رسیدن به موفقیت

  • این موضوع خالی است.
در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #2805
    sale50105010
    مشارکت کننده

    ۱_ از انجام کار هراس نداشته باشید

    شما باید همیشه جرات انجام غیر ممکن ها را داشته باشید، شروع کنید و جرات لازم را به دست آورید. فقط به فکر آسایش خود نباشید سعی کنید از این دایره خارج شوید و خود را رشد دهید، فعالیت های خود را بیشتر کنید، انتظار خود را از زندگی بیشتر کنید تا در همان راستا به سمت جلو پیشرفت کنید. همیشه با خود خیال پردازی و رویا داشته باشید، تا می توانید تلاش کنید تا به رویا هایی که در سر دارید برسید و امید خود را هیچ وقت از دست ندهید. روزهای خوب در انتظار شماست.

    ۲_ به سمت موفقیت پرواز کنید

    موفقیت خود به خود به طرف شما نمی آید، باید آن را به دست آورید و به دنبال آن بروید. باید تنها هدف شما از زندگی باشد و در راه رسیدن به آن تمام تلاشتان را بکنید.

    ماروا کالینز می گوید:

    موفقیت به سمت شما نمی آید، شما باید به طرفش بروید.

    ۳_ هسته ی اصلی

    هسته ی اصلی این راه پر فراز و نشیب، انرژی است. اگر شما انرژی نداشته باشید، مطمئن باشید وسط راه کم می آورید و دیگر ادامه نخواهید داد. پس سعی کنید انرژی لازم را برای رسیدن به آرزوهایتان داشته باشید. هرچه انرژی بیشتری داشته باشید بهتر می توانید بر روی هدف هایتان متمرکز شوید.

    ۴_ افراد موفق را الگوی خود قرار دهید

    سعی کنید برای رسیدن به موفقیت، افراد موفق را الگوی خود قرار دهید و اگر راه رسیدن به موفقیت آن ها کارآمد است برای شما، پس از آن نهایت استفاده را ببرید. مثلا بسیاری از افراد موفق، بخشی از موفقیت خود را از راه مطالعه به دست آورده اند، پس شما هم حتما مطالعه کنید و دانسته های خود را افزایش دهید. هرچه اطلاعات شما بالاتر رود به موفقیت نزدیک تر می شوید.

    ۵_ تعیین اهداف خود

    اگر برای رسیدن به اهداف خود سخت تلاش کنید، حتما موفق می شوید. اگر کار کنید و به هدف کوتاه مدت خود برسید مطمئن باشید، انگیزه ای می شود که به هدف نهایی خود برسید. وقتی به سمت هدف خود گام بر می دارید، موفقیت هم یک گام به سمت شما می آید. با این روش می توانید گام به گام به سمت هدفتان بروید. در نتیجه کسی که پیروز میدان می شود شما هستید. سعی کنید با برنامه ریزی به سمت جلو بروید چون اگر بی برنامه گام بردارید صد در صد شکست خواهید خورد ولی اگر برنامه ریزی معینی داشته باشید پیروز خواهید شد.

    ۶_ انتخاب شغل مناسب

    اگر شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید و کار کنید حتما پیشرفت می کنید، عده ای کار در منزل را دوست دارند، عده ای دیگر کار در بیرون از خانه را. اگر شما به کامپیوتر و برنامه نویسی علاقه دارید می توانید هم در خانه و هم در شرکت کار کنید، اگر در این زمینه دوست دارید در منزل فعالیت کنید می توانید از سایت های اینترنتی کسب و کار مانند HiWork استفاده کنید و کسب درآمد کنید. اگر به کار بیرون علاقه دارید می توانید در شرکت ها استخدام شوید. یا اگر به شغل های دیگری هم علاقه دارید پس به دنبال آن ها بروید و تلاش کنید تا به موفقیت و هدفتان برسید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.