آموزش تصویری وریفای کردن حساب پرفکت مانی

در این مقاله، به آموزش وریفای کردن حساب پرفکت مانی خواهیم پرداخت. بنابراین اگر هنوز حساب پرفکت مانی خود را نساخته اید، ابتدا به مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی مراجعه کنید و سپس مطابق با این مقاله برای وریفای نمودن حساب خود اقدام نمایید.

آموزش وریفای کردن حساب پرفکت مانی

دلیل وریفای کردن حساب پرفکت مانی

قبل از اینکه به وریفای کردن حساب پرفکت مانی بپردازیم، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که چرا باید حساب پرفکت مانی خود را وریفای کنیم؟ و چه نیازی به وریفای کردن پرفکت مانی وجود دارد؟

همانطور که می دانید پرفکت مانی هیچگونه محدودیتی برای حساب های وریفای نشده قائل نیست. تنها مزیتی که حساب های وریفای شده به حساب های وریفای نشده دارند، کارمزدی است که در هر انتقال از فرستنده کم خواهد شد. بدین صورت که اگر حساب شما وریفای شده باشد و بخواهید پولی را از حساب خود انتقال دهید، به جای پرداخت کارمزد ۱٫۹۹ درصدی، کارمزد ۰٫۵ درصدی پرداخت خواهید کرد.

بنابراین اگر با حساب پرفکت مانی خود مبالغ زیادی جابه‌جا می کنید، بهتر است برای پرداخت کارمزد کمتر، همین حالا حساب خود را وریفای نمایید.

نحوه وریفای کردن حساب پرفکت مانی

برای وریفای حساب، بعد از ورود به اکانت خود در پرفکت مانی گزینه “settings” را از منوی بالای صفحه انتخاب و سپس مطابق تصویر زیر، از قسمت “Account Verification” بر روی گزینه ی “Verification management” کلیک نمایید.

نحوه وریفای کردن حساب پرفکت مانی

برای وریفای کردن کامل حساب پرفکت مانی باید ۳ مرحله را طی کنید. با توجه به تصویر و توضیحات ذیل، به سادگی می توانید حساب خود را وریفای نمایید.

مراحل وریفای کردن حساب پرفکت مانی

مرحله اول: Name Validation

در مرحله اول نیاز است، اسکن پاسپورت یا ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی یا کارت ملی خود را تهیه و سپس مطابق تصویر فوق آپلود نمایید. همچنین می توانید از مدارک خود، به وسیله گوشی یک عکس با کیفیت بگیرید و ارسال نمایید.

بهترین و امن ترین روش برای ترجمه مدارک این است که مدارک خود را توسط دارالترجمه های رسمی ترجمه کنید.

همچنین در نظر داشته باشید حتما مشخصات قید شده در پروفایل پرفکت مانی شما با اسکن ارسالی، مطابقت داشته باشد و از تمامی جهات یکسان باشد.

بعد از تایید شدن اسکن با ایمیل به شما اطلاع داده می شود و سپس می توانید به سراغ مرحله‌ی بعدی بروید.

مرحله دوم: Address Validation

در مرحله دوم نیاز است ترجمه رسمی قبض آب، برق، تلفن و یا موبایل خود را ارسال کنید.

فقط توجه داشته باشید که آدرس روی قبض ارسالی، کاملا با آدرس مندرج در پروفایل پرفکت مانی شما مطابقت داشته باشد و قبض شما دارای تاریخ جدید باشد و بیشتر از ۳ ماه از تاریخ آن نگذشته باشد و همچنین قبض حتما به نام شخص شما باشد.

بهترین و امن ترین روش برای ترجمه این است که قبض خود را توسط دارالترجمه های رسمی ترجمه نمایید.

بعد از تایید شدن اسکن با ایمیل به شما اطلاع داده می شود و سپس می توانید به سراغ مرحله‌ی سوم بروید.

مرحله سوم: Phone Validation

پس از تایید مراحل ۱ و ۲ این قسمت برای شما فعال می شود. در این مرحله با واردن کردن شماره موبایل خود، از طرف پرفکت مانی با شما تماس گرفته خواهد شد و شماره ای را که اپراتور برای شما می خواند، در کادر وارد می کنید و در صورت صحیح بودن، حساب پرفکت مانی شما به صورت کامل وریفای می گردد.

شماره موبایل خود را با فرمت کد کشور و شماره همراه وارد نمایید. (مانند ۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷+ )

نکات مهم در مورد وریفای کردن حساب پرفکت مانی

  • مدارک ارسالی شما باید به زبان انگلیسی و کاملا مطابق با اطلاعات وارد شده در پروفایل پرفکت مانی شما باشند. برای ویرایش اطلاعات پروفایل، می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود در پرفکت مانی، از بخش “settings” اقدام فرمایید.
  • در بعضی از سایت ها درمورد آموزش وریفای کردن پرفکت مانی با مدارک فارسی بحث شده است. این آموزش ها مربوط به گذشته است و دیگر کاربردی ندارد. در حال حاضر سخت گیری های پرفکت مانی بسیار بیشتر شده است و باید مدارک به صورت رسمی ترجمه شده باشند.
  • با ارسال ترجمه رسمی مدارک که مهر دارالترجمه روی آن ها باشد، به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانید حساب خود را وریفای نمایید. در صورتی هم که مثلا قبض آب به نام شما نباشد می توانید از دارالترجمه تقاضا نمایید که در ترجمه اسم شما را قید کند.
  • روش دیگری نیز برای تهیه مدارک وجود دارد که آن به این صورت است که فایل های خام مدارک ترجمه شده (به عنوان مثال قبض آب ترجمه شده) را در اینترنت پیدا و دانلود می نمایید و سپس با نرم افزارهایی مانند فوتوشاپ، آن ها را ویرایش می نمایید و اطلاعات خود و تصویر مهر دارالترجمه را در آن وارد می کنید. این روش ریسک بالایی دارد و ممکن است حساب شما مسدود گردد. موفقیت در وریفای کردن حساب پرفکت مانی با این روش، بستگی به مهارت شما در استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویر دارد.

جمع بندی

در این مقاله با وریفای کردن حساب پرفکت مانی آشنا شدیم و به تمام روش ها و نکات مهم در این زمینه پرداختیم.

میلیونر باش امیدوار است این مقاله مورد رضایت شما همراهان گرامی واقع گردد.

4.3/5 - (15 امتیاز)

201 نظر در “آموزش تصویری وریفای کردن حساب پرفکت مانی

  • آگوست 2, 2023 در 2:30 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام دوستان بنده با کمک یکی از مترجم های تلگرام به راحتی اکانت خود را وریفای کردم و در بخش عدم دریافت تماس هم راهنمایی های ایشون بسیار به من کمک کرد گفتم شاید نظر من مفید واقع بشه و کار شما رو هم راحت تر کنه.
    {T.me/PerfectMoneySeystem}

    پاسخ
  • ژانویه 2, 2023 در 10:56 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام
    من در این آپارتمان مستاجر هستم و قبوض آب و برق به صورت مشترک در ساختمان تقسیم میشه.
    فقط قبض گاز رو دارم که آن هم به نام بنده نیست. به نام مالک است.
    من برای وریفای حساب پرفکت مانی آیا اصلا پرفکت مانی قبض گاز رو قبول دارد و آیا طبق فرمایش شما به دارالترجمه رسمی مراجعه کنم نام مالک رو حذف میکنند و به جای نام مالک، نام بنده رو در قبض گاز صادر کنند؟
    با سپاس

    پاسخ
    • ژانویه 3, 2023 در 3:57 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله هر قبضی که دارای آدرس باشد قابل پذیرش است. بستگی به دارالترجمه دارد، بعضی ها قبول می کنند. البته راهکار دیگری هم وجود دارد که اگر خودتون در ویرایش عکس مهارت دارید با کمی حوصله و دقت می توانید انجام دهید. ابتدا قبض گاز را اسکن کنید یا یک عکس با کیفیت از روی آن بگیرید. سپس نام مالک را با دقت ویرایش نمایید و بالای هر فیلد هم ترجمه انگلیسی را قید کنید و مشخصات را مطابق با اطلاعات حساب پرفکت مانی خود و به انگلیسی نیز وارد فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 25, 2022 در 3:09 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    امروز بعد از حدود ۵، ۶ روز تلاش بالاخره تماس گرفته شد و حسابم وریفای شد.
    تو این مدت هر شماره تلفنی در هر ساعت از شبانه روز رو امتحان کرده بودم(ایرانسل، همراه اول، ثابت) رایتل تست نکردم
    امروز دوشنبه ساعت ۲ ونیم بعدازظهر اول شماره همراه اول خودم رو زدم که زنگ نخورد بعد که تلفن ثابت رو زدم تو چند ثانیه تماس گرفته شد
    چیزی که احتمالا دوستان میدونن و من باز تاکید میکنم اینه که، هر بار میخواید یک شماره بزنید که بهتون زنگ بزنن اول باید اون شماره رو توی قسمت Phone/Fax در پروفایلتون وارد کنید. اینطور نشه شماره تلفنی که توی پروفایل دارید با شماره ای که وارد میکنید که بهتون زنگ بزنن تفاوت داشته باشه

    در مورد تایید اسم و آدرس
    ابتدا عکس از پاسپورت که تاریخ انقضاش گذشته بود گذاشتم که رد کردن و گفتن تاریخ نداره… بعد کارت ملی رو گذاشتم با ترجمه که با کامپیوتر درستش کردم که اینم رد شد و گفتن ترجمه باید رسمی باشه و… بعد تصمیم گرفتم با فوتوشاپ انقضا پاسپورت رو درست کنم که موفق بودم و تایید شد
    در مورد آدرس، من قبض گاز قدیمی خونه رو با گوشی عکس گرفتم و اسم و تاریخ های اون رو با فوتوشاپ درست کردم و طبق راهنمایی ادمین این سایت، ترجمه انگلیسی اطلاعات مهم قبض رو مثل اسم و فامیل، آدرس، کد پستی ،تاریخ های قبض به میلادی…بالای هر قسمت نوشتم و ارسال کردم و تایید شد
    خلاصه سختگیری در وریفای کردن نام خیلی بیشتر از آدرس هست

    در پایان اگر حسابتون وریفای شد به هیچ عنوان اسم و ادرس و شماره تلفن رو در پروفایل پرفکت مانی تغییر ندید که باید دوباره وریفای کنید

    موفق باشید، یا علی

    پاسخ
  • ژوئن 25, 2022 در 9:45 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و احترام؛دوستان اگر مشکل در عدم تماس پرفکت مانی دارین یک راه حل خوب دارم که میتونید به ایمیل من پیام بفرستین برای راهنمای کامل،با تشکر،orumbusiness.company@gmail.com

    پاسخ
  • ژوئن 17, 2022 در 4:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام دوستان من همین الان اکانتام کاملا احراز هویت و تاید شد ، خواستم یه توضیح مختصر بدم ، که دوستان از تجربه من استفاده کنند .
    اول که احراز هویت اسم هست ، بنده دانشجو بودم و با گذاشتن وثیقه و نرفتن به سفر پاسپورتم رو گرفتم و عکس پاسپورتم رو ارسال کردم و تایید هم شد
    مورد بعد ادرس بود ک من نه پدرم قبضی به اسمش بود و نه خودم چیز خاصی داشتم و خیلی اذیت شدم سر این مرحله ولی حقیقتا راحت ترین کاری که میتونید بکنید اینه که برید یه سیم کارت دائمی به اسم و آدرس خودتون بگیرید و قبض اون رو که به اسم و ادرس خودتون هست بدید ترجمه کنن براتون ، هزینه ترجمه هم‌ ۱۱۰ تومن بود ، و عکس ترجمه و خود برگه قبض رو با هم عکس گرفتم و فرستادم و تایید هم شد ‌‌ .
    مرحله بعدی تایید شماره تلفن هست ، من با خط ایرانسل امتحان کردم ( روز جمعه ساعت ۱۶ ) لازم به ذکره پنجشنبه هم همین تایم امتحان کردم ولی تماسی گرفته نشد ، شماره ام رو دقیقا به همون فرمتی دادم که مثبت اول میاد و بعدش ۹۸ و بعدش هم که بقیه شماره
    و یک دقیقه حدودا توی همون صفحه صبر کردم و دقیقا وقتی داشتم نا امید میشدم دیدم گوشیم زنگ خورد و یک کد چهار رقمی برام خوند و دوبار هم میخونه ، و اون رو زدم و شماره هم تایید شد ، و الان یک حساب تایید شده دارم ،،، امیدوارم تجربه من براتون مفید باشه

    پاسخ
  • می 26, 2022 در 11:56 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام دوستان
    کسانی که مشکل تایید شماره تلفن پرفکت مانی داشتن که بهشون زنگ نمیزنه
    من دیروز با پشتیبانی پرفکت مانی کلی صحبت می کردم در مورد همین مشکل که در نهایت جوابشون این بود . گفتند از طرف ما موردی نداره و ممکنه مشکل از اونجا باشه که چون ما بصورت اتوماتیک از سرور های مختلف به شماره تلفن های مشتریان جهت تایید تلفن تماس میگیریم
    ممکنه بعضی از سرورها برای تماس با بعضی کشور ها دچار محدودیت بشن و تماس برقررار نشه

    ولی راه حلش اینه که شما در زمان های مختلف امتحان کنید تا یه سرور جدید بتونه با شما تماس بگیره
    من خودم امروز تست کردم و به محض وارد کردن شماره تلفن خط ثابت زنگ زدند و شماره تایید شد

    گفتم اینو با شما هم اشتراک بزارم که کمکتون کنه و حسابتون رو تایید کنید
    از دیروز تا الان هم کلی از دوستان دیگه هم مشکلشون حل شده

    فقط ترجیحا شماره تلفن ثابت تست کنید با این فرمت درست بین المللی ۳۲۱۶۵۴۹۸ ۲۱ ۹۸+ مثلا

    پاسخ
  • می 15, 2022 در 5:58 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من پدرم خونه اینا داره ولی هیچ قبضی ب اسم خودش نیس و همه اش چرتو‌پرت نوشته اصن اسمش نیس ، من رفتم از عمم قبض گرفتم ک‌ فامیلیش با من یکیه ، بردم داروترجمه گفتن قبض ب اسم خودت باشه بهتره ، شما هم توی سایت نوشتین قبض موبایل میشه هم توی این نظرات ( که من همه شونو خوندم) الان یعنی من برم یه خط دائمی بگیرم و بعد قبضش رو بدم داروترجمه ، ترجمه کنه و مهر کنه بعد بفرستم برا پرفکت مانی اوکیه ؟ اگه دارم اشتباه میگم لطفا کمکم کنید ، تشکر از وقتی که گذاشتید

    پاسخ
    • می 16, 2022 در 3:47 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر روی قبض موبایل آدرس منزل شما قید شده باشد مشکلی ندارد و می توانید از آن استفاده نمایید. راه حل دیگر هم این است که یکی از همون قبوضی که دارید را بردارید و یک عکس با کیفیت از آن بگیرید و سپس با نرم افزارهای ویرایش عکس به صورت حرفه ای آن را ویرایش و اطلاعات پروفایل خود در پرفکت مانی را جایگزین کنید و ترجمه انگلیسی عبارت های مهم مانند نام و نام خانوادگی، آدرس، کد پستی و … را نیز زیر هر کادر وارد نمایید. در این روش نیازی به دارالترجمه نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 21, 2022 در 11:31 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقتتون بخیر
    من هیچ قبض اب، برق یا گازی به نامم نیست و فقط قبض تلفنم به نامم هست، دارالترجمه هم گفتن فقط عینا نوشته های روی قبض رو ترجمه میکنن و اسم منو نمیزنن، سوالم اینه برای تاییدیه ادرس می تونم قبض موبایلم رو ترجمه کنم، خطم اعتباری همراه اول هست، به نظرتون قبول می کنن؟

    پاسخ
    • فوریه 22, 2022 در 2:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، قبول نمی کنند. در این مورد در بخش نظرات راهکارهایی ارائه شده است که می توانید استفاده نمایید. به طور مختصر بهترین روش برای شما این است که از یک قبض موجود به نام هرکسی عکس با کیفیت بگیرید و یا از اینترنت یک قبض دانلود نمایید و سپس با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس با دقت و حوصله تصویر قبض را ویرایش نمایید و مشخصات خود را در آن قرار دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 13, 2022 در 1:01 ق.ظ
    پیوند یکتا

    مرحله اول و دوم وریفای موفق بود اما مرحله سوم تا حالا در هر ۲۴ ساعت دوبار بیشتر اجازه نمیده و بار سوم اکانت رو محدود میکنه. زنگ هم نمیزنه.یک هفته است دارم ابنکارو انجام میدم. با شماره های مختلف، خونه، سرکار، شاتل، همراه اول، ایرانسل، رایتل، اعتباری، در ساعتهای مخنلف امتحان کردم و ناموفق بوده. باید بگم پرفکت مانی ایران رو تحربم کرده شوربختانه.

    پاسخ
  • فوریه 8, 2022 در 8:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام اول ممنون از سایت خوبیتون
    من چند وقت پیش توی سایت پرفکت مانی ثبت نام کردم و یه مدت هم باهاش کار کردم منتهی نمیدونم چرا بعد اینکه ی بار حسابمو ۵۰۰ دلار تقریبا شارژ کرده بودم فرداش یه ایمیل برام اومد که اطلاعات حسابم تغییر کرده من هر کاری کردم نتونستم وارد اکانتم بشم چون رمزش تغییر کرده بود حسابمم که وریفای نشده ولی موقع درخواست برای دریافت ممبر ایدی برام ایدی رو میفرسته حالا میخوام بازیابی رمز کنم میشه بگین چرا اینطور شد

    پاسخ
    • فوریه 9, 2022 در 2:29 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. از جمله موارد زیر:
      ۱- ممکن است به هر شکلی هک شده باشید و شخص دیگری به حساب شما دسترسی پیدا کرده باشد. این مورد فقط وقتی رخ داده است که مبلغی هم از حساب شما کسر گردد. در غیر این صورت بحث هک منتفی است.
      ۲- پرفکت مانی برای افزایش امنیت، به صورت دوره ای رمز قبلی را باطل و کاربر را وادار به تعیین مجدد رمز عبور می کند.
      ۳- تغییر گسترده رنج ip یا هرگونه فعالیت مشکوکی نیز ممکن است چنین شرایطی را رقم بزند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 7, 2022 در 9:34 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام در پرفکت مانی در تایید حساب مرحله یک و دو انجام دادم ولی در مرحله سوم تایید شماره تماس هیچ پیامی برای من ارسال یا تماس گرفته نمی شود و با فرمت ۹۸۹۳۵+ انجام دادم.چه کنم ؟

    پاسخ
    • فوریه 8, 2022 در 8:16 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در بخش نظرات پیشنهادات و راهکارهایی در این مورد ارائه شده است که ممکن است سودمند باشد. می توانید مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • می 24, 2022 در 8:34 ب.ظ
      پیوند یکتا

      آقا ما هم تو همین مرحله تایید تلفن گیر کردیم
      هر چی شماره میرنیم تماس نمیگیرن که نمیگیرن
      اسیر شدیم به مولا
      من با پشتیبانی پرفکت مانی هم صحبت کردم که میگن این قسمت تماس از یک شرکت دیگه ما سرویس میگیریم و خودمون بهش دسترسی نداریم و نمی تونیم کاری براتون کنیم

      حالا اگه کسی برا تلفن راهکاری داره بگه
      اینم ایمیل من هست {alializadeh5525@gmail.com}

      پاسخ
  • آگوست 29, 2021 در 9:09 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با درود مجدد
    اسکن کارت ملی و قبض اب که داده بودم به دارالترجمه برای من ارسال شد
    که چند ورق است فقط
    حالا که برای پرفکت اسکن کارت ملی رو ارسال کردم پرفکت مانی رد اسکن ترجمه شده رو.
    وگفت باید اصل پاسپورت یا کارت ملی باشه.
    من واقعا نمیدونم دقیقا منظورش چی هست؟
    حالا فقط مونده قبض که معلوم نیست اون هم تایید باشه یا خیر

    پاسخ
    • آگوست 30, 2021 در 5:18 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بهترین کار این است که از اصل مدارک عکس با کیفیت بگیرید و سپس با نرم افزارهای ویرایش عکس، ترجمه هر عبارتی را در مقابل آن بنویسید. در این راستا می توانید بخش نظرات را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 23, 2021 در 12:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میشه بگین کدکارت رو چجوری غیرفعال کنم؟ هر بار سعی میکنم نمیتونم حسابمم وریفای نشده هست

    پاسخ
  • آگوست 23, 2021 در 2:00 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با درود
    من یک سوال دارم
    من قبض آب محل سکونت برای دارالترجمه فرستادم که به انگلیسی ترجمه کنند.
    ولی روی قبض آدرس محل دقیقه سکونت قید نشده.
    و آدرس دقیق محل سکونت رو براشون فرستادم که روی قبض درج کنند.
    ولی پاسخی که به من دادند گفتند فقط هرچیزی درون قبض باشه ترجمه میکنیم و اجازه نداریم موردی بهش اضافه کنیم.

    به نظر ما شما من چطور باید آدرس محل دقیقه سکونت رو برای پرفکت مانی ارسال کنم ؟

    چونکه در هیچکدوم از قبض ها نه تنها آب اصلا آدرس محل دقیق سکونت درج نشده .

    امیدوارم که منظورمو درست گفته باشم

    پاسخ
    • آگوست 23, 2021 در 5:39 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      همان آدرسی که در قبض موجود است کافیست و نیازی به آدرس دقیق تر نیست. در ضمن توصیه می کنم نظرات مقاله فوق را با دقت مطالعه فرمایید می تواند برای شما مفید باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 12, 2021 در 1:23 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ممنون از مطالب مفیدتون
    من تمام دیدگاهها رو خوندم و دو مرحله اول رو برای وریفای شدن حسابم رد کردم الان سوالی که ذهنم رو مشغول کرده این هستش که فرمت صحیح شماره تلفن کدوم هست؟چون سایت پرفکت مانی با این فرمت نوشته:+۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷ ولی تو سایت دوستان گفتند با این فرمت کد دریافت کردند:۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷+
    یعنی تو خود سایت پرفکت مانی علامت پلاس(+) در آخر هست ولی دوستان در سایت گفتند که در اول قرار داده اند
    من هر دو رو امتحان کردم ولی تا حالا باهام تماسی برقرار نشده
    لطفاً در این مورد راهنمایی بفرمائید.

    پاسخ
    • ژوئن 13, 2021 در 1:17 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      علامت پلاس باید ابتدا وارد شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 28, 2021 در 7:41 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام، بنده بالاخره تونستم آدرسم رو هم با استفاده از قبض موبایلم تایید کنم اما در مرحله آخر تایید شماره تلفن هر چقدر شماره ایرانسل، رایتل و تلفن منزل رو میزنم هیچ تماسی گرفته نمیشه، تقریبا در ساعات مختلف هم امتحان کردم اما جواب نداده، خواستم بدونم که اگر بخوام مبالغ بالا دریافت یا انتقال بدم باز هم تیم پرفکت مانی رو حسابم حساس میشن یا خیر!؟

    پاسخ
    • می 29, 2021 در 2:26 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در مورد وریفای کردن شماره تلفن در بخش نظرات مقاله فوق، نکاتی بیان شده است که می تواند سودمند باشد.
      در مورد سوال شما نیز باید عرض کنم، بعید می دونم مشکلی ایجاد شود اما به هر حال ریسک وجود دارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 27, 2021 در 12:42 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    این تغییر ای پی ک ب اجبار باید انجام بدیم
    باعث بن شدن حساب نمیشه؟
    اخه چرا ای پی ایران رو غیر قابل دسترس کردن

    پاسخ
    • می 27, 2021 در 2:19 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- به هرحال ریسک را افزایش می دهد. بهتر است برای کاهش خطرات از یک vps امن و یا vpnاختصاصی با سرور ثابت و غیر آمریکایی استفاده نمایید.
      ۲- پرفکت مانی از طرف ایران فیلتر شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 13, 2021 در 1:12 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید
    من مرحله اول کاغذ ترجمه رسمی به همراه کارت ملی رو ارسال کردم و تایید شد اما کاغذ ترجمه رسمی به همراه قبض موبایلم رو بالای ۶،۷ بار فرستادم اما هر بار میگه که لطفا با رزولشن و کیفیت کلی بهتر تصویر ارسال کنید اما تصاویر من مشکلی ندارن، دیگه نمیدونم چجوری بفرستم تا قبول کنه، به نظرتون اگر با دوربین دیجیتال بگیرم احتمال داره که قبول کنه؟
    من کاغذ ترجمه رسمی رو میزارم و خود قبض رو هم روش قرار میدم و عکس میگیرم
    ممنونم میشم جواب بدید

    پاسخ
    • می 13, 2021 در 11:55 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در بخش نظرات مقاله فوق، در مورد نحوه وریفای کردن، نکات ارزشمندی بیان شده است که مطالعه آن می تواند به رفع مشکل شما کمک کند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 14, 2021 در 10:55 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    وقتتون بخیر
    در قسمت وریفای کردن شماره تلفن هیچ تماسی با من گرفته نمی شود می خواهم شماره تلفن ثابت را وارد کنم چطور باید این کار را انجام دهم ؟

    پاسخ
    • آوریل 15, 2021 در 6:57 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از فرمت کد کشور+کد شهر+شماره مورد نظر استفاده نمایید. مانند ۹۸۲۱۱۲۳۴۵۶۷۸+
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 11, 2021 در 1:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    دمت گرم
    قسمت آخر عالی بود جعل اسناد
    میخوامتتتتت

    پاسخ
  • مارس 6, 2021 در 3:40 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم خدمتتون ممنون میشم جواب بدید
    من مرحله اول و دوم رو رد کردم و تایید شده. در مرحله سوم شماررو تغیر دادم وه الان وقتی که درخواست تماس میدم تماس گرفته نمیشود دلیل چی هس ممنون میشم کمک کنید.

    پاسخ
    • مارس 7, 2021 در 5:14 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      دلیل محدودیت هایی است که در ایران وضع شده است. در بخش نظرات راه حل هایی ارائه شده است. لطفا مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 27, 2021 در 9:31 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و ممنون از اطلاعات خیلی خوبتون،آیا ترجمه رسمی باید مهر دادگستری رو هم داشته باشه؟

    پاسخ
    • فوریه 28, 2021 در 2:42 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، نیازی نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 5, 2021 در 6:19 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید با توجه به اینکه در ایران سایت پرفکت مانی بالا نمیاد من از vpn استفاده میکنم و آی پی خودم رو روی لندن گذاشتم آیا برای من مشکلی پیش نمیاد ؟ چون من با همین آی پی هم ثبت نام کردم ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ
    • فوریه 6, 2021 در 2:00 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قطعیتی وجود ندارد. اما تاکنون طبق تجربه ما، برای شرایط این چنینی مشکلی ایجاد نشده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 27, 2021 در 2:10 ب.ظ
    پیوند یکتا

    انتقال از پرفکت مانی به پرفکت مانی هم کارمزد داره؟ مقدارش همون۲درصد هست برای حساب احرازنشده؟

    پاسخ
    • ژانویه 28, 2021 در 1:31 ق.ظ
      پیوند یکتا

      بله، کارمزد دارد و کارمزد آن برای حساب وریفای نشده ۱٫۹۹ درصد است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 11, 2021 در 1:32 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    حساب پرفکت مانی رو میشه با اجاره نامه وریفای کرد؟
    کسی تجربه ای داره؟
    ممنون به خاطر مطلب خوبتون

    پاسخ
    • ژانویه 12, 2021 در 4:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بنده تجربه اجاره نامه را ندارم اما جزء مدارکی نیست که پرفکت مانی اعلام کرده است. شما به راحتی می توانید از یک قبض عکس گرفته و یا از اینترنت قبضی را دانلود کرده و سپس مشخصات آن را به صورت حرفه ای ویرایش کنید و در مقابل اطلاعات مهم انگلیسی آن ها را ترجمه نمایید و حساب خود را وریفای کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 31, 2020 در 6:36 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشین من توی مرحله سوم وریفای موندم هیچ تماسی با من نمیگیرن شماره هم عوض کردم ولی بازم نتیجه نگرفتم با فرمت +۹۸ و بدون اونم امتحان کردم بنظرتون چیکار باید انحام بدم؟

    پاسخ
    • ژانویه 1, 2021 در 12:03 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      موارد زیر را امتحان فرمایید:
      ۱- در ساعات مختلف روز امتحان کنید.
      ۲- تلفن ثابت را تست کنید.
      ۳- با اپراتورهای دیگر تلفن همراه تست نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 13, 2020 در 10:17 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام تشکر از مطالب خوبتون
    — برای وریفای پرفکت مانی چند بار اجازه داریم شماره تلفن وارد کنیم و درخواست پیام کنیم که حساب بلوکه نشه چون پیام اپراتور نمیرسه به ایران مجبوریم به تکرار شاید شانسی اجازه داد با اپراتور های مختلف-ایرانسل -همراه اول
    —-راهی می تونید بگید که شماره تلفن وریفای بشه آخه تو این مرحله موندم
    —– شماره مجازی چی با اون میشه وریفای کرد حسابو بلوکه نمی کنن
    ممنون و تشکر از شما که همه رو رهنمایی میکنید

    پاسخ
    • نوامبر 13, 2020 در 9:05 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      ۱- در این باره محدودیتی توسط پرفکت مانی ذکر نشده است. بنابراین احتمالا با تکرار این عمل، دچار مشکل نخواهید شد. فقط سعی کنید در ۲۴ ساعت بیش از ۱۰ بار این عمل را تکرار نکنید که موجب حساسیت نسبت به حساب نشود.
      ۲- بنده حدود ۳ ماه قبل یا یک خط همراه اول به سادگی این مرحله را انجام دادم و هیچ مشکلی وجود نداشت. شماره همراه را دقیقا با فرمت زیر وارد نمایید: ۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷+
      ۳- استفاده از شماره مجازی را توصیه نمی کنم.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • نوامبر 21, 2020 در 11:30 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام حساب وریفای شده پرفکت مانی فقط مرحله تلفن همراه باقی هست یک دقیقه بیشتر وقت نمیبره کسی خواست پیام دهد

      پاسخ
      • نوامبر 27, 2020 در 7:43 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام
        من مرحله اول و دوم وریفای حساب پرفکت مانی را انجام داده ام ولی در مرحله سوم با شماره تلفنم تماس گرفته نمی شود لطفا راهنمایی کنید . ممنون

        پاسخ
        • نوامبر 28, 2020 در 1:52 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          این مساله چندین بار در بخش نظرات پاسخ داده شده و راهکارهایی نیز ارائه شده است. بنابراین لطفا بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • دسامبر 11, 2020 در 11:21 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          تا کنون عملکرد آن مثبت و مطمئن بوده است.
          موفق باشید.

          پاسخ
      • ژانویه 18, 2021 در 11:46 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام در خصوص تایید شماره همراه راهنمایی فرمایید.

        پاسخ
        • ژانویه 19, 2021 در 2:05 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          در بخش نظرات در این مورد راهنمایی هایی انجام شده است که می توانید از آن ها استفاده فرمایید. اگر جواب نگرفتید از شماره ثابت جهت وریفای کردن استفاده کنید.
          موفق باشید.

          پاسخ
      • آوریل 12, 2021 در 9:59 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام،ممنون میشم برای وریفای شماره تماس راهنمایی کنید

        پاسخ
        • آوریل 13, 2021 در 5:39 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          در بخش نظرات همین مقاله راهکارهایی بیان شده ست که می توانید مطالعه فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • اکتبر 21, 2020 در 10:41 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید
    من یک حساب پرفکت مانی دارم که وریفای نیست و میخواستم بدونم اگر در حد و حدود ۵ تا ۱۰ هزار دلار یکجا بخوام به صرافی انتقال بدم و ریال بگیرم احیانا مشکل خاصی از طرف پرفکت مانی به وجود نمیاد…؟

    پاسخ
    • اکتبر 22, 2020 در 1:48 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از نظر قوانین پرفکت مانی، مانعی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 19, 2020 در 7:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید
    من برای باز کردن حساب و احراز هویت پاسپورت ندارم باید چه کرد

    پاسخ
    • اکتبر 19, 2020 در 8:53 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای تهیه مقالات وقت و انرژی زیادی صرف شده است. لطفا مقالات و بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید اگر پاسخ خود را نیافتید، سوال جدید درج نمایید.
      تمام این مسائل به صورت دقیق در مقاله فوق توضیح داده شده است.
      جهت افتتاح حساب و فعالیت در پرفکت مانی نیازی به احراز هویت نیست. اما اگر می خواهید کارمزد کمتری پرداخت کنید و حساب خود را وریفای نمایید، می توانید از ترجمه رسمی کارت ملی استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 7, 2020 در 5:00 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.
    اگر بیش از ۱۰۰۰ دلار کد وچر در پرفکت خود بریزم‌برای تفکیک
    حتما نیازه وریفای کنیم
    که بلاک‌نشه.
    چون شندیم وقتی برای تفکیک کد وچر اگر بیش از ۱۰۰۰ دلار به صورت کد وارد شود.حساب بلاک میشود..
    راهنمایی کنید لطفا..
    من در بزنامه ی اینکستینگ کار میکنم
    ممنون از وقتی که در اختیار من گذاشتید

    پاسخ
    • سپتامبر 7, 2020 در 8:36 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بنده در این مورد چنین چیزی نشنیده ام و تجربه خاصی هم در این مورد ندارم. اما توصیه می کنم حساب خود را وریفای نمایید. وریفای کردن اصلا فرآیند سختی نیست و می توانید با مطالعه مقاله فوق و بخش نظرات آن به راحتی برای وریفای کردن اقدام فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 22, 2020 در 9:10 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید، من برای وریفای حساب در قسمت آدرس مشکلم اینه که هیچ قبضی حتی گاز و برق و تلفن بصورت کاغذی نمیاد و موبایلم هم اعتباری هست آیا میتونم از چیز دیگه ای استفاده کنم؟

    پاسخ
    • آگوست 22, 2020 در 7:36 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      حتما باید از قبوض خدماتی استفاده شود. می توانید از قبض های گذشته خود یا بستگان استفاده کنید. از قبض یک عکس با کیفیت تهیه نمایید سپس به صورت تمیز و حرفه ای بخش های لازم مانند تاریخ ، نام و آدرس آن را ویرایش و ترجمه نمایید. حتی می توانید در اینترنت جستجو کنید و یک قبض با کیفیت پیدا کنید و دانلود نمایید سپس آن را ویرایش و ترجمه کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 24, 2020 در 6:12 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. من توی یک ویدیو آموزشی دیدم که پرفکت مانی یک مبلغی از حساب (مثلا ۳۰۰ دلار) رو بلوکه میکنه و اگه اون مبلغ به صورت حداقلی تو حسابت نباشه نمیشه تراکنش کرد. آیا این درسته؟ ضمنا آیا حساب بیت کوین هم میشه داشت تو پرفکت مانی؟

    پاسخ
    • جولای 25, 2020 در 3:21 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، شما برای انجام هر تراکنش در پرفکت مانی باید حداقل به اندازه کارمزد آن تراکنش در حساب خود باقی بگذارید. کارمزد تراکنش هم برای حساب وریفای نشده حدود ۲ درصد و برای حساب وریفای شده ۰٫۵ است. یعنی اگر ۱۰۰ دلار بخواهید انتقال دهید و حسابتان وریفای نشده باشد باید در حساب خود حداقل ۱۰۲ دلار داشته باشید که ۱۰۰ دلار آن را انتقال دهید و ۲ دلار صرف کارمزد شود.
      بله، می توانید در پرفکت مانی یک کیف پول بیت کوین برای خود بسازید. البته بنده توصیه می کنم جهت نگهداری بیت کوین از کیف پول های امن و مخصوص بیت کوین مانند لجر نانو اس استفاده فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 21, 2020 در 5:07 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید من تو یک سایت بازی کردم ومیخوام۱۸۵دلاربکشم بیرون کیف پول پرفکت مانی هم واردکردم الان ۲۴ساعت گذشته بازم نوشته درانتظار و ب کیف پول من واریزنشده

    پاسخ
    • جولای 22, 2020 در 2:51 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این مساله به پرفکت مانی مربوط نیست و باید از طریق سایتی که قرار است واریز کند، پیگیری نمایید. اگر سایت اسکم باشد که واریز نخواهد کرد و اگر معتبر باشد حتما در مدت مقرر واریز خواهند نمود و به شما شماره تراکنش را خواهند داد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 21, 2020 در 4:42 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و تشکر بابت نظرات و راهنمایی های ارزشمندتون
    واقعا فکر می کردم سخت باشه مراحل verifyولی جالب بود بعد از ارسال عکس پاسپورتم،داشتم مراحل ۲ را برای ارسال قبض انجام می دادم و عکسش را برای ارسال اماده می کردن با کمال تعجب دیدم مرحله اول از حالت pending به حالت سبزرنگverifiedتبدیل شد.تا ببینیم بقیه مراحل چجوری باشه.انشالله که سریع انجام بشه.

    پاسخ
    • جولای 22, 2020 در 2:49 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      ان شاءالله که به خوبی مراحل وریفای شما صورت خواهد پذیرفت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 19, 2020 در 7:46 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من حدودی ۱۰ روزی هست که مدارکو فرستادم و اینو میگه : Pending Verification

    پاسخ
    • جولای 19, 2020 در 9:16 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      می توانید به پشتیبانی سایت پرفکت مانی ایمیل بزنید و دلیل تاخیر را جویا شوید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 20, 2020 در 11:32 ق.ظ
        پیوند یکتا

        میشه کمکم کنین؟ چطوری متن ایمیل رو بفرستم؟ میشه خودتون متنو بنویسید کپی کنم و همون رو بفرستم؟ ممنون میشم

        پاسخ
        • جولای 20, 2020 در 11:30 ب.ظ
          پیوند یکتا

          نه متاسفانه. چون در این صورت تمام کاربران برای مکاتبات خود توقع دارند میلیونر باش متن در اختیار آن ها قرار دهد و هرگز چنین امری برای ما مقدور نیست.
          اما کار بسیار ساده است. می توانید به انگلیسی از آن ها بپرسید که با توجه به اینکه مدت زیادی است که اقدام به وریفای کردن حساب کرده اید، چرا نتیجه مشخص نشده است؟ جهت ترجمه می توانید از مترجم و یا حتی مترجم های آنلاین نیز استفاده نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • جولای 16, 2020 در 7:09 ب.ظ
    پیوند یکتا

    من این قبض ها را که در فوتوشاپ درست کرده بودم برای حساب پرفکت نانی فرستادم ولی قبول نکرد- یعنی همانعکسی که در فوتوشاپ درست کرده بودم فرستادم ،ایا نیازی به اسکن عکس داره

    پاسخ
    • جولای 17, 2020 در 2:29 ق.ظ
      پیوند یکتا

      نیازی به اسکن نیست. اگر با گوشی هم از یک قبض کاغذی عکس با کیفیت تهیه نمایید و سپس آن را به گونه ای ویرایش کنید که متوجه تغییراتی که شما با فتوشاپ داده اید، نشوند، مشکلی وجود نخواهد داشت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 14, 2020 در 8:55 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید من قبض برق رو ترجمه و فرستادمش
    معمولا زمانی که روی pendingVerification میمونه چقدره
    ممنون می شم کمکم کنید من تا الان هشت ساعته وایسادم وفقط ر همین حالت مونده
    می خواستم بدونم طبیعی هستش

    پاسخ
    • جولای 15, 2020 در 4:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، باید منتظر باشید تا نتیجه توسط پرفکت مانی به شما اعلام گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 16, 2020 در 6:45 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    بجای قبض آب و برق میتونیم از قبوض پرداخت بانکی استفاده کنیم؟

    پاسخ
    • ژوئن 17, 2020 در 12:02 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قبض شما باید یک قبض رسمی باشد و همچنین حاوی نام و نام خانوادگی شما به همراه آدرس باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 14, 2020 در 9:25 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید من حدود ۱ ماهه که تو یه سایت کلیکی خارجی فعالیت میکنم و ۱ دلار میخواستم بریزم به حساب اون سایت حسابمم پرفکت مانی هست حالا موقع پرداخت از من اینو خواسته Consumer ID یا شناسه مصرف کننده id این منظورش دقیقا چیه؟ میتونید کمکم کنید؟
    با سپاس از شما و سایت خوبتون

    پاسخ
    • ژوئن 14, 2020 در 11:08 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      معمولا جهت پرداخت فقط کافیست شماره حساب گیرنده را داشته باشید و آن را وارد نمایید. در صورتی که حساب مشترک باشد و کاربران با استفاده از یک شناسه از هم تمیز داده شوند، باید ID یا مشخصه اکانت کاربری خود را نیز وارد کنید. با توجه به اینکه سایت مورد نظر شما برای بنده مشخص نیست، توصیه می کنم اگر با توجه به پاسخ، هنوز جواب قطعی را پیدا نکردید، به پشتیبانی سایت مذکور تیکت بزنید و از خودشان بپرسید در فیلد مورد نظر باید چه چیزی وارد کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 30, 2020 در 10:19 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    میخواستم تجربه خودم رو از وریفای کردن پرفکت مانی با مدارک فارسی بگم.
    ۱- برای تایید هویت عکس کارت ملی رو فرستادم و نیاز بود که کنار نوشته های مهم فارسیش، ترجمه اش رو هم با paint بنویسم. (تایید شد)
    ۲- قبض گاز فرستادم به همون صورت که کنار نوشته های مهمش، متن انگلیسیش رو هم نوشتم. (بعد از سه بار تایید شد: بار اول گفتن باید مدارک به نوعی کاغذی باشه، دفعه دوم گفتن باید کیفیت عکس بالاتر باشه.)
    ۳- تایید شماره همراه رو توش موندم. هیچ تماسی گرفته نمیشه.
    اگر جدیدا از دوستان کسی تونسته شماره تماس تایید کنه ممنون میشم راهنمایی کنند.
    با تشکر از سایت خوب شما

    پاسخ
    • می 1, 2020 در 3:08 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از اینکه تجربیات خود را با سایر کاربران در میان می گذارید سپاسگزاریم.
      متاسفانه اخیرا چنین مشکلی برای کاربران ایجاد شده است و به غیر از راهکاری که در پاسخ به سایر کاربران ارائه شده است هنوز راه مطمئن دیگری در دسترس نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • می 2, 2020 در 12:45 ب.ظ
        پیوند یکتا

        ممنون از راهنمایی شما
        آپدیت وضعیت:
        بالاخره تماس برقرار شد و کد رو زدم. اکانت کامل وریفای شد. (+۹۸۹٫٫٫٫)
        عجیب اینجاست که چندین روز تماس نمیگرفت. یک دفعه تماس برقرار شد.
        تماس هم یک مقداری قطع و وصل میشد که خدا رو شکر در دفعه دوم کد رو کامل کردم.

        پاسخ
        • می 2, 2020 در 11:40 ب.ظ
          پیوند یکتا

          به شما تبریک می گویم.
          از اینکه تجربیات خود را با سایر کاربران در میان می گذارید، سپاسگزاریم.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • جولای 30, 2020 در 2:07 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام دوست عزیز کدوم قسمت قبض رو ترجمه کردید؟

      پاسخ
    • نوامبر 23, 2020 در 2:50 ق.ظ
      پیوند یکتا

      میشه دقیقا توضیح بدید دقیقا چه فیلدهایی رو ترجمه کردید؟

      پاسخ
  • آوریل 25, 2020 در 9:26 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من مرحله اول و دوم رو با موفقیت تموم کردم و وریفای شدم ولی الان گیرم مرحله سوم هست
    هرچی موبایلم رو میزنم و اوکی میکنم هیچ تماسی برقرار نمیشه که پین کد رو برام بخونه
    حتی شماره موبایل رو تعویضم کردم ولی بازم هیچ اتفاقی نمیفته
    چظوری میشه اینو حلش کرد
    درضمن من این شکلی شماره موبایل رو میزنم طبق خود سایت
    +۹۸۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹

    پاسخ
    • آوریل 26, 2020 در 1:38 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پس از اینکه کشور را انتخاب می کنید در حقیقت پیش شماره را انتخاب کرده اید. بنابراین فقط کافیست شماره موبایل را وارد نمایید. مانند ۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹٫
      اگر باز هم مشکل داشتید سعی کنید با یک شماره موبایل از اپراتوری دیگر مانند ایرانسل نیز امتحان فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 26, 2020 در 9:23 ق.ظ
        پیوند یکتا

        از چند شماره مختلف که مال اپراتورهای مختلف هم بودند تلاش کردم ولی نشد که نشد
        حتی از مرورگرهای مختلف
        فرمت شماره رو هم با چند مدل زدم ولی بازم نشد که نشد
        توی این مرحله موندم چیکار کنم
        حتی به پشتیبانی سایت هم ایمیل زدم و اونها گفتن کاری از دستشون بر نمیاد
        و جالب اینجاست که از سایت برای وردود دو مرحله ای پیامک میاد و این وریفای شدن که تماس میخواد انجام نمیشه

        پاسخ
        • آوریل 27, 2020 در 12:25 ق.ظ
          پیوند یکتا

          متاسفانه بنده هم پیشنهاد خاصی در این مورد ندارم. سعی کنید در ساعت های متفاوتی امتحان فرمایید.
          امیدوارم مشکل شما حل گردد.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • می 25, 2020 در 6:16 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام ایا با پاسپورت هم میشه وریفای کرد حساب پرفکت مانی

          • می 26, 2020 در 2:32 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            بله، به راحتی با ارسال عکس از صفحه پاسپورت می توان بخش وریفای مشخصات را انجام داد.
            موفق باشید.

    • آوریل 28, 2020 در 8:57 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام منم همچین مشکلی دارم چه کار باید کرد؟

      پاسخ
      • آوریل 29, 2020 در 4:34 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        به جز راهکارهایی که در پاسخ های قبلی ارائه شده است، متاسفانه راهکار مطمئن دیگری وجود ندارد.
        موفق باشید.

        پاسخ
    • آوریل 28, 2020 در 9:46 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام روزتون بخیر مشکل شما حل شد؟من هم مشکل وریفاى شدن تلفن رو دارم

      پاسخ
  • آوریل 11, 2020 در 3:10 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید
    اگه حسابو وریفرای نکنیم تا چه سقفی میتونم بردارم
    یا اصلا هیچ محدودیتی نداره؟یکی میگفت اگه احراز هویت نکنی
    نمیتونی بیشتر از ۱۰۰دلار برداری درسته؟

    پاسخ
    • آوریل 12, 2020 در 12:40 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پرفکت مانی در حجم تراکنش ها برای حساب های وریفای نشده محدودیتی ندارد و فقط کارمزد بالاتری می گیرد. البته این حق را برای خود قائل است که هر وقت به فعالیت های حسابی مشکوک گردد، درخواست مدارک هویتی نماید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 27, 2020 در 9:49 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت پشتیبانی میلیونر باش
    من داخل کیف پول پرفکت مانی ندونسته چند تا حساب اضافه باز کردم الان سه تا حساب بیت کوین دارم و دو تا دلار ، چون داخل والت پرفکت مانی شماره حساب ها زیادن
    به طور کامل نمایش داده نمیشن، واسه همین خواستم بدونم چطور حساب های اضافه رو حذف کنم؟

    پاسخ
    • مارس 28, 2020 در 7:36 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تا جایی که بنده اطلاع دارم به دلیل مسائل امنیتی و جلوگیری از پولشویی، امکان حذف کیف پول ها به صورت اتوماتیک وجود ندارد و تنها می توانید حذف کامل را از طریق درخواست دادن به پشتیبانی پرفکت مانی انجام دهید. باید دلایل خود را مطرح سازید و پس از بررسی فعالیت های حساب، آن ها تصمیم خواهند گرفت.
      اما برای رفع مشکل می توانید به راحتی به بخش های Deposit ، My Account ، Send Money و یا Withdraw مراجعه نمایید و با انتخاب روش مربوط به هر کیف پول، لیست کیف پول های خود را مشاهده نمایید و شماره آن ها را نیز در اختیار داشته باشید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 25, 2020 در 2:43 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام ، آیا مهر دارالترجمه اجباریه؟ یعنی اگه خودم فایل خام قبض برق رو دانلود کنم و به انگلیسی کاملش کنم بفرستم مشکلی داره؟ حتما باید مهر بشه؟

    پاسخ
    • مارس 25, 2020 در 9:45 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به صورت معمول نیاز به مهر دارالترجمه است. اما گاهی اوقات مدارک بدون مهر نیز تایید شده اند و گاهی نیز رد شده اند. گویی مهارت و کیفیت انجام کار، در این فرآیند تاثیر قابل توجهی دارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 8, 2020 در 8:54 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید من یک سوال داشتم من یک حساب پرفکت فعال کردمه فقد برای انتقال پول با مبالغ زیر ۱۰۰ دلار میخواستم بدونم برای انتقال اون باید حتما حساب وریفای شود حتما یا خیر مشکلی در این حد برام پیش نمیاد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • مارس 9, 2020 در 3:10 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پرفکت مانی محدودیتی در سقف تراکنش ها برای حساب های وریفای نشده ندارد و می توانید مبالغ خود را انتقال دهید. فقط کارمزد بیشتری پرداخت خواهید کرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 30, 2020 در 11:11 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    این کار شدنی هست که مثلا کد ووچر خریداری کنیم بعد کارمونو باهاش انجام بدیم و دوباره پولرو بصورت کد ووچر دریافت کنیم و بعد نقدش کنیم بدون اینکه پول بره حساب پرفکت مانیمون و کارمزدی ازش کسر بشه؟یا پولو بصورت کد ووچر نگهداری کنیم؟

    پاسخ
    • ژانویه 30, 2020 در 10:13 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کارمزد از تولید کننده ووچر کسر می شود و بنابراین وقتی شما ووچر می خرید در حقیقت کارمزد را بر روی قیمت فروش با شما حساب می کنند. پس از آن داخل شبکه پرفکت مانی خرج آن کارمزدی ندارد.
      شما می توانید تمام مبلغ ووچر را بدون وارد کردن در حساب خود خرج کنید. اما استفاده از ووچر تنها در سایت هایی امکان پذیر است که درگاه پرداخت با ووچر را دارند. در صورت وجود این درگاه، مبلغ خرید از ووچر کسر می شود و ما بقی در ووچر باقی خواهد ماند و شما می توانید آن را به صورت ووچر نگهدارید و یا وارد حساب پرفکت مانی خود نمایید و یا حتی به شخصی بفروشید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 12, 2020 در 10:50 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقتتون بخیر
    من دفترچه حسابم که روش آدرس بود دادم ترجمه کردن از خود دفترچه و ترجمش اسکن گرفتم فرستادم ولی رد شد پیامش میزارم به خاطر پائین بودن کیفیت هست فکرکنم کیفیتش خوبه نظر شما چیه در مورد پیام البته پاسپورتم رو فرستادم تائید شده ولی برای آدرس این پیامو میده :
    Your verification request has been processed.

    Status: declined

    Please provide us In focus, high resolutions scan of your Passport/ID/Utility Bill.
    Once the document(s) is available please re-submit the verification request

    پاسخ
    • ژانویه 13, 2020 در 3:52 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از قبوض خدماتی برای تایید آدرس استفاده فرمایید. پس از ترجمه، عکس با کیفیت تهیه نمایید و ارسال کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 7, 2020 در 5:35 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من اسم ومشخصات خودمو دادم ولی قبضا به اسم پدرم هست میتونم اونو بدم
    شماره حساب پرفکت مانی رو از کدوم قسمت باید ببیتم

    پاسخ
    • ژانویه 7, 2020 در 10:47 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، باید قبض به اسم شخصی باشد که حساب را باز کرده است. بنابراین شما دو راه دارید:
      ۱- یا به پروفایل خود در پرفکت مانی مراجعه کنید و مشخصات را ویرایش کنید و مشخصات پدر را جایگزین نمایید، سپس با مدارک هویتی پدرتان حساب را وریفای نمایید.
      ۲- یا قبض ها را با نرم افزارهای ویرایش عکس به شکل حرفه ای ویرایش کنید و مشخصات خود را به جای مشخصات پدر در قبض جایگزین فرمایید.
      شماره حساب دلاری پرفکت مانی با U شروع می شود و در مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی به صورت تصویری مشخص شده است. لطفا مقاله مذکور را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژانویه 8, 2021 در 8:17 ق.ظ
        پیوند یکتا

        قبض میتواند به اسم پدر و عمو و عموزاده و عمه زاده باشد. من با قبضی که به نام پدرم بود ادرسم رو وریفای کردم. حساب هم به نام خودم هستش

        پاسخ
  • ژانویه 6, 2020 در 9:18 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و وقت بخیر
    یه سوال داشتم. بدون وریفای کردن حساب آیا محدودیتی در خصوص مقدار مبلغ واریز یا برداشت وجود داره ؟ یعنی سقفی وجود داره ؟ ممنون بابت پاسخگویی

    پاسخ
    • ژانویه 6, 2020 در 10:39 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، در حال حاضر پرفکت مانی در سقف تراکنش ها، محدودیتی برای حساب های وریفای نشده ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 6, 2020 در 6:42 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام، سپاس از پاسخگویی های دقیق شما
    در یکی از پاسخ ها به دوستان فرمودید آدرس قبض حتما باید با آدرس قید شده در زمان ثبت نام یکی باشد. من در زمان ثبت نام در خانه ی دیگری بودم. آیا اگر اول در سایت آدرس را به آدرس کنونی تغییر بدهم و بعد قبض را ارسال کنم، مورد تایید قرار میگیرد یا خیر؟

    پاسخ
    • ژانویه 6, 2020 در 10:43 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. ابتدا آدرس داخل پروفایل را ویرایش نمایید و سپس قبض را ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 22, 2019 در 5:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.تشکر از وقتی که میگذارید.سوالی داشتم.من میخوام با فوتوشاپ قبض رو آماده کنم و بفرستم اگر حساب پرفکت مانی به طور کامل وریفای شد و مشکلی ایجاد نشد آیا ممکنه که بعدها توسط پرفکت مکانی از مدارکم استعلامی دقیق تر صورت بگیره که متوجه تقلبی بودنش بشن و حساب رو مسدود کنن

    پاسخ
    • دسامبر 23, 2019 در 2:13 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      به هر حال غیر ممکن وجود ندارد. اما تا کنون هرگز چنین موردی گزارش نشده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 11, 2019 در 2:22 ق.ظ
    پیوند یکتا

    من یک بار در مرحله دوم (تایید قبض)مدارکم رد شده و ایمیل داده شد در صورت تکرار حساب کاربری شما حذف میشه اگر من دوباره قبض بفرستم و دوباره رد بشه امکان حذف حسابم وجود داره و اگر بفرستم قبول بشه چی ممکنه مشکلی پیش بیاد؟

    پاسخ
    • دسامبر 11, 2019 در 1:44 ب.ظ
      پیوند یکتا

      وقتی توسط پرفکت مانی به شما اخطار داده شده است، در صورت تکرار همان خطا، این امر اتفاق خواهد افتاد و حساب شما بلوکه و یا حذف خواهد شد.
      اما اگر مدارک قبول شود، مشکلی وجود نخواهد داشت و حساب شما وریفای می شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 9, 2019 در 7:52 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من حساب پرفکت دارم چندین بار واریزو برداشت انجام دادم ولی الان درخواست برداشت میزنم میگه پرفکت نمیتونه پرداخت شما رو پردازش کنه لطفا کوکیها روفعال کنید .لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • دسامبر 9, 2019 در 10:43 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از مرورگرهای به روز مانند کروم و فایرفاکس استفاده کنید. سپس به تنظیمات مرورگر مراجعه نمایید و گزینه کوکی ها و جاوا اسکریپت را روی مرورگر فعال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • دسامبر 21, 2019 در 3:25 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام قبض برق حتما باید مهر وزارت خارجه و دادگستری داشته باشه؟؟

      پاسخ
      • دسامبر 22, 2019 در 2:51 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        خیر، در شرایط عادی چنین سخت گیری هایی صورت نمی گیرد اما اگر فعالیت های مشکوکی در حساب صورت گیرد، امکان دارد حساسیت افزایش یابد و برای تایید هویت چنین سخت گیری هایی صورت پذیرد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • نوامبر 10, 2019 در 8:00 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام،
    من میخواستم حسابمو وریفای کنم ولی قبض به اسم خودم نیست!!
    دارالترجمه قبول نکردن که اسم رو تغییر بدن و کافی نت ها هم میگن چون مهر داره فتوشاپش نمیکنیم.
    چاره چیست؟

    پاسخ
    • نوامبر 11, 2019 در 2:32 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      یکی از راهکارهای زیر را انتخاب نمایید:
      ۱- دارالترجمه ای را پیدا کنید که حاضر شود این کار را برای شما انجام دهد.
      ۲- از قبض موبایل خود استفاده کنید که به نام شماست.
      ۳- شخصی را پیدا کنید که فتوشاپ را برای شما انجام دهد.
      ۴- خودتان دست به کار شوید و با نرم افزارهای ویرایش عکس، سعی کنید به صورت تمیز بخش نام را ویرایش نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 8, 2019 در 12:35 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.امروز ۱۷ آبان ۹۸٫٫٫ من حسابم رو با گواهی نامه تایید کردم.تنها کاری که باید بکنید اینه که یه اسکن ازش بگیرید و اونو ادیت کنید .گواهی نامه رانندگی رو ترجمه کنید driving license،جلوی قسمت نام بنویسید name و اسمتون هم به انگلیسی بنویسید.بیشتر از اینم نیاز نیست چیزی بنوسید.فقط تا اونجایی که مشخص باشه نام شما در گواهی نامه هست(تاکیییییید میکنم فقط نام.نام خانوادگی،تاریخ تولد و … نیاز نیست).مشخصاتتون هم توی سایت انگلیسی باشه.اسم ثبت شده توی سایت با اسم انگلیسی که مینویسید روی عکس یکی باشه.

    پاسخ
    • نوامبر 8, 2019 در 5:08 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از اینکه تجربیات خود را با سایر کاربران در میان می گذارید، سپاسگزاریم.
      موفق باشید

      پاسخ
    • ژانویه 6, 2020 در 6:28 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام دوست عزیز، امکانش هست من آیدی تلگرام خودم رو بزارم و شما در تلگرام به من راهنمایی لازم رو بدید.(یکی دو تا نکته هست ، میخوام ازتون کمک بگیرم) آدم خنگی هم نیستم که اذیت بشید، نگران نباشید. 😁

      پاسخ
  • اکتبر 25, 2019 در 5:33 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید جناب
    بنده حساب پرفکت مانی وریفای شده دارم و حسابم هم کاملا فعال بوده و موجودی حسابم هم حدود ۱۵هزار دلار بوده
    در حال حاضر وقتی میخوام وارد حساب بشم با اخطار زیر روبرو می شم :
    Account is temporary blocked. Please check your email for message with reason(s).
    در ایمیل ها رو هم هرچقدر نگاه میکنم هیچ گونه پیامی مبنی بر این موضوع نیومده و اینکه بنده هیچ گونه تخلفی انجام ندادم که بخواد حسابم مسدود بشه

    آیا امکان داره بابت این باشه که خیلی وقته که مثلا حدود ۱۰ ماه که رمز عبورمو تغییر ندادم بابت اون باشه ؟؟؟؟؟
    خواهش میکنم راهنمایی کنید واقعا استرس وحشتناکی دارم
    هرکاری میکنم نمیتونم وارد حساب بشم

    پاسخ
    • اکتبر 26, 2019 در 2:12 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      آرامش خود را حفظ نمایید، ان شاءالله مشکل شما حل خواهد شد. البته بنده توصیه می کنم با توجه به ضعف های سیستم حقوقی ایران در مسائل بین الملل، از نگهداری مبالغ بالا به صورت بلند مدت در حساب های خارجی مانند پایر، پرفکت مانی و وب مانی پرهیز فرمایید.
      چنین مسائلی می تواند به دلیل مواردی مانند تغییر گسترده رنج آی پی، اشتباه وارد نمودن رمز عبور برای چندین بار، مشکلات فنی پرفکت مانی و یا سیستم شما، تغییر ندادن رمز عبور برای مدت طولانی و همچنین مشکوک بودن فعالیت های حساب و یا انجام تخلف، رخ دهد. جهت رفع مشکل موارد زیر را بررسی نمایید:
      ۱- مطمئن گردید که ایمیلی را که برای ثبت نام در پرفکت مانی استفاده کرده اید، کاملا به یاد دارید و به همان ایمیل مراجعه نمایید و تمام ایمیل های پرفکت مانی را بررسی نمایید تا ببینید چه مشکلی گزارش شده است. پوشه اسپم را نیز فراموش نکنید.
      ۲- اگر از جی میل برای دریافت ایمیل ها استفاده می کنید، اکانت پشتیبانی پرفکت مانی را به لیست مخاطبین خود اضافه نمایید.
      ۳- در صورتی که علت مشکل را در ایمیل ها یافتید، طبق راهنمایی های موجود در ایمیل عمل نمایید تا مشکل رفع گردد.
      ۴- از مرورگرهای به روز مانند کروم و فایرفاکس استفاده کنید و گزینه کوکی ها و جاوا اسکریپت روی مرورگر فعال باشد.
      ۵- کش مرورگر خود را پاک کنید. مودم را خاموش و روشن نمایید و سپس مجدد اقدام به ورود به اکانت خود نمایید.
      ۶- در صورتی که بازهم مشکل داشتید، سعی کنید از یک vps یا vpnامن برای ورود به حساب خود استفاده فرمایید.
      ۷- اگر مشکل حل نشد، از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنید و با استفاده از ایمیل هایی که دریافت می کنید مراحل تغییر رمز عبور و ورود مجدد به سایت را به انجام رسانید.
      ۸- اگر هیچ یک از مراحل فوق کارساز نبود و تا ۴۸ ساعت نتوانستید به حساب خود وارد شوید به پشتیبانی سایت پرفکت مانی ایمیل بزنید و مشکل خود را با آن ها مطرح فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 22, 2019 در 12:22 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خدا قوت خدمت پشتیبانی عزیز که با صبر و حوصله فراوان جواب مارو میدهند یک سوالی ذهنمو خیلی مشغول کرده ببخشید داخل فرم اطلاعات پروفایل فقط یک کادر هست که name رو ازما میخواد. ایا منظور فقط نام کامل شخص (مثلا علیرضا )هست یا اینکه بایستی نام خانوادگی(مثلا: علیرضا احمدی) رو هم کنار اون بنویسیم چون کادری برای نام خانوادگی نداره.به همین دلیل و بخاطر ترس از مسدود شدن یا وریفاینشدن حسابم این سوالو پرسیدم .ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • اکتبر 22, 2019 در 12:38 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      منظور همان نام و نام خانوادگی است. به عنوان مثال علیرضا احمدی انتخاب صحیح می باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • اکتبر 24, 2019 در 8:11 ب.ظ
        پیوند یکتا

        خیلی عذر میخوام یه سوال دیگه داشتم من کارت ملی مو دادم دارالترجمه ترجمه و مهر کرد و همه چیز درست بود اما باز هم رد شد و این پیامو دادن:
        درخواست تأیید شما پردازش شده است.

        وضعیت: رد شد

        اسکن شناسه ملی / بین المللی وجود ندارد.

        در اینجا منظور از شناسه ملی/بین المللی چیست من واااااقعا گیج شدم دیگه.ممنون میشم راهنماییم کنید بزرگوار

        پاسخ
        • اکتبر 24, 2019 در 10:49 ب.ظ
          پیوند یکتا

          بنده تا کنون با چنین موردی روبرو نشده ام. سعی کنید از کارت ملی عکس رنگی و با کیفیت تهیه نمایید و سپس ترجمه را بر روی قالب اصلی تصویر اعمال فرمایید. از اطلاعات مندرج در کارت ملی هیچ چیز نباید کسر گردد. همچنین نباید هیچ تفاوتی بین اطلاعاتی که شما در پرفکت مانی وارد نموده اید با اطلاعات مندرج در کارت ملی وجود داشته باشد. حتما دقت فرمایید که اطلاعاتی که در پرفکت مانی وارد کرده اید به زبان انگلیسی باشد و مدارک شما نیز به انگلیسی ترجمه شده باشد.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • سپتامبر 1, 2020 در 3:56 ب.ظ
          پیوند یکتا

          من هم دقیقا همین مشکل رو دارم البته من گواهی نامه فرستادم که دارالترجمه هم ترجمه کرده و مهر زده اما تایید نشده نمیدونم باید چیکار کنم

          پاسخ
          • سپتامبر 1, 2020 در 7:04 ب.ظ
            پیوند یکتا

            از کارت ملی عکس رنگی و با کیفیت تهیه نمایید و سپس ترجمه را بر روی قالب اصلی تصویر اعمال فرمایید. از اطلاعات مندرج در کارت ملی هیچ چیز نباید کسر گردد. همچنین نباید هیچ تفاوتی بین اطلاعاتی که شما در پرفکت مانی وارد نموده اید با اطلاعات مندرج در کارت ملی وجود داشته باشد. حتما دقت فرمایید که اطلاعاتی که در پرفکت مانی وارد کرده اید به زبان انگلیسی باشد و مدارک شما نیز به انگلیسی ترجمه شده باشد.
            موفق باشید.

  • اکتبر 18, 2019 در 8:46 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من میخام از سایت پرفکت مانی درگاه پرداخت بگیرم در قسمت تنطیمات api گفته آدرس آی پی خودم را وارد کنم حالا این آدرس آی پی عمومی یا خصوصی خودم یا هاست سایتم باید باشد؟

    پاسخ
    • اکتبر 19, 2019 در 2:28 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      آی پی سایت خود را وارد نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 16, 2019 در 10:40 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام برای پسر دایمو خواستم وریفایل کنم نشد نه تایید میکنه عکسو نه کنسل نکنه برای اینکه دوتا حساب پرفکت مانی ساخته باید یکیشو کلا تغییر نام بده یا اینکه سایت یکم مشکل پیدا کرده؟؟؟؟

    پاسخ
    • اکتبر 17, 2019 در 1:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      موارد زیر را لحاظ فرمایید:
      ۱- کش مرورگر را پاک کنید.
      ۲- گزینه کوکی و جاوا اسکریپت روی مرورگر فعال باشد.
      ۳- دقت نمایید که عکس هایی تهیه کنید که حجم، فرمت و کیفیت مورد پذیرش را برای پرفکت مانی داشته باشند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 14, 2019 در 12:40 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خوبین تشکر از زحمات شما.
    من ترکیه زندگی میکنم آیا میتونم آدرس ایران رو بدم و اینکه قبضی به نامم نیست وایت میتونم آدرس ایران بدم و شماره تلفن ترکیه بدم
    وایت پرفکت مانی به حساب ترکیه می‌تونه پول واریز کنه
    خیلی ممنون

    پاسخ
    • اکتبر 15, 2019 در 1:24 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      خیر، باید آدرس و تلفن تصدیق کننده باشد.
      اگر منظورتون عدم استفاده از هرگونه واسطه ای است، این کار مقدور نیست. چون سیستم پرداخت پرفکت مانی فقط به موارد انتقال وجه داخلی سیستم رسیدگی می‌کند که بین دارندگان حساب Perfect Money انجام‌شده باشد. در پرفکت مانی تمام موارد واریز و برداشت وجه خارج سیستمی توسط «ارائه‌دهندگان خدمات صرافی مجاز» مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
      به هر حال اگر قصد دارید پولی را به حساب بانکی خود منتقل کنید، متداول ترین راه، استفاده از حواله تلگرافی است. البته این گزینه فقط برای کاربران مورد تایید امکان پذیر است که کشور آن ها در بخش «برداشت وجه از طریق حواله تلگرافی» نیز وجود دارد. بنابراین اگر حساب شما تایید شده است و کشورتان در لیست مذکور وجود دارد، می توانید به بخش «برداشت وجه» رجوع کنید و گزینه «برداشت وجه از طریق حواله تلگرافی» را انتخاب کرده تمام فیلدهای لازم را تکمیل کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 13, 2019 در 4:36 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید چطورمیشه حساب پرفکت مانی رو شارژکرد
    باید بااستفاده از صرافی های آنلاین این کار انجام بشه یعنی باید پول به ریال به اونا بدیم تا به حساب پرفکت مانی ما دلار منتقل کنن

    پاسخ
    • اکتبر 14, 2019 در 3:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، دقیقا همین طور است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 2, 2019 در 9:05 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید
    من برای وریفای کردن حسابم تصویر قبضم رو فرستادم برای پرفکت مانی ولی رد شد و این ایمیل را برام فرستادن. من دقیقا متوجه نشدم که چه ایرادی ازش گرفتن. میشه بفرمایین مشکل از چی بوده؟
    Accepted documents for address confirmation: bank statement, recent utility (gas, water, electrics) bill or other similar document (phone or internet bill, insurance certificate etc) with surname and address in Latin characters, or a notarized translation if surname and address written in other characters.

    Note: You may upload a bill of your close relative (parent, spouse etc) instead of your own if you share the same surname.

    Requirements:
    – Image must contain the full officially issued document page with your surname and address on it made from the top-side prospective;
    – Your surname and address in account details must be exactly the same as in submitted document and written in Latin characters;
    – Image must be in a high resolution, in focus and in original colors without any computer modifications;

    پاسخ
    • اکتبر 3, 2019 در 12:22 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید مدرک خود را به صورت رسمی ترجمه نمایید. همچنین باید آدرس و مشخصات موجود در قبض کاملا منطبق با مشخصاتی باشد که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید. سپس از مدرک یک عکس با کیفیت تهیه نمایید و برای پرفکت مانی ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 6, 2019 در 3:33 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خدا قوت به شما عزیزان
    میخواستم بدونم بعد از اینکه فیش قبض(آب، برق…) ترجمه رسمی شد فقط ارسال عکس ترجمه رسمی شده کافی است یا باید قبض فارسی هم با آن ارسال شود؟؟؟
    این سوال رو از این جهت می پرسم که اپلود مدارک فقط با فرمت عکس(jpg و…) امکان پذیر هست و ارسال و اپلود دو عکس در دو مرحله و یا با فرمت pdf غیرممکن بوده و یا اگر هر دو صفحه قبض فارسی و ترجمه شده رو با هم عکس بگیریم کیفیت عکس پایین می آید. لطفا راهنمایی بفرمایید بعد از اینکه قبض رو ترجمه کردیم آیا ارسال فقط قبض ترجمه شده کفایت میکند؟؟؟

    پاسخ
    • سپتامبر 8, 2019 در 3:21 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      فقط تصویر قبض ترجمه شده را ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 29, 2019 در 8:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام وخسته نباشید .آیا پاسپورت از تاریخ انقضاش یک روز گذشته باشه برای وریفای اسکن شو بفرستیم آیا قبول میکنن یا نه .آیا به جای پاسپورت کارت ملی رو میتونم اسکن کنم بفرستم ممنون میشم لطف کنید زود ج بدید

    پاسخ
    • آگوست 29, 2019 در 10:54 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، اگر تاریخ انقضای پاسپورت گذشته باشد، نمی توان برای وریفای کردن از آن استفاده نمود. کارت ملی هم نیاز به ترجمه رسمی دارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 18, 2019 در 12:46 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من مدارکم رو پنج شنبه جهت وریفای کردن اکانتم ارسال کردم اما بعد گذشت سه روز هنوز بهم جوابی در ایمیل نداده اند
    ایا احتمال دارد بخاطر تعطیلی شنبه و یکشنبه هنوز پاسخ نداده باشند یا دلیل دیگری دارد؟

    پاسخ
    • آگوست 19, 2019 در 12:26 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پروسه وریفای شدن حساب ممکن است تا ۱۰ روز به طول بیانجامد. بنابراین جای نگرانی نیست، فعلا صبر نمایید تا نتیجه به شما اعلام گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 7, 2019 در 1:58 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    سقف تراکنش های پرفکت مانی برای حساب معمولی و وریفای شده به صورت روزانه هفتگی و ماهانه به صورت جدا چگونه هستش؟با تشکر

    پاسخ
    • آگوست 7, 2019 در 10:55 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پرفکت مانی محدودیتی برای سقف تراکنش ها ندارد. فقط کارمزد تراکنش ها برای حساب معمولی و وریفای شده متفاوت است که در مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی به آن اشاره شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 4, 2019 در 5:15 ب.ظ
    پیوند یکتا

    دوستان من اول با پاسپورت اقدام کردم ازم قبول کردند، بعد برای مدرک آدرس از قبض گاز فارسی استفاده کردم ولی چون به نام خودم نبود با فتوشاپ اسم خودم رو نوشتم روش؛ جواب دادن که اسم و آدرس باید به زبان انگلیسی تو همون عکس باشه منم باز با فتوشاپ اسم و آدرس انگلیسی رو تو همون قبض گاز فارسی تایپ کردم بعد از ۱۰ دقیقه اونم قبول کردن 🙂
    نیاز به دارالترجمه نیست دوستان.
    اگر کسی نیاز به کمک داشت در خدمتم:ali68jan@gmail.com

    پاسخ
  • جولای 26, 2019 در 11:53 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید
    من یک سوال داشتم
    من پاسپورتمو فرستادم و تایید شده میخواستم بدونم که وریفای کردن اصلا چه فایده ای داره؟ و اینکه اگر در ادامه اش کاری صورت ندم و ادرس و وریفای نکنم مشکلی برای حسابم پیش میاد؟

    پاسخ
    • جولای 26, 2019 در 8:44 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      وریفای کردن حساب فواید مختلفی دارد. از جمله اینکه:
      ۱- احتمال اینکه حساب شما به دلایلی مانند تراکنش های مشکوک به پولشویی مسدود شود، کاهش می یابد.
      ۲- برای تراکنش های خود به جای پرداخت کارمزد ۱٫۹۹ درصدی، کارمزد ۰٫۵ درصدی پرداخت خواهید کرد.
      ۳- برای دریافت درآمد خود از اکثر سایت های معتبر کلیکی خارجی و یا معامله با بسیاری از صرافی ها، نیاز به حساب وریفای شده پرفکت مانی دارید.
      در صورتی که آدرس را وریفای نکنید، حساب شما وریفای نخواهد شد و از مزایای بالا نیز برخوردار نخواهید شد. همچنان حساسیت نسبت به حساب شما افزایش خواهد یافت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 25, 2019 در 5:51 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید
    من ی معامله بیت کوین انجام دادم و در ازای اون مبلغ ۲۲۰ دلار پرفکت مانی دریافت کردم اما هنگام برداشت ارور account is blocked میده تیکت هم زدم به پشتیبانی اما هنوز جوابی نگرفتم بنظر شما علل این موضوع چی میتونه باشه?

    پاسخ
    • جولای 25, 2019 در 7:07 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. بهترین کار همان است که انجام داده اید، یعنی از پشتیبانی سایت پرفکت مانی علت را جویا شده اید.
      از شرایطی که می تواند موجب این اتفاق شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
      ۱- تغییرات گسترده رنج ip
      ۲- فعالیت ها و تراکنش های مشکوک در اکانت
      ۳- انتقال پول به حساب از مبدا آلوده
      ۴- احتمال پولشویی در زمانی که حساب وریفای نشده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 25, 2019 در 11:30 ب.ظ
        پیوند یکتا

        تیکت که زدم همیچین پاسخی رو دریافت کردم
        .
        Your account has been blocked for criminal activities (stealing funds from accounts of other customers, in particular transaction with batch no. 273189878). We do not tolerate such activities in our system.

        Customer Support Manager
        Andrew Lionel
        آیا امکان بازگشت پول وجود دارد؟
        من یک سری توضیحات ب هم براشون فرستادم که با این شخص قبلا معاملاتی انجام دادم اما مشکلی پیش نیومده بود اگه این پولی که به حساب من اومده مشکل داره به من مربوط نیست باید شخص فرستنده پاسخگو باشه!

        پاسخ
        • جولای 26, 2019 در 1:48 ق.ظ
          پیوند یکتا

          خیر، امکان بازگشت پول وجود ندارد.
          تنها راهکار این است که به هر شکلی که می توانید برای آن ها توضیح دهید پول شما سالم بدست آمده است و تراکنش سالمی داشته اید و پول های شما از حساب شخصی سرقت نشده است.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژوئن 27, 2019 در 12:16 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید بابت سایت عالیتون
    میخواستم بدونم در حیف ارسال پول به حساب پرفکت مانی فقط id نشون داده میشه یا مشخصات فردی که داریم براش پول میفرستیم (مثل نام و نام خانوادگی و محل زندگی و… )نشون داده میشه؟
    و اینکه ایا تحریم ایران باعث مسدود شدن حساب میشه؟ و الان امنیت پول پرفکت مانی برای ایرانی ها چقدره؟

    پاسخ
    • ژوئن 27, 2019 در 7:54 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      بستگی به تنظیمات داخل پنل کاربری دارد. کاربر می تواند اطلاعات هویتی خود را قابل نمایش و یا غیر قابل نمایش نماید.
      در مورد تحریم باید خدمت شما عرض کنم، پرفکت مانی هیچ توجهی به تحریم های آمریکا ندارد و حتی کاربران آمریکایی را نیز تحریم نموده است و به آن ها خدمات نمی دهد. تاکنون نیز با ایرانیان هیچ مشکلی نداشته است. اما این ها هیچ تضمینی برای آینده ایجاد نخواهد کرد و ممکن است در هر لحظه ای سیاست گذاری ها تغییر نماید. به هر حال با توجه به اینکه در ایران ما مراکز حقوقی بین المللی قوی نداریم، هر لحظه هر سایت و یا سیستم خارجی ممکن است حساب کاربران ایرانی را با بهانه های واهی ببندد و کسی هم نیست که از حقوق کاربران ایرانی دفاع و حمایت نماید. بنابراین همواره محتاط باشید و در بازه های زمانی بلند، مبالغ سنگینی در حساب های خود نگهداری نکنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 10, 2019 در 1:01 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ممنون از سایت خوبتون همه کاری گفتید انجام دادم
    خواستم بدونم آیا میشه کسی هم با لینک خودمون دعوت کنیم پرفکت مانی ازش استفاده کنیم و سود کنیم؟؟؟

    پاسخ
    • ژوئن 10, 2019 در 1:06 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      بله، می توانید وارد اکانت خود در پرفکت مانی شوید و لینک زیرمجموعه گیری خود را بردارید و با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی، زیرمجموعه هایی بدست آورید. آنگاه اگر زیرمجموعه های شما تراکنش داشته باشند، درصد اندکی از کارمزد تراکنش ها به شما اختصاص می یابد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 10, 2019 در 12:09 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من کارت ملی رو ترجمه کردم براشون فرستادم ولی رد کردن اما دلیلشو متوجه نمیشم میشه لطفا راهنمایی کنید ؟
    Status: declined

    Accepted documents for identity confirmation: valid national or international ID, national or international passport, driving license with name in Latin characters, or a notarized translation if name written in other characters.

    Requirements:
    – Image must contain the full document page with your name and photo on it made from the top-side prospective;
    – Your name in account details must be exactly the same as in submitted document and written in Latin characters;
    – Image must be in a high resolution, in focus and in original colors without any computer modifications;

    پاسخ
    • ژوئن 10, 2019 در 12:46 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تصویر مدارک ارسالی باید دارای کیفیت بالایی باشد. عکس های با کیفیت از مدارک تهیه و ارسال نمایید. مشخصات شما نیز باید کاملا مطابق با آنچه باشد که در هنگام ثبت نام در سایت وارد کرده اید. همچنین تصویر ترجمه شده از پشت و روی کارت ملی را ارسال فرمایید.
      همچنین توجه نمایید که پرفکت مانی اجازه ویرایش عکس ها با نرم افزارهای کامپیوتری را نمی دهد. بنابراین نباید از چنین نرم افزارهایی استفاده کنید و یا باید به گونه ای این کار را انجام دهید که قابل تشخیص نباشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 5, 2019 در 4:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    عرض سلام و احترام
    آیا بنده امکان انتقال دلار از سایت یونیک فایننس (سود سهام) را به پرفکت مانی دارم؟
    همچین مواردی بودن که بتونن از پرفکت مانی پول رو نقد کنن؟

    پاسخ
    • ژوئن 5, 2019 در 11:57 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قبل از هرچیز لازم می دانم به شما هشدار دهم که سایت مذکور هرگز معتبر نیست. به نظر بنده از فعالیت در این سایت خودداری فرمایید. درمورد پرسش شما باید عرض کنم، در حال حاضر، بین درگاه های مورد پذیرش در سایت مذکور، پرفکت مانی وجود ندارد. بنابراین نمی توانید درآمد را به صورت مستقیم از این سایت به پرفکت مانی منتقل نمایید.
      در مورد نقد کردن دلار پرفکت مانی اصلا نگران نباشید. صرافی های آنلاین ایرانی زیادی هستند که دلار پرفکت مانی شما را خریداری و ریال به شما پرداخت خواهند کرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 24, 2019 در 2:07 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام. ببخشید برای وریفای کردن پرفکت مانی میتونیم عکس کارت ملی را حذف یا محوش کنیم یا حتما باید باشه؟

        پاسخ
        • ژوئن 24, 2019 در 3:14 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          خیر باید ترجمه رسمی کارت ملی ارسال گردد و نباید حذف یا محو گردد.
          موفق باشید.

          پاسخ
      • جولای 16, 2019 در 2:44 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام ممنون از سایت خوبتون
        میشه چندتا از صرافی های خوب ایرانی که دلار پرفکت مانی رو نقد میکنند معرفی کنید

        پاسخ
        • جولای 16, 2019 در 10:46 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
          حقیقت این است که هیچ یک از صرافی های آنلاین موجود در ایران دارای مجوزهای لازم و نماد اعتماد الکترونیک نیستند و با توجه به اینکه صرافی ها مستقیما با پول سروکار دارند، احتیاط بیشتری نیاز است.
          بدون شک در مجموعه میلیونر باش ما نیز گاهی اوقات از صرافی های داخلی و خارجی استفاده می کنیم اما اگر صرافی کلاهبرداری کند، مسئله خاصی وجود ندارد و پول خود ما از بین می رود و پیگیری خواهیم کرد. اما اگر صرافی را به شما و یا سایر کاربران معرفی کنیم و خدایی نکرده کلاهبرداری اتفاق بیافتد، آنگاه اعتماد کاربران نسبت به ما از دست خواهد رفت. با توجه به اینکه هیچگونه کنترلی روی عملکرد صرافی ها نداریم و متاسفانه نهادهای نظارتی هم در حال حاضر نظارت مناسبی اعمال نمی کنند، از معرفی و توصیه در مورد آن ها واقعا معذوریم.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژوئن 4, 2019 در 5:00 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام سایت عالی دارید و مطالبتون واقعاً کاربردیه.
    خرید و فروش ووچر پرفکت مانی و وبمانی در سایتsnappmoney.com

    پاسخ
    • ژوئن 4, 2019 در 10:06 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما
      از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 31, 2019 در 4:23 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خواستم حسابمو وریفای کنم این ایراد میگیره منظورش چیه؟؟؟
    Your verification request has been processed.
    Status: declined
    Please provide us In focus, high resolutions scan of your Passport/ID/Utility Bill.
    Once the document(s) is available please re-submit the verification request.

    پاسخ
    • می 31, 2019 در 10:07 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اسکن شما از مدارک مورد قبول نیست. باید با کیفیت بالاتری این عمل را انجام دهید. توصیه می کنم به جای اسکن، عکس های با کیفیت بالا تهیه و ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 30, 2019 در 11:04 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام .
    ۱٫ نحوه ترجمه رو میتونید بگید ؟ من متوجه نشدم . یعنی ۲ تا عکس کارت ملی باشه یکی اصلی و دیگری نوشته هاش انگلیسی ؟
    ۲٫ اگر قبظ نداشته باشیم و وریفای نکنیم مشکلی پیش میاد؟ (ممکنه یکی خونه نداشته باشه قبض به اسم خودش بیاد)

    پاسخ
    • مارس 30, 2019 در 11:55 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید از دارالترجمه های رسمی استفاده نمایید. مدارک را تحویل دارالترجمه دهید، برای شما ترجمه را انجام می دهند. سپس می توانید مدارک ترجمه شده را برای پرفکت مانی ارسال فرمایید.
      برای وریفای کردن، حتما باید آدرس را توسط قبوض خدماتی وریفای نمایید. اما اگر کلا حساب را وریفای نکنید هم می توانید بدون مشکل از حساب استفاده نمایید. فقط کارمزد تراکنش ها افزایش پیدا خواهد کرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 26, 2019 در 4:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام آیا میشود برای وریفای آدرس سند ملک روترجمه کرد.

    پاسخ
    • مارس 27, 2019 در 3:52 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، از قبوض خدماتی استفاده فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 30, 2019 در 2:55 ق.ظ
    پیوند یکتا

    باسلام و باتشکر از توضیحات کاملتان
    ۱- آیا پرفکت مانی یک دفتر حقیقی مثل بانک های ایران دارد که بشود به آنجا مراجعه کرد؟
    ۲- چرا برخی دفتر پرفکت مانی را پاناما و برخی زوریخ و در خود سایت آدرسش را هنگ کنگ زده است؟
    با سپاس فراوان

    پاسخ
    • ژانویه 31, 2019 در 2:32 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      ۱- پرفکت مانی قابل مقایسه با بانک های فیزیکی نیست و در حقیقت یک حساب اینترنتی و آنلاین است. اگر منظور شما داشتن شعب مختلف است که خیر چنین شرایطی ندارد اما اگر منظورتان یک مکان فیزیکی است که بتوان به آن مراجعه نمود، بله چنین نمایندگی وجود دارد و آدرس آن در منوی Contact Us سایت پرفکت مانی موجود می باشد.
      ۲- پرفکت مانی در کشور پاناما به ثبت رسیده است اما به طبع در نقاط مختلفی از جهان نمایندگی هایی نیز دارد. این طبیعی است که بیزینس ها با توجه به قوانین کشورهای مختلف، مکانی را برای ثبت شرکت انتخاب می کنند که آزادی ها و امتیازات بیشتری داشته باشند اما به منظور تبلیغات و جذب مشتری، نمایندگی هایی را در سایر قسمت های جهان نیز دایر می نمایند. پرفکت مانی نیز چنین سیاستی دارد و به همین دلیل دفتر ارتباطات آن در هنگ کنگ واقع شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 20, 2019 در 1:03 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    من خیلی داشتم در مورد قیمت خرید و فروش پرفکت مانی سرچ میکردم که با سایت شما آشنا شدم٫ برام جالب بود که همه فروشنده پرفکت مانی بودن و سایتی با قیمت خرید نتونستم پیدا کنم (منظور سایتی که حاضر باشه پرفکت مانی منو ازم بخره و درقبالش ریال٫دلار و یورو و … بده.
    در این ضمینه میتونید راهنمایی کنید لطفا

    پاسخ
    • ژانویه 21, 2019 در 3:36 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      سایت های مختلفی در زمینه مورد نظر شما وجود دارند. اما همان طور که می دانید فعالیت صرافی های آنلاین در ایران قانونی نیست و مجوزی برای آن ها صادر نمی شود. به همین دلیل ما نمی توانیم اعتبار هیچ یک از آن ها را تضمین کنیم و از معرفی آن ها معذوریم. اما با کمی جستجو و ارتباط با صرافی های مختلف می توانید صرافی هایی که در زمینه خرید و فروش پرفکت مانی فعالیت می کنند را پیدا نمایید. همچنین در بخش نظرات همین مقاله، توسط سایر کاربران صرافی هایی معرفی شده است که می توانید آن ها را نیز امتحان بفرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • سپتامبر 5, 2019 در 7:07 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام من حساب به اسم خودمه میتونم از پاسپورت یکی دیگه استفاده کنم ؟

        پاسخ
        • سپتامبر 5, 2019 در 6:42 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          باید دارنده حساب و پاسپورت یک شخص باشد. بنابراین یا باید از پاسپورتی به نام خودتان استفاده کنید و یا حساب را با مشخصات فرد صاحب پاسپورت باز نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • دسامبر 27, 2018 در 10:31 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر، لطفا راهنمایی کنید. بنده حساب پرفکت مانی باز کردم البته فعلا ریفرای نکردم و از طریق صرافی به حسایم دلار منتقل کردم و حدود یک هفته هم است که داخل سایت کلیکی فعالیت می کنم وقتی می خواهم حساب پرچس بالانس را از طریق حسایم شارژ کنم تا ریفرال اجاره کنم پیغام می دهد که آی دی یا پسورد اشتباه است . در صورتی که با همان مشخصات بدون هیچ گونه مشکلی وارد حساب پرفکت مانی خودم می شوم. لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • دسامبر 27, 2018 در 11:30 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      نکات زیر را در نظر بگیرید:
      ۱- از معتبر بودن سایت کلیکی و درگاه پرداخت اطمینان کسب کنید.
      ۲- مطمئن شوید که روش پرداخت را به طور صحیح انتخاب کرده اید و در صفحه پرداخت از حساب پرفکت مانی قرار دارید و به عنوان مثال در بخش پرداخت با ووچر نیستید.
      ۳- اگر مقیم ایران هستید با توجه به مسدود بودن پرفکت مانی در ایران، در هنگام وصل شدن به درگاه پرداخت، باید vpn امن و غیر آمریکایی خود را فعال کنید تا قادر به مبادله ترافیک با سایت پرفکت مانی باشید.
      ۴- کش مرورگر خود را پاک کنید و مجددا تلاش نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 24, 2018 در 2:17 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و ممنون از وقتی که برای اطلاع رسانی صرف میکنید، حالا که پرفکت مانی فیلتر شده، آیا میشه با VPN مثلا به آلمان متصل شد و ایجاد اکانت کرد؟؟ که البته جواب باید مثبت باشه، سوال مهمتر اینکه میشه این حساب رو وریفای کرد یا نه؟؟

    پاسخ
    • نوامبر 24, 2018 در 6:03 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله مشکلی ایجاد نخواهد کرد. فقط از سرور های آمریکایی استفاده نکنید. در مورد وریفای کردن هم، استفاده از vpn تا کنون مشکلی ایجاد نکرده است. اما اگر قصد وریفای کردن دارید، توصیه می کنم قبل از اینکه مبلغی را وارد حساب کنید، برای وریفای کردن اقدام فرمایید تا اگر با مشکلی مواجه شدید، مبلغی در حساب نداشته باشید که مسدود گردد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 19, 2018 در 4:33 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و سپاس از سایت بسیار خوبتون
    در خصوص وریفای کردن حساب ،سوالی داشتم از خدمتتون
    بنده اسکن بسیارواضحی از پاسپورتم را ارسال کردم اما اعلام کردند که با رزولوشن بالاتر ارسال کنید
    حال سوال بنده این است که چون کارمزد بسیار کمتر میشود و به ضرر پرفکت مانی هست
    آیا ممکن است به دلایل واهی از وریفای مدارک خودداری کنند چون سودشان کمتر میشود؟
    با سپاس فراوان

    پاسخ
    • نوامبر 19, 2018 در 6:16 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      در مورد مطلبی که فرمودید باید عرض کنم، احتمال اتخاذ چنین سیاستی در پرفکت مانی، ناچیز است اما به هرحال هیچ چیز غیرممکن نیست. ما تاکنون به مشکلی در این زمینه برخورد نکرده ایم.
      پیشنهاد می کنم به جای اسکن کردن، یک عکس با کیفیت از مدارک تهیه نمایید. به عنوان مثال اگر گوشی شما دارای دوربین خوب و با کیفیتی است، با استفاده از آن یک عکس با کیفیت و مناسب تهیه نمایید و ارسال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژانویه 19, 2020 در 9:39 ب.ظ
        پیوند یکتا

        با عرض سلام متاسفانه هیچ یک از قبض های آب و برق و گاز به اسم من نمیباشد برای تأیید حساب پرفکت مانی و همچنین سیم کارت من هم اعتباری است لطفاً راه حل چیست؟ ممنون از شما.

        پاسخ
        • ژانویه 20, 2020 در 10:21 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          می توانید با توجه به شرایط و مهارت های خود یکی از دو راه زیر را انتخاب نمایید:
          ۱- با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس مشخصات مالک را با مشخصات خود جایگزین فرمایید و سپس مدرک را ارسال نمایید. باید کار حرفه ای و تمیز انجام شود در غیر این صورت حساب شما بلاک خواهد شد.
          ۲- هنگامی که به دارالترجمه مراجعه می کنید، شرایط را توضیح دهید و از آن ها بخواهید در هنگام ترجمه مشخصات شما را به جای مشخصات مالک قرار دهند. البته تعداد کمی از دارالترجمه ها این امر را می پذیرند.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • ژانویه 27, 2021 در 12:59 ق.ظ
          پیوند یکتا

          پول از حساب پرفکت مانی کم شده ولی بروکر شارژ نشده . ایمیل امده باید پرفکت مانی رو وریفای کنی . باید چی کار کنم؟

          پاسخ
          • ژانویه 27, 2021 در 1:21 ق.ظ
            پیوند یکتا

            جزء قوانین بروکر شما بوده است که باید حساب پرفکت شما وریفای باشد. بنابراین باید حساب پرفکت مانی خود را مطابق با مقاله فوق وریفای نمایید.
            موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *