایت کوین پات است و همان طور که می دانید نباید به اینگونه سایت ها اعتماد چندانی داشت.
          در حال حاضر در مورد بیت کوین حداقل مبلغ مورد نیاز برای برداشت، ۰٫۰۰۰۱ بیت کوین است و سایت کوین پات کارمزدی جهت برداشت کسر نمی کند.
          برای سایت بلاک چین هم توجه کنید که از vpnهایی که سرور آمریکایی دارند نباید استفاده کنید.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • می 9, 2020 در 10:37 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام
          من برای انتقال بیت کوین از کیف بلاک چین با این پیغام مواجهه می شوم(Insufficient funds) درحالی که مقدار درخواست من از موجودی خیلی کمتر می باشد.علت چیست؟

          پاسخ
          • می 10, 2020 در 2:09 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            کارمزد شبکه مساله ی مهمی است. بنده نمی دانم موجودی شما چقدر است و چه مبلغی را می خواهید انتقال دهید. اما اگر مبلغ انتقالی خیلی ناچیز هم باشد در کارمزد تاثیر چندانی ندارد. بنابراین شاید موجودی شما به اندازه کارمزد نباشد.
            اگر اطمینان دارید به اندازه کارمزد موجودی دارید و شرایط و مراحل انتقال را صحیح انجام داده اید، می توانید به پشتیبانی سایت مذکور ایمیل بزنید و مشکل خود را با آن ها در میان گذارید.
            موفق باشید.

      • جولای 5, 2019 در 11:00 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام . در بلاک چین یک کیف پول ساختم برای ثبت نام در سایت هایی که محبت کردین معرفی کردین مثل گرندکلیک . در قسمت paymant acount مثلا در فیلد bitcoin باید walet id بلاک چین خودم رو بنویسم ؟ میشه لطفا راهنمایی کنین . خیلی ممنونم

        پاسخ
        • جولای 6, 2019 در 12:32 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          خیر، wallet id محرمانه است و نباید در اختیار کسی قرار دهید. در فیلد مذکور باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را وارد نمایید.
          برای بدست آوردن آدرس کیف پول خود ابتدا در داشبورد اکانت خود در سایت بلاک چین، بر روی گزینه “Request” کلیک نمایید. سپس فرمی برای شما باز خواهد شد. در فیلد “Currency” کیف پول خود را انتخاب کنید. حال در کادر “Copy & Share Address” می توانید شماره کیف پول خود را مشاهده کنید.
          موفق باشید.

          پاسخ
      • ژانویه 9, 2021 در 4:41 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام وقت بخیر ببخشید بنده هرکاری کردم نتونستم سوال کپچا را حل کنم متوجه منظور سوالش نمیشم

        پاسخ
        • ژانویه 10, 2021 در 2:59 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          احتمالا بالای کادر به شما یک کلمه یا تصویر داده است که شما باید هر تصویری که شامل آن است را علامت بزنید و انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر بالای صفحه تصویر یک اتوبوس برای شما نمایش داده شده است یا کلمه bus نوشته شده است باید هر کادری را که در آن اتوبوس وجود دارد انتخاب کرده و در نهایت دکمه تایید را بزنید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • می 24, 2019 در 5:41 ب.ظ
    پیوند یکتا

    برای دریافت استلار باید وریفای کرد؟؟
    اموزششو بزارین لطفا.

    پاسخ
    • می 24, 2019 در 6:31 ب.ظ
      پیوند یکتا

      بله، برای استفاده از این نوع خدمات و اکسچنج کردن باید وریفای نمود.
      وریفای کردن برای ایرانیان مقدور نیست و کاربران ایرانی وریفای نخواهند شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 23, 2019 در 11:13 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید
    اگر حساب بلاک چین رو وریفای نکنیم اجازه واریز و برداشت رو به ما می‌دهد یا خیر؟
    ممنون

    پاسخ
    • می 23, 2019 در 2:23 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، مشکلی ندارد. در حال حاضر وریفای کردن برای استفاده از قابلیت اکسچنج کردن می باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 20, 2019 در 10:51 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    توی لیست کشور ها ایران نیست برای وریفای کردن حساب با پاسپورت.
    باید چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • می 20, 2019 در 4:05 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      امکان وریفای کردن حساب برای ایرانیان مقیم ایران وجود ندارد. تنها راهکار این است که با مدارک جعلی خارجی حساب را وریفای کرد که ریسک دارد و توصیه نمی شود. اما به طور کلی برای استفاده عادی از حساب، نیازی به وریفای کردن نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 17, 2019 در 10:13 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وخسته نباشیدمیگم بهتون و تشکر ویژه بابت اطلاعات خوب ومفیدتون.
    من یه مشکلی ک دارم اینه ک برای یه سایتی نیازبه کیف پول دارم و دوتا کیف پول توبلاکچین بازکردم یکیش رو کلا لغوکردم اینیکی رو ک جدیدساختم ورود میخوام بکنم ولی هرچقدر رمزم رو میزنم و ورود رو میزنم نمیره وکارنمیکنه رمزم هم درست میزنم فقط ورود رو زدنی بازنمیکنه چیکارمیتونم بکنم؟؟

    پاسخ
    • می 17, 2019 در 11:49 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      اگر از صحت رمز عبور خود مطمئن هستید، کش مرورگر خود را پاک کنید و از یک vpn امن و معتبر استفاده نمایید. احتمالا مشکل شما حل خواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 13, 2020 در 11:24 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام. من قبلا از طریق سایت btc com یه کیف پول ساختم و واسه ثبت نام هم از قیلترشکن استفاده کردم. چند روز بعد وقتی خواستم وارد بشم سایت بخاطر آیپی حسابمو بن کرده بود. الان میخوام تو بلاکچین کیف پول بسازم. ایا میتونم از قیلترشکن استفاده نکنم؟ میترسم یه مقداری بیت کوین بریزم تو حسابم و یه بن بشه. لطفا بگید چی کنم تا حسابم بن نشه

        پاسخ
        • ژوئن 14, 2020 در 12:15 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          به جای چنین نرم افزارهایی، از vps یا vpnهای امن و اختصاصی استفاده فرمایید. همچنین از کیف پول هایی استفاده کنید که کلید خصوصی و بازیابی را فقط در اختیار شما قرار می دهند و در سایت ذخیره نمی شود. در این صورت حتی اگر حساب شما بلاک شود، به راحتی می توانید موجودی خود را در هر کیف پول بیت کوین دیگری بازیابی نمایید. امن ترین کیف پول، کیف پول های سخت افزاری مانند لجر نانو است. در مورد نرم افزاری ها می توانید در coinomi کیف پول بسازید. در بستر نت هم سایت بلاک چین تقریبا گزینه مناسبی است. البته در آن بهتر است از vps یا vpnهای امن و اختصاصی استفاده کنید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • می 14, 2019 در 1:14 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.خسته نباشید
    از مطالب و راهنمایی های میلیونرشدن آسان و بدون ریسک در سایت وزین شما خرسند شدم و امیدوار.
    لذا سعی دارم استارتاپ نوین خودم را که بسیار برای محرومین کشورم و دانشجویان و محققان و کاسبان جزء و تولیدکنندگان کوچک کارایی داره با روشهای مختلف بطور گسترده و خصوصی معرفی کنم.
    اما سوالی که اینجا مطرح هست عدم ضرورت استفاده از وی پی ان و فیلترشکن خواهد بود برای اکثریت مردم و علاقمندان.
    لطفا بفرمایید اگر نخواهیم یا نتوانیم از وی پی ان استفاده کنیم یا فیلترشکن را بهره برداری نکنیم چه سایتهایی برای ایجاد حساب ارزهای دیجیتال مناسب می دانید؟ آیا استفاده از صرافی های آنلاین ایرانی مانند پی۹۸ و بیدارز و… کفایت نمی کنه؟ یا بهره مندی از کویین پات؟
    باتشکر

    پاسخ
    • می 14, 2019 در 2:37 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      خیر، به هیچ عنوان نباید برای نگهداری ارزهای دیجیتال از صرافی ها و کیف پول هایی مانند کوین پات استفاده نمایید. حتی صرافی های بسیار بزرگ و معتبر ممکن است کلاهبرداری کنند، حساب یک کاربر را بدون اخطار و دلیل مسدود سازند و یا هک شوند. همین چند روز پیش بایننس که یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی های آنلاین بود هک شد و حدود ۷۰۰۰ واحد بیت کوین با ارزش بیش از ۴۰ میلیون دلار به سرقت رفت. بنابراین هرگز برای نگهداری ارزهای دیجیتال سراغ چنین کیف پول هایی نروید.
      برای نگهداری رمز ارزها از کیف پول های معتبر که کلیدهای بازیابی و خصوصی آن فقط در اختیار شخص شما قرار می گیرد و در جایی ذخیره نمی شود، استفاده فرمایید. بهترین نمونه این کیف پول ها کیف پول های سخت افزاری مانند لجر نانو اس هستند. اگر امکان تهیه این نوع کیف پول ها را ندارید، به سراغ کیف پول هایی بروید که در سایت مربوط به هر رمز ارز معرفی شده اند. وقتی به سایت هر رمزارز مراجعه کنید، در بخش wallets کیف پول های مناسب و معتبر آن رمز ارز معرفی شده است. سعی کنید از همان ها برای نگهداری استفاده فرمایید. اکثریت این کیف پول ها مسدود و فیلتر نیستند و بدون فیلتر شکن می توان از آن ها بهره برداری کرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 11, 2019 در 1:38 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام وعرض خسته نباشید. من از کیف پول بلکچین حدود ۰۰۰۳٫ ۰ دارم وقتی می خوام انتقال بدم این ارور رو میدهinsufficient Funds که میشه بوجه کم هست در حالی که تو خود سایت بلاک چین نوشته ۵۰۰ ساتوشی نیازه ممنون از جوابتون

    پاسخ
    • می 11, 2019 در 6:54 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کارمزد شبکه بیت کوین با توجه به ارزش بیت کوین و شلوغی شبکه متغیر است. در حال حاضر کارمزد این شبکه به شدت افزایش یافته است و به حدود ۱٫۸ دلار برای هر تراکنش رسیده است. مبلغی که شما فرمودید تقریبا برابر با ۱٫۹ دلار است. بنابراین بدون شک شما مایل نخواهید بود که تراکنشی را به انجام رسانید که آنچه برای شما باقی می ماند ۰٫۱ دلار باشد. این میزان در حال حاضر با توجه به کارمزدهای شبکه بیت کوین هرگز صرفه اقتصادی ندارد که جابه جا شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 23, 2019 در 8:01 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    لطفا اگه میشه بگید کارمزد سایت بلاکچین برای انتقال بیت کوین معادل ۱۰ دلار چقدر میشه؟
    با تشکر

    پاسخ
    • آوریل 24, 2019 در 7:04 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کارمزد شبکه بیت کوین ارتباطی به میزان بیت کوینی که می خواهید انتقال دهید ندارد. یعنی کارمزد انتقال ۰٫۱ بیت کوین با ۱۰۰ بیت کوین تقریبا برابر است. این کارمزد به عواملی مانند شلوغی شبکه و قیمت بیت کوین بستگی دارد و در زمان های مختلف نیز مقدار آن متفاوت خواهد بود.
      برای آگاهی از کارمزدهای شبکه در هر زمان می توانید به سایت bitcoinfees.info مراجعه نمایید. به عنوان نمونه کارمزد شبکه در تاریخ ۲۰۱۹/۴/۲۴ برابر با ۱٫۴۶ دلار برای هر تراکنش است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 24, 2019 در 8:15 ق.ظ
        پیوند یکتا

        تشکر فراوان برای زحمتی که برای پاسخگویی به سوالات متحمل میشید. ☺️

        پاسخ
        • آوریل 24, 2019 در 10:56 ق.ظ
          پیوند یکتا

          انجام وظیفه است.
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.

          پاسخ
  • آوریل 19, 2019 در 1:26 ق.ظ
    پیوند یکتا

    ۱- در کوین پات در ستون سمت چپ، challenges برای چه کاریست؟
    ۲- آیا ساتوشی بدست آمده در کیف کوین پات را بعد از مدتی به حساب پرفکت مانی منتقل کنم؟ آیا میشود انتقال داد؟
    ۳- آیا توصیه میکنید چندتا کیف پول داشته باشیم یا یکی کافیه؟ کیف پول اصلی چیست؟
    ۴- آیا توکن ها را در کوین پات به بیت کوین تبدیل کنم یا به همان صورت بیت کوین بماند؟ توصیه شما ؟
    ۵- برای دخیره کردن دوج کیف جدید بسازم یا همان کوین پات کافیه؟ دوج را تبدیل کنم به بیت کوین؟ یا همان صورت دوج باشه برای رشد بیشتر؟
    ۶- آیا می شود بصورت منطقی در وضعیت کنونی درآمد ۲۰ تا ۳۰ میلیونی در ماه با همین اقدام ترید داشت؟

    پاسخ
    • آوریل 19, 2019 در 3:57 ق.ظ
      پیوند یکتا

      ۱- بخش جدید که با نام Challenges مشخص شده است، در حقیقت یک رقابت بین کاربران ایجاد می کند. هر کاربر با انجام وظایفی که مشخص شده است می تواند ستاره دریافت کند و در نهایت کاربرانی که بیشترین ستاره را دریافت کرده باشند، جوایز ارزشمندی دریافت خواهند نمود. در این مسابقه به ازای هر ستاره ای که دریافت کنید، ۱۰۰ تا توکن کوین پات جایزه خواهید گرفت و اگر بتوانید در جدول ماهانه در بین ۲۵ نفر برتر قرار بگیرید، جایزه ویژه نیز دریافت خواهید نمود. به عنوان مثال به نفر اول ۱۰ میلیون توکن اهدا خواهد شد. تمام قوانین و کارهایی که با انجام آن ها ستاره دریافت خواهید کرد، در بخش Challenges مشخص شده است. برای مطالعه کافیست به این بخش مراجعه نمایید. در این صفحه تعداد ستاره های شما و نفرات برتر نیز مشخص شده است
      ۲- خیر، هر رمز ارزی که جمع آوری می کنید را می توانید پس از رسیدن به شرایط لازم برای برداشت، به کیف پول همان ارز دیجیتال انتقال دهید. همچنین می توانید تمام ارزهای خود را در کوین پات به یک رمزارز تبدیل کنید و آنگاه آن را به کیف پول مناسب انتقال دهید. به عنوان مثال می توانید تمام درآمد خود را به بیت کوین تبدیل و آنگاه به کیف پول بیت کوین خود در بلاک جین انتقال دهید.
      ۳- بستگی به اهداف و نیازهای شما دارد و نمی توان توصیه ای کلی در این مورد کرد. منظور از کیف پول اصلی کیف پولی است که شما بر روی آن کنترل کامل دارید و مایلید سرمایه دیجیتال خود را بر روی آن نگهداری کنید. اصولا در این نوع کیف پول ها، کلید های خصوصی حساب فقط توسط شما نگهداری می شود. می توان به کیف پول های سخت افزاری مانند Ledger Nano S و یا کیف پول های تحت وب مانند کیف پولی که در همین مقاله معرفی شده است، اشاره نمود.
      ۴- پیشنهاد می کنم به بیت کوین تبدیل نمایید.
      ۵- کیف پول جدید بسازید و پس از اینکه به حداقل مقدار تعیین شده رسید به کیف پول خود انتقال دهید. در مورد اینکه به شکل دوج کوین پول های خود را نگهدارید و یا به بیت کوین تبدیل نمایید هیچ توصیه قطعی نمی توان کرد. اما بنده اگر قرار باشد تنها یک ارز دیجیتال را برای نگهداری انتخاب کنم، بی شک آن ارز دیجیتال، بیت کوین خواهد بود.
      ۶- متاسفانه منظور شما را متوجه نمی شوم. اگر منظور شما از “همین اقدام ترید” فعالیت در سایت هایی مانند کوین پات است که اصلا به چنین فعالیتی ترید گفته نمی شود و هرگز چنین درآمدهایی به همراه نخواهد داشت. اما اگر منظور شما ترید واقعی و پیشرفته است، هیچ مبلغی برای آن نمی توان متصور بود. در ترید عوامل بسیار زیادی دخیل است. عواملی مانند دانش و تجربه شما در پیش بینی روند بازار، شرایط بازار، حجم نقدینگی شما، احتمالات و … . در این بازار می توان در یک ماه بیش از چند میلیارد از دست داد و یا چندین میلیارد بدست آورد و این بستگی به سرمایه و توانایی شما دارد. بدون دانش و مهارت هرگز وارد این حیطه نشوید که جز ضرر چیزی عایدتان نخواهد شد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 16, 2019 در 8:37 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    تشکر ازوقت وحوصله ای که میذارید وسوال هارو جواب میدید دوست عزیز
    من اول برنامه استخراج بیت کویین نصب کردم بعد باگوشی حساب کیف پول بلاک چین افتتاح کردم میخواستم بدونم راهی هست که وقتی ساتوشی استخراج میشه مستقیم وخودکار وارد حساب کیف پولم بشه یااینکه حتما نیاز به انتقال دستی داره

    پاسخ
    • آوریل 16, 2019 در 11:24 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      همان طور که می دانید برنامه های مختلفی برای استخراج بیت کوین وجود دارد. سازوکار و امکانات هر برنامه متفاوت است و نمی توان در این مورد پاسخ کلی داد و نیاز به بررسی برنامه مورد نظر است. اما اصولا به دلیل کارمزد تراکنش های بیت کوین، مقادیر استخراج شده به صورت اتوماتیک و قطره ای به حساب اصلی شما منتقل نمی شوند بلکه در حسابی واسط جمع می شوند و سپس زمانی که به حداقل میزان تعیین شده برای برداشت برسد و شما نیز درخواست برداشت دهید، به حساب اصلی شما منتقل خواهد گشت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 18, 2019 در 6:14 ب.ظ
    پیوند یکتا

    من تو سایت بلاک چین ثبت نام کردم ولی تو قسمت setting که ادرس رو میداد اون رو دیگه نشون نمیده میتونم خودم یه ادرس کیف پول برای خودم بسازم

    پاسخ
    • مارس 18, 2019 در 11:02 ب.ظ
      پیوند یکتا

      ابتدا در داشبورد بر روی گزینه “Request” کلیک نمایید. سپس فرمی برای شما باز خواهد شد. در فیلد “Currency” کیف پول خود را انتخاب کنید. حال در کادر “Copy & Share Address” می توانید شماره کیف پول خود را مشاهده کنید. این شماره را COPY کنید و در اختیار سایت یا شخصی قرار دهید که می خواهد برای شما ارز انتقال دهد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • آوریل 17, 2019 در 10:28 ب.ظ
      پیوند یکتا

      ممنون ازپاسخ ب سوال قبلی دوست عزیز
      میخواستم بپرسم درمورد خرید وراه اندازی دستگاه ماینر هم میتونی راهنمایی کنی؟
      اینکه چ دستگاهی وازکجابخرم وچجوری نصب وراه اندازیش کنم؟
      واگه بخوام باکامپیوتراستخراج کنم سی پی یو چقد باید قدرت وسرعت داشته باشه تاروزی یک بیت کویین استخراج کنه؟

      پاسخ
      • آوریل 18, 2019 در 2:30 ق.ظ
        پیوند یکتا

        مقوله استخراج حرفه ای ارزهای دبجبتال و بیت کوین بسیار پیچیده است و حداقل نیاز به چندین مقاله جامع دارد تا بتوان پیش نیازهای آن را توضیح داد. بنابراین در این پاسخ طبیعتا نخواهد گنجید. اما به چند نکته در زیر اشاره خواهم کرد که می تواند به شما یاری رساند:
        ۱- بدون تحقیقات جامع و کامل هرگز خود و سرمایه زندگیتان را درگیر این فرآیند نکنید که جز ضرر چیزی عایدتان نخواهد شد.
        ۲- استخراج بیت کوین با کامپیوترهای خیلی خیلی قوی هم هرگز به صرفه نیست و حتما باید از دستگاه های Asic که مخصوص استخراج هستند استفاده شود.
        ۳- با هیچ کامپیوتر و دستگاهی نمی توان در روز یک بیت کوین استخراج کرد بلکه می توان امید داشت در هر سال به این میزان از استخراج رسید.
        ۴- دستگاه ها نیاز به پشتیبانی فنی برای سرویس و کنترل دما و نحوه عملکرد دارند.
        ۵- اگر به برق ارزان و صنعتی دسترسی ندارید، ماینینگ به صرفه نیست.
        ۶- برای خرید، سایت هایی در ایران هستند که به فروش این دستگاه ها می پردازند که با جستجو در گوگل می توانید آن ها را بیابید.
        ۷- از بهترین دستگاه های موجود می توان به Bitmain Antminer S9i و Bitmain Antminer S15/T15 اشاره کرد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • فوریه 28, 2019 در 8:43 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام دوباره الان بعد سه روز به حساب بیتکوین نیومده

    پاسخ
    • مارس 1, 2019 در 5:00 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      دقت نمایید که باید کارمزد انتقال را به درستی انتخاب کرده باشید. اگر کارمزد انتقال خیلی کم باشد، ممکن است کلا تراکنش شما هفته ها طول بکشد و اگر خیلی زیاد باشد، ممکن است کل مبلغ انتقالی صرف کارمزد شود و در نهایت مبلغی به حساب واریز نشود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 27, 2019 در 10:41 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت ادمین
    آقا من دو روز پیش مقداری بیتکوین از حساب بلاک چین خودم به حساب پاییر خودم فرستادم که تا الان به حساب پایرم نیامده
    آدرس مقصدم چک کردم درسته ودر حساب بلاک چینم می نویسه فرستاده شده اما نیامده.

    ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
    • فوریه 28, 2019 در 2:03 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر همه مراحل را صحیح انجام داده باشید و آدرس کیف پول بیت کوینی مقصد را نیز صحیح وارد کرده باشید و همچنین تراکنش در حساب بلاک چین شما بیش از ۳ تایید گرفته باشد، مبلغ به حساب پایر شما منتقل شده است. کافیست موجودی حساب بیت کوین خود در پایر را بررسی نمایید. دقت نمایید که این مبلغ به حساب دلاری شما افزوده نخواهد شد بلکه به کیف پول بیت کوین شما در پایر افزوده می گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • اکتبر 1, 2021 در 4:03 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام اگه بخام بیت کوین رایگانی که دربعضی سایتها ارائه میدن به کیف پول بلکچین انتقال بدم ازم آدرس کیف پول میخاد ادرس کیف پول بلکچینم کدومه.. ایا همون رمز ایمیلم موقع ثبت نام دربلکچین هست یا اون اعدادوارقامی هست که مخلوط هست ودرایمیلم هم است. وایا هربار بلکچین یه ادرس کیف پول میده یاادرس کیف پول همیشه همونه. وایا در خود حساب بلکچینم توقسمت تنظیمات هست ممنون میشم راهنماییم کنید شایدبرای شماراحت باشه اما من تازه وارد بلکچین واین برنامه هاشدم تشکر

      پاسخ
      • اکتبر 1, 2021 در 5:16 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        آدرس کیف پول در مقاله فوق به وضوح توضیح داده شده است. لطفا مقاله را دقیق مطالعه فرمایید. وقتی وارد اکانت خود در بلاک چین می شوید با کلیک بر روی receive می توانید آدرس کیف پول خود را دریافت کنید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • ژانویه 22, 2019 در 2:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام خدمت ادمین عزیز
    سایت بلاکچین و همینطور سایت پرفکت مانی آیا به آی پی اینترنت حساس هستند؟ چون با توجه به اینکه سایتای صرافی فیلتر هستند، من برای فروش بیت کوین و دلار از حساب پرفکت مانی و بلاکچین نیاز به فیلترشکن دارم. آیا حساب رو مسدود نمیکنن هر دفعه با یه آی پی وارد بشم(مثلا ایران و المان) ؟

    پاسخ
    • ژانویه 23, 2019 در 4:34 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در حال حاضر سایت بلاک چین حساسیتی ندارد و مشکلی ایجاد نمی شود. اما سایت پرفکت مانی به تغییرات گسترده رنج ip حساس است و این نوع تغییرات ممکن است موجب مسدود سازی حساب گردد. بنابراین سعی نمایید همواره از یک سرور برای وصل شدن به پرفکت مانی استفاده کنید. به عنوان مثال سرور vpn شما همواره متعلق به آلمان باشد. یک راه مطمئن تر دیگر نیز وجود دارد و آن هم این است که هنگامی که در صرافی هستید و می خواهید به درگاه پرداخت پرفکت مانی منتقل شوید، vpn خود را قطع کنید و پس از پرداخت مبلغ، مجددا vpn را فعال کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 22, 2019 در 12:41 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام،
    با توجه به اینکه در این قسمت بلاکچین ایران حذف کرده در اینده مشکل برای دسترسی پیش نمیاد.
    کیف پول های جکس، exodus،myetherwalle
    از لحاظ امنیت گفته شد بهتر می خواستم بدونم درسته بعد سایت هایی که توسط شما معرفی شد واریز به این کیف پول دارند.

    پاسخ
    • ژانویه 23, 2019 در 4:25 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      هیچ وقت نمی توان از سیاست های سایت های مختلف مطمئن بود. هر لحظه ممکن است سیاست هایشان تغییر کند. به هر حال در حال حاضر مشکلی وجود ندارد اما با توجه به اینکه سایت مذکور به تغییر ip حساس نیست، توصیه می شود در صورتی که امکان دسترسی به vps های امن و اروپایی دارید، برای ورود و استفاده از سایت مذکور از آن ها استفاده نمایید. در غیر این صورت استفاده از ip های ایران امن تر از استفاده از vpn های غیر امن و یا رایگان است.
      کیف پول بلاک چین از امنیت مناسبی برخوردار است و در صورتی که مسائل امنیتی را به خوبی رعایت کنید، نباید چندان نگران دارایی های خود باشید. هیچ یک از موردهای نام برده شده نیز کاملا امن نیستند اما طبیعتا کیف پولی مانند جکس با توجه به نرم افزای بودن، کاربردها و امنیت بیشتری دارد. کیف پول myetherwallet نیز کیف پول اتریوم و توکن های آن است و کاربرد متفاوتی نسبت به کیف پول بلاک چین دارد.
      در مورد سوال پایانی باید خدمت شما عرض کنم، اصولا سایت هایی که به بیت کوین پرداخت دارند به کیف پول بلاک چین نیز پرداخت می کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 1, 2019 در 8:06 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.خسته نباشید.در قسمت exchanging،زمانی اینکه این گزینه رو می زنیم ی فرمی باز میشه ک اطلاعات خودمونو باید پرکنیم و کشور ما توی این لیست نیست چیکار بکنیم؟بطور رندومی کشور رو انتخاب کنیم؟امکانش هست این قسمت سایت یعنی exchanging و بیشتر توضیح بدید.
    باتشکر

    پاسخ
    • ژانویه 1, 2019 در 11:38 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      همان طور که مشاهده می کنید در مقابل قسمت Exchange عبارت New نوشته شده است که به این معنی است که به تازگی تغییر کرده است. برای استفاده از این قسمت، سایت قوانین جدیدی وضع کرده است و احراز هویت را الزامی نموده است که متاسفانه نام ایران در لیست قرار ندارد و بدین ترتیب امکان وریفای قانونی برای ایرانیان وجود ندارد. بنابراین استفاده از بخش Exchange که برای تبدیل کردن ارزهای دیجیتال به یکدیگر مفید بود، برای ایرانیان مقدور نیست. همچنین توصیه نمی شود که با اطلاعات جعلی فرم موجود در این بخش را پر کنید چون ممکن حساب شما مسدود شود و برای شما مشکلاتی پدید آورد.
      موفق باشید.

      پاسخ
        • ژانویه 3, 2019 در 1:33 ق.ظ
          پیوند یکتا

          پاینده باشید.

          پاسخ
  • ژانویه 1, 2019 در 6:47 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من هرچه تلاش کردم پیام عدم ساخت اکانت میداد
    فیلتر شکن رو که روشن کردم دوباره زدم جواب داد
    ولی با ایمیل هم تائید کردم ولی وقتی وارد می شم قسمت Exchange
    و روی گزینه get start کلیک می کنم آدرس و مکان از من می خوات و گزینه ایران توی لیست نداره

    پاسخ
    • ژانویه 1, 2019 در 11:37 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      همان طور که مشاهده می کنید در مقابل قسمت Exchange عبارت New نوشته شده است که به این معنی است که به تازگی تغییر کرده است. برای استفاده از این قسمت سایت قوانین جدیدی وضع کرده است و احراز هویت را الزامی نموده است که متاسفانه نام ایران در لیست قرار ندارد و بدین ترتیب امکان وریفای قانونی برای ایرانیان وجود ندارد. بنابراین استفاده از بخش Exchange که برای تبدیل کردن ارزهای دیجیتال به یکدیگر مفید بود، برای ایرانیان مقدور نیست. همچنین توصیه نمی شود که با اطلاعات جعلی فرم موجود در این بخش را پر کنید چون ممکن حساب شما مسدود شود و برای شما مشکلاتی پدید آورد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 29, 2018 در 7:35 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقتی میخوام تنظیمات امنیتی سطحح دوم رو وریفای کنم و برنامه اسکنر و باز میکنم و درخواست میدم اون برنامه میگه که اسکنر در حال حاضر در دسترس نیست ، مشکل از کجاست barcode scanner is not available now

    پاسخ
    • دسامبر 29, 2018 در 8:11 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از اپلیکیشن Authenticator استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 24, 2018 در 9:05 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.
    آقا دستم به دامنتون.
    تقریبا ۴۳ ساعت پیش مقدار زیادی بیت کوین به یه آدرسی فرستادم. سه تا تایید شبکه تایید شد ولی وقتی توی جزییات تراکنش میرم نوشته unspent.
    مبلغ از حسابم کم شده و به حساب طرف نرفته. چیکار باید بکنم؟

    پاسخ
    • نوامبر 24, 2018 در 5:50 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      نگران نباشید. اگر آدرس کیف پول مقصد را درست وارد کرده اید، مشکلی ایجاد نخواهد شد. یا تراکنش تایید خواهد شد و به کیف پول مقصد خواهد رسید و یا به حساب شما مجددا برگشت داده خواهد شد. اصولا تراکنش های بیت کوین نهایتا ظرف ۱ تا ۲ ساعت انجام و تایید می شوند اما اگر دچار مشکل شوند، ممکن است تا یک الی دو هفته طول بکشد تا مشکل رفع گردد. بنابراین نگران نباشد، ان شاءالله مشکل شما حل خواهد شد.
      جهت اطمینان خاطر شما عرض می کنم که تا زمانی که تراکنش شما تایید شود، به صورت فنی بیت کوین ها در کیف پولتان قرار دارند و تنها اینطور است که نمی توانید آن را ببینید. یعنی به معنای واقعی کلمه بیت کوین های شما نمی توانند گم شوند.
      امیدوارم کارمزد تراکنش را دست نزده باشید و کم یا صفر نکرده باشید، چون در این صورت ممکن است تراکنش شما هفته ها به طول انجامد. همچنین اگر عجله زیادی دارید می توانید با استفاده از برخی از سرویس های آنلاین و البته با پرداخت کارمزد بیشتر، به تراکنش خود سرعت بخشید. به عنوان مثال می توان به دو سایت pool.viabtc.com/tools/txaccelerator و pushtx.btc.com مراجعه نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • نوامبر 24, 2018 در 6:18 ب.ظ
        پیوند یکتا

        الانکه کار از کار گذشته بازم میشه کارمزد همین تراکنشو بالا ببرم؟

        پاسخ
        • نوامبر 24, 2018 در 6:50 ب.ظ
          پیوند یکتا

          بله، با استفاده از دو سایتی که خدمت شما معرفی گردید، می توانید این کار را انجام دهید. فقط دقت نمایید که برای استفاده از ViaBTC باید حداقل ۱۰۰۰۰ ساتوشی کارمزد به ازای هر کیلوبایت برای تراکنش در نظر گرفته باشید، سپس می توانید از خدمات رایگان این سایت استفاده کنید و ID تراکنش خود را در ViaBTC ثبت کنید و این استخر، تراکنش شما را در اولویت بالاتری نسبت به سایر تراکنش ها قرار می دهد.
          اما برای استفاده از BTC.com لازم است مبلغی را به عنوان کارمزد به سایت پرداخت کنید. این مبلغ با توجه به مبلغ تراکنش و شرایط آن، معمولا بین ۵ تا ۲۰ دلار است که معادل آن را به بیت کوین می توانید پرداخت نمایید.
          شاد و پیروز باشید.

          پاسخ
  • نوامبر 18, 2018 در 11:33 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بر شما.
    آقا اول از همه جا داره واقعا یه تشکر ویژه بکنم بابت اطلاعاتی که در اختیار کاربران میزارین .
    میخواستم ۲۰میلیون بیت کوین بخرم از کجا بخرم که مطمعن باشه؟

    پاسخ
    • نوامبر 19, 2018 در 12:26 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      انجام وظیفه است. ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      در حال حاضر بهترین سایت برای خرید و فروش بیت کوین سایت localbitcoins.com است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • نوامبر 19, 2018 در 12:41 ق.ظ
        پیوند یکتا

        من دلار ندارم که باهاش بیت کوین بخرم. یه جایی باشه که با ریال ازش خرید کنم.

        پاسخ
        • نوامبر 19, 2018 در 1:49 ق.ظ
          پیوند یکتا

          خوبی سایت معرفی شده همین است. شما نیازی به دلار ندارید. این سایت به صورت واسطه عمل می نماید و شما را به فروشندگان ایرانی وصل می کند. کافیست در سایت که وارد می شوید، در قسمت QUICK BUY کشور ایران را انتخاب نمایید سپس به راحتی می توانید با استفاده از کارت های عضو شتاب از فروشندگان ایرانی،بیت کوین بخرید. این سایت نیز مقدار بیت کوین مورد تقاضای شما را از موجودی فروشنده کم می کند و پس از واریز پول توسط شما و تایید فروشنده، مبلغ به حساب شما توسط سایت واریز می گردد. بدین شکل امنیت معامله برای طرفین تامین می گردد.
          موفق باشید.

          پاسخ
      • ژانویه 27, 2020 در 10:16 ب.ظ
        پیوند یکتا

        برای رسید بیت کوین انتقالی چه باید کرد وقتی رمز گم کردم ولی یه کیف پول روی گوشیم هس چجوری پیدا کنم

        پاسخ
        • ژانویه 28, 2020 در 6:13 ق.ظ
          پیوند یکتا

          متاسفانه دقیقا متوجه سوال شما نمی شوم. اما به طور کلی برای بازیابی بیت کوین و کیف پول فقط و فقط باید کلمات بازیابی را در اختیار داشته باشید. این کلمات که معمولا ۱۲ یا ۲۴ کلمه می باشند پس از افتتاح حساب در اختیار شما قرار می گیرد. بدون این کلمات امکان بازیابی وجود ندارد.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • نوامبر 15, 2018 در 9:15 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بر شما.
    پست مربوطه پیدا نکردم سوالمو مطرح کنم.
    برای واریز پول توی سایت olymp trade حساب وب مانی یا بیت کوین میخواد. راهی هست که بدون داشتن این حسابها بتونم توی اون سایت واریزی یا برداشت داشته باشم؟
    این سومین سوالم توی سایت شماست، ممنون که با دقتو کامل پاسخ ماهارو میدین.

    پاسخ
    • نوامبر 15, 2018 در 7:58 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      انجام وظیفه است.
      در مورد سوال شما باید عرض کنم، بهترین راه، افتتاح حساب توسط خود شماست. به این دلیل که هم مطمئن تر است و هم کارمزد اضافی پرداخت نخواهید کرد. با توجه به اینکه افتتاح حساب وب مانی و بیت کوین رایگان است و به آسانی قابل انجام می باشد، به شما توصیه می کنم برای خود، حساب افتتاح نمایید.
      اما در صورتی که تمایل به این کار ندارید می توانید از واسطه ها استفاده نمایید. این واسطه ها مبلغ را به صورت ریالی از شما دریافت می کنند و معادل آن را به حساب شما در سایت olymp trade منتقل می سازند و در هنگام برداشت درآمد نیز عکس این عمل می شود. یعنی درآمد به حساب آن ها واریز می شود و معادل ریالی آن پس از کسر کارمزدها به شما تحویل داده می شود.
      به هرحال بنده این روش را توصیه نمی کنم، چون با توجه به قوانین کشور، واسطه ای که بتوان ۱۰۰ درصد اعتبار آن را تضمین نمود، در حال حاضر وجود ندارد. همچنین کارمزدهای زیادی باید بدین منظور پرداخت نمایید.
      به نظر بنده افتتاح حساب وب مانی و بیت کوین توسط شخص شما از همه نظر بهتر است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • اکتبر 17, 2019 در 6:27 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما استاد عزیز و تشکر ویژه بخاطر وقت و حوصله ای که در اختیار کاربران قرار میدین.
        بنده کیف پول بلاک چین دارم.دیروز پین ورود ۴ رقمی به برنامه رو تغییر دادم ولی دیگه وارد کیف پول بلاک چین نمیشه و دو گزینه create a wallet و log in نشون میده.
        لطفا راهنمایی بفرمایید چجوری به کیف پولم وارد بشم. متشکرم

        پاسخ
        • اکتبر 18, 2019 در 4:24 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          کش مرورگر خود را پاک کنید. سپس بر روی گزینه login کلیک فرمایید و با وارد نمودن اطلاعات ورود به اکانت خود مجدد وارد کیف پول شوید. اگر مشکلی وجود داشت، از یک vpnامن برای اتصال به سایت مذکور استفاده فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • نوامبر 24, 2018 در 12:19 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام.
      آیا الیمپ ترید به بازار متصل است؟ یعنی جنس و یا کالا خرید و فروش میکند؟

      پاسخ
      • نوامبر 24, 2018 در 1:55 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        سایت مذکور ادعا دارد که به بازار متصل است و معاملات حقیقی صورت می پذیرد. اما ممکن است این ادعا صحت نداشته باشد. نمی توان با قاطعیت گفت که واقعا معاملات حقیقی صورت می پذیرد یا خیر.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • سپتامبر 18, 2018 در 1:57 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید من‌خیلی مشتاقم وارد این‌کار بشم اما با وجود توضیحات جامع شما باز هم ی سری سختیا و سوالا برام‌پیش میاد …مثلا اینکه ایا میشه همه این مراحل بیت کوین رو با گوشی انجام داد؟ و ازونجایی ک من هیچ سرمایه ایی ندارم ایا میتونم از بیت کوین های کلیکی استفاده کنم برای کسب درامد؟ البته با گوشی بدون کامپیوتر…مشکلی پیش نمیاد؟؟
    ممنونم ازتون

    پاسخ
    • سپتامبر 18, 2018 در 2:34 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این مقاله فقط درمورد افتتاح حساب بیت کوین است. اگر به کسب درآمد از بیت کوین علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنم حتما مقاله روش های کسب درآمد از بیت کوین را مطالعه فرمایید.
      برای افتتاح حساب می توانید از طریق گوشی هم اقدام کنید اما برای کسب درآمد از بیت کوین، بستگی به روش و سایتی دارد که قصد انتخاب آن را دارید. به عنوان مثال با گوشی هرگز نباید سراغ استخراج بیت کوین و سایت های مرتبط با آن بروید، چون هیچ سودی برای شما به همراه نخواهد داشت. برای استخراج سودآور بیت کوین باید حتما از سیستم های مخصوص و بسیار قوی استفاده شود.
      اما در بعضی از سایت های کلیکی و bitcoin faucet ها هیچ تفاوتی بین گوشی و کامپیوتر نیست و به راحتی می توانید با کلیک بر روی تبلیغات و یا انجام کارهایی ساده، به کسب درآمد از بیت کوین بپردازید. این نوع سایت ها برای شما مناسب هستند.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • نوامبر 2, 2020 در 3:13 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام وقتتون بخیر
        خیلی ممنون از مطالب خوبتون
        من مقداری بیت کوین در سایت فری بیت کوین دارم
        چطور میتونم برداشتش کنم؟؟؟

        پاسخ
        • نوامبر 3, 2020 در 6:37 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          وقتی به حداقل مقدار تعیین شده رسیدید می توانید مطابق توضیحات مقاله فوق، آدرس کیف پول خود را کپی نمایید و در اکانت خود در سایت فری بیت کوین وارد نمایید و از بخش Withdraw همان طور که در مقاله فری بیت کوین توضیح داده شده است، درخواست برداشت ثبت نمایید.
          جهت آشنایی کامل با فرآیند برداشت می توانید آموزش سایت فری بیت کوین را مطالعه فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • سپتامبر 15, 2018 در 7:25 ب.ظ
      پیوند یکتا

      از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.

      پاسخ
      • می 24, 2020 در 2:48 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام ببخشید من توی بلاکچین کیف پول ساختم
        ایمیلمو هم تایید کردم
        ولی قسمت send یا request اصلا کار نمیکنه
        مینویسه
        Oops something went wrong
        اگ میشه راهنمایی کنید
        و دو اینکه از سایت های بیت رایگان چطور میشه به بلاکچین انتقال داد ؟ مثلا سایت cryptofree

        پاسخ
        • می 25, 2020 در 3:27 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ۱- ممکن است در یک زمان خاص سایت دچار مشکل شده باشد، در زمان دیگری امتحان نمایید. اگر باز هم مشکل وجود داشت، دقت نمایید که گزینه کوکی ها و جاوا اسکریپت روی مرورگر شما فعال باشد. همچنین از یک vps یا vpnامن برای اتصال استفاده فرمایید.
          ۲- آدرس کیف پول بیت کوین خود در بلاک چین را در بخش پروفایل خود در سایت مورد نظر وارد می کنید و پس از رسیدن به حداقل مقدار تعیین شده، درخواست برداشت ثبت می کنید.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • نوامبر 9, 2020 در 4:06 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خسته نباشین بنده میخام مقداری بیت کوین از بلک چین و block folio به tc wallet انتقال بدم چیکار باید بکنم؟

          پاسخ
          • نوامبر 11, 2020 در 12:58 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            ابتدا شماره کیف پول خود در tc wallet را کپی نمایید. سپس به کیف پول های خود مراجعه نمایید و به بخش send bitcoin بروید و آدرس کیف پول tc wallet را در آن paste کنید و مبلغ و کارمزد مناسب را مشخص کنید و تراکنش را انجام دهید.
            موفق باشید.

        • می 7, 2021 در 11:47 ب.ظ
          پیوند یکتا

          با سلام و عرض ادب
          آیا کسی که در نوبیتکس حساب کاربری داره حتما باید در بلاکچین حساب بسازه؟ یا فقط برای انتقال ارز به حسابش از جای دیگه احتیاج به آدرس کیف پول بلکچین داره؟ ارتباط این دو ممنون میشم توضیح برین

          پاسخ
          • می 8, 2021 در 4:08 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            خیر. الزامی وجود ندارد اما از نظر امنیتی بهتر است همواره ارزهای خود را در یک کیف پول شخصی و امن نگهداری کنید.
            به عنوان مثال اگر قرار باشد شما بیت کوین خرید و فروش نمایید همواره بهتر است یک والت شخصی خارج از صرافی برای خود داشته باشید که دارایی های دیجیتال خود را در آن نگهداری نمایید و وقتی می خواهید بخشی از دارایی خود را معامله کنید از آن والت میزان مورد نظر را به والت خود در نوبیتکس منتقل نمایید و معامله انجام دهید. یا پس از خرید ارز مورد نظر در نوبیتکس، روش امن این است که پول خود را به یک کیف پول شخصی و امن مانند لجر نانو اس منتقل سازید.
            موفق باشید.

      • جولای 15, 2022 در 1:26 ب.ظ
        پیوند یکتا

        این یکی از بزرگترین سرمایه گذاری که در دنیا وجود دارد،من ازش راضی ام

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *