آموزش تصویری افتتاح حساب PAYEER و نحوه کار با آن

در این مقاله، به آموزش افتتاح حساب PAYEER و نحوه‌ی فعالیت در آن خواهیم پرداخت.

پایر ( PAYEER )

افتتاح حساب Payeer

payeer یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از آن می توان به عنوان یک حساب بانکی در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا استفاده نمود. با توجه به اینکه حساب payeer در بسیاری از سایت های کلیکی و کسب درآمد خارجی به عنوان یکی از متدهای پرداخت معرفی شده است و از طرفی با ایرانیان نیز مشکلی ندارد، به سرعت نزد ایرانیان محبوب گشته است.

البته payeer یک سیاست محافظه کارانه در قبال ایرانیان پیش گرفته است. به این شکل که به ایرانیان اجازه فعالیت و استفاده از حساب را می دهد اما امکان وریفای کردن را به صورت کامل برای ایرانیان فراهم نمی کند.

خوشبختانه باتوجه به قوانینی که در حال حاضر پایر دارد، نیازی به وریفای کردن حساب وجود ندارد و محدودیت های payeer برای حساب های وریفای نشده به گونه ای نیست که برای دریافت درآمدهای ارزی خود که از سایت های کلیکی و مشابه کسب می کنید، با مشکلی مواجه شوید.

حساب payeer در ایران به صورت های مختلفی مانند پایر ، پاییر ، پییر و پی یر نیز تلفط می گردد.

ویژگی ها و نکات مهم درباره حساب payeer

  • پایر دارای اعتبار و امنیت مناسبی می باشد.
  • افتتاح حساب payeer رایگان و بسیار ساده است.
  • کارمزد انتقال وجه در حساب payeer بسیار مناسب است. انتقال وجه بین کاربران Payeer با کارمزد صفر درصد انجام می گیرد و انتقال وجه به سیستم های دیگر با حداکثر کارمزد ۳ درصد صورت می پذیرد.
  • هر حساب پایر دارای ۴ کیف پول دلار، یورو، روبل روسیه و بیت کوین می باشد.
  • در حساب پایر می توانید بین چندین نوع حساب مختلف انتقال وجه انجام دهید. به عنوان مثال می توانید موجودی خود را به حساب پرفکت مانی یا وب مانی منتقل نمایید.
  • یک از امکانات متمایز حساب پایر، قابلیت تبدیل مستقیم با کارمزد پایین به ارزهای دیگری نظیر بیت کوین، اوکی پی، پاکسوم و ارزهای اعتباری ویزا و مستر است. یعنی شما در داخل پنل کاربری خود، بدون نیاز به صرافی می توانید موجودی حساب PAYEER خود را به ارزهای مذکور تبدیل نمایید.
  • این سیستم امکان استرداد ندارد و هر انتقالی، نهایی در نظر گرفته می شود.
  • در سیستم پایر امکان سرمایه گذاری در یک بازه ی شش ماهه یا کمتر نیز وجود دارد.

افتتاح حساب PAYEER

آپدیت جدید: اخیرا پایر جهت ثبت نام مرحله ی سومی قرار داده است که باید در آن نام، نام خانوادگی و کشور خود را نیز انتخاب نمایید. با توجه به اینکه کشور ایران در لیست کشورها قرار ندارد، از یک vps یا vpn امن جهت افتتاح حساب پاییر استفاده فرمایید و کشور را با توجه به سرور vpn خود انتخاب فرمایید.

ابتدا برای ورود به بخش افتتاح حساب PAYEER ، روی دکمه زیر کلیک نمایید.

حال بر روی “SIGN-UP” کلیک کنید تا فرمی مانند شکل زیر، برای شما باز شود.

فرم افتتاح حساب پایر

در این فرم، ایمیل خود و کد تصویر را در کادرهای مربوطه  وارد کنید. سپس تیک پذیرش قوانین را بزنید و بر روی “SIGN UP” کلیک نمایید.

حال از شما خواسته می شود کدی را وارد نمایید تا ایمیل شما تایید گردد. بدین جهت به ایمیل خود مراجعه کنید و کدی که برای شما توسط پایر ارسال شده است را یادداشت نمایید و در فیلد خواسته شده وارد نمایید و بر روی دکمه “CONFIRM” کلیک فرمایید.

اینک برای شما فرمی مانند شکل زیر باز می شود که در آن اطلاعاتی مانند رمزعبور، عبارت محرمانه و نام حساب وجود دارد. شما می توانید از همین اطلاعات استفاده کنید و یا آن ها را به دلخواه خود تغییر دهید. توصیه می کنم رمزعبور و عبارت محرمانه را تغییر دهید.

فرم پسورد پییر

با استفاده از توضیحات ذیل، فرم فوق را تکمیل فرمایید.

  • New password: در این فیلد رمزعبوری برای ورود به حساب کاربری خود انتخاب کنید. این رمز بیش از ۸ رقم و متشکل از حروف کوچک وبزرگ انگلیسی و کاراکترها باشد.
  • Repeat new password: رمز عبوری که در فیلد قبلی وارد کرده اید، مجددا در این فیلد وارد نمایید.
  • Secret word: در این فیلد، یک عبارت محرمانه نیز برای خود انتخاب کنید و آن را یادداشت نمایید. در صورتی که اطلاعات حساب خود را فراموش کنید می توانید توسط این عبارت، حساب خود را بازیابی نمایید.
  • Account name: در این فیلد به صورت پیش فرض، شماره حساب شما به عنوان نام اکانت شما نیز قرار داده شده است. می توانید بدون تغییر آن را باقی بگذارید. اگر این عبارت را تغییر دهید، شماره حساب شما تغییری نخواهد کرد و فقط نام حساب شما تغییر می کند. بنابراین در همین جا شماره حساب خود را یادداشت نمایید. از این شماره حساب می توانید برای دریافت و انتقال وجه استفاده فرمایید.

در انتها بر روی “NEXT” کلیک فرمایید تا وارد مرحله سوم شوید. در مرحله بعد مشخصات خود را به لاتین وارد نمایید و کشور را با توجه به سرور vpn خود مشخص کنید تا افتتاح حساب payeer شما کامل گردد و وارد حساب خود شوید.

حال اطلاعات ورود به حساب payeer به شما نمایش داده خواهد شد. این اطلاعات را در جایی امن یادداشت نمایید وبر روی “DONE” کلیک کنید.

معرفی بخش های مهم حساب PAYEER

پس از افتتاح حساب payeer ، وارد داشبورد حساب خود می شوید که اطلاعات مختلفی را در آن مشاهده می کنید. همچنین دو منوی کاربرذی نیز در آن وجود دارد که در ادامه به معرفی گزینه های موجود خواهیم پرداخت.

منوی حاشیه سایت PAYEER

در حاشیه صفحه، یک منوی کاربردی مانند شکل زیر وجود دارد که به توضیح گزینه های این منو خواهیم پرداخت.

حساب PAYEER

۱- با کلیک بر روی این گزینه، به داشبورد حساب خود هدایت می شوید.

۲- در این بخش می توانید کارت هایی که به حساب پایر خود متصل ساخته اید را مشاهده نمایید.

۳- در این قسمت می توانید به روش های مختلف، پولی را از سایر حساب های خود به حساب payeer خود اضافه فرمایید.

۴- در این بخش می توانید پولی را از حساب پییر خود به حساب های دیگر منتقل نمایید.

۵- این قسمت مربوط به اکسچنج (تبدیل) پول های مختلف به یکدیگر است.

۶- این گزینه مربوط به پشتیبانی سایت payeer می باشد.

۷- در این بخش می توانید تاریخچه معاملات خود را مشاهده فرمایید.

منوی فوقانی سایت PAYEER

در منوی فوقانی می توانید اطلاعاتی مانند موجودی خود در کیف پول های حساب پایر، پیغام ها، نام حساب، شماره حساب، تنظیمات حساب payeer و گزینه خروج را مشاهده نمایید و به مدیریت حساب خود بپردازید.

تنظیمات حساب

از منوی فوقانی بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات شوید. در این بخش می توانید کارهای مختلفی از جمله وریفای کردن حساب، تغییر رمز عبور و افزایش امنیت حساب payeer خود را به انجام رسانید.

  • سر برگ “PROFILE” مربوط به وریفای کردن حساب پایر می باشد.
  • برای امن تر کردن حساب خود، پس از کلیک بر روی آیکون چرخ دنده، به سربرگ “SECURITY” بروید. در انتهای این بخش “MASTER KEY” را فعال نمایید. همچنین می توانید شماره موبایل خود را به حساب پایر متصل کنید که این امر توصیه نمی شود، چون ممکن است در دریافت پیامک ها با مشکل مواجه شوید و نتوانید تاییدیه های ورود را دریافت نمایید. امکان دیگری که در بخش SECURITY وجود دارد، امکان اتصال تلگرام به حساب است. بنابراین در صورتی که تلگرام دارید و مایل به استفاده از این امکان هستید، آیدی تلگرام خود را وارد نمایید و مطابق دستورالعمل ها، مراحل را دنبال نمایید تا تلگرام شما به حساب payeer متصل گردد.
  • در سر برگ “CHANGE PASSWORD” می توانید به مدیریت و تغییر رمز عبور خود بپردازید.

جمع بندی

در این مقاله با افتتاح حساب PAYEER آشنا شدیم و قابلیت ها وگزینه های مهم این حساب اینترنتی را بررسی کردیم.

میلیونر باش امیدوار است این مقاله مورد رضایت شما همراهان گرامی واقع گردد.

4.3/5 - (94 امتیاز)

511 نظر در “آموزش تصویری افتتاح حساب PAYEER و نحوه کار با آن

  • ژانویه 29, 2024 در 10:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام درگاه پاییر برای سایتم فعال کنم ولی قبص زبان انگلیسی میخواد لطفا راهنما بده باتشکر

    پاسخ
    • فوریه 23, 2024 در 11:25 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای تهیه قبض دو راه دارید. یا قبضی که به نام شماست و با اطلاعات هویتی شما در اکانت پاییر مطابقت دارد را باید به دارالترجمه ببرید و ترجمه رسمی کنید و سپس تصویر با کیفیت ار آن تهیه نمایید و ارسال کنید. یا اینکه از یک قبض عکس با کیفیت بگیرید سپس با استفاده از فوتوشاپ به صورت کاملا حرفه ای اطلاعات آن را مطابق با اکانت خود ویرایش نمایید و ترجمه را هم روی قبض لحاظ کنید و ارسال نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 10, 2023 در 4:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام …
    آیا در پاییر می توان یک ولت شخصی داشت؟؟
    کیف پولی که بتوان از آن به یک سایت خارجی واریز انجام داد یا از آن سایت برداشت انجام داد؟؟
    سپاسگزارم…

    پاسخ
    • اکتبر 28, 2023 در 3:52 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- خیر، شما در پایر فقط اکانت شخصی دارید. اما اگر ولت شخصی می خواهید باید سراغ ولت هایی مانند لجر نانو، تراست ولت، کوینومی و غیره بروید.
      ۲- بستگی به سایت مورد نظر شما دارد. هر سایتی از درگاه های متفاوتی برای پرداخت استفاده می کند. باید بررسی کنید سایت مورد نظر شما از کدام درگاه ها برای پرداخت استفاده می نماید. بعضی ارزهای دیجیتال را می پذیرند که در ان صورت از تمام ولت هایی که در بالا نام برده شد می توان استفاده کرد. بعضی هم از پایر، پرفت مانی و یا وب مانی پشتیبانی می کنند. خیلی ها هم فقط با کارت های اعتباری همچون مسترکارت همکاری می کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • دسامبر 21, 2023 در 2:42 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام وعرض خسته نباشید سایت پایر الان چند وقته باز نمیشه گوگل هم جستوجو زدم هیچی راجب مشکل پایر نزده

        پاسخ
        • فوریه 23, 2024 در 11:14 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          سایت پایر بررسی شد و مشکلی وجود نداشت. احتمالا مشکل از طرف شماست. کش مرورگر خود را پاک کنید و آن را آپدیت نمایید و مجدد تلاش بفرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آگوست 4, 2023 در 6:27 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر ببخشید master key رو چطور باید بازیابی کرد؟

    پاسخ
    • آگوست 15, 2023 در 6:12 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از پشتیبانی پایر کمک بخواهید. شاید بتوانند مشکل شما را حل کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 30, 2022 در 8:49 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.ببخشید اگر امکانش هست بیشتر راهنماییم کنید.در مورد API. وقتی که این اتصال برقرار شود تو ترجمه خوندم که نوشته بود به حسابم درسترسی پیدا می کند آیا به این معنی است که اگر اون سایت یا شخص خربکار باشد می تواند اطلاعات حسابم را هم دستکاری کند مثلا رمز ورودم را تغییر بده که نتونم به حسابم دسترسی پیدا کنم یا نه فقط می تواند حسابم را خالی کند ؟ بعد آیا می شود اگر این اتصال را اشتباها برقرار کرده بودیم دوباره لغو کنیم؟ اگر امکانش هست این سوال را هم جواب دهید آیا کیفی وجود دارد که بیت کوین های کیف پول بیت کوین را قبول کند. یا فقط برای نقد کردن باید به صرافی ها فرستاد؟ ببخشید خیلی طولانی شد؟

    پاسخ
    • آگوست 31, 2022 در 1:52 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در مورد سوال اول بله امکان خرابکاری و تراکنش از طرف حساب شما وجود دارد اما این بستگی به نوع API و برنامه مهاجم دارد. معمولا امکان تغییر رمز ورود با API وجود ندارد. همچنین همواره امکان حذف API از داخل اکانت پایر وجود دارد. که درمورد این موارد می توانید سوالات متداول پایر را مطالعه نمایید و یا از پشتیبانی پایر سوال فرمایید.
      در مورد سوال دوم باید عرض کنم کیف پول های بسیار زیادی هستند که بیت کوین را می پذیرند مانند لجر نانو اس، ولت بلاک چین، کوینومی و غیره. اما اگر منظور شما تبدیل به ریال هست که حتما در نهایت برای تبدیل باید از صرافی های ایرانی استفاده فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 25, 2022 در 10:47 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ممنون میشم راهنماییم کنید من با این سایت {payeermagic.ru/index.php} آشنا شدم این سایت برای برداشت پول یه فیلم قرار داده و خواسته در قسمت API حساب پاییر تغییری بدهیم و عددی را کپی کنیم تا اتصال با سایت برقرار بشه برای پرداختها.آیا اینکار درسته که انجام بدم یا نه؟ من در اینترنت در مورد این سایت نتونستم چیزی پیدا کنم.

    پاسخ
    • آگوست 27, 2022 در 1:20 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      متاسفانه آشنایی با سایت مذکور ندارم. بهترین راه این است که به پشتیبانی سایت پایر تیکت بزنید و قضیه را برای آن ها شرح دهید و در مورد ایمن بودن خواسته سایت مذکور از آن ها بپرسید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 22, 2022 در 9:02 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید ببخشید من تازه ثبت نام کردم الان ۱۲۷ روبل در حساب پایرم دارم میخام به تتر چنج کنم ولی تبدیل نمیشه گزینه چنج فعال نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ
    • آگوست 23, 2022 در 2:39 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به کارمزد و حداقل مبلغی که برای چنج کردن بین جفت ارز نیاز دارید توجه فرمایید. در مورد قوانین و محدودیت ها می توانید به پشتیبانی پایر ایمیل بزنید و راهنمایی بخواهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 6, 2022 در 3:23 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    من حساب پییر درست کردم ولی توی ی سایتی که میخواستم کار کنم شماره حساب پییر میزنم میگه ۱۲ زقم باید باشه ولی برای من ۱۰ رقمه
    مشکل کجاست
    ممنون میشم جواب بدید
    خسته نباشید بابت سایت

    پاسخ
    • فوریه 7, 2022 در 7:20 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      شماره حساب بستگی به ارزی دارد که در پایر می خواهید دریافت نمایید و تعداد ارقام هم ثابت نیست. نحوه بدست آوردن شماره حساب ارزهای مختلف در مقاله فوق و بخش نظرات کاملا شرح داده شده است که می توانید مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 9, 2022 در 12:26 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام.اطلاعاتی که اول ازم خواسته رو جایی یادداشت نکردم.و الان فقط ایمیلشو دارم.چجوری میتونم برم تو حسابم.ممنون میشم جواب بدین

        پاسخ
        • آوریل 11, 2022 در 5:35 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          اگر جز ایمیل هیچ اطلاعات دیگری از اکانت خود ندارید، امکان ورود به اکانت وجود ندارد. برای بازیابی یا باید secret code را داشته باشید و یا اطلاعات بسیار دقیقی از حسابی که ساخته اید. مانند شماره حساب، آی پی که به حساب خود وارد شده اید، تاریخ ثبت نام، آخرین ورود، موجودی حساب و جزییات آخرین تراکنش ها.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژانویه 5, 2022 در 5:00 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. خسته نباشید. ببخشید من بدون وی پی ان و با آی پی ایران اکانت ساختم.مشکلی ندارع برای کار با پی یر؟
    یه سوال دیگه.میخاستم بدونم چطور میتونم پول داخل پی یر رو به ریال ایران نقد کنم و برعکس؟
    ممنون میشم راهنمایی ام کنید🙏؟

    پاسخ
    • ژانویه 6, 2022 در 1:48 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر مانعی ندارد.
      یک صرافی آنلاین و معتبر ایرانی پیدا می کنید که پذیرنده پایر باشد. پایر خود را به آن ها می فروشید و ریال دریافت می کنید. با یک سرچ ساده در گوگل می توانید چنین صرافی هایی را پیدا نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 25, 2021 در 5:33 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام . من می خوام دوتا حساب پاییر داشته باشم چطور میتونم این کار رو انجام بدم ؟

    پاسخ
    • دسامبر 26, 2021 در 1:06 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      یک اکانت را با اینترنت خانه و کامپیوتر بسازید. اکانت دیگر را با اینترنت سیم کارت و گوشی موبایل بسازید. از شماره تلفن و ایمیل متفاوت هم برای ساخت اکانت ها استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 20, 2021 در 4:07 ق.ظ
    پیوند یکتا

    استاد سلام …من متوجه نشدم واسه ورود به حساب پییر باید وی پی ان روشن باشه یا اگه نه آی پی ایران مشکل سازه …چکار باید کرد که حساب مسدود نشه متشکر م

    پاسخ
    • سپتامبر 21, 2021 در 2:31 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تا این لحظه، سایت مذکور مشکلی با ip ایران نداشته است. بنده شخصا بدون تغییر ip وارد پایر می شوم.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • نوامبر 19, 2021 در 2:32 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خواهشن کمکم کنید من پسورد حساب پایر رو گم کردم برای ورود حالا چیکارکنم من فقط یک شات ازش داشتم که گم شده یه راه حلی بدین اگه Logout کنم پسووردم نمیدونم چیه که واردش بشم؟؟

        پاسخ
        • نوامبر 21, 2021 در 3:42 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          اگر هم اکنون داخل حساب خود هستید از بالای اکانت شماره حساب خود را که با P شروع می شود یادداشت نمایید. همچنین ایمیلی که با آن در پایر ثبت نام کرده اید را نیز از داخل پروفایل خود نگاه کرده و مطمئن شوید به ایمیل خود دسترسی دارید. اگر قبلا Secret Code برای پایر انتخاب کرده اید آن را نیز باید همراه خود داشته باشید. در غیر این صورت می توانید به بخش تنظیمات امنیتی پایر بروید و یک Secret code برای خود وارد کنید و آن را در جایی امن یادداشت نمایید.
          با داشتن این اطلاعات به راحتی می توانید پسورد خود را بازیابی کنید. کافیست به سایت پایر بروید و بر روی LOGIN کلیک کنید. در کادر Login شماره حساب خود را وارد کنید و در کادر password بر روی عبارت FORGOT PASSWORD کلیک نمایید. حال با طی مراحلی که از شما خواسته می شود می توانید به سادگی رمز عبور را بازیابی نمایید.
          اما اگر secret code را نیز فراموش کرده باشید باید اطلاعات بسیار دقیقی برای بازیابی اکانت به پایر بدهید. اطلاعاتی مانند ایمیل، شماره حساب، شماره تلفن، نام، تاریخ ثبت نام، تاریخ آخرین وارد شدن به اکانت با استفاده از پسورد، کشور و ip که با آن به پایر وارد شده اید، موجودی فعلی شما و آخرین تراکنش هایی که انجام داده اید.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • نوامبر 27, 2021 در 6:56 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام ایا کسانی که در آمریکا و اروپا هستن و حساب های پی پال و ویزا و مستر کارت دارن هم میتونن به حساب پاییر من واریز داشته باشن با وبمانی چی اونهم مثل همینه چون اکثریت آون ها این حساب ها رو دارن و اینکه با این کار کارمزد زیادی از اون افراد کم میشه؟
      اون سقف تراکنش روزانه فقط برای برداشته یا برای انتقال به حساب من هم هست؟
      کمک بزرگی به من میکنین با جوابتون ممنونم

      پاسخ
      • نوامبر 28, 2021 در 5:41 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        ۱- در یک روش، باید حتما حساب پایر بسازند و از طریق ثبت کارت هایی مانند مسترکارت می توانند انتقال داشته باشند. یک روش دیگر این است که از صرافی های معتبر استفاده کنند. در این صرافی ها به راحتی با کارت هایی مانند ویزا و مستر می توان دلار پایر یا وب مانی خرید و شماره حساب پایر یا وب مانی را داد و صرافی، ارز را به حساب مذکور انتقال خواهد داد.
        کارمزد هم بستگی به روشی دارد که استفاده می شود اما به صورت کلی کارمزد خیلی بالایی اخذ نمی شود.
        ۲- سقف انتقال فقط مربوط به تراکنش خروجی است اما سقف موجودی یا سقف تراکنش ها مجموع تراکنش های ورودی و خروجی را مد نظر قرار می دهد.
        موفق باشید.

        پاسخ
    • دسامبر 17, 2021 در 11:36 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام.ببخشید من می خوام با ولت بیت کوینم توی پایر حدود ۰.۰۰۰۴۴ پول به یه ولت دیگه بفرستم.اما وقتی می خوام پرداخت کنم قسمت total حدود سه برابر این عدد رو می نویسه و می نویسه موجودی کافی نیست.مینیمم هم ۰.۰۰۰۱هست.لطفا اگه میشه بگید مشکل از کجاست

      پاسخ
      • دسامبر 18, 2021 در 3:31 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        در بخش total مبلغ مورد نظر جهت انتقال به علاوه کارمزدی که پایر برای این انتقال برخواهد داشت نشان داده می شود. باید در کیف پول خود علاوه بر مبلغی که می خواهید انتقال دهید، به اندازه کارمزد هم موجودی اضافی داشته باشید.
        به طور کلی بیت کوین برای چنین مبالغ اندکی اصلا توجیه اقتصادی ندارد. به خصوص در کیف پول هایی مانند پایر که کارمزد انتقالش بالاست.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • آگوست 15, 2021 در 12:02 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من در یک سایت روسی کار میکنم برای پرداخت دستمزد از من میخواهد تا حساب خودم را مستقیما به پایر وصل کنم
    من در سایت پایر گزینه مربوطه به حساب در سایتهای دیگه را باز کردم ولی هرچه کردم قادر نشدم که سایت مربوطه را در پایر ثبت نام کنم تا مستقیما دستمزد من به حساب پایر واریز شود
    راهنمای خود پایر را هم برای اتصال سایتهای کلیکی یا پرداخت دستمزد باز کردم ولی اصلا متوجه نشدم چون ازم خواسته بود که یک فایل بصورت اچ تی ام ال مشخصات سایتی را که در ان کار میکنم را بصورت فایل اچ تی ام ال
    بنویسم وبه پایر ارسال کنم
    خواهشا اگر شما وارد هستین راهنمای پایر را برای اتصال سایت کسب درامد نگاه کنید و ببینی باید چطور حساب خودرا
    به سیستم پایر وصل کنم
    با تشکرفراوان.

    پاسخ
    • ژانویه 1, 2022 در 5:44 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام میشه اسم سایتت رو هم به ما بگی داداش …این تلفن منه ممنون میشم کمک کنی دوتا سایت هم من دارم بهت میدمشون..به راحتی کسب درامد کنی …تشکر۰۹۳۳۴۸۴۸۱۴۵

      پاسخ
  • جولای 23, 2021 در 5:17 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام خدمت شما،من در سایت topchange حسابی دارم که فعال هست و دریافت و پرداخت انجام دادم میخواستم بپرسم آیا امکانش هست که از حساب پییر به حساب topchange واریز داشته باشم

    پاسخ
    • جولای 24, 2021 در 3:59 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بنده با سایت topchange آشنایی ندارم بنابراین نمی توانم پاسخ دقیقی به سوال شما بدهم اما اگر در سایت مذکور یکی از روش های پرداخت و دریافت پایر نباشد، امکان انتقال مستقیم ندارید و باید از واسطه ها یا صرافی های آنلاین استفاده فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 23, 2021 در 9:26 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. دلار پاییر بر روی چه شبکه است؟(erc20,trc20,bep20) و آیا می شود دلار پاییر رو به سایت faucetpay و آدرس دلاری اون که بر بستر ترون هست (trc20) ارسال نمود؟ با تشکر.

    پاسخ
    • ژوئن 24, 2021 در 3:55 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بر روی هیچ کدام از این شبکه ها نیست. کلا دلار پاییر جزء آلت کوین ها محسوب نمی شود و در این دسته قرار نمی گیرد. یک ارز کاملا متمرکز مانند دلار پی پال است. بنابراین امکان ارسال آن به trc20 وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 18, 2021 در 8:53 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ایا میشه با پی پل شارژ کرد حساب رو یا از اینجا به پی پل واریز کرد؟

    پاسخ
    • می 19, 2021 در 12:19 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، چنین امکانی به صورت مستقیم وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 17, 2021 در 2:06 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. مطلب عالی🙂. فقط من یک سوال دارم…👇🏻
    من یک حساب در adbtc دارم و برای بیت کوین کیف پول اتمیک والت رو انتخاب کردم (به پاییر ربط داره ادامه شو بخون)
    حالا بعد برای روبل (تو سایت adbtc تبلیغات به روبل هم هست) و برای اون از payeer استفاده کردم.
    حالا موندم برای بیت کوین به حساب اتمیک والت واریز کنم یا payeer؟ برای بیت کوین به هر دوتاش میشه ولی برای روبل فقط payeer.

    پاسخ
    • می 17, 2021 در 11:19 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کارمزد تراکنش ها در پایر کمی بالاتر است. بنابراین اگر فقط قرار بود بیت کوین برداشت نمایید بهتر بود از اتمیک والت استفاده کنید. اما وقتی قرار است روبل هم برداشت داشته باشید توصیه می شود از یک کیف پول مشترک استفاده کنید. بنابراین با توجه به شرایط بیان شده، احتمالا پایر برای شما مناسب تر است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • سپتامبر 17, 2021 در 8:32 ب.ظ
        پیوند یکتا

        آقا من یه مشکل دارم اگه کسی میتونه بیاد تو تل یا اینستا راهنماییم کنه
        دمتون گرم
        @a.m.i.i.r.r اینستا

        پاسخ
  • آوریل 13, 2021 در 3:47 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    اگر کیف پول های پرفکت مانی و پایر برای ما ایرانی ها خیلی خوب نیستند، ایده آل ترین سرویس یا کیف پول ها کدام ها هستند.. خواهش میکنم پاسخ بدید ممنونم

    پاسخ
    • آوریل 14, 2021 در 3:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کیف پول های پرفکت مانی، وب مانی و پایر نسبت به سایر کیف پول های رایج و معتبر برای ایرانیان مناسب ترند. غیر از این کیف پول ها، اگر با رمز ارزهایی مانند بیت کوین آشنایی دارید، کیف پول های سخت افزاری مانند لجر نانو اس بسیار ایده آل هستند.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • سپتامبر 11, 2022 در 11:10 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام وقت بخیر
      من توی تکمیل حسابم مشکل شماره دادن دارم
      شمارمو قبول نمیکنه
      برای ایرانه
      چیکار کنم؟

      پاسخ
  • آوریل 9, 2021 در 7:28 ب.ظ
    پیوند یکتا

    بی زحمت منو راهنمایی کنید..تو یه صفحه از پاییر نوشته بدون وریفای سقف ۲۰۰۰ دلار روزانه یه جای دیگش نوشته ۹۹۹ دلار روزانه ؟؟؟ بلاخره کدوماست؟

    پاسخ
    • آوریل 10, 2021 در 1:02 ق.ظ
      پیوند یکتا

      بستگی دارد به نوع فعالیت و ارزی که جهت تراکنش انتخاب شده است. اما به صورت کلی بنده توصیه می کنم با توجه به اینکه در ایران هستید و برای ایرانیان محدودیت وجود دارد، تراکنش های روزانه خود را به زیر ۲۰۰ دلار کاهش دهید تا روی حساب شما حساس نشوند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 28, 2021 در 2:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من چگونه می توانم از ارزی که در حساب پایر دارم استفاده کنم .
    برای مثال چگونه پول یورویی که در حساب پایر دارم ان را به تومان تبدیل کرده و از ان استفاده کنم.؟

    پاسخ
    • مارس 29, 2021 در 5:22 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      یک صرافی آنلاین ایرانی پیدا می کنید که پذیرنده پایر باشد، آنگاه به راحتی پایر خود را به آن ها می فروشید و آن به حساب بانکی شما در ایران ریال واریز می کنند. اگر صرافی که پیدا کردید فقط دلار پایر را می پذیرفت می توانید از داخل خود پایر موجودیتان را با پرداخت مقداری کارمزد به دلار تبدیل نمایید و سپس تراکنش با صرافی را انجام دهید. در بخش نظرات بارها روند این کار توضیح داده شده است که می توانید مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 11, 2021 در 9:20 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام، من ۲۰۰۰ روبل دارم میتونم اینا رو به بیت کوین تبدیل کنیم بعدش کوین ها رو به کیف پول تراس والت خودم بفرستم؟؟ اگه میشه توضیح بدید ممنون میشم

    پاسخ
    • مارس 13, 2021 در 2:32 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، اما دقت داشته باشید که هزینه انتقال بیت کوین بالاست و برای مبالغ کم مانند مبلغ شما اصلا به صرفه نیست. اما اگر اصرار به این کار دارید، کافیست ابتدا به گزینه trade مراجعه نمایید و از بالای صفحه روبل به بیت کوین را انتخاب نمایید. سپس روبل خود را بفروشید و در قبال آن بیت کوین دریافت کنید و در نهایت می توانید به بخش Send بروید و والت بیت کوین را مشخص کنید و آدرس والت تراس را هم بدهید تا انتقال صورت پذیرد. فقط دقت کنید که باید به اندازه کارمزدی که مشخص می کند در حساب خود بیت کوین نگهدارید. برای چگونگی کار کردن با بخش trade هم می توانید نظرات همین مقاله را با دقت مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • آوریل 12, 2021 در 3:04 ب.ظ
      پیوند یکتا

      ببخشید من میخام روبل برداشت کنم باید چیکار کنم دریافت ازکشور ها خیلی سخت نمیدونم ایدیم رو باید از کجا کپی کنم

      پاسخ
      • آوریل 13, 2021 در 5:42 ق.ظ
        پیوند یکتا

        شما باید یک صرافی آنلاین ایرانی پیدا کنید که پذیرنده روبل پایر باشد تا بتوانید روبل خود را به آن ها بفروشید. وقتی چنین صرافی پیدا کردید، روبل های خود را به حساب آن ها منتقل می کنید و آن ها معادل ریالی آن را به حساب بانکی شما واریز می کنند.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • فوریه 28, 2021 در 11:52 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام داشتن حساب پایر به طور کلی چه معایبی دارد؟

    پاسخ
    • مارس 2, 2021 در 12:00 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      داشتن این حساب مزایای متعددی دارد و نمی توان گفت چه معایبی دارد. اما در مقایسه با ایده آل ترین حالت می توان گفت کارمزدهای بالایی دارد و برای افراد مقیم ایران به صورت کامل وریفای نمی شود و این ریسک استفاده از آن را برای مبالغ سنگین افزایش می دهد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 25, 2021 در 12:21 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت مدریت سایت. با تشکر از وقتی که برای کاربران می گذارید.
    عرضی که خدمت تون داشتم ای بود که، برای انتقال بیت کوین به هر کیف پول یا صرافی های دیگر که حسابشون
    verify نشده سقفی در نظر گرفته شده؟
    مثلا برای انتقال بالای ۲۰۰۰ دلار امکانش هست به مشکل بر بخورم؟

    پاسخ
    • فوریه 26, 2021 در 1:40 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قطعیتی وجود ندارد اما امکان دارد با مشکل مواجه شوید. برای اینکه حساسیت نسبت به حساب شما افزایش پیدا نکند سعی کنید تراکنش ها در مبالغ کوچکتری مانند ۲۰۰ دلار صورت بگیرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • مارس 17, 2021 در 8:28 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام ،ببخشین منو میتونین راهنمایی کنین!من ۲۳۰عدد ریپل به پاییر فرستادم ،فرستاده شده ولی به پاییر ننشسته ؟!؟به پشتیبانیش رفتم نتونستم پیام بفرستم براشون راه حلی داره؟

        پاسخ
        • مارس 18, 2021 در 3:09 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          متوجه منظور شما نمی شوم. ارسال کردن پیام که دیگه نشدن ندارد. به یکی از شکل های ممکن مانند ایمیل یا بخش تیکت سایت و یا گزینه contacts به پشتیبانی پایر ایمیل بزنید، شماره حساب خود و TXID تراکنش را در ایمیل قرار دهید و بپرسید چرا مبلغ به موجودی شما اضافه نشده است.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • فوریه 19, 2021 در 9:59 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.وقت بخیر.من حساب پایر درست کردم.واسه تایید حساب پاسپورت ندارم و داخل ایران هستم.لطفا راهنمایی میکنید چکارباید کنم؟؟؟

    پاسخ
    • فوریه 20, 2021 در 12:53 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      امکان وریفای کردن حساب برای افراد مقیم ایران به صورت قانونی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • فوریه 21, 2021 در 2:37 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام ..ممنون.بخاطر سایت خوبتون و اینکه کمتر سایتی جواب سوال را می دهد ولی سایت شما جواب سوالها را میدهد .سوالم اینه که درخواست کد کوپن میزنم پیام میده کدکوپن نامعتبر هست .ضمنا برا تکمیل کابری اسم ایران در لیست هست ایا ایران را انتخاب کنم .ممنون میشم جواب بدین با تشکر mahmood

      پاسخ
      • فوریه 21, 2021 در 11:21 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
        ۱- متاسفانه منظور شما را از کد کوپن متوجه نمی شوم. عبارت انگلیسی و پیغامی که دریافت می کنید را به صورت دقیق در پاسخ به این نظر درج نمایید و همچنین توضیح دهید در چه بخشی و برای چه کاری به این کد نیاز دارید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد.
        ۲- مانعی ندارد اما فعلا امکان وریفای برای افراد مقیم ایران وجود ندارد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • فوریه 16, 2021 در 1:34 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با درود خدمت شما
    بنده حساب ۵ ساله داشتم در payeer چند ماه پیش ۵۵ دلار واریز کردم شروع کردم به ترید ارز دیجیتال حجم سرمایم رسید به ۱۲۰ دلار که امروز متوجه شدم پسورد من ریست شده و نمیتونم وارد حساب شم ولی با vpn انگلیس فقط وارد میشدم جهت خرید، زیاد داخل حساب نبودم و به پشتیبانی تیکت زدم مدارک هویتی با سلفی از من درخواست شد میخواستم ببینم راه چاره ای هست یا با حسابم خداحافظی کنم
    ممنون

    پاسخ
    • فوریه 17, 2021 در 3:11 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      نباید از vpn استفاده می کردید. به هر حال تنها راه این است که مدارک خواسته شده را ارسال نمایید و امیدوار باشید که به شما اجازه فعالیت مجدد و یا حداقل، برداشت موجودی را بدهند. البته روش دیگری نیز وجود دارد که استفاده از مدارک جعلی است اما نیازمند مهارت بالا می باشد و ریسک زیادی به همراه دارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 14, 2021 در 11:51 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر من ۴ USD به یک کیف پول اشتباه واریز کردم آیا امکان بر گشت هست

    پاسخ
    • فوریه 15, 2021 در 1:29 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر. تراکنش ها قطعی است. مگر اینکه صاحب آن حساب را بشناسید یا از هر طریقی بتوانید با او ارتباط برقرار کنید و از او درخواست نمایید مبلغ را به حساب شما بازگرداند.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • مارس 8, 2021 در 2:22 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام،وقتتون بخیر.ببخشیدمیگن که این سایت بخاطراستفاده ازپردازش گوشی،باعث میشع پردازش وبقیه دستگاه های موبایل بسوزه،ایاواقعی هس ضررداره واسه گوشبمون؟؟

        پاسخ
        • مارس 9, 2021 در 4:19 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          خیر، چنین مساله ای صحت ندارد.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • سپتامبر 14, 2023 در 11:21 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام به خودپایریاکیف پول جگونه ریال واریز کنم حساب پایردرست کردم

          پاسخ
          • سپتامبر 22, 2023 در 4:00 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            امکان انتقال ریال به کیف پول پایر وجود ندارد. باید از طریق صرافی های آنلاین و معتبر ایرانی با ریال، پایر یا ارزهای دیجیتال خریداری نمایید. سپس می توانید آن ها را به پایر انتقال دهید.
            موفق باشید.

  • فوریه 10, 2021 در 12:57 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من وقتی میخوام وارد سایت پایر بشم.برام مینویسه که شما شهروند امریکا هستین و فعلا به شما خدمات نمیدیم در حالی که من در ایران هستم

    پاسخ
    • فوریه 11, 2021 در 1:12 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      احتمالا از vpn یا نرم افزارهای این چنینی برای ورود استفاده کرده اید. اگر از چنین برنامه هایی استفاده می کنید آن ها را غیر فعال کنید. مودم را خاموش و روشن کنید و کش مرورگر خود را پاک کنید و مجدد امتحان نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 29, 2021 در 12:56 ب.ظ
    پیوند یکتا

    درود
    وقتی می خواهم به حساب پیر از طریق ویزا کارت پول بریزم از من تصویر پاسپورت و کارت را می خواهد در حالیکه قبلا به راحتی پول واریز میشد و وقتی حساب جدید هم که ساختم باز هم همین اتفاق افتاد چرا این اتفاق می افتد؟
    من نمی خواهم پاسپورت را بفرستم

    ۲- اگه با آی پی ایران وارد حساب شوم و موقع شارژ از ویزا کارن فی لتر را روشن کنم آیا تغییر آی پی تشخیص میدهد و حسابم را مسدود می کند؟

    پاسخ
    • ژانویه 30, 2021 در 5:57 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- هر چقدر محبوبیت و مقبولیت این حساب ها بیشتر می شود، بیشتر زیر ذره بین می روند و قوانین آن ها سخت گیرانه تر می شود. پایر برای خود این حق را قائل است که در هر زمانی از کاربران خود مدارک احراز هویت طلب نماید. فعلا در پروسه مذکور و با توجه به شرایط حساب، چنین مدارکی را خواستار است و کاری نمی توان کرد.
      ۲- ریسک چنین کاری بسیار زیاد است و به عنوان فعالیت مشکوک ثبت خواهد شد. بنابراین چنین عملی توصیه نمی شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • فوریه 10, 2021 در 2:28 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام من میخاستم از طریق لایت کوین شارژ کنم ولی تایم واریزی تموم شد و دیر پرداخت شد و لایت کوین ها ارسال شد
      حساب شارژ نشد انگاری کنسل شده بود فیش پرداختی باید چیکار کنم؟

      پاسخ
      • فوریه 11, 2021 در 1:15 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        به پشتیبانی پایر ایمیل بزنید و با ارائه TXID تراکنش، درخواست رسیدگی درج نمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • ژانویه 12, 2021 در 3:56 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و عرض ادب خدمت شما.کیف پول پاییر جدیدا فیلتر شده؟آخه هر کار میکنم با آی پی ایران وارد سایت نمیشود.

    پاسخ
    • ژانویه 13, 2021 در 2:14 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، مشکلی وجود ندارد.
      موارد زیر را لحاظ فرمایید:
      ۱- مودم را خاموش و روشن کنید.
      ۲- کش مرورگر را پاک کنید.
      ۳- از مرورگرهای به روز مانند کروم و فایرفاکس استفاده نمایید.
      ۴- گزینه کوکی ها و جاوا اسکریپت روی مرورگر فعال باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 7, 2021 در 11:38 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و یا سپاس از زحماتتان ، آیا به کیف پول پایر میتوان بیت کوین انتقال داد و اگر میشود شماره حساب تمام کیف پول ها همان عدد p با ۱۰ رقم جلوی آن که در بالای صفحه است میباشد؟ و اگر من آن شماره حساب بالای صفحه را به کسی بدهم آن شخص میتواند به حساب پایر من بیت کوین انتقال دهد؟ ممنون از راهنماییتون

    پاسخ
    • ژانویه 7, 2021 در 11:56 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به پایر می توان بیت کوین انتقال داد. اما باید از آدرس والت بیت کوین خود در پایر استفاده کنید. این آدرس با شماره حسابی که با P شروع می شود متفاوت است. نحوه فعال کردن کیف پول بیت کوین در پایر و بدست آوردن آدرس آن در بخش نظرات همین مقاله توضیح داده شده است. لطفا مطالعه فرمایید تا دچار مشکل نشوید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 6, 2021 در 1:27 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    آیا برای انتقال مبلغ ۱۵۰۰دلار به و از کیف پول پایر وریفای کردن لازم است؟

    پاسخ
    • ژانویه 7, 2021 در 1:18 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، الزام نیست. اما پایر این حق را برای خود قائل است که به هر حسابی شک کند و از آن مدارک هویتی طلب کند. بنابراین توصیه می کنم تراکنش های خود را به چند بخش کوچک تر تقسیم کرده و انجام دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 21, 2020 در 9:22 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من برنامه پاییر رو نصب کردم نمیدونم کدی که باید بهش وجه انتقال بدیم تا در حساب پاییر ذخیره بشه چیه؟

    ۵۰ روبل روسیه هم بهش واریز کردم ولی اون زیر نوشته بود ۰

    پاسخ
    • دسامبر 22, 2020 در 4:38 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      زیر ۱۰ دلار به پایر واریز نداشته باشید. حتما ارزش واریزی شما بیش از ۱۰ دلار باشد. باید مبلغ را به همان شماره حسابی واریز کنید که بالای اکانت شما درج شده است و با P شروع می شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 21, 2020 در 3:16 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. میشه تو پاییر روبل رو به بیت کوین تبدیل کرد؟ تو یه والت دیگه، خارج از والت بیت کوین خوده پاییر منظورمه!
    راه های جلوگیری از مسدود شدن احتمالی رو اگر یبار دیگه بفرمایید ممنون میشم ازتون

    پاسخ
    • دسامبر 22, 2020 در 4:34 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- بله، با استفاده از گزینه های Exchange یا Trade می توانید روبل را به بیت کوین تبدیل کنید. سپس با استفاده از گزینه Transfer بیت کوین های خود را از والت پایر به هر والت بیت کوین دیگری منتقل نمایید.
      ۲- سعی کنید پول زیادی در حساب نگهداری نکنید و همچنین حجم هر تراکنش شما زیر ۲۰۰ دلار باشد تا به حساب شما مشکوک نشوند. فقط یک اکانت بسازید و برای ورود به پایر خیلی رنج ip شما تغییر نکند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 17, 2020 در 11:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.من اپلیکیشن رو دارم. با رمزینکس تتر ارسال کردم به آدرس تتر پی یر.۲۴ساعت شده.چرا نمیاد؟

    پاسخ
    • دسامبر 18, 2020 در 1:47 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      شناسه تراکنش را از رمزینکس دریافت کنید و سپس به پشتیبانی پایر تیکت بزنید و با اعلام شناسه تراکنش جویای علت عدم دریافت تراکنش شوید. فقط دقت نمایید که پایر مبالغ زیر ۱۰ دلار را نمایش نخواهد داد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 21, 2020 در 2:17 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام خدمت شما ، سوالی داشتم میخواستم بپرسم آیا میشه دو تا حساب یا بیشتر از یک کامپیوتر باز کرد ؟ من یک حساب دارم میخوام یکی دیگه برای برادرم باز کنم آیا امکانش هست مشکلی پیش نمیاد ؟ممنون

    پاسخ
    • نوامبر 22, 2020 در 12:18 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از نظر پایر این کار قانونی نیست اما بنده تاکنون ندیده ام حساب شخصی را صرفا به دلیل داشتن دو حساب کاربری مسدود کنند. به هر حال باز هم توصیه می کنم هر دو حساب را با یک کامپیوتر نسازید. یک حساب را با کامپیوتر بسازید و یک حساب را با دیوایس دیگری مانند موبایل.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 15, 2020 در 10:53 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من اپلیکیشن پاییر رو نصب کردم وارد شدم sing up رو زدم و فقط ازم رمز خواست، وارد شد و انواع ارز هارو نوشته و میخوام بدونم حالا ثبت نام کامل شده؟ یا باید کار دیگه ای بکنم؟ چجوری از صرافی بیت کوین رو تبدیل به نقد کنم؟؟؟ صرافی هم والت میخواد، همین ادرس والت بیت کوین پاییر رو بدم، بعدش چجوری به ریال تبدیل کنم؟؟؟

    پاسخ
    • نوامبر 17, 2020 در 1:10 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- اگر اپلیکیشن رسمی را دانلود کرده اید، داخل پروفایل خود بروید و اطلاعات خود مانند ایمیل و سایر مشخصات را وارد نمایید.
      ۲- به یک صرافی آنلاین ایرانی مراجعه می کنید و بیت کوین های خود را به آن ها می فروشید و در قبال آن ریال دریافت می کنید.
      ۳- صرافی به شما یک شماره والت می دهد که باید بیت کوین هایی که می خواهید بفروشید را به آن انتقال دهید و در قبال آن، آن ها به شما ریال پرداخت می کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 12, 2020 در 7:10 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر فکر کنم پایر دیگه اجاز نمیده کاربران ایران ثبت نام کنند
    چون تو مرحله آخر ثبت نام میگه محل زندگی را وارد کنید و کشور ایران هم توش نیست
    هرکشوری هم که میزنید چون ای پی ایران هستیم قبول نمیکنه
    ببخشید باید چکار کنیم؟(منظورم وریفایی نیست برای باز کردن حساب عرض کردم اجازه نمیده ثبت نام کنیم)
    ممنون و تشکر

    پاسخ
    • نوامبر 12, 2020 در 5:25 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در گذشته چنین موردی درخواست نمی شد. متاسفانه با توجه به اینکه تمام پرسنل میلیونر باش در پایر حساب دارند، امکان تست مجدد فرآیند ثبت نام وجود ندارد. اما با لحاظ کردن این نکته که در حساب پایر فعلا اجباری به فرآیند احراز هویت نیست و برای حساب های ایرانیان تا این لحظه مشکلی ایجاد نشده است می توانید از یک vps یا vpn امن استفاده نمایید و کشور را با توجه به سرور آن vps یا vpn انتخاب نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • ژانویه 25, 2021 در 7:47 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام من چطوری میتونم حساب بانکی خودم رو به پاییر وصل کنم کجا میتونن این کار رو برام انجام بدن

      پاسخ
      • ژانویه 26, 2021 در 1:39 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        حساب بانکی داخل ایران را نمی توان به پایر متصل کرد. هیچ جایی هم نمی توانند این کار را برای شما انجام دهند.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • نوامبر 10, 2020 در 3:10 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وخسته نباشید امروز میخواستم حساب پاپر باز کنم در مرحله آخر نوشته محل زندگی را وارد کنید ایران هم توش نیست همینطوری میشه اسم یه کشوری رو نوشت مشکلی پیش نمیاد

    پاسخ
    • نوامبر 11, 2020 در 12:51 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به اینکه فعلا در پایر الزامی به وریفای کردن حساب وجود ندارد، اگر ملاحظاتی که در بخش نظرات مطرح شده است را رعایت فرمایید، احتمالا مشکلی خاصی به وجود نخواهد آمد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • نوامبر 16, 2020 در 12:00 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام من از کیف پول جاکس لایبرتی به پایر بیت کوین انتقال دادم تا الان بیت کوین به پایر نرسیده در حالی که کیف جاکس گفته ما فرستادیم چکار کنم الان راه حل داره

        پاسخ
        • نوامبر 17, 2020 در 1:06 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          اگر از حداقل میزانی که پایر تعیین کرده است، مبلغ کمتری انتقال دهید در حساب پایر منظور نخواهد شد و باید مجدد واریزی با مبلغ بالاتر انجام دهید تا تراکنش قبلی نیز در حساب شما منظور گردد.
          اما اگر مبلغ شما به اندازه کافی باشد، کارمزد مناسب تعیین کرده باشید و فرآیند را صحیح طی کرده باشید مبلغ به حساب پایر شما واریز خواهد شد. تراکنش های بیت کوین زمان بر هستند و نسبت به شلوغی شبکه و کارمزدی که تعیین کرده اید، می توانند بین ۱۰ دقیقه تا چند روز طول بکشند.
          همچنین می توانید از داخل کیف پول جاکس خود TX ID تراکنش را بردارید و در سایتی مانند بلاک چین، صحت انجام تراکنش را بررسی نمایید. اگر باز هم مشکلی داشتید باید از پشتیبانی سایت پایر پیگیری فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • ژانویه 2, 2021 در 6:16 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام من حساب پاییر دارم ولی نمی دونم چجوری میشه پول واردش کنم راهنمایی کنید

          پاسخ
          • ژانویه 2, 2021 در 10:34 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            به یک صرافی آنلاین و معتبر ایرانی مراجعه کنید و از آن ها دلار پایر خریداری نمایید و شماره حساب پایر خود را که با P شروع می شود به آن ها بدهید تا حساب شما شارژ شود.
            موفق باشید.

  • نوامبر 8, 2020 در 8:13 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من امروز حساب پاییر ساختم ولی کشور توو قسمت پروفایل ایران نیست این مشکلی نمیشه که برام

    پاسخ
    • نوامبر 9, 2020 در 1:17 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      فعلا که توسط پایر سیاست خصمانه ای علیه ایرانیان اتخاذ نشده است. اما به صورت کلی اجازه وریفای به افراد مقیم ایران داده نمی شود. خوشبختانه برای استفاده های معمول از پایر نیازی به وریفای کردن نمی باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 6, 2020 در 6:57 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من حساب پایرام زمز عبور را اشتباه زدم بعد یه سری منو امد منم نفهمیدام یه حساب جدید باز شد حالا دریافتیهامم داخل حساب اولی است جه طور برگردانم ایا دریافتیهامم پاک میشه ایا به حساب جدید وارد میشه لطفا کمکم کنید

    پاسخ
    • نوامبر 6, 2020 در 5:00 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      حساب قبلی شما پاک نخواهد شد. کافیست به آن وارد شوید.
      بدین منظور به سایت پایر مراجعه کنید و روی login کلیک نمایید. سپس در مقابل فیلد Password بر روی عبارت “FORGOT PASSWORD” کلیک کنید. در صفحه ای که برای شما باز شده است در فیلد login شماره حساب قبلی خود را وارد فرمایید و بقیه فیلد ها را پر کنید تا فرآیند بازیابی رمز عبور طی شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 5, 2020 در 1:54 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. بابت زحماتی که میکشید واقعا ازتون ممنونم. یه سوال داشتم. Master key حساب Payeer رو فراموش کردم. اجازه انتقال وجه نمیده. الان چیکار باید بکنم؟

    پاسخ
    • نوامبر 6, 2020 در 4:53 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم
      این رمز، دقیقا برای انتقال وجه در نظر گرفته شده است و اگر فراموش کنید دچار مشکل خواهید شد. تنظیمات مربوط به آن را می توانید پس از کلیک بر روی آیکون چرخ دنده، در بخش security و در قسمت master key مشاهده نمایید. اگر در این قسمت با توجه به حدسیات خود نتوانید رمز جدید تعریف نمایید باید به پشتیبانی پایر ایمیل بزنید و مشکل خود را با آن ها در میان قرار دهید تا به شما در بازیابی master key کمک کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • نوامبر 8, 2020 در 10:54 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام
      ایابرنامه ای ایکس هادی معتبره

      پاسخ
      • نوامبر 9, 2020 در 1:21 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        تا کنون با صرافی مذکور همکاری انجام نداده ایم. بنابراین نظر خاصی در مورد آن نداریم.
        موفق باشید.

        پاسخ
    • نوامبر 20, 2020 در 6:55 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام من میخوام ازیه سایت روبل به پایر انتقال بدم اما ادرس روبل بالا نمیاد اما بقیه ارزها بالا میاد چیکارکنم

      پاسخ
      • نوامبر 22, 2020 در 12:12 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        می توانید از همان آدرسی که با P شروع می شود برای دریافت روبل استفاده نمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • نوامبر 1, 2020 در 5:35 ب.ظ
    پیوند یکتا

    چطوری پولمو به ریال تبدیل کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • نوامبر 2, 2020 در 1:13 ق.ظ
      پیوند یکتا

      باید از صرافی های آنلاین ایرانی استفاده فرمایید. نحوه انجام این کار در بخش نظرات مقاله فوق چندین بار به صورت کامل توضیح داده شده است. لطفا مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژانویه 14, 2021 در 2:02 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام من چجوری باید ادرس والتمو بدست بیارم؟

        پاسخ
        • ژانویه 15, 2021 در 2:19 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          اگر منظور شما والت دلاری پایر است که همان آدرسی است که در بالای اکانت با حرف P شروع شده است. اگر هم والت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین مدنظر شماست ابتدا باید بر روی آن والت خاص کلیک کنید و در مرحله بعد والت را فعال و آدرس آن را کپی نمایید. نحوه دقیق انجام این کار قبلا در بخش نظرات همین مقاله توضیح داده شده است که می توانید مطالعه فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • اکتبر 29, 2020 در 1:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    میشه کارت ۱۰ دلار ویزا رو به پایر یا هر کیف پول مجازی دیگه واریز کرد جهت تبدیل ب ریال؟

    پاسخ
    • اکتبر 30, 2020 در 4:19 ق.ظ
      پیوند یکتا

      صرافی هایی هستند که تبدیل دلار ویزا به پایر را انجام می دهند. اما در این حالت شما ناچار به پرداخت کارمزد بسیار زیادی خواهید شد و ضرر خواهید کرد. توصیه می کنم اگر قصد تبدیل به ریال دارید، یک صرافی آنلاین ایرانی پیدا کنید که خریدار دلار ویزا باشد و دلار خود را به آن ها بفروشید و ریال دریافت نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 29, 2020 در 9:25 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خیلی ممنونم از اینکه به سوالات جواب میدید من روز گذشته صد روبل از طریق یک سایتی کسب درامد کرده بودم و پاییرم رو دادم تا واریز بشه اما با اینکه ادرس پاییرم رو درست وارد کردم انگار چیزی به حسابم وارد نشده و در قسمت روبل ها موجودیمو زده صفر
    اخه چرا اینطوری شده

    پاسخ
    • اکتبر 30, 2020 در 4:14 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      مسائل زیادی می تواند دخیل باشد. اما قبل از هر چیزی ابتدا باید مطمئن شوید سایت مذکور واقعا پرداختی انجام داده است یا خیر. اگر پرداخت انجام شده باشد باید کد انجام تراکنش در اختیار شما قرار گیرد. جهت دریافت این کد از طریق پنل کاربری خود و یا پشتیبانی سایت مذکور اقدام نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 26, 2020 در 1:20 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید می تونیم بدون وریفای کردن از حسابمون استفاده کنیم

    پاسخ
    • اکتبر 26, 2020 در 10:12 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، فعلا الزامی برای وریفای کردن حساب وجود ندارد. فقط سعی کنید تراکنش های خود را زیر ۲۰۰ دلار انجام دهید. البته پایر این حق را برای خود قائل است در هر زمانی از کاربرانش مدارک احراز هویت را بخواهد اما تجربه نشان داده است تا به فعالیت های حسابی مشکوک نشوند و مقادیر بالایی جابه جا نشود، چنین مدارکی خواسته نمی شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 1, 2020 در 2:57 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    وقت بخیر
    سقف واریز و برداشت ریپل در حساب وریفای نشده پایر تا جه میزان هست؟
    مچکرم.
    البته نظرات رو خوندم ولی این سوال مطرح نشده بود.

    پاسخ
    • اکتبر 1, 2020 در 3:25 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سقفی که پایر برای حساب های وریفای نشده ممنوع کرده است رقم بالایی است و در مورد تک تک ارزها نیست و به صورت کلی در مورد میزان تراکنش هاست. اما مساله این است که پایر این حق را برای خود قائل است که بدون هیچ دلیلی و هر وقت نسبت به حسابی حساس شد از صاحب حساب تقاضای مدارک هویتی نماید. بنابراین شما باید همواره تراکنش های خود را به گونه ای انجام دهید که حساسیت نسبت به حساب شما افزایش نیابد.
      اگر ارز خاصی مد نظر شماست و پایر برای دریافت یا انتقال آن حدی قائل شده باشد وقتی در پنل کاربری بر روی کیف پول ارز مورد نظر کلیک می کنید لیمیت های آن ارز نمایش داده خواهد شد. اگر هم حدی تعیین نشده باشد که لیمیت خاصی قید نخواهد شد. اما بنده توصیه می کنم برای جلوگیری از حساس شدن پایر همواره میزان دریافت یا انتقال تراکنش های خود را زیر ۱۰۰۰ دلار نگهدارید. برای تمامی ارزها معادل ۱۰۰۰ دلار را در نظر بگیرید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 30, 2020 در 2:21 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. با توجه به verify نبودن کامل حساب Payeer برای ایرانیان، سقف مبلغی که میتواند وارد حسابمان شود و همچنین مبلغی که میتواند خارج شود و انتقال یابد (دلار، یورو، بیت کوین و اتریوم) چقدر است؟ از این ۴ ارز، هرکدام را میدانید لطفا بفرمایید.

    پاسخ
    • آگوست 31, 2020 در 4:57 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در بخش نظرات به این سوال چندین بار پاسخ داده شده است. لطفا بخش نظرات را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • اکتبر 22, 2020 در 9:43 ق.ظ
      پیوند یکتا

      باسلام.. شما گفتین که میشه از پاییر به وب مانی پول بفرستیم.. من در پاییر یورو دارم چطوری به وب مانی انتقال بدم؟؟

      پاسخ
      • اکتبر 23, 2020 در 1:57 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        در حال حاضر امکان انتقال مستقیم وجود ندارد و باید از صرافی های آنلاین استفاده نمایید. به یک صرافی آنلاین معتبر مراجعه کنید که پذیرنده پایر و وب مانی باشد. آنگاه یورو خود در پایر را به آن ها بفروشید و شماره حساب وب مانی خود را به آن ها دهید تا معادل آن را به حساب وب مانی شما پرداخت کنند.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • آگوست 28, 2020 در 1:49 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر.ببخشید چطور میتونم آدرس والت حسابم رو بگیرم. من واسه یه برنامه ای که بیت کوین میده ازم آدرس والت بیت کوین خواسته.لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • آگوست 28, 2020 در 9:27 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای بدست آوردن این آدرس وارد اکانت خود در پایر شوید. در داشبورد حساب بر روی کیف پول BTC کلیک نمایید. سپس در صفحه ای که برای شما باز می شود در مقابل عبارت “Your Bitcoin-address” بر روی ACTIVATE کلیک کنید تا آدرس بیت کوین شما نمایش داده شود. حال این آدرس را کپی کنید و در اختیار هر شخص یا سایتی قرار دهید که قرار است برای شما بیت کوین انتقال دهد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 27, 2020 در 8:25 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میشه صرافی های اناین معتبر را یک دومورد معرفی کنید و باچه معیاری باید انتخابشون کنیم برای استفاده از پایر

    پاسخ
    • آگوست 27, 2020 در 10:45 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      متاسفانه با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه هیچ مجوزی برای این نوع صرافی ها صادر نمی شود و نظارت خاصی نیز وجود ندارد، از معرفی آن ها معذوریم.
      توجه به موارد زیر می تواند مفید باشد:
      ۱- سایت دارای طراحی مناسبی باشد و از امنیت خوبی نیز برخوردار باشد.
      ۲- راه های ارتباطی به صورت مشخص در سایت قید شده باشد. شماره تماس دفتر، اکانت های اجتماعی
      ۳- پشتیبانی سایت فعال باشد و به مکاتبات رسیدگی کند.
      ۴- در انجمن های اینترنتی و سایر سایت ها تحقیق کنید و دقت نمایید که در مورد آن صرافی نظر بدی ثبت نشده باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 26, 2020 در 8:49 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و ممنون از این سایت خوبی که دارید
    من یک سوال دارم در مورد کیف پول پایر
    حداقل مبلغی که میشه به پاییر منتقل کرد چقدر هست ؟ من ۰٫۰۰۰۱ ltc از طریق یک سایت به کیف پول پایرم منتقل کردم ولی اصلا توی حسابم وارد نشده و هیچ تراکنشی رو ثبت نکرده و همچنان کیف پول پایر من خالی هست از حساب بلاکچینی هم که داشتم ده دلار رو ریختم توی پاییر ولی بعد از گذشت دو روز همچنان پولی وارد حساب پایر من نشده تو قسمت لیتکوین که وارد میشم اون پایین زده minimum ammount 0.001 هست یعنی چی ؟
    یعنی کمتر از این عدد رو نمیشه به این کیف پول واریز کرد ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
    • آگوست 27, 2020 در 1:47 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، تراکنش هایی با مبلغ کمتر از مینیمم تعیین شده در حساب منظور نخواهد شد. همیشه سعی کنید تراکنش های شما بالای ۱۰ دلار باشد. معمولا برای اضافه شدن مقدار قبلی به حساب خود، باید از همان کیف پولی که به پایر میلغی را واریز کرده اید، مجدد این بار یک مبلغ بالای حد مینیمم را به حساب پایر واریز کنید تا مبلغ قبلی نیز به حساب شما افزوده گردد. در صورتی که باز هم مشکلی داشتید باید با پشتیبانی پایر تماس برقرار نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 21, 2020 در 11:31 ق.ظ
    پیوند یکتا

    ,متشکرم ، فقط یه سوال دیگه فکر کنم سوال مسخره ای بپرسم : شماره حساب پایر برای هر ارز متفاوته یا همونی که اولش p داره ؟ ببخشید سوالی دیگه !!

    پاسخ
    • آگوست 22, 2020 در 1:05 ق.ظ
      پیوند یکتا

      برای دلار پایر همان شماره ای است که با p شروع می شود. اما سایر ارزها مانند بیت کوین دارای آدرس منحصر به فرد خود هستند که پس از کلیک بر روی ارز مورد نظر می توانید آدرس را نیز مشاهده کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 18, 2020 در 12:54 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میخواستم بدونم اگه حساب پاییر رو وریفای نکنم حداکثر مبلغ برداشت چقدره
    اگه میشه روبل رو بگید

    پاسخ
    • آگوست 18, 2020 در 3:09 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سقف بالاست اما پایر این حق را برای خود قائل است که هر وقت بخواهد، حساب شخص را مسدود کند و از او انواع مدارک را طلب کند که در این صورت افراد مقیم ایران دچار مشکلات بزرگی خواهند شد. به همین دلیل برای کم شدن حساسیت ها نسبت به حساب و فعالیت های آن توصیه می کنم تراکنش های خود را از نظر ارزشی، زیر ۱۰۰ دلار انجام دهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • دسامبر 16, 2021 در 11:44 ق.ظ
        پیوند یکتا

        عرض سلام و وقت بخیر
        با تشکر از زحمات شما
        سوال بنده این بود که در رابطه با سقف مجاز تراکنش از لحاظ امنیت کاربران ایرانی رو شما مکررا پاسخ دادید که معمولا روزانه زیر صد یا زیر دویست دلار فرمودید، اما در کامنت دیگه ای دیدم که در مورد ارز های دیجیتال معادل هزار دلاری رو برای سقف تراکنش ها توصیه کردید!
        میشه توضیح بدید که اگر قصد تراکنش بیشتری داشته باشیم، بجای انتقال دلاری که صد و دویست رو توصیه کردید، میتونیم با تبدیل ارز فیات به دیجیتال مبالغ بیشتری رو در طول روز جابجا کنیم و مشکلی برامون پیش نیاد؟!
        ممنون میشم از پاسختون

        پاسخ
        • دسامبر 17, 2021 در 1:19 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          هیچ قطعیتی وجود ندارد و پایر این حق را برای خود قائل است که در هر زمانی از کاربران احراز هویت نشده، مدارک هویتی طلب نماید اما طبق تجربه ما فعلا در مورد انتقال ارزهایی مانند بیت کوین حساسیت کمتر است و می توان رقم های بزرگتری را بدون احراز هویت انتقال داد.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آگوست 14, 2020 در 7:53 ب.ظ
    پیوند یکتا

    پاییر
    از سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرده است. تنها سیستم پرداختی است که در همه کشورهای جهان استفاده می شود از کار کارگزاران، شرکت های سرمایه گذاری، فروشگاه ها و …
    جدیداً بیشتر سایت های کسب درآمد از آن استفاده میکنند.
    پاییر یک سایت با مالکیت روسیه است که دویست کشور را پشتیبانی میکند و با ایران هم مشکلی ندارد.
    قابلیت اکسچینج یا تبدیل پول در داخل سایت موجود است و می توانید به پرفکت مانی , وب مانی و یا پی پال و… با کارمزد بسیار پایین تبدیل کنید.
    شامل ارز USD – RUB – EUR – BTC – ETH – BCH – LTC – DASH است.

    پاسخ
  • آگوست 14, 2020 در 12:01 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بنده وارد حسابم که میشم میزنه کلمه مخفی را اشتباه واردید کردید در صورتی ک درست وارد میکنم دلیل چیع لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • آگوست 14, 2020 در 1:36 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      وقتی چنین خطایی دریافت می کنید به معنی این است که در ورود کلمه مورد نظر اشتباه دارید. به هر حال در این مورد می توانید به پشتیبانی سایت پایر ایمیل بزنید و مشکل را برایشان توضیح دهید و برای رفع مشکل از آن ها کمک بخواهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 7, 2020 در 11:53 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام. من در دو سایت روسی روبل به دست اوردم ولی وقتی میخوام برداشت کنم در یکی شون مینویسه که اول باید رمز عبور صورتحساب را وارد کنید. برای توضیحات این رو نوشته :در اون یکی سایت هم وقتی میخواهم انتقال بدم ازم یه کد ۴ رقمی میخواد. این رمز عبور صورتحساب و کد ۴ رقمی چیه؟ لطفا لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • آگوست 8, 2020 در 3:18 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      معمولا در چنین شرایطی از شما یک کد تایید می خواهند که به ایمیل شما ارسال شده است و یا یک رمز دومی خواسته می شود که توسط شما قبلا برای حساب فعال شده است. اما به طور خاص در مورد سایت های مورد نظر شما کمکی از دست بنده ساخته نیست و باید از اشخاصی بپرسید که با این سایت ها کار کرده اند و یا آن ها را به شما معرفی کرده اند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 2, 2020 در 4:58 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. الان من توی حسابم از یک سایت کلیکی بیت کوین واریز کردم
    آیا میشه به حساب بانکی ایران منتقلش کنم؟
    بهترین راه برای برداشت از این سایت های کلیکی چی هست؟

    پاسخ
    • آگوست 2, 2020 در 6:26 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به صورت مستقیم امکان انتقال به حساب های بانکی ایرانی وجود ندارد. باید از صرافی های معتبر و آنلاین ایرانی استفاده نمایید و بیت کوین خود را به آن ها بفروشید. آن ها نیز به حساب بانکی شما در ایران ریال واریز می کنند.
      بستگی به شرایط شما و راه هایی که سایت مورد نظر ارائه می دهد، دارد. بیت کوین و پرفکت مانی از راه های پر طرفدار در ایران هستند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 31, 2020 در 9:40 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    من تو قسمت واریز به حسابم مشکل ندارم
    الان میخوام از حسابم پول بذارم تو یه سایت نمیشه ارور میده چطوری میتونین راهنماییم کنید ؟

    پاسخ
    • جولای 31, 2020 در 11:41 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      نحوه ارسال پول در بخش نظرات بارها توضیح داده شده است. لطفا مطالعه فرمایید. در ضمن همواره باید حداقل به اندازه کارمزد در حساب خود نگهدارید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 31, 2020 در 4:28 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.ببخشید پاییر حساب من رو مسدود کرده و پاسپورت و عکس سلفی با پاسپورت رو میخواد و یک چیز دیگه که نمیدونم چیه فقط گفته بارکد یا کیو ار کد داشته باشه
    میتونید کمکم کنید؟

    پاسخ
    • جولای 31, 2020 در 12:23 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید متن دقیق پیغامی که دریافت می کنید را برای ما درج کنید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • جولای 31, 2020 در 7:27 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام وقتتون بخیر ، حتما باید پاسپورت داشته باشم برای این کیف پول ؟ و اینکه شماره کارتم می‌تونه یکی از کارت‌های بانک ایران باشه ؟ میشه لطف کنین راهنماییم کنین . ممنون

        پاسخ
        • جولای 31, 2020 در 11:39 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          برای افتتاح حساب و استفاده های معمولی نیازی به پاسپورت نیست. اما جهت وریفای کردن به پاسپورت نیاز است که کلا امکان وریفای کردن برای کاربران مقیم ایران وجود ندارد. تمام نکات لازم در این مورد در مقاله فوق و بخش نظرات توضیح داده شده است، لطفا مطالعه فرمایید.
          خیر، هیچ حساب خارجی به کارت های بانکی ایران وصل نمی شود.
          موفق باشید.

          پاسخ
      • ژانویه 24, 2021 در 12:00 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام
        رمز ورود به پاییر رو فراموش کردم ممنون میشم راهنمایی کنید.

        پاسخ
        • ژانویه 24, 2021 در 2:27 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          روی گزینه لاگین کلیک کنید. سپس در فیلد پسورد بر روی عبارت FORGOT PASSWORD کلیک نمایید. در صفحه بعد با وارد کردن شماره حساب و Secret Code می توانید وارد اکانت خود شوید. اگر سکرت کد را هم فراموش کرده باشید باید بر روی FORGOT SECRET CODE کلیک کنید و تمام فیلدهایی که از شما خواسته شده است را پر کنید، تا صحت اطلاعات بررسی شود و اگر مورد تایید بود به شما در بازیابی پسورد کمک صورت گیرد. در غیر این صورت راهی وجود ندارد و باید یک اکانت دیگر بسازید.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • آگوست 2, 2020 در 1:01 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام ، میخواستم بدونم میشه از حساب پایر مستقیم خرید اینترنتی کرد ، مثلا از یک فروشگاه اینترنتی خرید کالا کرد؟

      پاسخ
      • آگوست 2, 2020 در 6:19 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        اگر سایتی دارای درگاه پرداخت پایر باشد، چنین امکانی وجود دارد. اما متاسفانه هیچ یک از فروشگاه های اینترنتی مطرح جهان فعلا از درگاه پایر استفاده نمی کنند. بنابراین فعلا امکان خرید از آن ها نیز وجود ندارد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • جولای 29, 2020 در 1:52 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میخواستم ببینم حساب پییر را متوانم با بانکهای ایرانی شارژ کنم؟؟

    پاسخ
    • جولای 29, 2020 در 6:10 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، باید از صرافی های آنلاین ایرانی استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 29, 2020 در 1:46 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید
    میخواستم ببینم برای حساب پاییر میتوانم حسابمو با روبل شارژ کنم و خرید کنم بعد برای شارژش با روبل میخواستم ببینم با کدوم یکی از بانکهای ایرانی میتوانم برای حساب پییرم روبل بخرم ؟برای هر خرید چقدر کارمزد میگیره؟

    پاسخ
    • جولای 29, 2020 در 6:12 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      وقتی کیف پول روبل ایجاد کنید تحت قوانین و محدودیت های این کیف پول می توانید به آن روبل واریز و برداشت نمایید.
      هیچ بانک ایرانی حساب پایر را شارژ نمی کند. باید از صرافی های آنلاین ایرانی استفاده نمایید. کارمزدها هم در هر صرافی متفاوت است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 25, 2020 در 3:41 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدا قوت چرا کیف پایر txid یا hash نداره یه مورد خیلی مهم هست

    پاسخ
    • جولای 25, 2020 در 10:42 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      منظور شما از لینک تراکنش را متوجه نمی شوم. لینک تراکنش یا TXID اصولا مربوط به تراکنش های شبکه بلاک چین است. در مورد ارزهای فیات مانند دلار و روبل، شما رسید تراکنش دارید و کد پیگیری پرداخت به شما داده می شود. این موارد پس از انجام تراکنش به شما نمایش داده می شود و همچنین می توانید از بخش تاریخچه تراکنش ها نیز آن ها را مجدد مشاهده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 12, 2020 در 4:15 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم تو حساب پایر وریفای نشده چقدر پول میشه نگه داری کرد؟ و آیا به خاطر نگه داری مبالغ بالا امکان مسدود شدن هست؟

    پاسخ
    • جولای 12, 2020 در 6:26 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در حالت معمول سقف تعیین شده بالاست اما ببینید پایر این حق را برای خود قائل است که هر زمانی که خواست، موجودی حسابی را مسدود و از صاحب حساب مدارک احراز هویت و حتی بیش از آن را طلب نماید. با توجه به اینکه افراد مقیم ایران امکان وریفای حساب را ندارند، ریسک افزایش پیدا خواهد کرد. از طرفی هرچقدر تراکنش های شما رقم های بالاتری داشته باشد و یا موجودی شما بیشتر باشد، حساسیت نسبت به حساب شما افزایش پیدا خواهد کرد. بنده توصیه می کنم بیش از ۱۰۰۰ دلار در پایر نگهداری نکنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 10, 2020 در 2:40 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام م از یک سایت روسی ۲٫۳۵ روبل برداشت به پاییر داشتم اما در پایر قسمت بدهی وارد شده و نمی دونم بدهی برای چیه و چرا به قسمت روبل نرفته ممنون میشم سریع جواب بدهید.

    پاسخ
    • جولای 11, 2020 در 12:57 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پایر یک حداقلی برای واریز به حساب دارد که احتمالا این میزان را رعایت نکرده اید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 2, 2020 در 7:32 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیربابت پاسخی که به سوالام دادین ممنونم ومتشکرم خب اینکه بیت کوینی که به صرافی فروختیم مبلغی که به ریال برامون میادنیازبه حساب ارزی داره؟یانه حساب بانکی ایران کافیه وسقفی براواریزبه حساب بانکی هست؟

    پاسخ
    • جولای 3, 2020 در 1:04 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      نیازی به حساب ارزی نیست. با استفاده از صرافی های آنلاین داخلی، پول به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد.
      بستگی به صرافی و قوانین آن دارد. در این مورد می توانید قبل از انجام معامله با پشتیبانی صرافی مورد نظر ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح سازید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 30, 2020 در 3:09 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر راجب حساب پایرچندتاسوال خیلی ذهنمومشغول کرده اینکه سقف برداشت ازحساب براحسابی که وریفای نشده ۲۰۰۰دلاره خب سوالم اینه که فرقی بین دلاروارزهای دیگه مثل بیت کوین نیست براسقف برداشت؟سوال بعدیم اینه که یه صرافی معتبرمعرفی میکنین داخل ایران که کارمزدش کم باشه؟واینکه براوریفای کردن حسابم چون خارج کشورکسیوندارم که بامشخصات اون وریفای کنم راهنمایی میکنین؟ممنونم

    پاسخ
    • جولای 1, 2020 در 2:55 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- هر سقفی که تعیین شود، برای بقیه ارزها نیز معادل آن مقدار، معتبر خواهد بود. به عنوان مثال اگر ۲۰۰۰ دلار به عنوان سقف باشد، آنگاه به اندازه ۲۰۰۰ دلار می توانید بیت کوین انتقال دهید.
      ۲- با توجه به اینکه فعلا در ایران مجوزی برای صرافی های آنلاین صادر نمی شود و کنترل صحیحی از طرف دولت وجود ندارد و ما نیز هیچ گونه نظارتی بر عملکرد آن ها نمی توانیم داشته باشیم، از معرفی آن ها معذوریم.
      ۳- حساب پایر را نمی توان برای افراد مقیم ایران وریفای کرد. نیاز به ip جعلی و مدارک جعلی دارد که ریسک آن نیز بالاست.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 28, 2020 در 12:32 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    سوال ۱ : به چه صورت می تونم مبلغ بیت کوین داخل حساب پایر خودم رو به آدرس ولت بلک چین خودم انتقال بدم . در صورت امکان مسیرش رو توضیح بدین .
    سوال ۲ : برای انتقال مبلغ بیت کوین داخل حساب پایر خودم به حساب پرفکت مانی می بایست به چه صورت اقدام کنم ؟ در صورتیکه می بایست تبدیلی انجام بدم میبایست به چه صورت تبدیل کنم ؟

    پاسخ
    • ژوئن 28, 2020 در 7:40 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- کافیست از منوی سمت چپ پنل کاربری، گزینه “Transfer” را انتخاب نمایید و در صفحه ای که برای شما باز می شود، برای فیلد Payment system بیت کوین را انتخاب فرمایید. سپس آدرس کیف پولی که می خواهید به آن پول ارسال نمایید را وارد کنید و مبلغ مورد نظر را نیز مشخص نمایید و در نهایت بر روی SEND کلیک کنید. مبلغ به اضافه کارمزد مشخص شده از حساب شما کم خواهد شد و به کیف پول مورد نظر شما ارسال خواهد گردید.
      ۲- باید یک والت بیت کوین در پرفکت مانی بسازید و سپس مراحلی که در بالا ذکر شد را طی کنید و در بخش آدرس، آدرس کیف پول بیت کوین خود در پرفکت مانی را وارد نمایید. اگر هم بخواهید بیت کوین خود را به دلار پرفکت مانی تبدیل کنید فقط باید از صرافی های آنلاین استفاده کنید. یعنی صرافی که بیت کوین شما را به دلار پرفکت مانی تبدیل نماید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • ژوئن 29, 2020 در 5:21 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام و عرض ادب و احترام
      خواهشا میشه لطف کنید توضیح بدید که چطور باید مقدار بیت کوئین داخل مثلا سایتی رو که بیت کوئین میده به حساب پاییر خودم جابه جا کنم چون مثلا در پرفکت مانی هر پولی بیت کوئین یا دلار یا روبل آدرس داره و اون آدرس والت یا کیف رو میدی ولی اینجا تو من که میخوام بیت کوئین رو مثلا از این سایت به پاییر منتقل کنم کیف پول بیت کوئین در پاییر چی هست که بتونم اون آدرس رو بدم به سایت اگرم نداره باید یعنی مستقیم فقط آدرس پاییر رو بدم؟؟ یه دنیا ممنون میشم توضیح بدید

      پاسخ
      • ژوئن 30, 2020 در 1:13 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        در پایر هم به همین شکل است و کیف پول بیت کوین شما در این سایت دارای یک آدرس مشخص و مستقل است.
        برای بدست آوردن این آدرس وارد اکانت خود در پایر شوید. در داشبورد حساب بر روی کیف پول BTC کلیک نمایید. سپس در صفحه ای که برای شما باز می شود در مقابل عبارت “Your Bitcoin-address” بر روی ACTIVATE کلیک کنید تا آدرس بیت کوین شما نمایش داده شود. حال این آدرس را کپی کنید و در اختیار هر شخص یا سایتی قرار دهید که قرار است برای شما بیت کوین انتقال دهد.
        موفق باشید.

        پاسخ
        • جولای 7, 2020 در 12:44 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام
          من میخواستم امروز ۲۵ دلار به حساب پاییر خودم بریزم با ویزا کارت هدیه ولی در آخر کار وقتی اطلاعات کارت رو وارد میکنم و پرداخت میزنم وارد صفحه بعد میشه و در بخش status می‌نویسه cancelled مشکل از کجاست و چی کار میتونم بکنم

          پاسخ
          • جولای 7, 2020 در 5:39 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            بنده تا کنون از چنین روشی برای شارژ حساب استفاده نکرده ام و نمی توانم راهنمایی دقیقی در این مورد داشته باشم.
            اما تا جایی که بنده اطلاع دارم چنین امکانی وجود ندارد و شما باید با استفاده از صرافی های آنلاین، دلار ویزا را به دلار پایر تبدیل و سپس به حساب پایر خود منتقل نمایید. یعنی به عنوان مثال موجودی ویزا کارت خود را به یک صرافی آنلاین پذیرنده ویزا کارت و پایر می فروشید و سپس آن ها به حساب پایر شما دلار پایر واریز خواهند کرد.
            موفق باشید.

  • ژوئن 27, 2020 در 8:25 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و عرض ادب خدمت به شما .
    من پرسشی کردم و نمی دانم که چرا ثبت نشد و اگر سوالم تکراری است دلیل آن را گفتم:)
    خواستم بگم که اگر ما شماره حساب بیت کوین پایر را به سایتی مانند ojooo wad بدهیم قبول می کند یا نه؟
    هم چنین چقدر کارمزد میگیرد اگر قبول کند؟
    سوال دیگرم هم این بود که در پایر می توانیم به ایمیل شخصی پول ارسال کنیم.آن شخص می تواند آن پول را در گوگل والت خودش برداشت کند یا باید حتما در پایر برداشت کند.
    سوال دیگرم هم ربطی به اینجا نداره ولی خواستم بدونم که با چه حساب هایی می توانیم گوگل والت خود را شارژ کنیم؟(به صورت مستقیم چون همانطور که خودتان هم گفتید به صرافی ها نمی شود اعتماد کرد(ریسکش زیاده)
    در نهایت هم باز از پاسخگویی به موقع و با حوصله تان متشکرم .
    خسته نباشید.

    پاسخ
    • ژوئن 28, 2020 در 1:46 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- شماره والت هر کیف پول بیت کوینی را می توانید در اجو ثبت نمایید. از نظر کارمزد نیز اجو فقط کارمزد تبدیل و شبکه را کم می کند که با توجه به اینکه کارمزدهای شبکه بیت کوین متغیر است، نمی توان عدد مشخصی برای آن قید کرد. ولی سایت پایر خود نیز برای برداشت پول مجدد کارمزدهایی را کسر می کند. به همین دلیل توصیه می کنم از کیف پول های مخصوص بیت کوین استفاده نمایید.
      ۲- خیر. به شماره حساب پایر شخص باید پول ارسال فرمایید. شخص مورد نظر نیز حتما باید در پایر برداشت نماید.
      ۳- ابتدا باید اکانت شما وریفای شود. سپس می توان یک حساب بانکی مورد پذیرش (به عنوان مثال یک بانک در آمریکا) را به گوگل والت وصل کرد و مستقیم آن را شارژ نمود. همچنین می توان برای شارژ کردن حساب، از کردیت یا دبیت کارت ها استفاده کرد. کارت هایی مانند مستر کارت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 13, 2020 در 1:06 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید الان با این حساب پائیر بدون احراز هویت میشه خرید و فروش انجام داد بعد اینکه اگه اینطوری میشه حساب پائیر ساخت چرا بعضی سایت حساب پایر رو تا یک م میفروشن؟ با تشکر از مطالب خوبتون

    پاسخ
    • ژوئن 13, 2020 در 5:00 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله می توان فعالیت و خرید و فروش داشت اما سایت پایر این حق را برای خود قائل است که هر زمان به حسابی شک کند آن را مسدود و تقاضای مدارک جهت احراز هویت نماید.
      متاسفانه در ایران از شرایط تحریمی و ضعف اطلاعاتی مردم استفاده می شود و انواع حساب ها با قیمت های بالایی فروخته می شود. حتی حساب هایی مانند وب مانی و پرفکت مانی را که می توان با مدارک فارسی نیز وریفای کرد و آموزش های آن در بخش مقالات سایت میلیونر باش وجود دارد با قیمت های بالا به فروش می رسانند. البته در مورد حساب پایر شرایط کمی فرق می کند. این حساب را نمی توان به صورت عادی برای یک فرد مقیم ایران وریفای کرد و وریفای کردن حساب در حقیقت امکان مسدود شدن موجودی را کاهش می دهد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 5, 2020 در 5:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام من دوتا حساب پایر دارم یکی در کامپیوتر نصب شده مشکلی ندارم با این یک حساب دیگه روی گوشی موبایل نصب شده که فقط میشه واریز کنی برداشت اصلا نمیشه انجام داد
    لطفا راهنمایی کنید چکونه برداشت با انتقال بدم ممنون

    پاسخ
    • ژوئن 6, 2020 در 2:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      دستگاهی که شما از آن برای ورود به حساب استفاده می کنید هیچ تاثیری در امکانات و نوع حساب ندارد و حساب روی دستگاهی نصب نمی شود بلکه ممکن است شما اپلیکیشنی برای دسترسی راحت تر به حساب بر روی دستگاه خود نصب کنید.
      بنابراین حسابی که شما روی گوشی دارید هیچ تفاوتی با حسابی که روی کامپیوتر دارید، نخواهد داشت و اگر تخلفی نکرده باشید، امکان واریز و انتقال بر روی آن فراهم خواهد بود. به هر حال اگر در استفاده از اپلیکیشن خود مشکل دارید می توانید با استفاده از اطلاعات ورود به حساب پایر خود که روی موبایل دارید، در کامپیوتر به حساب خود وارد شوید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 9, 2020 در 11:17 ب.ظ
        پیوند یکتا

        با سلام من در پایان افتتاح حساب پاییر master key رو ندیدم از کجا میتونم ببینم ممنون از راهنماییتون

        پاسخ
        • ژوئن 10, 2020 در 4:34 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          لطفا قبل از درج سوال جدید بخش نظرات را مطالعه فرمایید، اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، سوال جدید مطرح سازید.
          به این سوال قبلا در بخش نظرات چندین بار پاسخ داده شده است، لطفا بخش نظرات را یکبار با دقت مطالعه فرمایید.
          اگر تا کنون گزینه فعالسازی برای master key را انتخاب نکرده اید می توانید به بخش security بروید و در بخش masterkey آن را تعیین و فعال نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • ژوئن 27, 2020 در 2:49 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام و عرض ادب من حتی در پایان ثبت اسکرین از صفحه هم گرفتم ولی چیزی به عنوان master key ندیدم ولی بقیه اطلاعات حساب رو بهم داد از جمله رمز عبور و سکرت ورد الان من باید دقیقا چیکار کنم؟

          پاسخ
          • ژوئن 27, 2020 در 8:59 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            به این سوال چندین بار در بخش نظرات پاسخ داده شده است. لطفا مطالعه فرمایید.
            موفق باشید.

  • ژوئن 4, 2020 در 10:56 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من حساب پایر دارم ..نمیدونم چطوری باید پول روبل رو ب حساب بانکی انتقال بدم میشه راهنمایی کنین….و اینکه چطوری بفهمم چقد روبل دارم تو حسابم

    پاسخ
    • ژوئن 5, 2020 در 3:03 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      امکان انتقال مستقیم به حساب بانکی در ایران وجود ندارد.
      باید از صرافی های آنلاین استفاده کنید. شاید بهتر باشد که ابتدا از طریق صرافی های آنلاین روبل های خود را به دلار پایر تبدیل نمایید سپس به صرافی های آنلاین و معتبر داخلی مراجعه کنید و دلار خود را به آن ها بفروشید و در قبال آن ریال در حساب بانکی خود در ایران دریافت نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 14, 2020 در 3:17 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام صرافی انلاین من نمتونم پیدا کنم شما بلدین معرفی کنین ممنون

        پاسخ
        • ژوئن 14, 2020 در 10:35 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          کافیست عبارت هایی مانند “خرید و فروش پایر” را در گوگل جستجو نمایید. با لیستی از این نوع صرافی ها مواجه خواهید شد. سپس می توانید در مورد سوابق آن ها در اینترنت سرچ نمایید تا یک صرافی مطمئن تر را انتخاب فرمایید.
          متاسفانه با توجه به قوانین کشور و این مساله که ما هیچ کنترلی بر روی عملکرد صرافی ها نمی توانیم داشته باشیم، از معرفی آن ها معذوریم.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • نوامبر 16, 2021 در 7:11 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام من میخام ۲۳۰روبلو در بخش Exchange به بیت کوین تبدیل کنم چقدر کمسیون کم میکنه میشه بگین امکانش هست یاخیر؟

      پاسخ
      • نوامبر 17, 2021 در 7:12 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        بستگی به پارامترهای مختلفی مانند قیمت لحظه ای بیت کوین دارد. به هر حال در لحظه تبدیل، مقدار دقیق دریافتی را به شما نشان می دهد و پس از تایید شما معامله صورت می گیرد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • می 30, 2020 در 9:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ایا میشه چند تا اکانت ساخت تو سایت پایر؟؟؟؟؟؟؟
    یا میشه با ایپی های دیگه اکانت ساخت ؟
    خواهش میکنم زود تر جواب بدین فوریه

    پاسخ
    • می 31, 2020 در 7:20 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ببینید طبق قوانین پایر شما موظف هستید با اطلاعات حقیقی و واقعی اکانت بسازید. یعنی ip شما نیز باید حقیقی باشد. همچنین طبق قوانین حق ساخت اکانت های متعدد با اطلاعات جعلی به کاربران داده نمی شود. اما سایت مذکور فعلا در مورد دو یا سه اکانت سیاست سخت گیرانه ای ندارد. در حال حاضر بنده گزارشی به دستم نرسیده است که حسابی را صرفا به دلیل دو اکانت داشتن مسدود کرده باشند.
      اما به هر حال نباید زیاده روی کنید و اکانت ها نیز نباید زیر مجموعه یکدیگر باشند.
      همچنین همان طور که می دانید پایر این حق را برای خود قائل است که هر وقت به حسابی شک کرد آن را مسدود و تقاضای مدارک هویتی کند. از طرفی برای افراد مقیم ایران امکان وریفای حساب وجود ندارد. بنابراین وقتی تعداد اکانت های شما بالا می رود یا از نرم افزارهای تغییر ip استفاده می کنید، حساسیت نسبت به حساب شما بالاتر می رود و امکان رخ دادن چنین مسئله ای بیشتر می شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 30, 2020 در 7:26 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام چیزی به اسم master kay یا کد سه رقمی در کل مراحل ثبت نام ندیدم که ذخیره کنم
    احتمال داره مشکلی برام پیش بیاد؟

    پاسخ
    • می 30, 2020 در 8:19 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پس از انجام ثبت نام در جایی که اطلاعات ورود به شما نمایش داده می شود، در خط آخر، master key نیز نمایش داده می شود. احتمالا دقت نکرده اید. این عبارت گزینه مهمی است و برای تغییر اطلاعات حساس حساب و حتی تراکنش ها ممکن است از شما خواسته شود. بنابراین توصیه می کنم یا برای خود حساب جدیدی بسازید و یا با پشیبانی پایر تماس برقرار کرده و مشکل خود را توضیح دهید و از آن ها بخواهید به شما در بازیابی عبارت مذکور کمک کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • ژوئن 1, 2020 در 12:25 ق.ظ
      پیوند یکتا

      با سلام. نیازی به تماس با پشتیبانی پایر نیست. با اجازه از ادمین سایت. دوست عزیز هنگامی که وارد اکانت خود شدید در قسمت بالا سمت راست آیکون چرخ دنده رو بزنید وارد قسمت profile و سپس security شوید در آخرین قسمت تیک گزینه enable master key رو بزنید و عدد مستر کی رو وارد کنید امیدوارم مشکل شما حل شده باشد.موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 14, 2020 در 3:19 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام ..شما میتونین بهم کمک کنین راجب حساب پایر

        پاسخ
      • ژوئن 26, 2020 در 10:59 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام میتونین بهم کمی کمک کنین راجب پایر؟

        پاسخ
    • ژوئن 26, 2020 در 1:34 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام منم همچین چیزی ندیدم حتی اسکرین از صفحه دارم که اصلا همچین چیزی به من نداده سایت

      پاسخ
      • اکتبر 14, 2020 در 9:26 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام . گرچه ممکنه دیر جواب داده باشم . همان چرخ دنده را انتخاب کنید که منوی پروفایل ظاهر می شود . آنرا انتخاب کنید وارد صفحه ای می شوید که چهار سربرگ دارد بنامهای
        ۰ROFILE AND VERIFICATION
        همچنین سربرگ دوم :
        SECURITY
        که شما باید وارد این سربرگ شوید و در انتها مستر کی را فعال یا غیر فعال کنید

        پاسخ
  • می 21, 2020 در 3:53 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام. ممنون از سایت خوبتون و از اینکه به سوالات پاسخ میدید. اگر ازاقوام خارج از کشور درخواست کنم یه اکانت پایر بسازند و با مدارک خودش وریفای کنه بعد من از ایران و با آی پی ایران باهاش کار کنم آیا احتمال مسدود شدن حسابم خارج از بحث میزان تراکنش وجود داره. بدلیل کارم استفاده از فیلترشکن بعلت تغییر آی پی مقدور نیست و همینطور vps. با تشکر فراوان.

    پاسخ
    • می 22, 2020 در 12:05 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، امکان مسدود شدن وجود دارد چون ip شما موقعیت اعلامی توسط مدارکتان را تایید نمی کند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 21, 2020 در 4:15 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید تو رو خدا به سوالم جواب بدین من برای یه سایتی عکس کارت ملی و کارت بانکیم رو کنار صورتم گرفتم و فرستادم
    میخاستم الان بدونم از کجا میتونم بفهمم اون سایت با اطلاعاته من در صرافی های انلاین داره سو استفاده میکنه یا خیر
    تو روخدا جواب بدین پدر مادرم خیلی نگرانن

    پاسخ
    • می 22, 2020 در 1:37 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در این موارد باید قبل از ارسال مدارک، از معتبر بودن سایت اطمینان پیدا کنید. در مورد اطمینان از اینکه از مدارک شما سو استفاده ای نمی شود، متاسفانه راهکار خاصی وجود ندارد.
      اما در هر صورت خیلی نگران نباشید چون برای خرید و فروش در صرافی های آنلاین معتبر حتما باید از همان شماره کارت و نامی استفاده شود که مدارک هویتی با آن مطابقت دارند. بنابراین اگر کسی مدارک شما را ارسال کند باید شماره حساب و شماره کارت به نام شما بدهد که در آن صورت پول به حساب شما واریز خواهد شد. بنابراین در مورد خرید و فروش چندان جای نگرانی نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 19, 2020 در 9:17 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید من که در ایران هستم هم میتوانم استفاده کنم

    پاسخ
    • می 20, 2020 در 2:31 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، فقط امکان احراز هویت برای کاربران مقیم ایران وجود ندارد. البته برای فعالیت معمولی در پایر نیازی به احراز هویت نیست. اما به هر حال همواره مقادیر کم جابه جا و در حساب خود نگهداری کنید تا خطر مشکوک شدن به حساب شما کاهش یابد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • ژوئن 10, 2020 در 1:00 ق.ظ
      پیوند یکتا

      ببخشید تو بخش تنظیمات پاییر API خودمون رو برا کسی بفرستیم یا نه

      پاسخ
      • ژوئن 10, 2020 در 4:08 ق.ظ
        پیوند یکتا

        باید ببینید به چه دلیلی چنین چیزی از شما خواسته شده است؟ برای انتقال پول به API نیازی نیست بنابراین اگر کسی با این هدف API می خواهد، نباید به او اطمینان کنید. اما به عنوان مثال اگر شخصی می خواهد برای شما درگاه پایر راه اندازی کند و از شما API بخواهد، مشکلی ندارد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • می 19, 2020 در 8:40 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقتتون بخیر.خسته نباشید.واقعا ممنون که اموزش ساخت حساب payeer رو خیلی کامل توضیخ دادین.
    ببخشید من چون می خوام مبلغ زیادی رو به حسابم انتقال بدم امکان داره که احراز هویت از من بخواد؟
    بعد اونجا من نمی تونم کاری بکنم دیگه.به طور کلی امکان داره به مشکل بر بخوریم؟

    پاسخ
    • می 20, 2020 در 2:28 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      سایت پایر همواره این حق را برای خود قائل است که حساب را مسدود و درخواست مدارک هویتی نماید. از طرفی جا به جایی مبالغ زیاد حساسیت نسبت به حساب را بالا می برد و احراز هویت برای افراد مقیم ایران واقعا سخت و با ریسک بالا است. به هر حال بنده توصیه می کنم همواره مبالغ را در بخش های کوچک جا به جا کنید و مبالغ اندک در حساب خود نگهداری فرمایید. این طوری ریسک را به شکل قابل توجهی کاهش خواهید داد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • ژوئن 26, 2020 در 1:26 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام و عرض ادب من تمام مراحل ثبت نام رو انجام دادم و در آخر اطلاعات ورود من اومد و رمز عبور و کلمه عبور و و آخرین خط Secret word بود کلمه ای سه رقمی اصلا ندیدم و نبود آیا این سکرت ورد همون master کی هست؟

        پاسخ
        • ژوئن 26, 2020 در 3:03 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          اگر مطمئن هستید برای شما رمزی از قبل تعیین نشده است می توانید وارد اکانت خود شدید. سپس از منوی فوقانی بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و وارد قسمت profile و سپس security شوید. در آخرین قسمت تیک گزینه enable master key رو بزنید و مستر کی خود را تعیین نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • ژوئن 26, 2020 در 6:12 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام ببخشید یعنی من خودم master کی خودم رو تعیین کنم و رمزی سه رقمی مثلا از خودم انتخاب کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید چون خود سایت مستر کی به من نداد

          • ژوئن 27, 2020 در 2:24 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            بله، اگر مطمئن هستید این عبارت برای شما تعیین نشده است، می توانید در بخش مذکور این رمز را به صورت دلخواه تعیین و فعال نمایید.
            موفق باشید.

  • می 18, 2020 در 1:28 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من حواسم نبود با VPN روشن حسابم رو ساختم
    VPN هم مربوط به انگلیس بود
    در صورتی معمولا انجام امور مالیم رو با VPS انگلیس انجام میدم
    الان با تغییر IP برام مشکلی پیش میاد؟
    .
    .
    یه سوال دیگه هم داشتم درباره Btcoin-Wallet چه والتی رو پیشنهاد میدید که هم امن باشه هم اکثر صرافیها باهاش کار کنن؟

    پاسخ
    • می 19, 2020 در 12:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر همواره از vps انگلیس استفاده می کنید که مشکلی نخواهد بود. حتی اگر به ندرت رنج ip تغییر کند نیز چندان مشکل ساز نمی شود. اما اگر به صورت مکرر رنج ip شما تغییرات گسترده داشته باشد، حساسیت ها نسبت به حساب افزایش می یابد و ممکن است حساب مسدود و از شما مدارکی جهت اثبات هویت تقاضا گردد که در این شرایط با توجه به تحریم بودن ایرانیان کار دشوار خواهد شد.
      در مورد کیف پول بیت کوین اگر قصد فعالیت حرفه ای دارید قطعا یک کیف پول سخت افزاری مانند لجر نانو اس را توصیه می کنم.
      موفق باشید

      پاسخ
      • می 29, 2020 در 6:06 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خسته نباشین ممنون از توضیحات کاملتون فقط میشه توضیح بدین ما چجوری میتونیم پولی رو که به دلار در حساب payeer خودمون داریم به حساب بانک ایرانمون به تومن منتقل کنیم اصلا چجوری برداشت میتونیم داشته باشیم ؟مرسی

        پاسخ
        • می 30, 2020 در 1:20 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          با استفاده از صرافی های آنلاین ایرانی می توانید این کار را انجام دهید. یعنی یک صرافی آنلاین و معتبر ایرانی پیدا می کنید، دلار پایر خود را به آن ها می فروشید و آن ها معادل ریالی را به حساب بانکی شما در ایران منتقل می سازند.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • می 16, 2020 در 7:56 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.ببخشید برای برداشت از پایر باید احراض هویت انجام داد؟

    پاسخ
    • می 18, 2020 در 1:36 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، برای فعالیت در پایر به احراز هویت نیازی نیست اما پایر این حق را برای خود نیز قائل است که در هر زمانی از کاربران خود مدارک هویتی را طلب نماید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 8, 2020 در 2:47 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید میخواستم موجودی حساب پاییر خودم به یه حساب دیگه انتقال بدم یا شما اموزشش دارید؟ یار میشه اموزش بدید

    پاسخ
    • می 9, 2020 در 3:12 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کافیست از منوی سمت چپ پنل کاربری، گزینه “Transfer” را انتخاب نمایید و در صفحه ای که برای شما باز می شود، برای فیلد Payment system روش پرداخت خود را انتخاب فرمایید. سپس آدرس کیف پولی که می خواهید به آن پول ارسال نمایید را وارد کنید و مبلغ مورد نظر را نیز مشخص نمایید و در نهایت بر روی SEND کلیک کنید. مبلغ به اضافه کارمزد مشخص شده از حساب شما کم خواهد شد و به کیف پول مورد نظر شما ارسال خواهد گردید.
      اگر هم حسابی که می خواهید به آن پول انتقال دهید خارج از سیستم پایر است به عنوان مثال می خواهید به یک بانک داخل ایران پول را منتقل کنید فقط باید از صرافی های آنلاین برای تبدیل پول استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • جولای 13, 2020 در 6:14 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام آیا همه عرضها درپاییر با یک شماره حساب واریز یا برداشت میشوند من تازه حساب باز کردم ممنون

      پاسخ
      • جولای 13, 2020 در 9:05 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        خیر، به عنوان مثال کیف پول بیت کوین در پایر آدرس متفاوتی نسبت به حساب دلاری شما در پایر دارد.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • می 4, 2020 در 11:54 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام..سایت سایپر دراگون معتبره؟!..لطفا یه تو ضیحی درباره این سایت بدید..ممنون

    پاسخ
    • می 5, 2020 در 1:11 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سایت معتبری نمی باشد و فعالیت در آن توصیه نمی شود.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 4, 2020 در 2:54 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من رمز سه رقمی master key رو فراموش کردم چه کار باید کرد ممنون

    پاسخ
    • می 5, 2020 در 12:48 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به صورت مستقیم، امکان بازیابی وجود ندارد. با پشتیبانی سایت مذکور تماس برقرار نمایید شاید در حل مشکل به شما کمک کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 3, 2020 در 3:55 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام. امکان داره مجددا بفهمم سیکرت کدم چنده و اونو دوباره بازیابی کنم؟ لطفا راهنمایی کنید . ممنون

    پاسخ
    • می 3, 2020 در 11:59 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به صورت مستقیم، دیگر چنین امکانی وجود ندارد. با پشتیبانی سایت مذکور تماس برقرار نمایید شاید در حل مشکل به شما کمک کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 30, 2020 در 10:06 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام این بهتره یا پرفکت مانی؟

    برای کیف پول و تبدیل دلار به ریال

    پاسخ
    • می 1, 2020 در 3:15 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      هر یک مزایای خاص خود را دارد و باید با توجه به نیاز خود گزینه مناسب را انتخاب نمایید. اما از طرفی با توجه به رایگان بودن افتتاح حساب می توانید هر دو را افتتاح نمایید و در زمان لازم، از گزینه مناسب استفاده فرمایید.
      فقط در نظر داشته باشید که در ایران صرافی های بیشتری با پرفکت مانی کار می کنند و وریفای کردن آن نیز بسیار راحت تر است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 27, 2020 در 2:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    چه طور میشه دلار داخلpayeer رو نقد کرد؟آیا حتما باید توسط واسطه که در داخل بعضی از سایتها نوشته دلار رو نقد کرد؟

    پاسخ
    • آوریل 28, 2020 در 12:35 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      امکان انتقال مستقیم به بانک های داخل ایران وجود ندارد و حتما باید از صرافی های آنلاین استفاده کنید. دلار پایر خود را به آن ها می فروشید و آن ها در قبال آن به حساب بانکی شما در ایران ریال واریز می کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 28, 2020 در 4:47 ب.ظ
        پیوند یکتا

        امکان داره صرافی های آنلاین معتبر رو معرفی کنید

        پاسخ
        • آوریل 29, 2020 در 4:41 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          متاسفانه با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه هیچ نظارت قانونی بر عملکرد این صرافی ها وجود ندارد و ما نیز امکان کنترل و نظارت خاصی بر روی آن ها نداریم، از معرفی معذوریم.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آوریل 23, 2020 در 11:49 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بهترین حساب برای نگهداری بیت کوین و دلار و یورو چیه؟
    درصورتی که فقط با ایمیل در پایر ثبت نام کرده باشیم و هیچگونه احراز هویتی رو انجام نداده باشیم میتونیم پول به حساب واریز و برداشت کنیم؟
    وحداقل واریزی دلار به حساب پایر چقدره؟

    پاسخ
    • آوریل 24, 2020 در 1:41 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ۱- بهترینی وجود ندارد بستگی به شرایط شما دارد. به عنوان مثال برای نگهداری ارزهای فیات برای شخصی یک حساب پی پال بهترین حساب است اما برای دیگری می تواند پر ریسک ترین حساب باشد.
      اما بنده برای بیت کوین کیف پول های سخت افزاری مانند لجر نانو اس را توصیه می کنم و برای دلار و یورو بسته به شرایط خود باید انتخاب داشته باشید. متاسفانه برای کاربران مقیم ایران گزینه های زیادی وجود ندارد. برای ایرانیان فقط گزینه هایی مانند وب مانی، پایر و پرفکت مانی مناسب است. البته با توجه به اینکه وب مانی و پرفکت مانی را می توان برای کاربران مقیم ایران نیز وریفای نمود، گزینه های مطمئن تری هستند.
      ۲- بله، واریز و برداشت نیازی به احراز هویت ندارد. البته پایر برای خود این حق را قائل است که هر زمانی که به حسابی شک کند آن را مسدود و درخواست مدارک هویتی نماید.
      ۳- مبلغی مشخص نشده است اما سعی کنید مبالغ انتقالی بیش از ۵ دلار باشد.
      موفق باشید

      پاسخ
  • آوریل 23, 2020 در 8:47 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر من تو برنامه ای هستم که روبل دریافت میکنم و حساب پاییر رو انتخاب کردم برای برداشت .
    چندروزی مشکلی بابت برداشت نبود ولی یک روزی هست که روبلی وارد پاییر نمیشه،
    در صورتی که برنامه مورد نطر عنوان میکنه که روبل به حساب پاییر انتقال داده شده ،
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • آوریل 24, 2020 در 1:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      شماره تراکنش را از برنامه مذکور دریافت کنید و سپس به پشتیبانی پایر تیکت بزنید و درخواست پیگیری تراکنش را بدهید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • می 18, 2020 در 1:19 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام . میتونم بپرسم اسم‌برنامه تون چیه ؟
      چون برای منم همین اتفاق میفته .
      اصلا شماره پایر رو قبول نمیکنه . چرا ؟؟ کمکم کنید لطفا

      پاسخ
      • می 20, 2020 در 5:16 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام میشه به ویزا کارت در ترکیه انتقال داد؟
        و حداقل چند دلار برای ایرانی ها مجاز هست که سیستم شک نکنه؟
        هزار دلار مشکلی پیش میاد؟

        پاسخ
        • می 21, 2020 در 1:54 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          با استفاده از صرافی های آنلاین می توانید این کار را انجام دهید. یعنی دلار پایر خود را به آن ها می فروشید و آن ها به ویزا کارت شما دلار منتقل خواهند کرد.
          سقفی که برای حساب های وریفای نشده مشخص شده است بالاست. خیلی بالاتر از هزار دلار. اما بنده توصیه می کنم به دلیل کم کردن ریسک، تراکنش های خود را در بازه های ۱۰۰ دلاری انجام دهید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آوریل 23, 2020 در 5:52 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام…
    اون عددی که در منوی فوقانی سایت پایر هست مثلP96557865 در داخل بعضی سایتها برای واریز یا برداشت ارز وارد میکنیم،امکان هک کردن از طریق این شماره وجود دارد؟همچنین از طریق ادرس کیف پولی که وارد میکنیم نیز امکان هک وجود دارد که حساب رو حالی کنند؟

    پاسخ
    • آوریل 24, 2020 در 1:15 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به تنهایی با این عدد نمی توان حسابی را هک کرد. اما اگر موارد امنیتی دیگر مانند تعیین رمز عبور قوی رعایت نشود، خطر آفرین است. به هر حال چاره ای نیز وجود ندارد اگر بخواهید درآمدی به حساب شما واریز گردد حتما باید شماره حساب خود را به آن سایت بدهید. دقیقا مانند زمانی که شماره کارت بانکی خود را به کسی می دهید که می خواهد پولی را برای شما کارت به کارت کند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 15, 2020 در 9:49 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت مدیر محترم
    چه جوری میتونم پاییر رو انتقال بدم به حساب وب مانی ؟

    پاسخ
    • آوریل 16, 2020 در 10:06 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با استفاده از صرافی های آنلاین که پذیرنده پایر و پرفکت مانی باشند می توانید دلار پایر خود را به آن ها بفروشید و در قبال آن دلار پرفکت مانی دریافت نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 16, 2020 در 3:36 ب.ظ
        پیوند یکتا

        ببخشید جناب مدیر منظورم در خود حساب پاییر هست. میشه توی خود حساب انتقال به وب مانی انجام داد؟
        چون توی متن بالا نوشتین
        (در حساب پایر می توانید بین چندین نوع حساب مختلف انتقال وجه انجام دهید. به عنوان مثال می توانید موجودی خود را به حساب پرفکت مانی یا وب مانی منتقل نمایید.)

        پاسخ
        • آوریل 17, 2020 در 12:50 ق.ظ
          پیوند یکتا

          در زمان نگارش مقاله چنین امکانی وجود داشت اما در حال حاضر امکان انتقال مستقیم وجود ندارد و باید از صرافی ها برای این امر استفاده کرد.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • آوریل 17, 2020 در 1:00 ق.ظ
            پیوند یکتا

            تشکر از راهنمایی شما

    • ژوئن 15, 2020 در 11:27 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام .من داخل ی سایتی ۵۰۰ دلار دارم و فقط از طریق ۴درگاه میتونم چنج اش کنم…۲تاش پی پال و ویزا کارت و مسترکارت هستش…میتونید راهنمایی م کنید؟

      پاسخ
      • ژوئن 16, 2020 در 2:31 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        موجودی خود را به یکی از درگاه های مذکور که قادر به انتقال به آن هستید، منتقل کنید. سپس می توانید با استفاده از صرافی های آنلاین آن را به حساب های مختلف انتقال دهید و یا به ارزهای دیگری چنج نمایید.
        اگر راهی برای انتقال موجودی خود به حساب های مندرج نداشتید، هیچ وقت نباید قبل از داشتن راه حل به فعالیت می پرداختید. به هر حال اگر در چنین شرایطی قرار گرفته اید باید به دنبال یک واسطه بگردید و به آن اطمینان کنید و موجودی خود را به حساب های پی پال یا کارت های اعتباری آن شخص منتقل سازید، سپس آن شخص معادل ریالی مبلغ را پس از کسر پورسانت خود به حساب بانکی شما واریز نماید. در اینترنت جستجو نمایید بعضی سایت های ایرانی هستند که چنین فعالیت هایی دارند و خدمات حساب هایی مانند پی پال، ویزاکارت و مستر کارت را انجام می دهند.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • آوریل 15, 2020 در 2:46 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام …در پاسخ سوال دوستمون فرمودید که مبلغ زیاد و قابل توجه نباشد ممکنه مثالی بزنید که چقدر مثلا؟؟؟ممنونم

    پاسخ
    • آوریل 16, 2020 در 10:04 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      عدد خاصی وجود ندارد چون پایر رقم بسیار بالایی را به عنوان محدودیت برای حساب های وریفای نشده در نظر گرفته است که معمولا کاربران ایرانی به این سقف حتی نزدیک هم نمی شوند. اما از طرفی پایر این حق را برای خود قائل است که در هر لحظه ای حساب را مسدود و مدارک هویتی طلب کند که در این صورت ایرانیان دچار مشکل جدی خواهند شد. به همین دلیل بنده توصیه می کنم که مبالغ را در حجم های اندک جابه جا کنید و هرگز مبلغ زیادی در حساب خود نگهداری نکنید. رعایت این موارد باعث می شود که هم حساسیت نسبت به حساب کم باشد و هم اگر حساب مسدود شد، مبلغ ناچیزی در آن باشد.
      حال برای یک نفر مبلغ ناچیز ۱۰۰۰ دلار است و برای شخص دیگری ۱۰ دلار. پیشنهاد بنده این است که تراکنش ها را زیر ۱۰۰ دلار نگهدارید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 13, 2020 در 7:06 ق.ظ
    پیوند یکتا

    یکی بمن گفت بدون وریفای اکانت هم میشه تو پایر کار کرد و مشکلی نداره این موضوع صحت داره ؟

    پاسخ
    • آوریل 14, 2020 در 2:30 ق.ظ
      پیوند یکتا

      بله، فعلا برای آغاز فعالیت الزامی به وریفای نیست اما باید حواستان به دو نکته باشد:
      ۱- سعی کنید پول زیادی در حساب نگهداری نکنید و همچنین مبالغ را اندک اندک جابجا نمایید تا به حساب شما مشکوک نشوند.
      ۲- به هر حال پایر برای خود این حق را قائل است که در هر لحظه ای حساب کاربرانش را مسدود سازد و از آن ها مدارک هویتی درخواست نماید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 14, 2020 در 7:04 ق.ظ
        پیوند یکتا

        کسی میتواند کمک کندمن حساب را می‌سازم اما دوباره داخلی حسابم شده نمتوانم دلیلش چیه

        پاسخ
      • فوریه 6, 2021 در 9:36 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام.بجز پایر چه حسابهای دیگری در ایران میشه استفاده کرد؟

        پاسخ
        • فوریه 7, 2021 در 1:58 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          حساب هایی مانند پرفکت مانی، وب مانی و حساب های ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • آوریل 13, 2020 در 1:10 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من اکانت پایر ساختم ولی وقتی میخوام وریفای کنم وقتی ادرس و تاریخ تولدمو میزنم دکمه سند مشکی میشه و نمیذاره ادامه بدم لطفا کمکم کنید

    پاسخ
    • آوریل 13, 2020 در 2:41 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      حساب پایر را نمی توان با ip ایران و مدارک ایرانی وریفای کرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 6, 2020 در 2:47 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    عذر میخوام من الان یک حساب پایر درست کردم و تکمیل شد. در قسمتی امده بود که شما AML را تایید نکردید. منظورشان چی میباشد و ایا مهم است؟
    با تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ
    • آوریل 6, 2020 در 2:57 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      منظور از AML قوانین ضد پولشویی است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 5, 2020 در 1:10 ب.ظ
    پیوند یکتا

    توی پاییر ۱۰تا حساب هست.حساب دلار.یورو و روبل هست و ۷تا حساب ارز دیجیتال مثل بیتکوین و اتریوم و غیره.

    پاسخ
  • آوریل 5, 2020 در 1:06 ب.ظ
    پیوند یکتا

    تبدیل پولها توی پاییر و تبدیل پول به ارز دیجیتال هم توی پاییر کار سختی نیست.فقط و فقط و فقط هربار کارمزد بر میداره و در ضمن برای تبدیل ارز به ارز دیجیتال باید به یه حد مورد نظر سایت باشه تا بتونید تبدیل رو انجام بدین.در کل آسون هستش.اگه خواستین من انجام میدم براتون.فقط لطفا کارتون قانونی باشه و خرابکاری تو کارتون نباشه که فردا دردسر بشه.تشکر

    پاسخ
  • آوریل 5, 2020 در 1:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.خسته نباشید.من حساب پاییر دارم و از طریق ارسال مدارک به سایت حسابم رو رسمی کردم و تا ۲۰هزار دلار ۲۰۰۰۰ میتونم نقل و انتقال انجام بدم.دوستان هرکسی نیاز داره که انتقال بده و نمیتونه بهم خبر بده تا من براش انجام بدم.ولی سایت یه سری هزینه ها رو هنگام انتقال و یا اکسچنج از پولتون کم میکنه که همون کارمزد سایت هست و چیزیشم نمیشه کرد.********** بهم پیام بدین.خوشحال میشم بتونم کمک کنم.

    پاسخ
    • ژوئن 15, 2020 در 11:33 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام .من داخل ی سایتی ۵۰۰ دلار دارم و فقط از طریق ۴درگاه میتونم چنج اش کنم…۲تاش پی پال و ویزا کارت و مسترکارت هستش…میتونید راهنمایی م کنید؟
      بهم پیام بده عزیز

      پاسخ
  • آوریل 3, 2020 در 11:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام خدمت شما.
    آیا میشه دلار پایر رو به بیتکوین تبدیل کرد و وقتی قیمت بیتکوین بالا رفت اون رو دوباره به دلار تبدیل کرد و برداشت زد؟

    پاسخ
    • آوریل 4, 2020 در 2:07 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      می توانید با استفاده از گزینه Trade معاملات ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، اتریوم و… انجام دهید و آن ها را ذخیره نمایید و سپس هر وقت خواستید، مجدد با استفاده از همین گزینه کوین های خود را بفروشید و دلار دریافت کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 3, 2020 در 2:47 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشین من دلار واریز کردم به کیف پایر ولی مشکل تبدیلش به روبل دارم

    پاسخ
    • آوریل 4, 2020 در 2:54 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      گزینه Exchange مربوط به تبدیل پول‌های مختلف به یکدیگر است. می توانید با استفاده از این گزینه و یا حتی خارج از پایر و با استفاده از صرافی های آنلاین معتبر، دلار را به روبل تبدیل نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 2, 2020 در 5:47 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام یه سوال داشتم ادرس کیف پول کجای سایت نوشته شده

    پاسخ
    • آوریل 3, 2020 در 12:48 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در منوی فوقانی پنل کاربری می توانید اطلاعاتی مانند موجودی خود در کیف پول های حساب پایر، نام حساب و شماره کیف پول دلاری را مشاهده نمایید. این شماره کیف پول عبارتی مانند P1984873982 می باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 1, 2020 در 8:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام و تشکر از سایت خوبتون … با استفاده از راهنمایی شما ، حساب پایر ایجاد کردم … یک سوال از خدمتتون دارم – آیا از حساب پایر می توان به مستر کارت استرالیا دلار انتقال داد ؟ با سپاس پیشاپیش از پاسخ شما

    پاسخ
    • آوریل 2, 2020 در 2:42 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      با استفاده از صرافی های آنلاین و معتبر به راحتی می توانید دلار پایر را اکسچنج نمایید و به مستر کارت خود واریز نمایید. در حقیقت آن ها دلار پایر شما را می خرند و مسترکارت شما را شارژ می کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 1, 2020 در 12:41 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید بعد از باز کردن حساب پایر کار پیش اومد و به بیرون رفتم ولی وقتی که از بیرون به خانه برگشتم و حساب پایر را باز کردم پیش من کلمه logoin میاره من که رمز حساب رو میدونم ولی راهنمایی کنید که او logoin رو چجوری حل بکنم .باتشکر

    پاسخ
    • آوریل 2, 2020 در 2:48 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در کادر login باید شماره حساب خود را وارد نمایید. این شماره حساب عبارتی مانند P1984873982 می باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • آوریل 21, 2020 در 12:49 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام من وارد سایت میشم میخوام ثبت نام کنم میگه ما نمیتوانیم برای شهروند آمریکایی کاری کنیم

      پاسخ
      • آوریل 22, 2020 در 12:26 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        نباید از نرم افزارهای تغییر ip استفاده کنید. به خصوص نرم افزارهایی که سرور آمریکایی دارند.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • مارس 24, 2020 در 8:33 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید چطور میتونم پولی که توی این حساب هست رو استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • مارس 25, 2020 در 5:00 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      لطفا قبل از درج سوال جدید، بخش نظرات را یکبار مطالعه فرمایید. به این پرسش بارها پاسخ داده شده است.
      برای تبدیل موجودی به ریال، می توانید به صرافی های آنلاین و معتبر ایرانی مراجعه کنید و دلار پایر خود را به آن ها بفروشید و در قبال آن ریال دریافت نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • می 8, 2020 در 5:53 ب.ظ
        پیوند یکتا

        اینجا تو سوال و جوابها مطلبی راجب اینکه:
        حتما باید از صرافی های آنلاین کش مانی صورت بگیره.

        ۱- به این سایت‌های آنلاین اعتباری هست اصن؟؟؟
        ۲- نمیشه از طریق صرافی های واقعی پول نقد کرد؟؟؟

        پاسخ
        • می 9, 2020 در 2:58 ق.ظ
          پیوند یکتا

          ۱- متاسفانه با توجه به اینکه در حال حاضر به این گونه سایت ها مجوز قانونی داده نمی شود و نظارت قانونی مناسب بر روی عملکرد آن ها وجود ندارد، سایتی که بتوان معرفی کرد و به آن اعتماد کامل داشت وجود ندارد. بعضی از سایت ها کلا جعلی هستند و نا معتبر. تعدادی سایت نیز وجود دارند که تا این لحظه عملکرد مثبتی داشتند. به دلیل دلایلی که در بالا ذکر شد از معرفی سایتی خاص در این زمینه معذوریم. اما با جستجو در اینترنت و انجمن ها می توانید نمونه های مناسب را بیابید.
          ۲- صرافی های فیزیکی معمولا پذیرنده دلارهای مجازی مانند پایر نیستند. اما اگر صرافی فیزیکی بیابید که پذیرنده این نوع معامله نیز باشد، می توانید از طریق آن اقدام فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • می 31, 2020 در 9:16 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام تو قسمت اکسچنج کادرdebitچیه برای تبدیل روبل به دلار

      پاسخ
  • مارس 24, 2020 در 9:36 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت شما
    من برنامه ی پاییر رو از داخل پلی استور دانلود و بعد نصب گوشی کردم و حساب باز کردم ایا قابل اعتماده؟

    پاسخ
    • مارس 25, 2020 در 4:22 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر مطمئن هستید که نرم افزار پایر را نصب کرده اید، کاملا قابل اطمینان است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 2, 2020 در 4:19 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خسته نباشید من زمانیکه پول انتقال میدم به پایر خودم کم میکنه ازم . عادیه این کار یا اینکه کارمزد فقط مربوط به انتقال از حسابی به حسابی دیگر هست.

        پاسخ
        • آوریل 3, 2020 در 12:44 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          طبیعی است.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • نوامبر 17, 2020 در 1:06 ب.ظ
          پیوند یکتا

          ببخشید تو انتخاب کشور ایران ندارد
          باید چه کرد

          پاسخ
          • نوامبر 18, 2020 در 1:11 ق.ظ
            پیوند یکتا

            در مقاله فوق در بخش “افتتاح حساب payeer” توضیحاتی در قالب “آپدیت جدید” ذکر شده است که باید مطابق با آن عمل فرمایید.
            موفق باشید.

  • مارس 18, 2020 در 2:39 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میشه راهنمایی کنید چطور کارت اد کنیم
    ممنون

    پاسخ
    • مارس 19, 2020 در 12:25 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      توجه کنید که شما کارت های بانکی ایران را نمی توانید به پایر اضافه نمایید. در صورتی که کارت های مورد پذیرش پایر را دارید، می توانید با استفاده از بخش My Cards و Add و وارد نمودن اطلاعات کارت، آن را ثبت نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • مارس 23, 2020 در 6:44 ب.ظ
      پیوند یکتا

      با سلام چند روز پیش حساب باز کردم و حالا هرکاری که شما بگید انجام دادم نمیتونم وارد بشم از فراموشی رمز تا غیره را امتحان کردم نمیشه که نمیشه واقعا کلافه شدم و نمیدونم چکاری انجام بدم ایمیل زدم ضمنا کد ورودی که اعداد درهم هست اصلا برام باز نمیشه که بخوام وارد کنم لطفا راهنمایی کنید. مرسی

      پاسخ
      • مارس 24, 2020 در 5:12 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        موارد زیر را امتحان فرمایید:
        ۱- ۴۸ ساعت صبر کنید.
        ۲- مودم را خاموش و روشن کنید.
        ۳- کش مرورگر را پاک نمایید.
        ۴- از مرورگر به روز مانند کروم و فایرفاکس استفاده کنید و گزینه کوکی ها و جاوا اسکریپت روی مرورگر فعال باشد.
        ۵- برای ورود تلاش نمایید.
        ۶- اگر موفق به ورود نشدید از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده نمایید و مراحل را با دقت طی کنید. چک کردن پوشه اسپم ایمیل را نیز فراموش نکنید.
        ۷- در صورتی که باز هم قادر به بازیابی حساب خود نبودید، آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید و از مرحله ۲ به بعد را مجدد انجام دهید.
        در صورتی که مشکل برقرار بود، ساده ترین راه ساخت یک اکانت جدید است.
        موفق باشید.

        پاسخ
      • آوریل 18, 2020 در 3:18 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام هر سایت رو باید بالانس کنیم با پایر؟
        من فقط میتونم تو ی سایت پول بریزم بقیه اش نمیشه؟!

        پاسخ
        • آوریل 19, 2020 در 3:30 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          متاسفانه اصلا متوجه منظور شما نشدم.
          نیازی به بالانس کردن سایتی با پایر نیست. پایر یک حساب بانکی است که می توانید به آن پول انتقال دهید و داخل سیستم آن نقل و انتقالات مالی داشته باشید.
          برای انتقال پول از حساب های بانکی ایران به پایر و برعکس نیز باید از صرافی های آنلاین داخلی استفاده نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • آوریل 8, 2020 در 5:27 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام ببخشید بنده حساب پایر رو ایجاد کردم ولی متاسفانه مستر کی رو براش فعال کردم و حالا که میخوام غیر فعال کنم رمز رو فراموش کردم لطفا راهنمایی کنید چطور غیر فعال میشه و رمز و چطور پیدا کنم

      پاسخ
      • آوریل 9, 2020 در 5:52 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        تا جایی که بنده اطلاع دارم متاسفانه بدون داشتن رمز، امکان ایجاد تغییر در master key به صورت اتوماتیک وجود ندارد. به پشتیبانی پایر تیکت بزنید و مشکل خود را با آن ها در میان گذارید. شاید به شما در حل مشکل کمک کنند.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • مارس 15, 2020 در 7:14 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میشه یک کیف پول معرفی کنید که بدون وریفای کردن بشه ۵۰۰۰ دلار بیتکوین ریخت و بعد جابه جا کرد بدون مسدود شدن؟کیف پول بلاکچین اینطوری هست یا نه؟
    ادرس پاییر برای ریختن بیتکوین چیه همون p و چند تا عدد بعدش؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • مارس 16, 2020 در 3:15 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      کیف پول های زیادی است و بهتر است از انواعی استفاده کنید که کلید خصوصی و بازیابی را در اختیار شما قرار می دهند که احتمال بلاک شدن دارایی وجود نداشته باشد. توصیه بنده به شما استفاده از کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس است که امنیت و قابلیت های بسیار مناسبی دارد. اما اگر استفاده از چنین کیف پولی برای شما مقدور نیست می توانید از کیف پول بلاک چین نیز استفاده نمایید. مشکلی در انتقال دارایی نخواهید داشت.
      در مورد پایر، باید یک والت بیت کوین بسازید و شماره آن را بدهید. شماره کیف پول بیت کوین با p شروع نمی شود. به طور کلی بنده استفاده از پایر برای نگهداری بیت کوین را توصیه نمی کنم.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • می 7, 2020 در 2:45 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام. کاش در مورد تبدیل ارزها به یکدیگر در پایر هم توضیح بدید. مثل تبدیل روبل پایر به دلار پایر

      پاسخ
      • می 8, 2020 در 2:01 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        در پایر امکان تبدیل مستقیم وجود ندارد و همواره باید از واسطه ها یا صرافی ها استفاده نمایید.
        گزینه Exchange مربوط به تبدیل پول‌های مختلف به یکدیگر است. می توانید با استفاده از این گزینه و یا حتی خارج از پایر و با استفاده از صرافی های آنلاین معتبر، دلار را به روبل تبدیل نمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • مارس 2, 2020 در 8:12 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و درود
    دوست عزیز آیا میشه موجودی حساب بایر رو برای بعضی بازی های مولتی مثل call of duty خرج کرد ؟

    پاسخ
    • مارس 2, 2020 در 8:49 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      موجودی این حساب را فقط در فروشگاه ها و بسترهایی می توان خرج کرد که درگاه پرداخت پایر داشته باشند. اگر بازی مورد نظر شما چنین درگاهی را در وش پرداخت دارد می توانید از آن استفاده کنید، در غیر این صورت خیر.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 24, 2020 در 2:00 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میشه یکی فورا کمک کنه من بیتکوین زیر مقدار گفته شده واریز کردم کیف چول و تایید شده ولی نیونده چرا؟
    من ۰٫۰۰۰۸ بیتکوین واریز کردم ولی الان دیدم زده مینیمم واریز ۰٫۰۰۱ هستش الان تکلیف پولم چیه؟

    پاسخ
    • فوریه 24, 2020 در 11:42 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به هیچ عنوان نباید زیر مقدار تعیین شده واریزی داشته باشید. در این شرایط کاملا این حق برای سایت مذکور وجود دارد که با اشاره به قانون فوق هیچ گونه پاسخگویی نسبت به شما و واریزی شما نداشته باشد. به هر حال به پشتیبانی سایت پایر ایمیل بزنید و مشکل خود را مطرح سازید، احتمالا راهکاری برای بازیابی موجودی در اختیارتان قرار خواهند داد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 18, 2020 در 5:06 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر . آیا امکان انتقال دلار پایر به حساب پرفکت مانی وجود دارد .

    پاسخ
    • فوریه 18, 2020 در 7:01 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، در حال حاضر به صورت مستقیم چنین امکانی وجود ندارد. جهت این کار باید از صرافی های معتبر و آنلاین استفاده نمایید. بدین صورت که دلار پایر خود را به آن ها می فروشید، شماره حساب پرفکت مانی خود را به آن ها می دهید و سپس صرافی دلار پرفکت مانی را به حساب پرفکت مانی شما ارسال می کند.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • فوریه 18, 2020 در 7:11 ب.ظ
        پیوند یکتا

        ممنون از شما .
        امکانش هست یه صرافی معتبر برای خدمات پایر معرفی کنید . تشکر

        پاسخ
        • فوریه 18, 2020 در 9:09 ب.ظ
          پیوند یکتا

          متاسفانه با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه کنترلی بر عملکرد این صرافی ها نداریم، از معرفی آن ها معذوریم. اما با یک سرچ ساده می توانید لیستی از صرافی های داخلی و خارجی را برای این مورد بیابید. سپس کافیست در وب، انجمن و فروم ها تحقیق نمایید تا از عملکرد آن ها مطلع گردید.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • فوریه 19, 2020 در 1:21 ق.ظ
            پیوند یکتا

            ممنون از پاسخگویی شما

  • فوریه 17, 2020 در 5:29 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نیاشید میخواستم بدونم لینک تراکنش کیف پول پایر رو ازکجا باید بگیرم
    مثال اگه روبل رو واریز حساب دیگه ای کردم لینک تراکنشش رو از کجا باید دریافت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
    باتشکر

    پاسخ
    • فوریه 17, 2020 در 10:31 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      منظور شما از لینک تراکنش را متوجه نمی شوم. لینک تراکنش یا TXID اصولا مربوط به تراکنش های شبکه بلاک چین است. در مورد ارزهای فیات مانند دلار و روبل، شما رسید تراکنش دارید و کد پیگیری پرداخت به شما داده می شود. این موارد پس از انجام تراکنش به شما نمایش داده می شود و می توانید از بخش تاریخچه تراکنش ها نیز آن ها را مجدد مشاهده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 9, 2020 در 6:34 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام ایا ساخت دو اکانت در پاییر امکان پذیر هست و چگونه باید اینکار را انجام دهیم .چون شماره حسابم در یکی از سایت ها بلاک شده و به یک شماره پاییر جدید نیاز دارم ممنون میشم راهنمایی کنید؟

        پاسخ
        • آوریل 10, 2020 در 1:59 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          بهترین کار این است که از طریق گزینه SUPPORT در اکانت خود درخواست بسته شدن حساب خود را بدهید. البته باید دلیل قانع کننده نیز برای درخواست خود ارائه دهید. سپس بعد از بسته شدن اکانت می توانید با خیال راحت اکانت جدید ایجاد نمایید.
          روش دیگر که به هر حال کمی حساسیت نسبت به حساب را بالا می برد اما تا کنون در مواردی که ما با آن مواجه بوده ایم مشکل خاصی ایجاد نکرده است این است که دیگر در حساب قبلی فعالیت خاصی نداشته باشید و سپس مطابق مقاله فوق یک حساب جدید با مشخصات جدید برای خود بسازید. فقط موارد زیر رعایت گردد:
          ۱- مودم را خاموش و روشن کنید.
          ۲- کش مرورگر را پاک نمایید.
          ۳- اکانت شما زیرمجموعه اکانت قبلی نباشد.
          موفق باشید.

          پاسخ
    • آگوست 10, 2020 در 4:54 ق.ظ
      پیوند یکتا

      با عرض سلام وخسته نباشید
      برای برداشت از حساب پییر حداقل برداشت یا انتقال چقدر می باشد؟
      وبرای ایکسچینج یا تبدیل هم حداقلی وجود دارد
      چون من مقدار ۰٫۰۰۰۶بیتکوین دارم که نه انتقال میشه ونه در خود حساب پیر تبدیل میشه لطفا جوابی بدین که من ادامه فعالیت بدم دراین حساب.
      با تشکر

      پاسخ
      • آگوست 10, 2020 در 6:56 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        تراکنش های بالای ۱۰ دلار انجام دهید. همچنین همواره به اندازه کارمزد تراکنش در حساب خود باقی بگذارید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • فوریه 2, 2020 در 12:17 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام .من معادل ۱۵۱ دلار از بایننس به کیف پول بیت کوین پایر پول واریز کردم وقتی وارد پایر شدم موجودی کیف پول بیت کوین رو به کیف ژول دلار منتقل کردم و وقتی دوباره خاستم به کیف پول بیت کوین منتقل کنم موجودی بین کوین رو معادل ۵۹ دلار نشون میده وبقیه موجودی قابل مشاهده نیست لطفا راهنماییم کنید . ممنونم

    پاسخ
    • فوریه 2, 2020 در 8:25 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      آیا شما می توانید به یک حساب ریالی، دلار انتقال دهید؟! بی شک جواب خیر است. بنابراین اصلا امکان چنین چیزی وجود ندارد و شما نمی توانید بیت کوین را به حساب دلاری انتقال دهید و یا برعکس. بلکه فقط می توانید اکسچنج نمایید یعنی بیت کوین های خود را بفروشید و دلار دریافت نمایید و یا بالعکس. بنده از فرآیندی که طی کرده اید آگاه نیستم به همین دلیل راهنمایی خاصی نمی توانم انجام دهم. اما اگر نرخ اکسچنج و تبدیل را درست تنظیم نکرده باشید، ممکن است بیت کوین های خود را خیلی ارزان فروخته باشید. در ضمن فراموش نکنید این گونه تبدیل ها کارمزد نیز دارد و اگر در ترید حرفه ای نیستید باید از تبدیل های متوالی خودداری فرمایید. چون جز ضرر عایدی نخواهد داشت.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • فوریه 16, 2020 در 9:42 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام من کد ووچر از آیدی خریدم چطور میتونم اینو به دلار تبدیل کنم بریزم تو حساب پایرم

      پاسخ
      • فوریه 16, 2020 در 11:55 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        منظور شما از آیدی را متوجه نمی شوم. اما به طور کلی کد ووچر مربوط به حساب پرفکت مانی است. باید در سایت پرفکت مانی اکانت داشته باشید. سپس می توانید وارد اکانت خود در پرفکت مانی شوید و از بخش واریز پول، روش ووچر را انتخاب نمایید و حساب پرفکت مانی خود را شارژ فرمایید. در انتها دلار خود در سایت پرفکت مانی را می توانید به روش های مختلف از جمله استفاده از صرافی های آنلاین، به دلار پایر تبدیل کنید. یعنی دلار پرفکت مانی خود را به یک صرافی آنلاین می فروشید و آن ها معادل آن را به شماره حساب پایر شما منتقل می کنند.
        موفق باشید.

        پاسخ
      • فوریه 18, 2020 در 7:30 ب.ظ
        پیوند یکتا

        ببخشید اصلا گیج کنندس این بازیه یا چیزه دیگه…؟
        یه خورده راهنمایی کنید.

        پاسخ
        • فوریه 18, 2020 در 9:04 ب.ظ
          پیوند یکتا

          پایر یک حساب بانکی اینترنتی است. مانند حسابی که شما در بانک ملی دارید. هدف از افتتاح حساب در آن می تواند نقل انتقال پول، خرید از سایت های اینترنتی که این درگاه را می پذیرند و یا دریافت درآمدهای کسب شده از سایت هایی که در روش های پرداخت خود پایر را نیز دارند، باشد.
          موفق باشید.

          پاسخ
      • فوریه 24, 2020 در 11:25 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام
        کن میخواهم از حساب پایر خودم ،به حساب پایر دوستم پول واریز کنم ،میشه روش ان را دقیق توضیح دهید.

        پاسخ
        • فوریه 25, 2020 در 12:27 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          کافیست از منوی سمت چپ پنل کاربری، گزینه “Transfer” را انتخاب نمایید و در صفحه ای که برای شما باز می شود، برای فیلد Payment system روش پرداخت خود را انتخاب فرمایید. سپس آدرس کیف پولی که می خواهید به آن پول ارسال نمایید را وارد کنید و مبلغ مورد نظر را نیز مشخص نمایید و در نهایت بر روی SEND کلیک کنید. مبلغ به اضافه کارمزد مشخص شده از حساب شما کم خواهد شد و به کیف پول مورد نظر شما ارسال خواهد گردید.
          موفق باشید.

          پاسخ
        • آوریل 26, 2020 در 1:27 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خسته نباشید
          اون account number که در رویه صفحه نوشته شده برای تمام حساب ها است؟ یعنی اگه قرار باشه به من بیتکوین واریز کنن فقط کافیه اونو بفرستم؟

          پاسخ
          • آوریل 27, 2020 در 12:26 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            خیر، برای بیت کوین باید از آدرس کیف پول بیت کوین استفاده فرمایید.
            موفق باشید.

  • ژانویه 31, 2020 در 8:52 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام خدمت شما کارشناس محترم و صبور
    من یک درخواست خرید مقدار ۲۰ دلار تتر از طریق یک صرافی دادم و آدرس کیف پول اتریوم تو کیف پول پایر رو زدم، صرافی هم بعد از واریز ریالی اعلام کرد که دلار تتر به پایر واریز کرده. الان متوجه شدم که پایر ، دلار تتر رو که توکن محسوب میشه ، نمی پذیره. میخواستم بپرسم آیا پایر اون مقدار دلار تتر رو برگشت میزنه به صرافی که من هم به پولم برسم؟

    پاسخ
    • ژانویه 31, 2020 در 11:11 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      متاسفانه بنده اطلاعی در این زمینه ندارم و تا کنون نیز با چنین موردی مواجه نشده ام تا بتوانم راهنمایی داشته باشم. بهترین کار این است که این سوال را از پشتیبانی سایت پایر بپرسید، معمولا به شکل مناسبی راهنمایی می کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 27, 2020 در 3:10 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید اگر وریفای نکنیم تا چه حد میشه به حساب پاییر درامد واریز کرد ؟و برای برداشت تا چه حد میتونیم از پاییر برداشت کرد ؟؟؟ینی با همون ip ایران عضو بشم بهتره؟ مر۳۰

    پاسخ
    • ژانویه 27, 2020 در 4:31 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      پایر سقف مشخصی را برای حساب های وریفای نشده مشخص نکرده است. هرچند که در قوانین آن بارها اشاره شده است که برای مبالغ بالای ۱۰۰۰۰ دلار سخت گیری های بیشتری وجود خواهد داشت. البته پایر این حق را نیز برای خود قائل است که هر زمانی حساب را مسدود و مدارکی را جهت احراز هویت درخواست کند.
      اما تجربه نشان داده است که اگر فعالیت های حساب مشکوک نباشد، برای انتقال و دریافت مبالغ زیر ۱۰۰۰ دلار مشکل خاصی وجود ندارد.
      بدون شک اگر بتوانید حساب را وریفای نمایید بهتر است. اما این کار نیازمند داشتن یک ip معتبر از خارج کشور و مدارک هویتی مناسب با همان ip است. با توجه به هزینه بر بودن و اینکه به هر حال مدارک جعلی است، تصمیم گیری در این مورد به خود شما بستگی دارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • فوریه 2, 2020 در 10:02 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام من میخواستم بیتکوین کش از حساب payeer انتقال بدم به کیف پول trust . نوشته حداقل میزانی انتقال ۰٫۰۱ من موجودیم ۰٫۰۱۵ هست ولی باز هم انتقال نمیده و مینویسه موجودی کم هس.

        پاسخ
        • فوریه 2, 2020 در 8:17 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          باید علاوه بر حداقل مبلغ انتقال، به اندازه کارمزد شبکه و کارمزد پایر موجودی داشته باشید و تمام مبلغ را نمی توانید انتقال دهید. بلکه باید به اندازه کارمزد تراکنش در حساب خود موجودی نگهدارید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • ژانویه 26, 2020 در 11:22 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام جدید اگر بخایم حساب پاییر باز کنیم باید با قیلترشکن انجام بدیم؟ که بشه وریفای کرد مدرک هویتی چجوری باید جور کرد ؟مدرک هویتی ازمون میخان؟؟؟مر۳۰

    پاسخ
    • ژانویه 26, 2020 در 7:31 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سایت پایر جهت افتتاح حساب و فعالیت ها و تراکنش های معمولی، الزامی برای وریفای کردن ندارد. بنابراین جهت ثبت نام و فعالیت نیازی به چنین برنامه هایی نیست.
      اما اگر به دنبال وریفای کردن حساب باشید باید از VPSهای امن و معتبر استفاده کنید و مدارک هویتی متناسب با vps خود فراهم نمایید. این روش علاوه بر هزینه بر بودن دارای ریسک نیز هست چون مدارک شما واقعی نیستند و هر لحظه ای حساب مسدود شود امکان اثبات هویت وجود نخواهد داشت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 31, 2019 در 11:39 ق.ظ
    پیوند یکتا

    ببخشید من توی سایت coinpot استخراج میکنم چجور انتقالش بدم توی کیف پول پذیر؟؟؟

    پاسخ
    • دسامبر 31, 2019 در 5:53 ب.ظ
      پیوند یکتا

      برای مبالغ کوچک کیف پول پایر مناسب نیست و بهتر است از کیف پول بلاک چین استفاده شود. اما در هر صورت روند کار به یک شکل است و در مقاله آشنایی با سایت کوین پات و ۷ سایت متصل به آن توضیح داده شده است. به مقاله مذکور مراجعه فرمایید تا با نحوه برداشت درآمد آشنا گردید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 30, 2019 در 12:57 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام شما جدیدا پاییر رو مشاهده فرمودید
    برای این مسئله که برای وریفای کیف پول پاییر هست راه حلی هست.
    We do not accept documents from the following countries: Afghanistan, Pakistan, Palestine, Iran, Iraq, Kuwait, Lebanon, Libya, Syria, Oman, Yemen, Somalia, Jordan, Egypt, Sudan, USA
    ترجمه:
    ما اسناد از کشورهای زیر را نمی پذیریم: افغانستان ، پاکستان ، فلسطین ، ایران ، عراق ، کویت ، لبنان ، لیبی ، سوریه ، عمان ، یمن ، سومالی ، اردن ، مصر ، سودان ، ایالات متحده.

    پاسخ
    • دسامبر 30, 2019 در 4:39 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      این مساله جدید نیست و از گذشته نیز ایرانیان قادر به وریفای حساب پاییر با مدارک هویتی ایرانی و IP ایران نبوده اند. اما خوشبختانه برای استفاده معمول از حساب پایر نیازی به وریفای کردن نمی باشد.
      تنها راه حل تغییر ip به کشور ثالث و استفاده از مدارک هویتی جعلی به نام همان کشور است که به هر حال ریسک و هزینه دارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 27, 2019 در 12:01 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میخوام به پشتیبانی payeer پیام بدم
    operation ID
    تو این قسمت باید چه چیزی رو وارد کنم
    راستش من به حساب payeer بیت کویین فرستادم ولی چیزی دریافت نکردم از حساب خودمم کم شده ولی به اینجا اضافه نشده لطفا کمکم کنید ممنون.

    پاسخ
    • دسامبر 28, 2019 در 6:00 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر مبلغی که شما ارسال نموده اید، مبلغ اندکی باشد ممکن است تمام آن صرف هزینه های کارمزد شبکه بیت کوین شده باشد. بنابراین مبلغی به حساب شما در پایر اضافه نخواهد شد. همچنین دقت فرمایید که مبلغ به کیف پول بیت کوین شما در پایر اضافه خواهد شد و نه به کیف پول دلاری شما.
      در قسمت operation ID قرار است یک کد برای شناسایی عملیات وارد نمایید. به عنوان مثال می توانید شماره حساب دلاری خود یا نام اکانت خود را وارد نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • نوامبر 23, 2023 در 10:57 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام و احترام ببخشید روی گوشی من برنامه پایر نصب شد اما ثبت نام نمیشه و میگه نسخه قدیمی هست چکار کنم نسخه جدیدشو هم پیدا نتوسنتم

        پاسخ
        • دسامبر 16, 2023 در 7:25 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          جدیدترین نسخه را می توانید از سایت پایر دانلود نمایید. کافیست وارد سایت پایر شوید و صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا به بخش ” Payeer mobile on smartphone” برسید. سپس با توجه به گوشی خود اپلیکیشن پایر را دانلود کنید.
          اما اگر گوشی شما نیاز به آپدیت داشته باشد، باید ابتدا نرم افزار گوشی خود را آپدیت نمایید.
          کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که اکانت خود را از طریق مرورگر بسازید و با استفاده از آن لاگین نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • دسامبر 19, 2019 در 3:43 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بپرسم که چطوری میتونم پول رو از حساب بردارم؟

    پاسخ
    • دسامبر 20, 2019 در 3:02 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر منظور شما در یافت پول در بانک های داخل کشور است، باید خدمت شما عرض کنم، فعلا راهی برای انتقال مستقیم وجه از حساب پایر به هیچ یک از بانک های ایرانی وجود ندارد. برای دریافت پول در بانک های ایرانی باید از صرافی های آنلاین ایرانی استفاده نمود. شما دلار پایر خود را به آن ها می فروشید و آن ها معادل ریالی آن را به حساب بانکی شما در ایران منتقل می سازند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 16, 2019 در 2:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    امکان حذف اکانت پاییر و‌نصب مجدد هست؟

    پاسخ
    • دسامبر 16, 2019 در 2:32 ب.ظ
      پیوند یکتا

      این کار توصیه نمی شود و بهتر است اگر نیاز به تغییری دارید، اطلاعات موجود در حساب خود را از طریق Personal Date ویرایش نمایید. اما به هر حال اگر اصرار به این امر دارید، با توجه ه نیاز خود می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب کنید.
      ۱- اگر قصد دارید حسابتان کامل پاک شود، با همان ایمیلی که در سایت پاییر ثبت نام کرده اید، یک ایمیل به آدرسsupport@payeer.com ارسال نمایید و موضوع ایمیل را REQUEST TO DELETE MY ACCOUNT قرار دهید و در متن ایمیل دلیل تمایل به حذف اکانت خود را به صورت کاملا روشن و به زبان انگلیسی تشریح نمایید.
      ۲- می توانید به Personal Date مراجعه کنید و ایمیل و شماره تماس خود را پاک کنید و تنظیمات را ذخیره و از حساب خارج شوید. به این شکل راه های ارتباطی پایر با صاحب حساب را از بین برده اید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 14, 2019 در 3:40 ب.ظ
    پیوند یکتا

    پول پایر را می توان به کارت بانکی انتقال داد

    پاسخ
    • دسامبر 14, 2019 در 10:27 ب.ظ
      پیوند یکتا

      خیر، امکان انتقال مستقیم به حساب بانکی وجود ندارد. باید با استفاده از صرافی های آنلاین و معتبر ایرانی، پایر را به ریال تبدیل کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • ژانویه 12, 2021 در 1:55 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام ممنون از راهنمایی شما،چطور باید از حساب پایر پولی که واریز کردمو برداشت کنم؟؟

      پاسخ
      • ژانویه 12, 2021 در 4:31 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        با استفاده از گزینه send می توانید پول را به هر حساب پایر دیگری منتقل کنید. اگر هم منظور شما تبدیل به ریال است که باید به یک صرافی آنلاین و معتبر ایرانی که پذیرنده پایر است مراجعه نمایید. سپس دلارهای پایر خود را به حساب صرافی منتقل کنید تا آن ها معادل ریالی را به حساب بانکی شما در ایران واریز کنند.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • دسامبر 3, 2019 در 1:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم انتقال و برداشت مبلغی حدود ۵۰۰۰دلار البته به صورت بیت کوین که چیزی حدود ۶ بیت کوین میشه بدون وریفای کردن حساب پایر میسره یا نه ؟

    پاسخ
    • دسامبر 4, 2019 در 1:09 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ابتدا باید خدمت شما عرض کنم که ۵۰۰۰ دلار چیزی در حدود ۰٫۶۶ بیت کوین خواهد بود. یعنی به یک بیت کوین هم نمی رسد. دوما از نظر قوانین برای انتقال چنین مبلغی محدودیتی قرار داده نشده است اما در عمل گاها حساب مسدود و مدارک جهت وریفای درخواست شده است. به همین دلیل توصیه می کنم مبالغ را به صورت تدریجی انتقال دهید و مبلغ زیادی در حساب نگهداری نکنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • دسامبر 10, 2019 در 8:45 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خسته نباشید،من درحال ساختن حساب طبق توضیحات شما بودم که تا مرحله دادن رمز عبور رفتم و اومدم ازش بیرون،یعنی مراحل کامل نشده بود،الان نه حسابم ساخته شده و نه اجازه ساخت حساب جدید میده،ممنون میشم راهنمایی کنید منو

        پاسخ
        • دسامبر 10, 2019 در 3:38 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          شما ایمیل خود را در پایر ثبت کرده اید، بنابراین نباید از سایت خارج می شدید.
          جهت رفع مشکل، موارد زیر را امتحان فرمایید:
          ۱- کش مرورگر خود را به طور کامل پاک کنید.
          ۲- مودم را خاموش و پس از ۱۰ دقیقه مجدد روشن نمایید.
          ۳- مراحل ثبت نام را با یک ایمیل دیگر، آغاز فرمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • نوامبر 12, 2019 در 11:08 ب.ظ
    پیوند یکتا

    ببخشید الان نوار بغل عدض شده اگر میشه یک توضیح بدید من متوجه نمیشم

    پاسخ
    • نوامبر 13, 2019 در 2:46 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با کلیک بر روی Balance به داشبورد حساب خود هدایت می‌شوید.
      با انتخاب Transfer می‌توانید پولی را از حساب خود به حساب‌های دیگر انتقال دهید.
      با کلیک بر روی Trade می‌توانید معاملات ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، اتریوم و… انجام دهید.
      Exchange مربوط به تبدیل پول‌های مختلف به یکدیگر است.
      با انتخاب History می‌توانید تاریخچه معاملات خود یا اصطلاحا گردش حساب را مشاهده فرمایید.
      برای تنظیمات حساب خود نیز می‌توانید از منو با شکل چرخ دنده استفاده کنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 7, 2019 در 8:29 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام از کدوم سایت میشه payeer خرید.لازم دارم.صرافی های اینترنتی چرخیدم اما هنوز پیدا نکردم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
    • نوامبر 8, 2019 در 4:46 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به قوانین فعلی کشور و در نظر گرفتن این نکته که میلیونر باش بر روی فعالیت هیچ یک از صرافی ها نمی تواند نظارت خاصی داشته باشد، متاسفانه از معرفی چنین سایت ها و صرافی هایی معذوریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 5, 2019 در 5:53 ق.ظ
    پیوند یکتا

    قسمت سرمایه گذاری کدوم بخش هست

    پاسخ
    • نوامبر 6, 2019 در 12:29 ق.ظ
      پیوند یکتا

      با توجه به اینکه حساب ایرانیان به صورت کامل وریفای نمی شود برای کاربران مقیم ایران هرگز سرمایه گذاری توصیه نمی شود. همچنین سرمایه گذاری به دو شکل خرید و فروش رمز ارزها و شرکت در هایپ ها صورت می پذیرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 14, 2019 در 10:03 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید برای سایتم میخواهم یک درگاه پرداخت با ارز دیجیتال بزنم میگن بیت پی و سایت های خارجی ایران را تحریم کردند و درگاه پرداخت نمیدهند یک سایت ایرانی به نام jeeb.io هست که درگاه میده ولی نه آدرس نه اسم و نه شماره تلفن و هیچی ندارد و درپاناما به ثبت رسیده ولی تو صفحه اول گوگل هست وقتی کلمه درگاه پرداخت بیت کوین سرچ میکنی این جور نباشه که وقتی مشتری پول از طریق درگاه پرداخت میریزه به جا اینکه بیاد در حساب ما بره در حساب جیب دات آی او بریزه .حالا این سایت معتبر هست یانه؟ به هر حال میخاستم یک یا چند درگاه پرداخت غیر تحریمی و مطمئن معرفی کنید؟ با تشکر

    پاسخ
    • اکتبر 15, 2019 در 1:32 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      طبیعتا استفاده از چنین سایت هایی، ریسک زیادی به همراه خواهد داشت.
      اما دقت فرمایید با توجه به اینکه ارزهایی مانند بیت کوین، غیر متمرکز هستند نیازی نیست شما از واسطه ای استفاده کنید. به راحتی می توانید در هر یک از کیف پول های آنلاین که تمام کنترل حساب را به خود شما می دهند مانند سایت بلاک چین یک کیف پول ایجاد نمایید و سپس با استفاده از یک برنامه نویس برای سایت خود درگاه پرداخت بیت کوین ایجاد نمایید و آن را به کیف پول خود متصل سازید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • نوامبر 7, 2019 در 8:26 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام درگاه اریا پی رو استفاده کنید. با فی بسیار پایین و سرعت بالا واریز ها صورت میگیرد.به صورت انی پرداخت انجام میشه

      پاسخ
  • سپتامبر 20, 2019 در 12:53 ب.ظ
    پیوند یکتا

    آیا میشود بدون پاسپورت مثلا با شناسنامه حساب پایر را وریفای کرد؟

    پاسخ
    • سپتامبر 21, 2019 در 5:59 ق.ظ
      پیوند یکتا

      خیر.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • سپتامبر 29, 2019 در 5:42 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام،ایکاش نحوه معامله با پایر هم توضیح میدادید،من یه مقدار دلارو دادم بیت کوین،الان که اردر فروش گذاشتم دلار به حسلبم نیومده،میشه توضیح بدین

      پاسخ
      • سپتامبر 30, 2019 در 5:36 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        نحوه اکسچنج کردن در حساب پاییر، همچنین انجام معامله در پایر و سایر موارد، در بخش نظرات توضیح داده شده است. می توانید برای دریافت پاسخ خود، بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید. به عنوان نمونه می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.
        نحوه اکسچنج کردن در پایر
        درباره اینکه چرا دلار به حساب شما نیامده است، با توجه به اینکه بنده از مراحلی که انجام داده اید و جزئیات فرآیند بی خبر هستم، متاسفانه نمی توانم راهنمایی خاصی داشته باشم.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • سپتامبر 20, 2019 در 12:06 ب.ظ
    پیوند یکتا

    می شود لطف کنید و سایت های کلیکی معتبر دلار را معرفی نمایید. با تشکر

    پاسخ
  • سپتامبر 18, 2019 در 7:12 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید ببخشید چرا وقتی از سایت کلیکی solebux پول به حساب پایر وارد می کنم می گوید کنسل شده و پول را به من نمی دهد من حساب پایر خود را وریفای نکردم اما شما که می گویید نیازی به وریفای نیست ؟؟ چه کنم ؟

    پاسخ
    • سپتامبر 19, 2019 در 5:10 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      لطفا به موارد زیر توجه فرمایید:
      ۱- در کدام آموزش و یا مقاله در سایت میلیونر باش، سایت solebux معرفی شده است؟
      ۲- سایت مذکور یک سایت معتبر نیست و میلیونر باش هرگز نام آن را در لیست سایت های معتبر قرار نداده است. بنابراین هرگز جای تعجب ندارد اگر با هر نوع بهانه ای از پرداخت دستمزد شما شانه خالی کند.
      ۳- هر سایت کلیکی قوانین خاص خودش را دارد و قوانین در مورد تمام سایت های کلیکی یکسان نیست. به همین دلیل در میلیونر باش برای هر سایت معتبر که معرفی می شود، آموزشی مجزا تهیه می گردد.
      ۴- ما اصلا آموزشی در مورد سایت مذکور نداریم که بخواهیم گفته باشیم “نیازی به وریفای کردن حساب پایر نیست”. بلکه در مقاله ایجاد حساب پاییر گفته شده است برای استفاده های معمول و مبالغ کم، پایر محدودیتی ایجاد نکرده است و می توانید از آن بدون وریفای کردن استفاده فرمایید.
      ۵- در مورد سایت هایی که در میلیونر باش معرفی نشده اند، اگر سوالی دارید باید از طریق پشتیبانی خود سایت ها و یا سایت هایی که آن ها را معرفی کرده اند، اقدام فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 15, 2019 در 2:07 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خدا قوت ..
    لطفا یه صرافی که بطور مستقیم ریال بگیره و دلار payeer رو شارژ کنه معرفی میکنید .
    نمیتونم حساب payeer رو شارز کنم..
    ممنو میشم …

    پاسخ
    • سپتامبر 16, 2019 در 5:47 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      صرافی هایی هستند که در زمینه خرید و فروش دلار پایر کار می کنند، اما متاسفانه با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه میلیونر باش نمی تواند امنیت و صحت هیچ یک از صرافی های آنلاینی که در این زمینه فعالیت می کنند را تایید نماید، از معرفی آن ها معذوریم.
      شما می توانید با جستجوی عبارت هایی مانند “شارژ حساب پاییر” یا “خرید دلار پایر” در گوگل به تعدادی از این صرافی ها دست یابید و سپس درباره درستی و اعتبار آن ها تحقیق نمایید و اگر اطمینان شما جلب شد، مبادله خود را با آن صرافی با رعایت احتیاط و با مبالغ کوچک به انجام رسانید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 13, 2019 در 10:08 ب.ظ
    پیوند یکتا

    خیلی ممنون از سایت بینظیرتون.
    یه سوال داشتم که به جز صرافی ها و لوکال بیتکوین دیگه چیجوری میتونم دلار پاییرمو به ریال تبدیل کنم؟

    پاسخ
    • سپتامبر 15, 2019 در 2:34 ق.ظ
      پیوند یکتا

      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      شخصی را بیابید که به دلار پایر نیاز داشته باشد و آن را در قبال ریال از شما خریداری نماید. راه کار های دیگر نیازمند داشتن حساب های ارزی در سایر کشورهاست که در انتها باز هم برای تبدیل به ریال احتمالا به صرافی ها نیاز پیدا خواهید کرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 19, 2019 در 7:09 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام چه طور می توانم داخل حسابی که باز کردم پول واریز کنم

    پاسخ
    • آگوست 19, 2019 در 9:22 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید به صرافی های آنلاین ایرانی که با پایر نیز کار می کنند، مراجعه فرمایید. شماره حساب پایر خود را به آن ها می دهید و معادل ریالی مبلغی که نیاز دارید را به حساب آن ها واریز می کنید. آن ها نیز میزان دلاری که طی شده است را به حساب پایر شما منتقل می سازند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آگوست 18, 2019 در 7:50 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام ببخشید من یک حساب پاییر باز کردم میخواستم بدونم اگر من بخواهم شماره حسابم را بفرستم برای واریز دلار همان شماره که با p شروع میشه را باید بفرستم و p را هم باید وارد کنم؟ یا روش کار اگر به این صورت نیست را لطفا بنویسید ممنون از شما.

    پاسخ
    • آگوست 19, 2019 در 12:42 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بله، برای حساب دلاری همان شماره حسابی که با P آغاز می شود را باید در اختیار فرستنده قرار دهید. نوشتن حرف P نیز الزامی است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آگوست 19, 2019 در 7:04 ق.ظ
        پیوند یکتا

        ممنون از شما در ضمن حداقل باید تقاضای چند دلار بدهم تا تراکنش انجام بشه؟ مثل این که یکی از دوستانم در حساب پاییر آدرس بیت کویین داده بود و چون مبلغ کمتر از ۰.۰۰۱ بیت کوین بود به حسابش نیامده بود با تشکر از شما.

        پاسخ
        • آگوست 19, 2019 در 12:18 ب.ظ
          پیوند یکتا

          در مورد بیت کوین، کارمزد شبکه بالاست. بنابراین انتقال چنین مبلغ های کوچکی با حساب پاییر که خود نیز کارمزدی برداشت می کند، اصلا منطقی نیست.
          اما حساب دلاری فرق می کند و کارمزد شبکه در آن وجود ندارد و در حقیقت فقط کارمزدی که سایت پاییر طلب می کند را باید محاسبه نمود. به طور کلی برای اینکه دچار مشکل نشوید هیچ وقت تمام مبلغ موجود را انتقال ندهید. هنگامی که قصد انتقال مبلغی را داشته باشید، کارمزد انتقال به شما نمایش داده می شود. حداقل به اندازه کارمزد مذکور در حساب خود حفظ نمایید.
          موفق باشید.

          پاسخ
          • آگوست 19, 2019 در 2:40 ب.ظ
            پیوند یکتا

            خیلی ممنون امیدوارم همیشه خدا پشت و پناه شما بوده و در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.

          • آگوست 19, 2019 در 9:19 ب.ظ
            پیوند یکتا

            ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم و بهترین ها را برای شما آرزومندیم.

  • آگوست 18, 2019 در 4:36 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام تو درگاه پاییر فقط با حساب پاییر باید پرداخت بشه یا میشه مثلا با پرفکت مانی هم تو درگاهش پرداخت کرد یعنی من درگاه پاییر بذارم توی سایتم و کسی که حساب پاییر نداره و پرفکت مانی یابیت کوین یا ….دره میتونه با همون کوین خودش از درگاهم واریز بزنه یا باید حتما اونم پاییر داشته باشه؟

    پاسخ
    • آگوست 19, 2019 در 12:28 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در درگاه پایر فقط از طریق حساب پایر می توان پرداخت داشت. بنابراین خریدار باید حتما حساب پایر داشته باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 18, 2019 در 3:58 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام آیا امکانش هست برای فروشگاه اینترنتی خودم API بگیرم از پاییر؟با توجه به اینکه در ایران هستیم.

    پاسخ
    • جولای 18, 2019 در 5:48 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر قادر به وریفای کردن حساب خود هستید، مانع خاصی وجود ندارد البته طبق تجربه، با مدارک واقعی و ip ایران نمی توان حساب پایر را وریفای ساخت و باید از مدارک جعلی استفاده نمود که به هر حال خطراتی به دنبال دارد.
      اما اگر قادر به وریفای کردن حساب نیستید، این کار توصیه نمی شود. البته باز هم می توانید درگاه پایر دریافت کنید اما در هر لحظه ای ممکن است پایر موجودی شما را مسدود کند و از شما درخواست مدارک هویتی نماید که در این صورت اگر قادر نباشید حساب خود را وریفای کنید، تمام موجودی شما، غیر قابل دسترس خواهد شد.
      جهت دریافت درگاه هم باید پس از ورود به اکانت payeer خود، به API و Merchant Settings مراجعه نمایید. سپس مطابق با دستورالعمل ها و برنامه نویسی سایت خود، بقیه مراحل را دنبال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • جولای 11, 2019 در 5:48 ق.ظ
    پیوند یکتا

    من با crypto browser مقداری کمی بیش از ۰٫۰۰۰۰۲ بدست آوردم و اونو به آدرس بیت کوین خودم در payeer منتقل کردم. الان بعد از گذشت ۴ روز crypto browser نشان میده که پول بیت کوین من منتقل شده ولی وقتی وارد بیت کوین میشم مبینم که چیزی به حساب بیت کوین payeer من نیومده. و حسابم خالیه.

    پاسخ
    • جولای 11, 2019 در 7:34 ب.ظ
      پیوند یکتا

      در میلیونر باش بارها و بارها تکرار کرده ایم که این گونه مرورگرها و نرم افزارها را نباید استفاده کرد. تقریبا اکثریت آن ها اسکم می باشند و تعداد انگشت شماری هم که اسکم نباشند هیچ سودی برای کاربر به همراه نخواهند داشت و تنها موجب آسیب به سخت افزار خواهند شد.
      علاوه بر این، مبلغی که شما فرمودید چیزی در حدود ۰٫۲۵ دلار است که این مبلغ، کمتر از کارمزد شبکه بیت کوین برای انتقال است. بنابراین حتی اگر این مبلغ به حساب شما واقعا ارسال شده باشد، تمام آن صرف کارمزد شبکه شده است و هیچ مبلغی به دست شما نخواهد رسید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژوئن 26, 2019 در 3:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    باسلام و خسته نباشید
    آیا امکانش هست از پاییر به پرفکت مانی دلار انتقال بدیم؟ لطفا یه توضیح در موردش بدین. و اینکه آیا باید حساب وریفای باشه برای این کار یا نه؟
    ممنون.

    پاسخ
    • ژوئن 26, 2019 در 6:17 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      خیر، در حال حاضر دیگر امکان انتقال مستقیم دلار از پایر به پرفکت مانی وجود ندارد. بدین منظور می توانید از صرافی ها و اکسچنجرهای آنلاین و معتبر استفاده نمایید. روش کار هم به این ترتیب است که شما دلار پایر خود را به حساب پایر آن ها واریز می نمایید و شماره حساب دلاری پرفکت مانی خود را به آن ها می دهید. آن ها نیز مبلغی را که مشخص شده است به حساب پرفکت مانی شما منتقل می سازند.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • فوریه 21, 2020 در 2:07 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام. چطور میتونم بیتکوین را در پایر به دلار اکسچنج کنم؟

      پاسخ
      • فوریه 21, 2020 در 7:16 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        هنگامی که وارد اکانت خود در سایت پایر شدید از نوار ابزار سمت چپ سایت، بر روی گزینه Trade کلیک نمایید. صفحه را اسکرول کنید تا به باکس خرید و فروش برسید. در بالای این باکس تب های TRADE و MY ORDERS و HISTORY و FAQ قرار دارد. از بین گزینه ها، بر روی تب TRADE کلیک کنید و بین دو باکس BUY و SELL باکس SELL را انتخاب فرمایید.
        حال در باکسی که با عنوان I GIVE مشخص شده است مقدار بیت کوینی که می خواهید تبدیل کنید را وارد نمایید. همان طور که مشاهده می کنید مقدار دلار دریافتی به صورت اتوماتیک در I GET نمایش داده می شود. در انتهای باکس هم در مقابل FEE کارمزد نمایش داده شده است. اینک بر روی دکمه سبز رنگ SELL کلیک و مراحل را به اتمام رسانید تا بیت کوین خود را به دلار تبدیل کرده باشید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • ژوئن 23, 2019 در 5:54 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خیلی ممنون از اینکه جواب سوالمون رو میدهید میخواستم بدونم می تونیم پولی رو که در حساب پاییر داریم میتونیم از طریق بانک ملت دریافت کنیم آخه پاییر با تنها بانکی که در ایران کار میکنه بانک ملت هست ممنون میشم جواب سوالم رو بدید

    پاسخ
    • ژوئن 24, 2019 در 2:23 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      تا جایی که بنده در جریان هستم فعلا راهی برای انتقال مستقیم وجه از حساب پایر به هیچ یک از بانک های ایرانی وجود ندارد. برای دریافت پول در بانک های ایرانی باید از صرافی های آنلاین ایرانی استفاده نمود. شما دلار پایر خود را به آن ها می فروشید و آن ها معادل ریالی آن را به حساب بانکی شما در ایران منتقل می سازند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 28, 2019 در 12:48 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید.
    من ۳۰ دلار پاییر دارم بعد سایت معتبری نیست اینا رو بفروشم. چیکارشون کنم دیگه دارم نا امید می شم این همه کلیک کن آخرشم
    فقط یک عدد دیجیتال که قابل تبدیل به ریال نیس .
    اصولا دلار وریفای نشده با دلار وریفای شده تنها تفاوتشون در مقدار کارمزدیه که سایت کسر می کنه اما بعضی از سایتای کلیکی می گن چون
    حسابتون وریفای نشده است به حسابتون پول نمی ریزیم ویا اینکه با قیمت پایین تر صرافی ها می خرن.
    سوال دیگم سایت چنجر برای تبدیل ارزهای الترونیک به هم معتبر هس یا خیر؟
    ممنون

    پاسخ
    • می 28, 2019 در 5:43 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از بابت نقد کردن درآمدتان خیال شما باید راحت باشد. اصولا پول های ما در بانک های ایرانی هم به صورت یک عدد دیجیتالی برای ما قابل رویت است اما می دانیم می توانیم آن را خرج کنیم. حجم تراکنش های روزانه حساب هایی مانند پایر هم از بسیاری از بانک های ایرانی بیشتر است. بنابراین شکی به دل راه ندهید. همواره انجام دادن چنین اموری برای بار اول کمی گنگ و سخت است. اما در دفعات بعد برای شما بسیار راحت خواهد شد.
      صرافی های آنلاین متعددی هستند که دلار پایر را خریداری می کنند اما با توجه به قوانین کشور و اینکه میلیونر باش امنیت هیچ یک را نمی تواند تضمین کند، از معرفی آن ها معذوریم.
      همچنین توجه کنید که دلار وریفای نشده و وریفای شده وجود ندارد بلکه حساب وریفای شده و نشده وجود دارد و عملا تفاوتی بین ارزش دلار آن ها وجود ندارد. اصولا صرافی های ایرانی از وریفای نبودن حساب افراد سوء استفاده می کنند و به دلیل ریسک هایی که معامله با یک حساب وریفای نشده می تواند به همراه داشته باشد، کمی دلار حساب وریفای نشده را ارزانتر می خرند.
      به هر حال توصیه بنده به شما این است که سعی کنید یک صرافی معتبر پیدا کنید و با آن معامله کنید، بدین صورت کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد. اما در نهایت اگر شما همین امروز بخواهید درآمد خود را نقد کنید بدون اینکه به هیچ صرافی مراجعه کنید، شدنی است فقط کمی ضرر خواهید کرد و کارمزد بیشتری پرداخت خواهید نمود. روند کار به ترتیب زیر خواهد بود:
      ۱- ابتدا به حساب پایر خود وارد شوید و با استفاده از گزینه Trade، دلار خود را به بیت کوین تبدیل نمایید.
      ۲- حال به سایت localbitcoins.com مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنید.
      ۳- حال می توانید در این سایت آدرس کیف پول بیت کوین خود را دریافت نمایید. این آدرس را کپی کنید.
      ۴- در سایت پایر به بخش Transfer بروید و با انتخاب bitcoin و وارد نمودن آدرس کیف پول خود در سایت localbitcoins بیت کوین ها را به این سایت ارسال نمایید.
      ۵- به اکانت خود در سایت لوکال بیت کوین مراجعه کنید و در تب Quick sell کشور ایران را انتخاب فرمایید.
      ۶- حال به راحتی می توانید بر روی یکی از خریداران بیت کوین کلیک کنید و بیت کوین های خود را به آن بفروشید و در مقابل ریال را در بانک های ایرانی دریافت نمایید.
      در مورد سایت چنجر هم بدون شک معتبرترین سایت در این زمینه نیست اما با توجه به اینکه با ایرانیان مشکلی نداشته، در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است و تا کنون درمورد آن مشکل خاصی گزارش نشده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 24, 2019 در 1:50 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میخوام یک حساب باز کنم برای انتقال پول از کار گذاری های فارکس به اون بنظرتون پایر خوبه؟

    پاسخ
    • می 24, 2019 در 6:38 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بستگی به کارگزاری انتخابی شما دارد. هر کارگزاری ممکن است از یک سیستم پرداخت استفاده نماید. اما با توجه به تحریم هایی که برای ایرانیان وجود دارد و تقریبا اکثر روش های پرداخت معمول در ایران قابل استفاده نیست توصیه می شود از چندین حساب مانند وب مانی، پایر، پرفکت مانی و کریپتو کارنسی ها استفاده نمایید.
      اگر اصرار داشته باشید که یک یا دو تا از این سیستم ها را به شما پیشنهاد دهم، بنده در حال حاضر برای استفاده در کارگزاری های فارکس، وب مانی و پایر را توصیه می کنم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 23, 2019 در 10:09 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام و خسته نباشید
    من یه حساب پاییر ایجاد کردم ولی مشخصاتی که برای ورود به حساب بود رو فراموش کردم و یکی دیگه ایجاد کردم. هر دو با یکی ای پی میخواستم بدونم الان آیا حساب هام مشکل دارن چون با یکی ای پی دو تا حساب ایجاد کردم یا نه میشه هر دو استفاده کرد؟
    برای حساب اول اطلاعات رو دوباره پیدا کردم و تمامی اطلاعاتی که بالا گفتین باید یادداشت بشه
    ولی برای حساب دومم ندارم میخواستم بدونم از کجا میشه دوباره اون اطلاعات رو بدست آورد مثل master key و بقیه. باتشکر

    پاسخ
    • آوریل 24, 2019 در 6:37 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر حساب های پایر را به صورت زیرمجموعه هم ایجاد نکرده اید، مشکلی ندارد.
      اطلاعاتی مانند master key و secret word در حساب کاربری قید نمی شوند و نمی توانید آن ها را مجدد مشاهده کنید. به همین دلیل اکیدا توصیه کرده ایم که آن ها را در هنگام ثبت نام در جایی امن یادداشت نمایید. اما به طور کلی برای دسترسی به تنظیمات و اطلاعات مربوط به حساب خود می توانید از منوی فوقانی سایت به بخش تنظیمات رفته و سپس به سربرگ های PROFILE و SECURITY مراجعه نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • ژوئن 18, 2019 در 2:55 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام من از افغانستان استم مشکلی ندارد اگر حساب پایر خود را وریفای نکنم و آیا میتوانم بدون اینکه حساب پایر خود را ورفای کنم به آن از طریق ماستر کارت پول روان کنم یا از پایر به ماستر کارتم پول ارسال کنم تشکر

      پاسخ
      • ژوئن 18, 2019 در 8:16 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        بدون وریفای کردن حساب نیز می توان از پایر استفاده نمود البته باید محدودیت هایی که در میزان موجودی و سقف تراکنش ها وجود دارد را رعایت نمود. همچنین سایت پایر این حق را نیز برای خود قائل است که در هر لحظه ای موجودی شما را مسدود و تقاضای مدارک هویتی نماید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • آوریل 23, 2019 در 9:47 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام خدمت همه دست اندرکاران عزیز یک سوال در مورد اکانت payeer داشتم آیا برای برداشت یا واریز پول باید اکانت را تایید کنیم؟ منظورم این است از من عکس پاسپورت و آدرس و شماره میخواهد آیا این عملیات لازم است یا خیر؟ با تشکر از شما

    پاسخ
    • آوریل 24, 2019 در 2:59 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      وریفای کردن حساب امر مثبتی است و طبیعتا اگر حسابی را وریفای نمایید، از امکانات بیشتری در آن حساب بهره خواهید برد. اما متاسفانه حساب های پایر را با اطلاعات و ip افراد مقیم ایران نمی توان به صورت کامل وریفای نمود.
      البته خوشبختانه در حساب های پایر اجباری به وریفای کردن وجود ندارد و برای تراکنش های معمولی می توان بدون وریفای کردن اقدام نمود. همچنین دقت نمایید که پایر این حق را برای خود قائل است که در هر زمانی از کاربرانش مدارک احراز هویت را طلب نماید و محدوده خاصی ندارد. اما تجربه نشان داده است که هر چقدر حجم و میزان تراکنش ها بیشتر می شود، احتمال این درخواست افزایش می یابد.
      در بخشی از قوانین پایر به این مساله اشاره شده است که کاربرانی که به صورت کامل وریفای نشده اند حق انجام معاملاتی با ارزش بیش از ۱۰۰۰۰ دلار را ندارند. در هر صورت احتمال مسدود شدن دارایی ها و درخواست مدارک هویتی برای رفع مشکل وجود دارد. بنابراین با احتیاط با این نوع حساب ها کار کنید و مقادیر زیادی در آن ها نگهداری نکنید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 1, 2019 در 11:36 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    خسته نباشید سوالی داشتم در مورد شماره حساب پایر.
    من در سایتی از طریق حساب پایر سرمایه گذاری کردم (شماره حساب پایر من ۱۰ رقمی هستش)
    ولی بعد مدتی که میخاستم پول برداشت بکنم سایت مزبور از من شماره حساب ۸ رقمی پایر میخاهد.
    لطفا راهنمایی بکینن چیکار میتونم بکنم تا مشکل حل بشود.

    پاسخ
    • آوریل 2, 2019 در 3:51 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      شماره حساب پایر منحصر به فرد است و نمی توان از شخصی شماره حساب ۸ رقمی درخواست کرد. اگر سایت مورد نظر اسکم نباشد و دنبال بهانه برای عدم پرداخت نیز نباشد، باید از پشتیبانی خود سایت مذکور، بپرسید که دقیقا دنبال چه شماره ای هستند. شاید شماره کیف پول خاصی در پایر مورد نظرشان باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • آوریل 21, 2019 در 12:21 ب.ظ
      پیوند یکتا

      با عرض سلام و خسته نباشی خدمت دوست عزیز یک سوال داشتم در مورد حساب payeer فرض کنیم مبلغ ۱۰ دلار به حساب payeer من واریز شد و من میخواهم این پول را به کسی که حساب payeer ندارد و آدرس بیت کویینی به من داده را به آن شخص بفرستم به چه صورت این کار را باید انجام دهم؟ خیلی ممنون از شما.

      پاسخ
      • آوریل 22, 2019 در 3:26 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        شما نمی توانید دلار را به یک حساب بیت کوینی بفرستید. بنابراین ابتدا باید دلار خود را با استفاده از سایت هایی مانند localbitcoins و یا بخش اکسچنج در اکانت پایر تبدیل به بیت کوین نمایید. پس از تبدیل می توانید از منوی سمت چپ پنل کاربری، گزینه “Transfer” را انتخاب نمایید و در صفحه ای که برای شما باز می شود، برای فیلد Payment system گزینه Bitcoin را انتخاب فرمایید. سپس آدرس کیف پولی که می خواهید به آن بیت کوین ارسال نمایید را وارد می کنید و مبلغ مورد نظر را نیز مشخص می نمایید و بر روی SEND کلیک می فرمایید. مبلغ به اضافه کارمزد مشخص شده از حساب شما کم خواهد شد و به کیف پول مورد نظر شما ارسال خواهد گردید.
        موفق باشید.

        پاسخ
        • آوریل 22, 2019 در 6:58 ب.ظ
          پیوند یکتا

          خیلی خیلی ممنون از پاسخ شما فقط اگر لطف کنید و مراحل اکسچنج کردن در حساب پایر و تبدیل دلار به بیت کویین را به ترتیب برای من بفرستید به صورت عکس و یا توضیح ارسال کنید خیلی لطف کرده و سپاسگزار شما هستم.

          پاسخ
          • آوریل 23, 2019 در 1:21 ق.ظ
            پیوند یکتا

            انجام وظیفه است.
            هنگامی که وارد اکانت خود در سایت پایر شدید از نوار ابزار سمت چپ سایت، بر روی گزینه Trade کلیک نمایید. صفحه را اسکرول کنید تا به باکس خرید و فروش برسید. در بالای این باکس تب های TRADE و MY ORDERS و HISTORY و FAQ قرار دارد. از بین گزینه ها، بر روی تب TRADE کلیک کنید و بین دو باکس BUY و SELL باکس BUY را انتخاب فرمایید.
            حال در باکس انتهایی که با عنوان I GIVE مشخص شده است مقدار دلاری که می خواهید تبدیل کنید را وارد نمایید. همان طور که مشاهده می کنید مقدار بیت کوین دریافتی به صورت اتوماتیک در I GET نمایش داده می شود. در انتهای باکس هم در مقابل FEE کارمزد نمایش داده شده است. اینک بر روی دکمه سبز رنگ BUY کلیک و مراحل را به اتمام رسانید تا دلار خود را به بیت کوین تبدیل کرده باشید.
            موفق باشید.

  • مارس 11, 2019 در 11:39 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خدمت ادمین
    من یک بار درمورد انتقال بیتکوین به حساب پایرم پیام داده بودم که مقدار انتقال کمتر از ۰۰۱٫ بیتکوین بودواین مقدار به حساب

    پاییر من نرسیده بود به همین خاطر به پشتیبانی پاییر پیام دادم که چرا من بیتکوین فرستادم و نرسیده. پشتیبانی جواب داد

    که مقدار کمتر از۰۰۱٫ بیتکوین هست .و بیتکوین های کمتر از این در حساب پاییر برای یک بار که می فرستید ظاهر نمی شودوقابل برگشت هم نیست. حال می خواستم بدونم این بیتکوین من تو جیب چه کسی رفته؟ مقدارش۰۰۰۸۵٫بیتکوین بود.
    با تشکر

    پاسخ
    • مارس 11, 2019 در 7:06 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      مبلغ ارسالی شما بسیار ناچیز است. هرگز نباید چنین تراکنش هایی در شبکه بیت کوین داشته باشید. مبلغ ۰,۰۰۰۸۵ بیت کوین احتمالا به طور کامل صرف کارمزد تراکنش شما در شبکه شده است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • آوریل 20, 2019 در 9:13 ب.ظ
        پیوند یکتا

        این مبلغ که حدودا ۵ دلار هست. یعنی ۵ دلار کارمزد گرفته شده؟

        پاسخ
        • آوریل 20, 2019 در 11:20 ب.ظ
          پیوند یکتا

          قیمت و کارمزد شبکه بیت کوین در بازه های زمانی مختلف، متفاوت و متغیر است. به عنوان مثال در حال حاضر کارمزد شبکه بیت کوین حدود ۱ دلار است اما در دسامبر ۲۰۱۷ این کارمزد برای هر تراکنش به حدود ۴۰ – ۵۰ دلار رسید. یا قیمت بیت کوین در تاریخ اسفند ۹۷، حدود ۳۰۰۰ دلار بود. که در نتیجه مبلغ مذکور تقریبا حدود ۲٫۵ دلار می شده است. همچنین باید در نظر داشته باشید که علاوه بر کارمزد شبکه بیت کوین، سایت پایر نیز کارمزدی برای انتقال، برداشت خواهد نمود.
          موفق باشید.

          پاسخ
      • ژوئن 23, 2019 در 2:14 ب.ظ
        پیوند یکتا

        از این کیف پول در خریدهای فروشگاه گوگل پلی هم میشه استفاده کرد؟؟؟؟؟
        تو گوگل پلی شماره کارت و تاریخ انقصا و cvv2 میخواد چرا این کیفه نداره؟؟

        پاسخ
        • ژوئن 24, 2019 در 2:02 ق.ظ
          پیوند یکتا

          خیر. گوگل پلی فعلا درگاه پایر ندارد و از این درگاه استفاده نمی کند.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • مارس 9, 2019 در 7:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    درمورد merchantدر حساب پاییر یه خورده توضیح میدین واینکه چه جوری فعالش کنیم تو متن توضیحاتتون ندیدم.
    چون می خواستم دلارامو به ریال تبدیل کنم در صرافی انلاین پیکو چنجر ومستقیم میره روmerchan
    با تشکر

    پاسخ
    • مارس 9, 2019 در 8:38 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      بخش مذکور ارتباطی با تبدیل دلار به ریال ندارد. این بخش مربوط به اخذ درگاه پرداخت پایر برای صاحبان وب سایت ها و فروشگاه ها می باشد که می توانند به وسیله این گزینه برای دریافت درگاه پرداخت اقدام نمایند و آن را با توجه به نیاز خود تنظیم و فعال کنند.
      برای تبدیل دلار پاییر به ریال باید به صرافی های آنلاین معتبری مراجعه کنید که از پایر پشتیبانی می کنند. سپس بعد از احراز هویت می توانید به بخش خرید و فروش ارز پاییر مراجعه نمایید و مطابق با توضیحات صرافی مورد نظر تبادل خود را به انجام رسانید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • مارس 10, 2019 در 10:34 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام
        ممکنه چندتا صرافی آنلاین برای تبدیل موجودی کیف پول پاییر به ریال معرفی کنید؟

        پاسخ
        • مارس 10, 2019 در 6:58 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          صرافی هایی هستند که در زمینه خرید و فروش دلار پایر کار می کنند، اما متاسفانه با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه میلیونر باش نمی تواند امنیت و صحت هیچ یک از صرافی های آنلاینی که در این زمینه فعالیت می کنند را تایید نماید، از معرفی آن ها معذوریم.
          شما می توانید با جستجوی عبارت هایی مانند “شارژ حساب پاییر” یا “خرید دلار پایر” در گوگل به تعدادی از این صرافی ها دست یابید و سپس درباره درستی و اعتبار آن ها تحقیق نمایید و اگر اطمینان شما جلب شد، مبادله خود را با آن صرافی با رعایت احتیاط و با مبالغ کوچک به انجام رسانید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • مارس 9, 2019 در 5:28 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ممنون از مقاله خوبتون. برای یکی از کامنت ها گفتین که ۵ دلار نیاز به وریفای حساب نداره چون مبلغ کمیه. خواستم بدونم که انتقال مبالغ (به دلار) از چه سقفی نیاز دارند که حساب ما وریفای شده باشه.

    پاسخ
    • مارس 9, 2019 در 8:13 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      پایر این حق را برای خود قائل است که در هر زمانی از کاربرانش مدارک احراز هویت را طلب نماید و محدوده خاصی ندارد. اما تجربه نشان داده است که هر چقدر حجم و میزان تراکنش ها بیشتر می شود، احتمال این درخواست افزایش می یابد.
      در بخشی از قوانین پایر به این مساله اشاره شده است که کاربرانی که به صورت کامل وریفای نشده اند حق انجام معاملاتی با ارزش بیش از ۱۰۰۰۰ دلار را ندارند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 6, 2019 در 8:29 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام وعرض ارادت خدمت شما استاد گرامی.یک سوال داشتم از خدمتتان.چندروز پیش مقدار۵ دلار پاییر
    به یکی از صرافی های معتبر آنلاین ایرانی فروختم و دلار خود را به حساب آن ها منتقل نمودم و آن ها در مقابل به حساب بانکی بنده مبلغ ریالی آن را منتقل نمودند.تا اینجا به نظر مشکلی نیست ولی چند روز بعد که بحساب پاییرم سرزدم دیدم دلاری که به صرافی فروخته بودم روز بعدش کنسل شده دوباره بهحساب پاییرم برگشته بود.برای بار دوم به حساب دوستم واریز کردم دوباره همان اتفاق افتاد.مشکل به نظرتان چیه؟آیا باید حسابم را وریفای کنم؟ وآیابرا وریفای کارت ملی وقبض باید ترجمه بشه؟خیلی ممنون میشم از راهنماییتون.

    پاسخ
    • مارس 6, 2019 در 9:50 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام و عرض احترام خدمت شما کاربر گرامی
      بنده تا کنون با چنین مساله ای مواجه نشده ام که پس از انتقال کامل وجه به حساب یک شخص و قرار گرفتن مبلغ در حساب گیرنده، مبلغ مجددا برگشت یابد. وریفای کردن حساب پایر برای تراکنش هایی با حجم کم، اجبار محسوب نمی شود. همچنین اگر مشکل از وریفای کردن حساب باشد موجودی شما مسدود و شما پیغام و یا ایمیلی مبنی بر وریفای کردن حساب دریافت خواهید نمود.
      برای وریفای کردن حساب payeer نیز حتما به پاسپورت نیاز است و قبوض خدماتی باید ترجمه شده و به نام شما و تایید کننده آدرس شما باشد. البته تا جایی که بنده اطلاع دارم امکان وریفای کردن حساب به طور کامل برای کاربران مقیم ایران و با اطلاعات و IP ایران وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 20, 2019 در 11:58 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباسید ایاپایر درایران کاملاوریفای میشود

    پاسخ
    • فوریه 20, 2019 در 7:44 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تا آخرین باری که توسط مجموعه میلیونر باش امتحان گردیده است، با آی پی ایرانی و اطلاعات هویتی یک کاربر مقیم ایران، این امر امکان پذیر نیست.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 19, 2019 در 5:13 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام خدمت دوستان من میخواهم حساب پاییرمو شارژ کنم ولی در قسمت through exchengers هیچ کارت بانک ایرانی نداره که از طریق اون دلار بخریم و به پاییر اضافه کنیم در ضمن مستر کارتم ندارم ویزا کارتم ندارم خواهشا کمکم کنین اگه زود جواب بدین ممنون میشم

    پاسخ
    • فوریه 19, 2019 در 10:20 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      امکان شارژ کردن حساب پایر به صورت مستقیم با استفاده از کارت های بانکی ایرانی وجود ندارد و باید از صرافی ها استفاده نمود. بدین منظور مطابق توضیحات زیر عمل نمایید:
      شما ابتدا به یک صرافی معتبر و آنلاین که دلار پایر را نیز پشتیبانی کند، مراجعه می فرمایید. در صرافی مذکور ثبت نام می نمایید و احراز هویت می شوید. سپس به بخش خرید دلار پایر می روید و مبلغ مورد نیاز را مشخص می کنید و معادل ریالی آن را با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت می نمایید و شماره حساب پایر خود را نیز به آن ها می دهید. صرافی مبلغ دلاری را به حساب پایر شما پرداخت می کند.
      صرافی هایی هستند که در زمینه خرید و فروش دلار پایر کار می کنند، اما متاسفانه با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه میلیونر باش نمی تواند امنیت و صحت هیچ یک از صرافی های آنلاینی که در این زمینه فعالیت می کنند را تایید نماید، از معرفی آن ها معذوریم.
      شما می توانید با جستجوی عبارت هایی مانند “شارژ حساب پاییر” یا “خرید دلار پایر” در گوگل به تعدادی از این صرافی ها دست یابید و سپس درباره درستی و اعتبار آن ها تحقیق نمایید و اگر اطمینان شما جلب شد، مبادله خود را با آن صرافی با رعایت احتیاط و با مبالغ کوچک به انجام رسانید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • فوریه 15, 2019 در 1:37 ق.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام و قدر دانی بسیار زیاد که مشکل مردم حل میکنین چند تا سوال از خدمتتون داشتم
    ۱- من میخواهم در سایت کلیکی solebux سرمایه گذاری کنم و تازه کارم و میخواستم بدونم چطوری داخل حساب پاییرم دلار بریزم و سپس به این سایت انتقال بدم خواهشا جز به جز بگین و آیا باید به صورت حضوری به صرافی معتبر بریم یا مجازی هم میشه و اگه مجازی میشه لطفا یه صرافی معتبر پیشنهاد بدین و در آخر شما این سایت solebux قابل اطمینان میدونید .کارتون واقعا محشره

    پاسخ
    • فوریه 15, 2019 در 9:10 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      برای شارژ کردن حساب پایر مطابق توضیحات زیر عمل نمایید:
      شما ابتدا به یک صرافی معتبر و آنلاین که دلار پایر را نیز پشتیبانی کند، مراجعه می فرمایید. در صرافی مذکور ثبت نام می نمایید واحراز هویت می شوید. سپس به بخش خرید دلار پایر می روید و مبلغ مورد نیاز را مشخص می کنید و معادل ریالی آن را با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت می نمایید و شماره حساب پایر خود را نیز به آن ها می دهید. صرافی مبلغ دلاری را به حساب پایر شما پرداخت می کند.
      صرافی هایی هستند که در زمینه خرید و فروش دلار پایر کار می کنند، اما متاسفانه با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه میلیونر باش نمی تواند امنیت و صحت هیچ یک از صرافی های آنلاینی که در این زمینه فعالیت می کنند را تایید نماید، از معرفی آن ها معذوریم.
      شما می توانید با جستجوی عبارت هایی مانند “شارژ حساب پاییر” یا “خرید دلار پایر” در گوگل به تعدادی از این صرافی ها دست یابید و سپس درباره درستی و اعتبار آن ها تحقیق نمایید و اگر اطمینان شما جلب شد، مبادله خود را با آن صرافی با رعایت احتیاط و با مبالغ کوچک به انجام رسانید.
      پس از اینکه حساب پاییر خود را شارژ نمودید، با مراجعه به سایت کلیکی مورد نظر و کلیک بر روی گزینه Add funds وارد بخش واریز پول به سایت خواهید شد. در این بخش، روش پرداخت خود را payeer انتخاب می کنید و سپس با وارد نمودن مبلغ مورد نظر برای سرمایه گذاری و اطلاعات حساب پاییر خود، پرداخت را به انجام می رسانید.
      در مورد سایت solebux باید خدمت شما عرض کنم به نظر مجموعه میلیونر باش، این سایت هرگز قابل اعتماد نیست و پرداختی ها کاملا انتخابیست. به همین دلیل ما هرگز سرمایه گذاری در سایت مذکور را توصیه نمی کنیم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 27, 2019 در 6:07 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و عرض ارادت
    ممنون از اطلاعات خوبتون در خصوص payeer
    خیلی خوب بود.
    درخواستی داشتم…
    اگه ممکنه آموزش یا راهنمایی هم در مورد paystack انجام بدین که چجوری کار میکنه و نیازی هست وریفای بشه آیا؟

    پاسخ
    • ژانویه 28, 2019 در 12:44 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      موضوع مورد نظر شما به بخش تولید محتوا ارجاع داده می شود، اگر مطلب مقبولیت و کارایی مناسب برای ایرانیان را به همراه داشت، حتما در مورد آن مقاله ای تهیه و در سایت قرار خواهد گرفت.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 25, 2019 در 5:04 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام میشه لطفا یه سایت بانکی انلاین معرفی کنید که بتونیم مستقیم ارز هامون رو به حساب های داخل ایران مثل ملت بریزیم من جایی دیده بودم پی یر همچین امکانی فقط فقط برای بانک ملت گذاشته ممنونم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • ژانویه 25, 2019 در 6:18 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تا جایی که بنده اطلاع دارم هیچ حساب آنلاین معتبری خارج از ایران وجود ندارد که امکان واریز و برداشت مستقیم از آن ها به بانک های ایرانی وجود داشته باشد. حساب های بانکی ارزی و بین المللی وجود دارند که جهت افتتاح آن ها در خارج از کشور نیز نیاز به حضور فیزیکی و ارائه مدارک به بانک های مربوطه دارید.
      اگر در آینده حساب آنلاین معتبری در این زمینه پیدا کردیم، اطلاع رسانی خواهیم نمود.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • مارس 19, 2020 در 1:10 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام به شما
      من ثبت نام کردم توی این کیف پول و همینطور وریفای هم انجام دادم اگر که بخوام ۲۵ تاUSDT رو به این ولت واریز کنم چقدر کارمزد کم میکنه؟
      سوال دوم اینکه اگر بخوام به کسی آدرس بدم که برام پول بفرسته باید همین رو براش بفرستم؟
      👇👇👇👇
      ۲۹****LOG IN=P1027
      با تشکر

      پاسخ
      • مارس 19, 2020 در 2:47 ق.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        ۱- کارمزد را مبدا از شما کم خواهد کرد. بنابراین باید با توجه به روشی که قصد انتقال پول را به پایر دارید، کارمزد مبدا را جویا شوید.
        ۲- برای کیف پول دلاری پایر باید همان عبارت P1027****29 را به شخص فرستنده بدهید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • ژانویه 17, 2019 در 1:20 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ببخشید چطور میتونم ارز لایتکوین رو از حساب پایر انتقال بدم به کیف پول دیجیتالم؟

    پاسخ
    • ژانویه 18, 2019 در 3:32 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اگر در کیف پول خود در سایت پایر لایت کوین دارید، کافیست از منوی سمت چپ پنل کاربری، گزینه “Transfer” را انتخاب نمایید و در صفحه ای که برای شما باز می شود، برای فیلد Payment system گزینه Litecoin را انتخاب فرمایید. سپس آدرس کیف پولی که می خواهید به آن لایت کوین ارسال نمایید را وارد می کنید و مبلغ مورد نظر را نیز مشخص می نمایید و بر روی SEND کلیک می فرمایید. مبلغ به اضافه کارمزد مشخص شده از حساب شما کم خواهد شد و به کیف پول مورد نظر شما ارسال خواهد گردید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • ژانویه 1, 2019 در 9:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام . چگونه به حساب پاییر خود کارت بانکی اضافه کنیم

    پاسخ
    • ژانویه 2, 2019 در 12:59 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      امکان اضافه کردن کارت های بانکی ایران و به طور کلی نقل و انتقال با بانک ها ایرانی وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 30, 2018 در 8:48 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با سلام
    من امروز در حال تحقیق خیلی جدی درمورد کسب درامد از خارج ایران داشتم تا به سایت شما برخوردم.(البته نه کسب درامد از کلیک و استخراج که باور ندارم این درامدهار(اوایل دهه ۸۰ با اینترنت دایال اپ خیلی تلاش کردم که نتیجه ای نداد)
    راستش من در کار طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ هستم و اخیرا راهی برای ورود به بازارهای استرالیا و امریکا و ترکیه پیدا کردم تا به ایرانیان این کشورها خدمات آموزشی و مشاوره و وبسایت ارائه دهم.
    من این گفته شمارو تایید میکنم که قوانین هر سایت ممکنه هر لحظه تغییر کنه مثلا من زمانی که دلار ۱۰۰۰ تومن بود با حساب اوکی پی تونستم ۴۲ دلار جمع کنم که پارسال حسابم نه تنها مسدود شد بلکه به اون پول و بازگرداندن حساب هم نتونستم موفق شوم وکلا حساب و پولم از دست رفت
    من یک حساب پایر باز کردم که خیلی راحت و سریع بود حالا یک سوال داشتم

    ایا من با این حساب میتوانم به حساب پی پال شخصی در ترکیه پول واریز کنم؟
    ایا افراد در دیگر نقاط دنیا بدون داشتن حساب پایر میتوانند به من پرداخت داشته باشند؟
    و ایا سایتها و فروشگاههایی در دنیا وجد دارند که پایر قبول کنند؟مخصوصا در حوزه کاری من مثل هاست و دامین؟
    بسیار سپاسگزارم

    پاسخ
    • دسامبر 31, 2018 در 12:38 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم و برای شما از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنیم.
      در مورد پرسش های شما باید خدمتتون عرض کنم:
      ۱- خیر در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد. شما می توانید به ویزا کارت، مستر کارت و یا کیف پول ارزهای دیجیتال پول انتقال دهید اما امکان انتقال به حساب paypal وجود ندارد.
      ۲- بله این امکان وجود دارد اما به شرطی که حسابی داشته باشند که امکان انتقال به پایر برای آن ها فراهم باشد. به عنوان مثال اگر شخص مورد نظر شما که فاقد حساب پایر است، دارای یک کیف پول بیت کوین باشد، می تواند به کیف پول بیت کوین شما در سایت پایر، بیت کوین انتقال دهد.
      ۳- بله، در حال حاضر نیز سایت ها و فروشگاه هایی هستند که از پایر به عنوان روش پرداخت پشتیبانی می کنند اما تعداد آن ها خیلی زیاد نیست. احتمالا تعداد آن ها در آینده افزایش خواهد یافت. در زمینه هاست و دامین، بنده با موردی تاکنون برخورد نکرده ام که از پایر استفاده کند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 27, 2018 در 8:21 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من یک سوال داشتم من مقدار ۷دوجکوین در سایت mizes دارم و می خوام ان را به تومان تبدیل کنم لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ
    • دسامبر 27, 2018 در 10:32 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اصلا ۷ داج کوین ارزش تبدیل ندارد. ۷ داج کوین معادل ۲۱۰ تومان است. بنابراین با توجه به کارمزدها امکان تبدیل آن وجود ندارد.
      اما به طور کلی روند کار به این شکل است که پول را به کیف پول داج کوین خود منتقل می کنید. سپس یا به یک صرافی ایرانی آن را مستقیم می فروشید و تومان دریافت می کنید و یا می توانید داج کوین ها را به بیت کوین تبدیل کنید (با استفاده از اکسچنجرها یا صرافی هایی مانند بایننس) و سپس بیت کوین را با استفاده از سایت هایی مانند لوکال بیت کوینز به تومان تبدیل نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 21, 2018 در 1:19 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید. ممنون از اطلاعات و جوابات خوبتو.
    اگر کسی به ip ایران حساب پاییر و پرفیکت مانی درست کنه چون فعلا در ایران زندگی می کنه و بعدا بره به کشور خود آیا به تغیر شدن ip در مورد این حسابا به مشکل برخورد میشه یا نه اشکالی ندار؟ و همچنین اگر مبلغی در این حساب داشته آیا مشکل پیدا میشه یا نخیر؟

    پاسخ
    • دسامبر 21, 2018 در 11:47 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      قوانین ممکن است تغییر کند و هیچ تضمینی وجود ندارد که سیاست هایی که تا کنون اعمال شده است تغییر نکند. بنابراین پاسخ ما بر اساس تجربه و سیاست هایی است که تا کنون مشاهده شده است.
      اصولا تغییر شدید رنج ip می تواند باعث مشکل شود اما زمانی خطر جدی است که مرتبا این کار تکرار گردد. به عنوان مثال اگر شما هم اکنون در ایران باشید و حساب پایر افتتاح کنید و همواره با ip ایران به آن وصل شوید و سپس به کشور دیگری بروید و دیگر از ip همان کشور برای استفاده از حساب استفاده کنید، احتمالا با مشکلی مواجه نخواهید شد.
      فقط در نظر داشته باشید که سایت پرفکت مانی در ایران فیلتر است و با ip ایران نمی توانید حساب افتتاح کنید و ناچار به استفاده از vpn امن هستید که بعدها هم می توانید از همان vpn برای استفاده از حساب استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 8, 2018 در 11:17 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من چطور میتونم دلار یا هر پول دیگه ای رو از حساب پاییر به حساب بانکی خودم تو ایران منتقل کنم(مثل بانک ملت) میشه یه توضیحی بدین

    پاسخ
    • دسامبر 8, 2018 در 5:49 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      امکان انتقال مستقیم به حساب های بانکی ایرانی وجود ندارد.
      برای اینکه پول را به ریال در یافت نمایید، باید به صرافی های معتبر آنلاین ایرانی که خریدار دلار پایر هستند مراجعه نمایید و دلار خود را به حساب آن ها منتقل نمایید و آن ها در مقابل به حساب بانکی شما ریال منتقل خواهند کرد. فقط حتما از صرافی های معتبر استفاده کنید و با مبالغ پایین، معاملات خود را شروع نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 7, 2018 در 5:24 ب.ظ
    پیوند یکتا

    باسلام
    چگونه میتونم به سایتی دیگر بین کویین از حساب پاییرم منتقل کنم
    سپاسگزارم از راهنماییهای خوب شما

    پاسخ
    • دسامبر 7, 2018 در 7:04 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      اگر در کیف پول خود در سایت پایر بیت کوین دارید، کافیست از منوی سمت چپ پنل کاربری، گزینه “Transfer” را انتخاب نمایید و در صفحه ای که برای شما باز می شود، برای فیلد Payment system گزینه Bitcoin را انتخاب فرمایید. سپس آدرس کیف پولی که می خواهید به آن بیت کوین ارسال نمایید را وارد می کنید و مبلغ مورد نظر را نیز مشخص می نمایید و بر روی SEND کلیک می فرمایید. مبلغ به اضافه کارمزد مشخص شده از حساب شما کم خواهد شد و به حساب گیرنده ارسال خواهد گردید. البته این روش به دلیل کارمزد تقریبا بالایی که دارد برای مبالغ اندک اصلا به صرفه نیست و بهتر است از کیف پول هایی مانند سایت بلاک چین برای انتقال بیت کوین استفاده فرمایید که کارمزد بسیار کمتری پرداخت خواهید نمود. برای افتتاح حساب در بلاک چین می توانید به مقاله ساخت کیف پول در بلاک چین مراجعه فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • می 23, 2020 در 9:02 ق.ظ
        پیوند یکتا

        یکی از ویژگی های سایت عالی پاسخگویی به سوالات کاربرانش در اسرع زمانه. که شما این ویژگی رو در سرحد کمال دارید. ضمن خسته نباشید خدمت شما برایتان آرزوی موفقیت رو دارم.

        پاسخ
        • می 24, 2020 در 2:22 ق.ظ
          پیوند یکتا

          از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
          شاد و پیروز باشید.

          پاسخ
  • دسامبر 5, 2018 در 7:02 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید سایتتون عالیه
    یک سوال
    صرافی مجازی و معتبری برای تبدیل دلار از حساب پایر سراغ دارید؟
    آیا اصلا ممکنه همچین کاری رو انجام بشه داد در ایران؟
    ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ
    • دسامبر 6, 2018 در 3:07 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      در مورد امکان تبدیل دلار پایر به ریال که شک نکنید. صرافی هایی هستند که این کار را انجام می دهند. اما در مورد معرفی صرافی ها، متاسفانه هم اکنون با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه میلیونر باش نمی تواند امنیت و صحت هیچ یک از صرافی های آنلاینی که در این زمینه فعالیت می کنند را تایید نماید، از معرفی آن ها معذوریم. شما می توانید با جستجو در اینترنت و بررسی سوابق آن ها، با صرافی هایی در این زمینه آشنا شوید.
      در هر صورت از این بابت نگران نباشید، اگر واقعا نتوانستید صرافی مناسبی پیدا کنید و در نقد کردن درآمد خود مشکل داشتید، از طریق فرم “تماس با ما” مشکل خود را با تیم پشتیبانی میلیونر باش در میان بگذارید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 4, 2018 در 12:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    با عرض سلام و تشکر از آموزش خوبتون .
    یه سوال داشتم ، من میخوام برنامه ای رو به دلار به افراد خارجی بفروشم ، چطور میتونم آدرس کیف پول دلارم رو به اونا بدم تا برام ارسال کنند، یکم در این باره توضیح بدید ممنون میشم.

    پاسخ
    • دسامبر 4, 2018 در 7:18 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      در منوی فوقانی سایت، در زیر عبارت “Account No” عبارتی وجود دارد که شماره حساب شما در سایت payeer است. این شماره حساب با P شروع می شود. به عنوان مثال عبارتی مانند P1002345678 است.
      کافیست همین عبارت را در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا مبلغ را برای شما ارسال نمایند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • دسامبر 2, 2018 در 9:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید به شما
    سوال در مورد پاییر داشتم
    اینکه میشه راهنمایی کنید که چجوری باید از حساب پاییر برداشت کنم و پول به دستم برسه و اینکه یه صرافی معتبر اگه میشه معرفی کنید ممنون میشم
    @*********
    ای دی تلگرام منه اگه ممکنه در تلگرام ادرس صرافی معتبر که بشه باهاشون کار کرد رو بفرستین
    ممنون از سایتتون و زحمات بسیار بالاتون
    موفق باشید

    پاسخ
    • دسامبر 3, 2018 در 4:15 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      برای اینکه پول را به ریال در یافت نمایید، باید به صرافی های معتبر آنلاین ایرانی که خریدار دلار پایر هستند مراجعه نمایید و دلار خود را به حساب آن ها منتقل نمایید و آن ها در مقابل به حساب بانکی شما ریال منتقل خواهند کرد. فقط حتما از صرافی های معتبر استفاده کنید و با مبالغ پایین، معاملات خود را شروع نمایید.
      در مورد معرفی صرافی ها، متاسفانه هم اکنون با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه میلیونر باش نمی تواند امنیت و صحت هیچ یک از صرافی های آنلاینی که در این زمینه فعالیت می کنند را تایید نماید، از معرفی آن ها معذوریم. شما می توانید با جستجو در اینترنت و بررسی سوابق آن ها، با صرافی هایی در این زمینه آشنا شوید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 24, 2018 در 11:53 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خسته نباشید من عضو تازه اینجا هستم دیدم ک جواب سوالای کاربرارو میدین خیلی خوشم اومد.
    ببخشید من میخام با سایت های کلیکی کار کنم تا قبل از این تو کار بیت کوین بودم.
    یکم تحقیق کردم فهمیدم باید کیف پول پایر و… بسازم سوالم اینه ک تو ایران میتونیم از این کیف پول وجه نقد کنیم؟اگر نشد
    میشه مثلا ما با سایت های کلیکی کار کنیم و دریافتی هارو ب کیف پایر انتقال بدیم و از اونجا ب کیف بلاک چین و از اونجا ب صرافی بفروشیم و نقد کنیم؟
    ببخشید حسابی گیج شدم نمیدونم چیکار کنم کدوم کیف برا ما ک تو ایرانیم خوبه؟؟

    پاسخ
    • نوامبر 25, 2018 در 1:08 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      به شما خوش آمد می گوییم.
      قبل از هر چیزی به شما توصیه می کنم به آموزش سایت های کلیکی معتبر خارجی مراجعه نمایید و مطابق آموزش پیش بروید. این امر موجب می شود که موضوعات برای شما روشن شود و احتمالا پاسخ اکثر سوال های خود را بیابید. در آموزش های تخصصی که برای هر سایت کلیکی تهیه شده، کاملا روشن شده است از چه روش هایی برای دریافت درآمد خود می توانید استفاده فرمایید.
      در مورد حساب هایی که سایت های کلیکی معتبر خارجی استفاده می کنند و برای ایرانیان نیز مناسب است، می توان به حساب هایی مانند پرفکت مانی، پایر، بیت کوین و وب مانی اشاره کرد. معمولا کاربرد ۳ مورد اول بیشتر است.
      نحوه تبدیل درآمد به ریال هم، همواره با استفاده از صرافی ها و واسطه هاست و اصلا سخت نیست. بعضی از سایت های کلیکی به بیت کوین پرداخت دارند و می توانید به راحتی درآمد خود را به کیف پولتان منتقل کنید و سپس با استفاده از سایت هایی مانند localbitcoins و یا صرافی ها درآمد خود را به تومان تبدیل فرمایید. بعضی از سایت های کلیکی نیز به پرفکت مانی و یا پایر پرداخت دارند که در این مورد هم می توانید با استفاده از صرافی ها درآمد خود را به ریال تبدیل نمایید.
      موردی هم که شما فرمودید، امکان پذیر است اما هرگز به صرفه نیست. چون کارمزد بسیار زیادی صرف خواهید کرد و عملا بخش زیادی از درآمد خود را از دست خواهید داد. بنابراین نیازی به این کار نیست. شما درآمد خود را به هر یک از ۴ روش فوق که دریافت کنید، با استفاده از صرافی ها می توانید تبدیل به ریال نمایید.
      فقط دقت نمایید تا سایت کلیکی معتبر باشد و حداقل یکی از روش های بیت کوین، پرفکت مانی، پایر و یا وب مانی را ساپورت نماید. برای آشنایی با سایت هایی که این ویژگی ها را دارند می توانید آموزش سایت های کلیکی معتبر خارجی را دنبال فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 23, 2018 در 7:35 ب.ظ
    پیوند یکتا

    باسلام
    واقعا فوق العاده هستین.با اطمینان ۱۰۰% میشه از مطالب و اموزش ها و راهنمایی هاتون استفاده کرد.
    یه خداقوت جانانه به همه شمایی که سایت میلیونر باش رو در اختیار ماها قرار دادین

    اول در رابطه با حساب پاییر چنتا سوال دارم
    ۱ – من حساب پاییر باز کردم میخواستم ببینم ایا نیاز به وری فای کردن داره یا نه با توجه به سوالات بعدی که میپرسم
    ۲- دارم توی سایت های کلیکی کار میکنم میخوام هرچی برداشت میکنم توی همین حسابم جمع کنم .من تا چند دلار میتونم بدون مشکلی پیش بیاد داخل حسابم جمع کنم؟
    ۳- تا چه حد میتونم خیالم راحت باشه که دلارهام زیاد شد حسابمو نمیبندن؟یعنی قوانین چیه هست که حساب مسدود نکنن
    ۴- تا چند دلار در روز یا در ماه میشه به تومان تبدیل کرد ؟یعنی از حساب پاییرم میتونم بردارم یا انتقال بدم به حساب دیگری
    ۵- من برای داداشم با همین ای پی و لپتاپ حساب پاییر ساختم.ایا مشکلی نداره؟
    ۶- ایا میشه چندین حساب پاییر درست کنم و مشکلی برام پیش نیاد؟مثلا یهو کلیه حساب هامو مسدود نکنم
    ۷- تا چند دلار در روز میشه به حساب پاییرم واریز کنم بدون اینکه مشکلی پیش بیاد

    دوم اینکه بابت اون لینکی که توی کانال دادین خیلی لطف کردین .من همون روز عضو شدم و هر دوساعت دارم رول میزنم فقط میخواستم ببینم ایا واقعا دارم زمان میزارم مطمن هست که بعد از دوماه بشه برداشت کرد؟

    ببخشید اگه سوالام زیاد بود
    با تشکر

    پاسخ
    • نوامبر 24, 2018 در 5:59 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      رضایت شما موجب دلگرمی ماست و از همراهی و انرژی مثبت شما سپاسگزاریم.
      ۱- طبیعتا وریفای کردن حساب ها در اکثر نقاط دنیا کار بسیار سودمندی است اما در ایران، اکثرا وریفای نکردن حساب بهتر از وریفای کردن است. در مورد پاییر با توجه به رویکردی که تا کنون در مورد وریفای کردن حساب ایرانیان داشته است، توصیه نمی شود اقدام به وریفای کردن نمایید. برای مسائلی که شما در نظر دارید اصولا به وریفای کردن نیازی نخواهید داشت.
      ۲- بنده تا کنون با محدودیتی در این زمینه مواجه نشده ام. برای جمع کردن درآمد سایت های کلیکی در حساب پایر با مشکلی مواجه نخواهید شد. اما به شما توصیه می کنم به هیچ وجه نگذارید مقادیر خیلی زیاد و سنگین شود. هرچقدر موجودی شما بالاتر می رود، حساسیت ها روی حساب نیز بیشتر می شود و ممکن است با توجه به مقیم ایران بودن، دردسر ساز شود. بنابراین همواره پس از رسیدن به یک مبلغ مشخص سعی کنید، با استفاده از صرافی های معتبر و یا هر روشی که مد نظر دارید، درآمد خود را به ریال تبدیل نمایید تا خیالتان راحت باشد. همچنین این راهکار، ریسک را درمورد حساب شما کم می کند. یعنی حتی اگر دچار مشکلی شوید، سرمایه زیادی در حساب ندارید که ضرر سنگینی متحمل گردید.
      ۳- ببینید پایر در حال حاضر از نظر بین المللی معتبر است و در مورد ایرانیان هم سیاست خصمانه ای اتخاذ نکرده است. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده هم به همین شکل باشد. کلا در تجارت آنلاین به هیچ کس و هیچ چیز نمی توان ۱۰۰ % اعتماد داشت. همان طور که می دانید پیش ار این صرافی ها و بانک های بزرگ و معتبری بوده اند که عملا اعلام کرده اند با ایرانی ها هیچ مشکلی ندارند اما به یکباره و بدون هیچ اخطاری، حساب ایرانیان و موجودی آن ها را بلوکه کرده اند. بنابراین با توجه به اینکه برای ایرانیان بستری اثر گذار برای پیگیری و احقاق حق وجود ندارد، از نگه داشتن مبالغ سنگین در حساب خود خودداری نمایید.
      ۴ و ۷- با توجه به روشی که برای برداشت انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی برای استفاده ای که شما در نظر دارید، از نظر سقف تراکنش ها، واریز و برداشت اصولا دچار مشکل خاصی نخواهید شد. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که پایر این حق را برای خود قائل است که مدارک هویتی کاربران خود را جهت احراز هویت در هر لحظه ای طلب نماید. بنابراین با اطلاعات واقعی در سایت ثبت نام نمایید که اگر مدارک هویتی از شما طلب شد، قادر به احراز هویت خود باشید.
      ۵ و ۶- در مورد Multiple Account یا چندین حساب داشتن، در بخش قوانین سایت تا کنون منعی دیده نشده است. همچنین طی پرسشی که از پشتیبانی سایت پاییر صورت پذیرفت، ایرادی به آن وارد نکرده اند و فقط تذکر داده شد که حساب ها زیرمجموعه یکدیگر نباشند. اما باز طبق تجربه به شما توصیه می کنم از چند حسابی بودن و داشتن حساب های مختلف با یک ip خودداری نمایید. به این دلیل که حساسیت را نسبت به حساب شما بالا خواهد برد و ممکن است دچار سخت گیری هایی برای احراز هویت شوید.
      در مورد سوال پایانی، همان طور که خدمت شما عرض کردم اطمینان ۱۰۰ درصد به هیچ پروژه ای وجود ندارد و ما هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از سایت ها و بسترهایی که در میلیونر باش معرفی می شوند نمی توانیم بپذیریم. اما در میلیونر باش تمام سعی خود را می کنیم که اطلاع رسانی دقیقی در مورد سایت ها و بسترهای کسب درآمد داشته باشیم.
      هم اکنون نیز افراد بسیاری هستند که هنوز معتقدند بیت کوین کلاهبرداری است یا دروغ و حباب است و غیره. اما واقعیت این است که افرادی که در سال ۲۰۱۰ بیت کوین را به قیمت ۱۰ سنت خریداری کرده بودند، در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۲۰۰۰۰ دلار آن را فروختند. یا در همین لحظه بیت کوین در رنج ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار معامله می شود. اصولا دنیا منتظر ما نخواهند ماند و مسیر خود را طی خواهد کرد.
      تیم مانیتورینگ میلیونر باش، وایت پیپر بیتر را مطالعه کرده است و جوانبی را بررسی نموده است. در مورد آن نکات مثبت و امیدوارکننده ای وجود دارد که میلیونر باش را بر آن داشت تا این فرصت را به کاربران وفادار خود اطلاع رسانی نماید. به هرحال امکان دارد این رمز ارز کلا شکست بخورد، متوقف شود و یا رشد مناسبی را تجربه نماید. همان احتمالاتی که در مورد تمام رمزارزها وجود داشته است. اما در صورت شکست رمز ارز اصولا ما چیز زیادی را از دست نداده ایم. نهایتا روزی ۱۵ دقیقه از وقتمان هدر شده است. اما در صورت برد ممکن است بسیار بیشتر از تلاشمان دریافت نماییم.
      فقط توجه داشته باشید که به ازای هر کامپیوتر و ip فقط می توانید یک اکانت داشته باشید و ساخت بیش از یک اکانت موجب مسدودی موجودی شما خواهد شد.
      همچنین به شما پیشنهاد می کنم هرگز بعد از ۲ ماه اقدام به فروش نکنید. چون هیچ رمز ارزی در ابتدای پیدایش ارزش چندانی ندارد. باید صبر کنید تا رمز ارز بتواند خود را به بازار ثابت نماید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 16, 2018 در 11:14 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    کدوم حساب از همه بهتره؟
    پرفکت مانی،پایر،پی پال

    پاسخ
    • نوامبر 17, 2018 در 4:04 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      هرکدام در شرایط خاصی استفاده و کاربرد دارد. اما پی پال عمومیت بسیار بیشتری دارد و تقریبا در اکثر سایت ها قابل پذیرش است اما متاسفانه برای ایرانیان بسیار پر خطر است و ایرانیان به طور رسمی اجازه استفاده از آن را ندارند.
      با توجه به رایگان بودن پرفکت مانی و پایر، توصیه می شود هر دو را داشته باشید تا بتوانید در مواقع لزوم از گزینه مناسب استفاده نمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 13, 2018 در 10:59 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    روزتون بخیر
    من خیلی سخت توی سایت ها نظر می دم ولی چند روزیه که برای کارم سایت شما رو چک می کنم.
    واقعا دیگه نتونستم جلوی خودم رو بگیرم.باید بگم که واقعا بی نظیرید.
    جواب یک سوال رو با این که ۱۰۰۰ بار دادید ولی باز با حوصله از اول جواب می دید.
    واقعا فوق العاده اید.توی این شرایط تحریم و گنگ بودن واقعا یه همچین مرجعی که بدون چشم داشت این جوری برای کاربرا مایه بذاره
    یه نعمته!!!
    من تو کار طراحی سایت و یک سری کارای گرافیکی مثل موشن و انیمیشن هستم.می خوام توی این سایت های فریلنسری مثل freelancer.com ثبت نام کنم.اما یه کم به خاطر همین بحثای تحریم ها گیجم.
    این سایت های فریلنسری خارجی از بین پرفکت مانی و وب مانی و پاییر که برای ما ایرانیا در دسترس تر هستن کدوم رو قبول دارن؟
    ای کاش یه پست جامع هم در مورد همین سایت های فریلنسری و نحوه ی کار برای ایرانیا بذارید.
    بازم از سایت بی نظیرتون تشکر می کنم

    پاسخ
    • نوامبر 14, 2018 در 4:03 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      وقتی همراهانی فهیم و شایسته چون شما داریم، وظیفه خود می دانیم که با تمام وجود در راستای جلب رضایتشان بکوشیم. نظر شما موجب دلگرمی ماست و به داشتن کاربرانی چون شما به خود می بالیم.
      در مورد پرسش شما باید عرض کنم متاسفانه هیچ یک از سایت های فریلنسر معتبر بین المللی شرایط مناسبی برای کاربران مقیم ایران ندارند و فعالیت در این سایت ها برای عموم کاربران ایرانی تقریبا محال و یا بسیار سخت است. سایتی مانند freelancer علاوه بر روش های پرداخت نامناسب برای ایرانیان، مراحل تایید هویت نیز دارد که کار را دشوارتر می سازد. به همین دلیل است که در آموزش های سایت میلیونر باش به سایت های فریلنسینگ ایرانی پرداخته ایم و از معرفی سایت های خارجی خودداری کرده ایم. چون هنوز روش مطمئنی برای فعالیت عموم کاربران ایرانی در این سایت ها سراغ نداریم.
      در حال حاضر هیچ یک از روش های پرداخت پرفکت مانی، وب مانی و پایر قابل پذیرش سایت های معتبر فریلنس نیست. اما پایر شانس بیشتری دارد تا در آینده مورد توجه سایت های فریلنس قرار گیرد.
      برای اشخاصی که در مورد تکنولوژی بلاک چین و برنامه نویسی مهارت دارند، سایت های فریلنس مناسبی وجود دارد که به بیت کوین پرداخت دارند که برای ایرانیان کاملا مناسب است. برای آشنایی با این سایت ها می توانید به بخش “فریلنسری و آزادکاری در قبال دریافت بیت کوین” در مقاله روش های کسب درآمد از بیت کوین برای ایرانیان مراجعه نمایید.
      آخرین نکته ای که درمورد سوال شما لازم است بیان شود این است که همچنان می توان به عنوان فریلنسر با سایت هایی مانند freelancer، upwork، ۹۹designs، toptal کار کرد اما ریسک ها و مشکلات زیادی در این راه وجود دارد.
      در زمینه دریافت درآمد در صورتی که شخصی را خارج از ایران ندارید که بتوانید با مشخصات و حساب های او دستمزد خود را دریافت نمایید، می توانید از سایت های واسطی استفاده نمایید که بدین منظور در ایران فعالیت می کنند. بعضی از این سایت ها از اعتبار و سابقه قابل قبولی برخوردارند اما به دلیل کارمزد بالایی که بدون هیچ تلاشی از کاربران دریافت می کنند چندان مایل به معرفی آن ها نیستیم. فقط در جهت کمک به شما نام یکی از معروف ترین سایت ها در این زمینه را خدمتتان عرض می کنیم اما در نظر داشته باشید که این معرفی هرگز به معنی تایید از طرف ما نیست.
      سایت payment24.ir
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 5, 2018 در 7:50 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام خوب هستین
    با کمک شما من حساب باز کردم و مقداری از سایت localbitcoin پول منتقل کردم و در قسمت my operations انتقال پول رو نشون میده ولی نمیشه کاری روش کرد برای مثال می خواستم تبدیل دلار کنم یا به یک سایت دیگه منتقل کنم ییغام میده موجودی کافی نیست.
    ایا زمان می بره تا تو حساب بشینه یا من بلد نیستم به موجودیم اضافه کنم
    ممنون

    پاسخ
    • نوامبر 5, 2018 در 9:38 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      با توجه به اینکه شما بیت کوین انتقال داده اید، برای اضافه شدن به موجودی اصلی، حداقل نیاز به ۶ تاییدیه دارد که ممکن است تا دو ساعت به طول بیانجامد. گاها این زمان طولانی تر نیز می شود.
      همچنین این مبلغ به حساب بیت کوین شما اضافه خواهد گشت و باید عملیات خود را بر روی حساب بیت کوین انجام دهید. سایر حساب ها همچنان فاقد موجودی خواهند بود. علاوه بر این، باید مبلغ موجود در حساب شما بیش تر از کارمزد عملی باشد که می خواهید انجام دهید تا عملیات با موفقیت صورت پذیرد.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • نوامبر 6, 2018 در 10:00 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خوب هستین من هر کاری می کنم این پیغام رو میده
        You account has insufficient funds. You should purchase BTC currency at the Currency Exchange and fund your BTC account, directly, by going to the ADD section here. برای ارسال بیت کوین هم این میده.
        خواستم تبدیل دلار کنم اون جوری بفرستم اون موقع هم این رو میده You account has insufficient funds
        اگه کمکم کنید ممنون میشم

        پاسخ
      • نوامبر 6, 2018 در 10:05 ب.ظ
        پیوند یکتا

        من برای سایت کلیکی norclix.com می خواستم بفرستم که نمی تونم.
        اگه مشکلی از سمت شما نباشه من حاضرم پسورد رو خدمتتان بدم شاید من بلد نیستم مبلغ ناچیزی در حد ده دلار می خوام بفرستم

        پاسخ
        • نوامبر 7, 2018 در 2:47 ق.ظ
          پیوند یکتا

          خدا را شکر که مشکل شما حل شده است.
          شاد و پیروز باشید.

          پاسخ
    • نوامبر 9, 2018 در 2:35 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خوب هستین
      چگونه من ریال رو تبدیل دلار کنم و اون رو به کیف پول payeer منتقل کنم
      ممنون

      پاسخ
      • نوامبر 9, 2018 در 4:47 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        شما ابتدا به یک صرافی معتبر و آنلاین که دلار پایر را نیز پشتیبانی کند، مراجعه می فرمایید. به بخش خرید دلار پایر می روید و مبلغ مورد نیاز را مشخص می کنید و معادل ریالی آن را با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت می نمایید و شماره حساب پایر خود را نیز به آن ها می دهید. صرافی مبلغ دلاری را به حساب پایر شما پرداخت می کند.
        موفق باشید.

        پاسخ
        • نوامبر 9, 2018 در 6:55 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام
          صرافی انلاین معتبر کدوم رو می شناشید اگه ممکنه برام معرفی کنید

          پاسخ
          • نوامبر 9, 2018 در 10:40 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            متاسفانه هم اکنون با توجه به قوانین فعلی کشور و اینکه میلیونر باش نمی تواند امنیت و صحت هیچ یک از صرافی های آنلاینی که در این زمینه فعالیت می کنند را تایید نماید، از معرفی آن ها معذوریم. شما می توانید با جستجو در اینترنت و بررسی سوابق آن ها، با صرافی هایی در این زمینه آشنا شوید. همچنین پیشنهاد می کنم بخش نظرات مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی را مطالعه فرمایید، در بخش نظرات مقاله مذکور صرافی هایی معرفی شده اند که می توانید آن ها را نیز بررسی فرمایید.
            موفق باشید.

  • اکتبر 31, 2018 در 6:34 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام بهترین راه کسب درآمد که مربوط به حساب پایر باشه چیه

    پاسخ
    • اکتبر 31, 2018 در 8:36 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      سوال شما هرگز جواب یکتایی ندارد و نمی توان به آن پاسخ معینی داد. سوال شما مانند این است که از شما بپرسند بهترین راه کسب درآمد از حساب بانک ملی چیست؟
      پایر یک حساب اینترنتی است و شما با توجه به اهداف و نیازهای خود آن را افتتاح می کنید و از آن بهره می برید. به عنوان مثال شما می توانید یک بیزینس بین المللی و آنلاین راه اندازی نمایید و روش پرداخت در آن را پایر قرار دهید.
      بنابراین با توجه به نیازها و مهارت های خود، می توانید برنامه های مختلفی برای استفاده از پایر داشته باشید و هیچ کس نمی تواند به شما بگوید بهترین راه کسب درآمد، این راه است. راه های بسیار زیادی هم برای کسب درآمد وجود دارد، از جمله راه اندازی یک تجارت آنلاین بین المللی، خرید و فروش دلار پایر، فعالیت در سایت هایی که به پایر پرداخت دارند و توانایی همکاری با آن ها را دارید و غیره.
      اما اگر منظور شما سایت هایی کلیکی هستند، می توانید به آموزش آشنایی با معتبرترین سایت های کلیکی خارجی مراجعه نمایید. اکثر سایت های معرفی شده در آموزش مذکور به پایر پرداخت دارند که با مطالعه هر یک می توانید به صورت دقیق با قوانین، روش های پرداخت و همچنین نحوه فعالیت در آن ها، آشنا گردید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 30, 2018 در 4:52 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام ممنون ازآموزش کاملتون الان چون بیتکوین گرونترودست نیافتنی ترشده الان خیلی راحت ترمیشه تظمینی ترکسب درامدازسایتاکرد
    ولی سوال مهم تراینکه کدوم صرافی می شوداعتمادکرد؟آیاتوهمه صرافی هایه آنلاین شماره ثابت وآدرس الزامی است؟
    چون جزوحریم شخصی هستن ویکم ناامیدکننده است

    پاسخ
    • اکتبر 30, 2018 در 10:15 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      رضایت شما موجب دلگرمی ماست.
      در مورد سوال شما باید عرض کنم، صرافی های معتبر و آنلاین وجود دارند اما به دلیل قوانین کشور و اینکه ما نمی توانیم اعتبار هیچ یک را تضمین کنیم، از معرفی آن ها معذوریم. اما برای خرید و فروش بیت کوین بهترین راه در حال حاضر استفاده از سایت localbitcoins است.
      اما احراز هویت تقریبا برای تمام معاملات و در تمام صرافی ها امری اجباریست. به دلیل جلوگیری از کلاهبرداری و مشکلات احتمالی لازم است، به صورت کامل احراز هویت صورت پذیرد. اصولا مدارک مورد نیاز شامل تصویر کارت ملی، کارت بانکی و شماره تلفن می باشد.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • اکتبر 18, 2018 در 6:36 ق.ظ
    پیوند یکتا

    باسلام و تشکر از صبوری شما جهت پاسخ به سوالات .
    در رابطه با سایتهای کلیکی خارجی که دربالا توضیح دادین برای ثبتنام شماره حساب میخاستن ، بنظر شما چه حسابی افتتاح کنم که در ایران مشکل نداشته باشد و تبدیل ان به ریال راحت باشد و بتوانم باصرافی های انلاین ان را تبدیل کنم
    پاییر یا پرفکت مانی یا وبمانی. پیشنهادشما چیست؟
    ضمنا نیاز به پاسپورت نداشته باشه

    پاسخ
    • اکتبر 18, 2018 در 12:47 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      انجام وظیفه است. درمورد پرسش شما باید عرض کنم، هیچ یک از سایت های فوق برای افتتاح حساب، نیاز به پاسپورت ندارند و کاملا رایگان می توانید در تمام آن ها حساب باز نمایید. در سایت های کلیکی معتبر، وب مانی چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد. بنابراین بهتر است اگر قصد فعالیت در سایت های کلیکی خارجی را دارید، حساب هایی مانند پرفکت مانی، پایر و بیت کوین برای خود افتتاح نمایید.
      سایت پایر در ایران فیلتر نیست اما دو سایت پرفکت مانی و بلاک چین توسط ایران فیلتر شده اند. بنابراین ورود به سایت پایر و افتتاح حساب راحت تر است. اما از طرفی پرفکت مانی را راحت تر می توان به ریال تبدیل کرد. چون در حال حاضر صرافی های آنلاین بیشتری در ایران، به خرید و فروش دلار پرفکت مانی می پردازند. بیت کوین نیز امنیت و ارزش نگهداری بالایی دارد و البته خرج کردن آن هم چندان سخت نیست. اما کارمزد تراکنش ها در آن کمی بالاست و برای مبالغ اندک به صرفه نمی باشد.
      با توجه به مواد فوق، خود شما باید تصمیم بگیرید که کدام حساب برای شما مناسب تر است.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • اکتبر 18, 2018 در 9:48 ب.ظ
        پیوند یکتا

        تشکر از توضیحات کامل شما
        میخاستم بخاطر فیلتر حساب پاییر بازکنم که راحتتره ولی با توضیحات شما فکرکنم بافیلترشکن پرفکت مانی باز کنم بهتره

        پاسخ
  • اکتبر 16, 2018 در 11:16 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام من دلار پاییر دارم میخوام بفروشم چیکار کنم

    پاسخ
    • اکتبر 16, 2018 در 2:09 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      باید به صرافی های معتبر آنلاین ایرانی که خریدار دلار پایر هستند مراجعه نمایید و دلار خود را به حساب آن ها منتقل نمایید و آن ها در مقابل به حساب بانکی شما ریال منتقل خواهند کرد. همچنین می توانید حساب پرفکت مانی برای خود افتتاح نمایید و دلارهای پایر خود را به آن منتقل سازید (با کارمزد همراه است) و در نهایت دلار پرفکت مانی خود را به صرافی بفروشید. این روش به دلیل کارمزدی که برای انتقال از پایر به پرفکت مانی پرداخت می کنید، چندان به صرفه نیست. اما بعضی ها به دلیل اینکه در ایران صرافی های بیشتری با پرفکت مانی کار می کنند، از روش دوم استفاده می نمایند.
      فقط حتما از صرافی های معتبر استفاده کنید و با مبالغ پایین، معاملات خود را شروع نمایید. متاسفانه به دلیل قوانین کشور و اینکه ما اعتبار هیچ یک از صرافی ها را نمی توانیم تایید کنیم، از معرفی صرافی در این زمینه معذوریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 24, 2018 در 6:35 ب.ظ
    پیوند یکتا

    من حساب وبمانیم فرماله باید وریفایش کنم یا همین خوبه؟
    پرفکت هم که موفق نشدم باز کنم!
    در نهایت از حوصله شما بابت پاسخگویی کارشناسی تون ممنونم وقدردان هستم..

    پاسخ
    • سپتامبر 24, 2018 در 8:48 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سقف موجودی شما در حساب فرمال ۱۰ هزار دلار است. بنابراین اگر قصد نگهداری بیش تر از این مبلغ را دارید باید حساب خود را به personal passport ارتقا دهید.
      انجام وظیفه است و رضایت شما موجب خوشنودی ماست.

      پاسخ
      • فوریه 23, 2022 در 2:11 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام وقت شما بخیر، من لازم دارم که به یک حساب Payeer واریزی انجام بدم، آیا میتونید کمکی در این خصوص بکنید؟

        پاسخ
        • فوریه 24, 2022 در 2:46 ق.ظ
          پیوند یکتا

          سلام خدمت شما کاربر گرامی
          اگر منظور شما این است که ما به جای شما مبادله انجام دهیم که خیر، میلیونر باش در این زمینه فعالیتی ندارد. اما اگر راهنمایی در این مورد می خواهید فرآیند بسیار ساده است. به سادگی یک حساب پایر بسازید. به یک صرافی ایرانی مراجعه کنید و دلار پایر بخرید و آن را به شماره حساب پایری که می خواهید انتقال دهید. همچنین اگر آدرس والت بیت کوین پایر مقصد را داشته باشید می توانید بیت کوین به آن آدرس انتقال دهید.
          موفق باشید.

          پاسخ
  • سپتامبر 24, 2018 در 5:11 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    آیا ازpayeerمیشه به وبمانی، پرفکت مانی یا بقیه کیفها پول جابجا کرد؟
    و کلا این کیفها امنیت نگهداری ۱۰۰هزار دلار یا این حدود رو دارن؟بلوکه نمیشه به هر دلیلی؟

    پاسخ
    • سپتامبر 24, 2018 در 6:21 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از payeer نمی توان به تمام حساب های های جهانی پول انتقال داد اما در این حساب امکان انتقال وجه به بعضی از حساب ها مانند وب مانی و پرفکت مانی با پرداخت کارمزد بیشتر وجود دارد.
      اگر منظور شما امنیت کلی سیستم است که باید خدمت شما عرض کنم، حساب ها و کیف پول های معتبر جهانی از اعتبار و امنیت قابل قبولی برخوردار هستند و مبالغ بسیار بالاتری از ۱۰۰ هزار دلار در آن ها نگهداری می شود. اما اگر درمورد مسدود کردن حساب صحبت می کنید، اگر قوانین آن ها را رعایت نکنید یا تخلفی مرتکب شوید، شک نکنید که حساب شما را مسدود خواهند ساخت.
      به طور کلی در حساب های وب مانی و پایر هرگز بدون وریفای کردن کامل حساب نباید چنین مبلغی را وارد کنید، چون تخلف است و بلافاصله حساب شما مسدود خواهد شد. در پرفکت مانی محدودیتی وجود ندارد اما باید به IP خود توجه کنید که تغییرات رنج وسیعی نداشته باشد.
      توجه به نکات زیر می تواند برای شما سودمند واقع گردد:

    • اگر در حساب وب مانی دارای personal passport و یا merchant passport هستید می توانید با خیال راحت این مبلغ یا بیشتر را وارد حساب خود کنید. در غیر این صورت، بلافاصله حساب شما مسدود خواهد شد.
    • در حساب پرفکت مانی محدودیتی برای سقف موجودی برای حساب های وریفای نشده وجود ندارد اما به دلیل فیلتر بودن این سایت باید حواستان به تغییرات رنج ip باشد که موجب مسدودی حساب شما نگردد. توصیه ما این است که اگر قصد دارید از حساب پرفکت مانی برای استفاده از چنین مبالغی استفاده نمایید از vps های امن استفاده فرمایید و همچنین بهتر است چندین حساب پرفکت مانی برای خود ایجاد کنید و مبالغ را در بخش های کوچکتر در حساب های خود نگهداری فرمایید.
    • در حساب پایر هم هرگز بدون وریفای کردن کامل حساب، این مبلغ را وارد نکنید. البته وریفای کردن حساب پایر نسبت به پرفکت مانی و وب مانی مشکلات بیشتری دارد. چون این حساب، اکانت های ایرانیان را به صورت کامل وریفای نمی کند و برای وریفای نمودن باید از vps های امن و مدارک هویتی جعلی استفاده نمود که به هر حال ریسک دارد. بنابراین اگر قصد دارید از این حساب استفاده کنید حتما ۱۰۰ هزار دلار را به بخش های بسیار کوچکتری تقسیم کنید و در چندین حساب پایر نگهداری کنید.
    • موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 22, 2018 در 5:00 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    وقتی این حساب رو در خارج از کشور باز کنیم برای واریز و برداشت و انتقال از ایران یعنی موقعی که ایران هستیم مشکلی پیش نمیاد؟ با توجه به تغییر ipمنظورمه…
    متشکرم

    پاسخ
    • سپتامبر 22, 2018 در 10:04 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      تغییرات رنج ip در حد عوض شدن کشور موجب مشکل خواهد شد، به خصوص اگر دفعات مکرر چنین امری صورت پذیرد.
      برای جلوگیری از ایجاد مشکل، همان طور که چندین بار دیگر هم عرض کردیم باید از یک vps یا vpn امن استفاده نمایید که سرور آن مربوط به یک کشور باشد و تغییر نکند.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • سپتامبر 11, 2018 در 3:30 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام با عرض ادب
    میخواستم بدونم که من چه طوری باید در حساب payyer حسابم رو وریفای کنم
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
    • سپتامبر 11, 2018 در 6:58 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      اصولا نیازی به وریفای کردن حساب پایر ندارید، اما اگر به این امر اصرار دارید باید از ip کشوری غیر از ایران به عنوان مثال هلند استفاده نمایید و اطلاعات هویتی شما نیز مربوط به همان کشور باشد. یعنی اگر از ip هلند استفاده می نمایید، آدرس و اطلاعات هویتی شما مربوط به هلند باشد.
      هنگامی که این مدارک را تهیه کردید، از منوی فوقانی سایت بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و به سربرگ PROFILE مراجعه نمایید. حال با وارد کردن اطلاعات هویتی و بارگذاری تصویر مدارک هویتی شامل پاسپورت و قبوض خدماتی (دارای آدرس محل سکونت) می توانید حساب خود را وریفای فرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • فوریه 26, 2020 در 6:57 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خسته نباشید
      من از صرافی آنلاین یه مقداری بیت کوین خریدم و آیدی والتمو دادم (payeer) پرداختم از طریق سایت انجام شد اما هیچی به کیف پولم نیومد ! چیکارش کنم ؟جاییو اشتباه رفتم؟

      پاسخ
      • فوریه 26, 2020 در 9:45 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        موارد زیر را بررسی نمایید:
        ۱- نباید از آیدی والت استفاده کنید. باید در سایت پایر یک کیف پول بیت کوین بسازید و از شماره کیف پول بیت کوین خود برای دریافت بیت کوین استفاده نمایید.
        ۲- مبلغ انتقالی شما به حساب پایر نباید کمتر از حداقل مقداری باشد که در قوانین پایر اشاره شده است. در حال حاضر حداقل میزان بیت کوینی که حق دارید در یک تراکنش به پایر انتقال دهید ۰٫۰۰۱ بیت کوین است.
        ۳- از اعتبار صرافی و انجام تراکنش، اطمینان حاصل نمایید.
        موفق باشید.

        پاسخ
  • سپتامبر 8, 2018 در 3:40 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام اقا ووچر چجوری بخرم ثبت نام کردم حالا بلد نیستم وچر بخردم مبلق وچر میرنم میگه اشتباس باید چیکار کنم خواهشن راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سپتامبر 9, 2018 در 2:42 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ووچر مربوط به حساب پرفکت مانی است و امکان خرید ووچر برای حساب پایر وجود ندارد.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • فوریه 3, 2020 در 4:38 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام،حساب پایر من وریفای نشده،الان اگر بخوام پولی بهش واریز کنم،میتونم دوباره ازش برداشت کنم؟؟؟
      ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم،میشه پولی که در داخل پایر هست رو به بلاکچین انتقال داد؟؟؟

      پاسخ
      • فوریه 3, 2020 در 6:43 ب.ظ
        پیوند یکتا

        سلام خدمت شما کاربر گرامی
        ۱- بله، حساب های وریفای نشده محدودیتی برای برداشت ندارند.
        ۲- طبیعتا دلار پایر را نمی توان به بلاکچین انتقال داد اما اگر در کیف پول بیت کوین پایر، بیت کوین داشته باشید می توانید آن را به کیف پول بلاک چین خود منتقل سازید.
        موفق باشید.

        پاسخ
        • آگوست 20, 2020 در 9:49 ب.ظ
          پیوند یکتا

          سلام و خدا قوت ، من از دو سایت مبلغی با ارز دلار دریافت کردم ، چطوری باید مبلغ اون سایت تو حساب پایر ریخت ، لطفاً یجوری بگید بفهمم هر جا رفتم نگرفتم بعد اینکه حتی ۱سنت هم دریافت کنی تو حساب واریز میره ( پایر من اپلیکیشن است)

          پاسخ
          • آگوست 21, 2020 در 7:53 ق.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            ۱- باید سایت های مورد نظر شما به پایر پرداخت داشته باشند. اگر چنین امکانی داشته باشند کافیست در هنگام درخواست برداشت، روش برداشت را پایر انتخاب نمایید و شماره حساب پایر خود را وارد کنید تا مبلغ به حساب شما واریز شود.
            ۲- خیر، توصیه می کنم مبالغ بالای ۱۰ دلار را به پایر انتقال دهید.
            موفق باشید.

        • سپتامبر 4, 2020 در 12:20 ب.ظ
          پیوند یکتا

          با سلام خدمت شما
          در بخش ساپورت و ارسال تیکت جدید فیلدی به نام operation id وجود دارد،در این قسمت چه عددی وارد کنیم؟
          ممنون

          پاسخ
          • سپتامبر 4, 2020 در 7:06 ب.ظ
            پیوند یکتا

            سلام خدمت شما کاربر گرامی
            شناسه تراکنش یا عملیاتی را که انجام داده اید و قصد دارید در مورد آن سوال مطرح کنید وارد نمایید.
            موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *