معرفی بهترین سایت ساز ها و فروشگاه سازهای داخلی و خارجی

استفاده از بهترین سایت ساز های رایگان داخلی وخارجی برای عموم کاربران، روشی بسیار مقرون به صرفه است. در این روش شما سایت خود را به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه های بسیار اندک راه اندازی خواهید نمود. همچنین مدت زمانی که برای راه اندازی سایت در این شیوه لازم است، کمتر از یک ساعت است.

سایت ساز های رایگان، با توجه به قالب های از پیش طراحی شده و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند، می توانند هر نوع سایتی را با هدف های مختلف برای شما ایجاد نمایند و پیچیدگی های طراحی سایت و مدیریت آن را به حداقل برسانند.

اما یکی از مهم ترین مسائل در این روش، انتخاب سایت ساز مناسب است. شما باید سایت سازی را انتخاب نمایید که تنوع بالایی در قالب ها داشته باشد. امکان ویرایش قالب ها برای شما فراهم باشد. متن باز (open source) باشد. افزونه های لازم و کافی برای آن طراحی شده باشد. محیط مدیریتی مناسبی داشته باشد. اصول مربوط به بهینه سازی سایت در موتورهای جست و جو (SEO) در آن رعایت شده باشد و از نظر ساختاری با زبان های برنامه نویسی مختلف و مرورگرهای متفاوت سازگار باشد. تا در آینده دچار مشکلاتی همچون پیچیدگی، یکنواختی، عدم انعطاف، کاهش سرعت بارگذاری سایت و … نشوید.

بنابراین در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین سایت ساز ها و فروشگاه سازهای رایگان جهان می پردازیم و همچنین تعدادی از بهترین سایت ساز ها و فروشگاه سازهای رایگان و غیر رایگان داخلی را معرفی می نماییم.

site builders , بهترین سایت ساز ها

بهترین سایت ساز های رایگان جهان

WordPress – محبوب ترین CMS جهان

وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد و سپس به صورت یک CMS یا نرم افزار کدباز برای مدیریت محتوای سایت ها معرفی شد.

با توجه به فراوانی و تنوع افزونه های وردپرس تقریبا هر امکانی را می‌توان به سایت وردپرسی اضافه کرد. در حال حاضر وردپرس، تبدیل به معروف ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است.

Joomla – بهترین سیستم مدیریت محتوای متن باز جهان در سال ۲۰۱۱

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای تحت وب است که مدیریت و انتشار آسان مطالب را امکان پذیر می سازد. امکانات گسترده ای دارد و با استفاده از آن می توانید وب سایت ها و سامانه های تحت وب قدرتمند و ارزشمندی را ایجاد کنید.

جوملا در بین CMS های جهان از نظر محبوبیت، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. از نظر گرافیکی، جوملا در سطح فوق العاده ای قرار دارد اما کار با آن نسبت به وردپرس، کمی پیچیده تر است.

Webs – سایت ساز رایگان جهت ساخت سایت های حرفه ای

Webs ابزار ساخت وب سایت به صورت رایگان است که دارای ابزارها و امکانات بسیاری برای ایجاد سایت به صورت حرفه ای می باشد و کاملا رایگان است. Webs تعداد بسیاری قالب وب سایت دارد که به شما امکان معرفی بهتر حرفه و شغل خود را می دهد. بخش رایگان آن به شما نیم گیگ فضا و ۴۰ گیگابایت پهنای باند ماهیانه می دهد ولی برای استفاده از پلن های حرفه ای تر آن می بایست از ۳ دلار به بالا در ماه پرداخت نمایید.

Wix – از بهترین سایت ساز های آنلاین

Wix ابزار بسیار ساده طراحی سایت حرفه ای به صورت آنلاین و رایگان در چند دقیقه می باشد. ساختن وب سایت توسط Wix به کاربران این امکان را می دهد که وب سایت را بر اساس نیازهای خود تنظیم نمایند. نیازی به دانستن کد نویسی جهت ساخت وب سایت ندارید. صد درصد رایگان می باشد و در صورتی که قصد دارید از ابزارهای حرفه ای تر استفاده نمایید، می توانید در حدود ۱۶ دلار در ماه پرداخت نمایید.

Jigsy – بهترین سایت ساز دراگ و دراپ رایگان

توسط ابزار دراگ و دراپ آن به راحتی می توانید المان های html را در صفحه جا به جا نمایید و صفحه خود را طراحی نمایید. این سرویس همچنین دارای قالب های سازگار با موبایل می باشد که امکان ایجاد تغییرات در آن وجود دارد. همچنین دارای بخش بانک تصاویر می باشد که می توانید از تصاویر آن در سایت خود استفاده نمایید. برای قرار دادن تصویر در سایت کافی است بخش گالری تصاویر سایت را بررسی نمایید تا برای مقاله خود تصویر بیابید.

Google Sites – ساخت رایگان و ساده سایت توسط گوگل

با توجه به این که google sites ، سایت ساز شرکت گوگل می باشد، به خوبی در موتورهای جستجو ایندکس می گردد و در صورتی که به دنبال سئو بهتر در موتورهای جستجو هستید استفاده از این گزینه توصیه می گردد. البته ذکر این نکته نیز مفید است که این سایت ساز، قالب های گرافیکی ضعیفی دارد و در صورتی که قصد طراحی سایت گرافیکی دارید استفاده از این گزینه مناسب نیست.

Weebly

Weebly امکانات فراوانی به کاربر برای ساخت وب سایت قوی ارائه می نماید. برنامه دارای قالب های بسیاری می باشد که امکان انجام تغییرات بر روی آن را دارید. همچنین این سایت دارای سرویسی جهت طراحی سایت موبایل می باشد.

Moonfruit

یکی از سایت سازهای قدیمی اما به روز می باشد که قابلیت طراحی قالب  در آن وجود دارد و به راحتی می توانید قالب مورد نظر خود را ایجاد نمایید. البته قالب های پیش فرض نسبتا کامل و به روزی نیز دارد و می توانید از آن ها استفاده نمایید.

Yola

یکی از سایت سازهای رایگان و بسیار ساده می باشد که برای ایجاد سایت های با گرافیک نسبتا ساده مناسب می باشد. این سایت ساز با ابزار دراگ و دراپ خود به شما امکان تغییر در قالب وب سایت را به راحتی می دهد. همچنین دارای سرویس آمار سایت می باشد.

Drupal

دروپال یک ابزار برای ایجاد سیستم های مدیریت محتوا، متناسب با نیازهای شما است. درحقیقت دروپال یک فریم ورک مدیریت محتوا است و می تواند کاملا متناسب با نیازهای شما و یا سایت شما تغییر کند. البته ذکر این نکته الزامیست که کار با آن نسبت به وردپرس و جوملا دارای پیچیدگی های بیشتری است.

WebNode

ابزار ساخت سایت در چند مرحله بسیار ساده می باشد. کاربران می توانند نام دامنه خود را استفاده نمایند و قالب سایت خود را از بانک قالب های WebNode انتخاب نمایند. همچنین کاربران می توانند سایت خود را با استفاده از موبایل به روز رسانی کنند.

IMCreator

با IMCreator به راحتی می‌توانید سایت‌هایی ریسپانسیو و بهینه برای خود طراحی کنید. IMCreator به صورت پیش ‌فرض قالب‌های مختلف و رایگانی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی بتوانید، وب سایت مورد نظر خود را بسازید. این سایت دارای ابزار دراگ و دراپ جهت ساده نمودن عملیات پیاده سازی وب سایت می باشد و نیازی به دانستن کد نویسی جهت پیاده سازی وب سایت ندارید. همچنین این سایت به شما امکان ارتقاء سرویس های خود را در ازای پرداخت هزینه می دهد.

بهترین سایت ساز ها‌ی رایگان داخلی

بلاکس

با بلاکس تنها با پرداخت هزینه ثبت دامنه، سایت خود را رایگان بسازید، مدیریت کنید و گسترش دهید. همچنین می توانید با پرداخت هزینه از پلن های حرفه ای تری نیز استفاده نمایید.

نکته: در گذشته سایت سازهایی همچون کانی وب و سی می نیز امکان ساخت و مدیریت رایگان سایت را ارائه می کردند اما در حال حاضر این سایت سازها فقط برای مدت محدود (نهایتا یک ماه) این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهند و پس از آن برای استفاده از خدمات، نیاز به پرداخت هزینه می باشد. بنابراین نام آن ها از لیست حذف و به قسمت سایت سازهای غیر رایگان انتقال یافت.

چند نمونه از بهترین سایت ساز های غیر رایگان داخلی

کانی وب

کانی وب ابزاری است که شما را قادر می‌ سازد در هر سطحی از دانش کامپیوتری باشید برای خود یک سایت راه اندازی کنید. با حفظ سادگی، سایت تولید شده دارای قابلیت های مناسبی می باشد که پس از عضویت با چند کلیک آماده استفاده می‌شوند.

سی می

با سایت ساز سی می، می توانید وب سایت خود را در یک محیط ساده، کاربر پسند و کاملا آنلاین بسازید.

وبزی

سایت ساز وبزی تقریبا آنچه که برای ساخت یک سایت منحصر به فرد نیاز دارید را برای شما فراهم کرده است. استفاده از وبزی به آموزش خاصی نیاز ندارد و شما می‌توانید به راحتی هر قسمتی از وب سایت خود را با یک کلیک تغییر دهید. از امکانات این سایت ساز می توان به مواردی همچون قالب های متنوع، کاربری آسان، امکان تغییر جزئیات و سئو مناسب اشاره نمود.

نمونه های دیگر از بهترین سایت سازهای غیر رایگان داخلی:

  • سایت ساز کاموا
  • سایت ساز سی فایو
  • سایت ساز یوتاب وب
  • سایت ساز ایران وینوس
  • سایت ساز ای پیج
  • سایت ساز پرتال
  • نوین سایت ساز
  • سایت ساز پوپش

بهترین فروشگاه سازهای رایگان جهان

وردپرس (WordPress) با افزونه ووکامرس (Woocommerce)

با استفاده از افزونه قدرتمند ووکامرس شما می توانید سایت وردپرسی خود را به یک فروشگاه آنلاین قدرتمند تبدیل نمایید. این افزونه شما را قادر می سازد به سادگی یک فروشگاه حرفه ای برای فروش و مدیریت محصولات خود راه اندازی کنید. این افزونه کاملا رایگان می باشد و شما می توانید با نصب آن بر روی سایت وردپرسی خود یک فروشگاه، در کنار وب سایت خود همراه با امکان اتصال به درگاه های آنلاین بانکی راه اندازی نمایید.

جوملا (Joomla) با افزونه ویرتومارت (VirtueMart)

افزونه VirtueMart از متداول ترین و پر امکانات ترین افزونه های موجود می باشد که قابلیت های زیادی را به سایت جوملا جهت فروش اینترنتی اضافه خواهد کرد.  ویرتومارت از زبان ها و واحدهای مختلف پولی پشتیبانی می کند.

فروشگاه ساز OpenCart

یکی از ویژگی های بسیار مهم و حیاتی که باعث جذب کاربران زیادی در سیستم فروشگاه ساز اپن کارت شده است، داشتن سئوی فوق العاده قدرتمند می باشد که می تواند فروشگاه را در داشتن یک رنک بالا در موتورهای جستجو یاری کند.

فروشگاه ساز Magento

فروشگاه آنلاین مجنتو یک سیستم مدیریت محتوای آنلاین متن باز، مخصوص کار و تجارت الکترونیک است. از این CMS برای ایجاد فروشگاه آنلاین، ایجاد درگاه پرداخت آنلاین، خرید پستی و … می توان استفاده نمود. ضمن اینکه این نرم افزار کاملا رایگان بوده و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. امروزه هزاران فروشگاه از جمله فروشگاه های برندهای مطرحی چون Adidas  ، Skype  ، Lenovo و Samsung از این CMS استفاده می نمایند.

فروشگاه ساز PrestaShop

پرستاشاپ نیز یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) جهت راه اندازی  فروشگاه های آنلاین می باشد که طراحی و عملکرد ساده ای داشته و امکانات مناسبی را برای مدیران فروشگاه های اینترنتی فراهم می کند.

چند نمونه از فروشگاه سازهای غیر رایگان داخلی

  • فروشگاه ساز سبدخرید
  • فروشگاه ساز وب پویا
  • فروشگاه ساز فروشگاهان
  • فروشگاه ساز پوپش

سخن آخر

میلیونر باش در این مقاله سعی کرد شما را با محبوب ترین و بهترین سایت ساز ها و فروشگاه سازهای رایگان جهان آشنا کند و درکنار آن تعدادی از بهترین سایت ساز ها و فروشگاه سازهای داخلی را نیز به شما معرفی نماید. اینک این شما هستید که با توجه به نیازتان می توانید از بین موارد فوق، مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

همچنین ذکر این نکته نیز الزامیست، که این مقاله صرفا جهت مشاوره و اطلاع رسانی به شما همراهان گرامی است و حضور نام شرکت ها یا سایت های فوق در این مقاله به معنای تایید آن ها توسط میلیونر باش نیست.

تیم پولسازان ایران زمین امیدوار است این مقاله مورد رضایت شما عزیزان واقع گردد.

4.2/5 - (5 امتیاز)

28 نظر در “معرفی بهترین سایت ساز ها و فروشگاه سازهای داخلی و خارجی

  • ژوئن 19, 2020 در 10:10 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سلام
    بین ایرانیا فقط سی فایو
    بین خارجیا فقط ویکس
    من هردوتاشون رو دیدم و میدونم قابلیت های توسعه پذیری شون چقدر خوب و عالیه. اگر توصیه منو میخوایید قطعاً همینایی هست که گفتن
    تامام تامام

    پاسخ
  • ژوئن 18, 2020 در 3:38 ب.ظ
    پیوند یکتا

    من با سی فایو سایتمو ساختم عالی شد سرعت و سئوس خیلی خوبه

    پاسخ
  • ژوئن 10, 2020 در 10:22 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سایت ساز سی فایو یک هفته تست رایگان داره
    سایت کامل رو‌ در اختیارت میذاره
    جالبه ک توی همون یک هفته بدون هزینه پشتیبانی هم دارن
    هر جا سوالی داشته باشی با صبر و حوصله راهنمایی میکنن
    واقعا کارشون حرف نداره

    پاسخ
  • ژوئن 6, 2020 در 10:08 ق.ظ
    پیوند یکتا

    سی فایو رو انتخاب کردم چون یه برند شناخته شده هستش و تقریبا از این انتخاب ۳ سال میگذره و بسیار راضی هستم،پشتیبانی شون عاااالیه

    پاسخ
  • ژوئن 3, 2020 در 2:44 ب.ظ
    پیوند یکتا

    بهترین سایت ساز ایران سی فایو هست بنظر من
    خدمات کامل و جامعی ارائه میدن به همراه پشتیبانی درجه یک
    اگر اطلاعاتی از سایت ندارین و میخواین سایت داشته باشین بهشون مراجعه کنین

    پاسخ
  • می 22, 2020 در 10:44 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و درود
    با تعامل شرکت سی فایو خیلی لذت بردم واقعا حرفه ای دارن کار میکنن

    پاسخ
    • می 23, 2020 در 4:54 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      از اینکه تجربیات خود را با سایر کاربران در میان می گذارید، سپاسگزاریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • می 20, 2020 در 11:37 ب.ظ
    پیوند یکتا

    من برای راه اندازی وب سایت ، از سایت ساز سی فایو استفاده کردم
    خیلی سریع راه اندازی شد و نیاز به هیچ تخصصی نداشت .
    تمام امکانات یک فروشگاه کامل هم در اختیارم قرار دادن
    ممنون از پست خوبتون

    پاسخ
    • می 21, 2020 در 2:12 ق.ظ
      پیوند یکتا

      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • آوریل 16, 2020 در 2:14 ب.ظ
    پیوند یکتا

    من وقتی میخواستم سایتمو بزنم همه ی ایرانی هایی که میشد تست کرد رو امتحان کردم
    هیچ کدوم امکانات سپهر رو نداشت .
    خوبیش اینه ک ربات وصل به ربات فروشنده تلگرام
    این آدرسش هست
    {sepehrcc.com}

    پاسخ
  • آگوست 28, 2019 در 7:17 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام توی سایت بازار فوری میتونید یک فروشگاه اینترنتی کاملا رایگان با درگاه پرداخت مستقیم بانکی ایجاد کنید
    [bazarefori.ir]

    پاسخ
  • می 21, 2019 در 11:27 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام و خسته نباشید. با تشکر از راهنمایی و دستگیری جوانان جستجوگر و گرفتار در این مرز و بوم آرمانی.
    در بالا فرموده بودید که بلاکس رایگان است در حالیکه بنده تست کردم و این پیام واصل شد:
    به من
    سلام
    کاربر گرامی
    وب سایت شما با موفقیت ساخته شد
    برای تایید نهایی لطفا موارد زیر را با دقت انجام دهید
    ۱- وب سایت ساخته شده یک ماهه است و در صورت ثبت نکردن دامنه، بعد از یک ماه سایت حذف خواهد شد
    ۲- بعد از کلیک بر روی دکمه ی زیر، ایمیل شما تایید و سایت شما فعال خواهد شد
    ۳- برای جلوگیری از حذف دامنه، لطفا اقدام به ثبت دامنه کنید
    (البته درست هست که حداقل ۱۰هزار ت. برای یکساله شدن عضویت نیاز هست اما دیگر رایگان نیست. )
    باتشکر

    پاسخ
    • می 22, 2019 در 5:17 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما کاربر گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      منظور از رایگان بودن، رایگان بودن در هزینه طراحی و پیاده سازی سایت و فضایی است که در اختیار شما قرار می گیرد. هزینه ثبت دامنه کاملا مستقل است.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • مارس 7, 2019 در 9:08 ق.ظ
    پیوند یکتا

    خیلی خوبه که تو ایران طی چند سال گذشته سایت سازهای خوبی شکل گرفته اند سی فایو، کاموا، یوتاب پوپش سی می پلاس پرتال سیستم هایی هستند که بچه های ایرانی براشون زحمت زیادی کشیدند اتفاق خوب این بین جا افتادن مدل جدید ساخت سایته که دیگه کم کم ملت دارن متوجه میشن که برای ساخت سایت نیاز نیست چرخ دوباره اختراع کنند استفده از یک سایت ساز خوب میتونه براحتی نیازهاشون رو برآورده کنه بماند که سایت سازهای وردپرسی مثل سی فایو see5.ir که دیگه فوق العاده توسعه پذیر شدند. ماجرا مثل سیستم اسنپ میمونه اولی که اومد همه تاکسی ها باهاش مخالف بودند مردم چندان استقبال نکردند بعد که فرهنگش رو تاکسی یاب ۹۲ جا انداختند اسنپ با یک ریبرند تونست نوع فرهنگ مردم برای تاکسی گرفتن رو تغییر بده و دیدیم همه که چقدر هم خوبه.
    پس توصیه میکنم برای ساخت سایت نرید سراغ روشها سنتی سخت زمانبر پرهزینه از سایت سازهای ایرانی استفده کنید.
    ویکس رو ببنید تو دنیا ۱۲۰ میلیون نفر دارن ازش استفاده میکنن عدد خیلی خیلی بزرگیه چرا چون فرهنگش جا افتده که منی که سایت میخام میتونم با یک سایت ساز خوب وب سایت یا فروشگاهم رو بسازم .

    پاسخ
  • ژانویه 17, 2019 در 2:16 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سلام.
    ممنون بابت مقاله اتون.
    ما هم یک مقاله مشابه البته با هدف معرفی و حمایت از سایت ساز های ایرانی داخل سایت کانال قرار دادیدم.
    تعدادی از سایت ساز های ایرانی که شما داخل مقالتون معرفی کردید را امتحان نکردیم از جمله سایت ساز ایران وینوس، سایت ساز ای پیج، نوین سایت ساز
    در صورتی که با این سایت ساز ها کار کردید ممنون میشم اطلاعاتی برای بنده ارسال کنید تا داخل مقاله بهترین سایت ساز ایرانی اضافه کنم.
    با تشکر از شما

    پاسخ
    • ژانویه 18, 2019 در 3:39 ق.ظ
      پیوند یکتا

      سلام خدمت شما همکار گرامی
      ما نیز از همراهی شما سپاسگزاریم.
      در صورتی که اطلاعات مفیدی از تست سایت سازهای مذکور در آرشیو وجود داشت، برای شما ارسال خواهد گردید.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • نوامبر 10, 2018 در 3:41 ب.ظ
    پیوند یکتا

    من تا به حال فروشگاه ساز های متعددی را امتحان کرده ام و برای محصولات خودم از اونا استفاده کردم ولی به نظر من بهترین اونها فروشگاه ساز رایگان باب بوده که بدون هیچ دانش فنی ای میتونید بهترین فروشگاه را رایگان بسازید

    پاسخ
  • اکتبر 27, 2018 در 10:19 ق.ظ
    پیوند یکتا

    هیچ کدومشون از نظر امکانات و امنیت به پای وردپرس نمیرسن. ولی کار کردن با وردپرس به اون سادگی که میگن نیست. نصب و راه اندازی خود وردپرس و پلاگین هاش و نصب قالب هاش برای کسایی که تجربه کافی ندارن دردسر سازه. برای همین بعضی سایت سازها هستن که هستشون وردپرسه ولی کار کردن باهاشون خیلی آسونه. هاست و قالب و پلاگین و همه چیز هم خودشون برات نصب میکنن. تو ایران هم چند تا شرکت کار کردن که من از یکیشون سرویس گرفتم راضی بودم: سایت ساز مانا. پشتیبانیشون خوب بود.

    پاسخ
  • می 31, 2018 در 6:36 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سایت ساز های Darg& Drop مشکلی که دارن اینه که باید هر صفحه رو جداگانه طراحی کنید برای همین اگر محتوا و صفحات زیاد داشته باشید به مشکل بر می خورید از طرفی طراحی کل صفحه معمولا کار طراح ها هست و آپشن های سیستم های درگ دراپ برای کاربر های عادی خیلی به درد بخورد نیست. سی فایو که همون وردپرس هست که اتوماتیک نصب میشه. برای همین هست که وردپرس و جوملا همچنان طرفدار دارن توی این مورد اگر نخواهیم با پیچیدگی های وردپرس درگیر بشیم کانی وب گزینه ی بهتریه که تجربه ی کاربری خیلی بهتری نسبت به وردپرس داره. در مورد SEO هم با وجود ادعا ها تقریبا همه ی سایت ساز ها یکسان عمل می کنن چون بیشترین تاثیر رو محتوا و نرخ bounce rate و بک لینک داره تا سئوی فنی.

    پاسخ
    • جولای 11, 2018 در 12:36 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سایت ساز سی فایو مبتنی بر وردپرس بهینه شده است، یک هفته تست رایگان داره. پلن های ویژه اش ۳گیگ هاست داره، سایت رو میبره روی هارد های پرسرعت nvme با سرعت خفن، سئو داخلی آن پیج سئو سایت رو بصورت کامل خودشون انجام میدن که این برای سایت بسیار ضرورویه، یکی دیگه از قابلیتهای بسته ویژه چکاپ دوره ای هستش این یعنی دیگه سایتتون صدردصد به مشکل نمیخوره چون هر ۲ماه یکبار خود بچه های سی فایو سایت مشتریای ویژه شون رو بازدید دوره ای میکنن هر دوماه یکبار سایت رو از نظر فنی چک میکنن اگه موردی داشته باشه رفعش میکنن.
      رو پلن های اقتصادیش یک گیگ هاست میده با پهنای باند ۲۰ گیگ ماهانه، هاست مستقل میده، مشکلات امنیتی وردپرس رو رفع کردن گذشته از اینا راه اندازی سایت با وردپرس قطعا گوگل فرندلی تر است از ساخت سایت با سایر اسکریپت ها و سی ام اس ها بنابراین بهیچ عنوان قدرت وردپرس و هماهنگیش با گوگل رو دست کم نگیرید چون وردپرس سئوی بسیار عالی داره . سایت ساز سی فایو هم سایتهارو ۵ دقیقه ای مبتنی بر وردپرس ارائه میکنه قالبهای مدرن و شیکی هم در اختیار کاربر گذاشته، بعداز خرید یکساعت کارگاه اختصاصی آموزشی برای هر کاربر برگزار میشه که دقیقا یک نفر حرفه ای روی سایت خود کاربر بهش آموزش میده این چیزی که بنظرم در ایران بینظیره. یک چیز دیگه ای که سی فایو داره اعتبار و مشتریان زیادی است که ازش سرویس میگرن مثلا هلدینگ صنایع شیر ایران و کلیه کارخانجات پگاه ایران دارن از سی فایو استفاده میکنن.
      سی فایو روی بسته های ویژه اش هاست پرسرعت vip داره که هارد سرور میزبان اون سایتها سریعترین نسل هارد پرسرعت در دنیا یعنی هارد nvme هستش.

      پاسخ
      • جولای 31, 2018 در 11:27 ق.ظ
        پیوند یکتا

        دوست عزیز شما یه متن گرفتی دستت راه افتادی تو نت هر جا میری همینو کپی می کنی :))
        موفق باشی

        پاسخ
  • می 23, 2018 در 4:52 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سایت ساز سی فایو یکی از سایت ساز های باکیفیت قدیمی و پر مشتری، ایرانی است . راه اندازی و طراحی سایت با سایت ساز سی فایو تمام سختی های راه اندازی یک سایت را آسان کرده و براحتی می توانید یک سایت با استاندارد های خوب مدرن و جهانی را ظرف ۵ دقیقه راه اندازی اولیه کرده و به کمک تیم پشتیبانی و کوچینگ سی فایو سایت خود را متناسب با سلیقه تان تکمیل نمایید. راه اندازی سایت نیاز به دانستن و رعایت نکته های بسیار زیادی دارد یکی از نکات مهم سایت های راه اندازی شده با سی فایو داشتن سئوی داخلی یا on page seo اولیه بسیار خوب است سی فایو از پلتفرم قدرمتند و سئو فرندلی وردپرس استفاده می کند .

    پاسخ
  • آوریل 11, 2018 در 10:42 ق.ظ
    پیوند یکتا

    بابت مطلب خوبتون تشکر ویژه دارم سایت ساز پوپش در این بین بسیار خوب کار کرده البته تمام امکانات ویکس را ندارد ولی مطمئنا به علت پشتیبانی از زبان فارسی و درگاه های بانکی برای ایرانیان این سایت ساز بهتر است.

    پاسخ
  • فوریه 24, 2018 در 2:32 ب.ظ
    پیوند یکتا

    سایت ساز فروشگاه ساز سی فایو هم یک سایت ساز عالی ، تمهای حرفه ای و استانداردی هم داره از پشتیبانی شون سوال کردم سایتهای ساخته شده بر پایه وردپرس هستش

    پاسخ
  • جولای 18, 2017 در 4:32 ب.ظ
    پیوند یکتا

    از بین سایت ساز های داخلی به نظر نوین سایت ساز از لحاظ سئو و ساخت سایت چند زبانه بهترین باشه. لطفا شما هم نظرتون رو در مورد سایت ساز های فارسی بیان کنید.

    پاسخ
    • جولای 18, 2017 در 6:10 ب.ظ
      پیوند یکتا

      سایت سازهای داخلی پیشرفت مناسبی نسب به گذشته داشته اند اما همچنان جا برای تلاش و بهبود، بسیار است.
      همچنین انتخاب بین سایت سازهای داخلی کاملا بستگی به هدف و انتظارات ما دارد. بعضی از سایت سازها ظرافت های بیشتری را در طراحی لحاظ کرده اند و برخی در بهینه سازی و گروهی در افزایش امکانات مدیریتی و ایجاد تغییرات عمده. بنابراین هریک از سایت سازها امتیازاتی نسبت به یکدیگر دارند که به دلیل الگو برداری هایی که بین سایت سازهای داخلی انجام می گیرد، نظر قطعی دادن درمورد آن ها، هرگز کار ساده ای نیست.
      نوین سایت ساز نیز یکی از سایت سازهای خوب و غیر رایگان داخلی است که امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و در مقاله، نامش بین بهترین سایت سازهای غیر رایگان داخلی قرار گرفته است و از امتیازات ویژه آن می توان به چند زبانه بودن اشاره کرد که برای دوستانی که به سایت های چند زبانه نیاز دارند می تواند انتخاب مناسبی باشد. موفق باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *